Nvydrák ml. - Profil | Po 14.5.2018 17:36:27
tym >> Milan Tychler - >> To je nádherný článek.Díky
NKnapík - Profil | Pá 11.5.2018 9:25:17
Pitrys2 >> to je klidně možný
Njá 2 - Profil | Pá 11.5.2018 9:18:38
pepa-č >> Všimni si, že když dává druhého, první je mrtvej... jestli tam nebude horká voda, či co
NPitrys2 - Profil | Pá 11.5.2018 9:00:17
pepa-č >> Na konci videa je vedle vaničky vidět na zemi nějakou malou lahvičku. Napadlo mně, jestli nepoužil třeba hřebíčkový olej, jako se to dělá při umělém výtěru, ty první dvě ryby byly podezřele klidné...
NKnapík - Profil | Pá 11.5.2018 7:29:01
pepa-č >> přesně, had zdrhne i z kýble natož z takovýho lavůrku
Naguirre - Profil | Čt 10.5.2018 21:31:31
splavek >>
To nebolo na cit, ale na oko...ale v tej vode by som chytil akurat tak infekciu.
Npepa-č - Profil | Čt 10.5.2018 21:23:35
splavek >> hm, dobrý. já když chytím úhoře, tak se nadřu, aby mi nezdrhl ze břehu a pomalu se bojím, že zdrhne i z tašky v batohu a tady je dá do kýble a oni tam zůstanou.
Naguirre - Profil | Čt 10.5.2018 21:13:11
pupiček >>
Ake to bolo v 70 rokoch? Ryb bolo viac alebo menej? Vody asi dostavali na frak skrz fabriky a tovarne...
NFockeWulf - Profil | Čt 10.5.2018 21:04:05
ExPr3v1t >> Šukačka na rybách má něco do sebe, dvě radosti najednou a ženská je vždycky číslo 2:)
Nsplavek - Profil | Čt 10.5.2018 19:14:36
Fishky >> Nelze než souhlasit, problém je v tom, že ti pseudokapraři dělají tu výkladní skříň.Bohužel pro ostatní. Jinak poměr blbů bude stejný na počet jakýchkoliv rybářských skupin a stylů jako kdekoliv jinde v praktickém životě. Jen ti blbové jaksi vynikají nade vše a všechny.
Na druhou stranu mám takový subjektivní pocit, že ti blbokapraři v tom u vody hrají prim.
Npupiček - Profil | Čt 10.5.2018 18:08:42
Milane,
připomenul jsi mi prázdniny, které jsem prožíval v 70 letech na řece Rokytné,
kde jsem též potkal pár rybářů v požehnaném věku, učil jsem se od nich a tímto článkem jsi mi je oživil
hezké počtení ze života
Nfreddys - Profil | Čt 10.5.2018 13:30:22
ExPr3v1t >> Lov v tandemu, jestli se nemýlím. Jednou jsme to s kámošem zkoušeli - tak před patnácti lety. Chytali jsme tlouště na cvrčky. Byla to docela sranda, jen nevím, co by na to dneska říkala RS. Ale zase novodobí trendi by na to koukali jak z jara.
Nvenybit - Profil | Čt 10.5.2018 12:45:43
Pěkný článek. Já na cit už moc nechytám. Dřív jsem tak chytal také dost,ale když moc neberou , má člověk tendenci si motat ten vlasec na prst. Pak přišel Kapr a pěkně mi ho rozříznul . Od té doby tak nechytám, protože tam mám tu jizvu a jen se jí dotkne vlasec,hned si na to vzpomenu :))
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 12:09:09
Fishky >> jen tak mimochodem jsem v této knize narazil na metodu lovu, kde dva lovci stojící na protilehlém břehu mezi sebou tam a zpět tahají chrousta....akorát je třeba vychytat kdo seká a tahá a kdo povoluje, když to přijde....a živý chrousty jsem na netu teda nenašel :-D....pěkný :D
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 12:01:18
Fishky >> kdybys nebyl kaprař, ani mě snad nesereš....ještě, že jsi!
NFishky - Profil | Čt 10.5.2018 11:57:33
V.Vojtíšek >> jenže to není o rybách, to je o dnešní době a lidech. Proč by někdo měl mít knížku 1000+1 rada, když nikdo nečte? Když se dnes rozhodne být cassanova, kaprař nebo zedník či zpěvák, tak zapne videjko z youtubka a za chvíli veškeré základy potřebné ví... jen teda nějaký vztah k dané činnosti je nulový. A ten nám dávaly často právě ty knížky. Takže ti naběhne na dvorek týpek, co bude zapřísáhle tvrdit, jak fantasticky umí položit kamenný koberec a když ti v něm pak lupká a dělají se bubliny a zeptáš se kreténa, zda tam dal penetrák a idiot ho tam nedal, tak prostě jen zapomenul, že v tom fajne videjku bylo cosi i o penetráku ale on i to videjko koukal z rychlíku, takže se není čemu divit. No a chcít aby pak někdo na základě videa byl najednou kaprař je obdobně optimistická idea.
