O mistra Moravy ve feederu 2013

Diskuse k mini článku O mistra Moravy ve feederu 2013

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 31.5.2013
63 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsumec 10 - Profil | Po 10.6.2013 12:13:58

Kluci děkuji.

    Nnumen - Profil | Po 10.6.2013 11:27:29

    Palo >> Tohle řešení je nějaké prapodivné. Souhlasím s klukama,že vždy měli smůlu ti poslední!

      NPetr Havlíček - Profil | Po 10.6.2013 10:59:55

      Zajda >> kde je vůle, je i cesta ...

        Nsumec 10 - Profil | Po 10.6.2013 10:48:38

        Palo >> OK

          Nsumec 10 - Profil | Po 10.6.2013 10:45:01

          Zajda >> Bylo by to dobré, pokud by to šlo.

            NZajda - Profil | Po 10.6.2013 10:41:22

            Palo >> Vím, že můj názor není směrodatný, ale co přidat na horním úseku 30m nebo udělat 9m sektory? Asi to moc nepoteče, takže by to snad šlo...

              NPalo - Profil | Po 10.6.2013 10:20:56

              sumec 10 >> Je to tvůj subjektivní názor a o práci s mládeží mě tak moc poučovat nemusíš - dělám ji 15 let. O požadované info si písni na adresu v propozicích. A ani zveřejněná startovní listina není řazena tak jak se přihlašovali, protože byla připisována v blocích. Rozhodnutí je dané a konečné. Pokud se někdo odhlásí info se ti dostane. Pokud se někdo neodhlásí a nepřijede - nebude jeho přihláška na příští závody akceptována.

                NMartin M. - Profil | Po 10.6.2013 10:06:53

                Pokud by se nekdo z jihu rozhodl, ze uvolni sve misto na Becve juniorum, nabizim mu alternativni reseni - zavod v Hodonine ze Slovenske strany reky Moravy: http://www.feeder.sk/index.php/accordion-b/level-21​/97-propozicie-1-liga-lru-feeder-skalica-2013

                  Nsumec 10 - Profil | Po 10.6.2013 9:21:31

                  Palo >> Chápu, že všechno nejde a nafukovací Bečva není. Ale nechápu proč se nevyřadí ti, kteří se přihlásí poslední.Tak ti co se snaží udělat vše co nejdřív, doplatí na ty co podle zvláštních pravidel a výběru se mohou přihlásit třeba dnes.Vždy a všude se škrknou ti poslední. Já bych to nestavěl tak, aby přenechávali místa juniorům, kdo se nahlásil pozdě má smůlu. Práce s mládeží je hodně složitá a to ti může potvrdit Radek a je lidiček, rok od roku méně a tímto ji dáváme pěkný příklad, jak se to dělá.Na to se hodí heslo co je v plynárnách ve Znojmě.S poctivostí nejdál dojdeš,ale ti nepoctiví jsou tam dřív.Vyhodit juniory to si myslím je to nejhorší varianta co jste mohli udělat.Celou zimu si plánují, jak budou chytat o mistra Moravy a teď je všechno na nic.Mohl bys zveřejnit kolik juniorů a dalších lidí jste vyškrkli a seznam přihlášených. Určitě s tím nebude problém, nebo jo?

                    NPalo - Profil | Po 10.6.2013 6:38:24

                    sumec 10 >> viš sranda to vůbec není, ale na KP a divizi ÚS SMS nemůžu vyřadit závodníky ze severu (skončila by tím podpora našeho ÚS a de fakto i závody na severu) to by určitě za to stálo..A i když je Bečva atraktivní - není nafukovací. Jestli vaši (z jihu) přenechají svoje místa juniorům - nemáme problém. Je to poprvé kdy jsme museli ke škrtání sáhnout.
                    Když budeš pořádat závody ty - budeme respektovar tvoje pravidla a tvoje rozhodnutí.

                      Nsumec 10 - Profil | So 8.6.2013 20:19:49

                      RADYNEK >> Je sranda, že kluci na fotkách co jsou na upoutávku na Bečvu byli vyhozeni a přihlásili se brzo a někteří, kteří se přihlásili po nich tam jsou.Doufám, že ten kdo to rozhodoval, tak na Pasohlávkách bude také plno .Takové věci se nedělají a mládež ta by se měla být na první řadě.

                        NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 12:39:01

                        Siky >> ok

                          NSiky - Profil | Po 3.6.2013 11:21:08

                          RADYNEK >> Jsem mistr losování, to jediný mi jde :-)))) Dobrá, mám to kousek, tak to přednesu doma, spojím to s návštěvou rodné hroudy a ozvu se. Ten úsek se mi moc líbí.

