První povolenka zdarma
Diskuse k bleskovce První povolenka zdarma
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit nejlépe hodnocené.
2x v oblíbených a 7x v ignorovaných.
Ntomfisherman - Profil | Čt 11.2.2016 7:12:14
V rámci přenesené působnosti (usnesením Rady ČRS č. 69/15 ze dne 11. 6. 2015) v souladu s bodem IX. pověření Ministerstva zemědělství, ze dne 29. 5. 2015 č.j. 30719/2015-MZE-16232 vydává osvědčení pro:
Že by ČRS a MRS byl pověřen jindy? Je to možné. Jen ta č.j. tomu moc nenapovídají!
Nkkki - Profil | Čt 11.2.2016 6:30:03
Nzdevac - Profil | Ne 31.1.2016 18:58:59
Tak to se ti samozřejmě omlouvám, pokud se cítíš zmaten. Nějaký důvod a postup to jistě mělo, ale nechce se mi to číst od začátku. A z hlavy si to nepamatuji, nedůležité věci vypouštím.
NHonza7 - Profil | Ne 31.1.2016 18:07:32
Nzdevac - Profil | Ne 31.1.2016 17:11:15
Pokud bys náhodu myslel mne, tak jsi mimo :-) Bydlíme stále stejně a rybáře mám skoro za barákem, tři minuty pěšky. A ekonomické důvody pro nás také roli nehrají. Fungují u nás stylem žij a nech žít, nemám si na co stěžovat, naopak, vztahy máme více než dobré.
NHonza7 - Profil | So 30.1.2016 20:21:44
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 20:15:58
NHonza7 - Profil | So 30.1.2016 19:58:34
Nretrívr - Profil | So 30.1.2016 19:44:09
Nsven - Profil | So 30.1.2016 19:41:12
Stejně, jakože někdo musí ke splnění brigády házet 20 hodin lopatou a jinému stačí, pořádně se s vejbory vožrat...
Konečně, proč právě u rybářů by to mělo být jiné, než ve zbytku republiky....:-))
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 19:31:41
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 19:14:26
Hele jediná možnost je, že MO budou nové členy přijímat na základě zkoušky, což je ale utopie.
Nsven - Profil | So 30.1.2016 19:09:51
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 19:03:20
Dle nového nařízení vrchnosti stačí správně odpovědět na 13 otázek z 25.
Nic není ponecháno náhodě.
Nsven - Profil | So 30.1.2016 18:59:19
Nejde tu o poslední model osvědčení ale o odpověd na Pavlovu otázku: "Jak potom lze prokázat, že u někoho byly znalosti vyžadovány 100% a u jiného zdaleka ne ?"
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 18:48:25
Bohužel i vás se zastavil čas a ukazuješ tu formulář který neplatí.
Je nová doba:-))
Nsven - Profil | So 30.1.2016 18:08:51
Jestli vzešly z jeho dílny nebo jeho nadřízené složky, to nemám tušení.
Z ministerstva nepocházely, s jistotou 99,99%
Do té doby jsem používal vlastní testy, které vycházely ze zákona, vyhlášky, stanov, jednacího řádu, zákona o přestupcích, testů Zlaté udice, ekologického a chovatelského minima atd., určování druhů ryb a několika základních druhů vodních a příbřežních rostlin a stromů.. Sebevědomě jsem přesvědčený, že ty moje byly lepší :-)
Osvědčení opravdu neřeší průběh zkoušek, k tomu slouží "normalizovaný" formulář. Ten nemám momentálně při ruce. Pokusím se alespoň průběh zkoušek přiblížit :-)
Zkoušený si vylosuje číslo testu, obdrží jeho kopii a formulář.
Test sestává ze dvou částí:
obrázkové k určování druhů ryb a druhé s otázkami.
Každá část se vyhodnocuje zvlášť, každá má daná kriteria.
Pokud vím, bylo dodáno 6 druhů testů v českém jazyce a po jednom druhu v německém, anglickém a ruském. Komise má k dispozici vyhodnocovací tabulky, pro všechny druhy.
