NMalda512 - Profil | Po 17.8.2015 14:56:59
tym >> Milan Tychler - >> čau.. článek za 1 :-)
Ano jsou reviry které jsou plné línů a jsou revíry kde na lína narazit je jackpot. To samé jako karas obecný.
NMalda512 - Profil | Po 17.8.2015 14:49:43
Nevím nevím.. když to tady čtu tak se musím pozastavit nad jednou věcí..... to, že jsou líni na pokraji vyhubení ( ironie) je důsledek Mo a jejích hospodaření. Jako příklad uvedu že v Olomouckých revírech je línů jako sraček. V každé louži plave mraky línů,. Nedávno jsem viděl na jedné štěrkovně která má rozlohu 30 Ha když jsme posvítil kolem kraje asi 30 línů jak se láduje kukuřicí která byla poházená u kraje.
Proto si myslím, že nářky některých rybářů nad tím jak jsou žalostné stavy línů NÁ NĚKTERÝCH REVÍRECH.. jsou tady na MRKu ztráta času. Tohle je věc MO která cpe do všech revírů jen ty ubohé kapř aby nasytila poptávku . proto bych spíš si dovolil položit otázku......MÁ MO ZÁJEM NA TOM ABY TYHLE KRÁSNÉ RYBY BYLI V REVÍRECH A NEBO JE KAPR DŮLEŽITĚJŠÍ ???
Za mě... já osobně lína pouštím pokáždé když jej ulovím. Nepamatuji si ani jako malej kluk, že bych tuhle rybu někdy vzal na talíř. Jako nástražku mě přijde zcela zbytečný používat lína. K jeho ulovení je potřeba více času . A koupit si jej jako nástražku mě přijde jako vyhazování peněz. karas.. cejn.. jelec.. plotice....kapr..... tyhle ryby jsou na sumce daleko lepší a jsou všude dostupné.
NAdlef - Profil | Po 17.8.2015 12:13:31
Je to v každém z nás, jak bude k rybám přistupovat... Když jsem s chytáním v mládí začínal, byl jsem šťastný, že "ten kapr má míru" a fik s ním do vezírku. Že ten cejn už je k snědku a bude večeře... Pak jsem chytil svou první parmu. Nádherná ryba. A byť měla dost přes míru, pustil jsem ji. A od té doby si nějakou rybu ponechám zcela výjimečně. Protože všechny jsou krásné, mají své kouzlo a když je vidím odplouvat, tak je mi tak nějak dobře...
NRK - Profil | Čt 16.7.2015 11:05:14
b.gun >> Malinká reakce se zpožděním. Ono i když se neporuší zákon, či RŘ, tak může zůstat v ústech ošklivá pachuť. Čehož jsou důkazem dnešní kauzy všeho druhu. Mně osobně se to video prostě nelíbí i když bylo RŘ učiněno zadost a kluci to stihli po všech stránkách nachlup-to klobouk dolů.................:-(
NRK - Profil | Čt 16.7.2015 10:57:20
P!F >> Jsme houbařský národ. Na houby se chodilo vždy ve velkém a asi máš pravdu, že se chodí i dnes. Ale myslím, že mladá generace(vidím to na svých synech) si houby spíš vygoogluje, než by na ně vyrazila do lesa............:-)
NP!F - Profil | St 15.7.2015 22:56:40
RK >> Skoro zo vsetkym, co pises suhlasim/ Akurat co sa tyka tych hub, musim protirecit. Pred 20timi rokmi som pomaly nevidel v lese hubara, dnes ich su mraky vsade.
Nb.gun - Profil | Ne 28.6.2015 15:55:56
vaisman1 >> Aha, tak nějak jsem si myslel, že mluvíš o tomto videu, ale schválně jsem čekal, co z toho vyleze.
Takže...