                            NPalo - Profil | Po 3.6.2013 10:42:09

                            Kluci přihlásit se na závody může každej, ale je to úplně stejný jako např. přeborník územního svazu - kluci z jihu závodí někteří oba naše závody KP, dostanou poháry, ceny atd ale přeborník územního svazu je ten nejlepší z pořádajícího svazu (je to ten poslední součet).
                            Bečvu děláme proto, že je to v dnešní době nejatraktivnější revír na řece na celé Moravě - to není loterie o jedné rybě - kdo zažil potvrdí.
                            Siky škoda - je plno

                              Nkajman02 - Profil | Po 3.6.2013 10:40:10

                              Petr Havlíček >> na části Bečvy je staveniště, protože přestavují železniční most, měřili jsme to pečlivě, je tam 570m na kterých se dá regulérně chytat, jinak si myslím, že v okolí lepší trať není

                                NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 10:34:02

                                Siky >> Tohle jsou Bulhary, první kolo KP a Divize MRS - není součástí Mistra Moravy. Chtěls závod na Moravě, tak nabízím:-) Povolenku vyřídím. Ty můžeš bejt Mistr čeho chceš:-)

                                  NKóĎA - Profil | Po 3.6.2013 10:18:13

                                  Siky >> to není žádná novinka. Kdysi se to už pěkně zhádalo ohledně přeborníka Moravy, tenkrát to byl jeden závod jako v Čechách. Stejný princip, člen ČRS - příhlášení neumožněno. Tuším že to byl rok 2007 nebo 2006.

                                    NSiky - Profil | Po 3.6.2013 10:18:01

                                    RADYNEK >> Hele, nějak mi to splývá. Takže ten první závod o Mistra Moravy je ještě volný? A můžu být Mistr Moravy, i když nejsem člen MRS. A zařídíš mi povolenku? :-)

                                      NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 10:13:32

                                      Siky >> ne: http://feedertrebic.cz/index.php/lru/propozice-2013​/319-seznam-pruhlasenych-na-bulhary-1-loko-divize-a​-kp-mrs
                                      To si pleteš s Bečvou. Hele, ty nikam nechceš, že? Jen popichuješ.

                                        NSiky - Profil | Po 3.6.2013 10:11:42

                                        hraji >> V podstatě s tebou souhlasím, ale proč musí být Mistr Moravy jen moravák? Resp. já jsem moravák, ale bohužel teď makám a žiju v Praze, takže ač rodilý znojmák nemůžu být Mistrem Moravy ani kdybych nějakým omylem zachytal :-)

                                          NSiky - Profil | Po 3.6.2013 10:09:25

                                          RADYNEK >> Dyť už máte plno, ne?

                                            NPetr Havlíček - Profil | Po 3.6.2013 9:56:04

                                            Siky >> já si myslím, že se (Češi) můžeme těchto závodů zúčastnit, ale jeden malý problém (pro nás) je v tom, že první závod (Bečva??) je již obsazen a přednost dostali "místní", což dokážu pochopit. Tak jsem to pochopil z diskuse někde tady níže.
                                            Spíš si myslím, že je škoda ten závod dělat na revíru, kam se více lidí nevejde. Zvlášť, pokud je o to zájem.

                                              Nhraji - Profil | Po 3.6.2013 9:49:44

                                              Tedy na úvod napíšu, že mi po tom nic není, ale tu paranoiu jste z plavané přebrali hodně brzo.
                                              Proboha, když si někdo udělá závod pro Josefy ze severních Čech, tak si uděla závod pro Josefy a je mi to jedno, proč za tím hledat nějaký hlubší význam, úmysl, nepřítelství?
                                              Já pořádám mistrovství vesmíru a nezvu Marťany, ještě si nestěžovali.

                                                NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 9:36:30

                                                Siky >> klidně vyzkoušej, nic ti v tom nebrání. Takže tě mám čekat na Bulharech? Propozice: http://feedertrebic.cz/index.php/propozice-na-1-kol​o-divize-mrs-druzstev-a-krajskeho-preboru-jednotliv​cu-mrs-2013

                                                  NSiky - Profil | Po 3.6.2013 9:33:46

                                                  RADYNEK >> Mě se bát nemusíš, to víš! :-)))) Jen mě to přijde zvláštní, ale já jsem už asi paranoidní. Já osobně bych si třeba některé moravské revíry rád vyzkoušel, ale proč, když mě vyřadíte už před závodem?

                                                    NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 8:45:25

                                                    Ricci >> :-)

                                                      NRADYNEK - Profil | Po 3.6.2013 8:45:05

                                                      Siky >> protože se tě bojíme, abys nevyhrál, tak tohle opatření:-) Ale ne, taková byla domluva Severu s Jihem. Tohle je něco jinýho, jako Přebor Čech - jeden závod.