Formulář obsahuje:
Jméno a příjmení zkoušeného a jeho podpis,
datum zkoušek,
datum ohlášení Ministerstvu,
razítko MO,
číslo testu,
kolonky pro vyhodnocení,
kolonky pro podpisy zkušební komise
Formulář má dvě části: jednu pro určování druhů ryb a druhou pro písemný test.
V předtištěných kolonkách zakřížkuje zkoušený, jednu z možností a - b - c.
Každá část se hodnotí zvlášť.
K hodnocení "prospěl" musí dosáhnout v každé z částí, předepsaný počet bodů.
V opačném případě neprospěl.
Komise úspěšný i neúspěšný formulář podepíše a odevzdá jednateli MO.
Pokud je mi známo, existuje interní předpis, všechny formuláře 30 let archivovat.
Úspěšnému absolventovi vydá komise osvědčení o získané kvalifikaci pro vydání prvního RL.
Snad jsem na nic nezapomněl :-)
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 14:47:57
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 14:20:37
Leda houno, jste u vás nejméně 100 let za opicemi. Platí -
Pověření Ministerstva zemědělství České republiky ze dne 2. 6. 2015, č. j.: 30716/2015-MZE-16232
Jsou nová pravidla pro zkoušky, archivaci, zkušební komisi včetně toho, kdo musí být přítomen zkouškám. Jsi členem Svazu, který nemá ánung o nových pravidlech a neustále se sereš do Markrabství moravského:-))
Hodně si mně zklamal....
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 14:12:42
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 14:10:27
Jak je to možné??
Ty znalec veškerého práva a najmě práva rybářského se tu oháníš neplaným papírem!!
Styď se:-))
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 14:10:09
Ve vydaném osvědčení není nic o prospěchu zkoušeného, ani jakým způsobem byl zkoušen. Jak potom lze prokázat, že u někoho byly znalosti vyžadovány 100% a u jiného zdaleka ne.
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 13:44:01
Jak to chodí u Vás, nebo jinde fakt nevím.......
NT.L.Y. - Profil | So 30.1.2016 13:36:08
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 13:26:18
Víte, co mne teď pobavilo? Já jsem tu napadán za to, že říkám, že neznám ryby. A hned tady vedle jsem teď zahlédl diskuzi Co je to za rybu? Doporučuji přečíst - na rybářském serveru, kde by jeden očekával odborníky, někdo píše ouklej, někdo tloušť, někdo tipuje bolena, někdo amura. A třeba hláška, "že sumec to asi nebude, nemá to vousky, možná bolen"...
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 13:22:35
Nějak jsi pozapomněl, že nejen Svazy jsou oprávněné vydávat Osvědčení k získání prvního RL, tak neblafuj.
Asi se do Pardubic ještě nedostalo Pověření Mze platné od června minulého roku které jasně stanoví podmínky nutné k získání prvního RL. Slez s vidlí a proveď samostudium:-))
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 13:05:22
Svazopředpisy nikdy do rybolovu pořádek nevnesly a nikdy v tomto systému nevnesou. Opak je pravda.
Edit : a jedna rada, dávej si ty vidle dál od těla, nějak se nad ně moc nakláníš.....
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 13:02:08
Buď v klidu, mě to tak připadá také. Pořád tu ti samí lidé píší dokola nesmysly. Na konkrétní dotaz se tu odpovědi nedočkáš, ale o tom, jak to dělám špatně, je skoro každý příspěvěk.
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 13:00:03
Opět mohu jen zopakovat - co znamená "znát ryby"? Dej mi obrázek z testů, identifikuji ti bezchybně všechny základní. To samé v atlase ryb. Ale znamená to, že když poznám rybu v atlase, že budu schopen ji bezchybně identifikovat i mrskající se na vtrávě v šeru podvečera? Jsou experti, co se podívají na rybu a přesně určí nejen druh, ale i zda je to samec nebo samice. To já neumím. A jak jsem tu už napsal, většinu ryb jsem na živo totiž ani neviděl, není kde. Na revírech, kde chytám, ty ryby prostě nejsou. Kdybych chytal na řece, asi bych ty ryby znal. Ale já je nechytám... Kromě několika základních ryby neznám, když bych chytil něco mimo mých pár obvyklých druhů, tápal bych. Fakt nechápu, co je na tom divného.
