Ze zasedání Republikové rady ČRS (březen 2014)

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 12.3.2014
223 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nondra.soucek - Profil | Pá 14.3.2014 9:45:44

b.gun >> On obecně ten kolega měl problém s náhledem na věc z širšího úhlu a měl tendenci svět ohýbat podle jeho představ. Díky za upřesnění... Mně taky bylo divné, že by tam závory byly jen tak z plezíru :-)

    NMartin M. - Profil | Čt 13.3.2014 23:14:09

    Jovánek >> i kdyby si tam majitel pozemku nakreslil preskrtnute auticko na klicek, stale bude platit, ze na jeho pozemek muzes vjet jen tehdy, kdyz ti to on dovoli.

      Nfotojakes - Profil | Čt 13.3.2014 22:36:16

      Jovánek >> tohle fakt nevím, snažím se mít přehled o věcech přímo spojených s rybařinou a i toho je až dost:-) Študovat ještě dopravní značení a udělování výjimek k vjezdu nechci:-)

        NJovánek - Profil | Čt 13.3.2014 21:57:15

        fotojakes >> To mi bylo jasný, že něco takového to bude. Ale přeci jen, značka není ve správě MO, tak ani nelze, aby udělovali vyjímku. Podle mě je ta značka neplatná a je tam jen tak. Stejně jako mnoho ostatních.

          Nfotojakes - Profil | Čt 13.3.2014 20:25:41

          Jovánek >> k tomu MO pověřuje majitel příjezdové cesty, kterému zas MO ručí za udržení pořádku.

            NJovánek - Profil | Čt 13.3.2014 20:19:57

            b.gun >> Je tato značka, respektive zákaz platný? A od kdy vydává sdružení povolení k vjezdu? Jsem nepochopil , co se tím jako od té MO myslí.

              Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 20:18:24

              FRANK71 >> nikde jsem nepsal, že jsem svatý, nejsem, ani bych nechtěl být, ale je bláhové na někoho svalovat všechny chyby světa.

                Nb.gun - Profil | Čt 13.3.2014 20:15:07

                petr6955 >> Aha, takže jak jsem předpokládal, ničím nepodložený blud.
                Jenže jsi jaksi zdejším, místních podmínek neznalým kolegům zapomněl zmínit, že ty závory se tam nevzaly jen tak z ničeho. Dlouhá léta sloužily příjezdové cesty k revírům jako smetiště, a tak byly některé osazeny zákazem vjezdu s dodatkovou tabulkou povolující vjezd členům ČRS. Jenže situace se nelepšila, tudíž bylo přistoupeno k instalaci fyzických zábran - na ústeckém revíru, kde ksindl dělal bordel na golfovém hřišti, to byl val z hlíny, na revíru obhospodařovaném MO ČRS Teplice jsou to jen závory. Naštěstí pro rybáře se daří MO Teplice nacházet společnou řeč s vlastníky příjezdových cest (většinou obcemi nebo státními organizacemi), a tak jsou tyto nové závory osazovány doplňkovými tabulemi s informací o možnosti vjezdu na základě povolení MO Teplice (aktuálně jde o podrevíry Kateřina, Modlany, Dukla, ČSM). Klíč ke všem těmto závorám je jeden stejný, o duplikát klíče si může každý zažádat v úředních hodinách v kanceláři MO Teplice, potřebuje k tomu jenom občanku a techničák. Po zanesení údajů do evidence mu je za jednorázový poplatek ve výši 100 Kč (nikoliv roční poplatek 500 Kč do rozpočtu vydřidušské obce, jak tvrdíš ty) vydána parkovací karta se jménem držitele povolení a registrační značkou vozidla (nebo vozidel, pokud žadatel při žádosti nahlásí více registračních značek) v průhledném pouzdře a jeden kus klíče. Povinností rybáře je závoru za sebou při příjezdu i odjezdu uzamknout a mít kartu umístěnou ve vozidle za sklem na viditelném místě. Pokud budou v budoucnu instalovány nové závory ve stejném režimu i na dalších podrevírech (a je to v plánu), budou odemykatelné stejným klíčem. Je jen na rybářích, jak se budou chovat a zda se mezi nimi nenajdou debilové, kteří nebudou ochotni respektovat triviální pravidla a budou dělat v prostoru za závorou bordel. Pak by totiž skutečně mohlo dojít k tomu, že vjezd bude prostě zakázán natvrdo.

