Jakub Vágner a jeho Rybí legendy

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 8.3.2014
502 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NCasio - Profil | Pá 12.6.2015 19:33:52

Tak se v tv objevil po čase pořad pro rybáře.Sledovali jste včerejší Rybí svět Jakuba Vágnera?
Podle mého je to stále ve stejné úrovni. :-)

    Nsupinna - Profil | Ne 6.4.2014 20:43:29

    F.T.M. >> Jj, internetových hrdinů je na fórech různýho zaměření přehršel. :))

      Nlu-cas - Profil | So 5.4.2014 9:50:58

      Skukol som sibír a ok, vôbec by som sa nenahneval keby to trvalo o pár desiatok minút viacej. Popri samotnému lovu ma zaujal život "domorodcov" na sibíri. Tie stroje na ktorých sa premiestňujú cez zasneženú sibír fakt sila.

      Len tak ďalej!!!

        NF.T.M. - Profil | So 5.4.2014 7:06:02

        supinna >> Nikoho nepřesvědčuji, beru to tak, že se Vágner nikde neschovává a lidi kteří zde mají výhrady k jeho osobě a práci mají možnost se s ním potkat na různých rybářských akcích např. v podobě veletrhů kde pokud vím tak letos měl své pavilony. Níže jsem psal o dvou akcích kam Vágner dorazil a předstoupil před dav, kdy v davu bylo několik zde kritizujicích kolegů, ale tito na závěr při volné diskusi nenašli kuráž kterou mají zde na mrku :-))))))
        Takže měl nakonec v tom rádiu pravdu.

          Nsupinna - Profil | Pá 4.4.2014 22:44:43

          F.T.M. >> Teda máš můj obdiv, že stále v tý "diskusi" pokračuješ. Lidi , kteří by povolání J.V. dělali od samýho začátku stokrát lépe (teda kdyby to uměli) stejně nepřesvědčíš. Tak hodně zdaru k dalším příspěvkům :))

            Nmarmyš - Profil | Pá 4.4.2014 21:08:29

            F.T.M. >> několik věcí bych mu mohl vytknout,ale necítím potřebu,ani to tu neventiluji a už vůbec kvůli tomu nepojedu někam na nějakou akci.

              NF.T.M. - Profil | Pá 4.4.2014 20:58:38

              marmyš >> Něco na tom bude :-)))) Před letošní Kapří pohodou a Carp show Moravia tu bylo několik silných jedinců, ale na mnou uvedené akce asi nedorazili :-)))))))))) Narozdíl od Jakuba Vágnera, který tam dorazil :-))))))))

                Nmarmyš - Profil | Pá 4.4.2014 20:32:13

                Dnes byl Kuba dopoledne na Frekvenci1,prý mu za celý život nikdo neřekl do očí nic špatného..Jen tu za klávesami prý jsme chytří.

                  Nnahodil - Profil | Pá 4.4.2014 20:31:49

                  včera nechytil, ani poslední nához nevyšel:-) díl z ostrovů "Papua-Nová Guinea" mi přišel cestovatelsky jako jeden z nejlepších a Kubovo expresivní až hysterické výlevy k tomu prostě patří. Co se týká natáčení, tak mu držím palce, co se týká jeho chytání v ČR mimo zákon, to mi taky nesedí.

                    Nchujar - Profil | Pá 4.4.2014 20:05:33

                    Papua snad nejlepší díl, co jsem od JV viděl....a to že je to někdy přehnaný atd? radši se budu dívat na pohádky Jakuba Vágnera, než například na pohádky Václava Moravce a nebo na nejerotičtější seriál světa Krematorium v černé zahradě !!!

                      NPvl - Profil | So 29.3.2014 19:23:36

                      Bomber76 >> Kdepák došel střelný prach :o§)

                        NBomber76 - Profil | So 29.3.2014 19:22:05

                        Vypadá to, že jsou dnes všichni obdivovatelé a odpůrci Kubíka, na rybách. Včera to tu bylo zajímavé čtení. Já dneska na Berounce čistá nula, ale kdyby vedle mě seděl JV, tak bych určitě každou chvíli slyšel "záběr, záběr, je to ryba, velká ryba!" :-)

                          NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 23:54:46

                          Piskořík >> Pozor, tady v tomto případě jdou čilimníci i svaz stranou..... Tady šlo o "zloděje ryb a vlastníka ryb", rolníka, který je mohl sklidit místo pošlapaného obilí......

