NVítek - Profil | Pá 1.9.2017 19:56:06
Tak už Rožnovákům napršelo ?!? :-D
NVítek - Profil | Po 7.8.2017 16:35:00
venca1 >> tys tu chyběl teplárníku ))))
Nvenca1 - Profil | Po 7.8.2017 13:52:03
Koukám, že tady je to opět samé teplé slovo..-))
NVítek - Profil | Po 7.8.2017 9:10:01
nehádejte se kluci, jednou se sejdeme na pivku vínku a budeme se tomu našemu kočkování smát :-))))
Ntimb - Profil | Ne 6.8.2017 22:50:49
Nechcete si ty vocasy poměřovat někde jinde?
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 22:02:59
sliver >> Běž už někam frustráte.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 21:59:20
FockeWulf >> jak myslíš, pa.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 21:30:24
sliver >> Tak na to se fakt těším, bude to tvůj poslední výlet mezi svobodné lidi.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 21:27:26
FockeWulf >> na Moravici jsem vyrostl. na vip nechodím z duvodu, které ty nepochopíš i když dřív jsem tuto část revíru měl rád. za toho bolševika tě jednou nakopu do řiti. papa
Ve svobodne společnosti si nemůžeš zvykat beztrestne sproste nadávat.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 20:55:12
sliver >> Čus bolševiku! A už se nevracej! Na Moravici nemáš, tak nezáviď a slintej doma.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 20:46:42
FockeWulf >> řeka není podmínka, ty tu pises pohádky o soukromych revírech. máš třeba aspoň soukromy rybník ala pstruhovy? A co ta Moravice, to je tvůj vzor, co?
Pises kraviny, už toho nech. Už ti nebudu odpovídat, rybařící kapitalisto.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 20:08:24
Vítek >> Jo:), šel bych, ale je tu hnusně a neděli nechodím, nechám to pracujícím:)
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 20:07:11
sliver >> Budeš se divit, ale ano a hodně. průmysl není jen kovářská výheň v ČKD.
Soukromou řeku? V česku? Pomátl ses?
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 19:57:52
FockeWulf >> no, v Ostravě se rozviji, že?
Aspoň, když už úplně nic, tak aspoň ten jeden soukromy skvělý revír, díky.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:54:12
sliver >> Tak jo pane učiteli:), měj se a utíkej na tu schůzi, škoda času s tebou. PS, kde se likviduje průmysl? V Rusku? To je hrůza!
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 19:51:43
FockeWulf >> nojo, tonoucí se stébla chytá.
A jinak, kvitovat zlepšení životního prostředí likvidací průmyslu a zemědělství je směšné.
Nejsi schopen odpovědět mi ani v jednom bode, asi proto sis oblíbil nejtrapnejsi revír vip Moravici 1.
Haha, tam aspoň občas lapnes linou granuli.
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 19:49:12
FockeWulf >> Blouzníš, dej si pivo, uklidni se, běž k vodě, je toho na tebe moc.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:44:25
Honza7 >> To je pravda, zbytečná diskuze, furt dokola.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:40:39
sliver >> A přesto je obdivuješ. Nesmysly plácáš ty, střílet ve městě není počítačová hra nebo vlhký sen o zákazu vycházení. Máš ještě něco k tématu úbytku vody a škod na životním prostředí?
NHonza7 - Profil | Ne 6.8.2017 19:33:33
FockeWulf >> Když docházejí argumenty, tak nastanou osobní útoky. Bylo by vhodné se takových výroků vyvarovat. Máš pravdu kvalita vody v Ostravici se výrazně zlepšila. Na druhou stranu nastal rapidní propad v počtu potočáků a lipanů. Samozřejmě není to jen v kvalitě vody na našich vodních tocích. Tohle vše je ale mimo téma.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 19:30:49
FockeWulf >> moje rodina byla komunisty pronasledovana, já byl taky postižen. Kde jsi v mem projevu viděl obdiv k nim?
