Diskuse k článku: Výlovy rybníků 2013

Diskuse k článku Výlovy rybníků 2013

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 11.10.2013
54 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nhajas1997 - Profil | Ne 13.10.2013 21:41:25

27 tohoto měsíce se vylovuje Hlinák v obci Hlušice.

    NRybyPro - Profil | Ne 13.10.2013 19:40:38

    17.10. se začíná lovit velký Počernický rybník v Praze 9 - Dolní Počernice.

      NRaimo00 - Profil | Ne 13.10.2013 10:38:06

      Jen menší upozornění na chybu. Lázně Bohdaneč nejsou ve Středočeském kraji.

        Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 19:22:53

        MAXXSKATER >> Ano, v tom je hlavní problém seznamu.

          Nmarmyš - Profil | So 12.10.2013 18:57:23

          výlov jaroslavického rybníku je 4--8. 11 . rybníkářství Pohořelice.

            NMAXXSKATER - Profil | So 12.10.2013 18:33:49

            Chosé 2 >> Ano, je to tak. Třeba u nás to dělá vnuk jednoho předáka MO ve svém volném čase zadarmo. To, že si to někdo nechá pro sebe, aby měli klid, se taky děje. To je úplně stejně jako ohledně vysazování ryb. Některé MO to vylepí na tabule u revírů, na desku v kanceláři MO, na internetové stránky a některé o tom nedají vědět nikde.

              NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 17:21:08

              MAXXSKATER >> To souhlasí, ještě si všímám, ne pouze v MO ČRS, ale i v jiných odvětvích, že správce webu, který tam ty informace vkládá je pouze člověk který to dělá buď zdarma nebo za drobnou úplatu, je odjinud a nedostane včas info ke vložení na web, nebo schválně to MO neudělají proto, aby u té vody jim nikdo nepřekážel.

                Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 17:12:03

                Chosé 2 >> Je to tak.

                  NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 17:10:18

                  retrívr >> Bohužel máš pravdu, že dnes těch možností v odvádění pozornosti vede PC. Však i pro nás mírně pokročilejšího věku je to žrout času fyzických aktivit s rozpláclými zadky :-(

                    NMAXXSKATER - Profil | So 12.10.2013 17:09:44

                    Chosé 2 >> Přesně tak, úplně souhlasím. Ono by se to jinak to info sehnat dalo, protože některé MO to mají na internetu nebo ve svých kancelářích, ale to bylo dalo strašně práce a není to prostě v lidských sílách jednoho nebo pár lidí toto zpracovat pro celou republiku nebo jen pro ČRS či MRS.

                      NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 17:06:44

                      MAXXSKATER >> To se tak někdo má :-)) Ta informovanost o výlovech je malá. Autor diskuze stejně jako loňský rok sem vložil info ke kterému se dostal, ale už je těch rybníků méně než vloni a ty malé regionální MO bohužel asi vůbec.

                        NMAXXSKATER - Profil | So 12.10.2013 17:01:59

                        Na výlovy se těším, i když půjdu asi jenom na 3 výlovy revírů naší MO. Kdyby se někdo chtěl podívat, co je za ryby na malé vodě MO Chrudim 2 v Markovicích, tak výlov rybníku je 19. října. :-)

                          Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 17:01:27

                          Chosé 2 >> Bývalo to tak nějak jednodušší, byla jiná doba, jiné zájmy a hlavně daleko méně možností.Dnes je jediný velký problém- dítěxpočítač.To je třeba zvládnout.

                            NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 16:55:43

                            retrívr >> Tak vzpomínám v dobrém a úctou na své dědy, ale to jsem fakt nosil ještě červené trenýrky a rádiovku, pak své děti jsem k rybařině úspěšně vedl a už je na světě první vnouček, který bude také muset něst prápor :-))

                              Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 16:50:41

                              Chosé 2 >> Uhodl jsi přesně, asi o tom něco víš.

                                NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 16:48:50

                                retrívr >> Tak to je příkladná péče o vnoučata :-))
                                Tepláky, Ariel a vitamín "C" v čaji s rumem dělají divy :-))

                                  Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 16:42:58

                                  Chosé 2 >> Tak to už jsem dlouhodobým a trvalým tlakem zažehnal. Navíc u dědy se oblékají zcela jinak než doma a u dědy to i zůstává. Tam snad byly snaghy, že nastydnutí a jiné drobnosti.

                                    NChosé 2 - Profil | So 12.10.2013 16:40:30

                                    retrívr >> Jo, když je maminka obléká se slovy: "Ne aby jste se děcka u dědy zase máchaly v blátě ":-))

                                      Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 16:33:27

                                      marmyš >> To se neboj u dědka můžou " všechno", kór když jde o ryby.

