Ohře 8A 443 040, Změna na úseku „Chyť a pusť“

Autor diskuse: JaMi - Profil , 12.3.2015
98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nbobik666 - Profil | Ne 3.5.2015 18:41:19

Jožin53 >> Tak to máš pravdu, tady v tom státě umí jen omezovat a buzerovat lidi.

    NJožin53 - Profil | Ne 3.5.2015 14:21:36

    Pstruhovka - Vltava Boršov - neomezují rybáře s jiným způsobem lovu - jen je předepsán jednoháček bez protihrotu - stanovená míra 40 + jedna ryba denně.
    Jezdíme do Anglie - nemají problém s vláčkou - omezení - jednohák bez protihrotu a někde maximální velikost nástrahy. Itálie a jiné velmi podobné.
    Kamarád provozoval dlouhá léta soukromý pstruhový revír na kterém jsme pořádali hodně vláčkařských závodů. Hodně pstruhů popíchaných, ale že by tam potom hynuli a plavali břichem nahoru to ne. Je to poměrně odolná rybka samozřejmě do určité míry.
    V rámci prosazování vlastních výhod a zájmů jsou dnes velmi moderní argumenty o šetrnosti a přirozenosti čehokoliv. Představte si když vlítne 20 muškařů do poměrně malého úseku řeky a přeorají dno pobíháním za úlovkem. Víte jaké žije množství živočichů mezi kameny. Také mi to nepřijde úplně šetrné k přírodě. Takto bychom si mohli vyměňovat argumenty do nekonečna a přitom je to jednoduché viz zmíněný Boršov, ale ty ,,vlastní zájmy,,ty jsou brzdou ve všem nejen v rybařině.
    Znám spoustu nešetrných muškařů - masařů, vláčkařů masařů, bobkařů-masařů je to napříč lovnými technikami. Myslím, že když chytá srdcem je jedno kdo jaký způsob lovu má nejraději.

      NChose - Profil | Ne 15.3.2015 20:18:55

      Řízek 5,125 >> V poho.Každá ryba v revíru je dobrá.

        Nesox.martin - Profil | Ne 15.3.2015 19:46:04

        ono se těch duháků 50+ zas až tolik nevysadí a ty v průměru třiatřicítky co dodává ČRS jdou docela rychle z vody. Zato ty, kteří ve vodě vydrží do konce sezony a déle, mají dost slušný přírůstky a rychle se dostanou do kondice. Řekl bych, že poporostou tak centimetr za měsíc.
        Na Ohři určitě týraný ryby nejsou.

          NŘízek 5,125 - Profil | Ne 15.3.2015 16:53:17

          Chose >> to je relativní, navíc tyhle větší ryby se často chovají v rybníkách/čkách, než v bazenu, někdy jsou to fakt hezký ryby.
          a jinak.se naučej žrát a pak už je nechytíš:-))
          zdomácnělí starý duháci sou docela vopatrný ryby.

            Nbobik666 - Profil | So 14.3.2015 19:22:26

            Chose >> to týráš každého duháka. :-))))) ale oni si zvyknou

              NChose - Profil | So 14.3.2015 16:54:10

              Řízek 5,125 >> A není to týrání,když se nasazuje duhoň 50 +? Celí život byl na granulích v bazénu a najednou šok do proudu a přejít na jinou stravu??????????

                NŘízek 5,125 - Profil | So 14.3.2015 16:34:27

                Chose >> takže vidíš:-))

                  NChose - Profil | So 14.3.2015 16:30:35

                  Řízek 5,125 >>Ne,ty jsem nevezl.

                    NŘízek 5,125 - Profil | So 14.3.2015 16:29:00

                    Chose >> asi si nevezl ryby z KPO....

                      NChose - Profil | So 14.3.2015 16:26:25

                      bobik666 >> No já nějaký pátek tam ryby vozím a tak vím co vozím.Ale to je už jedno.

                        NTomK78 - Profil | Pá 13.3.2015 23:12:12

                        Mrknato - sz

                          Nbobik666 - Profil | Pá 13.3.2015 22:36:23

                          Chose >> Minulej rok jsem to viděl na vlastní oči ty duháky 50 + co tam chlapi pouštěli.

