NTavris29 - Profil | Čt 10.10.2013 13:31:17
meteor >> Hejlov mi připadal jako krásná svazovka. Rád jsem tam s tátou jezdil....
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 12:52:53
meteor >> :) :) napsal jsi to velmi krásně, ale bavil jsem se jen o soukromácích
Nfotojakes - Profil | Čt 10.10.2013 12:23:22
meteor >> tohle si netroufám hodnotit, ale z těch soukromých patří mezi tu špici z mého pohledu. Mě se tam nejvíce líbí prostředí (příroda, zeleno, plno stromů a stínu) a malé množství rybářů na velkou plochu.
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 12:16:49
fotojakes >> díky (viz. můj předchozí příspěvek).
Ještě pro upřesnění: připadne ti Hejlov jako nejlepší voda u nás (bez toho, že by se hodnotili zvlášť soukromé a svazové vody)? Já jen, že řeč (= Bojlísařův příspěvek) byla o všech vodách u nás, nejen soukromých :-)
Jinak s tou zajímavostí bych souhlasil - sice jsem na Hejlově nebyl (a dost pravděpodobně ani nebudu), ale jeví se velice dobře.
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 12:14:20
Bojlísař >> viz. zápis "fotojakeše" nad tvojím příspěvkem... kterému tímto děkuji za upřesnění ohledně lokality.
PS: (ke druhé části tvého příspěvku): pokud budeš tak "cimprlich", tak já ti na oplátku napíšu, že TY OSOBNĚ nemůžeš posoudit, která voda je v tuzemsku nejlepší, pokud neobjedeš VŠECHNY, přičemž - kvůli statistické přesnosti - bys měl na každé chytat zhruba stejný časový úsek za stejných všeobecných podmínek (tlak, slunce / déšť, denní doba atd.) ;-) Já tě také mohu prohlásit za "blázna", když si troufáš takto hodnotit Těšínského vodu, zejména vzhledem k tvému věku (ve smyslu, že jsi toho zřejmě tolik neobjezdil a že se rybám nevěnuješ nějak dlouho)...
NKruan - Profil | Čt 10.10.2013 12:05:16
fotojakes >> propadne tam hacek mezi rybama na dno ? :)
Nfotojakes - Profil | Čt 10.10.2013 12:03:50
meteor >> jen pro upřesnění, točilo se to na malém hejlově a tam je obsádka mnohem hustší než na velkém, který také vidím jako jednu z nejzajímavějších soukromých vod u nás.
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 11:55:51
meteor >> No taky kdyby jsi mi v tom bránil, tak by to bylo neadekvátní z tvé strany :) a žádné rýpání, ale napsat o vodě, kterou neznám, že je to kaprodrom je trochu nesmysl :) A člověk co to napíše je podle mě blázen a může mít článků a fotek tři zadky......
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 11:47:13
Martin M. >> v podstatě máš pravdu... ale když já to zakrmování den předem a ten kaprprut s pětisty metry silonu ve spojitosti se šoulačkou nedokážu "rozchodit" :-)
PS: a to nezmiňuju ten Karlův kaprpodběrák :-) prostě pokud se chce štrachat kolem vody s takovou výbavou a jakože šoulat, je to jeho věc, nicméně chtěl bych ho / je vidět po 10 kilometrech kolem vody :-) a že šoulačka je hodně o chození / pohybu, na tom se asi shodneme...
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 11:43:41
Bojlísař >> to byla reakce na tvůj "výstřel do tmy" (citace):
>>Fishky Tak ušetři peníze dej do kupy výbavu a přijeď na ,,kaprodrom,, a říkám ti, že nechytíš ani rybu, ty kaprodrome :D :D
Jelikož Fishky je suprovní rybář, tak mi ta reakce přišla )slušně řečeno) neadekvátní, tudíž jsem ti doporučil prohlédnout si Fishkyho profil, ať vlastně víš, komu svůj příspěvek směruješ. No a pokud si myslíš, že nachytat kapry na kaprodromu je problém, tak - není :-) Rozhodně ne takový, jako je nachytat na svazovce (bavíme se o větších kouscích) ;-)
Z tohoto pohledu jsou pak tvé příspěvky spíše takové "rýpáníčko", jelikož Fishky psal alespoň k tématu (mimochodem, jeho popis šoulačky je docela přesný vzhledem k tomu, co si kdo pod šoulačkou představuje).
