Diskuse k článku: České rybářské firmy - Mikbaits

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 11.2.2015
44 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Njakuband - Profil | St 5.10.2016 10:04:39

Honza Veber >>

Pridavam se k nazoru ze pikantni svestka opravdu funguje... K temhle koulim jsem prisel od kamarada, ktery na ne chytal. Par mi jich dal a zafungovalo to, dokonce i tam kde jine ani nepíply. Tak jsem si objednal pytel taky a od te doby je pouzivam... Asi jsem "jediny" kdo k temto koulim prisel bez nejakych hloupých reklam a marketingu všeobecně. Proste jsem dal na to, co jsem na vlastni oci videl - posléze vyzkoušel.

Slovo na konec - DOPORUČUJU

    NHonza Veber - Profil | Po 23.3.2015 12:53:54

    alda2211 >>

    To ja taky a moc! ;-)
    Honza

      Nalda2211 - Profil | Po 23.3.2015 12:44:07

      Honza Veber >> na zitrek se tesim :-)

        NHonza Veber - Profil | Po 23.3.2015 12:31:43

        alda2211 >>
        Alesi, hlavne Petruv zdar, ikdyz my se jeste doufam zitra uvidime ;-) Ja vim jak to funguje... je dobry, ze mne moje intuice neklame.
        Tak zitra!
        Honza

          Nalda2211 - Profil | Ne 22.3.2015 18:12:40

          Honza Veber >> ahoj honzo hezky napsane a i ja pridam postreh pro nektere musim podotknout ze ne s umyslem reklamy: za 3 tydny odjizdime ven a chteli jsme valet na 14 dni ale honicka s pripravama celkem velka a tak probehl telefonat a objednavka u michala vse v pohode solidni jednani a ted uz jen ty ryby vysledek samo zdelim ty honzo uvidis bez libeznych kecu a klamave reklamy :-))),proste objektivni realita

            Nunudle - Profil | St 25.2.2015 12:53:50

            Honza Veber >>
            1)prachobycejna zavist zabalena do argumentu predrazenosti
            2)typicke ceske zavisti
            3)v ceske kotline se uspech neodpousti
            Všechno tohle funguje spolehlivě všude na světě, ne jen u nás.
            Ujalo se do z důvodů reklamy a propracovaného marketngu. Stačí aby pár známějších lapků za příslušný obolus řeklo, že na to a to chytlo x ks kapitálních ryb a rybáři hned začnou kupovat. Obchodníkovi nejde o to aby prodal 50Kg koulís sto lidem, ale aby prodal třeba jen 1Kg všem ostatním. Zkusit to zkusej a po zjištění, že to je k ničemu a že nachytaj zrovna tolik na něco jinýho za zlomek ceny, si to už nekoupěj. Všechno je to jen reklamní masáž, které dost lidí podlehne.

              NHonza Veber - Profil | Út 24.2.2015 23:20:52

              unudle >>
              Ahoj,mozna jsem chabeho chapani, tak bych rad, abys mi objasnil, v cem vidis kravovinu. Dekuju.
              Honza

                Nunudle - Profil | Út 24.2.2015 10:26:19

                Honza Veber >> To ti muselo dát zabrat vymyslet takovou krávovinu:-(((( Nicméně mi to nebrání taky popřát Mikbaits světlé zítřky ale bohu dík, bez mojí finanční podpory.

                  NFilip Štefek - Profil | Út 24.2.2015 10:23:10

                  Honza Veber >> K tomu není co dodat, souhlasím.

                    NHonza Veber - Profil | Út 24.2.2015 10:19:21

                    myslim si, ze (bohuzel) ze alespon z nekterych diskutujicich mluvi prachobycejna zavist zabalena do argumentu predrazenosti a nekvality pramenici z vyrobniho procesu ci pouzitych surovin. Pridame-li k tomu jeste malilinko typicke ceske zavisti nad tim, ze to nekomu taky muze jit a fungovat (v ceske kotline se uspech, jak je vseobecne znamo, neodpousti), vysledny komentar je na svete. U piva se vzdycky dobre kritizuje proc to ci ono nejde a co je drahy a co na h...o, ale prastit dverma od kolbenky a zacit na nejiste pude, to chce odvahu! A ta vetsinou (az na vyjimky) chybi, no nemam pravdu? ja vim, ze mam...
                    Apropo, dovolim si jednu otazku do plena-kdyz je to cely predrazeny, anglicky, z odpadu a ja nevim jeste kolika negativy ovencene, jak to ze se to cele tak dobre ujalo, chytilo a na trhu to pusobi tolik let (to neni zadna rychlokvaska)? Nejake pozitivum to urcite mit bude a neverim tomu, ze je to jen blby nebo zbohatlicky zakaznik, ktery chce mit za kazdou cenu to nej bez ohledu na to, jestli to funguje. Neverim tomu, ze by se prodalo takove mnozstvi jen mezi tuhle uzkou skupinku lidi. A mozna bychom se u vody divili, koilk z tech, co tady napsalo, ze je to k nicemu, ma v baglu alespon kilovku toho, co tady tak hani jenom proto, ze "copa kdyby to vazne nebylo tak spatny"? ;-)
                    Krasnej den vsem u pc i u vody a vyzpovidane firme preju vsechno nej a at se ji dari!
                    Honza