                            NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 22:07:12

                            Mrknato >> done:-)

                              NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:57:44

                              Řízek 5,125 >> Bojíš se fakt dost....))))) To jsem nechtěl. Šlo fakt o to usnesení..... č.j. 76163/2014-MZE-16231

                              Je to MZe, ne dopravy, tam by ten coming byl asi reálnější....))))

                                NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:49:46

                                Mrknato >> :-)) to by bylo skoro jako coming out:-)

                                  NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:47:18

                                  Řízek 5,125 >> Ty, vyhlášenej stavěč? Holt když neuděláš malý krůček, zůstaneš ve tmě nevědomosti a bludech pepiků....))))

                                    NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:43:03

                                    Mrknato >> asi se trochu bojim:-))

                                      NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:39:52

                                      Řízek 5,125 >> Když mně pošleš mail, tak ti pošlu ono kdo/nekdo, chytal/nechytal.

                                        NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:35:08

                                        Mrknato >> RS chytla/nechytla koho/nekoho kdo/nedko chytal/nechytal?.:-))

                                          NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:32:15

                                          Řízek 5,125 >> Funguje...... můžu ti poslat usnesení MZe o přestupku, nepřestupku na Labi 30, k němuž mělo dle RS dojít údajným porušením neprůstřelných BP.

                                            NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:26:36

                                            Mrknato >> jak asi? evidentně to v praxi funguje, i u vás ve vč.

                                              NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:21:49

                                              Řízek 5,125 >> Vono hlavně člověče asi není možný, aby si uživatel porcoval revír, na úsek, kde je rybolov zakázán, kde je nutno ryby pouštět a kam nesmí plešatí, nebo brejlatí.....))))

                                                NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:12:38

                                                Mrknato >> vono je někde určený, kolik ryb se musí dávat na konkrétní metry řeky?:-))

                                                  NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 21:11:51

                                                  kopas >> tak sis to měl užít dřív:-))
                                                  je to stejně zajímavý, nad libočanským jezem bobkař vedle bokaře a tady nikdo.

                                                    Nkopas - Profil | Pá 13.3.2015 21:07:55

                                                    Řízek 5,125 >> Mno vzdyt, voda nechytana krmelcem. A ted uz ani nebude. Proste me to stve. Kousek od baraku stojak na řece a nemuzu na nej!!!

                                                      NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 21:06:04

                                                      Chose >> Já ti nevím... jen si tak myslím, že dekret by se měl dodržovati.....

                                                      Jestli se nemusí dodržovat dekret, tak proč BP???????????

                                                        NChose - Profil | Pá 13.3.2015 20:49:43

                                                        Mrknato >> Proč tam dávat ryby,když se ryby netěží ???????

                                                          NChose - Profil | Pá 13.3.2015 20:48:32

                                                          bobik666 >> Víš uplný prd co se tam dává.Na druhou stranu proč tam dávat velkou rybu,když je zde revír CH a Pa ryba doroste.

                                                            NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 20:41:27

                                                            nymfa >> je to tak, a choděj tam i v prosinci. když pouštíš, tak můžeš.

                                                              NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 20:40:20

                                                              bobik666 >> ale jo, klidně třeba vláčka vod lávky dolu, tam už je to za normálního průtoku fakt stoják.

                                                                NŘízek 5,125 - Profil | Pá 13.3.2015 20:38:25

                                                                kopas >> tady feedraři nechoděj, ty sou vo jez vejš...

                                                                  Nbobik666 - Profil | Pá 13.3.2015 19:42:47

                                                                  esox.martin >> Buď v klidu, to co tam chytneš větší okolo 50 cm a víc tam většinu dala zrovna KPO črs tam dá leda tak třicítky.

                                                                    NVítek - Profil | Pá 13.3.2015 19:41:05

                                                                    mildas - Quinn >> inu, svůj k svému, Vy jistě znalec, když se sám titulujete in pluralus majesticus jak pan císař :-D

                                                                      Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 19:32:29

                                                                      Ten pablb fakt objevi vsechno.