                  NFRANK71 - Profil | Čt 13.3.2014 20:06:06

                  hraji >> Ne, je mi podezřelý, když někdo tvrdí, že je svatý, bohužel ty jsou pak nejhorší.

                    Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 19:56:41

                    FRANK71 >> já bych zde mohl uvést stovky a tisíce dalších příkladů o porušování předpisů a dokonce zákonů, a přesto tě z toho neobviňuji. Logicky mohu zodpovídat jen za své činy a za to, co organizuji já. To že někdo jiný porušuje pravidla mohu ovlivnit jen velmi málo. Nezní to logicky? Nebo ty se cítíš být zodpovědný za to, že lidé z vašeho města špatně parkují?

                      Nmondry - Profil | Čt 13.3.2014 16:59:49

                      FRANK71 >> To si nemusíš psát.:-))To si můžeš sám sobě doma klidně říct.:-)))

                        NFRANK71 - Profil | Čt 13.3.2014 16:18:04

                        FRANK71 >> To je videt, ze nejsi machr.

                          NFRANK71 - Profil | Čt 13.3.2014 13:45:02

                          hraji >> Fota bohužel hovoří o něčem jiném, ale závody jenom nepořádáš ty. Mohl bych zde uvést spousty příkladů viz Berounka, Vltava a Labe, ale nechci zbytečně upozorňovat a poté organizátorům přidělávat starosti.

                            Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 13:38:29

                            FRANK71 >> když pořádám závody já u nás, zásadně nedovoluji vjíždět na trávu, parkovat se musí na vyhrazených parkovištích, a nosí se i 300 metrů. I když nejsem machr na parkování.

                              NFRANK71 - Profil | Čt 13.3.2014 13:25:24

                              hraji >> ty si machr na ryby já na parkování, takže mně to je jasný.

                                Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 13:05:02

                                FRANK71 >> věřit můžeš čemu chceš, nezbývá ti, než si to ověřit.

                                  NFRANK71 - Profil | Čt 13.3.2014 13:01:42

                                  hraji >> Jiříku, zrovna vy závodníci by jste neporušovali DZ B1, B28 a B29 a zábor veřejného prostranství to se mně nezdá. Při pohledu na foto kdy jsou auta zaparkovaná na trávě přímo u vody jsem viděl a nevěřím, že pokaždé mají povolení. :-))

                                    Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:38:57

                                    RST >> byl jsem tam pobliz na dovolene tak vim co je to za vodu ale nechytal jsem tam tak neznam pravidla.vis ono uz jen to ze mas lov 24hodin a moznost chytit velke ryby tak je jasny ze tam lidi budou . Taky se mej.taky mi prijde diskuze uz zbytecna

                                      NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:33:27

                                      petr6955 >> Napsal si že znáš. Tak ti to tedy řeknu pravidla jsou výrazně tvrdší než na svazovkách a představ si lidí k nám jezdí tolik že až hrůza a to jenom proto že se nám díky těm pravidlům a jejich vymáhání podařilo udělat u vody pořádek a ve vodě dostatek ryb ve velmi slušných velikostech.


                                      P.S. Hele měj se kolego, stejně ta diskuse nemá cenu, co tě doma nenaučili na MRKu nikdo nedožene:-((

                                        Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:25:58

                                        RST >> abych ti pravdu rekl tak nevim jelikoz tam nejezdim.

                                          Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:23:39

                                          hraji >> pisu tu jasne ze radsi zvolim soukrome chytani nez abych porusoval nektere nesmyslne zakazy svazu.nikdo netvrdi ze je tu SCHVALNE porusuje.jen rikam s cim nesouhlasim a nejsem jedinej kdo ma tento nazor mezi nasi skupinou rybaru.