                      NRichard - Profil | Po 16.2.2015 9:59:53

                      Ahojte všichni,
                      i já se připojuji k díku za pěkné čtení. Ale hlavně chci popřát Michalovi s celým jeho kolektivem mnoho zdaru a smeknout poklonu, před úspěchem ke kterému se dopracova l!!!
                      Nutno podotknout, že dík patří také všem rybářům s českým srdíčkem na správném místě, bez vás by to nebylo ;-)

                        Narnošt - Profil | Ne 15.2.2015 21:57:45

                        Pěkné čtení! Pokud se už na ryby dostanu,chytám právě převážně na věci od Michala Kučery.Netvrdím,že jsou to oproti jiným kouzelné koule,to nejsou žádný,ale prostě jim věřím a ta důvěra se mi mnohokrát vyplatila.
                        Jistě...mohl bych experimentovat a zkusit si nakoulet nějaké svoje,ale já jsem kolikrát rád,že stíhám navařit nějaký ten partikl.
                        A co se pikantní švestky týče,ta se opravdu stala takovým mým pilířem lovu kaprů.Pokud selže ona,teprve pak sahám po dalších možnostech.Ale ona většinou neselhává...

                          Nmarar - Profil | So 14.2.2015 11:45:00

                          Woohooo >> ja teda nie, radsej idam na koncert, alebo si zacvicit, odporucam kazdemu novacikovi, ake zabijat cas chujovinami... ti co chodia na ryby dlhsie uz vedia o com to je...

                            NRAJA - Profil | So 14.2.2015 8:50:37

                            Celé je to o skúšaní, koľko sú ochotní ľudia za danú vec zaplatiť.
                            marar to vystihol celkom dobre.

                              NKenny - Profil | Pá 13.2.2015 23:24:36

                              zkusil jsem na letošek frankfurtskou klobásu a kořeněná játra myslíte že je to dobrá volba ?

                                NMalda512 - Profil | Pá 13.2.2015 19:33:16

                                levhan >> není a ani nemůže být Fousatej tester. Protože nemá na žádné fotce wostre tričko s logem wostrého výrobce koulísů :-)))))

                                  Nlevhan - Profil | Pá 13.2.2015 17:52:49

                                  FOUSATEJ HAT >> fousatej hat - 13.2.2015 17:49:39 >> :-))))

                                    NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 13.2.2015 17:49:39

                                    levhan >> Já jsem bos :-))))) , Nebál bych se říct BigBos ale néé tej teplej satanista s pavučinou na ksichtě :-)))

                                      Nlevhan - Profil | Pá 13.2.2015 17:49:06

                                      FOUSATEJ HAT >> jakto ze nejsi tester ty ses ten nejvetsi tester pod sluncem :-)

                                        NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 13.2.2015 17:45:27

                                        Malda512 >> V jednoduchosti je síla, já to vím :-) kdysá jsem dělal jednomu "krmný boilies" což už definitivně odmítám, měl jsem na to jakej si rozpočet a dalo by se říct, že to byl jen navoněnej nosič boosteru, a z prdele jsem to vyzkoušel, a lapil jsem na to na svazovce kapra kolem 9 kg tuším :-) To znamená že na nějaký jednodenky je to asi uplně jedno co tam člověk navlíkne pod tej hák :-)))

                                          NMalda512 - Profil | Pá 13.2.2015 17:45:08

                                          FOUSATEJ HAT >> :-) v pohodě :-)) já taky ne

                                            NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 13.2.2015 17:44:35

                                            Malda512 >> Nevim, nejsem tester :-))

                                              NMalda512 - Profil | Pá 13.2.2015 17:44:17

                                              FOUSATEJ HAT >> v poslední době jsem největší kapry nalovil na boili které by se vlezlo do 100kg za kg. jen rybí moučka.. ptačí zob . robin red. a jedna přísada. Bez aromatů a zvýrazňovačů chuti či vůně.