                                                                        NMrknato - Profil | Pá 13.3.2015 18:51:21

                                                                        esox.martin >> 150ks PD a 150ks PO je skutečně darda....... t.j. cca 9.000,-Kč. To je pro neznalé cca 7 povolenek pro RS grátis.

                                                                        Rád bych věděl, co si kdo myslí o tom, zda BP VRP mohou měnit podmínky VRP? Tento revír zcela jistě nebyl svěřen uživateli, aby zde byl výlovek "0".
                                                                        Jinak pepici se radují převelice......, nemusejí ani ovládnout MO, aby toto čudo "svazovo" prosadili.

                                                                          Nesox.martin - Profil | Pá 13.3.2015 18:32:39

                                                                          Jen pro upřesnění a ujištění některých rybářů, že se na tento úsek vysazuje velké množství ryb. ČRS dává 150ks PD a 150ks PO ročně plus něco KPO. Ono je dost těžké a asi i nemožné rozumně nastavit pravidla tak, aby vyhovovali všem skupinám rybářů a jednotlivcům. Ten úsek má pouhých 1300m, sednout si na kapra, nebo si zavláčet můžu jinde a rád to i udělám, když vidím, jak se na tom úseku pstruhům daří. Je to jasný příklad, že když se dá rybám po vysazení šance a nejdou hned z vody, dokážou slušně poporůst.

                                                                            Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 17:37:55

                                                                            Vítek >> tak děkujeme za hodnotný post.

                                                                              NVítek - Profil | Pá 13.3.2015 17:33:38

                                                                              vláčení je fajn, ale musí se umět, a ne jenom bezduše házet plechem nazdařbůh

                                                                                Nkopas - Profil | Pá 13.3.2015 17:23:33

                                                                                Jako feederar,bych nejradeji tento usek zmenil na MP (samozrejme chyt a pust).Stejne by masarky nechodily,kdyz si nemuzou nechat rybu.Je to velice prijemny kousek reky na lov s krmitkem.Je paradox, ze dva km po proudu taham na rousnice pstruha za pstruhem. Mno tahle mi nezbyva jez jet smer Mradice.

                                                                                  Nbobik666 - Profil | Pá 13.3.2015 17:06:08

                                                                                  1Mara >> Ahoj, myslíš, že s tou mouchou ho nepopícháš? :-))) A vláčkař chytá i na stremr stejně jako muškař.

                                                                                    Nbobik666 - Profil | Pá 13.3.2015 16:57:32

                                                                                    Chose >> Řekni kde chtěji pomost s odlovenim pstruhu a já klidně půjdu. Brigády mi nevadí a je pěkné, když je co chytat.Akorát bych omezil i počet potočáků za rok, aby v té vodě něco zůstalo.

                                                                                      Nbobik666 - Profil | Pá 13.3.2015 16:50:10

                                                                                      Řízek 5,125 >> Já vím, taky nad tím uvažuju, že jim přispěju.4lověk si pak chytí i něco většího na fotku. Já mám prostě rád přívlač, tak to trochu zamrzí. Kdyby třeba udělali omezení , že bys mohl mít na třpitce jen jednoháček bez protihrotu.

                                                                                        NDrozďák - Profil | Pá 13.3.2015 16:13:41

                                                                                        Programátor >> přesně tak. Na každý straně ksichtu mám z pospojovanejch barbless háčků pejzy až k lopatkám.

                                                                                          NProgramátor - Profil | Pá 13.3.2015 16:05:47

                                                                                          Drozďák >> ty budeš asi nějakej ten ortodoxní :-)
                                                                                          Promiň, ale já teda používam podběrák na větší ryby, který by mi to mohli nakrátko upálit. Používam mělkej s pogumovanou síťkou, kterej je podlě mě absolutně šetrnej, kort, když ho namočíš, nebo držíš ve vodě...

                                                                                            NDrozďák - Profil | Pá 13.3.2015 15:47:29

                                                                                            Programátor >> to nevím, pánč já podběrák používám jenom na ryby, který hodlám zabít.

                                                                                              NJirka_K - Profil | Pá 13.3.2015 15:46:04

                                                                                              martcv >> ad. tvoje odpověď svenovi... Pevně věřím, že když vidíš že někdo porušuje pravidla, tak že taky něco uděláš. Jinak jsou všechny debaty o mírách, bezprotihrotech a takových nebo makových úsecích úplně o ho*ně....