NV.Vojtíšek - Profil | Čt 10.5.2018 11:56:22
ExPr3v1t >> viděl jsem uhoře chytit na vláčku,ale cíleně bych na ně vláčet nechodil-tak asi tak.
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 11:54:13
pánové, já už chytil úhoře na okamžitý zásek, pak jsem o něm ani nevěděl a byl tam, pak na průvěs a pak taky jednou za bílého dne na splávek na bíláky na řece, hic jako prase, tudíž je to asi jako s ženskejma...jedna kvičí hned, druhá nezakvičí kdybys jí ze skály hodil...dycinky je to jiný, tudíž hledat ucelenou hundertpercentně platnou metódu, to jdu radši čekat na Godota...
NV.Vojtíšek - Profil | Čt 10.5.2018 11:50:43
aguirre >> Hned? To slyším prvně. I když se chytá na klasickou položenou,tak se nechává co nejdelší průvěs,aby uhoř měl čas nástrahu sežrat.
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 11:49:23
Attila >> já u vody párkrát šukal a dívtka se nikdy netvářila, že čumim po špičkách, když se po ní válim...tudíž lehátko má absolutně nulový využití, alespoň za mne, to na ryby nepatří...
Naguirre - Profil | Čt 10.5.2018 11:48:27
V.Vojtíšek >>
Tak rybarskych knih (vratane 1000+), roceniek, casopisov mam doma haldu. Ale zaujal ma lov uhora na cit. Tam treba sekat hned.
NAttila - Profil | Čt 10.5.2018 11:44:23
článek napsán dobře . něco na tom je . pokrok ale nezastavíš . co se dá dělat ? mě hlavně fascinuje , jaký prodávají různý křesla a lehátka . tak chodí k tý vodě chytat nebo ležet ?? )))
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 11:30:20
V.Vojtíšek >> zrovna do ni cumim :-D
NV.Vojtíšek - Profil | Čt 10.5.2018 11:15:08
Ono je to všechno o tom,že dřív se člověk musel k jakékoliv technice rybaření tak nějak propracovat od základu.To není jako dnes,kdy se člověk rozhodne,že bude,,kaprař,, a na druhý den má komplet výbavu a už sedí u vody a sbírá lajky na FB. Ono,např.kdo zná dneska knížku 1000+jedna rada pro rybáře? A při tom je tam napsané prakticky vše,co rybář potřebuje znát. Osobně mám vyzkoušené snad vše,co tam bylo popsáno.
NV.Vojtíšek - Profil | Čt 10.5.2018 11:03:42
aguirre >> jednoduše-nahodím prut a jakmile se zachvěje špička,tak chytnu vlasec u navijáku mezi prsty a čekám na vhodnou chvíli,kdy zaseknu.
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 9:37:06
aguirre >> no, vzhledem k tomu, že byl stár a občas vytuhl, přidal listí, jináč normálně přes průběžný olovo dal chomáč rousnic, položil to do touně před sebe, vlasec mezi dva prsty a bylo to...tohle není ani vázání mušek, ani stavba prutu, tohle je primitivní, jednodušší než šukání, co na tom chceš dál popisovat a řešit? Olovo, háček, vlasec, prut, ruka, úhoř...tečka.
Naguirre - Profil | Čt 10.5.2018 9:35:47
ExPr3v1t >>
to je pekna technika na cit:-)
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 9:33:17
aguirre >> na úhoře? Můj děd to dělal tak, že si vzal kousíček šustivýho, třeba suchou trávu, nebo listí, to dal do ruky, k tomu vlasec a mohl si i dřímnout, poněvadž jak se tam had drbnul, zašustil, cuknul v ruce a už to jelo :-D
Naguirre - Profil | Čt 10.5.2018 9:31:53
V.Vojtíšek >>
Mozes blizsie popisat, ako to robis? Zaujima ma to. Dakujem
NExPr3v1t - Profil | Čt 10.5.2018 9:28:50
P!F >> přesně tak (zkus říct ř :-D)...vždyť společně téměř souhlasíme, až na ten drobný rozdíl, že já obecně jednu skupinu, vzhledem k poměru čuráků, za čuráky označím...je to jako kdybys přišel do lesa, který je smíšený, tudíž listnaté i jehličnaté stromy jsou jeho nedílnou součástí, ale jen o části z nich si tvrdil, že nejsou les...má to větvě, kmen, listí..asi to bude strom, ergo má to booster, backleady, boilies, biwi(kudla mi prořízla kapsu), desinfekce, podložky, šatní skřín, dildo, trojstojany jako pro rituální zářez pohanskému bohu a tak vůbec, vypadá to jako čurák, který se zrovna rozhodl stát kaprařem..
