NKulexxx - Profil | Pá 15.5.2020 23:35:50
nofish >> nic no...mas tam neco dalsiho? 😂😂
NDanda05 - Profil | Pá 15.5.2020 23:12:38
nofish >> a udělal jsi tiskovku?
Nnofish - Profil | Pá 15.5.2020 20:17:55
já chytil lína, pomalu kilo a půl, ale to asi nic, co? kapr je kapr....
Nariel - Profil | Pá 15.5.2020 8:51:59
Takovou odezvu na video jsem vážně nečekal. Diskuze se sice z poloviny vůbec netýká obsahu, ale i tak je to sranda čtení! Díky parto..
NBacha San - Profil | Pá 15.5.2020 5:41:20
jackass >> jackass
Tak samo, že budeš chválit to svoje a ostatní je odpad. Dělají to tak všichni sebestředi.
Jo, a díky za oslovení, bohužel ti nemohu vrátit kompliment...bezejmenný hrdino.
NSeržant55 - Profil | Čt 14.5.2020 15:18:03
Humor hodně slabej,egohoničství 100+ !!!!!!
NRobur - Profil | Čt 14.5.2020 11:20:36
ty woe, 30 hodin a pak se kapr chytil sám. Jediné co bych vypíchnul je, že zde vidím komerční prostor pro prodejce mastiček na opruzeniny a proleženiny.
Njackass - Profil | Čt 14.5.2020 11:07:05
Bacha San >> nezastal jsem se jen kapraru ale i privlacaru pokud umis cist..Dik za pochvalu treba taky jednou neco chytnes Ervíne
NPvl - Profil | Čt 14.5.2020 6:17:24
Bacha San >> Mě ten jeho příspěvek připadá (připomíná) scénku z filmu Marečku podejte mi pero "tady jsem si dovolil pár švestiček z naší zahrádky"...:o§) Ale to není postatné
NBacha San - Profil | Čt 14.5.2020 5:31:46
jackass >> Měl bych dvě pozitivní reakce. Možná by bylo dobré naučit se česky, abychom se tu v tom "nerypali jako vosy na bombonu" a pěkně jsi všechny rybáře, kromě kaprařů samozřejmě, "standartně" zhejtoval:-)))
Ale jinak, výčet osobáků je opravdu úctyhodný.
A video? Ryba krásná, zbytek nevím, co tím chtěl básník říct. Že to je jako vykouřit jointa?
Nfanybrno - Profil | Čt 14.5.2020 0:08:12
chendler >> Chendrelovi a všem,nechci komentovat video,ve čtvrtek na Svratku najelo půl republiky,flek jsem přepustil fakt "slušnejm pepikům",tak fajn,že jsem jim v pátek dovalil vínko.V nedělu odpo jsem si flek převzal zpátky,pokec,nic a špatný.Ještě než odjeli, tak pár dorostenců,fakt jsem měl radost.Trošku sprchlo,bylo krásně,tak jsem zůstal na noc.Fajn,šlo to a ráno krásná rybka.Nejni velká,ale bojovala a má krásnej kukuč.A pro mě osobně letos Nej,žádná ze svazarmu ani z placenky se jí nevyrovná.Jen můj názor,můj úlovek...ale proto chodím k vodě.Jsem trošku kaprař(1 proutek),feedrař,plavačkář i s boloňkama,semtam vláčkař a vracím se k mušce.Chtělo by to jen víc respektu navzájem,více(mooc)respektu k ůlovkům a kapku víc slušnosti u vody.Projel jsem kus světa,a hrozně rád jsem brouzdal na Mrku.Jsou to moc fajn stránky,tak je zbytečný reagovat na věci,který jdou mimo nás.Pokaždý,když mám na fleku bordel,sesbírám plasty a piksle,vajgly moje i po cizích,a su rád,že jsem venku.Tak jak naznačil chendler,a pro nás skoro všechny platí,i malá rybka-----krásná rybka...za Štatlu Petrův zdar a polepšíme se,ja?
