PETICE - mělnická cyklostezka

Diskuse k mini článku PETICE - mělnická cyklostezka

Autor diskuse: perun - Profil , 21.10.2019

NPvl - Profil | Po 9.12.2019 17:17:43

semi5 >> Ono to ještě jeden zádrhel . Na stezku je projekt .Ten nebyl zhotoven "za týden" .Už jen z tohoto důvodu by byla nechuť něco měnit . +..další náklady . pak evet. následný argument ,proti změně

    N1568 - Profil | Po 9.12.2019 15:12:06

    S touhle argumentací, vás spláchnou jak jarní deštík:-(A ještě budete za líný a arogantní blbce:-(Hlavně mi nepiš, že to tam neznám:-)))

      Ndrvoštěp - Profil | Po 9.12.2019 14:13:39

      zdevac >> Psal jsem Pavlovi ohledně cyklistů. Co se týče rybářů tak je to to samé. Malé % se snaží zachovat pořádek a zbytek bojkotuje stylem, po mě potopa...

        Nsemi5 - Profil | Po 9.12.2019 14:06:30

        Práce na cyklostezce jsou už v plném proudu. Na MO Mělník je ještě vyjádření místostarosty a možné řešení s přístupem k vodě https://www.rybarimelnik.cz/cs/aktuality.

          Nzdevac - Profil | Po 9.12.2019 14:06:20

          drvoštěp >> Nevyhazují náhodou z řady míst rybáře jen proto, že se chovají jako prasata, dělají bordel a neuklízí? Jezdím občas na kajaku a to, co na břehu často vidím, není od cyklistů ani pěších... Zejména na vzdálenějších místech nebo na přehradách, kam jde zajet autem, je to často neštěstí.

            Ndrvoštěp - Profil | Po 9.12.2019 13:23:04

            Pvl >> Nepleteš, od tý doby co je v lese asfalt tak jezdí každej kdo má do prdele díru. 90% dobytek nevychovanej kterej hází kolem sebe energiťáky a obaly od tyčinek. A o tom jak se k nám v lese chovají ani nebudu psát protože jsem už teď nasranej.

              NPvl - Profil | Po 9.12.2019 13:07:37

              bjwir >> Co píšeš je pravda Já toho fakt mnoho nenajezdím .Proto ten asfalt .Myslím si ,že takových cyklo lenochů :o§) bude asi většina . EDIT třeba se pletu ??

                Nbjwir - Profil | Po 9.12.2019 13:00:31

                Pvl >> Hele občas na to kolo sednu taky :) a raději pojedu po polní zpevněné cestě než po asfaltce..Dle mého skromného názoru je zpevněná cesta dobrý kompromis pro obě strany,pokud by to tak bylo klidně bych byl za aby rybáři cestu udržovali a ve chvíli kdy se vyjezdí / vytluče zemina ji upravili..
                Jenže na takových cestách nemůžeš jet 30km/h a být v ideální tepovce jak tu píše Zdevac :)))

                  NPvl - Profil | Po 9.12.2019 12:55:10

                  Když se vezmeme reakce cyklistů Většina raději pojede po "asfaltu" Těm co na jaře sednou na kolo s podzim kola zagarážují by to nejspíš tolik nevadilo .Těch zase "tolik" nebude. Nejsem žáfný cyklo maniak (soudím podle sebe ) Že po nějaké prašné cestě se mi také nebude chtět jezdit. (soudím podle sebe ) Tím nechci asfalt obhajovat !!!
                  Takže o nás píší ,že jsme líní dojít pěšky podle vody na místo lovu . Velká většina po prašné by asi nejela
                  Položím otázku : kdo je "lepší" my a nebo oni? Obě skupiny si hájí své oni aby si vezli zadel po hladké cestě . A my aby nebylo složité nebo nemyslitelné se na lovné místo dostat
                  Asfaltové stezky jsou módní hit Nevím jestli jsem to napsal dost srozumitelně Snad ano .