jinak to, že u vody už nejsou rybáři je a je to zábavou plebejců, v tom plně souhlasím, tady to sice neprosrali Medičejští, ale prostí maloměstští zlodějíčci co nevidí dál než do příštího týdne v ultrazáživné kombinaci se stádovitými kretény, ale stav je to srovnatelnej, holt se dneska nesere z vejšky, ale stojí se v tom po lem brodích holínek...
Njá 2 - Profil | St 9.5.2018 23:00:45
kubas. >> Děkuji
NV.Vojtíšek - Profil | St 9.5.2018 22:27:28
Moc pěkný článek. Moc dobře vím. Lovim tak občas v noci úhoře.
NDědek - Profil | St 9.5.2018 22:27:10
tym >> Milan Tychler - >> Sakra pěkně napsáno. V životě jsem potkal dva takové staříky s prostou touhou si tu rybařinu vychutnat a cítit až v morku svých starých kostí, dokud to ještě jde. Jeden snad ještě žije, od loňského podzimu jsem ho neviděl. Musím za ním o víkendu, jak teď přijedu domů zajít a potřást mu rukou. Připomněl si mi ho a díky ti za to, i tenhle tvůj článek....
Vezmu malou na procházku a zazvoním u jeho vrátek.
Nkubah - Profil | St 9.5.2018 22:24:37
tym >> Milan Tychler - >> Moc pěkné.... Děkuji.
NPstruh27 - Profil | St 9.5.2018 22:23:20
brach >> na Katovně ??? Vy ste z Broumova? Mám tam starých rodičov, ešte tak pre 15stimi rokmi mi dnes už nebohý p. Horyna predával hosťovačky. Veľmi sa mi tam páči.... tie rybníčky, krajina, ide z nej taký pokoj.
NP!F - Profil | St 9.5.2018 22:20:11
ExPr3v1t >> on má svojim spôsobom pravdu. Nie všetci curaci pri vode sú kaprari. Je tam hromada curakov sumciarov, plavackovych či privlacovych pretekárov, najbežnejších curakov čo bežia k vode po nasadení kapř alebo duhaci, ktorí sú nadšený z toho, akú hyperperfektnu potravu domov dovlecu... Najväčší problém je, že tých curakov je pri vode moc. Stretnúť normálneho rybára pri vode je náhoda, poväčšine jedna z kategórií čo spomínam. Jednoducho vseludova zábava pre cultus hominum recentum , rybárstvo sa vytratilo...
Nel.ou - Profil | St 9.5.2018 22:02:30
tym >> Milan Tychler - >> Jedním dechem a skvělé.
Nkubas. - Profil | St 9.5.2018 20:50:55
já 2 >> Pěkně napsáno!
Nyarda_1 - Profil | St 9.5.2018 20:12:00
u x a >> Jako ať si chytají...ale díky jejich množství je větší pravděpodobnost výskytu otravných exemplářů. Tím ale netvrdím, že mezi ostatními rybáři se neobjeví někdo podobný a
chápu naštvané slušné kapraře. Je to jako na silnici s oktávkama...
Nmarmyš - Profil | St 9.5.2018 19:50:59
u x a >> Protože jiný druh lovit neumí? :-)
Nu x a - Profil | St 9.5.2018 19:41:17
yarda_1 >> já vím proč chytají někteří jen jeden druh ryby..
Nmrkef - Profil | St 9.5.2018 19:17:35
safra ... to bylo pohlazení ...
Nyarda_1 - Profil | St 9.5.2018 19:11:36
Super článek, díky za něj :-) K tématu diskuze, sám se někdy zamýšlím nad tím, proč drtivá většina rybářů chytá jeden rybí druh, že se ochuzují o řadu zážitků, na druhou stranu je to jejich volba. Ovšem že se hodně často (dáno množstvím) chovají jako hovada, je zase druhá strana mince... Obecně vzato škoda, ani příroda ani ryby si to nezaslouží...