Maskujes svoji blbost útokem, radši toho nech. Nemáš argumenty, plácáš nesmysly.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:25:00
sliver >> Hele, s tebou je to těžké, ano v jejich silách.... Nechceš ještě lidové milice??? Tak utíkej na schůzi, ještě je vás dost, ale čas je spolehlivý likvidátor. Nebudu diskutovat s obdivovatelem komunistů.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 19:20:03
FockeWulf >> jo, pstruzi ze slovenských rybníků a polských sadek, kteří neprezijou jedinou zimu. pár muflonu? Ale no tak
. Tehdy bylo v jejich silách, aby k večeru zakázali vycházení, aby se mohlo střílet v obci, vystrileli by je,myslím kormose .
A co teda ten revír snů od soukromnika, když ty revitalizovane řeky ti kulhaji.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:08:30
sliver >> Ale jsem ti schopen vyjmenovat řeku, kde se zlepšila kvalita vody, to se můžeš podívat na mapujsou to skoro všechny. U nás třeba Ostravice, to je nermakantněší. V centru Ostravy jsou pstruzi, za komanču se tam namáčeli kola, aby se nemusely mazat:). S tím střílením, vybít pár muflonů je něco jiného, než v zástavbě střílet z brokovnice ptáky. Alke jinak ti nebráním tomu komunistickému snu....
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 19:05:05
Vítek >> Ty jsi jeden z nich? Že by trefa? jaká zájmová organizace, je to business se vším všudy ty trulo. Pokud jsi o tom ještě neslyšel, tak se val podívat na čísla ČRS. A velmi se mýlíš o nafrněncích z ministerstev, teď ses odkopal, jsi v pernamentím předklonu z úředníka! Kde proboha žiješ?
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 19:03:03
FockeWulf >> dobře, nejsi schopen vyjmenovat jedinou řeku, ktera by se za posledních 30 let zlepšila, tak mi napiš jediny revír, který soukromy vlastník kvalitativne pozvedl oproti dřívějšímu stavu.
Neměli by patrony? Dovol, abych se zasmál. I kdyby je fakt neměli, tak by jim je komanci zajistili, tomu ver. Byl jsem svědkem, jak se zjistilo, že do té doby módní muflon ničí porosty buku ohryzem. Do roka na celem lesním zavode ani kus.
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 16:55:25
FockeWulf >> Konečně ses tu zjevil ty, který víš všechno a bez omylů nám přinášíš zvěst, jak to všecko je opravdu a nejinak! Je toho jistě hodně, a z úrovně Svazu to sotva kdo řeší, protože jsme organizací zájmovou a s našimi představiteli se státní nafrněnci z ministerstva přece nebudou bavit, protože jsou po Pánubohu ti největší.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 16:48:36
Vítek >> Bože, furt se chytat za slovíčko..., neříkej, že nikdo nic nedělá. Víš kulové:), ale já si furt myslím, že prvotně má dělat ČRS, máme krajského jednatele a ten má ansábl placených lidí. Ti nedělají nic a r'to je docela problém. Ten Jaroň je zadarmo drahý. Co brání těm placeným odpovědným lidem dělat svou práci, kolik dali trestních oznámení, kolik správních jednání na OU iniciovali? Tam se jich ptejme!
NHonza7 - Profil | Ne 6.8.2017 15:15:21
Myslím si že je zbytečné se dohadovat, která doba napáchala větší svinstva na naší přírodě. V současnosti je spíš důležitější se zaměřit jak sjednat nápravu. Teorie je celkem jasná, bohužel realizace je v nedohlednu. Těch pár akcí které proběhly, byly buď na základě dotací a nebo na aktivitě několika dobrovolných skupin.
Tato doba určitě bude mít jeden primát, to za nečinnost a spoustu peněz investovaných do projektů, které jsou k ničemu.
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 14:32:40
Co se nedostatku vody na Bečvě týče, je zvláštní, jak všichni všechno víte, všemu rozumíte a přesto nečiníte! Je to tedy zřejmě jinak, ač se vám to nelíbí!!!
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 14:19:32
FockeWulf >> Mník byl vzácný, to ano. Ale neříkej, že jsou přemnožení, tohle má být normální přírodní stav.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 13:35:06
marmyš >> Je to možné, ale taky možná subjektivní. Mníka za komoušu neviděl skoro nkdo, dneska je přemnožený, takže je to fakt subjektivní. Co není subjektivní je životní prostředí a následky hrůz doby komoušů.
