Kontrola rybářské stráže na vn hracholusky

Autor diskuse: foxxx - Profil , 30.4.2014
40 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NAntonM - Profil | Čt 1.5.2014 0:19:09

Díky RS za dobrou práci.

Chce to ale časteji.

    Np.lorenc - Profil | St 30.4.2014 18:37:04

    kubos >> možná mám štestí ( nebo smůlu - v dobrém ), ale já jsem tam ještě kontrolu nezažil. Je pravda že poslední 2 sezony tam tolik nejezdím, ale před tím dost často. Žebrácká, úterská, nový most, těchoděli atd a nic:-( Snad se to zlepšilo.

      Nkubos - Profil | St 30.4.2014 17:25:56

      p.lorenc >> na hrachách chodí RS celkem dost jen je škoda že zrovna nechytnou dobu kdy tam jsou UKčka,Rusáci atd. :(

        NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 13:20:08

        jurasoft >>
        ano kluci,rozmáhají se různé takovéto procedury,protože páni z hopra je nechtějí moc řešit,rači si nebudou pálit ručiučky,mají jiné starosti,zajíždět nové vozíky po vlastech českých na výletech,než by dělali něco pro nás..(ne všichni,abych je neházel)do jednoho pytla..

          Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 13:10:47

          SAHIB >> pokud začne hurtovat,musíš začít taky,trocha zvednu hlas,řeknu mu,že zněho cítím alkohol,a máš vidět tu reakcu,jak se sklidníí,fakt nemám náladu,aby si na mě někdo honil mindráky,to,že má placku,mu nedává právo si na tebe otevírat hubu,někdy stačí pohrozit,když začne držkovat,že si tento rozhovor nahraješ,to taky na ty buzíky platíí...

            NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 13:09:35

            jurasoft >>
            Klepl jsi velice přesně na hlavičku,..celé věci.,podstatě problému..
            A ještě jedna věc se mi zdá poslední dobou že se rozmohla-sluduji,poslouchám,pak si udělám závěr..
            Kolikrát jak rybáři(z jinýchMO),jsou přímo členy MO vlastní nabádání k tomu,když něco-tak mi volej,já to na místě vyřídím,zavolám mu hned z5,neb mu je řečeno přímo-nehádej se,2-3 dny než dondou noty to vydržíš,nebo chytej jen na našem-my se známe,a jak dondou,dám Ti je hned z5..Taky se to rozmožilo jak půlci,neb jak jsi uvedl ti povední pánové..-))a tak se toho pěkně zneužívá,..

              NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 13:04:05

              tuzemak >>
              no mne taky može nakrknout,když sedíš vše O.K.,naklizeno,máš vše co máš mít,zapsáno,pořádek i po bordelářích uklizený než zasedneš,abys mohl vůbec lapat,pytel s odpadky dáš na stranu,pak dojde RS a začne Tě j...t za to,že si ten pytel bordela co jsi uděll ještě neuklidil..Vůbec ho nezajímá,že to je po jinech,navíc,když Tě pozoroval ze vzdl.cca 50m jak uklízíš než sis sedl,protože byl u inejch,kdy měli bordel jak noha, v biwi cca 25 m od vody,kolobásy,pivíčko,hlahol na široko daleko-tam bylo bez problémů,ale ty že si poctivej debil,tak tě ještě budou j..t a dělat z Tebe vola?.Ale víš jak to je-ON je pánem,má placku a ty si jen póvl pro něj,.kolikrát nemáš ani možnost ten telef.vytáhnout,.šmejdící,a poslední dobou takovéhoto chování je tady po okolí nějak hodně,asi by je měli učit v kurzech Asertivnímu chování..

                Nondra.soucek - Profil | St 30.4.2014 12:58:48

                jurasoft >> Tak to se musím omluvit a jestli opravdu chytáš nonstop jen tam, kde je to povolené, je to v cajku. Akorát mi ta půlminuta nepřijde jako bezprostředně. Za půl minuty se toho může stát...

                  Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:52:19

                  SAHIB >> nenechám se buzerovat,to můžou zkošet na hovadách,né na mě..

                    Np.lorenc - Profil | St 30.4.2014 12:51:49

                    ty woe RS na hrachach:-))) Za svou existenci vím o jednej kontrole od kolegy a o druhé tady odtuď= MÁLO!!! Hlavně ty UKčáka kontrolujte co tam chodí:-(((((

                      NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:51:00

                      tuzemak >>
                      souhlas...To reagují až moc rychle a perfektně..-))hihi

                        Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:50:02

                        SAHIB >> ale až je moc držkatý,a vím,že jen buzeruje,stačí vzít tlf.a říct mu,že voláš PČR,a hned je klid od dědka...

                          NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:46:56

                          tuzemak >>
                          ano,za vajgla,kterej je skoro rozloženej,že pomalu ani nejde poznat,že to vajgl byl,--((bohužel,to kalí veškerou radost ze zážitků potom u vody, domu jedeš akurát tak nakrklej,jojo..je to lidma a dobou,..

