Diskuse k článku: UK styl po česku

Diskuse k článku UK styl po česku

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 26.11.2012
131 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nfotojakes - Profil | Ne 28.12.2014 17:19:50

Kocháč >> Carp systém shalter II. Koupený tak čtyři roky zpět zde na bazaru za dva litry. Mám ho stále, jen je trochu špinavej a očouzenej:-)

    NKocháč - Profil | Ne 28.12.2014 16:46:20

    fotojakes >> Jirko, co to tam mas za biwak?

      NLozty - Profil | Po 8.12.2014 17:51:49

      tie swingre som kupil minule tie co sem postol fotojakes tak su asi ine tie co su na obrazku predavaju tu http://www.kamofish.cz/bizuterie/22314-zavesny-sign​alizator-mega-bug-22mm-fat.html

        Ntomo7 - Profil | Ne 25.8.2013 14:32:43

        čo to maš za bivak, dík

          NMaRkOnI - Profil | Pá 15.3.2013 21:30:40

          fotojakes >> Diky

            NMaRkOnI - Profil | Pá 15.3.2013 20:32:44

            fotojakes >> Diky moc. A poslal byste mi odkaz na obchod, kde takový swingery koupím + kde koupím ty krýsný bílý bobiny.

              Nfotojakes - Profil | Pá 15.3.2013 19:37:37

              MaRkOnI >> koupíš swingery, které se dají rošroubovat, třeba solar, nebo gardner, provrtáš potřebným průměrem kostku a máš to:-)

                NMaRkOnI - Profil | Pá 15.3.2013 19:35:09

                Opravdu povedenej článek. Dávám za 1.
                Nemáte někdo tip jak vyrobit ty swingery z hracích kostek?

                  NPetr.J - Profil | Pá 30.11.2012 10:08:33

                  Mě se ty odpadky na lovných místech líběji, alespoň si nově příchozí rybář snadno zjistí co na tom místě funguje a různé jiné věci. Radím odpadky rozhodně nechávat u vody.

                    Njak.23 - Profil | Pá 30.11.2012 1:20:40

                    to je jasný :D

                      Nfotojakes - Profil | Čt 29.11.2012 16:35:13

                      jak.23 >> Já jsem přesvědčen, že ten odpad je řešitelný problém, tedy alespoň zlepšení současné situace, ale muselo by se chtít. Tady to raději rozebírat nebudeme, protže by se zase zahltila diskuse plky mimo rámec článku.

                        NP!F - Profil | Čt 29.11.2012 16:30:50

                        jak.23 >> Ten sacok od krmiva je strasne tazky ked uz je prazdny, co uz... Plne to k vode dotiahnu a prazdne to nevladzu odniest, je to ludska hlupost.

                          Nmeteor - Profil | Čt 29.11.2012 15:55:10

                          jak.23 >> to je taky UK style... akorát že "UK" v tomto případě neznamená "Spojené království", alebrž "Ukrajinu" :-)

                            Njak.23 - Profil | Čt 29.11.2012 15:49:18

                            je mi naprosto jasné, že pokud si zde budu chtít zachytat při rozmrzání ledu, dám si šichtu znovu

                              Njak.23 - Profil | Čt 29.11.2012 15:47:34

                              prozměnu jinde na svazovce

                                Njak.23 - Profil | Čt 29.11.2012 15:46:18

                                hezky napsané Jiří!
                                Smýšlení rybářů se ještě dlouho nebude moci srovnávat ať na klubových nebo soukromých vodách a už vůbec néééé na svazových, kde se mnoho z rádoby "rybářů" chová takto a my po nich musíme namísto příprav k lovu uklízet...jak zde uvedl Woodpecker, je to HLAVNĚ prolém právě ČRS, které stále nenašlo řešení pro pravidelné a ÚČELNÉ kontroly zabývající se i pořádkem na lokalitách...kolikrát člověk vidí staršího porybného jak poplácá lovícího kamaráda po zádech, že lapl a zařízl ryby a že by mu řekl, ať kolem sebe uklidí???? - řád mimochodem úklid loviště nařizuje - a ne doporučuje .... to jsem neviděl nikdy.....a že by třeba ČRS myslela i místně na bezbariérové přístupy pro kolegy rybáře? nebuďme naivní, prachy raději utopí kdekoliv jinde...vždyť se ani nedokáží starat o své vody a jejich okolí

