Pozor při nakupování v bazaru

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 3.4.2013
77 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsenmut - Profil | Čt 21.4.2022 9:58:26

Kruan >> Zadej hledanou prezdivku do vyhledavani nahore na hlavni strance a ve vysledku se podivej na sekci Otazky a diskuze (zapisy) - pokud je tam nejake cislo, tak na to klikni a podivej se, jestli ve vysledcich neni i ta uvedena diskuze (Cerna listina bazaru -> https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=642042) - pokud ano, rozklikni ji a podivej se, uvidis zapisy, ktere obsahuji hledany text (v tomto pripade prezdivku). Existuje i opacna diskuze s pochvalama po dobrych obchodech (Seznam spolehlivych bazaristu -> https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=728098). Ale i kdyz najdes nejake reference, tak porad nejvic plati selsky rozum a vsechny drazsi veci pekne z ruky do ruky :)

    NKruan - Profil | Čt 21.4.2022 9:49:53

    1568 >> ale tam nejsou zadne zapisy? nebo delam neco blbe?

      N1568 - Profil | Čt 21.4.2022 6:42:05

      Kruan >> Podívej se, jestli s ním má někdo negativní zkušenosti

        NKruan - Profil | St 20.4.2022 23:03:14

        1568 >> nechapu....asi si sedim na vedeni

          NKruan - Profil | St 20.4.2022 15:34:27

          Nemate nekdo zkusenost s prodejcem tady na MRKu s prezdivkou Filip123 ??

            Narnošt - Profil | Pá 5.4.2013 14:07:18

            Jiná stránka věci věci jsou profesionální smlouvači,kteří se člověku snaží vnutit myšlenku,že prodávaná věc nemá vlastně skoro žádnou hodnotu,jinde se dá sehnat levněji nová a člověk by měl být vlastně rád,že za takřka nový a opečovávaný vercajk dostane něco ,,na pivo"...
            To dokáže spolehlivě nadzvednout ze židle.

              NJohny65 - Profil | St 3.4.2013 23:26:46

              Určitě by mohl být bazar více propracovaný na druhou stranu je zase v současné podobě příjemně jednoduchý. Jak už se tu několikrát řeklo je to prostě o lidech. Já bazar využívám rád, spousta rybářského náčiní potřebuje chvilku čas a až pak zjistíte jestli Vám sedí nebo ne a prostě v prodejně to někdy nelze poznat. Pak tak někdo potřebuje náhradní díl nebo shání věc co už se nevyrábí a podobně v tomhle bych řekl že je bazar k nezaplacení.

              Když něco prodávám tak na dotazy vždy rád odpovím, zašlu foto a podobně, na druhou stranu když mi někdo nabídne opravdu nesmyslnou cenu tak se s odpovědí nenámáhám ani nevím co bych dotyčnému psal a to ho určitě nechci nějak urazit. Díky fóru a oznámením tu také lze včas upozornit na podvodné jednání a podobně což si myslím že je dobré a snad to takové odradí.

                NMeelek - Profil | St 3.4.2013 19:12:31

                Bylo by fajn kdyby byl bazarek vice propracovanejsi. Moznosti je hodne. Obe strany se tam perou na nejistotach... I kdyz mam zkusenosti kladne.

                Kdyz zadavam inzerat pisemne na nastenku, taky tam uvadim adresu, telefonni cislo, znaji i moji podobu. A taky za to zaplatim 20Kc. Vyuzivam pro sebe popularitu vytvoru, inteligenci a energii lidi, kteri neco vytvorili, pak bych jim mel nejaky desatek za tuto sluzbu zaplatit proti pocitum jistot. Myslim, ze by pak odpadli podvodny inzeraty. Povest, kvalita by se zvysila mozna az na takovou uroven, ze by clovek ani nemusel zadavat inzerat na jinych mistech. :]

                Rozumny dospely clovek takove ptakoviny nedela, nema na ne cas. A pocity neuspechu vlivem 'spatnyho' rybarskyho nacini si vybiji jinym neskodnym zpusobem. Treba pomlouvanim nacini tady na mrku :]]]].