                    Nbjwir - Profil | Po 9.12.2019 12:52:47

                    Hans11 >> Já s ním zasádně nesouhlasím nicméně co se týče PRka má pravdu viz Babiš a jiné hovadiny..To že cyklostezky k vodě nepatří je fakt ať už z estetického hlediska tak i z dopadu její výstavby na přírodu (přesekané kořeny stromů , poškození břehů aj.)..Je to pouze populistický krok měst a vytažení peněz z EU...Bydlím v KnL takže to mám z první ruky..Přijedou borci v BMW,Audi vyskáčou na kolo jedou Brandýs - Čelákovice - Brandýs - Kostelec a šup zpět do auta..Takže hodnota projektu nula nula nic...Ale mají příjemné svezení po asfaltu jako někde v Praze :) Jsem rád že stromy kterým přesekali kořeny jim to pomalinku ale jistě vrací ( Popukaný asfalt atd..)

                      Nzdevac - Profil | Po 9.12.2019 12:48:44

                      Hans11 >> Ach jo... nestli jsi takhle nechápavý ve všem...

                      Názor člověka, co tam žije, nikoho nezajímá. Pochop to. O podobných stavbách se rozhoduje jinde. Na otázku, zda jsem rybář, nebo ne, neodpovídám, protože není důležitá. Ať jsem, nebo ne, nebo ať stezku podporuji, nebo ne, nijak neovlivní, zda bude nebo nebude postavená.

                      A zda se mnou bude někdo souhlasit? Souhlasit s čím? Kde píšu, že by stezka měla být? Chceš mé názory? Z které strany? Stručně - cyklostezka by být neměla, také rád sedím u vody v rákosí a užívám si klid a pohodu. Cyklostezka tam změní vše, od vyčištěného břehu až po ruch a provoz za zády. A nebo jinak? Cyklostezka by být měla, jezdím na kole, a pokud mám srovnat průjezd po asfaltové cyklostezce, kde si mohu na hladkém povrchu jet svých 30, s cestou, kde se drkocám přes výmoly a drny, tak je cyklostezka jasná volba. Vyber si :-)

                      Jestli sis mohl všimnou, tak poslední příspěvky nebyly pro cyklostezku, ale bylo o tom, jak proti ní bojovat. Jo, klidně si měl svoje řeči, jen nechápu, že sis ještě nevšiml, že k žádnému vásledku nevedou :-(

                        NPvl - Profil | Po 9.12.2019 12:33:57

                        zdevac >> Jj ten odstavec na konci příspěvku je dost dobrej :o§)) Je to i logické To by nejspíš zabralo . :o§)

                          NHans11 - Profil | Po 9.12.2019 12:33:06

                          zdevac >>
                          Nesmysl jsi ty, je to můj názor, názor člověka, který tam rybaří a žil. Ne někoho, kdo má bydliště Prahu.
                          Opět x odstavců zbytečné omáčky, kterou si vyprodukoval, což šlo uvést pár větami. A ano, padla zde zcela zásadní otázka, na kterou účelově neodpovídáš, a to, zda jsi rybář či ne. Koho by tam mělo srazit kvůli rybářům auto? Vždyť tam cyklotrasa funguje i nyní. Nespokojení jsou pouze cyklisté, protože se jim cesta nezdá dost komfortní, o nic jinýho tu nejde. Nastuduj si něco o té problematice, než si otevřeš ústa, pak tvé snažení působí poměrně komicky. Tvoje vyhýbání se odpovědí potvrzuje jen tvoje výpotky níže. A já zdůrazňuji, že toto je diskuze o petici proti cyklostezce, tak nečekej, že s tebou bude někdo souhlasit. Neplýtvej tu energii s námi, jakožto pro Tebe´´rybářskou verbeží´´ a amatéry, a účastni se diskuze na podporu výstavby cyklostezky. A to podotýkám, že od puberty dělám silové sporty a sport mi, jakožto bývalému registrovanému sportovci, není rozhodně cizí. A ta analýza, kterou se oháníš, místním svazem už předána v minulých letech byla, a jak vidíš, jede se dál na obou březích. Trochu pokory, příteli.

                            Nzdevac - Profil | Po 9.12.2019 12:04:43

                            Hans11 >> Děkuji za krásnou ukázku toho amatérismu, o kterém jsem psal. Jo, máš pravdu, nikdo ti to nebere. Ale tyhle řeči veřejnost k nějaké akci nebo podpoře rybářů nepřesvědčí. To, co jsi napsal, od první až po poslední větu, je nesmysl, který jen veřejnost popudí proti rybářům a radnici k cyklostezce pomůže.