                                  NP!F - Profil | St 28.11.2012 1:28:05

                                  fotojakes - >> clanok je fajn, sice nic co by som doteraz neobjavil, ale viac menej suhlasim. Hlavne pasaz, kde opisujes reviry. Maly rybnicek, obklopeny prirodou... Ano, toto je to co si viem predstavit ako sukromny rybnik, kam by som chcel ist chytat. Otazka znie, je take nieco u nas? Pretoze v SK som sice nenavstivil, ale prechadzal okolo vacsiny znamych sukromakov a bohuzial to bolo uplne inak, brehy hole, rybnicek, skorej bazen, obklopeny nie rastlinstvom atd, ale strkovymi brehmi, rybarov ako hnoja, ryby povacsine vonku kazdy tyzden.
                                  Je to pekne, tiez by sa mi to pacilo a rozmyslal by som nad tym ze by som sa mozno k tej kaprarine vracal, ale takyto rybnik chce majitela, co to kupuje ako hobby, nie ako podnikatelsky zamer. Co je u nas dost SciFi. Ked uz ma niekto dost penazi, aby si to kupil pre potesenie, tak sa tam nedostane vobec nikto, len sam majitel plus pripadny kamarati.
                                  Idea je to pekna, ale tazko mi je uverit ze v nasich zemepisnych sirkach je nieco podobne uskututocnitelne masovejsie, napriek tomu ze je to velka skoda.

                                  PS: ked bude niekto vyznavat UK style v ramci zvazovych podmienok, je to sice pekne (urcite lepsie ako vselijake pristresky, karavany atd atd) ale ked nie je porovnatelna voda tak sa vacsina toho kuzla straca. UK Style nie je pol hodinu zbierat odpadky po prichode na lovne miesto, co u nas je skratka klasika.

                                    Nfotojakes - Profil | St 28.11.2012 0:59:34

                                    superweb >> neberu to ve zlém, popsal jsi to dobře:-) Pro mě je logické zas to jak chytám já, proto jsem i několikrát upozornil, že se jedná o můj pohled.

                                    X2 fungují, jen třetí zimu přišla krize a začal blbnout příposlech s jedním pípákem. Nechal jsem je být, koupil delkimy a oni zas fungují, používám je, když jedu s přítelkyní. Prostě se to zas probralo a šlapou dál.

                                    Líny lovím rád, ale takhle velké chytám z drtivé většiny na soukromé vodě.

                                      Nsuperweb - Profil | St 28.11.2012 0:18:31

                                      Clanek super, konecne vim co je to ten UK style..do ted jsem jen obcas zavadil na nejakou diskuzi ale moc pozornosti jsem tomu nevenoval.
                                      Jinak me to moc neoslovuje..rad si chytam po svym, a kdyz uz pouzivam vidlicky, tak si je nemirim stejne, ale podle smeru nahozu prutu napriklad. A casto i nekolik metru od sebe. To pak ani nepotrebuju ty ochranny tycky kolem hlasicu. Druhy "zpusob" je, ze vidlicky zapichnu tak jak kameny v zemi dovoli :) Jinak pri delsich vypravach rad vyuzivam pohodli stojanu - ta moznost prizpusobeni - treba pri lovu pres dlouhou melcinu spicky nahoru - je podle me k nezaplaceni. V nejakem clanku jsem cetl, jak se nejaky anglicky rybar skoro vysmival francouzum za pouzivani tripodu - pry je to pro ne typicke, takze jsem asi vyznavacem FR stylu(ne nejsem, jsem vyznavacem stylu logickeho, jdu na par hodin - beru vidlicky, jdu na tyden nebo tam kde nejdou vidlicky zapichnout - beru stojan)
                                      Bivak stavim co nejblize prutum - tady jsem asi dost UK, protoze si vetsinou vystacim s destnikem s bocnici jak to popsal v jedne stare knizce Andy Little. Ale porad to neodporuje memu Logic style..snizuju tak sanci, ze mi nekdo pruty ukradne a zaroven i dobu reakce na zaber.
                                      I to zazemi z plachet si tak jednou za rok postavime, kdyz nas jede na ryby treba 5 na tyden nekam na soukromak. To je vylet, ktery je tak napul kemping s kamarady a napul rybolov. Nic spatnyho na tom mit si kde sednout kolem stolu dat si pivko a grilovat nevidim. Po odjezdu nikdo nepozna, ze jsme tam byli. Samozrejme nestavime nic tak hroznyho jako igelitarny, co jsou tu v diskuzi na fotkach.
                                      Jinak nejvic se mi libi ten lin - jak tak muze byt velky? O ty se snazim uz dlouho, ale nad 42 jsem se nedostal.
                                      Ty X2 hlasice mimochodem..to funguje? Pred par lety jsem si ten jejich superset osahaval na krame. navijak prepnutej na baitrunner se zaseknul asi po metru odmotanyho vlasce, stojan se po zaseknuti navijaku malem rozlozil a pipaky po zapnuti obcas nejaky zvuk vydaly, ale ze bych u nahozenych prutu s nima s klidem usnul..to urcite ne :)
                                      PS: neberte to nikdo nijak ve zlym, ja proste tyhle "in-styly" nemusim v nicem :)