                            NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:45:17

                            jurasoft >>
                            nekecám,na rybníku cca 12 kiláků od nás...,tam je to kolikrát vůbec "tvrdý" pro cizáky,kteří nejsou z dané MO...,co si k nim jejich RS dovolí,jak s nima zametá,byť jsou po všech smerech O.K. a nedej bože,říci jen A..Pak seš totálně v p...u a máš po šupinách na hodně dlouho,protože co Ti pak nasmolej do zápisu,co vše jsi jim provedl Ty,jak jsi je napadal apod....Už víc tam nejedeš,..seš znechucenej na hodně dlouho..
                            A pak sedíš na vlastním,najednou kde se vzal-tu se vzal"Rybí pan Tau" a ukaž mi doklady,odznak Ti ukáže na požádání(už přestupek)z jeho strany a Ty nemusíš reagovat-ale jsi slušnej,tak vyhovíš...a posléze Tě dostane věta:
                            Hospodář mi dal placku,ať se du podívat na rybník,na xy jméno,tak sem tu,esli je tu pořádek..
                            Pak Tě dostane další opdpověď: já nejsem na xy rybníku???? Ne todle je rybník jiné MO.
                            .A kuwa,sem se asi nějak zamotal,kde je vlastně ten náš?..
                            To asi odpoví samo za sebe!!Stalo se mě osobně,cca 1 a 1/2roku...
                            To napovídá,jaký jsou as poměry v MO,nebo člověk soudně myslící neví už,co si o tom myslet..

                              Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:36:57

                              SAHIB >> ale běda jak tam dojede cizák,to umí buzerovat za cokoliv,i za vajgla vedle křesla...

                                NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:35:53

                                tuzemak >>
                                kolikrát je na vzetí papírů sama,prostě někdy je to ještě horší samo o sobě,umějí to někteří taky dokonale,a pro kámoše - cokoliv,kdekoliv i nemožné okamžitě..-((a dělat se že nevidím,popř.neslyším - to jim de vynikajícně..-))

                                  Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:32:26

                                  SAHIB >> bohužel se to děje všude,i ta RS...

                                    NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:29:51

                                    tuzemak >>
                                    to znám takový taky,..-)
                                    přijde k vodě,nahodí....Ty woe,já doma zapoměl,..já si proto skáknu,sem zhnedka z5,ani to nebudu stahovat,si proto skočím dom,a bydlí 13 km od vody..-(((kdyby něco,tak mi to sekněte chlapy,vezírek mám tady v igelitce,..A ty woe,když donde RS?..tak jim řekněte,že sem si musel odskočit do kuku,že na mě přišlo s...í..A dojede až za 2 hodky,s tím,že stará dělala kachnu,že neodolal,že nejdřív musel udělat starou a pak chvíli čekal,až bude kachna,..Todle je vrchol drzosti,ty jo...To sem před 2 roky viděl,ccca 20 m od mne,přijít za mnou,tak sem ho skopl do vody,šmejdíka...ale co naděláš,když o dalších asi 15m seděl člen RS a raději se dělal,že to nevidí...
                                    Naštěstí to nebylo na našem panském.-)))

                                      Nšmudla007 - Profil | St 30.4.2014 12:29:22

                                      Lauri >> já to nepochopil, jak šikana.. RS šikanuje, navíc mají žebráci zadarmo povolenku a jsou to největší masařky co znám. Ironie je že vůbec tady ten institut pomocných hlídek funguje. Zrušil bych je a nahnal do gulagů nebo uranových dolů aby poznaly středověk.

                                        NMartian - Profil | St 30.4.2014 12:29:16

                                        Tak teoreticky, pokud se člověk nachází v povolené vzálenost, ve které se může vzdálit od udice, tak v podstatě je schopen bezprostředně reagovat a neporuší podmínky... samozřejmě že pokud se člověk potřebuje jít vychcat, tak vytahovat udice je na hlavu (hlavně když nejvíc záběrů přichází při chcaní :DDD), ale co je psáno je dáno :)

                                          Nondra.soucek - Profil | St 30.4.2014 12:27:02

                                          jurasoft >> Jako popsal jsi to hezky, nicméně odpověď chybí. Ale já na ni netrvám hned. Zkus si to někdy změřit, každopádně ve slovíčkaření a snaze ojebat cokoliv, co zrovna nehoví spavému stylu nočních lovců, jsi velice dobrý.

                                            NLauri - Profil | St 30.4.2014 12:22:24

                                            SAHIB >> v pořádku :)

                                              NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 12:22:08

                                              Lauri >>
                                              bylo tak pochopeno:-)

                                                NGandy - Profil | St 30.4.2014 12:19:37

                                                Byl jednou jeden rybář co si odskočil od prutů na WC. Uštkl ho had. Měl sérum. Bylo na něm uvedeno použít bezprostředně. Ovšem rybář si nebyl jistý, co znamená bezprostředně. Tak prostě chcípnul.