                            A zda jsem rybář nebo ne? A zda cyklostezku podporuji, nebo ne? Co to s tím má společného? Tato diskuze není o tom, zda cyklostezka má být, nebo nemá, ale o tom, jak se proti ní účinně postavit.

                            Chceš kratičký rozbor toho, jak v PR použít tvá slova, co jsi napsal? Už jen první věta je hloupá, protože u cyklostezky se jedná o liniovou stavbu, ne stavbu, u které se může rozhodnout podle toho, zda s tím někdo, kdo tam vyrůstal, souhlasí, nebo ne. Takže hned to ve veřejnosti budí odpor - "starousedlík ohrožuje bezpečnost aktivních rodin a dětí, protože blokuje liniovou stavbu sloužící široké veřejnosti a zabepečující vetší bezpečnost odkoněním populární cyklostezky ze silného a nebezpečného dopravího provozu."

                            Chtějí to napojit až k soutoku? Tak jo. Jak by se ti líbil titulek "Nepřející rybář kvůli svému pohodlí a lenosti bokuje výstavbu páteřní cyklostezky podél Labe, takže všichni cysklisté, včetně rodin s dětmi, kteří se vydají na památný soutok Labe a Vltavy, musí pro nebezpečné a frekventované cestě I. třídy"?

                            A teď si představ, že tam někoho srazí auto. "Díky mělnickým rybářům, kteří kvůli svému pohodlí a lenosti blokují výstavbu moderní a bezpečné cyklostezky, dnes zemřelo pětileté dítě pod koly nákladního vozu".

                            Takže asi tolik ke kecům, že asfalt tam nepatří, nebo že lze jezdit i po nezpevněné cestě. To jen podporuje zastánce cyklostezky. Jo, máte pravdu. Problém je v tom, jak to prezentujete.

                            A těď si představte, kdybyste na radnici a do novin pustili analýzu, která ukáže, že cysklostezka sice bude vybudovaná za dotace, ale že z dlouhodobého hlediska budou její údržba a opravy velmi nákladné, zejména v případě častých záplav se bude muset předělávat skoro vše, a ukázali, že se bude jednat o drahou a nákladnou stavbu, na kterou bude muset Mělník pravidelně doplácet na velké částky, a která bude ztrátová. Myslíš, že by radnice šla do projektu, který se ukáže jako ztrátový? Nebo že by mělničtí nepožadovali zastavení asfaltu, kdyby věděli, kolik půjde na opravy? Představ si, jak by s tím naložila opozice. Žádný starosta by si nedovolil to prosazovat.

                            Ale vy ne - vy jen pořád příroda, klid, ryby.....

                              NHans11 - Profil | Po 9.12.2019 11:36:00

                              zdevac >>
                              Vyjadřovat se o místu, kde si od mala nevyrůstal, nemáš k němu vztah, je poměrně hloupé. Slušně řečeno. Cyklostezka je už na druhém břehu, dále už je dokonce i na tom, kde chtějí mít cyklostezku i teď, která je předmětem sporu. Tak i na této straně se už nachází o cca 2 km dál, ale to nestačí, chtějí další kilometry napojit až k soutoku. Takže skvěle sterilní pravý i levý břeh. Asfalt na břeh řeky nepatří. Je to hnus, ohyzdnost a zvrhlost. A ty, dobře si pamatuj, rybář nejsi, pokud tohle schvaluješ. Založ si diskuzi na cyklofóru, kde budete plán cyklostezky velebit, tam tvoje příspěvky podobně smýšlející jistě uvítají a budeš pochopen. Popřemýšlej nad tím, co jsi tady v diskuzi vypotil za zbytečnou ´´omáčku´´.

