Nsupinna - Profil | Čt 26.3.2015 18:23:34
Pár fotek z nedělního Katlova. Voda chybí, tak snad zaprší :))
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 17:40:37
Kocháč >> vsak v pohode:-) tak uvidime, jak se to povede.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 16:16:53
smike >> nemyslel jsem to nějak zle. Taky to beru jako pozitivum.
Nkakr - Profil | Po 16.3.2015 14:32:24
Kocháč >>
Proč ne ,když tam mohou zááávodit plavačkáři či feedraři tak kapraři nejsou malomocní.
Ale komerci bych na svazový revír moc netahal.
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 14:25:44
Kocháč >> ty nemocné děti už bych do té diskuze zatahovat nechtěl...to je jediné pozitivum celé věci
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 14:19:08
smike >> No a když se do toho zamotá Motol, tak si moc lidí nedovolí říci ne :o)))
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 14:18:07
kakr >> Já si myslím, že tady v této rovině už moc nejde o souhlas nebo nesouhlas MRS. Ta bude podle mě postavena před hotovou věc :o))
Já, co se týče ligy pěkně pokorně požádal o umožnění uspořádání posledního kola carp ligy v přesně daném úseku a za podmínek respektování Zákona a BP. Po nějaké době to rada MRS schválila a teď už půjde pouze o přípravu samotné akce a bezproblémový průběh. Mám z toho vítr, protože soukromáky jsou na pořádání ligy jednodušší, ale když to má být ta moje labutí píseň, tak kde jinde než na Novomlýnské, že :o)))
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 14:14:00
kakr >> však se neboj:) když Ross zacinká na těch správných místech, bude i závod na D5 :)) a nedej bože, kdyby se ještě podařilo vyrazit na to dotaci z EU:))
Nkakr - Profil | Po 16.3.2015 14:04:18
Kocháč >>
Osobně si myslím, že nemá šanci uspět.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 14:01:42
kakr >> Ať si ji vykolíkují kde chtějí, je mi to buřt. Vzhledem k tomu, že to bude pořádat Boss, tak startovné odhaduji tak na 40 000,- na tým minimálně a jestli bude týmů málo tak asi ještě i víc. Ale i tak mě to zajímá a doufám, že se jim za napnutí všech sil a za prudkého škubání za provázky, závod povede uspořádat. I se přijedu podívat .o)
Nkakr - Profil | Po 16.3.2015 13:57:01
Kocháč >>
Žijeme v zemi neomezených možností, kde i nemožné je možné:-))
Bych vytyčil závodní trať právě před slamy........
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 13:49:50
kakr >> Ale kdepak, to byly plány z minulosti a spíš tak romantické představy. Chytil jsem se tady toho a něco sem nasypal jen z toho důvodu, že něco podobného chystá Jakub s Rossem. To byly pouze mé představy, když jsem to plánoval.
Pravda, tento rok proběhne Carp liga, ale jen na číslech a dle denní doby lovu a z odhozu na na čtvrtek až neděli. Nic tak zásadního. O plánech Jakuba jsem jen něco málo zaslechl a sám jsem zvědavej, jestli se jim na D5 podaří WCC 2016 uspořádat a v jakých notičkách :o))
Já už jsem vyhořelej a dojedu dvě kola ligy jako rozhodčí a konec. Končím se vším. Carp liga na D5 bude moje labutí píseň :o))))
Nkakr - Profil | Po 16.3.2015 13:42:15
Kocháč >>
Kapraři jsou jako Jezinky, jen dva prstíčky strčíme, jen se ohřejeme:-))
Ráno se přihlásí na Carp ligu, odpoledne chtějí zavřít D5 :-))
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 13:27:33
Fishky >> jasný, odhoz by vyřešil spoustu věcí a tím pádem by mohlo být týmů cca 100 v pohodě, ale tím by se závod na tak nádherné vodě dost ochudil. podle mě vyvážka na cca max 500m a sektory cca 200m. To by mohlo fungovat. Ale víc než 50 týmů se tam nedostane. Do konfliktu s boudařema bych nešel a uzavřel jen těchto cca 12km včetně proluk. Na zbytku mohou místní klidně chytat. A v termín závodu bych zakázal lov z lodí a vyřešeno.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 13:23:33
Martin M. >> Moje představa byla zhruba taková. 45 týmů a to jen na březích, kde by nemělo docházet ke konfliktům s obyvateli slamů :o))
NFishky - Profil | Po 16.3.2015 13:09:59
Kocháč >> aby to mělo nějakou úroveň, musel by to pořádat nejspíš někdo jiný než Angláni. Online nulový, pravidla platí jen pro někoho... začal bych změnou na odhoz.