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 12:57:36
Nviceroy - Profil | So 30.1.2016 12:57:07
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 12:52:49
No vidíš, nakonec povolenku mám :-) Ověření mého tvrzení by bylo možné, ale velmi zdlouhavé a finančně náročné. A já chtěl za měsíc s klukem na ryby, ne za deset let mávat papírem, že jsem měl pravdu :-)
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 12:49:05
To "žraní" byla reakce na poněkud přihlouplý příspěvek. Už ani nevím, kdo ho psal. V každém případě, někde jsem tu uváděl, co jsem si podle souhrnu vzali. Za celý rok to bylo pár kaprů, pár amurů, štika. Jiné ryby neberu. I toho duháka jsem chytil, měl přes 40. Šel zpět do vody. Krásná ryba z přehrady. Takže i kdybych v praxi duháka nepoznal, je to jedno, pouštím to :-)
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 12:40:32
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 12:37:35
Právě proto ty, nemilosrdný zastánce kázně a pořádku viz RL kdy ke předpokladu pro získání je třeba znát druhy ryb dáváš za příklad kolegu zdevace, který nepozná potočáka od duháka a ještě se tím chlubí..
RV 4 jako vyšité:-))
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 12:33:01
Zajímavé - rybu pouštím.
Nedávno jsi tu napsal, cituji -
Ano, chytat a žřát ryby bych chtěl. Tak co udělám? Udělám si papíry, koupím povolenku a následně chytám a žeru.
Před tím, než jdu na ryby, si k revíru přečtu tu knížečku (třetí část povolenky?), kde je naspáno, co smím a co ne. A podle toho se zařídím.
Konec citace.
Tak mi prosím odpověz jak to děláš, když nepoznáš potočáka od duháka a ještě se tím chlubíš. V té knížečce je sice napsáno kdy je potočák hájen, ale když ho nepoznáš, tak ho sežereš i v době hájení?
Je fakt, že potočák chutná i v době hájení......
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 12:26:18
Třeba u nás prostě děti z kroužků mají jiné testy. Pokud se naučí plnohodnotný, proč ne. Ale pokud nepozná rybu, bohužel. Malé dítě v kroužku se může splést pokud jde třeba o hořavku, nebo nějaké "chytáky".
Ale i u nás platí, že vymysleli akci s povolenkou zdarma, po účasti v kroužku. Tak to prostě je a je to podmínka pro tu povolenku. S čímž souhlasím, protože je to někdy od 6. let a moc dětí z prvního stupně se na ty testy asi nepřipraví, nemluvě, že ti určitě ani nedochází (a těm dětem tuplem), že na danou legislativu, kterou si musí každý rybář nastudovat, navazuje i další, ale třeba si to uvědomuješ a podceňuji tě.
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 12:19:55
Píšeš to správně. Jen mi přijde nefér, že v jednom svazu (ČRS) pro jednu činnost (chytání ryb) jsou u každé MO jiné podmínky. A pokud se bude jednat o lokalitu, kde jiná možnost, než místní MO, není moc možná, dostaneme se k tomu, že pro vykonávání jedné činnosti má každé dítě úplně jiné vstupní podmínky, od buzerace ve formě povinného kroužku a celkově nutnosti strpět prakticky jakékoliv chování ze strany jedinců, co o tvé povolence rozhodují, až po naprostou volnost ve stylu tady jsou peníze, dejte mi povolenku. Jestli ti tohle přijde v pořádku, tak pak už opravdu nevím. Buď zaveďte povinné kroužky a povinné vzdělávání všude a pro všechny, nebo to naopak udělejte pro všechny volitelné. Ale stav, kdy jsou pro vykonávání stejné cílové činnosti (chytání ryb) v rámci jednoho svazu (ČRS), u každého člena úplně rozdílné podmínky, je hodně divný.
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 12:08:47
Nevím, co na tom pořád nechápeš. Teoretik jsi dobrý, ale bez praktických znalostí je nám teorie víš k čemu.