Pokud máš potřebu se posr*t a běžet do kostela poprosit o odpuštění, tak já ti v tom bránit určitě nebudu :-D
NMartin M. - Profil | Čt 10.10.2013 11:38:35
meteor >> to je, jako kdyz mi lidi vycitaji, ze feeder s peletami neni feeder. Nebo ze kaprarina s foukackou neni kaprarina. Hajime si sve zebricky hodnot (aby echt styl zustal dost echt), ale pravda je, ze lepsi nazvy pro to nemame.
NPavel Z - Profil | Čt 10.10.2013 11:33:08
Pěkné video a krásné ryby
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 11:32:21
meteor >> A pokud vím tak jsme se bavily o soukromácích :)
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 11:30:52
meteor >> A co jako?? Že má články,fotky atd.... to se z toho mám po...at? Nebo mám běžet do kostela a prosim o odpuštění, za to že jsem tu řekl něco co si myslím? Neblázni přece.... Fishky je určitě supr rybář, ale je to furt jen člověk a ne bůhví co :D A co je podle tebe nejlepší voda? Ta co patří svazu? :D
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 11:21:39
Bojlísař >> podívej se Fishkymu do profilu (fotky, články atd.) a pak můžeš rozumovat, brblo ;-)
(bez urážky)
EDIT: J.Těšínský má nejlepší vodu v ČR? To asi vlastní pramen Mattonni nebo co? :-) Jestli ti přijde "nejlepší voda v ČR" ta, která je v soukromých rukou... pak je něco IMHO špatně...
Nmeteor - Profil | Čt 10.10.2013 11:20:14
Martin M. >> ještě lepší by bylo napsat "obecně se šoulačka chápe tak a tak", jelikož přeci jen nějaké "obecné povědomí" o šoulačce je, přičemž se tak úplně nekryje s variantami podanými J.Těšínským nebo K.Niklem ;-)
Přesná definice šoulačky ASI neexistuje, ale je tady to "obecné povědomí": třeba to zakrmování den předem nebo lov s 3,6metrovým kapřákem s navijákem na zavážení, to je IMHO úplně mimo výseč :-)
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 11:15:54
Fishky >> A neber to prosím jako nějakou reklamu, jen by jsi měli lidi co mají soukromé vody promyslet, zda to dělají pro peníze nebo jako koníček ( to je totiž razantní rozdíl) a většina právě pro peníze, taky to tak vypadá....
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 11:13:21
Fishky >> jéééé jak by ten svět byl krásnější, kdyby si lidi nezáviděli a naopak se snažili poučit od těch zkušenějších a ne za každou cenu říct, že tohle je na h...o a tohle je o níčem a tohle bych taky nikdy neudělal....to je sice pěkné, ale koho to zajímá? A nebáol bych se říct, že má Jarda Těšínský nejlepší vodu co v Čr je. ( takové vody by měli být všude,žádný přerybněný KAPRODROMY, žádný přeplněný břechy rybářema,čisto na břehách, zkrátka krásná klubová voda jak má být ) A to je můj názor :)
NMartin M. - Profil | Čt 10.10.2013 11:00:59
Fishky >> bylo by vhodnejsi psat "ja chytam takhle" nez si trvat na "soulacka je kdyz". Zadne presne pravidlo totiz neexistuje, nastesti.