                                                        Nčabi - Profil | Po 3.6.2013 8:34:33

                                                        Siky >> však přeborníkem moravy může být také kdokoliv, kdo se nahlásí na divizní závody v MRS či ÚS SMS.
                                                        Tohle je něco jiného než přeborník čech či moravy. Přeborník moravy je ze dvou závodů. V MRS jsou to Bulhary a Pasohlávky. Na SMS to je Krčmaň a Bečva.

                                                          NRicci - Profil | Po 3.6.2013 8:19:55

                                                          RADYNEK >> Pamatuj - hloupost se nedá fackováním vyléčit.

                                                            NSiky - Profil | Po 3.6.2013 7:56:11

                                                            Hele, kluci. Asi si mě teď zařadíte do krabičky se Zajdou, ale zeptat se musím. Není to vůči závodníkům z Čech trochu divný? Minimálně divný. Proč nemůže být Mistr Moravy z Čech, když Přeborníkem Čech může být kdokoliv?

                                                              NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 22:33:18

                                                              Zajda >> Zajdo, Zajdo. Já sem nevěřil, že se jeden z největších rejpalů na MRKu. Něco na tom asi bude :-) Fakt nevím, o co ti jde. Už jsi dělal nějaký závody, jestli vůbec tušíš, do čeho chceš rejpat? Nebo jenom nemáš co dělat a tak se bavíš?

                                                                NMartin M. - Profil | Ne 2.6.2013 22:18:48

                                                                Zajda >> nemam problem po kazdem svem zavode zverejnit zde na MRKu rozdeleni financi.

                                                                  NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 22:17:35

                                                                  Palo >> Klídek, Pavliku...

                                                                    NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 22:16:47

                                                                    Martin M. >> Kdybys nedávno ještě s několika kolegy nebrečel v jiném vlákně, jak to chodí jinde, tak bych neřekl ani popel. Jenomže někde je to špatné a někde ne, že? Končím.

                                                                      NPalo - Profil | Ne 2.6.2013 22:14:51

                                                                      Zajda >> prosím tě z hlediska financování závodu nejsi v obraze - né každej organizátor to má tak "jednoduchý" jak u nás na odboru. Přesuň svoje moudra na nějakej jinej řádek a nech to tu pro rybařinu.Děkuji.

                                                                        NMartin M. - Profil | Ne 2.6.2013 22:13:46

                                                                        Zajda >> napsal jsi, ze nekde jsou drazi, a ted se k tomu nemas to vysvetlit - tak ja te budu jen citovat "Nedělej ze sebe bejka bez koulí, nejde ti to...".

                                                                          NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 22:10:09

                                                                          mike1977 >> OK, rád pomůžu.

                                                                            NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 22:08:09

                                                                            Martin M. >> Nevím, do čeho jsem bodnul. Nějak se do toho zamotal Radek a teď i ty...Jinak ti tedy děkuji za vysvětlení...

                                                                              Nmike1977 - Profil | Ne 2.6.2013 22:07:09

                                                                              RADYNEK >> Děkuji a promin za asi "zbytečné dotazy" :-) Přeji příjemný večer... :-)

                                                                                NMartin M. - Profil | Ne 2.6.2013 22:01:49

                                                                                Zajda >> takze je ti to jedno, ale rejpnout jsi to musel. Asi proto, ze tvuj zavod stoji 100kc (ne tvoji zasluhou), kdezto nas (muj) zavod 3x tolik, a protoze si posledni dobou nerozumime, tak jsi bodnul. A misto aby to zustalo mezi nami dvemi, tak do toho zatahujes i nase zavody. A to jsou presne ty situace, kvuli kterym se z pratelskych pohodovych zavodu stavaji zakulisni tahanice.
                                                                                Podotykam, ze krome zaplaceni rozhodcich jdou vsechny penize zpet do cen a je tam jeste jednou tolik od sponzora. Ano dalo by se to udelat s nizsim startovnym a s mensimi vyhrami, ale rozhodli jsme se to delat takto. Pokud ti to je skutecne jedno, tak mlc.