                  Npetiju - Profil | St 3.4.2013 18:39:17

                  Já bych v bazaru i nakupoval ale někteří prodávající mi nedokážou ani odpovědět na můj dotaz ohledně věci co prodávají.Tak čekám jestli se ozvou a pak na to kašlu.

                    Nflekos - Profil | St 3.4.2013 18:39:07

                    : vydrák >> Je řeč o MRKbazaru - tvoje 4 inzeráty ........:-)))))

                      NLeorim - Profil | St 3.4.2013 18:35:42

                      taky nechcu z Rybářských věcí nic bazarovýho...Bazarový věci kupuju jen do mot. a auta a taky jak co..

                        NBernard74 - Profil | St 3.4.2013 18:33:23

                        bremic >> Z bazaru jsem zatím nic nekoupil, asi tam nebylo moc věcí zajímavých.

                          N: vydrák - Profil | St 3.4.2013 18:27:40

                          Zdar všem.
                          Nedá mi to,abych nepřipsal řádku.Obchoduju na internetu,tedy prodávám a nakupuju dost často.K tomu,co se stalo zde na MRKu můžu říct jediný - ty lidi jsou prostě hloupý a na týhle lidský slabině je založenej celej ten kšeft.

                          Co k tomu víc dodat,jedině - za hloupost se platí!!

                            Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 18:14:40

                            Hovy >> Přečti si příspěvek Bogi, o tom to je.

                              Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 18:12:59

                              Bogi >> A o tom to je.

                                Nmipa - Profil | St 3.4.2013 18:09:54

                                Pvl >> to je jiná situace ... v hospodě je to "tváří v tvář", tedy o jednu přes držku právě od toho hospodského, tedy pokud mu o tu hospodu jde !!! ... zde je to o "virtuální důvěře", kdy pan XY asi věří a tím pádem koupí od pana YX, protože se neznají a mnohdy ani nevidí ... :-o)
                                a nevím o tom,jen v min. míře, že by si tu někdo na "podvody" nějak moc veřejně stěžoval a konkrétně upozorňoval na jméno či nick :-))))))) ... proto to poděkování, že s tím někdo vylezl ven - a kdyby to byl H.H., tak poděkuji jemu ! ... asi tak

                                  NBogi - Profil | St 3.4.2013 18:06:14

                                  Johny65 >> taky máš auru 10% to by bohatě stačilo, člověk se ti podívá na kartu a ví že nejsi jen obchodník. Naprosto chápu, že ne každej má co napsat a nebo nemá tolik času tu trávit, ale když má někdo Auru 0 a nikdy žádnej zápis a tolik inzerátů v bazaru, tak to už mi normální nepřijde. Ve zbytku s tebou, ale souhlasím.

                                    NHovy - Profil | St 3.4.2013 18:05:53

                                    souhlasím s Johny65 asi není úplně správný odříznout lidi jen k vůli tomu že maj málo příspěvků atd. pokud se tu chcete kastovat jen proto že má někdo 50000tisíc příspěvků tak při registraci mělo být rovnou napsáno soukromý klub osobně se nevkládám do každé diskuze pokud třeba ani nevím o co jde a myslím že bazar není špatná věc osobně jsem tam koupil už pár věcí a prodávám pro mně nevhodný jinak zcela nový naviják a rozhodně si třeba jako podvodník (s aurou nevím kolik asi nula) nepřipadám je to jen o lidech a pokud nepůjde udělat hodnocení prodeje a koupě podobně jako na aukru tak to i o lidech zůstane a bohužel né všichni jsou poctiví

                                      Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 18:05:22

                                      flekos >> S tím rozdejcháváním jsme na tom stejně. Rozdíl je v tom, že tady tvrdá zima a já " utrácím " čas se vším, no na mrtvici.