                                Nzdevac - Profil | Po 9.12.2019 9:23:21

                                venybit >> No jo, jenže to je právě ten amatérismus, o kterém tu často v případě vašich podobných aktivit mluvím. Že podali rybáře jako škodnou? A vždyť jste to o sobě sami napsali. Tak co byste chtěli? Už vyznění té petice byla jako střelba do vlastních řad. Jediná možnost je nechat si zpracovat studii na vliv na životní prostředí, poukázat na asfalt jako nevýhodu, vyčíslit náklady na popovodňovou opravu normální cesty a vysfaltované cesty... Prostě je potřeba veřejnosti ukázat, že na jiném typu cyklostezky lze také jezdit a že to je výhodnější. Ale vy ne. Vy tam prostě vyblejete, že potřebujete jezdit autem až na lovné místo a chcete tam jen klid a nikoho dalšího. Tím všechny jen naštvete a popudíte proti sobě. Jenže když jsem to napsal, tak jste mne poslali do háje jako že tomu nerozumím, a vedete si dále svou. Takže je to smutné, ale jen si sklízíte, co jste si zaseli. Možná by bylo dobré pochopit, že řadě věcí nerozumíte, že se to neřídí seslkým rozumem, a najmout si na to odborníky, v tomto případě to chtělo někoho z PR firem plus šikovné znalce, kteří dělají třeba EIA, aby zpracovali zprávu, která v tisku, která by ukázala výhodnost a přínos a nižší náklady vašeho řešení. Pak by radnici nic jiného, než změna, nezbývalo a ještě by rybáři byli za obhájce přírody a vlastně i kapes daňových poplatníků. Jenže co udělali rybáři? Napsali petici, nechali u ní diskuzi a když si teď někdo do vyhledávače zadá její vyhledání, hned na začátku vypadne diskzuze na MRKu. A začátek pro rybáře rozhodně není lichotivý a vyznívá přesně tak, jak to bylo podané na Novinkách. Snad to pro vás bude poučení.

                                Samostatnou kapitolou je pak počet podpisů. Kolik jich ta petice má? A když s v petici píše "My..." a autor se ohání místními a mělničany, tak kolik lidí z Mělníka to opravdu podepsalo? Celkově 227 lidí, z toho to vypadá tak na 3/4 úplně odjinud? No, vždyť ono to fakt zajímá jen pár rybářů, ale mělnické, kterými se autor ohání, vůbec.

                                  Nvenybit - Profil | Po 9.12.2019 8:45:59

                                  Hans11 >> Přesně tak to je. A teď si přečti ten rozdíl na Novinkách. Tam o rybářích mluví jako o nějaké škodné. Která těm hodným ciklistům brání v bohulibé činnosti. Já už nemám pro tyhle podělané měštáky slušné slovo. Zničit všechno asfaltem je podle nich skvělé a ekologické.

                                    NHans11 - Profil | Ne 8.12.2019 21:24:51

                                    Vazeni, pokusim se vam vysvetlit, o co tady v zasade predevsim jde. Neni problem v tom, ze by ted v mistech, kde ma byt vyasfaltovana cyklostezka cyklisti nejezdili. Cesta existuje a cyklisti po ni jezdi, ale asi se jim zda malo komfortni. To znamena, ze nema osvetleni, neni krasne rovna a sterilni, coz jakozto pravi "milovnici" prirody pozaduji. Problem je v tom, ze pokud po cyklostezce pojede rybar autem, tak ti lidumilove na vas zavolaji policii. Uz je takto zniceny i druhy breh Labe Melnika. Reybarum, i kdyz plni kasu magistratu Melnika, narozdil od cyklistu, vjezd na cyklostezku povolen neni. Ne kazdy z tech dedulu je mobilni, aby tahal veci stovky metru. Ne kazdy ma penize na clun s vlekem, aby se na lovne misto dostal takto. Nerozumim, jak nekdo, kdo chce vyasfaltovat breh reky, se nazyva milovnikem prirody.

                                      Nvenybit - Profil | Ne 8.12.2019 19:16:32

                                      sumec 1950 >> Souhlas, je to příšerné , jestli si někdo myslí že rybář bude sedět vedle asfaltové silnice ,kam se skoro ani nevejde. Tak mu hráblo. Je to hnus hnus hnus.

                                        NFRANK71 - Profil | Ne 8.12.2019 18:48:39

                                        Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 8.12.2019 17:52:37 >> tak někdy si za to můžou sami.