Nmarmyš - Profil | Ne 6.8.2017 13:15:25
FockeWulf >> Nebavíte se o tom,jestli bylo za komančů líp,nebo ne. Pokud jde o ryby,tak druhová pestrost na řekách v mém okolí byla daleko větší. Třeba takových mřenek,lipanů,parem,hrouzků.. bylo daleko víc. Mřenku jsem neviděl přes 10 let .
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 12:50:09
sliver >> Ale prd by vystříleli, zapoměl jsi, že by neměli ani patrony. Uvědom si, že dopady na životní prostředí jsou v desítkách let, takže teď sklízíme ty jejich výdobytky rudých hlav. Tip jsem ti napasal, občanská společnost a důsledná privatizace. Vlastník si revír ohlídá, svaz ne.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 12:41:19
FockeWulf >> já nepoužívám komouse jako zaklínadlo pro ideální stav. Ale používat ho neustále pro maskování bordela, který se děje 30 let, když tu 30 let vládne ten nejspravedlivejsi režim, mi přijde trapne. Byl tu těžký průmysl a intenzivní zemědělství, což už dlouho není a co se na tech řekách zlepšilo? Nějak jsi zapomněl napsat tip na vylepšenou řeku po komancich.
A jen mě tak napadlo, co by se stalo, kdyby za těch komančů prilitli kormorani? Myslivci by je ještě ten rok vystrileli a dostali by zaplaceno. A druhý rok by už byly opatření včas . Dneska se čeká na dotace.
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 12:38:24
FRANK71 >> Umíš číst a chápat psaný text?? Kde si protiřečím a kdo se bude čím vážně zajímat? Ty tu žiješ? Znáš ty pantáty?
NFRANK71 - Profil | Ne 6.8.2017 12:27:12
FockeWulf >> hergot ty si zase protiřečíš. Napřed se tím budou vážně zabývat. A pak se ptáš co dělají. Bravo.👏👏
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 12:21:48
sliver >> :), tohle jsou nekonečné diskuze, kdo si ale myslí, že bylo za komoušů líp, nemá paměť, nebo s ním nemá cenu vůbec diskutovat. To, že se krade všude, že se dějí zvěrstva s přírodou je pravda, ale taky je dneska pravda, že když to kdokoliv ví, může to oznámit ( třeba udat, kdo má tohle slovo rád ) a je dost institucí, které se tím budou velmi vážně zabývat. Ano je pravda, sjíždění Moravice je zvěrstvo ( to vypouštění vody a průplach řeky ). na druho stranu, je tu nějaký Ing. Jaroň, placený za naše zájmy. Co dělá ten soudruh? Co dělají ostatní činovníci, krom mravenčí práce.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 11:30:41
FockeWulf >> a ryb víc bylo a všude se prirozene třely. Dneska je nejvíc kaprů a sumců, to tehdy nebylo, to máš pravdu. jo a ještě bolenu. Ty ryby dominují tam, kde vůbec nepatří nebo jen omezene.
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 11:27:42
Willow >> Zlodějové vody - to jsi označil přesně.
Nsliver - Profil | Ne 6.8.2017 11:15:23
FockeWulf >> dyť není problém bavit se konkretne, ne? Vyjmenuj pár řek, které se s vodou a rybama spravily po příchodu té spravne politiky. Myslím z našeho okolí. Já řeknu několik, které jsou nenavratne zkurvene. Je to Bělá Jesenicka a všechny Opavy, Moravice nad Hartou taky a Odra P. jakbysmet. Jinou řeku tu nemám, pak potoky a ty jsou v háji všechny téměř.
NRožnovák - Profil | Ne 6.8.2017 11:02:22
FockeWulf >> No má paměťsice sahá jen do 80. let a těch ryb aspoň tady u nás na těch pstruhovkách bylo o hodně víc. V každém potůčku hafo pstruhů a vranek a v řece byly kromě potočáků i hejna nádherných lipanů. Tady nejde o nějaku idealizaci, ale o to že ne vše co se v minulosti dělalo nebo taky nedělalo muselo být nutně špatně a mělo to pro ty ryby nějaký význam. A s těma regulacema je to pravda, před rokem 90 jsem na řece ani na potoku žádného žabáka neviděl, potom tam kutali v jednom kuse.