                                                NMalda512 - Profil | Pá 13.2.2015 17:41:46

                                                FOUSATEJ HAT >> jenom technická ... a kde ten tester to boililí testuje ?
                                                v aquaparku a nebo na nějakým revíru ? :-))))

                                                  NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 13.2.2015 17:38:52

                                                  RK >> :-)) to znamená, že když si uděláš nástrahu, tak je lepší místo GLM extraktu kterej je drahej, do toho dát glutamát, kterej je o poznání levnější

                                                  Ale já tohle řikám pořád. Moji největší kapři jsou nachytaný na boilies banán do kterejch dávám pouze 20% rybích a vůbec masovejch složek a zbytek je rostlinýho a mléčnýho původu. Kule relativně za pár kaček, a je v tom použitej jen zvýrazňovač chuti. a šlape to jako hodinky.

                                                    NFOUSATEJ HAT - Profil | Pá 13.2.2015 17:34:40

                                                    Malda512 >> Pokud je to tester, tak by mělo bejt pravděpodobný že ho někdo přechytá, páč tester by neměl jezdit na ryby chytat ryby ale testovat novinky který ještě nejsou na trhu. Proto to je tester, pokud chytá na boilies, který se normálně už prodává, je to pouhej zákazník firmy, kterej má zvýhodněnou cenu boiliesu :-)

                                                      NMalda512 - Profil | Pá 13.2.2015 17:03:56

                                                      RK >> Je to tak. Je to jen marketing . Kvalita se stejně poznat nedá. To by člověk musel být chemik a mít laboratoř.
                                                      Kapr neřeší zda boili stálo 1000kč /1kg a nebo 200kč, Co ale zaráží mě je , že českej výrobce chce být světovej a na prodejně nabízí boilí které je pod anglickým názvem a ani prodávající neví co přesně ten výraz znamená :-))) ale hlavní je že je to v angličtině .
                                                      Už jsme několikrát zažil kdy jsme dali těžce na prdel různým testrům či rybářům co propagovali nějakou značku s velice laciným boilím. Jen nechápali jak můžeme chytat ryby na boili které není ,, Nadupané " :-) když jsme jím řekl složení ..šli do kolen.

                                                        Nčeman 29 - Profil | Pá 13.2.2015 16:33:23

                                                        metal >> Ahoj ,to nejsi sám ,celkem jsem čučel jak puk,trochu se mi tam vytratila pokora a místo toho arogance a namyšlenost :-(

                                                          Nmetal - Profil | Pá 13.2.2015 14:47:28

                                                          čeman 29 >> Jo to bylo celkem hustý, mě to zklamalo, tězce ...

                                                            Nčeman 29 - Profil | Pá 13.2.2015 12:14:22

                                                            Fishky >> Ty mě vždycky rozsekáš a vloudíš úsměv na tvář :-)

                                                              NRK - Profil | Pá 13.2.2015 12:12:35

                                                              Mne spíš zajímá, jaký je rozdíl mezi levným boiliísem a drahým. Respektive, proč na drahé , by to mělo brát víc.
                                                              Vždyť si vemte, že nám lidem, kolikrát šmakujou právě ty levné, nebo po různých chemických a nutričních rozborech nevyhovující jídla. A i když to víme, tak nemáme vůli a sílu přestat s tím bůčkem, sladkou(levnou limonádou),čínskou, nebo instantní polévkou a nebo různou uzeninou i když víme, že bio jablíčko, nebo póreček se zapečenám bio-likem s tofu navrch, by nám přinesl mnoho dobrého i přes ten vítr v peněžence a následnej permanentní hlad. A NAVRCH NÁM TO NECHUTNÁ. Jak může bejt ten kapr tak chytrej, že pozná kvalitní suroviny prospěšné jeho tělu(to pominu, že mu je šumák jestli má nadváhu a vyvalenou cejchu) Takovej páreček z rozemletých kůží a a kuřecích pařátů, když se vyváženě ,,opepří" směsí éček, hezky se přibarví ,,ekologickym" barvivem a dobře se nadipuje nějakou echt sračkou nezdravou, tak se nám zbíhaj sliny při té vůni, když se vaří v kastrólu. A přitom to nejdražší v tom párku je škrobová emulze, která to drží pohromadě a na kterou jsem málem zapoměl. Řekně te mi někdo proboha konečně, jak ten kapr jeden fikanej těm výrobcům odhalil ty jejich vojeby ve výrobnim procesu a donutil je vyrábět ekologické a nutričně vyvážené koule z těch nejkvalitnějších surovin a ingrediencí a nutí je , aby získali ,,Michelinskou hvězdu?"