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 11:55:10
Tak asi bych to možná dohromady dal :-) Zrovna Ostroretka je v jednom z rybářských testů na druhém místě, na výběr je u jejícho obrázku z možností Podoustev říční, Ostroretka stěhovavá, Kapr obecný. A duhák je v testech také, v jednom z testů je na třetím místě (za sumcem a lipanem) s volbou mezi sekavcem, duhákem a lipanem :-)
Takže tolik teorie. A teď praxe - rozeznal bych v praxi od sebe perlína ostrobřichého a perlína rudoploutvého? Nebo rozeznám na první pohled plotici obecnou a plotici lesklou? Nevím. Já to asi nikdy nechytil. Za poslední rok, co máme papíry, jsem u nás chytil lína, kapra a cejna. A na přehradách vláčím, tam byl bolen, okoun, štika a candát. Jo a asi duhák, prý tam jiní nejsou.
Takže ono to možná vypadá divně, ale pokud nechci dělat machra a tvrdit, že poznám všechny ryby (asi ano, asi poznám, naučit se obrázky v atlase fakt není problém, a v testech to dávám bez chyby), nezbývá, než napsat, že je nepoznám. Ona ryba z obrázku v atlase je něco jiného, než když se pak mrská na špatném světle někde v trávě :-) No a když k tomu připočtu, že drtivou většinu ryb nemám možnost chytit, protože v té vodě nejsou nebo jdou na jiné nástrahy (celý rok jsem si vystačil s červ/kuku/rohlík), tudíž je nechytám, fakt si nejsem jist, zda bych tu rybu identifikoval dobře. No a jsme zpět u toho, co jsem psal - v životě jsem ostroretku neviděl. Stejně tak jsem nikdy nechytil potočáka. A to nejdůležitější - i když ty ryby neznám, jaký dopad to má na můj pobyt tady u rybníka nebo na vláčení na přehradě? Až svaz vody zarybní reofilními rybami a bude všude přirozená skladba, můžeme se o tom pobavit znovu. Ale když nám sem sypou 4x do roka kapry a pár amurů a línů a mezi tím se pletou cejni....
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 11:28:38
Dělám, co se dá. Když někde vidím příležitost, jdu do toho :-)
S tím zbytkem plně souhlasím. A proto jsem šel u dětí cestou jinou. V první třídě jsem je přihlásil na úplně vše, co se dalo. Fotbal, hokej, tenis, sborový zpěv... Ony tam šly, vyzkoušely a pak řekly, zda chtějí jít znovu, nebo ne. Prosté a jednoduché, důležité bylo dětem poskytnout možnosti, ale vybraly si samy. Jednomu zůstal sport, který dělá vrcholově, další s jedním sportem na max přestal a dělá jich několik rekreačně, třetí nedělá nic. A zůstaly jim návštěvy LŠU. A vše si museli vybojovat, ne že je nutím. Já jsem z podstaty líný :-) Víš, jak mne nebaví jezdit na tréninky? A co to stojí času? No ale když chce a jde mu to...
No a s tím předáváním čehokoliv synovi v rybaření - nepředám mu nic. Už teď toho ví a zná víc, než já. Ale to je o hodnotách. Řada rybářů má rybařinu jako srdeční záležitost, znalosti a zkušenosti se předávají z generace na generaci... Ale to se nás netýká. Co je pro mne chytání ryb jsem tu už psal. Třeba za dva za tři roky po rybařině ani nevzdechnu a budu se věnovat třeba paraglidingu nebo potápění. Už teď o tom děti mluví.
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 11:18:07
Ale to asi není právě svazové......
NT.L.Y. - Profil | So 30.1.2016 11:16:34
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 11:12:49
NWillow - Profil | So 30.1.2016 11:09:09
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 11:08:54
NRST - Profil | So 30.1.2016 11:07:54
Odpovím ti na otázku jak to má dítě dělat.
Je to jednoduché každý a dokonce i dítě má priority a podle nich volí co chce a nechce dělat. Ano je spousta rodičů - magorů, kteří své děti honí každý den po všemožných kroužcích, co kdyby z něj byl třeba Jágr na tuto možnost se dítě bude připravovat v pondělí a ve čtvrtek, nebo že by politik tam potřebuješ angličtinu takže úterý a pátek je jasný, no a kdyby to nevyšlo tak hurá bude z něho Smetana ve středu bude chodit do houslí......... Jenže většina z toho ty děti nebaví a v budoucnu se na to vykašlou. Ano ambice rodiče rozhodují o tom co bude dítě dělat. Nás učili že nejde mít všechno a každý si může vybrat. Chi li chytat ryby musím něco znát a ty jak si psal nevíš evidentně nic, takže synovy také nic nepředáš. U myslivců by sis ze stejným přístupem neškrtl.