                                        Nflekos - Profil | St 3.4.2013 18:01:08

                                        retrívr >>Pomalu začínám rozdejchávat letošní mega sezonu, včera jsem si uděllal dobře s vláčkou, každy druhý den je tu jaro ...:-)))))

                                          Nmipa - Profil | St 3.4.2013 17:55:16

                                          Bogi >> přesně tak ... desítky inzerátů ... žádný, či minimum zápisů ... aura 0 % ... místo 17.618 ... nevyplněná karta ... to vše by mělo prostě a jednoduše znamenat jediné = možnost inzerce = 0 !!! ... holt taková je doba a lidi si to dělají sami :-)))

                                            NJohny65 - Profil | St 3.4.2013 17:52:59

                                            Bogi >> Prodávám v bazaru dost a občas i něco nakoupím a nemyslím si určitě že bazar využívám k nějakému podnikání. Pouze prodávám co nevyužívám a nakupuji co se mi hodí. S tím jestli má někdo příspěvky nebo auru si myslím že bazar vůbec nesouvisí. Já přispěju jen občas a k něčemu s čím mám zkušenosti nebo si myslím že by to někomu mohlo pomoci a snažím se nemluvit do prázdna. O prodávajícím/kupujícím spíš vypovídá jeho jednání a přístup.

                                            Jinak s bazarem zde mám převážně kladné zkušenosti, jak jsem říkal je to jen o jednání a snaze se domluvit, já ke každému třeba přistupuji slušně, jsem ochoten jednat přes všechy dostupné komunikační prostředky, posílat fotky apod. Je to prostě jen o snaze se domluvit.

                                              Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 17:51:51

                                              flekos >> Čau. Šetři a pak se domluvíme. Jak jde jinak život.

                                                Nbremic - Profil | St 3.4.2013 17:51:04

                                                Tak musím to zaklepat na klávesnici,zatím v bazaru bez problému. Což už ovšem nelze říct o některých takyobchodnících, kteří mají na Mrku v Bazaru svůj komerční inzerát. Všímejte si jakou poštovní službu si platíte při objednávce a jakou službou to je nakonec dodáno...

                                                  NPvl - Profil | St 3.4.2013 17:50:37

                                                  mipa >> Je slušnost poděkovat to ano (za oznámení) např. Když se budou v hospodě ztrácet věci,z odložených oděvů (jako příklad) taky tě hospodský upozorní -- je to vlastně i v jeho zájmu .o§)) I když tam by to bylo trochu jinak . EDit : jen konstatuji -nic víc

                                                    NBogi - Profil | St 3.4.2013 17:45:18

                                                    mipa >> No ono by možná stačilo, kdyby bylo možné dávat inzeráty, až od dosažení určité aury. Párkrát už jsem narazil na profil prodávajícího, který něměl nikdy napsanou ani čárku a měl ke stovce inzerátů. Takovej člověk tu nemá co dělat. Ať si zde zaplatí reklamu a prodává si, ale využívat bazar k vlastnímu podnikaní není asi smyslem zdejšího bazaru.

                                                      Nmipa - Profil | St 3.4.2013 17:36:24

                                                      je jasné, že jsou mezi námi svi*ně, co nemají žádných zábran a natáhnou každého, kdo se dá ... většinou jsou "mdlého ducha i rozumu", ale na tohle chování mají snad o několik závitů navíc a vymyslet nějakou tu fintu jim moc problém nedělá - a navíc jsou ve svém počínání i dost kreativní :-o)
                                                      úplně vyplněná karta není zárukou, protože není kontrola správnosti údajů ... seznam nicků taky nic neřeší, protože jeden jich může mít hned několik a nebo se nově registrovat a vzápětí odhlásit ... takže nezbývá nic jiného, než použít selský rozum a důvěřovat, ale zároveň i PROVĚŘOVAT ... např dobu přihlášení ... reakce v diskusích - zda je aktivní či ne ... zda se s ním někdo zná osobně ... ale o mnoho víc se "pro to" asi na stránkách MRKu udělat nedá :-)))