Jde o díl pořadu "Jak na ryby...", který moderovali Rudolf Hrušínský a Pavel Tomi. Nějak si nevybavuji, že by v pořadu vystupoval majitel chytej.cz David Havlíček. Chytej.cz participovalo na výrobě druhé řady pořadu, která se jmenovala "Jak na ryby s Rudou Hrušínským" a která vznikla o řadu let později. Toto pokračování Havlíček též spolumoderoval. Toliko k jedné části tvého osočení.
A co se týká další, zásadnější části tvého obvinění - jak si lze všimnout na tebou vloženém odkazu, premiéra tohoto dílu pořadu "Jak na ryby..." byla vysílána 20.09.2005, tudíž musel být natočen nejpozději v průběhu roku 2005. Ustanovení, které při lovu na položenou a lovu na plavanou v rybářských revírech mimopstruhových zakazuje užití ryb lososovitých, úhoře, chráněných druhů ryb a ryb nedosahujících nejmenší lovné míry jako ryb nástražních, je obsaženo v Příloze 7 vyhl. č. 197/2004 Sb., k provedení zákona o rybářství. Úhoř však byl mezi zakázané druhy nástražních ryb zařazen až změnou výše zmíněné vyhlášky, konkrétně vyhl. č. 239/2006 Sb., a to s účinností od 01.01.2007. Z uvedeného vyplývá, že až do konce roku 2006 - tzn. jak v době natáčení, tak i vysílání - bylo možné použít úhoře jako nástražní rybu a tvůrci pořadu tak v tomto ohledu předpisy nijak neporušili.
Tak, a na základě uvedeného nutně vyvstává otázka - kdo by si měl častěji a důkladněji prostudovávat rybářský řád a další souvislosti, než zase někoho nařkne?
Nmastrof - Profil | Ne 28.6.2015 14:43:54
osobně jsem lína měl párkrát nastaženýho, a nevidim na tom nic špatnýho, vždy to byla ryba kupovaná. nikdy jsem na něj neměl záběr, proto vždy po skončení lovu lín putoval do revíru, takto jsem jich už pár vysadil. ale opravdu by mě asi nenapadlo nastražovat lína co jsem chytil, na to jich je tuze málo...
Nvaisman1 - Profil | Ne 28.6.2015 13:13:38
Bohuzel to nemuzu nabit mozna to smazly.Byl tam majitel servru David pak herec Hrušinsky,a jeste hnedovlasej borec se strnistem co ma na ebru rybarskej kemp.
Nb.gun - Profil | Ne 28.6.2015 12:36:27
vaisman1 >> Hm, a které video by to mělo být?
Nvaisman1 - Profil | Ne 28.6.2015 12:21:58
Me tohle taky stve.Ale nejvice me dokazal vytocit serwer chytej.cz a na nem video ze slap nebo lipna kde na podvodni splavek nastrazili úhoře.A na muj prispevek co to ma byt.A jestli cetli rybarsky řád.Muj prispevek smazali.
NRK - Profil | Čt 25.6.2015 11:45:22
KubajsM >> Já myslím, že se toho dožiješ, ale ne u dravců.
Ta změna je vidět už teď. Starší generace prostě žije setrvačností, tak jak to bylo tenkrát. Chodilo se na houby, borůvky, maliny-všechno se pak sušilo, zavařovalo, mrazilo, čím víc, tím líp. To samé s rybami. KARBANÁTKY z kapra, uzenej kapr, pomazánka z uzeného kapra, plotice ala palivec, cejni na kyselo atd. atd. Když jsem šel údolím, kde mají rodiče chatu, tak na podzim byly všude noviny a sušily se houby ostošest-dneska už na to mladá generace kašle. Proč si neusušit na zimu pod maso, či do polévky.? Ale už to nejsou ty nájezdy z vytřeštěnejma očima, jako dřív. Dneska plno mladejch rybářů má vybavení za mraky peněz a ryby pouští. To rybáři, kteří ,,potřebují" ryby k jídlu zpravidla nemívají takový cajk-paradox:-). Já je ale chápu. Prostě jsi v důchodu-chodíš na ryby, nosíš kapry domů manželce, dceři, synovi, sousedce v baráku, čongovi do večerky-on ti dá na oplátku suché rohlíčky,cizejm lidem v baráku. Každej ti zdvořile poděkuje a starý rybář má pocit, že je potřebný atd.Prostě dřív se všechno zpracovalo, nebo ukradlo.