                            NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 23:36:06

                            splávkař >> srovnavat prase a rybu. To snad ne.

                              Nsplávkař - Profil | Pá 28.3.2014 23:25:30

                              FRANK71 >> V Labi žije z donucení asi dost velkých kaprů kterým se tam moc nelíbí,neb jak mohou zdrhaj na pole a ti co o sobě tvrdí jak maj ryby,přírodu a kapry rádi je chudáky na těch polích sbíraj a šup s nima zase do Labe- vždyť je to tak líbivé. Co na tom,že je to proti rybám,přírodě,kaprům který maj tak rádi....

                                Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 23:21:29

                                Piskořík >> víš, on s tím mrknato otravje všude, to jo. Ale zas má ve spustě věcí v prinipu pravdu. Neví já ho nesoudím. Občas ho pošlu do háje, občas s ním souhlasím.
                                Ale ve finále, bych raději u vody potkával lidi jako je on, než "moderní rybáře".....

                                  NŠámik - Profil | Pá 28.3.2014 23:17:43

                                  Tenkrát jsem viděl dokument s Vágnerem jak loví kapry. Ten dokument o těch kaprech je úplně nejlepší. Jedině kapr.

                                    NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 23:14:41

                                    Mrknato >> jenze ani ja a ani ty nevime ci policka jsou. No a zadruhe nevime jestli treba nemeli povoleni od majitele. Kazdy v tomhle state ma moznost nekalost ohlasit, pokud se tak nestalo, tak jsou to jen spekulace.))

                                      NPiskořík - Profil | Pá 28.3.2014 23:14:25

                                      nofish >> Mě to nepovídej... já vím, že bez jakýhokoliv zásahu příroda funguje naprosto perfektně a vše se porovná, jak má, nic není bezúčelné....:o)

                                      Bojuj...ať už je ten tvůj rozpracovanej koncept cokoliv...;o)

                                      EDIT: A vůbec, stejně to tu za chvíli skončí u čilimníků a svazobordelu....:o)

                                        Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 23:10:15

                                        Mrknato >> Ale no ták, přece mi zrovna ty nebudeš vysvětlovat, co je ještě OK a co už je "moc" :-)))

                                          NPiskořík - Profil | Pá 28.3.2014 23:10:03

                                          Mrknato >> Ale hejbe...a čím vejš, tím víc...taková přímá úměra...:o)

                                            NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 23:07:10

                                            nofish >> Ale tak se už uklidni...... a nevyváděj...)))))

                                              NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 23:05:39

                                              FRANK71 >> To směšuješ dvě věci v jednu..... Po určité době se z věci ničí po povodni stává věc ničí majetkem vlastníka pozemku, tečka. Pokud tato věc ničí uhyne, musí ji na své náklady odklidit uživatel revíru.... Je to prostě vošéfovaný. Že to V.L.K. a JV neví, není problém můj a zákona. Šupáků je víc než oba naser*me přes noc.

                                                Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 23:04:58

                                                FRANK71 >> víš, já tu jsem, protiože je na to čas. Někdo čumí na tv, nekdo raději muziku a v okně "bokem" otevřený mrk. Mysli si o tom co chceš. Je mi to u pr*... však víš. Nehodlám se s někým srovnávat, nemám potřebu.
                                                Je mi jedno, co si myslíš. Má to své důvody. Lidí co mi říkali "nejde", "neexistuje", "to se nedá", jsem poznal spustu. Ale vážím si jen těch, co mi dokázali vysvětlit, že se mýlím. Na rovinu, bez keců, argumenty... ale takoví lidé už skoro nejsou...
                                                MImochodem, auž mi dej pokoj. Já jsem internetový rybář, jsem. Motám se okolo vody, nebo tady, nic jiého mě nejak nebere. Nechodím do hospody, už bohužel nesportuju, nezahradničím...... a je mi u prdele co si o tom myslíš.....

                                                  Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 22:56:38

                                                  Piskořík >> Víš. Já nepotřebuju aby mi nekdo dával za pravdu. Jen přemýšlím a snažím se do toho nacpat to co znám...
                                                  Tady nejde o x desítek let, ale o lidskou hloupost a o to, že si člověk myslí, že dokáže zkrotit to, co ho vlastně "vytvořilo". Nejde změnit základy toho jak se příroda chová. Jde se tomu přizpůsobit. Ale lidi to pořád nechápou.....
                                                  Kdybys viděl, co mám rozpracované v pc... ale nedm to. Dopíšu to, pošlu na patřičný úřad, vysmějou se mi aza pár let jim to pošlu zovu. Je mi jedno, kdo, co, si myslí. člověk si musí stát za tím čemu věří. JInak je tu vlastně zbytečně, být součástí stáda je o ničem.