NMartin M. - Profil | Po 16.3.2015 13:05:51
Kocháč >> pri 200m to vychazi na cca 60 tymu. Pokud by se nevyvazelo, staci ti 100m na tym.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 13:03:33
Martin M. >> Ber Martine v potaz, že sektory na dalekou vyvážku pod 200m široké jsou holý nesmysl. Voda strašně zkresluje. I těch 200m je málo, kdyby se mělo vozit na třeba 500m a dál.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 13:02:08
Martin M. >> Ale musíš odečíst x km nechytatelného břehu a navíc bych CMT s maratonem na D5 asi ani nesrovnával. 40 týmů na 110 ha co má Tovačov bylo hodně na husto. Osobně si myslím, že rozestupy na D5 by měly být cca 200m, aby to mělo nějakou úroveň. Na Tovačově byly rozestupy cca 70m a to je málo. Kdyby se měl maraton na Tovačov vrátit, tak bych loboval za snížení počtu týmů na cca 25.
NMartin M. - Profil | Po 16.3.2015 12:27:44
Kocháč >> na CMT byvalo 40 tymu na rozloze 350 hektaru, NM maji 1600 ha.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 10:54:02
smike >> Byl bych strašně rád, kdyby se podařil velký kaprařský závod na D5 uspořádat. A pokud možno i s povolenou vyvážkou na třeba omezenou vzdálenost a s povolením lovu nonstop. Hodně mě zajímá co by se nachytalo. Té vodě by to nemělo nijak zásadně uškodit. Jen by to měl vzít do pazour někdo, kdo zajistí, aby to byl pro jezera i přínos a ne jen mediální humbuk a odtok peněz do nějaké soukromé kapsy. A tak vnímám částečně i WCC, ale přes to bych byl rád, aby tam ten závod proběhl.
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 10:08:18
Kocháč >> můj názor je, že dělat WCC na tak "malé" a mělké vodě je nesmysl.kdyby to uspořádali kdysi, než vyrostly ty slumy, tak by to byl nej... závod a pomohli by tím i té vodě.
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 10:03:59
smike >> Nevím neřeším, je pravdou, že celá voda být zavřená nemusí, ale tím se oberou o prostor a počet týmů. Já když měl romantickou představu o pořádání maratonu na D5 jsem vypustil slamové úseky a vyšlo mi, že pro 40 týmů by tam být místo mohlo. Jsem na to sám zvědavej jak to pojmou.
Tento rok máme schválenou od MRS Carp ligu, ale pojedeme dle pravidel a zavřeme "pouze" 2km břehu na číslech a dál.
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 9:57:27
Kocháč >> a ti lidi, co tam budou na dovolené, budou dělat co?:))) chodit a čekat, až to závodníci zabalí,:)
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 9:39:31
smike >> No neumím si představit, že by měl pořadatel velkou radost z toho, když uspořádají WCC a na 200m od břehu se někdo usádlí se zakotvenou lodí :o))
Nsmike - Profil | Po 16.3.2015 6:58:42
Kocháč >> jako myslíš, že D5 kvůli tomu závodu zavřou?