Ndeni 79 - Profil | St 13.5.2020 21:25:34
€mo >> Přesně jak píšeš tečka Já to směřoval na kapraře protože zmínil toho kapra tak jsem si dovolil trošku rýpnout tímto směrem. Ono prasata jsou ve všech rybolovných v technikách a je to jenom o lidech. Viděl jsem pstruhaře, kteří si cpali potočák i do gumáků za účelem nezapsání do ulovkoveho listu. Lovci dravců kteří záměrně nechávají na živou rybičku zažírat dravou rybu, aby to úmyslně nepřežila. Ušlechtilé plaváčkaře, kteri všechnu ulovenou rybu měli ve vezírku... je to všude tenhle mor chovat se k rybě hnusně
N€mo - Profil | St 13.5.2020 21:12:37
deni 79 >> Myslím, že správne nastavuješ zrkadlo, ale ja by som to neotáčal len na kaprárov. Proste keď je niekto hovado, tak je úplne jedno či je kaprár, alebo nie. Podľa mňa sa kaprári stali tŕňom v oku kvôli tomu, že ich je veľa. Moderná kaprárina spravila asi najväčší boom za posledné roky a tým pádom aj najviac vyčnievajú z radu. Navyše sa kopec ľudí v kaprárine snaží čo najviac priblížiť svojim idolom z videí a článkov, čo iné smery nechytilo tak masovo. No plne s tebou súhlasím ohľadne K70. ochrana jedného druhu, ktorý navyše naozaj nie je ohrozený nedáva zmysel. Buď poďme chrániť všetky ryby a zaveďme hornú mieru každej, alebo sa na to vyprdnime, lebo takto je to naozaj také jednostranné.
Ndeni 79 - Profil | St 13.5.2020 20:33:27
chendler >> No tak já teda nevím jak ty ale já jsem porybného potkal naposledy předloni a o tomhle hlídání se bavím. Rybářskou Stráž bych uvítal klidně dvakrát denně je mi to jedno.
Ono se asi není moc čemu divit protože když se podívám komu všemu dají povolenku a ten člověk není schopný defacto si přečíst co může A kdy může ale hlavně má povolenku tak už to svědčí o tom jak svazu je úplně jedno co se s jeho vodou děje. Vím o mnoho lidech kteří si povolenku vysloveně koupili v rybářských potřeba Bez toho aby měli jakoukoli znalost míry doby hájení a tak dále. Tohle bych taky zatrhl. Já si doteď pamatuji jak jsem na základce se učil na závěrečné zkoušky skládané před komisí.
Ale Mimochodem voda není jenom o kaprech těch kaprů je tady jak sraček. ono to není tak jednoduché že někdo Sebere kapra. Je pravda že jsem viděl mnoho kaprařů kteří byli schopní Kopat do 60 cm cejna a do 50ccm jelce jen proto že sebral nástrahu dřív než kapr. Tímhle bych taky rádoby kaprařinu sebral papíry a rozšlapal držky. Mnoho těchhle rádoby kaprařů nedá dopustit na kapra a po všech vyžadují dodržování k-70 a tak dále ale jsou schopni mezi větou si tam hodit pytlačku s rybičkou aby si chytili candáta nebo štiku. A tyto ryby nejsou určený pro Chyť a pusť. Ono je taky potřeba si šáhnout trošku do svědomí kaprařů
Nchendler - Profil | St 13.5.2020 18:25:01
deni 79 >> To hlidani....dedek to rekl stejne jako ja. Neni to ani tak o hlidani,ale o svedomi kazdeho z nas....ja za sebe,treba i zasnu,kdyz vidim,jak zmastej uz nejakeho pekneho kapra,at vaha,nebo delka,honem od vody a za hodinu je tam zpatky!!! Jeho prut,bych mu rozlamal o zada!!!
NDědek - Profil | St 13.5.2020 18:18:26
deni 79 >> To máš těžké, ony si i soukromé vody kradou kapry, jako se mělo stát nedávno v Ostrov nad Ohří, kde byly ukradeny čtyři kapři přes třicet kilo. Jak potom uhlídat svazové vody?
Kdyby nebyli lidi hovada a neprodávali ryby soukromníkům, byly by svazové vody plné nejen velkých kaprů.
Ndeni 79 - Profil | St 13.5.2020 18:12:11
chendler >> Ano to máš pravdu a celku ve všem souhlasím. Ono by taky bylo potřeba aby se svaz k těm vodám choval tak jak majitelé těchto soukromek. Tedy Aspoň minimálně si to hlídal víc
Nchendler - Profil | St 13.5.2020 17:58:49
Jak tady nekdo napsal....ryba ma cenu 15ctky ze svazu....ono je snadny,bejt na vode,kde je to samej obr a cekat kterej to sebere,kdyz to tam lezi tejden a mala ryba to nerozmlati,nebo se musi na noc vytahovat a.... pak hazet patky???Ryba je supr,ale cim se tady jako chlubi?!?!? Taky sem tam jedu na soukromou,ale rozhodne se na tu vodu koukam jinak nez na svazovku. A kdyby tohle bylo i na svazovkach....tak by soukromky krachly....