                                                Aby se to nestalo někomu dalšímu, BEZPROSTŘEDNĚ:
                                                význam - bez časové prodlevy, okamžitě
                                                synonyma - ihned, těsně, rovnou, vzápětí, přímo

                                                  NCrowax - Profil | St 30.4.2014 12:12:08

                                                  Vytýkají nešetrné zacházení s rybami a sami při kontrole pokládají ryby na kameny?

                                                    Nondra.soucek - Profil | St 30.4.2014 12:11:24

                                                    jurasoft >> A jak dlouhá je tvá bezprostřední reakce, než tě vzbudí příposlech pod hlavou, vyhrabeš se ze spacáku, vylezeš z bivaku a bez bot skočíš ty dva skoky k prutům? Pokud spíš v botách, odmysli si to "bez bot" a pokud se ještě obouváš, přidej tam ještě obouvání.

                                                      Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:10:51

                                                      jurasoft >> takovém lidem bych už noty nevrátil,to je vrchol drzosti,nahodit a zajíd si nakoupit..

                                                        Nšmudla007 - Profil | St 30.4.2014 12:09:43

                                                        jurasoft >> Já vím, na dosah lopatky od prutů :) Takových moc nebývá ani nemají tak rychlé reakce.
                                                        Lopatkou se dá i hodit po útočníkovi na vzdálenost 5ti metrů, pak už klesá smrtící účinek.

                                                          Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 12:02:54

                                                          jurasoft >> zrovna tyto fota jsou asi od tý nakupující...

                                                            Nšmudla007 - Profil | St 30.4.2014 11:57:56

                                                            jurasoft >> Jeli nastražena udice zažíračka, na samosek, nebo na trhačku.. tak samozdřejmě rybář u udic přítomen nemusí být, to dá rozum. Tam bych stanovil tak cca 100 metrů vzdálenost od prutů jako přijatelnou. Pokud rybář má bivak nebo chatičku či hausboat tak Rs nechá lísteček u udic že proběhla kontrola, přehodí udice, nastraží návnady, oběšenou rybu vykuchá nebo vloží do vezírku.. a jde kontrolovat opravdové pytláky... Nebo rybář při opuštění stanoviště vloží povolenku do vidličky aby RS mohla provést zápis o kontrole.

                                                              NLauri - Profil | St 30.4.2014 11:53:35

                                                              SAHIB >> to byla ironie

                                                                Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 11:52:47

                                                                jurasoft >> kup si pemprsky a máš problém vyřešený...

                                                                  NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 11:41:00

                                                                  Martian >>
                                                                  pokud máš na mysli,že ubohou ženušku šilki za to,že jela KOUPIT 5KG UZENÝHO ABY JE POHOSTILA A NESTIHLA BÝT VČAS Z5 A PŘIPRAVIT JIM TO NA TALÍŘE, - PAK ano,PAK S TEBOU SOUHLASÍM..
                                                                  JINAK JE JICH MÁLO V TAKLE VELKÝM POJETÍ,ALE bylo by nutno i malé měřítko a daleko,daleko častěji,ale kdo-když jsou to vesměs dobrovolci,chodící do práce,neb skorodůchodci,..:-)))

                                                                    NMartian - Profil | St 30.4.2014 11:33:23

                                                                    SAHIB >> taky si myslím že je to šikana! proč by si někdo nemohl zajet nakoupit že jo! :-))))) no ty fotky sou dobry, nekteri rybari jsou velcí koumáci ;-)

                                                                    Šikana by to byla pouze v případě, že by RS dělala něco mimo jejich kompetenci s odvoláním na rybářský řád nebo BP. Taky si myslím, že by bylo potřeba daleko víc kontrol... Minulý rok jsem měl 160 docházek a potkal jsem RS pouze 3x.

                                                                      NSAHIB - Profil | St 30.4.2014 11:27:22

                                                                      Lauri >>
                                                                      Jaká šikana,Když někdo dělá to,co má..?!

                                                                        NLauri - Profil | St 30.4.2014 11:24:15

                                                                        šikana od RS

                                                                          NHorda - Profil | St 30.4.2014 11:04:09

                                                                          Hlavně, že měli všichni kolem sebe uklizeno, jak předpokládám, když se o tom v článku nepíše.

                                                                            NChosé 2 - Profil | St 30.4.2014 10:51:23

                                                                            Zajímavá fotodokumentace...Hrachy, předměstí Plzně. Zítra a další dny tam bude Václavák. Chtělo by to v kontrolách vytrvat :-)

                                                                              Nloda30 - Profil | St 30.4.2014 10:44:09

                                                                              Standartní obraz větších vodních nádrží u nás, kontrol jen víc a víc...

                                                                                Ntuzemak - Profil | St 30.4.2014 10:41:40

                                                                                No zajela nakoupit,něco uvařila,a prádlo dala do pračky,šikovná to děvčica,a včil už bude mět čas to prádlo vyžehlit...