1. Liga Feeder - Litochovice

Diskuse k mini článku 1. Liga Feeder - Litochovice

Autor diskuse: pectak - Profil , 9.7.2017

Fantozi (Aladin) - Profil | Čt 27.7.2017 8:43:05

numen >> a to třetí je zapřažená Porta Bohemica?:))

numen - Profil | St 26.7.2017 19:26:39

venybit >> Možná jinde ty ti tvé řeči žerou,ale u mě si lehce přestřelil. nejen že si si spletl úsek:-)) vdáleností od jezu o kousek 7,5km:-),ale i s hloubkou. celý úsek co byly závody je od 4,2 do 6,3 cm kousek nad závody je i 7-8m. plavební dráha vede podél břehu. dál je menší hloubka a hráz... údaje vím velmi přesně.velký úhoř se tam moc nechytá,naopak malý... na sumce se chodí vejš ,nebo dolejš ,sem na ně nechodí skoro nikdo ,jen ty co neznaj dno. sem se chodí na kapry a ostatní ryby.
Feeder je tady naopak velice účinný, jezdím sem často. mám tam na starost i rybářský kroužek Litochovice -Prackovice. na kroužku chytají nejčastěji úhoře ,ale malé. sem tam kapra. pak hodně podoustve atd. já sem chodím na feeder často,mám tam chyceny na feeder i kapry 15+,jeseny přes 60cm ,ale častěji tam chodím na Kontroly jako RS,nekontroloval jsem tě . oslovil jsem i kolegy a nikdo tě tam nekontroloval,domácí tě neznaj. nějaké divné. moc divné Tenhle úsek jsem ještě loni projížděl třkrát týdně i služebně a nepotkal jsem tě...

ještě je velký rozdíl jít na gulášové závody a na oficiální. ale dám ti šanci mě přesvědčit o tvých schopnostech,pořádám nedaleko kraják . klidně tě nechám chytat na teleskopy. přijď se ukázat.

tady jsou fotky z dětských závodů. to první je podoustev ,druhé malý úhoř!

nextfish - Profil | Út 25.7.2017 11:14:11

Petr Havlíček >> To je velmi chvályhodné. Jsem ochotný přispět. Ať nám to ukáže.
Moc rád bych chtěl jeho vidět výsledek.

Petr Havlíček - Profil | Út 25.7.2017 10:52:02

venybit >> tak hele, v září je v Brandýse nad Labem MR ve fídru. Když přijedeš a ukážeš nám, jak se to dělá, tak ti zaplatím startovný, krmení, červy, kukly podle výběru.

Jsi borec, tak se ukaž. Při tvém umění to vidím, tak do trojky v sektoru ... nejhůře.

Martin M. - Profil | Út 25.7.2017 10:20:30

venybit >> tvuj problem je v tom, ze dlouhodobe (nejen v teto diskusi) stylem projevu nepripoustis, ze tve nazory nemaji vseobecnou platnost vzdy, vsude a pro vsechny. Vydavas je za neotresitelnou pravdu. Neni z toho citit zadna skromnost a pokora, ze to muze takto fungovat jen tobe a nekdo jiny muze byt uspesnejsi s necim jinym. Takove machry tu mame "moc radi", tak se pak nediv agresivnejsim reakcim.
Podoustve se pri zavode chytaly.

venybit - Profil | Út 25.7.2017 9:26:02

Martin M. >> Nikoho tu nezesměšnuju . Jak se do lesa volá .... Tady na Mrku je prostě diskuze taková , já jsem se jen přizpůsobil.