Nbar12 - Profil | St 13.5.2020 12:19:50
Jozef K. >> presne a spravne slova pises!!!!
NJozef K. - Profil | St 13.5.2020 8:53:14
cechura09 >> bohuzial sa coraz viac blizime k tomu, ze bude lahsie ulovit 10kg kapra ako 300g ploticu ci perlina. O lienovi ani radsej nepisem....
Njackass - Profil | St 13.5.2020 8:37:54
ariel >> tady tem krmitkarum to nevysvetlis...jak tam byl velkej kapr smrdi to kaprarinou a je problem :D at bytam bylo cokoliv zacnou se v tom rypat jak vosy na bombonu jak to tu sleduju je to vsude stejny ty diskuze.proste kaprari nic neumi,jezdej na soukromaky,moc spi,vlackari moc vlaci a maj pritom drezy.tady se hejtuje vse co neodpovida standartu chytat 2h po praci v monterkach na prubezno ,to je jediny co by tu mozna nevyvolalo negatinvni reakce...
NNavrc - Profil | St 13.5.2020 8:32:29
Já to teda pochopil jako recesi, ale úplně se to nepovedlo....
Naartu - Profil | St 13.5.2020 6:46:44
Kaprarina je už tak mimo,že není poznat co je myšleno vážně a co je nadsázka. Jsem rád,že nejsem posedlý kaprem.
NA_dam - Profil | St 13.5.2020 6:17:52
Na súkromaku machruje 😁😂 nevedel či má zaseknuť ale nakonec teda zasekol😂 to ma rosekalo. Na svazovke by nedokazál nič.
Ndeni 79 - Profil | St 13.5.2020 6:02:31
ariel >> no nějak tomu nevěřím je celé toto video bylo myšleno a jako vtip a sranda.
to mi spíš přijde jako že jste přecenil reakce zdejších rybářů včetně mně a teď se z toho snažíte nějakým způsobem vybruslit a obhájit tohle video.....
NDědek - Profil | Út 12.5.2020 22:49:12
ariel >> vůbec, myslel jsem si něco takového, proto jsem se zeptal...
Nariel - Profil | Út 12.5.2020 22:43:42
Dědek >> Brachovi vypadl parťák, na tom snad není nic spatneho
NDědek - Profil | Út 12.5.2020 22:35:08
ariel >> Ahááá. Tak jako sranda, nebo i ironie. No v tom případě dobrý, no. Nedalo se fakt poznat, že se jedná o legraci, ale jo, logiku to má. Tohle natočit vážně...
Ale tou poslední větou si tomu aspoň podle mě, stejně nepomohl...
Pokud má pro tebe ten úlovek tak malou hodnotu, nechápu, proč jsi na Jaroslav potom jel? Jak píšeš, patnáctek přece nachytáš na to šup kdekoliv. Taky jste tam měli nějaký sraz?
Nariel - Profil | Út 12.5.2020 22:26:18
Jsem autor. Teda kucka, měla to bejt sranda, ale koukám, ze to né úplně každej pochopil. Je to nadsazený, mrzí mě, ze to z toho asi není tolik cítit. Nesmíte brát všechno tak vážně, ztratili jste smysl pro legraci? Škoda! Pro mě má ten úlovek cenu patnáctky ze svazarmu, kterých mám nespočet :)
Nkubah - Profil | Út 12.5.2020 22:23:12
Já potřebuji v pátek káčko na gril - až se povede, svolám TV NOHA a udělám také tiskovku !
Nmrkva - Profil | Út 12.5.2020 21:47:55
Tak to je fakt strašný, kam se ta rybařina sere!!!
Ryba pěkná, to asi jo, ale ten cirkus k tomu je hrůza... Bojím se, co bude dál!!