                                                    NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 22:55:35

                                                    Mrknato >> JV za nic nemuze,kdyz to posveti i urednici, tak presto nejede vlak.Mozna,ze i vlastnik policek byl spokojeny,ze nemusel odstranovat mrtvoly.))

                                                      NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 22:49:55

                                                      Piskořík >> Ano, Loučná je odstíněná, ale s rybí obsádkou to nikterak zatím nehýbe....

                                                        NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 22:47:26

                                                        FRANK71 >> Pokud JV loví ryby v cizozemí, kde stanovuje rekordy a seznamuje diváky s rozličnou faunou, tak mi vůbec nevadí. Co vadí, si asi odvodíš sám......

                                                          NPiskořík - Profil | Pá 28.3.2014 22:45:15

                                                          nofish >> Já vím, proti čemu tady hudruješ, ale s tou stěnou jseš trochu vedle....jinak tě chápu...:o)

                                                          To je jasný, pochopí každej...jak by řekl MRKnebožtík Paulus, fyzika, patá třída...;o)

                                                          Zlatě před x desítky let, kdy řeky tekly, tak jak chtěly, rozlejvaly se tam, kde měly a všechno bylo tak nějak v pohodě....hlavně teda pro ryby a celej říční ekosystém. Teď to stojí za houno...od regulací až po poslední tredn úprav, mícení břehových porostů a následný odstínění celých úseků toku. Jeden by nevěřil, jak to dokáže zahejbat s druhovým složením rybí obsádky....

                                                            NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 22:43:43

                                                            nofish >>ja to jeste nedorekl.Je pravda, ze i internetove rybare mrk potrebuje.aspon rozhybou debatu.)) Proto tvuj prinos je velky, ale na Jakuba jeste nestaci.:)

                                                              NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 22:34:15

                                                              nofish >> Podívej, za bolševika si promienti stavěli ze společných peněz atomový kryty, kde se nechaj alespoň pěstovat žampiony a duháci, ale dnes si prominenti staví to, co je udrží pseutolegálně u moci. Třeba ty povodňový zdi, který ochrání 20000 jejich voličů, bez ohledu na to, že to o to víc spláchne 2000 zcela nedůležitých lidí a voličů opozice......

                                                              Stejně tak to funguje i v rybařině. Když něco vyhovuje většině, tak je to legální porušení zákona (BP) a o to víc se musí brát u huby ta menšina a vymýšlet za co a jak účinně jim zadržovat povolenky a dělat z nich vandráky, aby se alespoň vytvořilo zdání funkčnosti systému.....

                                                                Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 22:25:24

                                                                FRANK71 >> ale prd, jsem špatný kluk, ale uvědomuju si to, že nejsem svatý..... Nazdar....

                                                                  Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 22:17:47

                                                                  Piskořík >> právě že jsem to loni hledal a nějak mi to nesedělo, ta umístění...... ale to ani maipulace s vodu na přehradách a spousta věcí. Jsem zblblý rybařinou, nejsem hydrolog.

                                                                  edit: Mimochodem. Ale pokud nenechám někde vodu aby se rozlila na plochu, držím ji v nějakém korytě, tak ji zrychlím. To vím na 100%

                                                                    NPiskořík - Profil | Pá 28.3.2014 22:15:27

                                                                    nofish >> Já myslím, že ty protipovodňové stěny chápeš právě blbě...zkus to dát do Gůglu, jen tak informačně.... třeba seš jen přepracovanej....;o)

                                                                      NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 22:13:58

                                                                      nofish >> ty nejsi spatnej kluk, jenom chces do neceho rypat,ale ryby by jsi taky zachranoval.

                                                                        Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 22:08:34

                                                                        F.T.M. >> přes ZS klidně, ale jindy. Ráno něco mám a tak už radši mizím :-)

                                                                          NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:58:25

                                                                          nofish >> Končím tu páč debata je o úplně něčem jiném :-))))) Dále to s tebou mohu v pohodě probrat přes SZ.

                                                                            Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:54:41

                                                                            F.T.M. >> počkej, Já mluvím o protipovodǒvých stěnách, tak jak je chápu. Stavby, které díky tomu že nepustí vodu kam by šla normálně, zrychlí její průtok, tím pádem i její "devastčaní" sílu.