Nfheavy - Profil | St 9.5.2018 18:51:59
tym >> Milan Tychler - >> moc peknej clanek,dyje pred Novymy mlyny to byly casy.
NSa(l)micka - Profil | St 9.5.2018 18:44:20
Herdek, takovej článek vždycky pohladí po duši byť by třeba celej den před tim stál za prd :)
Nfrost862 - Profil | St 9.5.2018 16:47:19
Skvělý článek,přečetl sem to jedním dechem.
Njá 2 - Profil | St 9.5.2018 15:09:37
jirkazez >> "Nepaušalizuju" a pokud to tak cítíš, nebude to náhoda. Rádia si pustí spousta lidí a mnozí z nich nejsou kapraři. A nikdy jsem neřekl, že jsou kapraři zlí. Zlí jsou rybáři kteří se chovají neohleduplně.
NHonza7 - Profil | St 9.5.2018 14:42:23
Trochu se ta diskuze zvrtla mimo článek, kterého se má týkat. Kdyby ještě ten děda žil asi by opravdu nechápal co svoji celkem náročnou technikou lovu " může " způsobit na tomto diskoznim fóru. Jsem si zcela jistý, ze v jeho očích by měl kapr stejnou cenu jako parma, tloušť, cejn a jiné další druhy ryb, které v drtivé většině vracel do vodního toku.
To, že je v našich vodách tak hojně zastoupen kapr, není jeho chyba, ale těch, kteří tvoří zarybňovaci plán.
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 14:18:34
Knapík >> ale hovno, pro pausala kazdy pausal...
NKnapík - Profil | St 9.5.2018 14:06:59
jirkazez >> nevšiml jsem si, že bych paušalizoval. Myslím, že pod oslovením pánové se ti, kterých se nejen mé případné výtky mohou týkat, snadno najdou a urazí a pak tu bude druhá - mnohem menší parta - která taky chytá kapry, ale nedělá z toho středobod světa.
Kolikrát uvažuju bohužel až tak široce, že mě to samotného mrzí ...
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 14:04:31
jirkazez >> jo? Aha...zkusime tvoji logiku jo? Nekdo kdysi vymyslel vcelku zajimavou metodu, jak na obr rybu...pak prisli kuliferdove, co z puvodne dobreho napadu vytvari ukrutnou picovinu za ucelem zisku a podari se jim ji zpopularizovat, tudiz ho nasleduji prosti i sprosti, a proto je nemam hazet do jednoho pytle? Nahazeli se tam sami, to se na me nezlob...to, ze jsi kaprar neni muj, ale tvuj a prirodni problem, vy si ty debily z vlastnich rad vyzente a pak se do vas nebude nikdo montovat...kaprar je pro me neco jako politik, muze bejt fajn, ale sam ae rozhodl ucastnit te dane debility, tudiz, cili ergo, jest pro mne ztracencem...kaprar pro me az na vzacne vyjimky, neni rybar, ale pozer...a kdyz uz nemam miti vyjadrovani burana, muzeme se de facto pustit do exatni specifikace tebou aplikovane logiky v podobe abstraktni predstavy vztahu tveho vjemu k obecne predstave organizovanych lovcu a jejich inteligencnimu proklesavani vzhledem k aplikovane lovne metode doprovozene o koeficient zateze environmentalniho charakteru ve vztahu k tomu, ze kaprar toho tahne k vode jako zasranej soumar, smrdi az u vody a buhci co kurva dal...tak co je lepsi, asi buranska verze, co...
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 14:00:56
jirkazez >> vzdyt bere...ze ty spis jen ctes, nez ze bys cetl a pritom zkusil myslet..ono dve veci najednou nejsou zase tak snadny, ja vim...
Njirkazez - Profil | St 9.5.2018 14:00:38
ExPr3v1t >> Idioti jsou všude. Kvůli tomu snad nemusíš koukat na každého kapraře jako na blba. Hele, sice se tu chováš jako dobytek, ale myslí ti to. Přesně víš, co tím myslím.
Njirkazez - Profil | St 9.5.2018 13:57:48
Knapík >> A teď jsi uhodil hřebík na hlavičku. Podle tebe je problém v konkrétních lidech. Proč to nebereš v úvahu i v tom, o čem píšeš ?
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 13:50:09
jirkazez >> nezlob se na me, ale jestli to nekdo zpausalizoval (co je to vubec za slovo, co?) pak to byli sami kaprari...co popisujes mi taky vadi, proto by bylo fajn, kdyby idiotu obecne ubylo...to, ze mezi kaprari je jich dnes nejvic, s tim nehnes ani ty, ani ja, to je prostej fakt...