venybit - Profil | Út 25.7.2017 9:22:45

numen >> S tím jezem máš pravdu , to se omlouvám popletl jsem si místa ,věděl jsem to hned,ale byl jsem línej to opravovat . V tom ostatním s tebou nesouhlasím . Mám tam odchytáno v kuse tak 100dní ,nikdy jsem tam já ani nikdo v dohledu podoustev ani ostroretku nechytil. Kam se tam chodí na sumce je mě jedno, já chodím tam a chytím ho skoro pokaždé. Malého hada tam chytíš občas, většina hadů tam je 80cm+ .Velký cejni tam jsou to jsem psal ,nejsou tam cejnci . Velký jeseni tam jsou také,ale o těch jsem nepsal, protože jsou celoročně hájený a tudíž by se neměla o závody taková ryba počítat a měla by být okamžitě vrácena do vody. Alespoň na ostatních závodech na labi to tak je . Pár velkých kaprů tam také je,psal jsem že to tam chodí chytat a krmit domorodci .To je jim ovšem na ten praštěnej feeder prd platné, protože to není prut na kapry 60+ ,nebo abych zase někoho nerozčílil ,tak může být ,ale pochybuju,že ho o závody měli na to připraven. Chytaj na nějaké 0,16-0,18 vlasce s tím nemají šanci.
Takže shrnuto podtrženo co tam můžou na závodní feeder nachytat ? Pár menších kapříků, pár velkých cejnů, sem tam tlouště , parmu ,plotici ,okouna,malého sumce . A teď se podíváme co teda nachytali ? A hele , pár kapříků, pár velkých cejnů a jinak skorem nic. :)) Čím to asi bude? Že by tím ,že jsem měl pravdu? Ale jinak ,já nejsem žádnej konfliktní člověk,kdo mě zná mě má rád . To jen tady na MRKu jsem se naučil nenechat si sr..át na hlavu,protože sem chodí milion mamlasů . Klidně můžem někdy zachytat , tu podoustev bych chtěl opravdu vidět jak a kde jí tam chytíš . Ale je pravda,že feedraři chytají převážně kuku červy pořád dokola. Takové nástrahy já tolik nepoužívám , tyhle malé ryby mě nabaví. Užiju si jich dost na závodech ,takže nemám potřebu je chytat ještě na svazu. Ale stojím si za tím,že na závodní feeder je tento usek uplně k ničemu. A na váhu tam kohokoli s feedrem v 90 procentech případů přechytám s teleskopem nebo děličkou.

zdenekvesely - Profil | St 19.7.2017 18:07:02

moc hezky napsané

MatoK75 - Profil | Út 11.7.2017 22:53:47

numen >> Tak týmto príspevkom získavaš zlatého bludišťáka :)

numen - Profil | Út 11.7.2017 22:13:43

venybit >> vodu trochu znáš,ale jen trochu. Jez je asi 6km proti proudu. hloubka u břehu je o dost větší. spodní proud tam není,teče to stejně,krmeit se tam dá klidně s kukuřicí. jezdím do toho úseku na kapry s jedním domorodým,ale dost často hejbá s vodou Střekov a to má veliký vliv na vše. Je zvláštní,že já tam chytám spousty podouství a ostrých. teď tam byly dětské závody a chytaly se podoustve ,menší cejni 25-35cm, skaláci ,okouni,malý úhoři a pár ostroretek. velký úhoři se tam moc nechytají. na sumce se chodí o kus jinam.
na feeder tam mám hodně cejnů 2-4,5kg,,trofejní jeseny,podoustve a spousty kaprů nad 10kg i 90+.
kdyby jsi chtěl ukázat podoustev ,nebo poradit můžeš mi napsat ,já ti dám vědět kdy tam budu....

Colasrumem - Profil | Út 11.7.2017 15:56:12

Petr Havlíček >> prave, jak pise Mato, dela si legraci z lidi, kteri dokazi zachytat na ruznych revirech a je logicke, ze nemohou znat kazdy tak, jako clovek, ktery tam travi tolik casu jako on. To je duvod me reakce. Velky respekt pred zavodniky LRU feeder, jak se dokazi vyporadat s vetsinou zavodnich useku i kdyz zavodi jen v priblblem feederu jak psal Vseznalek.

Martin M. - Profil | Út 11.7.2017 15:24:15

venybit >> snazis se tu nejdrive zesmesnit 40 lidi a pak neco pises o hejtovani ostatnich v diskusich na MRKu?

Fantozi (Aladin) - Profil | Út 11.7.2017 15:20:08

Petr Havlíček >> on by přijel.......jen by to nesměly být závody v přiblblém feederu:))

Petr Havlíček - Profil | Út 11.7.2017 15:06:48

Colasrumem >> ale to ano, to jsem psal, že o opravdových (LRU) závodech toho moc neví a i jeho rady tomu nasvědčují.
Je škoda, že nám to při svém sebevědomí někdy nepřijede ukázat.