NFishky - Profil | Čt 10.10.2013 10:53:26
MB >> jo sem nepoučitelnej, občas mě ti MW&AP vytočí, no :))
NMB - Profil | Čt 10.10.2013 10:51:10
Fishky >> stojí ti to za to?
jdi raděj vláčet ...:c) srabe :c))))
NFishky - Profil | Čt 10.10.2013 10:48:42
Bojlísař >> výbavu mám připravenou pořád. A ryby se nechytají jinak na Orlíku, jinak na Mlýnech či jinak na kaprodromu, ryby se chovají na všech vodách instinktivně a pudově obdobně, tedy když je pak i tak chytáš, je jedno kde chytáš, zachytáš všude. Všude jsou to ti samí kapři ať z Třeboně, Pohořelic, Slovenska či Maďarska, to máš fuk, chovají se všichni obdobně. Vyběhnout u nás s kolovrátkem a bambusákem s kuku, tak lapíš cejna, možná plotici. Určitě nelapíš dva tříkilový líny a dva kapry 70+ (tedy ne mezi 4mi rybami. Možná jako 20. záběr bys měl "hezčího" kapra, ale určitě ne 2 takové líny a 2 kapry jen tak.)
NDida - Profil | Čt 10.10.2013 10:27:52
Fishky >> tak se teda těšíme až nám natočíš předpisové video o šoulačce!!:-)
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 10:27:03
Fishky >> neměl jsem na mysli rozšiřovat, ale dát do kupy a to znamená - shromáždit :) tedy aspoň podle mě. A nevím jestly je adekvátní označit vodu na které jsem nikdy nechytal jako ,,KAPRODROM,, :)
NFishky - Profil | Čt 10.10.2013 10:15:53
Kruan >> U šoulačky se nekrmí. Tiše se přiblížit k vodě, nahodit a vyčkat, zda se v oblasti ryba vyskytuje a krmí. Na upoutání se můžou k návnadě "pinknout" dvě tři zrnka kuku na propad, ale to je tak vše. Po 20ti minutách bez "drbu" se může mazat jinam a při odchodu se místo prohodí hrstí kukuřice, ale ne dřív. Takhle se obejde revír dokola s tím, že každé nové místo je bez krmení a při odchodu tam padne hrst. Následné "druhé" kolo je obdobné - přijde se na místo č. 1, kde se začínalo a do prohozené oblasti kukuřicí před třeba dvěma hodinami se s největší opatrností zlehka posadí montáž a pokud tam ta ryba byla a krmila se, pak na sebe záběr vesměs nenechá dlouho čekat. Takhle se obejde revír dvakrát (poprvé bez krmení, podruhé se chytá v zakrmeném místě) a může se mazat domů. Těch šoulačkových míst moc není, takže i velký revír může mít potenciálně vhodných 5-6 míst. Mimo to - babí léto je super dobou na šoulačku, rybářů se stupňující se zimou ubývá a ryby se na zimu futrují o 106.
Bojlísař >> abych zachytal (nejen na kaprodromu) nepotřebuju pošetřit a už vůbec rozšiřovat výbavu.
NKruan - Profil | Čt 10.10.2013 10:01:19
Video jsem zkouknula celkove se mi libilo, ale z tech "bait" a "booster" napisu je mi na bliti....U soulacky krmit nejakejma chemickejma svinstvama asi neni to prave orechove...teda alespon podle me...
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 10:00:38
Fishky >> no pokud nejsi přezdívkou Fishky, tak stopro ne
NFishky - Profil | Čt 10.10.2013 9:57:15
Bojlísař >> "ušetři peníze dej do kupy výbavu"? to asi nebylo na mě, že ne :))
NJoeChains - Profil | Čt 10.10.2013 9:44:25
Proc vzdycky kdyz ve videu padne vyraz "na soulacku", tak ucinkujici koukne na prut nebo kyvne jeho smerem ? Ono uz "chytil jsem ho na soulacku" je dle meho megakravina, pokud soulacka znamena to, co odjakziva, tak kdyz tak "chytil jsem ho pri soulacce", to zas ale nema cenu rikat ve videu, kde ja natocena soulacka, to muze pak vypravet v hospode "chytil jsem ho na jet fish pri soulacce tam a tam".
JMHO
NBojlísař - Profil | Čt 10.10.2013 9:42:20
Fishky - Tak ušetři peníze dej do kupy výbavu a přijeď na ,,kaprodrom,, a říkám ti, že nechytíš ani rybu, ty kaprodrome :D :D
NMB - Profil | Čt 10.10.2013 9:33:21
prej krásně vidíte záběr.....a .ona tam hrčí brzda ...přesnější by bylo krásně slyšíte záběr :c)))
Dobře Von ! .))))