                                                                                  NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:59:37

                                                                                  mike1977 >> už se chytám :-) nefunguje odkaz přímo na místo. Tak vlevo
                                                                                  "Sport, mládež a mezinárodní činnost" - "Registrace sportovců" - "Žádost o novou registraci závodníka"

                                                                                    Nmike1977 - Profil | Ne 2.6.2013 21:53:45

                                                                                    RADYNEK >> promin, ale poslal jsi mi to samé, co jsem poslal já tobě.....(jako na registraci - a právě tam to není a ztrácím se...a děkuji za radu....) http://www.rybsvaz.cz/?page=rada%2Fodd_sport_mladez​&lang=cz&fromIDS=&test=0&archiv=&archiv_uroven=&arc​hiv_vnoreni=&archiv_rok=&vnoreni=1&odd_sport_mladez​_menu_rok=&odd_sport_mladez_menu_uroven=4

                                                                                      NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 21:49:03

                                                                                      RADYNEK >> Nechápu, co je na tom hloupého. Jestli to tak cítíš ty, tak máš holt smůlu...

                                                                                        NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:41:01

                                                                                        Zajda >> tak to tak hloupě nekomentuj!!

                                                                                          NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 21:40:05

                                                                                          Konkrétně je mi to úplně jedno, jaké vlezné jste si stanovili. Pokud se zúčastním, tak zaplatím a nic neřeším...

                                                                                            NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:37:47

                                                                                            Zajda >> takže konkrétně, tobě se nelíbí, že máme vlezný 300 kč na Bulhary?

                                                                                              NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:36:54

                                                                                              mike1977 >> mike1977 - 2.6.2013 21:28:56 >> pokud budeš chtít zkusit závody, tak to složité není. Kromě vyřízení registrace LRU, viz článek, potřebuješ feederový nebo pickerový prut, vezírek o minimální délce 4 metry, podběrák, vyprošťovač háčků a platné rybářské doklady pro lov jednotlivých revírech, taky měrný misky na nástrahy.

                                                                                                NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 21:34:23

                                                                                                RADYNEK >> Nedělej ze sebe bejka bez koulí, nejde ti to...

                                                                                                  NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:31:39

                                                                                                  Zajda >> já nevím co máš na mysli, tak se ptám. Tak jak?

                                                                                                    Nmike1977 - Profil | Ne 2.6.2013 21:28:56

                                                                                                    Asi budu za amatéra, ale, jak čtu, stát se závodníkem na feeder LRU asi pro akrivistu z MRS není tak jednoduché...nebo se pletu ?

                                                                                                      NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 21:28:43

                                                                                                      RADYNEK >> Proč se ptáš, když víš?

                                                                                                        NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:27:54

                                                                                                        Zajda >> máš na mysli něco konkrétního z těchto tří závodů?

                                                                                                          NZajda - Profil | Ne 2.6.2013 21:26:26

                                                                                                          Jo, jo...Někde jsou holt drazí..:-(

                                                                                                            NRADYNEK - Profil | Ne 2.6.2013 21:09:39

                                                                                                            Martin M. >> aha, tohle mi nanapadlo. Startovný se samozřejmě platí na každým závodě. Registrační známka není vstupenka na všechny závody:-)

                                                                                                              NMartin M. - Profil | Ne 2.6.2013 20:59:39

                                                                                                              RADYNEK >> z tve odpovedi neni jasne, ze krome 200kc za znamku sportovce se plati na kazdy ze 3 zavodu startovne (cca 100 az 400kc za zavod)

                                                                                                                NZajda - Profil | Pá 31.5.2013 15:16:44

                                                                                                                RADYNEK >> Máš recht Ráďo....Chybí mi tam....na Bečvu....

                                                                                                                  NRADYNEK - Profil | Pá 31.5.2013 15:11:40

                                                                                                                  Zajda >> upřesnil bych: obsazený je první závod, Bečva. Další závody mají daleko větší kapacipy míst. Samozřejmě bez účastí na prvním závodě není šance na celkové umístění v seriálu.

                                                                                                                    NZajda - Profil | Pá 31.5.2013 12:50:18

                                                                                                                    kolib >> Letos už si asi o mistra Moravy nezachytáš, protože startovní listina je už plná...

                                                                                                                      Nkolib - Profil | Pá 31.5.2013 11:08:51

                                                                                                                      RADYNEK >> Ok děkuji :-)

                                                                                                                        NRADYNEK - Profil | Pá 31.5.2013 10:49:37

                                                                                                                        kolib >> zúčastnit jednoho nebo všech závodů se může každý, kdo má registrační průkaz sportovce LRU s vylepenou známkou pro rok 2013.
                                                                                                                        Vítězem seriálu se stane závodník z Moravy (člen SMS nebo MRS), který získá nejnižší počet bodů v třech závodech – v šesti kolech. V případě rovnosti bodů budu rozhodovat celková váha v gramech – CIPS body.

                                                                                                                          Nkolib - Profil | Pá 31.5.2013 10:11:34

                                                                                                                          zdravim.Jestli jsem to dobře pochopil tak se muže zůčastnit každy kdo zaplatí 200kč ?? rád bych se jel podívat a zalovit... děkuji za odpověď