                                        Nlubpro - Profil | So 12.10.2013 12:40:03

                                        Výlov rybníka NEZMAR se koná 2. a 3. listopadu 2013 od 8 - 15 hodin v Dolním Benešově (u Hlučína).
                                        Výstava a prodej bazénových ryb - rybí výrobky - občerstvení

                                        Akci pořádá RYBÁŘSTVÍ HODONÍN, s.r.o.
                                        www.rybarstvi-hodonin.cz

                                          Nnofish - Profil | So 12.10.2013 11:50:05

                                          fotojakes >> Dobrá, dostal jsi mě :-)
                                          Práce je furt stejná, ale vybavení a podmínky pro dělníky jsou X-násobně lepší. Zkoušel jsem třeba kožené oblečení, no hrůza. Dávat sto metráků sám (krát x lidí co to dělá) ručně ze sítě celý den, nebo mechanickým keserem je taky rozdíl. Odtahat to na hráz v koších, nebo mít sjezd do rybníka a nakladač, taky bude rozdíl. Je teda pravda, že zase před sto lety byly ty produkce na rybnících menší, to určitě. Náplň práce je asi stejná, ale vybavení je už trošku o něčem jiném, dřina už to taky taková něbude.

                                            NDida - Profil | So 12.10.2013 11:14:52

                                            Barbel 68 >> včera jsem tento výlov navštívil, je to tam moc pěkný - doporučuji navštívit, je tam i malá výstava rybářské techniky - na rozdíl od malých výlovů je tam co k vidění a hlavně k jídlu:-) až na to počasí...

                                              NBarbel 68 - Profil | So 12.10.2013 10:50:29

                                              http://www.trebon.rybarstvi.cz/podzimni-vylov-rybni​ku
                                              mega akce na Rožumberku už běží, ale jsou i další možnosti

                                                Nwoody - Profil | So 12.10.2013 9:44:50

                                                  Nmarmyš - Profil | So 12.10.2013 9:40:34

                                                  retrívr >> chválihodná činnost,hlavně je nech pořádně zaplácat bahnem. rád vzpomínám,jak mi naši nadávali,ale já byl šťastný,že byly na večeři moje bělice a okouni.

                                                    Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 9:18:44

                                                    rover >> Dík, tak Tobě hezký den.

                                                      Nretrívr - Profil | So 12.10.2013 9:18:09

                                                      marmyš >> Já těch možností za mlada moc neměl, proto se snažím to vynahradit vnukům, kteří to prožívají.

                                                        NLaďa K - Profil | So 12.10.2013 6:14:48

                                                        16.10. se v Cetkovicích loví soukromák, bude tam i cimbálovka.

                                                          Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 23:44:34

                                                          fotojakes >> Ano, ale mě se to moc nezamlouvá :-)
                                                          Cinknu, pokud ještě žiješ ...

                                                            Nfotojakes - Profil | Pá 11.10.2013 23:42:45

                                                            rover >> a já myslel, že my si z lovení nosíme ryby formou deputátu:-)

                                                              Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 23:37:32

                                                              fotojakes >> Souhlas, ...já ano, a není jich málo. Je to diskutabilní téma, ale to se dá řešit třeba u Petra :-)

                                                                Nfotojakes - Profil | Pá 11.10.2013 22:43:01

                                                                nofish >> no nevím, mě ta práce přijde stále dost podobná, jako je vidět na starých fotkách a obrazech. Jediný rozdíl je jen mechanizace a lepší prostředky, ale pořád tam šlapou chlapi bláto, stejně jako před 100, nebo 200 lety.

                                                                  Nfotojakes - Profil | Pá 11.10.2013 22:40:33

                                                                  rover >> on taky ne každý stojí o lidi na hrázi. A neznám rybáře, co si jde na lovení kupovat rybu k jídlu, takže tohle je bezpředmětné:-)

                                                                    Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 22:39:03

                                                                    retrívr >> Hezký večer Pavle :-)

                                                                      Nmarmyš - Profil | Pá 11.10.2013 22:38:35

                                                                      retrívr >> rád vzpomínám,kdy jsme mohli po skončení lovu vlézt do loviště a paběrkovat.

                                                                        Nretrívr - Profil | Pá 11.10.2013 22:32:29

                                                                        rover >> OK.

                                                                          Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 22:31:26

                                                                          retrívr >> Pouze podotknu, že nemám, co bych měl ještě navíc dodat. Jsem velmi rád, že cítím dlouhodobě vzájemnou názorovou shodu. Stejným směrem vedu i toho "svého" :-)

                                                                            Nmarmyš - Profil | Pá 11.10.2013 22:30:42

                                                                            rybník Sadek u Třebíče se loví ode dneška do neděle,atrakce zajištěny.

                                                                              Nretrívr - Profil | Pá 11.10.2013 22:19:47

                                                                              rover >> Ano, to mám na mysli.Co se týče ryb, pro ně tam nejdu, loni si náš pětiletý nějaké ryby odpracoval a vyhovořil s rybáři. Zážitek na celý život. O to jde u mne. Na výlov s tísícema lidí se já dívat nepůjdu a myslím, že k tomu ani svý rybáře nepovedu. Nic víc, nic míň.