                                                                            btw, já fyziku i matiku nesnášel :-)

                                                                              NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:51:49

                                                                              nofish >> Máš pravdu, ale tady nejde o klasické zadržení vody za účelem pohlcení masy vody na úkor okolí, ale o zprůjezdnění silnice k městské části Vaňov a okolním vesnicím. Kdy se jedná o jednostrannou stěnu u silnice, která vede podél železnice.

                                                                              Jinak ve škole opravdu nemám problém s fyzikou a nebo matematikou , jinak za překlad do češtiny ti opravdu děkuji:-))))))

                                                                                NFRANK71 - Profil | Pá 28.3.2014 21:49:54

                                                                                čertice bertice >> podle meho je Kuba dobrej kluk. Nekdy trochu prastenej, zazranej do rybareni a ostatni veci, ktery se nekomu nelibi by byly na dlouhy povidani.))

                                                                                  Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:44:54

                                                                                  F.T.M. >> opravdu věříš tomu, že protipovodňová stěna pohltí vodu a ne že ji pošle jen o kus dál?
                                                                                  Hele jsem jen blb, co vypustil pár rybníků, trošku si okolo vody poběhal při bouřkách a lokálních povodních... vím o tom houno, nemám na to diplom, ale protipovodňová stěna je podle mě ta největší prasečina co existuje. "sem si vodu nepustíme, že doteče jinam a rychleji, nás nezajímá".... Kdo někdy trošku pouštěl vodu, je jedno, jestli z rybníka, nebo přehrady, ten ty principy viděl a chápe.

                                                                                  edit: Přeložím to do češtiny. Voda se musí rozlévat. Milion kubíků z koryta řeky to poteče dobu "x", ale ty samé kubíky, rozlité z koryta ven, na plochu, na louky, do lesů, potečou "x násobenou stem". Odpověď je pro mě laika jednoduchá. Rozlitá voda nemá tlak, teče pomaleji. Pomaleji = menší škody. Nabourej autem ve třicítce a v devadesátce......

                                                                                    NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:38:24

                                                                                    nofish >> Od poslední povodně tu vyrostlo zase několik protipovodňových stěn atd. Něco tu u nás proti tomu dělají ale až přijde velká voda tak se hyn ukáže.

                                                                                      NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:35:08

                                                                                      Mrknato >> Ve svém věku a při svých zkušenostech :-))))) Tak teď se asi budu muset smát já :-)))))

                                                                                        Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:35:06

                                                                                        F.T.M. >> víš, dotaz, rýpání, připomínání, připomínání-se, je prd platné. Když je znovu zle, znovu je v tom chaoz a znovu se na tom přiživují pro mě nesympatičtí lidé....
                                                                                        V tomhle státě prostě není zájem řešit prevenci. Není, Buď jsem paranoidní, nebo to vidíím všude okolo sebe.

                                                                                          NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:32:34

                                                                                          nofish >> Je mě jasné, že až přijde další velká voda, tak to bude jako první sníh u údržby silnic. Jinak žádnou zpětnou vazdu na Vonkův slib nemám, ale aspoň mám důvod učinit dotaz :-)))))

                                                                                            NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 21:31:26

                                                                                            F.T.M. >> Ne, ty jsi mě rozesmlál první a bláhově jsem se ti chtěl vyrovnat......

                                                                                              NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:29:42

                                                                                              Mrknato >> Teď si tu někdo myslí jak je vtipný. Ha,ha,ha.

                                                                                                Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:28:10

                                                                                                F.T.M. >> je tomu skoro rok. Máš informace, jak s tm hnuli a co pro to udělali?
                                                                                                Kecy jsou fajn věc, činy jiná... Ale to ti snad nemusím vysvětlovat ne? Prohlášení do médií jsou jedna věc, realita, věc druhá....

                                                                                                  NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 21:26:14

                                                                                                  F.T.M. >> Mám dojem, že tam byl i Vladimír Remek, první český tajkonaut..... A prohlásil, že se bude snažit prosadit K70 na oběžné dráze i na na stanici MIR. Navíc škrtnou kapra z jídelníčku kosmonautů.......

                                                                                                    NF.T.M. - Profil | Pá 28.3.2014 21:21:33

                                                                                                    nofish >> Při záchraně v okolí Litoměřic v den co byl na místě J.V. tam také dorazil Ing. Radek Vonka - zastupitel kraje, který uvedl, že se bude snažit o to aby záchrana vodních živočichů byla začleněna do popovodňového plánu, tak uvidíme jestli si s tím do příští povodně krajští zastupitelé poradí.