Nbart.bm - Profil | Út 12.5.2020 20:57:09
deni 79 >> dobře ty 😉 👍
Nbart.bm - Profil | Út 12.5.2020 20:55:18
docela smíšené pocity po zhlédnutí toho videa.Ryba krásná to jo ,ale lovec se při rozhovoru tvářil jak kdyby si z něj všeci měli sednout na zadek a hlásat jeho jméno.
NP!F - Profil | Út 12.5.2020 20:37:04
Dědek >> ahaho, čítam to po pozreti videa odspodu, rozmýšľam, čo by som napísal a už nemusím. Napísal si to presne.
NDědek - Profil | Út 12.5.2020 18:50:43
cuchak >> Petře, přesně :-)))
NDědek - Profil | Út 12.5.2020 18:49:59
sumec 1950 >> poradil, máš jít na jezera :-)
Ncuchak - Profil | Út 12.5.2020 18:35:45
Dědek >> ahoj dědečku, 😁 já v tom spíše vidím TV Barrandov, Moje zprávy ...
Ncechura09 - Profil | Út 12.5.2020 18:28:00
sumec 1950 >> A já si říkám, takovej kapr je mi u zadele....
Fotka pěkný ploťky, perlína či lína i bez tiskovky mi dává víc....:)
Nsumec 1950 - Profil | Út 12.5.2020 18:22:14
Tak si říkám,pěknej kapr,to jo. V životě jsem viděl tak max polovičního. Ale co mám udělat,abych chytil taky velkýho kapra.Stačilo by tak třicet kilo. Teda ale na svazovce.To mi asi ten fešák neporadí. Nebo že bych se mýlil.
Nkubah - Profil | Út 12.5.2020 17:53:25
xDanielS >> tak to je moc :-))
Měl si také svolat všechny štáby a udělat tiskovku :-))))))))))
NDědek - Profil | Út 12.5.2020 17:41:47
xDanielS >> No jo, ale ty jsi jen obyč. feederař a nemáš také brele, které by si mohl na tu tiskovku dát na obličej.
Nádherná ryba, to bez pochyb, určitě obrovská radost a velký zážitek, ten zbytek, jen jedna velká arogantní ubohost.
NxDanielS - Profil | Út 12.5.2020 14:58:50
Chytil jsem ho na podzim, měl o kilo víc, jsem blb měl asi udělat tiskovku :-O :-D :_D :-D
NKnapík - Profil | Út 12.5.2020 14:51:13
deni 79 >> jj, přesně tak, nejlíp to jde, když jde člověk sám a obvykle za barákem, byť předtím sjezdil kdeco.
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 14:30:06
Knapík >> To je sice pravda že jsou řeky které skoro stojí ale stále je na tom úseku několik mělčin peřejí plavu či lodní dopravy které ten kyslík dělají. No a co se týče náhozu za obzor Tak už jsem z toho také vyrostl a chytám ryby defacto do 50m a ne štítím se chytat 2 m od břehu. Naopak to vyhledávám. Jenže to člověk musí být sám držet hubu Ne chlastat a tudíž nechodit po břehu. Jenže ono když tam potom přijedou na takovou vodu rádoby kapraři kteří tam mají puštěné rádio chlastají dupou kolem vody a tak dále tak jim nic jiného nezbývá než to vyvážené za obzor tam kde to je ještě nestihli vyplašit. Celý život říkám že nejvíc toho nachytám když jdu sám a teď se toho teda pekelně držím.
N€mo - Profil | Út 12.5.2020 14:08:44
deni 79 >> ja som si z toho len robil trošku srandu. ;-) Ale bol by som pokrytec, keby sa nepriznám, že asi raz do roka absolvujeme takú rodinnú rybačku s karavanom, kde sa zídeme rybári z celej rodiny naprieč generáciami a tam rozhodne triezvy nie sme. Inak chodím na pár hodinové vychádzky autom a teraz už často aj s deťmi, takže alkohol má odo mňa celkom kľud.
NKnapík - Profil | Út 12.5.2020 13:59:49
deni 79 >> zase jsou ale i řeky, co skoro netečou, což i případ vod v mém okolí, já mám říční chytání radši. Brko kousek od břehu je mi sympatičtější než nához za obzor :-)
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 13:52:01
Knapík >> No ne a celý život říkám že na stojaku tady mám a často žrádlo ti nikam neuteče, kdežto na řece je to o tom že buď to sežere ona a nebo někdo jiný další Kdo je níže po proudu. Odpovídá tomu i takový menší průzkum který se dělal mezi rybáři kapraři kdy 70% kaprařů chytá převážně řeky kvůli jednoduchosti nebo jak bych řekl menší složitosti. Ať je to způsobeno tím že na řece je v létě více kyslíku tudíž ryba netrpí takovým deficitem jako na stojatých vodách kde se nehne ani plovoucí list, nebo je to způsobeno i tím že řeku skoro nelze prekrmit či jinými Factory.