                                            Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 10:21:29

                                            petr6955 >> No vidíš.
                                            Budeš mít cestu. Bude tvým majetkem. Někdo po ní chce jezdit. Umožníš mu to, za poplatek. On i ten blbý stát po mě chce dálniční známku, aby si zvýšil rozpočet.
                                            Budeš mít sad jabloní. Někdo chce jablka. Umožníš mu sběr, za poplatek.
                                            Budeš mít rybník. Někdo chce chytat ryby. Umožíš mu to, za poplatek.

                                            Tak a teď mi prosím vysvětli, jaký je mezi těmi třemi věcmi rozdíl.

                                            A jen pro tvoji informaci. Umístění dopravních značek není tak jednoduché, jak si myslíš. Takže někdo prostě uznal (více míst), že je tam ten zákaz vhodný a povolil jej.

                                              NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:21:05

                                              petr6955 >> A víš kolik tam máme zákazů a různých dalších omezení??

                                                Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:18:21

                                                RST >> jj znam.

                                                  Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:16:41

                                                  nofish >> mas pravdu jsou tam proto kdyz zaplatis obci tak tam muzes na povoleni vjet.tak proc tam jsou? Jo vlastne proto aby se zvysil rozpocet obce ktery je cesta.

                                                    NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:14:41

                                                    petr6955 >> Tovačovská jezera, cca 350ha znáš to??

                                                      Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 10:14:34

                                                      RST >> hele, to je jasné každému člověku, který si vidí dál, než k hlásičům záběru, že pokud má být někde pořádek, musí platit jasná pravidla a jejich dodržovánímusí být kontrolováno a vynucováno (bohužel), protože jak ukazuje příklad kolegy ze severu Čech, nějaké dobrovolné dodržování se tu teď nenosí.

                                                        Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:14:21

                                                        hraji >> urcite vis mas plno zkusenosti a projel jsi pul sveta:-)pac jsi preci starsi...

                                                          Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 10:13:12

                                                          petr6955 >> Hele s těma zákazama. Tak mi vysvětli jedno. Proč tam ty zákazy jsou? Proč? Víš jak probíhá proces schválení takového zákazu (umístění značky) aby byl platný? Já jen jestli tě to někdy napadlo...

                                                            Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 10:12:39

                                                            petr6955 >> můžu srovnávat co chci, v tom je moje výhoda, protože o tom něco málo vím. Na rozdíl od tebe.
                                                            Škoda, že jsi nedokázal vznést jediný relevatní argument, který by tvoji zcela chybnou úvahu o pravidlech, a jejich dodržování, či nedodržování, podpořil.
                                                            Je to ztracený čas, máš pravdu.

                                                              Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:12:19

                                                              RST >> jaky mas namysli?

                                                                Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:11:07

                                                                RST >> urcite ne tim ze pravidla svazovych vod neuznavam tak radsi jsem nekoupil povolenku a zvolil jen soukrome reviry.

                                                                  NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:10:51

                                                                  hraji >> U nás na největším soukromáku v republice nejen že tě za porušení pravidel vykážeme od vody, ale také už si na ní nikdy nezachytáš. A řád tak ten jsme nuceni každým rokem upřesňovat aby byl jednoznačný a neprůstřelný.

                                                                    Nondra.soucek - Profil | Čt 13.3.2014 10:10:01

                                                                    petr6955 >> Až budou všichni tobě podobní vohnouti na soukromácích (což si nemyslím, neb levná povolenka na spousty vod je hodně velké lákadlo), tak budu jen rád.

                                                                      Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:09:38

                                                                      hraji >> nemuzes srovnavat anglii s nama.

                                                                        Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 10:09:01

                                                                        RST >> :-D tvl.... já teď psal to samé, tak jsem to rychle smazal. :-)))

                                                                          NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:08:07

                                                                          petr6955 >> Takže je to vlastně tak že ty máš dvě kategorie pravidel,
                                                                          1. Ty které se ti líbí = uznáváš a dodržuješ
                                                                          2. Ty která se ti nelíbí = neuznáváš a nebudeš dodržovat protože jsou to vlastně kraviny.

                                                                          Je to tak??

