Zkoušky úspěšně složilo 27 nových členů Rybářské stráže SÚS

Autor diskuse: JaMi - Profil , 13.2.2015

Uzavřít tuto Bleskovku.

A) Ano40%

B) Ne60%

Od 20.2.2015 hlasovalo 5 čtenářů.

NKrouzič - Profil | So 14.2.2015 9:56:16

Jarda Š. >> Jardo, to neni nic proti nicemu, tedy pokud neuznavas carkovy system. Jde pouze o to, ze dotycny ackoliv policista je, a mohl by te kontrolovat uz z tohoto titulu, te pouze upozorni ze je zaroven i clenem rs, co jine organizacni jednotky...tim jsne doklada urcitou odbornost. Nejde o nic vic. Navic s takovym clovekem nebyvaji caste konflikty. Takze ti z praxe mohu jen potvrdit, ze kombinace je v tomto pripade velmi dobra a uzitecna.

    NMrknato - Profil | So 14.2.2015 9:07:23

    unudle >> Ty brepto, jako by jsi nevěděl, kdo uváděl myšlenky do praxe....http://www.grafolog.cz/rukopisy/cs_pres/Gottwald.ht​ml

    Navíc jsem pouze reagoval na příspěvek napsaný mně a současně na použité "sousloví" jinak reagovat nešlo. Apropó, tuto pseudodemokracii spustil kdopak asi?

      Nbezchrbtak - Profil | So 14.2.2015 8:56:54

      venybit >> nevzdavaj sa, mas rozumne nazory, tato banda hladnych nenazrancov maju svoj svet... jedine co Ti chcem vytknut je, aby si nehadzal vsetkych clenov RS do jedneho vreca;) u nas napriklad nemame vobbec povolenky zadarmo a ver, ze tych nocnych vyjazdov neni malo...

        Nnofish - Profil | So 14.2.2015 8:43:55

        venybit >> No, nediv se, že se zde nesetkáváš s pochopením, když píšeš hlouposti a ještě je obhajuješ.
        Chtělo by to v klidu si urovnat myšlenkové pochody a poptat se lidí, jestli to, co si myslíš, si myslíš správně, nebo žiješ v omylu.
        Na to cos napsal se dá napsat odpověď, vyvrátit každou větu, ale má to smywl, když máš jasno už teď ? :-D

          Nnofish - Profil | So 14.2.2015 8:41:07

          Mrknato >> Pokud ty myšlenky nebudou uvedeny do praxe, ned se nic dělat. Ale nezkusit to a rovnou říct, že to neprojde je alibizmus.

            Nkakr - Profil | So 14.2.2015 8:22:10

            venybit >>
            Kdyby blbost nadnášela, vznášel by ses jako holubička (copyr. Dr Štrosmajer).

              Nvenybit - Profil | So 14.2.2015 7:50:45

              No bolševiků co potřebujou své dva kapry deně je tu koukám spousta. Na můj komentář píšou jen urážlivé přispěvky bez jediné konstruktivní kritiky.
              Pedro1 píše tobě bych papíry nedal, pak se kouknu na jeho fotky a když vidím ty okouny naskládané na kamenech je mě to uplně jasné.
              Néé max 2 ušlechtilé ryby týdně, když je tak milujete určitě vám stačí zacpat si hu... bílou rybou.
              Chytání celou noc v létě, je stále častěji povolované a nechápu proč není na řekách a vetších nádržích povolené už dávno. Ono je to stejně jedno, za 20let co rybařím jsem ještě nezažil kontrolu v noci. Na to je RS moc líná ,jde jim stejně jen o povolenky zadarmo.
              Horní míru ryb miluju,jezdím na revír kde je horní míra kapra 70. A je tam takovejch dost a to přesto ,že je to svazová voda.
              Strašně se bavím jak dědci nadávaj a jak jim srdce pláče když musej tu 70ku pustit.
              Dnes je moderní se rybařením živit, znám několik dědků co nepustěj nic ,a když se jich zeptám co s tím dělaj, tak to rozdávaj rodině přátelům,vyměnujou za všechno možné.
              Je mě z vás co si myslíte , že povolenka znamená živnostenskej list, špatně.
              Na internetu je petice za celonoční lov a podepsalo jí už hodně lidí, tak snad se dočkáme.
              A pro vás co závidíte kaprařům bivaky a bojlí. Vy nikdy kapra nad 20kg nechytíte! Protože na to je prostě potřeba jinej druh lovu . A na ten vy nemáte peníze , tak by jste ze závisti nejraději zakázali všechno i ostatním. A to vám píšu jako závodní rybář,který kaprové výpravy příliš nepořádá. Ale rád chytám sumce a candáty a hlavně rád chytám v noci plavanou.

                Nunudle - Profil | So 14.2.2015 7:13:37

                Mrknato >> Co to zase kecáš o bolševicích? Mně připadá, podle těch tvých "hodnotných" příspěvků tady na MRKu, že jsi jeden z nich:-((

                  NMrknato - Profil | So 14.2.2015 1:34:18

                  nofish >> Ty to máš nějaký popletený. Ukaž mě, kdy a kde nějaké "myšlenky" někoho byly uvedeny do praxe? Naposledy to bylo u V.I.Lénina a K. Marxe, lůzou, jelikož ta je postrádá. Na to, aby byly jisté hodnoty chráněny tu máme příslušné struktury. No a o jedněch strukturách je i tato diskuse.....