Ovšem ohledně dravců to bude v prdeli už navěky, protože lidí, co provozujou přívlač je hodně, víc než těch dravců. A když si vezme každej z nich půl ryby za rok, tak na posledního nezbyde. Znám malé jezírko, kde chytám kapříčky a karásky a sem tam na žížalku okounka. Povolili tam přívlač. Nastoupilo hafo krásně oblečených mládenců, jak ze žurnálu. Převážně ,,pouštěči." Za tejden bylo vymalováno, je to voda bez okounů. S tím je potřeba se smířit. U nedravých ryb tu šance je..............
NKubajsM - Profil | St 24.6.2015 23:24:01
Takto je to s více druhy ryby a nejen s línem.Samozřejmě je to voda od vody a kraj od kraje.Mrzí mě,že u rybářů i vodohospodářů je upřednostňován kapr.Jak bylo v článku napsáno ryby,které jsou vzácné vracím,ikdyž s myšlenkou,že pokud se na háček dostanou znova,tak je takové štěstí už znova nemusí potkat a co budeme povídat ve většině případů ani nepotká.U nás v organizaci,která čítá kolem cca. 40 stojátých vod a 2menších tekoucích je například ulovení candáta nadliskou schopností.Štika je třeba vysazována každou sezonu ve velikosti 40-50cm i v dostatečném množství.Po zahájení sem schopnej za vycházku chytit i 5-10 štik v této velikosti.Přání,že bych další sezonu mohl chytat štiky o 10cm větší jsou utopií.Jednou za sezonu bych si i třeba rád štiku 60-70 vzal,ale jen v tomto rozmezí.U nás se k ní ani nedostanu a kdyby náhodou bylo by mi líto jí zabít.Ryby moc nejim,sem tam bych si dal štiku,candáta nebo okouna ale poměry mi to nedovolují.Po pravdě přišel bych si jako "pedofil" kdybych zpečetil osud štice 50-60cm,candátovi 45-60 nebo kaprovi 40-50cm a ne že bych o to stál.Když mám takovou rybu na břehu a že pasu po větších,tak mi opravdu přijdou jako taková nezkušená dětátka,která si zaslouží pár dalších šancí se poučit ze svých chyb a o to víc mě bolí když běžně vidím vezírky obsazené těmito rybami.Rád bych podotknul,že to nedávám za vinu své organizaci ani RS,což je nevděčné povolání,kde vše nekončí jen slovní domluvou a občas v lepším případě výhružkami.Sám bych si na vykonání této funkce netroufl už kvůli rybářům a problémům,které je potkávají více než často,proto není divu,že RS není schopná pokrýt vody obklopené pytláky,či "rybáři" kteří si přivlastňují více ryb než povoluje rybářský řád nebo ryby podměrečné.Vše je chybou rybářů,kteří navštěvují vody a starou školou,která je stále předávána mladším generacím,ikdyž doufám že s každou další generací se situace zlepšuje a z rybaření se stává oddychový sport,jak by to mělo být.Nemluvím o ortodoxním pouštění ryb,ale pokud se z rybářského zpravodaje mojí organizace dozvím,že máme dva druhy rybářů:ty jenž mají na 20rybářů cca. 1000kg ryb a ty jenž na 20rybářů mají 10ks ryb za sezonu,tak je mi do pláče.Doufám,že se vše obrátí k dobrému a druhý typ rybářů bude za deset možná dvacet let převažovat,ale jako realista si přeju,že se toho dožiju.Tak sem se vybrečel a zdravim rozumné a hlavně sportovní rybáře.