                                                                            Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:07:34

                                                                            hraji >> vis co a nebudu to tu resit cely den,mejte si svuj nazor nikdo vam to nebere.ale temi pravidly se svazy jednou budou divit az vsichni budou jen na soukromych vodach a nebudou mit prachu na pronajmy

                                                                              Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 10:06:24

                                                                              Mrknato >> To nemáš pravdu. Mají jim být divné všechny divné věci. Jenže to by musely kontrolní orgány kontrolovat.
                                                                              Podívej se na veterinu. Tam je to to samé. Všude samé zprávy o týrání zvířat. Půlka domácích zvířat je ze zákona registrovaná. A oni nezvednou zadek ze židle a nejednou na kontroly. Ty si myslíš, že v rybařině je to jiné?

                                                                                Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 10:05:36

                                                                                petr6955 >> hluboce se mýlíš, jsou soukromáky, kde odstavíš auto půl kilometru od vody a dojdeš pěšky a vjet nesmíš. Posuzuješ svět ze svého velmi omezeného pohledu. Podívej se třeba v Anglii na comercials, jaká jsou tam přísná pravidla a jejich porušení je důvodem k okamžitému vykázání od vody.

                                                                                  Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:05:14

                                                                                  hraji >> vis a pravidla tam maji smysl.hacky bez hrotu,podberaky s ramenama 100cm,podlozky.vse uznavam

                                                                                    NRST - Profil | Čt 13.3.2014 10:04:04

                                                                                    petr6955 >> "-))))))))))))))))))))))))))))))))))

                                                                                      Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 10:03:05

                                                                                      hraji >> ano na soukromaku to ani neni potreba aby nekdo neco porusoval.jedes na tyden mas plno veci a pokud potrebujes vylozit tak pokazdy te tam nechaji vjet vylozis veci a das auto pryc.

                                                                                        Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 10:00:51

                                                                                        petr6955 >> ano, byl, mnohokrát. A nikdy mě ani nenapadlo vjet tam do zákazu vjezdu nebo porušovat jiná pravidla. Připadá mi to totiž takové normální a slušné

                                                                                          NMrknato - Profil | Čt 13.3.2014 9:59:20

                                                                                          nofish >> Kontrolním orgánům na úseku rybářství by měly být divné úplně jiné věci.....)))

                                                                                            Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 9:54:42

                                                                                            Mrknato >> Kontrolní odlov je kontrolní odlov. Když znáš majitele rybářství a dá ti papír, tak ti nakrmí u sila a y kontrolně odlovuješ :-) vlastně máš pravdu. Avšak kontrolnímu orgánu by mělo být divné, že kontrolní odlovy ti zapaltí víc než činnost tvé firmy.
                                                                                            Kempování a týdnení chyťapouštění na "těžební" vodě s názvem "carp revír", je podle mě něco jiného.
                                                                                            Naše zákony holt nejosu dokonalé, už třeba proto, že jsou schválně nedokonalé, aby se daly obcházet.

                                                                                              Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 9:54:38

                                                                                              hraji >> byl jsi nikdy na soukromaku vubec?

                                                                                                NMrknato - Profil | Čt 13.3.2014 9:50:49

                                                                                                nofish >> A co takhle pověření ke kontrolnímu odlovu? Když rybníkář nemá čas a musí makat aby měl na pronájem té cesty pro těžaře......?

                                                                                                  Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 9:49:23

                                                                                                  petr6955 >> tak já ti to vysvětlím. Když si dá soukromník k vodě zákaz vjezdu a pohlídá si takové, jako jsi ty a nechá jim PČR vysolit pokuty, bude mít u vody pořádek a klid.
                                                                                                  Když svaz požádá o umístění zákazové značky (sám ji tam dát nemůže) a není schopen si to pohlídat, pak díky takovým, jako jsi i ty, kteří jasný zákaz porušují, bude u vody binec a tím pádem stát jako vlastník zvolí lepšího hospodáře. Jak jednoduché.