                                                                                                NProgramátor - Profil | Pá 13.3.2015 15:42:02

                                                                                                Drozďák >> když chytáš na jednoháky bez protihrotu, tak to ve většině případů rybě vypadne z huby hned v podběráku. Jasně trojhák a nejlépe s protihrotem je pro ryby průser - to bych na P zakázal celoplošně

                                                                                                  NProgramátor - Profil | Pá 13.3.2015 15:40:28

                                                                                                  Navrhuju šermovačku prutama aftma 5 a vláčákama do deseti gramů.
                                                                                                  Dyť ať si kluci muškařský zachytaj, když to jinde (asi) neumí. Nějakej čas zpátky tu (myšleno MRK) nějakej ortodoxní muškař vykřikoval, že i průměrnej muškař přechytá elitního vláčkaře. Tak jak je to? :-)
                                                                                                  Naštěstí chytam obojí a rozhodně se nepřidávam k názorům muškařů, spíš naopak. Ortodoxní muškař je horší jak podebraná pata :-)

                                                                                                    NDrozďák - Profil | Pá 13.3.2015 15:13:01

                                                                                                    martcv >> ano, rybu musí pustit oba. Ale taky záleží jak a z čeho. Taky především....

                                                                                                      Nmartcv - Profil | Pá 13.3.2015 15:07:26

                                                                                                      sven >> jj...jsem tam poměrně často.....a vidím to přímo u vody......jak jsem psal...muškaři maj krásný slušivý látkový sáčky u pasu
                                                                                                      já jsem si taky pár ryb na večeři odnesl, to jako jo
                                                                                                      ale zvednutí míry a omezení na jednu rybu byl výrazný krok dopředu a v tý vodě je to i po tak krátký době vidět...

                                                                                                        Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 15:00:06

                                                                                                        martcv >> jak rikam. Je spousta chap useku, kde me take omezuji. A znacne. U nas (Orlice) i ve svete (kdeco).

                                                                                                          Nsven - Profil | Pá 13.3.2015 14:53:13

                                                                                                          martcv >> to máš pravdu. Každý kdo tuší o čem je řeč ví, že tam obzvlášť platí "co na háčku to do sáčku". A je úplně jedno, jestli elitní nymfou nebo masařskou rotačkou...
                                                                                                          A kdo nedá kilo do banku, tak s takovým vandrákem, zatočí žatecká RS, pěkně po bolševicku....

                                                                                                            Nmartcv - Profil | Pá 13.3.2015 14:50:27

                                                                                                            mildas - Quinn >> rozumím tvým argumentům..jako vláčkař mám určitě víc možností.....ale proč ztěžování když je tam stejně CHa P...musí tu rybu pustit přece jak vláčkař, tak muškař

                                                                                                              Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 14:47:16

                                                                                                              martcv >> to není protěžování skupiny, je to záměrné ztěžování lovu. Muškař té spodní části téměř neublíží. Taky chytám raději na 3 nymfy než na jednu. Nejde o ty 3 nástrahy, ale líp se mi to vodí. No a někde nemůžu. Nedumám o tom. Tak to prostě je. Někde se chytá jen suchá.

                                                                                                                Nmartcv - Profil | Pá 13.3.2015 14:47:14

                                                                                                                nymfa >> já se nepřu.....o ten úsek mi nejde....řeka je dlouhá dost.....stejně tam bude pár lidí....loni jsem to viděl několikrát na vlastní oči.....úsek kde se nedá vzít ryba prostě moc lidí netáhlo...skoro nikdo tam nebyl
                                                                                                                jde mi prvotně o to omezování....místo aby se upravili pravidla.....zvednout míru na 40cm a 1 rybu denně taky šlo...tak by ty trojháky asi neměl bejt problém....

                                                                                                                  Nnymfa - Profil | Pá 13.3.2015 14:39:05

                                                                                                                  martcv >> Úsek od lávky dolů k jezu je taky dobře chytatelnej s muškou.