                                                      děkuji M.M., že nás na tuto situaci upozornil a mnohým ušetřil veliké zklamání a peníze ... a osobně se též přikláním k "něčemu", jako je třeba možnost "referencí" ve vztahu prodávající/kupující ... a ostatním šťastnou ruku při výběru "partnera" při uzavírání obchodu ... :-D)))))

                                                        Nsison - Profil | St 3.4.2013 17:30:21

                                                        Prodal jsem uz pres Mrk spoustu veci a snad jeste vice nakoupil.Vse je o slusnosti a bohuzel i mezi slusnymi se najde nejaky haj.....k.Ja jsem mel zatim stesti a veskere zbozi mi prislo v poradku a v deklarovane kvalite.Samozrejme jsem velmi opatrny a peclive si prosmejdim kartu prodavajiciho a vyzadam si co nejvice informaci a nejake ty fotky.S jednim nepoctivcem jsem se jiz setkal a to tak ze nabizel zbozi u ktereho udaval cenu a nejake doplnujici informace.byl jsem velmi prekvapen kdyz mi bylo toto stejne zbozi nabizeno o tyden pozdeji a jeho cena se rapidne zvedla.Zbozi bylo najednou v top stavu ,temer nechytane a podobne.Cloveka jsem kontaktoval s dotazem jestli s i nahodou nezmenil kartu a nakonec to dopadlo tak,ze dotycny prestal uplne komunikovat a kartu i zbozi stahnul z bazaru.Proto urcite schvaluji co mozna nejvice zjistovat stav prodavaneho zbozi a to formou otazek a detailnich fotek.Co se me vzdy velmi dotkne ,kdyz prodavajici pozaduje platbu predem.Zda se mi to velice nemoralni a nikdy jsem na tuto formu nakupu nepristoupil.Vzdy jsem se s prodavajicim domluvil a transakce probehla na dobirku a to ke spokojenosti obou ucastniku.Vzdy jsem jeste kontaktoval cloveka ktery si ode me zbozi zakoupil,jak je se zbozim spokojeny a jestli je vse v poradku.Vse je o slusnem a cestnem jednani.Preji mnoho peknych a spokojenych nakupu.

                                                          Nflekos - Profil | St 3.4.2013 17:30:12

                                                          retrívr >> Zdar Pavliku, co mi střelíš-- dyt se známe..o:-)))))))))))))

                                                            NPvl - Profil | St 3.4.2013 17:02:35

                                                            mannice >> mm

                                                              Nantony - Profil | St 3.4.2013 17:02:03

                                                              Martin M. >> O.K. to je jasné, ale myslel jsem, že se dá později dopídit adresa vykládky. Teda pokud to není ve stylu 300m za teskem směz na Plzeň, pán v černém kabátu.
                                                              Každopádně díky za upozornění na ty bazarové švindly.
                                                              hola
                                                              antony

                                                                Nmannice - Profil | St 3.4.2013 17:01:26

                                                                retrívr >> Hlavne doba neni moc prihodna pro jakykoliv dobraky. Ja uz sem tu par lidi potkal, ktery treba i pomohli kdyz mohli atd.

                                                                Pred takovejma lidma klobouk dolu a opravdu valim oci. Proto se snazim v ramci moznosti taky pomahat druhejm pokud to jde.

                                                                  NMartin M. - Profil | St 3.4.2013 16:58:18

                                                                  Profil, ktereho se to tykalo (prokazatelne slo o jeden profil a jeden "uspesny" pokus, zbytek nebyl dotazen do konce), si uzivatel jiz smazal a nejspise neobsahuje zadne pravdive udaje. Pristupoval z ruznych IP adres po celem svete. Tomuto nelze technicky zabranit, lidi musi byt opatrnejsi.
                                                                  My jim muzeme usnadnit jejich odhad, je to i nasim cilem, ale vzdy to bude jen pomucka. Pokud vas nekdo ukeca, ze mu muzete verit, tak pak je jakykoliv program k nicemu.