Ninža - Profil | St 24.6.2015 14:10:32
osobně bych lína zakázal používat jako nástražní rybičku a to celoročně. Dnes, když za rok chytím 2 kusy, tak už jsem úspěšný. Před 30 lety to taky bylo 20 línů za 3 hodiny. Všechny líny pouštím, aby je jednou mohli vidět naši vnuci.
Nrezivobouba - Profil | Út 23.6.2015 20:05:28
Zdravím, plně souhlasím s autorem této diskuse.
Lína jsem poprvé chytil asi před čtyřmi roky, do té doby jsem se marně snažil lína chytit. ( možná jsem si vybíral špatné revíry, nebo jsem měl prostě jen smůlu.) V předminulém roce jsem našel na Berounce dvě místa, kde jsem líny (i přes 35 cm ) chytal. Jedno místo se zničilo při budování proti povodňového hrazení. Při stavbě přehradily obtokový kanál, který vede přes město Beroun do mlýna (nebo elektrárny...těžko říct) a za Berounem se opět vrací zpět do hlavního toku.
Když ho přehradily, ptal jsem se jaké opatření učinily, aby ryby co v tomto toku žijí přežily, bylo mi řečeno že to není má starost, že ryby vyženou pomocí elektrického proudu, ale nestalo se tak. Po přerušení toku vzniklo jen pár tůněk, kde přežilo pár ryb, zbylé ryby ( prý vyhnané proudem ) ležely podél břehu či ve vyschlém korytu řeky...žilo tam mnoho línu, parem a štik..obrovští skalácí ......
Pohled k breku.....
Ne všechno zničí pár rybářů, kteří líny loví kvůli masu, ale i člověk který bere rybám krásné prostředí a nemyslí na to že tam žije spousta krásných a kapitálních ryb....
NBušák - Profil | Út 23.6.2015 18:07:54
Koryba26 >> kucí mají delší ploutve aby si mohli občas prohrábnout kulky,na to časem taky přijdeš
NBušák - Profil | Út 23.6.2015 18:05:52
drvoštěp >> já jsem už praděděk a vůbec mi to nevadí,ale ten línek je fakt pěknej
Ndrvoštěp - Profil | Út 23.6.2015 17:57:46
Bušák >> Děda snad ještě nééééééééééééééééééé :)))
NBušák - Profil | Út 23.6.2015 17:55:06
drvoštěp >> máš pravdu dědkuuuu
NRadunak - Profil | Út 23.6.2015 17:17:16
drvoštěp >> oba krasavci ;))
Ndrvoštěp - Profil | Út 23.6.2015 17:11:45
Krasavec, ten lín né já :)))
NMartan 62 - Profil | Út 23.6.2015 17:02:05
Hezky napsaný článek , ale nezdá se mi že je línů málo. Poslední dobou se mi nějak daří chytnout líny. Je pravda, že více na rybnících než řekách, ale když se na to dívám jsou to všechno malí línci ,kteří mají do těch 30cm ale dokážou potěšit, pač je to nádherná ryba a musím souhlasit jak je v článku napsáno i mě se nelíbí, že se dá použít jako nástražka.
Ndeh - Profil | Út 23.6.2015 14:21:52
ahoj všem taky přidám nějaké foto s línem (byl vrácen do vody) je to tak asi tři roky staré foto
NKoryba26 - Profil | Út 23.6.2015 13:26:55
Bušák - co prosím? Jaká holka
NRK - Profil | Út 23.6.2015 13:02:29
Jarda Š. >> S tou neplodností je to nějak vědecky potvrzený? Protože já mám potom vždycky hroznej hlad...............:-)
NJarda Š. - Profil | Út 23.6.2015 12:24:41
Bacha >> V rybí populaci se může objevit jedinec, který vyroste podstatně víc než jeho sourozenci, bývá to kombinací neplodnosti (nevysiluje se třením) a dobrých vrozených růstových dispozic.