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 10:59:02
No a pomalu se dostáváme k podstatě. Píšeš "Pokud tedy svaz odmítne dítěti vydat povolenku, bez účasti v kroužku...". Pokud to bude podmínka svazu, tak bych nic neříkal. Podmínky jsou jasně dané, předem se s nimi mohu seznámit. A pak se dítě rozhodne, zda do toho půjde, nebo ne. Zda mu to za to stojí, nebo zda se na to vykašle. To je fér. Pro všechny. Ale situace, kdy jsou podmínky dané, dítě si chce udělat papíry a koupit povolenku, a ty se najednou dozvíš, že zrovna u vás musí rok do kroužku, je divné. Jestliže u jedné MO do žádného kroužku nemusí a proběhne to tak, jak jsem popisoval, kdežto u druhé MO musí do kroužku, je to hodně divné.
Nviceroy - Profil | So 30.1.2016 10:52:51
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 10:49:59
Koukni se na to prakticky - sedím třeba 10 hodin u počítače a programuji. Mám toho plné zuby a tak si vezmu prut a na dvě na tři hoďky si zajdu k řece, jen tak posedět v klidu nad splávkem. Nahodím, koukám, za chvíli spávek jede, tahám rybu. Rybu pouštím. Pak vytáhnu a pustím ještě jednu. Pozoruji okolí, kochám s etichema přírodou. A odpočinutý a zrelaxovaný jdu domů. Není úplně jedno, zda ta ryba, co jsem chytil, byla parma, ostroretka nebo plotice? Co na tom záleží? Jo, něco jiného by bylo, kdybych měl ve vezírku malého candáta a tvrdil ti, že je to okoun. Nebo podmírového kapra a obhajoval to, že je to velký karas. Ale takhle? Hezká ryba, tak plav. A že nevím, co to bylo? No a co? Vliv na můj pobyt u vody to žádný nemá.
Nnofish - Profil | So 30.1.2016 10:49:56
Pokud dítě dokáže udělat plnohodnotný test, proč ne. Ať si jej udělá, ale ať nechce povolenku zdarma. Jsou jasně dané podmínky, jak tu povolenku zdarma může získat. Nesouhlasí s podmínkami, nemusí tuto "akci" využít. Jak jednoduché. Pokud to nechápeš ani teď, není co dodat.
Ve stanovách není uvedeno, že účast v kroužku je povinná. Ok. Ale taky je uvedeno, že na vydání povolenky není právní nárok. Pokud tedy svaz odmítne dítěti vydat povolenku, bez účasti v kroužku, nemůže nikdo nadávat, že něco porušili. Mimochodem, když dítě udělá plnohodnotné zkoušky, proč ne, ale ty pro dospělé, ne lehčí, které často děti dostávají.
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 10:43:47
Na to ti mohu odpovědět jedině tak, že kluk do žádného kroužku nechodil, já ho nic neučil, přesto ke zkouškám šel, RL má, povolenku také a v povolence mnoho zápisů od RS. Vše v pořádku. Kromě toho se s řadou lidí z našeho revíru již známe blíže, takže občas se poptám, zda kluka neviděli u vody a zda se choval způsobně a zda bylo vše v pořádku. MInimálně dva členové RS sem chodí i chytat, třetí tu pravidelně prochází, má to po cestě domů, takže vidí, i když nekontroluje. A kde se učil? Na internetu. Mě to celkem nezajímá, ale jeho to baví a zajímá se o to, zná řadu rybolovných technik, chytá na položenou i plavanou, četl spoustu článků návodů a viděl spoustu videí, která pak zkoušel v praxi (návazce, uzly, nástrahy...), zná snad všechny ryby, co se u nás vyskytují. A to včetně té havěti, co tu pořád lítá a kváká či píská :-) Možná nezná, zda se jiné osobě, která vystoupila na podporu nebo na ochranu rybářské stráže při výkonu její pravomoci, poskytuje pomoc nikdy, vždy nebo jen když je to také úřední osoba, ale mu toleruji :-)
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 10:27:29
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 10:22:57
Nzdevac - Profil | So 30.1.2016 10:18:58
Cena té povolenky je zanedbatelná a při počtu dětí, které toho využijí, jsou celkové náklady opravdu minimální. Nevěřím, že by to letos masově vyzvedly desítky tisíc dětí. A jsou jen na první rok, pokud se nepletu. Takže do každého dítěte jednorázový klad třeba u nás 300, to se ti zdá hodně?