MatoK75 - Profil | Út 11.7.2017 14:10:52

Petr Havlíček >> Nikto mu tú znalosť trate nevyčíta... Skôr je len dobré, že to tam pozná.

Skôr ma zaráža, že je schopný "radiť" ľuďom, ktorí majú podľa mňa odchytané x-násobne viac a na rôznych revíroch, s tými vedomosťami o feedrovom pretekaní, ktoré má. Tým ich nepriamo označuje za nevedomých a neschopných.

Colasrumem - Profil | Út 11.7.2017 14:05:53

Petr Havlíček >> Tam nejde o to že to popsal přesně, ale jakým způsobem to podal. Jako totální vidle. Většina lidí ti popíše místo na které chodí dlouhodobě poměrně přesně. Ale je jasné, že lidi co tam jedou závodit ve feederu budou chytat úplně jinou technikou a snažit se zaměřovat na jiné druhy ryb než on popsal.

Petr Havlíček - Profil | Út 11.7.2017 13:49:12

Pánové, ten kluk popsal tu trať poměrně velmi přesně a je vidět, že to tam opravdu zná. Ten popis seděl téměř dokonale.

To, že o fídrovém závodění ví prdlajs bych mu nevyčítal.

KACI - Profil | Út 11.7.2017 12:54:44

Myslim, ze jako popis trati ocima mistniho rybare ,je Tvuj prispevek bezva a mozna nekomu toto info bude k uzitku.A pokud mas ambice zmerit sily v zavode s prvoligovymi zavodniky,tak staci vychytat se pres par zavodu a za par let muzes v prvni lize chytat. Zvlast,kdyz bys dokazal v zavode chytit pet kilo jezdiku..

tuzemak - Profil | Út 11.7.2017 11:47:40

Á pán chytrák,tu se zase dozvíme sraček.😞😞😞

Fantozi (Aladin) - Profil | Út 11.7.2017 11:43:33

venybit >> je vidět že o feederu a lovu na řece nemáš ani ponětí

Colasrumem - Profil | Út 11.7.2017 11:32:40

venybit >> Kdybys ty moulo měl hlavu v pořádku tak tu neplácáš takový bludy. Je vidět že jsi opravdu postižený:o)))).....protože i méně chápavý člověk dokáže rozlišit realitu od psaní na netu, což se pro tebe asi stalo jedinou možnou komunikací se světem. Jinak si nedokážu vysvětlit tvé zmatené zápisy ve všech diskusích do jakých jsi kdy přispíval.

venybit - Profil | Út 11.7.2017 10:43:53

KACI >> O jakých kvalitách tu žvaníš? Že napíšu co vím o useku kam jezdím deset let a mám nachytáno víc jak 100dní v kuse? Bež se vycpat , to je tak všechno co tu pro vás co heatujete každý příspěvek přitom nerozeznáte plotici od perlína ,mám.

venybit - Profil | Út 11.7.2017 10:41:26

Colasrumem >> Zato ty jsi teda inteligent když urážíš bez argumentů. Takových se vás tu na mrku najde, a všechny vás pak vidím sedět u vody bez záběru nakonec vám to nedá a chodíte ke mě loudit rady a somrovat rousnice. Znám takové dobře. Do profilu si napíšeš všechno mimo cíleného lovu kaprů ale nejvíc zápisů máš právě u cíleného lovu kaprů .Evidentně je tvé IQ hodně vysoko.

Colasrumem - Profil | Út 11.7.2017 10:26:03

venybit >> Ty jsi teda hlava....dutá

KACI - Profil | Út 11.7.2017 9:09:24

Se divim,ze rybar Tvych kvalit a znalosti , nedela prinejmensim trenera repre.Mel by ses na jare prihlasit.