NMB - Profil | Čt 10.10.2013 9:25:13
Fishky >> ještě nejkrásnější by měl natočit šoulačku :)
ahoj ty tu
NBadimura - Profil | Čt 10.10.2013 9:16:30
Fishky >> Souhlasím s tebou na 100%
NFishky - Profil | St 9.10.2013 19:12:43
Dida >> nekritizuju, jen jsem napsal jak to vidím. Pochválil bych třeba podběrák, ale jen idiot by si na šoulačku do marastu vzal podběrák, co nejde složit. Nebo bych pochválil tichý přístup k vodě (ale ten tam nějak chybí). Pochválil bych lokalizaci ryb, ale ta se nekonala. Pochválit jde ta pohoda, co sálá z videa. Taková pohodová parodie s pěkným počasím o šoulačce. Pochválit jde také reklamní záměr, začínající i středně pokročilý rybář bude mít pocit, že cesta ke tří kilovým línům vede skrz krmení od JT. Pokročilý rybář ví, že na soukromáku, kde je hromada línů stačí plechovka bonduelky, plavačkový prut a brčko nahozené kousek od břehu a parádně si zachytá ;-)
NDida - Profil | St 9.10.2013 18:24:35
Fishky >> kritizovat dovede každej, dyt můžeš natočit lepší, mistře!!
NFishky - Profil | St 9.10.2013 18:09:27
Najít na půdě starý prut po dědovi, vzít ho na kaprodrom a prvním kaprem odvařit hystorický naviják, no zajímavý počin, na druhou stranu i hodně levný (vypadá to jak parodie na UK retro filmy, ale autor to asi myslí vážně :o) Šoulačka není lov s vaglerem na peletu a třemi hrstmi krmení k brčku. Šoulačka není lov s giga podložkou, ani obalovacím těstem. Šoulačka je uplně o něčem jiném, bohužel. Šoulačku už natočil Nikl i Těšinský, teď zbývá Eva a Vašek a bude to kompletní.
NPegi - Profil | Čt 8.8.2013 16:55:57
A to všetko iba spoužitím nástrah značky JET FISCH (: tak ja utekám do obchodu na nákup. Ale video je pekné. Len tá reklama.
NDoktor1 - Profil | St 31.7.2013 10:55:21
kazdy co napise nieco ine ako krasa je ....., ci uz ide o prezentaciu firmy, ci uz pouzil wagler, bublinu, husie brko, spunt alebo cokolvek ine nie je podstatne, podstatny je vysledok, prostredie a krasa z lovu, drzte sa inak za mna 1.
Npaia - Profil | St 31.7.2013 9:56:06
šoulačka je opravdu trošku o něčem jiném... to, co JT předvedl v druhé půlce byl klasický pellet waggler fishing, jak ho známe z anglických soukromáků...
Narsen - Profil | Po 29.7.2013 13:26:44
Martin M. >> v tom případě se omlouvám ;) moje blbost, že sem si toho nevšiml
NCasio - Profil | Po 29.7.2013 12:00:56
Goldy >> Copak, ve Vožici se urodilo? :-))
NGoldy - Profil | Po 29.7.2013 11:55:51
Casio >> To ješte ,že nejezdíš do Mladé Vožice.
NMartin M. - Profil | Po 29.7.2013 11:22:05
arsen >> umisteni mezi "sponzorovana videa" je zpoplatneno.
Narsen - Profil | Ne 21.7.2013 12:31:33
zajímalo by mě o kolik je moje poslední rybářské video, které mi tu neschválili, více reklamnější, než tohle :D .."na všechny stejnej metr berte ......."
NSlavnýLovecPampalini - Profil | Pá 19.7.2013 17:49:07
šesty >> "Tak a teď si připadám jak totální blbec" no co ti na to mam říct :-))
Nto je jedno - Profil | Pá 19.7.2013 17:39:23
no coment. prostě za 1. a reklama? trošku rušivý element v té pohodě,ale kdo chce tak ji přeskočí.