Druhá věc je, že ty kroužky mohou být nepřekonatelnou překážkou. Zatím mi nikdo neodpověděl na to, jak má dětské kroužky řešit dítě, které v týdnu z nějakých důvodů nemůže a chytat chodí na chalupě, kam rodina pravidelně jezdí. Pokud můj kluk pravidělně chytá o víkendu a o prázdninách na Slapech a v týdnu má školu a jiné aktivity, jak se má dostávat třeba do vzdálenějšího města nebo vesnice, kde sídlí MO?
V každém případě píšeš o kroužku a o tom, že se tam naučí na zkoušky. Ale proč má chodit do kroužku, když se na zkoušky je schopno naučit samo? Pokud je podmínkou získání RL a povolenky složení zkoušek, může být každému ukradené, jak se na zkoušky kdo naučil. Když dítě přijde a udělá zkoušky, nikomu nic není do toho, jak se na ně připravoval. A vyhozené peníze? Už jsem to tu psal - jedná se o pár stovek na pár dětí. Jestli chceš, běhěm chvilky by se tu daly vypsat mnohem vyšší částky, které byly vyhozeny mnohem nesmyslnějším způsobem.
A to jsem ještě nepsal o tom, že nikde ve stanovách není uvedeno, že návštěva kroužku je povinná. Kdyby to tam bylo, ok, budu to brát jako autoškolu před řidičákem. Ale svaz nikde nic podobného neurčuje, takže povinné kroužky jsou pouze výmyslem MO. A to je to, co m i vadí a co kritizuji.
NMrknato - Profil | So 30.1.2016 10:11:29
Na RV 4 naskakuje někdo jiný...... Nesnaží se mnozí jen ty divné věci nevidět?
Nkakr - Profil | So 30.1.2016 9:18:59
Učit se od lidí jako je kolega zdevac, který tu napsal cituji -
" Fakt mne netrápí, že znám jen čtyři základní ryby a nepoznám jednoho pstruha od druhého. K ničemu to nepotřebuji a je mi úplně jedno, zda je to potočák, nebo duhák."
je hodno naskočení na RV 4. Právě jsi to dokázal.
Kde to žije - všechna témata
StNCestovni sea trout prut 32
StNV Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů. (Bleskovka) 27
StNE-class 12´ 3,25lb/ Propel A 12´ 3,5lb? 1
StNZabezpečení člunu proti krádeži 19
StNSada Hlásičů 2+1, ráda s výběrem 26
StNSingleplayer a vše kolem něj 34
StNVelký Bílovec rybaření 53
StNPlastova pramice Armor 400 6
StNHlídač slev eshopů 737
ÚtNDo Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých (Bleskovka) 41
ÚtNKurz Teo Daška pro Otoše 275
ÚtNKabel k motoru od baterky 2
ÚtNPomoc echolot Lowrance reveal 7ts 2
ÚtNPřiposlech Fox rx 4
ÚtNPivo- craft beer 676
Co je nového - všeobecné
ÚtNBleskovka: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku
ÚtNBleskovka: V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů.
. . . NBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
Oznámení - obecné
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - obecné
16.5.XX. Březská vydra
16.5.první ročník rybářských závodů...
16.5.Tradiční rybářské závody...
16.5.8. ročník memoriálu Karla...
16.5.18. Ročník rybářských závodů v...
16.5.Rybářské závody v Horním...
16.5.Pozvánka na tradiční rybářské...
16.5.Tradiční rybářské závody -...
23.5.Rybářské závody Hradčany u...
23.5.78mé rybářské závody na rybníce...
Doporučujeme prodejnu
RS Fish rybářské potřeby s.r.o
Havířov - Město, Hlavní Třída 438/73