NWillow - Profil | Ne 6.8.2017 10:44:43
Vítek >> Já píšu o Tiché a Divoké Orlici.Fabrik hafo JZD a Státních statků taky,běžný letní průtok tenkrát!!4-6m3/sec,dnes samý zloděj vody a MVE průtok kolem 1m3/sec.Tenkrát bylo ryb jak hnoje,dnes zero,nic,mrtvo.Tak kde se stala ta chyba.?!?
NFockeWulf - Profil | Ne 6.8.2017 10:41:02
potočák 62 >> Kolego, otročí jen otrok a to je v dnešní době dobrovolné. Mimo tvé vidění světa o kolonii západu je tu naštěstí spousta tvořivých lidí, kteří jsou spokojeni a dívají se na svět s optimismem. Přestaň si idealizovat tu šedou a hnusnou minulost komunismu, ryb nebylo víc a vody byly špinavé jak cyp. To je holá pravda, dřív jsi jenom o ničem co bylo dál než na dohled nevěděl.
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 9:49:26
Willow >> Ty nevíš, zda to bylo dobře či špatně??? Najdi si rozbory znečištěných spodních vod v industriálních a zemědělských oblastech. Zeptej se znalců třebas na Ostravici , Odru, co to bylo v dobách rudé Ostravy za stoky.Pstruhů a lipanů a kdovíčeho zas tolik nebylo, jenom si promítáš idylickou minulost. Pořád je ryb dost, jenom třeštíš, raději běž k vodě, když nemusíš být u monitoru :-)
NWillow - Profil | Ne 6.8.2017 8:31:50
Vítek >> A když se za tech komančů všechny septiky a žumpy vyvážely na pole a zaorávaly,místo nedokonalého čistění v ČOV ,to bylo špatně nebo dobře pro hen tu ekologii.??Já že bylo pstruhů a lipanů jak sraček a dnes tam je kulové a jen senzoricky o chlup čistčí voda která je plná hormonů,persilů,arielů ,jarů a jiných svinstev které jsou v té super nedokonale vyčistěné vodě přítomny jen nejsou vidět ale za to jsou cítit.!!Co bylo teda lepší pro tu přírodu.??
NVítek - Profil | Ne 6.8.2017 4:03:27
potočák 62 >> Ty se pořád pleteš, bylo to jinak. Kolektivizace v 50. letech a orientace na těžký průmysl sovětského typu znamenal masivní ůtok na hodnoty přírodního prostředí - meliorace,regulace a znečišťování vodních toků dosáhlo míry nebývalé a spousty toků bylo bez života. Nevím, proč zavíráš oči před historickými fakty, něco si o tom přečti, je těžké si to přiznat, proto nepřekrucuj skutečnosti jen abys byl oblíbený a měl to u všech dobré.Ale nemusíš se proto čílit, již je to historií, jejíž důsledky dosahují k dnešku.
Npotočák 62 - Profil | So 5.8.2017 22:35:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Vítek >> Zase toho moc nevíš,hlavní vlna regulací a napřimování toků začala už za rakouska-uherska a pokračovala za první republiky.Za komunistů se v globálu jenom troškařilo i když je pravda.že se ve velkým stavěly přehrady.Znečišt´ování toků začalo při průmyslové revoluci a masivně probíhalo za první republiky.Za komunistů bylo taky ale v globálu menší a jak se začal klást důraz na životní prostředí,tak se čistota zlepšovala.Hlavní akce a projekty na zlepšení čistoty vod proběhli ne po roce 90 ale naopak před rokem 90.Zlepšená kvalita vod po roce 90 není kvůli tomu,že by se vybudovalo tolik projektů pro zlepšení kvality vody ale proto,že se zlikvidoval na nátlak západu průmysl a zemědělství u nás a udělali z nás montovnu a kolonii-kolonie odebírá víc než produkuje.Poskytuje suroviny a dováží drahé hotové věci.Petrův Zdar
NFRANK71 - Profil | So 5.8.2017 20:58:03
Je vidět, že Vítek s Havlem vypil hodně piv a nyní se mu to motá. Vítku, za doby vládnutí tvého soukmenovce to šlo do kytek.