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 13:47:33
€mo >> No to je super protože já jsem před třemi lety přesídlil na feeder právě kvůli tomu že jsem slyšel neustále ze všech stran jak jsme my kapraři strašný povaleči vyspává chi v bivaku a ožralové.
NKnapík - Profil | Út 12.5.2020 13:31:30
deni 79 >> nedokážu posoudit, necílím po podobných rybách, chodím si zachytat a neumím se u vody povalovat a vyspávat záběr. Ale je pravdou, že přehrady kolikrát přepnou z perfektního braní do stavu, kdy to nedělá absolutně nic.
N€mo - Profil | Út 12.5.2020 13:27:15
deni 79 >> Zas som rád, že ti vadí, keď pri vode chlastajú kaprári, lebo tým pádom môžme mi feedristi pri vode v kľude slopať ďalej. :-)
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 13:24:59
Knapík >> co si budeme povídat jsou tam hodně velké ryby a myslím si že nikoho nezajímá jestli mělo o půl kila míň nebo víc pokud se nejedná o světový rekord. Je to jen na lovci jak moc si lže sám sobě. nemám důvod mu nevěřit Takže věřím že měl to co uvedl A v žádném případě nezpochybňuji a neztotožňuji se s názorem že soukromá voda je akvárium s lehce chytnou rybou. Mnohdy tam ty ryby viděli mnohem víc stylu rybolovu a montáží než na svazových vodách. Můj osobní názor je ten že stojaté vody jsou těžší pro rybolov než řeky.
NKnapík - Profil | Út 12.5.2020 13:08:38
On ten kapr měl stejně "jen" 33,5kg (necelých 74lb), ale to už je takový zvyk ...
NMISO* - Profil | Út 12.5.2020 12:50:25
Martin M. >> ok, nechal som sa uniest ;-))
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 12:46:45
nevím jak začít, osobně je mi úplně jedno jestli je to chycený na soukromě nebo na svazovce já v tom sice nějaký malý rozdíl vidím ale ten rozdíl není takový jak tady Všichni si myslí. Mně osobně nejvíc vadí, a když kapraři u vody chlastají a tady snad druhé větě padlo taková krásná věc a včera jsme se trošku s bombilly takže jsem reagoval tak jak jsem reagoval tedy nazval lovce volem nebo tak něco. Nic víc nic míň . Nikoho nezajímá že jste chlastali A netuším A ani nevím proč máte potřebu tohle to říkat zrovna do kamery a dávat to i přes následný Střih do éteru. Děláte kaprařum jenom ostudu a zbytek rybářského světa si myslí že takto má vypadat kaprař jedna věc vybalit stojan druhá věc přitáhnout basu piva. Opravdu se někdy stydím když sám sebe tituluji kaprařem.
abyste neřekli že jsem takovej hnusak, tak Upřímně vám k té rybě gratuluji
Ndeni 79 - Profil | Út 12.5.2020 12:40:15
Martin M. >> jasně, napíšu to slusne
N€mo - Profil | Út 12.5.2020 12:09:40
"Tiskovka" je asi silné slovo, ktoré nezodpovedá tomu čo sme videli, ale k rybe gratulujem. Niektorý to budú haniť, ale v realite by sa s ňou každý chválil ako by sa len dalo.
NMartin M. - Profil | Út 12.5.2020 11:49:52
smazal jsem 3 zapisy se zbytecnymi urazkami rybare.
Nludek 73 - Profil | Út 12.5.2020 7:35:28
Ryba pěkná ale lovec nějake divné
Nsumec 1950 - Profil | Út 12.5.2020 6:44:31
Hmm,zapoměl ukázat montáž. Že by ho chytil na srkačku?
NSpecialista - Profil | Út 12.5.2020 6:10:03
To je ale náhoda.. Zrovna když nemají zaplněné termíny pro uzavření hranic 😂
Nmetal - Profil | Po 11.5.2020 22:01:22
Hustý, až mi ukápla slza ....