NKocháč - Profil | Po 16.3.2015 6:54:39
čaďa - 15.3.2015 3:28:33 >>Třeba už o ten závod takový zájem není a bude těch týmů 40. To by byla na D5 pohoda. Jen doufám, že si za ten tejden nechají naši za pronájem celé vody ke komerčním účelů aspoň slušně zaplatit.
Nčaďa - Profil | Ne 15.3.2015 3:28:33
Kocháč >> dle meho nahledu ccwcatd d5nereál bolsena 320m2 oproti d5 dle obsz míst,JAKO ŽE KOČKY Z SWEDEN BUduo nhazovat?
Nčaďa - Profil | Ne 15.3.2015 3:08:32
Dlouho jsem s rozmyslem více méně sledoval tuto debatu i s pohledem na věc mé ženy je více či méně tryskní. Ospray je to přesně a kdo to neví zní to """kuba nabrat-naslibovat a fuul.
Nfish2 - Profil | So 14.3.2015 19:13:04
supinna >> Takovejch štouralů už potkali.
Nsupinna - Profil | So 14.3.2015 18:34:58
Fems >> Myslím, že jmenovaní pánové budou mít po přečtení diskuse na MRKu bezesné noci :)))
NFems - Profil | So 14.3.2015 18:17:37
Když to vezmu obecně někdo známej se vyfotí v nemocnici je to charita nebo jdou pobavit děti, jak už tady zaznělo třeba Kája, Lucka nebo Helena spousta dalších to dělá. Nikdy jsem si nevšiml že by po nich někdo šel, že si honěj vlastní business.
Co teď třeba takovej Nikl, Konopásek,Tychler jestli si to tady pročtou tak si budou říkat k jakejm že kulišárnám se to přidali :-)
Nwoodpecker - Profil | So 14.3.2015 13:05:56
Thor >> Nevim, nevim, zda mas pravdu. Pred delsim casem tu jeden clovicek hodil video z rybnika, kde byl chraneny ostruvek, kde se nesmelo chytat. A tenhle typek, co napsal ten clanek tam mel nahozenych ( uz nevim 6-12 prutu.) Takze otazka zni: jake pozitivum v tom vidis pokud se jedna o ochranu ryb?
Taky jsem se pousmal nad vetou z clanku "Celý tento závod se pořádá nejen kvůli prosazení myšlenky „chyť a pusť“ a fair play" v souvisloti s tim videem.
Muj pocit z clanku? Honeni trika, cinkani penez( jak uvedl Smike), reklama autora clanku. Bohuzel ja moc nemusim tyhle synacky celebrit.
Dalsi otazka je kolik dal penez na charitu autor clanku?
Jedine pozitivum je, organizace World Carp Classic Junior a charita. bohuzel to zazdil napsanim tohohle reklamniho clanku.
To je muj nazor.
NBazalbub1922 - Profil | Pá 13.3.2015 23:12:16
proč někom vadí, že někdo dělá rybářské závody nechápu a zrovna tak nechápu využívat nemocné děcka k reklamě a sehnání sponzorů, jak psal už někdo níže, charita se dělá jinak to sa nezlobte
NVrata2 - Profil | Pá 13.3.2015 22:54:53
Jestli tahle akce nemocnici v Motole prospěje nehodlám hodnotit ,to se uvidí až někdo vyčíslí hodnotu finanční pomoci.Co se týče pořádání bombastické karp akce, já se klaním lidem kteří se celoročně starají o naše revíry, nebo každý týden vedou dětský rybářský kroužek. Když někdo propaguje videa kde tahá samé obr ryby a heká u toho jak prvorodička, ten moc úcty k přírodě v sobě nemá. Hlavně že nad ní samo sebou vždy zvítězí.Jsou mnohem důležitější věci než rekordy..
Nmet - Profil | Pá 13.3.2015 19:39:46
supinna >> shrnat umis.