                                                                    NMartin M. - Profil | St 3.4.2013 16:55:03

                                                                    antony >> normalne si objednas, odkud kam ti to maji privezt a je to. Jestli od adresata k odesilateli nebo od odesilatele k adresatovi, to je jedno, jde to obousmerne. Na webech prepravcu najdes online formulare pro objednani takovychto preprav.

                                                                      Nctvrtmile - Profil | St 3.4.2013 16:50:41

                                                                      Taky už jsem přes zdejší bazar něco prodal nebo koupil,možná že bych koupil i více,ale kolikrát mě odradí ten pofiderní profil některých členů-důvěruj ale prověřuj.....

                                                                        Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 16:46:56

                                                                        mannice >> Ale jo, jen to bývá podezřelé, tak je třeba i větší opatrnosti. Navíc tohle zkazily zase jen lidi. My dva se známe, tak žádná.Ale několik věcí jsem zde prakticky dával / starých/ a bylo to podezřelé. A ještě větší a jasnější příklad. Prodával jsem rychle auto, potřeboval jsem velký.Dokud jsem nezdražil , tak jsem neprodal, jó lidi jsou vyučený.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                          Nmannice - Profil | St 3.4.2013 16:42:24

                                                                          retrívr >> Ja proti super nabidkam nic nemam, ne vzdycky musi bejt neco vyhodnyho podvod.

                                                                            Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 16:41:08

                                                                            šmudla007 >> Na to jsem upozorňoval. Moc jsem neuspěl. Jem mi přišlo divný, když v diskuzi 3x inzerátů 56. Pobyt tak nějak asi i zkreslený.

                                                                              Nantony - Profil | St 3.4.2013 16:34:51

                                                                              Tak, ja většina z přítomných jsem už pár věcí přes MRK nakoupil i prodal. Z větší části byl prodejce, nebo kupec z blízkého okolí, tak se to řešilo předáním z ruky do ruky. Ale poslání peněz předem zatím nezklamalo. Je fakt, že pokaždé to musely obě strany vydržet, než se peníze připíší na účet až poté došlo k odevzdání zásilky dopravci.
                                                                              Nějak moc nechápu tu situaci, kdy někdo poslal zásilku přes DPD (před připsáním peněz na účet) a nevěděl na jakou adresu zboží šlo. To jako dopravce DPD převezme zásilku bez toho, aniž by věděl, kam to má doručit?
                                                                              Navíc, pokud nakupuju, nebo prodávám, mrknu do karty, na předešlé diskuse nakupujícího/prodávajícího a podle toho obchod proběhne, nebo ne. Kdo nemá v kartě aspoň něco osobě, nebo se nezapojil do žádné diskuze (třeba prot, že má účet první den), tak tomu ani neodpovím na SZ, natož tak mu něco poslat.
                                                                              Hodně štěstí při dalších obchodech v našem bazaru.
                                                                              hola
                                                                              antony

                                                                                Nšmudla007 - Profil | St 3.4.2013 16:34:25

                                                                                Martin M. - >> Šlo by do bazaru přímo k inzerátu přidělat tlačítko "prověřit prodávajícího"
                                                                                www.mrk.cz/diskuse.php?action=searchthis&id=642042&​q=gtdpc&users[]=22899&dir=to

                                                                                a minulé obchody aby nebylo nutné lozit k nakupujícímu na profil co kdy prodával? Komentáře k profilu to si nedovedu představit :) Možná komentáře k uskutečněnému archivnímu inzerátu něco jako je k fotce třeba do měsíce od prodeje( každý maximálně jeden - dva zápisy).

                                                                                Dneska se koumáci najdou všude a ta prodejní finta je fakt nebezpečná a určitě dost účinná metoda.
                                                                                Nakoupit cokoliv v bazaru mi přijde docela risk v té záplavě. Určitě není dobré aby si nově registrovanej ihned mohl dát inzerátů dvacet .. Třeba po týdnu jeden, po měsíci od registrace dva.