venybit - Profil | Út 11.7.2017 8:18:40

Tak to je tragédie. Jinak je to jedno z míst kam nejčastěji jezdím. Pro feedrové závody naprosto k ničemu. Na tento usek se jezdí lovit hlavně sumci a uhoři. Těch je tam neurekom. Feeder je zde nanic, protože všechny ryby se tahají z koryta +- 70-80 metrů . Tam už je pak hodně kamenů a dost to vázne . Ovšem stačí jít po břehu na nějakou stranu a na 90% to povolí. U těch stromů dole má místo jeden místní co tam dvakrát týdně chodí naházet kýbl bojlí :)) Takže je jasné , že kdo se dostane na jeho místo má nespornou výhodu. Házet tam kukly a hnojáky ? Hahaha všechno vám odplavalo a mohlo to být klidně slepené štěrkem je to jedno . První krmící se ryba to všechno rozvíří a ihned to odplave. Na tomto useku odplave i nenakrájenej bojlí, natož kukly. Cejnů je tam málo, zato hodně velký, mám tam dost cejnu kolem 65cm 2kg+ . Je to logické, je tam sumců jak nas... všechno ostatní vyberou a vyženou. Najde se tam pár velkých kaprů a na druhé straně v mělčině u chatek hodně velkých amurů .Jinak je tam hafo kapříků, asi s nimi krmí ty sumce. V Ustí tam toho nasazují kvanta,aby masaři měli kapřiky. U jediného z vás nevidím rousnice?! Tento usek je na rousnice . Berou na ně uhoři leckdy jeden za druhým ,sem tam sumec, kapr ,cejni a je tam dole u lesa hodně parem. Plotice paroustve a cejnky tam nečekejte ,těch je tam málo. Tohle je usek na kaprové pruty , daleké hody a velké ryby. Máme tam odsud nachytáno za jeden večer 6 sumců a 9 uhořů. A miliony ježdíků, těch potvor je na tomto useku neurekom. Škoda že to byly závody v přiblblém feedru (který se na tento usek ale vůbec nehodí ) . Jinak bych si přijel klidně zachytat ,znám tam každý metr . Nejlépe berou od panelů k lesíku pod příjezdovou cestou ,potom pod lesíkem u toho potoka a pak až na druhém konci louky u lesa dole. Naproti lesíku kam chodí všichni rybáři je to mrtvé a louka také. A pokud tam hledáte místo bez vázek na feedr , tak tam nechytíte vůbec nic. Tam berou nejlépe právě v těch vázkách, když najdete místo na dně kde se to trhá a jsou tam kameny , tak tam jsou i ryby . Jinak , občas se dá hodně dobře zachytat metr od břehu v kamenech regulace . Ale o závody to asi nebude fungovat to je moc vlasců a hluku. Podle sonaru je tam hloubka mezi 3-4 metry .Takže poměrně velká. Pro to tam jsou hlavně sumci a hadi. Ta droboť co se chytá na feeder tam nežije. Stačilo se tu na MRKu zeptat než jste tam vyrazili , řekl bych vám to. Kdyby jste místo těch červů a kukel raději namočili halibut peletky a cpali do krmítka halibut peletky + na háček jednu rousnici . Tak jste tahali kapříka za kapříkem , jsou tam uplně neodbytní ti násadáci . A hlavně jsou tam na halibut peletky zvyklé, chytá tam na to každej. A rousnic kolikrát na tomto useku nestačí kýbl. Kdybych jich měl dost a závodil, tak tam nachytám 5kg jenom ježdíků. Občas uhoře a sumce ,mezi nimi kapříky. Ostatních ryb je tam málo a nestojí ta droboť za řeč. A těch 15-50 metrů od břehu je rovné vrdé dno , ryby se nad ním nezdržují ani je tam nejde nalákat všechno hned odplave ,je tam spodní proud , jelikož kilometr proti proudu je jez . A ještě bych zapoměl je tam spousta slávek,šneků a raků. Ty hnojáky tam ryby nemají rádi, ale milujou je ty šneci .Kolikrát mě sežral i celou rousnici a vyndal jsem ho na háčku šmejda. Stejně tak ti raci . Prostě tohle feedrové krmení šrot a drobná živá ,to je dobré tak někam na rybník, rozhodně ne na Labe. To když nebudete krmit vůbec uděláte lépe. Než to do těch 4 metrů dopadne tak je to dávno všechno prič,a i když to dostanete na to rovné tvrdé dno tak to první ryba zvíří a všechno odplave. Ještě k tomu se na to vrhne ta havět , šneci,raci,ježdíci a zachvilku tam není nic. Mimochodem pro to,ten co tam toho cpal kýble tak nachytal nejvíc, protože alespoň něco málo přilákal než mu to sežrali a odplavalo to.