                                                                                                      Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:17:58

                                                                                                      Mrknato >> víš, že mě obča se*eš :-) ale tu poradnu jsem shodou okolností zkouknul včera. řeknu jenom jedno a dál to komentovat nebudu. Stejně je to jedno, je jedno co si myslím. Máš pravdu, to samé jsem si říkal včera. Ta "jistota" v nekterých odpovědích je fakt až zarážející.

                                                                                                        NMrknato - Profil | Pá 28.3.2014 21:06:33

                                                                                                        RST >> Víš co je extrém? Přečti si prosím "Dotazy a odpovědi" v "poradně MRS". Člověk, který má radit, je RS, zde na plná ústa dělá z rybářské legislativy hajzlpapír. ...

                                                                                                        Takže někdy, někdo, zákon porušit může a někdy, někdo ne? To kolego nebylo ani za bolševika. Tohle by si nikdy bolševik nelajznul......

                                                                                                          Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 21:04:16

                                                                                                          RST >> Hele ono se to tu fakt nevyřeší. Ona se hromada smyslupných podnětů neřeší ani na vyšších úrovních svazové rybařiny a ne jen v diskuzích na mrku. Jako by nebyl zájem do něčeho hrabat, dokud vše nějak funguje.
                                                                                                          Žene to do extrémů, ano. Na druhou stranu, racoinálně smýšlející člověk to může brát jako podnět a k tomu se trošku zajímat, o čm se mluví. A tak se některé problémové věci dostanou i mezi lidi. A já jsem zastáncem toho, že když je problém, tak se má řešit, ne dělat že není. Protože házet věci do pytle můžeš, ale jendou praskne a vyvalí se to ven vše najednou.

                                                                                                            NRST - Profil | Pá 28.3.2014 20:58:55

                                                                                                            nofish >> V tom se zhodnem , jen se to tady nevyřeší, a občas mě se.e že to žene do extrému.....

                                                                                                              Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 20:54:39

                                                                                                              RST >> Ber to tak, že i takoví lidé jsou potřeba.
                                                                                                              Hele , za mě, ale uznávám že až když jsem uvažoval později. Na tohle už dávno má být nějaká metodika. Nejde posbírat kapry na poli a naházet je do potoka.... Chápu, že to nebyla sranda. Znám to, vím jaké to je, vím jak to vypadá. Ale možná i ty Mrknatovy řeči jsou potřeba. Třeba se jednou někdo zamyslí nad tím, že když se znova něco takového stane, je třeba mít vypracován plán. Slovení, kontrola stavu, "rozhodit na auto" , možná veterina, rozhodnutí hospodaíího subjektu kam s tím...
                                                                                                              Teď to zní blbě, ale do budoucna, by to nebylo od věci.

                                                                                                                NSven - Profil | Pá 28.3.2014 20:54:24

                                                                                                                nofish >> leda by sis postavil čekárnu :-)

                                                                                                                  Nstrejda16 - Profil | Pá 28.3.2014 20:54:16

                                                                                                                  Nova udělá z howna zprávu, Mac Gyver bombu a Babica pomazánku.

                                                                                                                    NPvl - Profil | Pá 28.3.2014 20:51:41

                                                                                                                    nofish >> To není směrodatný ...Nova ......

                                                                                                                      Nnofish - Profil | Pá 28.3.2014 20:50:07

                                                                                                                      Sven >> tos po...
                                                                                                                      já to sem nechtěl dávat, jestli začne myslet, uvažovat, hledat..... :-)

                                                                                                                        NRST - Profil | Pá 28.3.2014 20:48:13

                                                                                                                        nofish >> Ale to já vím, z hlediska zákona má pravdu, jen mi to tak nějak lidsky nesedí, a jestli se mám rozhodnout jestli zachránit něco živého a třeba při tom porušit zákon, tak mám jasno.

                                                                                                                          NSven - Profil | Pá 28.3.2014 20:45:43

                                                                                                                          čertice bertice >> já bych ohledně těch rohů, pro jistotu mrknul do zrcadla.....
                                                                                                                          http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/rybar-vagner-predna​sel-na-zakladnich-skolach-za-pul-milionu.html

                                                                                                                            Nstrejda16 - Profil | Pá 28.3.2014 20:45:42

                                                                                                                            A kde je "fotojakes", aby to tu malinko zkrotil.