                                                                                                                    Nmartcv - Profil | Pá 13.3.2015 14:39:00

                                                                                                                    Jirka_K >> pod to se podepíšu....omezování jedný skupiny a protěžování druhé se mi prostě nelíbí...všichni jsme rybáři....a rozumně nastavený pravidla by to vyřešili...to samí je omezení vláčkařů do září....muškaři snad chytaj jiný ryby?...chápu že v současný době s trojhákem je problém...

                                                                                                                      Nmartcv - Profil | Pá 13.3.2015 14:30:23

                                                                                                                      1Mara >> a jak tam chytíš toho sumce?...půjdeš na něj s mouchou?...bys tam stál ještě dneska....a tohle zrovna ideální muškařskej úsek není...možná ten kousek do zatáčky pod jezem......že ty chytrý Žatečáci nevymysleli něco když se kurvil jez elektrárnou...

                                                                                                                        Nnymfa - Profil | Pá 13.3.2015 14:21:09

                                                                                                                        Řízek 5,125 >> V tom jsme za jedno. Je to k zblití, když vídám borce, co tahaj rotačky na MP v listopadu. Loni jsem se z jedním strejdou kvůli tomu dost chytil. Řekl mi, že na tom není nic zlého, že ty potočáky pouští. Když jsem se ho zeptal, kolik si myslí, že ten jeho rezavej protihrot přežije, řekl, že to je prostě riziko rybařiny... Skončilo to tím, že jsem mu se vší grácii a slušností řekl, že je vypatlanej kretén, nasral se, sedl do auta, zamrmlal cosi o tom, že ho takovej floutek bude poučovat a odjel. Nic proti slušným vláčkařům nemám, sám přívlač taky chytám, ale tyhle pobudové prostě bohužel dělaj ostudu celé skupině..

                                                                                                                          NJirka_K - Profil | Pá 13.3.2015 14:20:53

                                                                                                                          mildas - Quinn >> Legitimitu muškařských úseků nijak nezpochybňuju. Na druhou stranu si myslím, že čím víc je různých omezení a dodatků, tím je v systému větší bordel. Elegantní řešení by bylo nařídit na P vodách pouze jeden BL jednohák a tím by se vyřešilo plno nářků a zbytečných debat.

                                                                                                                            Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 13:50:49

                                                                                                                            Jirka_K >> ty to proste zobecnujes. Ja pisu ze NENI PRAVEM chytat pstruhy na vlacku, a ze fly only useky jsou legitimni. V kazde zemi jsou vody, kde se smi vlacka chytat a v kazde zemi jsou take muskarska pasma. O jednom takovem muskarskem pasmu je ta bleskovka i ta diskuze.

                                                                                                                              NJirka_K - Profil | Pá 13.3.2015 13:37:41

                                                                                                                              mildas - Quinn >> Hele, vůbec mě neznáš. Na žádné kuří oko jsi mi nešlápl a ani se nepotřebuju vůči tobě nijak vyhraňovat. Akorát se mi líbilo, jak jsi napsal, že "V civilizovaném světě je právě uzákoněný velký hovno a ne chytat pstruhy na vláčku." Napsal jsi kravinu, já jsem na to reagoval. Na tom snad není nic špatnýho, ne?

                                                                                                                              btw. ve Francii a ve Švajcu se pstruzi mastěj i na červa. Na jejich obdobě P vod. Legálně. Zajeď si tam a uvidíš.

                                                                                                                                Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 13:05:27

                                                                                                                                Jirka_K >> posloucháš se ? Je tam spousta fly úseků, píšeš sám............tak o čem se tu bavíme ? Já nechci zakazovat vláčku na P, jen se podivuju nad tím, že někdo furt zpochybňuje legitimnost takových úseků.
                                                                                                                                Pak jsou tady ale Švýcarsko, Rakousko, Slovinsko, Německo, BiH, Chorvatsko, Polsko, Francie.......................
                                                                                                                                Ty se jen potřebuješ vyhrazovat vůči mně, nechceš argumenty. Kdysi jsem ti zřejmě šlápl na nějaké kuří oko.

                                                                                                                                  NAntonM - Profil | Pá 13.3.2015 12:04:24

                                                                                                                                  Alespoň někde mají rozumné řešení.