NVítek - Profil | So 5.8.2017 19:29:12
venca1 >> Ano, když zlobějí na ulicích, dostanou vejřez jako všude na světě :-))) Jako třeba vloni. Ale to není kvůli pleti, nemysli si naivo, ale protože provozují rasové nepokoje :-)))
NVítek - Profil | So 5.8.2017 19:28:32
potočák 62 >> Divit se nebudu, vím o tom svoje. Kupříkladu devastace Moravy, Dyje, Vltavy a Labe probíhala kdy? V letech padesátých až osmdesátých, tak nedělej těm lumpům advokáta. Mám dojem, že ta rudá cháska napáchala škody nezvratné. Potíž je v tom, že dožívají se svými potomky na pozicích a drží basu, aby se nevědělo a mohli zostouzet demokratický parlament, Evropskou unii s jejíi megadotacemi, naši rybářskou organizaci a ještě se licoměrně tlemit za bukem, jak jim všechno prochází.
Npotočák 62 - Profil | So 5.8.2017 17:32:48
Vítek >> Budeš se divit ale v dobách stalinské industrializace v naších vodách žilo daleko více zástupců vodního hmyzu a byli daleko početnější než nyní.A vymlouvat se v roce 2017 na komunisty?Petrův Zdar
Nvenca1 - Profil | So 5.8.2017 16:51:02
Vítek >> A v Americe bijí černochy..-))
NVítek - Profil | So 5.8.2017 15:26:33
venca1 >> Blbý, viď? Pravda je nepříjemná - ale nutná. Jen si to projdi a uvidíš, že tomu tak je.
Nvenca1 - Profil | So 5.8.2017 11:02:07
Vítek >> Ale no tak, to určitě nemyslíš vážně..-)
NVítek - Profil | So 5.8.2017 7:11:51
Rožnovák >> Ještě jedna věc, která zůstává v pozadí našich úvah: přirozená potrava salmonidů. Než začala v našich zemích stalinská industrializace v 50. letech minulého století, ve vodách žilo mnoho druhů vodního hmyzu. Bylo tomu tak možná od období druhohor, třetihor, tedy miliony a desítky milionů let. Kupříkladu zástupci rodu Ephemera, tedy jepice byli ve vodách o mnoho více a v množství nebývalém a tvořili významnou složku výživy ryb. Znečišťováním vod tyto zdroje rybí potravy zmizely, takže se snížily produkční možnosti. Musíme introdukovat znovu jepice ( třeba podenky), jejich larvy? Jsou totiž místa, kde jepice byly, ale jsou vyhubeny a samy od sebe se tam neusídlí!
NRožnovák - Profil | Čt 3.8.2017 22:50:56
FockeWulf >>Ano pišu že lesy zmizely a ustoupily už dávno, že to není problém několika posledních desetiletí. Problém je ale v rozložení srářžek a ve zvýšení průměrné teploty. V letních měsících neprší tolik co dřív a jsou velké pauzy mezi srážkami a jsou vyšší průměrné teploty plus k tomu přispívají i faktory které si zmínil ty a další.
NFockeWulf - Profil | Čt 3.8.2017 22:35:40
Rožnovák >> Já myslím, že jen v těch lesích to není, lesů bylo v minulosti méně, než je dnes, stačí se podívat na cenii. Že by méně pršelo, výrazně méně, asi taky ne. Regulace potoků a říček, přerušení kapilár těžkými stroji ( možná ), to bude to ono, to že vesničani kradou vodu je už jen sekundární, ale i tak podstatné.
NRožnovák - Profil | Čt 3.8.2017 21:36:50
venca1 >> díky, to nespěchá jen jsem se připomněl :-))
Nvenca1 - Profil | Čt 3.8.2017 19:14:48
Rožnovák >> Hoj, v poslední době nějak nestíhám, zrovna řeším nějaké problémy na OU v H.B., kde se starosta nechává zapírat..-))) ač je to příslušník PČR..-) Nějak mi to nesedí, a nikdo mi to nedovede, nebo nechce vysvětlit..-) Zítra večer tam jedu, fotky mám a pošlu ti je do SZ