                                                                                  Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 16:34:03

                                                                                  mannice >> Ano jsou to vždy ty " super nabídky". Skočíš pohlavě do vody, kterou neznáš?

                                                                                    Nmannice - Profil | St 3.4.2013 16:31:17

                                                                                    Koukam ze lidi sou neponaucitelny. Ja sem osobne nemel taky problem, musim teda zaklepat,protoze nikdy nerikej nikdy.

                                                                                      NAnýzový dědek - Profil | St 3.4.2013 16:16:16

                                                                                      Zatím jsem zde v Bazaru pouze nakupoval a asi jsem měl štěstí na poctivé a solidní lidi. Domluva proběhla vždy v SZ. Dotyčný prodávající byl vždy ochoten poslat číslo zásilky, které lze sledovat na portále ČP a doufám že i oni byli spokojeni s mým jednáním co se týče plateb.

                                                                                      Edit: A co kdyby se udělal Black list nepoctivých nicků?
                                                                                      Vím ani to nedává 100% záruku, alespoň by byl přehled na koho si dát pozor.

                                                                                        Nnovas32 - Profil | St 3.4.2013 16:08:53

                                                                                        dost veci jsem tu koupil, dost prodal, dosud vzdycky bez problemu. respektuju i platbu na ucet predem.
                                                                                        je fakt, ze kartu potencialniho kupce)prodejce prohlizim, i kdyz to neni zaruka. nekdo tu napsal, ze by se sem mohlo dat hodnoceni prodejcu)kupujicich - tak jako na aukru - kladny/zaporny komentar. kdo vystupuje pod jednim nickem, bude mit komentaru vic a kazdy si muze udelat nazor, jak je spolehlivy, ten, kdo sidi a meni nick, bude mit maximalne zaporny komentar, nez zmeni jmeno, pak zadny, nez dostane zase zaporny...

                                                                                          Nretrívr - Profil | St 3.4.2013 15:43:10

                                                                                          Martin M. - >> V každém případě dík.Vše je smutná píseň, která nám rybářům všeobecně škodí, je to i často úroveň diskuze.Jinak si ale myslím, že se hodně dá " vyčíst " i karty, reakcí a pod.Já koupě několikrát, jen dobrá zkušenost. Myslím, že i Ti co ode mne kupovali.

                                                                                            NtomisBMW - Profil | St 3.4.2013 15:21:22

                                                                                            Martin M. - >> je smutné že je taková verbeš i mezi náma :-( díky za upozornění není co dodat ...

                                                                                              NČingi - Profil | St 3.4.2013 15:19:32

                                                                                              No já jsem v bazaru nakoupil pár věcí a dost jich prodal.Špatné zkušenosti mám jen dvě.První byla,že mi místo inzerovaného navijáku prišel jiný typ a ta druhá,že si dotyčný nevyzvedl zásilku.Obojí mě naštvalo ale jako většina kterým se něco podobného stalo,jsem nemohl nic udělat.Proto si myslím.že by jsme se měly navzájem na těchto stránkách o takových zmetcích informovat.Možná i vytvořit nějaký seznam lidí,kteří se těchto podvodů dopouštějí.

                                                                                                Nterminator - Profil | St 3.4.2013 15:15:01

                                                                                                Já jsem tady zatím prodal vše bez problému. Ale první kup,který byl pro kamaráda, jsem se trochu napálil:-(

                                                                                                  NPvl - Profil | St 3.4.2013 15:14:31

                                                                                                  MAXXSKATER >> Nějak jsem se z toho musel vykroutit . Když bylo takové malé nenápadné pokáráníčko :o§)

                                                                                                    NMAXXSKATER - Profil | St 3.4.2013 15:12:37

                                                                                                    Pvl >> Palec nahoru, taky mám rád upřímnost. :-)

                                                                                                      NMAXXSKATER - Profil | St 3.4.2013 15:11:49

                                                                                                      arnošt >> Bylo by fakt dobré tady udělat nějaké komentáře k profilu, které jsou třeba na Aukru při obchodování. Jinak máš samozřejmě pravdu.