                                                                                                                                  Jak jednoduché. :-)

                                                                                                                                  Velká škoda že na US Črs Plzeň se muselo dělat všechno co nejsložitěji.

                                                                                                                                  Tam se to vymyslelo velice mazaně : Vysadíme granuláka a "Muškaři" nám za to ještě zaplatí 3500 Kč za rok navíc k povolence.

                                                                                                                                  Přitom to šlo tak jednoduše a pro všechny kdo jsou ochotni respektovat jistá omezení.

                                                                                                                                  Asi je to o odbornosti a ne "vandrácké" vychcanosti.

                                                                                                                                    NJirka_K - Profil | Pá 13.3.2015 12:02:39

                                                                                                                                    mildas - Quinn >> S tou demagogií bych byl opatrnej. Zavání to trochu vidlema..

                                                                                                                                    Já jsem v MT nebyl. Nicméně oficiální zdroje nic o tom, že by byla přívlač zakázaná neříkají. Pokud máš jinou osobní zkušenost, rád se nechám poučit.

                                                                                                                                    zdroj: http://glaciermt.com/fishing.php

                                                                                                                                    In Montana, fishing methods vary with the season, the type of water, and the angler's personal preference. Fly, spin and bait fishing are all popular techniques, although the use of bait is restricted on some streams. In general, most fly fishers use five-, six- or seven-weight rods that are around eight or nine feet long, while spin and bait fishermen favor medium-action rods. Ultra light spinning gear is also popular.

                                                                                                                                    Když vyjdu z předpokladu, že US nepatří do civilizovaného světa, tak je s podivem, že Mekka muškaření je právě tam.

                                                                                                                                    ad. Skandinávie. Ano je tam mnoho muškařských úseků. Ale taky plno úseků (možná ještě víc), kde se vláčí. To není úplně šťastně zvolenej příklad.


                                                                                                                                      N1Mara - Profil | Pá 13.3.2015 11:48:49

                                                                                                                                      Ono, když se řekne muškařina, tak pod tím pojmem si normální člověk představí pstruha, pstruhovou vodu a rybáře, co mrská šnůrou nad hlavou. Když se řekne vláčka , tak je to úplně jiný pohled normálního rybáře a to že na umělé nástrahy s trojháčkem vláčí dravce, se smekacím navijákem a kouzlo muškařiny se k tomu nedá absolutně srovnat. To že někomu se líbí vláčet a najednou na úseku cca. 2km. nemůže je špatně ? Proč ? Vždyť může jet kamkoliv si zavláčet a nebo tady jde o ego a popíchat za den co nejvíce ryb ? Já jsem pro, že to konečně někoho napadlo, že pstruhová voda a muškařský prut patří k sobě :-)


                                                                                                                                      Tak, a teď do mě, stejně na vás nebudu mít čas a najím se a jdu spát :-P

                                                                                                                                        Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 11:46:58

                                                                                                                                        Jirka_K >> Double

                                                                                                                                          Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 11:40:18

                                                                                                                                          Jirka_K >> otacis to. Smrdi to demagogii. Mekka muskareni - Montana. Na kolika rekach si zachytas pstruhy na woblery ? Navic Americany bych do toho netahal, to jsou etici asi jako Dracula. Skandinavie. Mnoho fly only useku. NZ nevim.

                                                                                                                                            NJirka_K - Profil | Pá 13.3.2015 11:22:38

                                                                                                                                            ...tak to teda plno amíků, skandinávců nebo novozéland´anů porušuje zákony. Zm*di jedni! Další možnost je, že nejsou civilizovaní. Čert aby se v tom vyznal... :)

                                                                                                                                              Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 10:13:39

                                                                                                                                              Stilet >> ne, nikdo tu nekřičí. Byls někdy v tom úseku ?
                                                                                                                                              Navíc bubláš z mrákot. Netuším, o jakém ukazateli záběru mluvíš. Asi o signalizátoru. Jak myslíš. Na 12 metrů prochytáš hovno a ne hluboké místo a už vůbec ne s mikronymfou.
                                                                                                                                              V civilizované světě je právě uzákoněný velký hovno a ne chytat pstruhy na vláčku.
                                                                                                                                              Ano, ende. Neobstál jsi.