Nfotojakes - Profil | Út 23.6.2015 12:18:54
Bacha >> jen mu to trvalo déle. znám vodárenskou nádrž v horách s velmi studenou a průzračnou vodou a plavou tam perlíni, jaké jinde nevidíš.
NKubek04 - Profil | Út 23.6.2015 11:58:39
Lín je bezpochyby krásná ryba. A nezaslouží si být napíchnuta na hák. Ale stejńně tak si to nezaslouží plotice, karas či perlín - žádná ryba bez ohledu na to jak vypadá, jak je účinná či jaká je její populace. Lov na živé nástrahy bych zakázal plošně. Mimo netrápení ryb by to jistě přineslo i navýšení populace dravců.
NBušák - Profil | Út 23.6.2015 11:15:15
Koryba26 >> je,moc pěkná holka
NBacha - Profil | Út 23.6.2015 10:26:08
Jarda Š. >> Jednou, jedinkrát se mi podařil úlovek lína přes 50cm. Bylo to ještě za totáče a měřil 51cm. Byl pěkně vypasený a je to pro mě nezapomenutelný zážitek. Ale proč to píšu. Stalo se to na studené, hladové přehradě s de facto pstruhovým režimem. Takže jak je možné, že tam tak vyrostl?
Ndrvoštěp - Profil | Út 23.6.2015 7:46:05
Jarda Š. >> S tím souhlasím.Vůbec by mě nevadilo kdyby měl lín míru a nebo dobu hájení.
Ndrvoštěp - Profil | Út 23.6.2015 7:44:12
Bacha >> Viděl jsem pořad a tam byly mihule velký jako ruka.
NJarda Š. - Profil | Út 23.6.2015 0:13:57
zmoklina >> 40 cm, pokud v revíru nemá ideální podmínky, lín do konce života ani nedoroste. Jde o rybu rostoucí poměrně pomalu, která ani není příliš dlouhověká. V ideálních podmínkách může sice vyrůst výrazně přes 50 cm, ale to jsou spíš výjimečné revíry.
NBacha - Profil | Po 22.6.2015 23:54:30
drvoštěp >> Osobně si pamatuji, jak se úhoři chytali na mihule.
NBacha - Profil | Po 22.6.2015 23:49:51
Osobně nevím, jaké rozšíření v současnosti lín má, ale jak věrohodně článek zní, když autor píše o početných stavech ostroretky v Berounce? Vimba vimba prosím. Ale ostroretka? No, rád se omluvím.
Jinak lína mám v oblibě. A to pouze na prutu. Nikdy jsem ho nejedl. Za totáče to byla jediná ryba, která se vyvážela na západ pro konzum. A co se nástrahy týče, bohužel lín splňuje téměř všechny požadavky na úspěch, což je mu osudným. Tady nepomůže nic jiného, než osvěta. Rozumný rybář se zachová v zájmu lína. Nerozumný a pytlák kosí vše nač přijde.
Ndrvoštěp - Profil | Po 22.6.2015 22:32:58
Já bych nedal lína a úhoře na hák nikdy !!!
Nzmoklina - Profil | Po 22.6.2015 22:25:17
Jsem potěšen,že jsou tu ještě rybáří,kteří v Línu vidí nádheru,i když sem jich dostal již požehnaně,tak nikdá nevzal,to se nedá brát,bohužel ale je tu i těch co to masakruji a hlavně jako návnadu na sumce,když sem se ptál jednoho maníka,proč to bere ,tak malé,tak řekl na sumce ,copak sumci baští jen líny a nic jiného,červenek,cejnu jsou revíry někde přemnoženy,Lína abys hledal,takovéto rybáře nechápu a nepochopim,osobně jsem pro ,aby se zvedla základní míra na Lína na 40 a nejlépe jej celoročně hájit,jenže pytláka nezastaví žádné opatření a je to rok od roku s nima horší.
