Diskuse k článku: Na co je nám protihrot?

Diskuse k článku Na co je nám protihrot?

Autor diskuse: Martin-H - Profil , 10.3.2014

Soulfish - Profil | Ne 16.3.2014 19:49:52

kaprařJirka >> :-(

tuzemak - Profil | Ne 16.3.2014 10:31:38

nofish >> jistě,chtěl být jen trochu zajímavějšíí..

nofish - Profil | Ne 16.3.2014 10:30:39

tuzemak >> hele ono je to celkem jedno. Protože takhle hloupých řečí je tu dost i tak.

tuzemak - Profil | Ne 16.3.2014 10:25:25

nofish >> spíš si někdo hraje,vleze na druhý PC,založí si profil,debilně reaguje,a pak se mázne...

nofish - Profil | Ne 16.3.2014 10:22:03

tuzemak >> pak jsem si toho všimnul. Buď další magor, nebo si hraje netipa :-)

tuzemak - Profil | Ne 16.3.2014 10:16:29

nofish >> nemá cenu komentovat joudu,co si mázne profil....

nofish - Profil | Ne 16.3.2014 10:12:42

kaprařJirka >> člen neexistuje, reakce také...

supinna - Profil | Ne 16.3.2014 9:53:04

vydra Lucky >> Souhlasím s Tebou na 100%, ale uvědom si, že kdyby to tak dělal každý, tak by to byl konec tohoto servru :))

supinna - Profil | Ne 16.3.2014 9:50:09

kaprařJirka >> Člevěče, když čtu Tvůj příspěvek, tak si uvědomuju, že tak nějak asi vypadá, když jsem pod kulometnou palbou :)))

: vydrák - Profil | Ne 16.3.2014 9:18:56

Martin-H - >> Jak vidno, změnou nicku si změnil i své chování k rybám.
Ale nebylo to tak pokaždé, že ne - viz.thundarr? :-))

kaprařJirka - Profil | Čt 13.3.2014 21:52:15

myslím že háčky bez protihrotu jsou ohodně lepší než z jedný mínus je že se ryba může vyháknout ale dnešní(kaprařské háčky jsou tak zkroucený že se ta ryba skoro nevyhákne . a vůbec mi nevadí když se mi ryba pustí je to prostě boj každý má mít šanci na výhru jak ryba tak rybář jeho plus je že se snadno vyndavá z kapří tlamky z těch tvrdších částí jako je spodní pysk a boky v kaprařině je háček skoro jen v spodní části pysku v horním měkkém pysku se skoro vůbec nikdy nezasekne zatím jsem nezaznamenal že by se toto mě někdy stalo pak vyndavání z ruky nebo podběráku je to usnadnění při vyndavání prakticky z všeho já používám protihroty jen na tu vyvážku nebo na menší rybky když si jen tak du zachytat k nám na splav okounky :D myslím že by se lidi měli zamyslet jestli je lepší udělat rybě z huby paskvil nebo dírku maximálně trochu natrhlou z tvrdšího boje, často starší lidi to nechápou jak někdo může mít háček bez proti hrotu je to tak že jim je to jedno často co oni chytí tak berou a někdy je to i pod mírou a jeden stracenej kapr by je strašně naštvalo tak tam maji protihroty jak na žraloky aby jim náhodou neuplavali ti co mají rozum tak to pochopí já sám dřív na ně chytal ale mě to příde skoro stejný jako bez protihrotu někdo s nima umí a nespadne mu skoro ani jeden kapr někdo je takovej levej že je tam ani dát nemůže stačí naplá šnůra povolenější brzda a stále mít s rybou kontakt někdy se ovšem podaří kaprovy to vyháknout ale to se může stát komukoli .. chtělo by to aby ti mladší a moderní rybáři školily ty starší padesáti let protože co ti staří vyvádí to je hrůza to mladej namítne že bude horní míra 60 a staří jako kdyby furt tahali kapra nad 60 řeknou že ne v duchu si říkaji že by si ho dali na máslíčku ježiši s prominutím dědek vedle dědka je jako masař vedle masaře ale toto už sem nepatří .. já všem doporučuji háčky bez protihrotu je to plus pro vás a ryby který milijeme jako svoje příbuzný.. zamyslete se nad tím ..

Benny - Profil | Čt 13.3.2014 12:25:26

Ja chytam na zatlacene protihroty od zaciatku mojho rybarcenia. Na zaciatku to nebolo ani tak pre ochranu ryb, ale na svoju vlastnu ked som videl par fotiek ruk s hacikom. Nemam pocit, ze by som to mal zmenit a padanie ryb som nejak nezaznamenal. Ak sa rybe raz ten hacik do papule nedostane poriadne tak padne ryba aj s protihakom a tak to neriesim
Ak padne tak to beriem tak, ze mala ferovu sancu. Nastastie sa mi svet nezruti ak nechytim a tak si to uzivam v klude a v pohode.
Zatlacam aj na vobleroch a ak som zasekol tak som aj vytiahol a tak neviem posudit ci by mi viac brali ak by som nezamackol.