                                                                                                                                                NStilet - Profil | Pá 13.3.2015 10:06:46

                                                                                                                                                mildas - Quinn >> V civilizovaném světě mají problém s omatláváním jikernaček PO v srpnu, bagrováním nymfama a s ukazatelem záběru na sestavě. Technicky správně prochytat hluboká místa jde pouze s dlouhým návazcem, mikronymfou a ukazatelem záběru...a to je DRANCOVÁNÍ!!! Já nevím, proč to musí neustále někdo zpochybňovat. Jen tady neustále slyším kolovrátkoidní argumenty. Stále ty samé. Pstruh je dravec a loví živočichy, obojživelníky, ryby, hmyz. Proto je uzákoněná možnost lovit ho na jejich imitace a tyto imitace mu nabízet k útoku. Není lehké ho ulovit, ale napředování materiálů to neustále ulehčuje. Ale protože to někomu je málo a chce mít své ryby uloveny pohodlně a bez velkého úsilí, upravuje se docela rychle technika lovu a nějak se zapomíná na toho pstruha...no a tak se někdo staví do pozice toho jedině správného lovce lososovitých a má dojem, že velkým křikem si to místo udrží. Ende.

                                                                                                                                                  Npfly - Profil | Pá 13.3.2015 10:02:37

                                                                                                                                                  Taky mi moc nejde do hlavy brekot vláčkařů.Nechranice a MP Ohře hned vedle,kde se dají chytit lepší ryby.Trochu to smrdí rybím masem...Osobně jsem za tuhle úpravu rád,alspoň budou mít ryby šanci vyrůst do větší velikosti a tenhle úsek potenciál má.

                                                                                                                                                    Nmildas - Quinn - Profil | Pá 13.3.2015 9:39:59

                                                                                                                                                    Chlapi, vláčka byť s jednoháčkem BL prostě není to samé jako moucha. Spodek toho úseku je s mouchou v podstatě nechytatelný a o to jde. Muškařské úseky nevznikají proto, aby sraly vláčkaře. S mouchou prostě nejde prochytat a "vydrancovat" řeku jako s vláčkou. Nejde technicky správně prochytat hluboká místa. Já nevím, proč to musí neustále někdo zpochybňovat. V civilizovaném světě se vláčka na P vodách nechytá a nikdo to neřeší a všichni berou jako daný fakt. Jen tady neustále slyším kolovrátkoidní argumenty. Stále ty samé.

                                                                                                                                                      NDrozďák - Profil | Pá 13.3.2015 9:39:14

                                                                                                                                                      Stilet >> já poslouchám slovenčinu už patnáct let každý den, ale tohle nedávám. Mohl bys mi to přeložit?


                                                                                                                                                      EDIT: nic, beru zpět. Už vím, kterej seš. A znovu ti opakuju, nejsem doktor ani apatykář, pro mast na bebí musíš do lékárny.

                                                                                                                                                        NStilet - Profil | Pá 13.3.2015 8:42:03

                                                                                                                                                        Drozďák >> Pánko velkomožný, možem sa ísť len popozerať ako to ty, muškársky nadčlovek robíš, pretože nechcem byť háveť a chcem sa dozvedieť čo to o rybárčení, ktoré je jediné vyhovujúce, pretože ryby nie sú pichnuté háčikom, ani brané do smradlavej ruky :-(((.

                                                                                                                                                          Nu.x.a. - Profil | Čt 12.3.2015 23:33:33

                                                                                                                                                          Možná víte tak jsme tu u Plzně měli revír jen na struhy, nejvíce mě sralo když přišel strejda a říkal, jsem sem chodil tak rád na kapry a teď tohle, já mu řekl,vono je málo mimopstruhovek co?, a šel jsem dál, tenhle systém na Vohři dlouho nevydrží zruší se to jako všechno a celá Vohře bude v dohledné době MP, je to pěkný revír na kapry a cejny..

                                                                                                                                                            Nmartcv - Profil | Čt 12.3.2015 22:29:50

                                                                                                                                                            Chose >> ale no tak