NLuckyman - Profil | Po 22.6.2015 22:04:46
já 2 >> Já jsem pro zvýšení míry nad 30 cm - a v našich podmínkách se chytají obvykle menší. Taky bych limitoval úlovek lína na 2 ks denně jako u ušlechtilých ryb. A lín jako nástražka je sice v souladu s rř , ale pokud to bude rybářskou většinou odsuzováno snad sáhnou kolegové sumcaři po jiných rybách.
Njá 2 - Profil | Po 22.6.2015 21:44:33
mirda11 >> Sumci skutečně byli, ale v úplně jiných počtech a na méně vodách. U nás máme 12ha rybník, do kterého utekly při povodních sumci, za dva roky od té události už jsem nechytil jediného lína a ostatní na tom nejsou o nic lépe...
Njá 2 - Profil | Po 22.6.2015 21:41:39
Luckyman >> Lín je opravdu chuťovka, ale myslím, že vzít dva 20-25 je menší zlo než odnést mateční rybu. Líbí se mi, myšlenka na hájení, jen to vysvětlit sumcům...
NŠtípa - Profil | Po 22.6.2015 21:31:17
Pěkně napsáno. Když se mi podaří chytit lína, je to pro mě svátek a obrovská radost z naší původní nádherné ryby. Nechápu jak ho někdo může odnést a sežrat, natož použít jako nástražku. Jeho míra je naprosto směšná, jako většina těch ostatních, ale to masařům jen vyhovuje a těch je podle mě většina. Osobně by jsem byl klidně pro hájení na několik let a pak lovnou míru 40cm.
Nmirda11 - Profil | Po 22.6.2015 21:12:01
Veľmi výstižný článok. Ako deti sme chodili na rieku Moravu v okolí Skalice, Hodonina a lieňou sme chytali hneď po karasoch vo veľkom počte. Teraz , zhruba po15-20tich rokoch sa ho márne snažím chytiť. a to myslím niekoľko rokou. Všetci hovoria, že sumce ich vyžrali. Ale ja si myslím, že v tedy boli aj sumce aj liene. Tak neviem kde je zakopaný pes !!!
NLuckyman - Profil | Po 22.6.2015 20:52:34
S obsahem článku souhlasím. Ale - včera jsem po dlouhé době chytil větší počet línů (12 ks) a toho největšího jsem si vzal. Dnes jsem jej pekl na másle jen osolený, opepřený, pokmínovaný. Obalený v mouce a dal jsem na něj slaninu (ta není nutná ale já to tak rád). NEUVĚŘITELNÁ DELIKATESA!
Kam se na to hrabe nějaký duhák....
Navzdory tomu, že lína si kulinářsky cením téměř nejvíce z našich ryb (spolu s okounem candátem potočákem - kam se na něj hrabe kapr...) jsem pro ochranu línů. Já to mám tak že lína pod 30 cm neberu a nevzal bych si více než 2 ks. A upřímně - 2 ks lína nad 30 cm jsem během chytačky nechytil už dlouho.
Nxycht - Profil | Po 22.6.2015 20:25:19
Nastražovat lína je zbytečné, protože cejn, cejnek nebo plotice udělají stejnou službu. Když už tedy někdo chytá na rybičku.
NAzbest - Profil | Po 22.6.2015 18:43:04
Přesně Milane! Lín je krasavec a dneska tak vzácnej, že ho zabít je na facku a pověsit ho pod kačenu je stádo facek. Díky za ten článek a měj se skvěle.
Nchendler - Profil | Po 22.6.2015 18:40:37
Je uzasny,kdyz se nekdo snazi rozmnozit lina. Lin je krasna ryba,nekrasnejsi!!! A jak uz tady nekdo napsal,kdo ho pouzije jako nastrazni rybku,je hovado!!!. Opravdu vytahnout velkeho lina je mnohem vetsi radost a poteseni,nez velkeho kapra. Lin je kouzelnej!!!! Ale je to porad dokola,co se z vody vytahne a nevrati,uz se nechytne...