Jarcuch - Profil | Čt 13.3.2014 10:13:37

Všechny články slouží k zamyšlení, pohled jednoho nemusí odrážet pohled druhého. Osobně jsem zkusil chytat na háčky bez protihrotu, musím uznat, že než jsem se naučil jak rybu na prutu držet, bylo to několik desítek ryb.
Radost z první ryby, která se podívala ven byla ve výsledku stejná, taky by se nám nelíbilo, kdyby nám někdo trhal rty protihrotem. Kdo si zapíchl háček do prstu či ruky ví o čem to je.
Je faktem, že se má experimentovat a zkoušet, zkusil jsem hodně a letos to zkusím opět.
Lovu zdar a hezkých prožitků požehnaně.

Gagi - Profil | Čt 13.3.2014 9:29:55

fotojakes >> Klobouk dolů! Má poklona jak dokážeš napsat trefně a klidně to k čemu já jsem se chystal ... jen bych to napsal drsněji :-) .
Mě už vážně točí ti co si přečtou něco co tvrdí kaprařská hvězda první velikosti z ČR a je to pravda všech pravd futrál.

nofish - Profil | Čt 13.3.2014 8:06:42

SlavnýLovecPampalini >> Nevím, já jsem právě blbý a nechápu to. Třeba nevymýšlím, jak to usnadnit rybě až mi to urve, ale jak tu rybu neurvat, i kdybych jim a určitém místě měl dá pokoj. A tak podobně.
Je to jak články od M.Tychlera. Člověk to přečte a dozví se defakto nic. Jen to, že má mylet a zkoušet.

arnošt - Profil | Čt 13.3.2014 0:12:25

Protihrot je dobrý na to,aby nešel vyndat z oka podběráku... :))

fotojakes - Profil | Čt 13.3.2014 0:05:18

woodpecker >> psal na některých vodách, ne obecně v UK. To co napsal musím potvrdit, také jsem tuto informaci zaznamenal v něčem z Anglie, ale už ti neřeknu jestli to bylo video, nebo článek. Ty soudíš podle jedné vody ty ostatní v té zemi?

SlavnýLovecPampalini - Profil | St 12.3.2014 23:52:08

nofish >> Co ses nedozvěděl? Martin tam píše o svém pohledu na věc, jak to dělá on. Jasně tam píše, že když chytá na zarostlý vodě, kde je velká šance, že ti to ryba urve i s olovem, tak dává háky bez protihrotu, aby se z toho ryba dostala.. to dává rozum a vyplývá z toho, že je nepoužívají jen židobolševický, kacířský a pseudorybáři (tedy kapraři), ale mají smysl do určitých situací i pro běžné rybáře... dál píše, že jinak nerad používá bezprotihrotový háčky, protože se řezaj zbytečně rybám z huby a naopak s protihrotem držej líp... tak aspoň nějaká osvěta pro lidi, co si myslej, že jsou protihroty tak strašně nebezbečý... Všichni hold nejsou tak rybářsky vyspělí, jako ty, a tak se rádi poučí a něco jim ten článek dá, jako třeba já.

P!F - Profil | St 12.3.2014 22:11:36

nofish >> Presne. Clanok popisuje nic a k nicomu sa obracia, clanok je len jeden.

Ale rad odpoviem vsetkym zucastnenym diskutujucim. BL hacik, mimo pstruhovky, je totalne na H..O.

woodpecker - Profil | St 12.3.2014 22:08:39

PankyCV >> Nevim, kde jsi cetl, ze v UK je zakazano chytat bez protihrotu. Tady mas vynatek z podminek lovu na jednom z jezer, kde vyslovene zakazuji protihroty. Nepis neoverene hlouposti.
Methods: from shore: fly fishing, spinning and worm fishing for trout from boats:fly fishing only
all legal methods for pike bait fishing for pike with barbless hook or hooks with flattened barbs only and hook size four or greater dead bait for pike is permitted using one rod only and should be a minimum size of 100mm

nofish - Profil | St 12.3.2014 21:58:49

SlavnýLovecPampalini >> četl. MI bylo jasné, jaká přijde diskuze :-)
Kdybych chtěl "rýpat" apsal bych spíš, že jsem se z něj nic nedověděl.

SlavnýLovecPampalini - Profil | St 12.3.2014 21:47:43

nofish >> četl jsi ten článek? Mě to tak nepříjde...

osprey - Profil | St 12.3.2014 19:10:52

Krtek11111 >> Bez háčku jsem několikrát vláčel na malých pstruhovkách, kde v posledních letech mírová ryba prakticky není. Spokojil jsem se s tím, jak mi do toho ti prckové mlátí.