                  Krouzič ti jasně a z praxe uvedl, jak se to s RS má........ jak RS má vychovávat, a jak se má RS členit, postupovat a jak s ní po bolševicku zatočit, když neposlouchá......

                    NMrknato - Profil | So 14.2.2015 1:14:40

                    Krouzič >> Prosím tě a tohle píšeš jako člen ČRS a nebo státní úředník?

                      NJarda Š. - Profil | Pá 13.2.2015 23:54:05

                      Krouzič >> Nevím, jestli je úplně správné navrhovat do RS policisty. Už jsem se setkal s tím, že jsem na rybách byl kontrolován hlídkou PČR a povolenka mi byla vrácena s uvedením číslla člena RS, tedy takový člověk pak jednu práci vykazuje dvakrát.

                        NPedro1 - Profil | Pá 13.2.2015 21:38:02

                        Krouzič >> Držím Vám palce.

                          NJaMi - Profil | Pá 13.2.2015 21:19:59

                          shiro utsuri >> Souhlasím, nechtěl jsem to tak rozvádět, ale napsal jsi to tak, jak si myslím, že to je.

                            Nshiro utsuri - Profil | Pá 13.2.2015 21:17:20 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                            JaMi >> Malach. zelen je karcinogenní, ale co dnes není:-) U nás je zakazaná používat na ryby určené ke konzumaci. Může se používat na ryby akvarijní a okrasné, kde je jistě při určitých obtížích dobrým pomocníkem. Nejlépe jako FMC ( formalin, malachitová zelen a methylenová modř). V roztoku kliniku podle me není. Když se poliji malach. a klinikem je zde patřičný rozdíl v odstranění z pokožky. možná stejně učiné a daleko levnější řešení pro ošetření povrchového poranění u ryb by bylo rozředit trochu manganistanu ve vodě a poraněné místo ( natrhnutý koutek) pokapat nebo polít.

                              Nnofish - Profil | Pá 13.2.2015 21:16:47

                              Pedro1 >> jo, jenže dnes už to tak nefunguje. Přesto se ty děti víc snaží. Většina. Protože ještě nemyslí způsobem "však j si to zaplatím"....
                              Pamatuju si, že když jsem poprvé dělal papíry, ve dvanácti, tak na poprvé jsme to udělali asi 3 z dvaceti.... to je taky divné, protože dneska mi to připadá, že ty děcka fakt makají, aby ty papíry měly.
                              Ale ten dozor byl fajn věc. Dneska se dědkům říká masaři, pro nás to byli rybáři, lidi od kterých se měl člověk co naučit.

                                NJaMi - Profil | Pá 13.2.2015 21:16:44

                                Krouzič >> Děkuji za příspěvek.

                                  NKrouzič - Profil | Pá 13.2.2015 21:14:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                  Na techto zkouskach byli napriklad tri celnove MO Kolin. Vsichni tri chlapi ve eku do 30 let, dva z nich VS, zkuseni zamestnanci PCR, silny rozsah pravniho vzdelani na poli trestniho i prestupkoveho prava. Lide, kteri se na zkousky drtili. Lide kteri maji dobry, predevsim vychovny pristup k ostatnim rybarum a rybarskemu sportu se venuji radu let. Alespon u nas byli tito kolegove vice jak rok vybirani....ackoliv jsme tam s ohledem na volne tabulky mohli poslat lidi 7 - zbyvajici 4 byli odmitnuti, zejmena pro velmi "uzky"" vztah k nekterym" teamum"" a pak i pro zaujatost.....z obdobnych duvodu nyni davame navrh na ukonceni jednoho ze clenu RS, byt mladeho a budeme zvazovat i jeho vylouceni z rad CRS, byt docasne. RS je predevsim sluzba vychovneho charakteru s notnou davkou nadhledu a objekivity, RS jsou lide kteri dohlizi. Teprve v chvili kdy nebude vsude treba dohledu nad dodrzovanim rybarskeho prava a nad majetkem, az pak bude postacovat pouze profi RS, protoze do te doby na vsudy pritomnou RS nebudou penize. Pak to ma smysl. Petruv zdar.

                                    NPedro1 - Profil | Pá 13.2.2015 21:11:40

                                    nofish >> Ale o tom se bavím.Já nastoupil do kroužku na jaře a každý měsíc byla jedna dvouhodinovka,kdy jsme se učili.A další jaro,po složení zkoušek (bylo mi tuším 7 let) jsem dostal papíry s tím,že muzu k vodě jenom s dozorem.Jednak jsem studoval ten rok jak o život a druhak jsem se klepal,abych něco u vody neudělal blbě.

                                      NPedro1 - Profil | Pá 13.2.2015 21:08:55

                                      venybit >> Tobě bych papíry nedal.

                                        NJaMi - Profil | Pá 13.2.2015 21:07:17

                                        supinna >> V pohodě, názor je názor, to beru, ale zda je to karcinogenní, bych asi nechal na vyjádření odborníků. Jak jsi psal, toxické to je, s tím souhlasím. Ale když vezmu v potaz dnešní tzv chemoterapie na raka, tak si myslím, že tato látka proti tomu je asi čajíček. Vím, není to zrovna trefné přirovnání, ale jsou i horší věci, co proudí třeba z chemiček do vody a ryby v tom žijou a pak to rybář chytne a večer si na tom pochutnává. Je to složité a obyč rybář s tím asi nic moc nenadělá. Ten může jen křičet a málo kdy jej někdo uslyší. Ale i tak děkuji za pokec.