Nfishmen17a - Profil | Po 22.6.2015 18:03:27
Lín je nejkrásnější ryba. Vždycky jsem nadšený,když vidím u vody Lína,nebo na výlovu. Je to hodně,hodně smutné vidět,jak jej rybáři používají jako nástražní rybku a ještě s opovržením,že je to plevel. Přitom je to tak kouzelná ryba,která má i své mýty. Hlavně na podzim bývá nádherně zbarvený. Kdybych chytil Lína třeba 30,40cm,tak jsem mnohem více nadšený,než z dvaceti kilového kapra. A to jen proto,že jsem chytil Lína.Doslova pohádkovou rybu.
NJarda Š. - Profil | Po 22.6.2015 17:50:46
MAXXSKATER >> Míra lína zůstala z předchozí vyhlášky č. 103/1963 Sb., zřejmě nebyl dostatečný tlak na její zvýšení. Je tedy na uživatelích revírů, aby ji zvýšili v BP, pokud chtějí lína v revírech chránit.
Nmarmyš - Profil | Po 22.6.2015 15:08:07
MAXXSKATER >> A nakonec to s ním i podobně skončit.
NHelle - Profil | Po 22.6.2015 15:07:01
Lin jako nástražní ryba.
Podle mě, kdo ji takto použije, neni rybář, ale hovado.
NMAXXSKATER - Profil | Po 22.6.2015 14:16:36
Jarda Š. >> To jo, to je jasné, ale někdo z řad rybářů ty míry snad musí aspoň doporučit, ne ?
Nsplávkař - Profil | Po 22.6.2015 12:57:10
fotojakes >> Jistě by se našlo dalších tisíc důvodů proč jsou na svazových vodách líni takřka k nezastižení, ale já jsem přesvědčen, že kdyby byl jen trochu zájem tak je línů dost a to i bez nějakého nadlidského úsilí. Mnoho současných nesvazových vod je toho názorným příkladem.
NHalen - Profil | Po 22.6.2015 10:48:59
nofish >> No já jsem neměl na mysli zrovna potravní konkurenci od kaprů. Dnes nedoroste, protože bude na svazovce zapytlován a sežrán. Protože si pamatuji v osmdesátých letech vody, ve kterých bylo nahusto kaprů a mezi nimi líni 35+ cm, dnes nic takového ve svazovém rybolovu v širokém okolí není.
NBušák - Profil | Po 22.6.2015 10:16:24
Jarda Š. >> na těch ministerstvech je samej vůl,za tím si stojím
NJarda Š. - Profil | Po 22.6.2015 9:58:07
MAXXSKATER >> Vyhlášku č. 197/2004 Sb., kde je stanovena pro lína míra 20 cm, vydalo ministerstvo zemědělství.
Nmarmyš - Profil | Po 22.6.2015 4:46:59
MAXXSKATER >> Asi nějaký blb,toho by měli ukazovat po náměstích.
NMAXXSKATER - Profil | Po 22.6.2015 2:04:00
ALBATROS >> U nás měl míru 25 cm a snížili jí na 20 cm. Fakt by mě zajímalo, kdo míry vymýšlí.
NALBATROS - Profil | Po 22.6.2015 0:15:00
Jak snadné by to bylo proč nezvednout míru lína na 30 cm.
Nfotojakes - Profil | Ne 21.6.2015 22:52:58
woodpecker >> já nejsem jazykovědec, ale tohle se mi četlo hodně špatně :-) Každopádně pokud je to polák, klobouk dolu, že to dal aspoň tak :-)
Nwoodpecker - Profil | Ne 21.6.2015 22:49:08
fotojakes >> Onehda dostal i me. Kdyz jsem cetl od nej prispevek, tak se mi jezily chlupy. Ted uz vim, ze je v pohode. Jen si to v translatoru hodim do japonstiny a pak do cestiny a uz tomu rozumim :-D