NCasio - Profil | Pá 19.7.2013 7:41:33
Mě ta reklama vůbec nevadí. Klidně to můžu brát jako inspiraci nebo radu k vyzkoušení. Obsah videa se mi líbí. Možná jen ten cvrkot....Tyhle filmy si pustím pro uklidnění, když někde narazím na blba :-))
NMAXXSKATER - Profil | Pá 19.7.2013 1:04:09
Pěkný video. Mně se to líbilo. Reklama tam je, to je "bohužel" jasné. Díky tomu ty videa vznikají. Ten naviják bych taky zvolil jinej, ten bzučák mi tam do toho moc neseděl. :-) Jinak bych si šel rozkrmit místa o něco dříve před lovem, ale jinak nemám výhrady ani připomínky.
NLajnator - Profil | Pá 19.7.2013 0:02:54
Pěkné video, nepochybně inspirované Passion of Angling - Redmire legends, Zmíněný Chris Yates je na druhou stranu mnohem více chrismatický, než Jarda, který se s bambusáčkem vyloženě pral a evidentně ho měl poprvé v ruce. Je holt vidět, že to není jen o muzice a starém cajku !-) Hodnotím pozitivně, ale originál je originál!
NMar0 - Profil | Čt 18.7.2013 22:41:40
Už se těším na další !! pěkně !! :-)
NNeBeroun alias Qwert - Profil | St 17.7.2013 14:19:03
Jeli >> pojem šoulačka je zde milionkrát překroucen... z toho si nic nedělej ;-)
NJeli - Profil | St 17.7.2013 11:20:03
Začátek videa byl moc pěkný, potom se to bohužel "zvrhlo" v podstatě k reklamě, ale to se dalo s ohledem na původ videa očekávat. Šoulačka, chytání kapříků na splávek je moje krevní skupina. Nějak mi ale vadí spojování pojmu šoulačka, kdy dle mě se jedná o akvitní vyhledáváni ryb, při kterém rybář pozoruje, na jakém místě se ryby vyskytují, zda na tom místě josu zrovna aktivní či ne (např. podle bublinek objevujících se na hladině, apod.), se způsobem, kdy si den do předu na jedno místo nakrmím a pak tam přijdu chytat ... To prostě není šoulačka .... Kouzlo šoulačky pro mě je právě to, že vezmu proutek se splávkem a procházím břeh a snažím se podle aktivity ryb na daném místě nějakou ulovit.
NDušan_hp - Profil | Út 16.7.2013 10:42:25
Pěkný video, klasika bambusák. Na tom bych chtěl vidět 15kg selátko!
N*FishMan* - Profil | Út 16.7.2013 10:32:25
Pěkné video těším se na další :)
NMilan 66 - Profil | Po 15.7.2013 20:22:25
U me parada!!! Chytacka dle meho gusta. Diky.
Nšesty - Profil | Po 15.7.2013 19:21:50
Tak a teď si připadám jak totální blbec,jak je to jednoduchý chytit tříkilového Lína...prostě si zajdu koupit krmení JET FISH a jdu na Labe kostit 3kg+ Líny paráda:)))....ryby krásný,ale zbytek klasická propagace...
Nafjee - Profil | Po 15.7.2013 19:15:13
Vůbec mi tam ten borec nesedí, jinak celkem dobrý.
NErva - Profil | Po 15.7.2013 19:13:01
Pěkné a povedené video .
NBrtek - Profil | Po 15.7.2013 18:38:45
super masáž propagační video nic víc : )))
NTOPR - Profil | Po 15.7.2013 18:28:38
Né jen těžkou kaprařinou živ je člověk,moc hezké.
Ndukin - Profil | Po 15.7.2013 18:15:35
Hezké video, Jarda si to vychutnal :o) Je to jiné chytání než běžná kaprařina. Taky rád chodím takto najemno a když ryby berou je to prostě super!!
Nlevhan - Profil | Po 15.7.2013 18:12:07
krasne udelane video parada tento lov proste miluju mozna jedna malickost ten cvrcek pri zdolavani jinak nadhera
Červené karty: Krtek11111, Matthysek, TG007