                                                                                                    Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 9:48:33

                                                                                                    petr6955 >> tvl... uvědomuješ si jednu věc? Že soukromák nemá s revíry nic společného? Kdyby to byl revír, platí tam stejná pravidla jako na svazových.
                                                                                                    A těžba ryb udicí, kdy už při placení těžebního poplatku ví těžící o tom, že si nic neodnese (předem se k tomu zavazuje) mi připadá jako "slušné" obcházení zákonů...
                                                                                                    J8 ti to psal už minule. Zisti si co a jak funguje, budeš se pak divit.
                                                                                                    A jestli k soukromáku pojedu zákazem, protože majitel cesty tam auta bez zaplacení nechce, tak je to lepší jo?

                                                                                                      NMrknato - Profil | Čt 13.3.2014 9:47:33

                                                                                                      petr6955 >> Soukromník si tu cestu pak buď koupí nebo pronajme, svaz na to nemá peníze, ten musí dotovat levnou rybu a množství svých cílů.....

                                                                                                        Nhraji - Profil | Čt 13.3.2014 9:46:22

                                                                                                        petr6955 >> kraviny meleš bohužel ty, oboje je porušením zákona,, oboje může být postiženo, a oboje je vědomý přestupek.

                                                                                                          Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 9:45:53

                                                                                                          Je to o nicem to resit.akorat se nedivim proc se pak svaz divi ze svazovou vodu stat radsi proda soukromnikovi.radsi soukromak nez resit svazovky tam jsou aspon pravidla ktery maj hlavu i patu.

                                                                                                            Nondra.soucek - Profil | Čt 13.3.2014 9:45:09

                                                                                                            Mrknato >> Rád jsem pomohl :-))

                                                                                                              NMrknato - Profil | Čt 13.3.2014 9:44:21

                                                                                                              ondra.soucek >> Tak jednoduchý a my na to nepřišli...)))))

                                                                                                                Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 9:43:32

                                                                                                                RST >> Ale vezmi jen nějaký malý, ať to není tak strašné... :-)

                                                                                                                  NMrknato - Profil | Čt 13.3.2014 9:42:52

                                                                                                                  RST >> Tak a teď jsi se sám dostal do vlastní pasti spravedlnosti....))). Když si v BP povolíte lov granátem bez vyjímky, stejně jako míru kapře 40 a 70cm bez vyjímky, tož to bude možný tak lovit..... Sergej s Nikolajem tak už v pětačtyricátom u nás prý lovili.

                                                                                                                    Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 9:42:52

                                                                                                                    petr6955 >> jo, můžeš vjet na 5 minut do zákazu, klidně i kdyby tam byl proto, že majitel pozemku a pronajimatel rybníka si nepřejí, aby tam auta jezdila. Aź tohle uděláš 100x a on svazu pak neprodlouží smlouvu na nájem, dá ji někomu jinému, poděkuj sám sobě.
                                                                                                                    Vjel jsi tam jenom na 5 minut. Já teda půjdu chytat taky je a hodinu, prd se stane, za tu chvilku.

                                                                                                                      Nondra.soucek - Profil | Čt 13.3.2014 9:40:26

                                                                                                                      Pánové, tolik sváru pro tak jednoduchou věc. Prostě stačí napsat do RŘ nebo BP větu:

                                                                                                                      "Kaprař může porušit jakákoliv ustanovení nebo naopak jakékoliv nové pravidlo přijmout a nikdo mu nesmí odporovat."

                                                                                                                        Nnofish - Profil | Čt 13.3.2014 9:39:57

                                                                                                                        Mrknato >> v pohodě. Dneska už tak kruté tresty nejsou. Dostal bys pár let věřejně prospěných prací. Třeba úklid chodníku před sídlem nějaké MO :-)

                                                                                                                          NRST - Profil | Čt 13.3.2014 9:38:10

                                                                                                                          nofish >> Mě vláčení nebaví, vemu radši granát, uvidíš že těch dravců nachytáme víc:-)) Jedna rána, to přeci není tak strašné...........

                                                                                                                            Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 9:37:44

                                                                                                                            hraji >> dobre:-)

                                                                                                                              Npetr6955 - Profil | Čt 13.3.2014 9:36:19

                                                                                                                              nofish >> to je uplne jina vec.co meles za hlouposti.vject na pet minut za zakaz vjezdu a vlacet v dobe hajeni dravcu je trochu rozdil.