                                                                                Nmarmyš - Profil | Pá 11.10.2013 22:11:09

                                                                                M0RGAN >> okouna si chytni,máš jich plný bagrák:-)

                                                                                  Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 22:06:24

                                                                                  fotojakes >> Právě, bohužel pro "všechny" :-( To je námět pro tebe, ...jsou tu srdcaři málem "odevšad", kteří ty lokální informace o výlovech mají, jen to dobře zorganizovat. Levnější v tom smyslu, že koupit kapra za 50/kg, nebo za 70sát, je celkem pro někoho dost rozdíl. Nemluvě o ostatních rybách, ...čím větší akce, tím hůře.

                                                                                    NLosPafkos - Profil | Pá 11.10.2013 22:05:18

                                                                                    17.10 výlov Velkého Počernického v Prahé.

                                                                                      Nnofish - Profil | Pá 11.10.2013 22:00:55

                                                                                      fotojakes - >> Ahoj.
                                                                                      Člevěče, vypíchnul bych jenom jednu větu :-) "Pro mnohé je to možnost jak se podívat na práci, která se po staletí téměř nezměnila"... Člověče, tomuhle bych něvěřil. U svazu to možná místy připomíná historii, ale jinak? Umíš si představit dělat to, co už je jen na fotkách a já třeba slyšel z vyprávění důchodců? Já teda ne :-)

                                                                                        NM0RGAN - Profil | Pá 11.10.2013 21:58:52

                                                                                        rover >> já si k výlovu jdu koupit okouna, toho v supermarketu nekoupím :-(

                                                                                          NAkula2 - Profil | Pá 11.10.2013 21:56:58

                                                                                          fotojakes - >> Výlov rybníka CHORYNĚ VELKÁ
                                                                                          http://www.ihustopece.cz/aktuality/sluzby/?more=180​#msg180

                                                                                            Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 21:56:15

                                                                                            retrívr >> Většinou se jedná o menší, privátní revíry, kam jsou lidé pozváni, a za případnou pomoc jsou odměněni zdarma rybou, není ale podmínkou. Sám za sebe toto preferuji daleko více, než se prodírat houfem lidí, platit za "cokoliv" nesmyslné peníze, ...to raději supermarket. :-) Jinak OK

                                                                                              Nknik-licht - Profil | Pá 11.10.2013 21:43:41

                                                                                              přidávám poznámku : Výlov přehrady blatnička 19-20 října 2013. Jihomoravský hraj , Obec Blatnice... Stojí to za to chlapy převlečení za hastrmany točí kolem štěstí a můžete asi za 10 kč vyhrát kapra. jinak rybářská bašta z rybích specialit,prodej ryb, stánky, a kolotoče,burčák.

                                                                                                NM0RGAN - Profil | Pá 11.10.2013 21:42:11

                                                                                                Olomoucký a zlínský nic :-(
                                                                                                Vím jen o výlovu v Tovačově, kde jsem byl i loni.

                                                                                                "Rybářství Tovačov pořádá tradiční
                                                                                                SLAVNOSTNÍ VÝLOV HRADECKÉHO RYBNÍKA
                                                                                                v Tovačově ve dnech 19. a 20. října 2013
                                                                                                sobota - neděle
                                                                                                Začátek výlovu v 8.30 hodin na hrázi Hradeckého rybníka.
                                                                                                Zveme všechny na ochutnávku rybích specialit. Je zajištěn prodej živých ryb. K poslechu budou hrát Šediváci.
                                                                                                Atrakce pro děti! Pro zájemce bude zpřístupněn k prohlídce zámek od 9.00 do 16.30 hod."

                                                                                                zdroj: http://rybarstvitovacov.717.cz/

                                                                                                  Nfotojakes - Profil | Pá 11.10.2013 21:36:14

                                                                                                  rover >> bohužel neexistuje žádná centrální databáze, kde bys to našel, jen seznam, který dává dohromady rybářské sdružení ČR. Pokud ví někdo o dalších, může je sypat sem do diskuse. Jen nechápu co myslíš regionální akcí a ještě k tomu zajímavější a levnější. Pokud vím, nikde se vstupné na hrázi nevybírá.

                                                                                                    Nretrívr - Profil | Pá 11.10.2013 21:34:56

                                                                                                    rover >> Ano, máš pravdu.Já s vnoučkem nestihl " nejbližší" , tedy 4O km a další sháním, ty lokální nebombastické jsou ty nejlepší, kde to jako loni prostě vnímá a stačí pozorovat, je to ta nejlepší škola.Volám , sháním.Ale snad něco vyjde.To víš, není to legrace, když začínaj touhle dobou v 7-8 hodin a máš tam 5O km jet.Myslím, že taková věc by neměla být anonimní, měla by být známa především " orgánům", kteří by to pak měli dát dál.

                                                                                                      Nrover - Profil | Pá 11.10.2013 21:30:39

                                                                                                      Je škoda, že ty seznamy výlovů jsou poměrně neůplné, ...souběžně probíhají další, lokální, regionální "akce", které jsou mnohdy daleko zajímavější, a to hlavně cenově.

                                                                                                        NWaxy - Profil | Pá 11.10.2013 21:18:56

                                                                                                        fotojakes - >> Chtel bych se zeptat na informace o vylovech v Karlovarskem kraji