Nsupinna - Profil | Pá 13.3.2015 19:37:08
met >> Hm, sedm řádků Tvýho textu bych shrnul do jednoho slova - alibismus.
Nmet - Profil | Pá 13.3.2015 19:26:06
supinna >> Uprimne? Niesom celebrita ani nechcem byt. Nevylucujem, ze v buducnosti budem aktivny v charitativnej organizacii, ale to ma este cas. Ak by som bol J.V. celebritne dieta s konexiami az na Mars a ak by som to ako altruisticky filantrop myslel uprimne, zavolal by som tatkovi a poprosil ho o ''par'' ceskych korun na dobru vec. Viem, ze by to tu rodinnu nezruinovalo. Alebo zavolal Helenke Vondrackovej, Karlovi Gottovi a dalsim umelcom ku ktorym ma jeho rodina blizko a poziadal ich o ucast na koncerte pre Motol. Bez naroku na honorar a vstupne by bolo povedzme 1000Ck ktore pojdu onkologii. Nerealne? Nemyslim si. Ale mozno sa mylim.
Nsupinna - Profil | Pá 13.3.2015 19:13:34
met >> Skvělej nápad! Bohužel J.Vágnera to nenapadlo, tak Ti nic nebrání udělat to za něho...
NAlabalik - Profil | Pá 13.3.2015 11:33:27
osprey >> Pod to se též podepisuji. Ale nevylučuji, že fotka s bezdomovcema mne možná časem přesvědčí:-)
NJanK - Profil | Pá 13.3.2015 9:07:19
unudle >> Tím, že napíšu několik argumentů na stranu Jakuba Vágnera, že pochválím někoho, kdo tu organizuje světovou akci? Holt, některým lidem stačí k úsudku málo aneb, kdo nechytá na pařenou housku a nezačínal s bambusákem nebo větví ořechu, ten je blbej! :D
Nosprey - Profil | Pá 13.3.2015 8:26:18
Za mě tento pán ne. Na rozdíl od většiny ostatních si pořád ještě pamatuju, jak se drápal nahoru.
NPřemas - Profil | Pá 13.3.2015 5:51:52
smike >> Dotace jsou tu pro každého, a každý o ně může zažádat. Osobně bych jakékoliv dotace do podnikání zakázal, ale teď jsou, a tak je využívá kde kdo. Třeba i ministr financí, a lidem to nevadí. Osobně jsme dělali a zúčastním se akcí pro děti (závody, nějaké to chytání u vody) a vím, co se okolo najde lidí, kteří třeba řvou, že to děláme jen pro prachy, přitom tam jsme celé dny zadara ...
NPřemas - Profil | Pá 13.3.2015 5:46:22
Mrknato >> Tak jestli ti vadí, že někdo zachrání ryby před uhynutím, tak je to poslední odpověď, kterou jsem od tebe četl ...
Nfish2 - Profil | Čt 12.3.2015 22:47:55
Bobstain >> To je jasný ale to jsou mena který nerybaři neznaj. Milan Tychler tam bude figurovat taky.
NBobstain - Profil | Čt 12.3.2015 22:38:49
fish2 >> Ano to jméno. Třeba ja bych neoslovil nikoho. A třeba veřejnosti zase malo řika Tychler,Maťák. Pro mne velke ikony rybářství!
Nfish2 - Profil | Čt 12.3.2015 22:06:24
Fems >> Hlavně jeho jmeno je to co tam přitahe ty sponzory s penězma.
NBobstain - Profil | Čt 12.3.2015 21:59:33
Nemam ho rád. Ale poukázal na co se zapomíná. Po přečtení tohoto článku a této diskuze se někdo chytne a akci podpoří. A oto tu jde. I kdyby to bylo procento, tak je to uspěch. Kšeft to je. A jakej. A co? Blanka byl taky kšeft. A velkej. Nechci omlouvat špatně nastavenej sistem. To ne. Ale když už je špatně nastavenej tak se musi start lid. Je zde pár příznivcu i odporcu. To musi bej. Ale kdo zvas co podpořil? Nemyslim miliony, ani tisice, ale třeba 100 a říct sem dobrej a doufat že pětka z toho dopluje tam kam ma. Reklama Vagnera je jedna věc. Podpora potřebnym, věc druha.