                                                                                                        NHovy - Profil | St 3.4.2013 15:08:28

                                                                                                        osobně raději nakupuju na dobírku peníze dopředu posílám nerad když ho zaplatím dopředu nemám jistotu že vůbec něco přijde na dobírku ten balík vidím a už můžu jen 50% na 50% doufat že je tam to co jsem si objednal a s těma podvodníkama si myslím by to aspoň trošku šlo zabezpečit přes ip adresu když už může mít kdokoliv kolik chce niků

                                                                                                          NPvl - Profil | St 3.4.2013 15:05:20

                                                                                                          MAXXSKATER >> Je třeba věci nazývat pravým jménem A je to .. už to sprostý není :o§)

                                                                                                            Narnošt - Profil | St 3.4.2013 15:03:01

                                                                                                            MAXXSKATER >> Tak to prostě je.Čistě statisticky mezi stovkou lidí budou určitě minimálně jeden dva hajzlové,kteří tě okradou,kdykoliv k tomu dostanou příležitost. :((

                                                                                                              NPvl - Profil | St 3.4.2013 15:01:42

                                                                                                              ctvrtmile >> O tom vím prd --tak už mlčím :o§))

                                                                                                                Nctvrtmile - Profil | St 3.4.2013 14:58:11

                                                                                                                Pvl >> Myslel jsem to nějak tak,jako na aukru....

                                                                                                                  NM0RGAN - Profil | St 3.4.2013 14:56:34

                                                                                                                  Ani dobírka nemusí být bezpečná pro kupujícího, protože zaplatí na poště za uzavřený balík a až doma zjistí, že je v něm třeba něco jiného.. Dřív jsem nakupoval a prodával počítačové komponenty v online bazarech (tehdy chudý studentík) a taky mě takhle jeden napálil, jinak asi 30x v pohodě.

                                                                                                                    NMAXXSKATER - Profil | St 3.4.2013 14:56:08

                                                                                                                    Pvl >> Nechtěl jsem bejt až tak sprostej. :-) Ale máš pravdu.

                                                                                                                      NPvl - Profil | St 3.4.2013 14:55:07

                                                                                                                      MAXXSKATER >> Co podvodníčci .. k.vy to jsou . A ještě nedobrý

                                                                                                                        NPstruh27 - Profil | St 3.4.2013 14:55:04

                                                                                                                        Martin M. - >> No - ja som predával cez bazar 3 pruty a 1 naviják, kupoval som len 1 prut.
                                                                                                                        Nikdy som nemal s ničím problém, do ČR som človeku s nickom "Brusič" poslal prut (Fenwick Silver wings) s tým, že zaplatí po dodaní tovaru (SL SP neposkytuje možnosť dobierky do zahraničia) a bolo to bez problémov. Chlapík fakt seriózny - peniaze hneď poslal na účet. Takže zlú skúsenosť som nemal a dúfam, že ani mať nebudem.

                                                                                                                          NJimmyAce - Profil | St 3.4.2013 14:54:45

                                                                                                                          Situace o který píše Martin je jen blbost toho prodávajícího, kdyby dotyčnou věc poslal na dobírku, tak v nejhorším případě si ji ten kupující nevyzvedne a prodělá jen na poštovném. Pokud by si pro to měl přijet kamarád, tak budu požadovat peníze přímo od něho nebo bych mu řekl, že peníze na účet nepřišly a má prostě smůlu.

                                                                                                                            NMAXXSKATER - Profil | St 3.4.2013 14:53:46

                                                                                                                            To nám teda chybělo, že jsou podvodníčci už i tady mezi námi ..