                                                                NFishky - Profil | Pá 13.2.2015 11:00:14

                                                                marar >> Souhlasím, jestli se někdo domnívá, že velké značkové firmy mají značkové něčím vyjimečné polotovary a suroviny a následně zboží, tak tahle doba "zlatých ručiček" je již dávno pryč. Kožený boty od Bati se v klidu rozpadnou dřív než křusky za třitapade z tržnice, peněženka od Bati také v klidu vypoví funkčnost dříve než vyprší záruka a obojí je značkové a honosící se goodwilem zaručujícím kvalitu. No a u boiliesu je to to samé, nehledě na to, že většina našich firem jsou rychlokvačky, kde ten nákup zboží racionálně postrádá smysl. Je to jako objednat si na stavební práci zedníka, co nebude mít ani lopatu, protože začíná...

                                                                  Nroman64 - Profil | Pá 13.2.2015 10:27:11

                                                                  Je to jedna velká pravda a mraky hodin dřiny.

                                                                    NDušan_hp - Profil | Pá 13.2.2015 7:29:40

                                                                    Pěkné čtení, jen tak dál! Všechny slušné ryby mám na švestku nebo express a s tím začnu i letos.
                                                                    Tvrdit, že boilie jsou zbytky z jídla je hodně mimo.

                                                                      NDart Ness - Profil | Pá 13.2.2015 7:19:50

                                                                      Šťastný to člověk,když ho 'ryby živí' ,no kdo by to nebral...Naštěstí mě šílenství koulís ve velkém míjí a vystačím si s jedním dvěma kily levnějšího jiné značky na celý rok a pohoda.Nepotřebuju tahat 'monster carp'. Ale každému co jeho jest :-)

                                                                        NHorda - Profil | Čt 12.2.2015 22:31:48

                                                                        Pěkný počtení. Jak ten čas rychle letí, není to tak dávno co jsem měl v rukou první katalog mikbaits, teda spíš sešit. Michalovi hrozně pomohlo to, že dokázal skvěle využít marketingu, katalogy a DVD tím se dostal před nebo vedle Nikla a Jardy Těšáka.

                                                                          Nčeman 29 - Profil | Čt 12.2.2015 22:00:21

                                                                          Tohle je nuda ,lepší byly ty silácké řeči v KKS/2 :-D

                                                                            NMartin M. - Profil | Čt 12.2.2015 17:49:14

                                                                            certbert >> oslovili jsme zatim jen mensi vzorek firem, abysme si udelali pruzkum, jestli by o to vubec byl zajem. Nektere zajem nemely, nektere ano. Budeme pokracovat...

                                                                              Nneutral - Profil | Čt 12.2.2015 16:49:01

                                                                              Je to lehký,kluci zlatí.
                                                                              Ten,kdo neví,tak ať platí! :)

                                                                                Ncertbert - Profil | Čt 12.2.2015 16:38:22

                                                                                fotojakes - >> Ahoj docela bych rad vedel jake firmy jste oslovili asi nebudu sam...Diky.

                                                                                  NWoohooo - Profil | Čt 12.2.2015 16:02:42

                                                                                  marar >> Lide chteji byt klamani :))) když uvazis kolik lidi je ochotno dat kolik penez do horoskopu a jiného predpovidani budcnosti :D ... ale kazdopadne většina v kaprarine je nesmysl ktery ale ekonomicke hledisko meni na zazrak !!! a v kapitalismu je financni hledisko rozhodujici :D

                                                                                    Nmarar - Profil | Čt 12.2.2015 14:47:11

                                                                                    osobne si myslim, ze je to vsetko blud, aj cely kaprarsky biznis, len prebalene a predražené odpady z roznych potravinárskych priemyslov, aje to stale to isté...netreba to brat osobne

                                                                                      NEwa Farna - Profil | Čt 12.2.2015 12:10:02

                                                                                      Kdo další bude následovat a v jakém časovém intervalu?

                                                                                        Ndaniels - Profil | Čt 12.2.2015 4:26:12

                                                                                        oki :-)