Darcy - Profil | St 12.3.2014 13:03:11

Martin-H - >> Přidám se k těm, kteří poukazují na určité problémy háčků bez protihrotu. Měli bychom si uvědomit, že protihrot zabraňuje také paradoxně hlubšímu pronikání háčku do tkáně a tím zmenšuje hloubku poranění. Stačilo mi, když jsem na větší háček bez protihrotu zasekl malého kapříka, kterému háček pronikl až do kosti horního patra. Optimálním řešením by bylo, vytvořit na háčku v místě protihrotu malý hladký hrbolek.

freddys - Profil | St 12.3.2014 12:40:26

Krtek11111 >> To už tady bylo...
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=655096&kw=korAlek

Saimon - Profil | St 12.3.2014 11:49:02

V protihrotu moc problémů nevidím, větší problém je v mentalitě, že je potřeba pořádnej zásek i při jízdě. Když chytám na nějakejch 80m tak při jízdě jen trošku rychlej zvednu prut a stačí to, ale když vidím vedle týpka co chytá na 30m a jízdu zasekává jak kdyby to měl vyvežený na 300 a ještě se diví že mu ty ryby padají.....
Takže za mě ať si chytá každej s čím chce. Já osobně si protihroty přimačkávám o trošku aby to šlo líp vytahovat, ale na to jestli ryba drží nebo ne to vliv nemá, to mám vyzkoušený ze pstruhařiny

Krtek11111 - Profil | St 12.3.2014 11:29:57

A co chytat bez háčku?:D

Transalp2 - Profil | St 12.3.2014 11:01:54

Když je protihrot , je jistota o moc větší , že ryba nespadne . Bez protihrotu mám dojem ,že psychika zafunguje a rybář potáhne rybu rychle z vody jak kus klacku , aby mu nespadla ... Tím jí možná víc poškodí , než když jí při vyprošťování háčku s protihrotem trochu natrhne mordu ... Za mě protihrot ...

Lauri - Profil | St 12.3.2014 10:54:30

Je to pěkné psát o protihrotech. Ale připadá mi to jako nejmenší problém současné ,,sportovní" rybařiny. Když se podívám k nám na Rozkoš a nejen tam, tak vidím jak to funguje. Nějaké chyť a pust nebo šetrná manipulace s ulovenou rybou tam prostě neexistuje. Je mi z toho zle, když to člověk vidí. Oni si rybařinu nedokáží užít. Oni změnili rybolov v hon na rybu. Berou vše co mohou, protože zítra už se nemusí zadařit. Většina rybářů u vody se řídí heslem : Po nás ať přijde potopa.

freddys - Profil | St 12.3.2014 10:05:25

osprey >> Dobrý :-) Já zase slyšel, že Chuck Norris umí chytat ryby i přes mrk.

vydra Lucky - Profil | St 12.3.2014 9:07:07

Proč se hádat a druhé za opačný názor lynčovat ? Naprosto zbytečné přilévání oleje do ohně. Prostě odpovím na položenou otázku, vynechám svůj názor, že kolega je blbec, páč on si to jistě pro změnu myslí o mě, a jdu dál. Mám své přesvědčení a to nemá cenu hájit proti jinému, stejně zabedněnému ..... Používám háčky s protihrotem, prtože si myslím, že je to dobré a na danou otázku odpovídám - na to, aby potvora neutekla. Dále se nehádám, neurážím, jen koukám, co že nového se v debatě urodilo. Pokud chce někdo vehementně šetřit rybí tlamky, tak ať jim do nich nepíchá žádné háčky pro své potěšení a sport .....

Ticháček - Profil | St 12.3.2014 8:44:55

Osprey Nejlepší zápis 100 % souhlas

osprey - Profil | Út 11.3.2014 20:11:50

Někteří rybáři loví na háčky bez protihrotů. Chuck Norris loví na protihroty bez háčků.

petruccio - Profil | Út 11.3.2014 20:01:01

na bojovnější ryby používám s protihrotem a na méně bojovné bez protihrotu. Na neznámé vodě vždy začínám s protihrotem. U malých háčků povětšinou zamačkávám protihrot, protože je větší pravděpodobnost ulovení menší ryby. U trojháčků na dravce zamačkám protihroty, u jednoháčku nikoli. Na kapry používám bez protihrotu i s protihrotem - že bych zaznamenal nějaký rozdíl, to říci nemohu. Všechny kapry jsem vytáhl bez problému, žádné prořezané tlamy od háčku bez protihrotu. Háčky u každé ryby vyprošťuji šetrně (u háčků s protihrotem jsem obezřetnější) a zatím jsem žádné rybě nezdeformoval tlamku. Souhlasím se všemi, kteří píší, že je to spíše o zdolávání ryby a pak o zacházení s rybou na souši.