                                                                                                                              Nfishryhan - Profil | St 3.4.2013 14:52:43

                                                                                                                              Zatím jsem zde jenom prodával a vždycky to zboži bylo takové jak jsem ho popsal. S devadesátipěti procent mi pak došla sms ,že jim to došlo a ,že jsou spokojeni.

                                                                                                                                NDave1989 - Profil | St 3.4.2013 14:52:09

                                                                                                                                Vyplněná karta nic neřeší...plno lidí jí nevyplní a MRK příliš nenavštěvuje a to z nich nedělá podvodníky. Ono taky někomu něco poslat bez připsaných peněz na účet není úplně v pořádku, to si o to pak člověk říká

                                                                                                                                  NPvl - Profil | St 3.4.2013 14:51:06

                                                                                                                                  ctvrtmile >> Myslím si , že u tohoto se vylepšit moc nedá udělá to parkrát -změní nick počká a jede to znovu ..

                                                                                                                                    Nctvrtmile - Profil | St 3.4.2013 14:47:11

                                                                                                                                    Martin M. - >> Ahoj,nešlo by to nějak vylepšit?Např.přidáním honocení prodejců a kupujících registrovaných na MRKu???Díky M.

                                                                                                                                      NPvl - Profil | St 3.4.2013 14:46:19

                                                                                                                                      arnošt >> Minimalizovat .. Nehorší varianta je , když je jeden z jednoho konce rep. a druhý z opačného . A navíc, tím směrem nejzdí žádný známý .. pak jedině dát na důvěru .

                                                                                                                                        Nlada78 - Profil | St 3.4.2013 14:45:05

                                                                                                                                        Ahoj Martine! Mohl by jsi zveřejnit nicky těch podvodníků? Sám jsem málem naletěl. Až po přečtení tvého upozornění to všechno do sebe začalo zapadat a dávat smysl.

                                                                                                                                          Narnošt - Profil | St 3.4.2013 14:43:31

                                                                                                                                          Já jsem na bazaru dostkrát prodával i kupoval a všechno bylo vždycky v nejlepším pořádku.Ale člověk musí být opatrný.Buď chci věci na dobírku,anebo osobní předání.Vždycky existuje nějaká šance,že se člověk spálí,ale jde o to riziko minimalizovat.Důvěřivost už stála spoustu lidí spoustu peněz...
                                                                                                                                          Taky se mi ale stalo,že se mi třeba něco nezdálo a když jsem se začal blíž vyptávat,dotyčný najednou přerušil komunikaci.Nějaké to riziko tam vždycky je,ale člověk nesmí jít problémům ještě naproti.

                                                                                                                                            Nhraji - Profil | St 3.4.2013 14:27:01

                                                                                                                                            Ani vzorně a kompletně vyplněná karta nic neznamená. Kde je záruka, že jsou ty údaje pravdivé?

                                                                                                                                              NSethy - Profil | St 3.4.2013 14:24:13

                                                                                                                                              Jednoduché. Nekupovat od lidí co tu delší dobu nefigurují, projít jim kartu atd...

                                                                                                                                                Npista85 - Profil | St 3.4.2013 14:22:02

                                                                                                                                                taky jsem už nejednou chtěl něco koupit ale když sem se mrknul na kartu hnedle jsem si to rozmyslel. a když už kupovat tak je nejlepší asi osobním převzetím a peníze za zboží..........

                                                                                                                                                  Nesoxboy - Profil | St 3.4.2013 14:21:27

                                                                                                                                                  co takhle plnou kartu a stop překupníkum a pouze ověřeným povolit inzerci bazar sleduju a některý věci jsou dost na oko popř z zkušenosti vim že stav neodpovídá, seriozní prodejce se nemá za co schovávat MRK by tímto přístupem jistě směřoval k lepšímu

                                                                                                                                                    NPETLOV - Profil | St 3.4.2013 14:15:48

                                                                                                                                                    Ahoj jsou uz znama nejaka jmena techto podvodniku popripade nick na Mrku ?