NKnapík - Profil | St 9.5.2018 13:50:08
jirkazez >> tam je ovšem zásadní problém v autorovi a redakci toho periodika, které takovouhle prasárnu pustí vůbec na veřejnost. Tvojí reakcí by mělo být např. to, že už si ten časák už nekoupíš, případně jim můžeš napsat, že tohle fakt není ta správná cesta. A rázem budeš v pozici toho prudiče, kterému není nic vhod.
Okoun, ježdík - naše ryby s tvrdými a ostrými paprsky - a jak je dravci rádi loví.
Njirkazez - Profil | St 9.5.2018 13:43:03
já 2 >> Jenže to paušalizuješ a navlíkáš to na kapraře. Mě se taky spousta věcí nelíbí. Například se v posledním Rybářství píše, jak používat akvarijní ryby na lov dravců. Popisuje se tam, jak se jim mají stříhat ploutve, aby šly dravcům líp do tlamy. To mi vadí mnohem víc než to, co uvádíš ty. Ale taky neříkám, že každý lovec dravců je špatný.
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 12:32:08
já 2 >> smekam! Tohle je uz solidni davka uvahy v nekolika krocich...cumim...ale co to udela s kaprolovcem, to je predem jasny...
Njá 2 - Profil | St 9.5.2018 12:30:03
ExPr3v1t >> Ale to je dobře, jen ať jim to připadá, pak si to přečtou znovu, zjistí, že nanařizuji a řeknou si... co když to tak cítím. A půjdou to hned zapít k vodě
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 12:28:32
já 2 >> ale hovno, jsi normalni mindrakar :-D sice nic nenarizujes, ale jednomu to tak skoro muze i pripadat :-D
Njá 2 - Profil | St 9.5.2018 12:25:38
jirkazez >> Ale já nikomu nic nenařizuji. Ale na druhou stranu si myslím, že se můžu ozvat pokud se děje něco co se mi nelíbí. Vyřezávání porostů kolem vody, zajíždění autem až na flek. Upravování místa kolem vody aby se tam vešly 3 bivaky, házení koulí do vody, a tímto zapříčiněná špatná výživa ryb. Hluk hlásičů, rádii, chlastajících rybářů. Nakládání s některými rybami jako podřadným druhem.
Přečti si prosím ještě jednou co jsem napsal a pokud je tam něco, kde nařizuji, nebo odsuzuji. Napiš mi kde.
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 12:23:59
Danda05 >> kdyz to vezmes kolem a kolem, ceho ze jsi se to chtel jako amatersky psychoanalytik zastavat?
NExPr3v1t - Profil | St 9.5.2018 12:20:07
jirkazez >> pred triceti lety se prevlekla tricka za jinak barevna a moc se nezmenilo...
A myslim, ze se snazi rict, ze by vode prospel ubytek blbu, tedy kolektivne lovicich kapraru...a tak...
Neni to o narizovani, blbci nenaridis aby mel rozum, ale o tom, ze systemove to u nas selhalo a komercni doba plodi rychlokvasky, ktery vubec nevi o cem to umi bejt, napriklad jako vtomto clanku...
Njirkazez - Profil | St 9.5.2018 12:16:41
já 2 >> A teď mi řekni. Kdo jsi, že chceš nařizovat rybářům jaký styl je má bavit a jaký není dobrý ? Toho jsme se snad už zbavili před třiceti lety.
Njá 2 - Profil | St 9.5.2018 11:49:26
tym >> Milan Tychler - >> Bylo to moc hezké. Objevil jsem v něm dvě velká moudra. snad jich bylo i víc, ale tato dvě mě oslovila.
1. chytat se dá jednoduše a krásně, člověk musí být pokorný a odměnou je mu čas takto strávený.
2. poslouchejme lidi, které u vody potkáme, někdy vyprávějí úžasné věci, mnoho nás můžou naučit.
Děkuji za takový článek
NWidl_CZ - Profil | St 9.5.2018 11:41:51
Má to svoje kouzlo. Chytali jsme tak vždycky v létě kapry u hladiny. Jen háček a na něm kůrku z chleba. Mrsklo se to do vody a za chvíli už se u toho vařila voda. Stačilo buď koukat na vlasec nebo ho mít mězi prsty. Oživil jsem si něco podobného nedávno, když jsem zapomněl doma krabičku se splávky a tak jsem házel do vody jen rohlík na háčku. Plotic a tloušťů bylo jako máku :)