NFems - Profil | Čt 12.3.2015 21:17:00
JanK >> asi tak nějak, byl jsem se synem na F.Fisching J.V. nám podepsal knížku, kluk měl RADOST že je vyfocenej z rybářem z TV a těch kecu co je okolo, jestli mu to někdo závidí nebo má potřebu na někoho hnát nevim, to co dělá evidentně umí, takže za nás dva je dobrej :-)
Nsmike - Profil | Čt 12.3.2015 19:59:52
met >> souhlas, bohuzel
NDalas - Profil | Čt 12.3.2015 19:58:47
met >> suhlas..
Nmet - Profil | Čt 12.3.2015 19:47:48
Vagnera nemusim a fotka s chorim dietatom je cista komercia. Ak by Vagner napisal clanok ako Motol potrebuje povedzme pristroj za 250.000 Ck a ze zalozil ucet kam zaslal 5000 Ck a tymto vyziva vsetkych rybarov, aby podporili zbierku pre dobru vec osobne by som mu zatlieskal a asi by som ho zacal mat aj rad. Takto je to len barlicka na medializaciu nejakej karp show.
Nvydrysek4 - Profil | Čt 12.3.2015 19:08:43
Podle mně je to super! Má ten projekt nějaký web, kde by se dalo zjistit více podrobností? A jak se vybíral tým za ČR?
Nunudle - Profil | Čt 12.3.2015 18:48:33
JanK >> Jsi klasickej Vágnerův rektální alpinista.
Nsmike - Profil | Čt 12.3.2015 17:40:44
Martin M. >> jsi se na to mel vykaslat a diskuzi zavrit celou:-) stejne je to komercni prezentace, tak na co diskuzi
Nsupinna - Profil | Čt 12.3.2015 17:29:36
Martin M. >> Velká škoda. Čekal jsem napjatě, kdy dojde na klinik :))) Jinak k tématu- ačkoliv nejsem zrovna fanoušek J. Vágnera, držím palce ať všechno klapne ke spokojenosti všech zainteresovaných. Doufám, že mi vyjde i osobní návštěva akce.
NJanK - Profil | Čt 12.3.2015 16:51:40
fish2 - 12.3.2015 16:32:30 >> Díky Ti za reakci. Být hvězda jako Jakub Vágner je přeci strašně jednoduché, odjet z domova, makat několit let skoro zadarmo než si mne někdo všimne, následně se nechat třikrát otrávit v Amazonii, omrznout na Sibiři, téměř sežrat medvědem v Kanadě, to přeci dáváme každej mezi kafema, ne? :D :D
Myslím, že by Jakub měl sestříhat některá videa a pustit po 22 hodině v ČT - Rybářská realita, stačily by ty části, kde musí seřvat dodavatele v Kongu, protože nemá funkční člun, v Mexiku, protože mu nedodali auto a průvodce, i když si vzali zálohu, atd. Pak by ten mediální chlebíček nevypadal tak chutně. ;o)
NKocháč - Profil | Čt 12.3.2015 16:48:38
Mě hodně zajímá, jestli se povede uspořádat WCC na D5 a vůbec si nemyslím, že by to té vodě nějak zásadně uškodilo. Neznám rozlohy vod ve Francii, ale přijde mi, že plocha D5 pojme max 50 týmů a to ještě za předpokladu, že se bude vyvážet s rozumem na cca max 300m. Povolení vyvážky by neměl být problém, ale co výjimka na lov nonstop trvající déle než 4 po sobě jdoucí dny? Nebo se změnila metodika MZe?
Nfish2 - Profil | Čt 12.3.2015 16:32:30
JanK >> Jo mam úplně stejný názor. Je zajímavé že nikdo neřeší kolik kdo v Novém Městě vydělal.Když vydělá někdo méně známej tak je to v pohodě ale jak je u toho zvučné jméno tak je problém.
NJanK - Profil | Čt 12.3.2015 16:17:37
Petrův zdar! nebo spíše: "No, nazdar!" Teta Závist a Zloba obcházejí kolem Mrku. Nechutný bulvární synek nám bude pořádat závody, o které nikdo nestojí.... pánové, jděte radši na pivo nebo rovnou někam, kde o Vás neuslyší.
Na místo radosti, že se tu někdo snaží oživit rybářský ruch a pro dobrou věc, sejete nenávist. Takto jsem to bohužel zažil již mnohokrát, na místo podpory těm nadprůměrným, hledíme na ně skrz prsty, až ve chvíli, kdy se proslaví ve světě, je bereme na milost, protože je to už trapné. Nemluvím o Vágnerovi, ale jiném hudebníkovi, skladateli Dvořákovi.
Jsem rád za takové akce, probudí se tu zaprdlí český rybníček, a když to někdo nepokazí, může se takových pohárů odehrávat více, vždyť příklad máme přímo pod nosem. Biatlonové mistrovství v Novém Městě na Moravě překonalo i světová lyžařská centra.
Takže zahoďte prosím své předsudky a buďte rádi. Alespoň naši reprezentanti nebudou muset vážit dlouhou cestu a jednou si mohou udělat tolik tréninků, kolik bude třeba. Držím vám palce, klucí!
NTom - Tuk - Profil | Čt 12.3.2015 15:42:06
Dobrá tedy, shodněme se, že máme každý jiná měřítka pro "hodnocení" inteligence.
Na hovinky nehochodím, lži Dnes nečtu a tv (ani tv h..na) nevedu.
Ať je to jak chce - J.V. vyloženě škodí sportovnímu rybaření v podobě, kterou nám může závidět (a závidí) půlka Evropy. A úplně nejvíc škodí (např. takovýmito akcemi) mladým rybaříkům a dětským rybářům. Vysvětlovat proč nemá smysl, pokud to člověku dosud není jaksi zřejmé. Nic ve zlém.
NMartin M. - Profil | Čt 12.3.2015 15:30:59
Vyhodil jsem z teto diskuse 3 ucastniky, kteri rozumne diskutovat neumeji. A promazal par jejich poslednich zapisu.
Nsmike - Profil | Čt 12.3.2015 14:49:48
Kocháč >> negativni reklama je taky reklama...se jeste budeme divit,kolik lidi,co mu nemuzou prijit na jmeno, mu bude chytat na soukromaku ty geneticky zachranene ryby...
NKocháč - Profil | Čt 12.3.2015 14:46:58
Tom - Tuk >> Nespletl, inteligentní je. Mluvil jsem s ním jen párkrát, ale žádný hlupák není a i to co dokázal o nadprůměrné inteligenci svědčí. Jen dodám, že inteligence nemá s charakterem nic společného. Netroufám si soudit charakter Jakuba. Po těch letech už jsem pochopil, že někoho soudit je dost ošemetné. No a soudit na základě názorů třeba většiny z veřejných fór třeba typu MRKu, to plave hodně na vodě :o))
Na MRK chodí obrovská spousta lidí a s sebou to nese i ten "bulvární prvek". Četl jsi někdy diskuse na novinkách.cz ? Mnohdy je to tady podobné, ale za to MRK nemůže, to je nutná daň za takhle masově užívané rybářské stránky :o)) Každopádně v této otázce bude ještě veselo. Paradoxně je to pro Jakuba a jeho projekty nejlepší reklama a vynaložené prostředky do tohoto komerčního sdělení se 1000x vrátí.
Červené karty: Mrknato, Malda512, elhierro