                                        Nwoodpecker - Profil | Út 27.11.2012 21:21:36

                                        Obiš >> Cunata jsou vsude na svete, nemysli si, ze se jinde lide chovaji jinak. Vse je o tom , jak si to majitel reviru zaridi. A jak si vychova lidi, co k nemu chodi. Tim myslim i statni reviry.

                                          Nwoodpecker - Profil | Út 27.11.2012 21:19:23

                                          Clanek moc hezky, davam za jedna. Diky. Mam rad prirodu a nechodim jen plundrovat rybniky a reky, takze mi je clanek velice blizky. A jeste jedna fotecka z jineho mista.

                                            Nwoodpecker - Profil | Út 27.11.2012 21:13:43

                                            Velka Britanie (Severni Irsko). Chci vam ukazat, jak se o nas stara statni sprava, ktera ma na starosti statem spravovane reviry. Na mnoha mistech jsou posedy, ktere jsou dostupne i telesne postizenym a neni neobvykle narazit i na WC.

                                              Npohodak - Profil | Út 27.11.2012 17:43:13

                                              pekne a pravdivo napisane niet co dodat
                                              tiez mam rad ked som sam na odlahlom mieste kde mi spolocnost robia len mysi prilakane vonou krmiva a vtactvo co pozera na mna zo stromov o co sa to pokusam

                                                NkuBITCHek - Profil | Út 27.11.2012 15:15:58

                                                meteor >> zdarec, máš to tam!sz....
                                                jojo tuto igeliťárnu si taky pamatuju a toho šaška taky :-)
                                                zavláčíme, se ví! stejně se mi na tu výbavu jenom práší :-((

                                                  Nalda2211 - Profil | Út 27.11.2012 14:27:23

                                                  meteor >> k odpovedi jsem te navedl........o

                                                    NFlying trout - Profil | Út 27.11.2012 13:10:18

                                                    fotojakes >> V pohodě, já se pak bál, že mě za tu připomínku začnou verbálně linčovat

                                                      Nmeteor - Profil | Út 27.11.2012 11:52:41

                                                      alda2211 >> sám sis odpověděl - IMHO ideální střed je někde mezi extrémy :-)

                                                        Nalda2211 - Profil | Út 27.11.2012 11:21:16

                                                        meteor >> při pohledu na tuhle fotku mi jsou blíž lidi co mají top uk vybavení ale to může bejt zase masarka tak potom kde je ten ideální střed...........

                                                          NPiroš - Profil | Út 27.11.2012 10:57:58

                                                          Jo jo jo kde Ti soudruzi a Ti druzi z UK stylu udělali chybu !? Nic ve zlém !

                                                            Nmeteor - Profil | Út 27.11.2012 9:06:53

                                                            kuBITCHek >> no "pěkné, pěkné" :-)

                                                            Já mám ještě "schovanou" fotku od zdejšího pěkně wostrého a neméně moderního uživatele >"Dave" (budiž mu mrk.cz lehký :-))...

                                                            Tohle je CZ styl, tuším že z Orlíku(?) :-)

                                                            PS: napiš mi svůj e-mail, ať ti mám kam poslat ony delikátní fotky ze třicítky ;-)
                                                            PS2: co si někdy zajít zapřívlačovat, co? Aby jsi při kaprařině nezačal obrůstat mechem :-D

                                                            EDIT: k článku (pro "fotojakese"): pěkně napsáno a popsáno (jde vidět, že máš literární střevo :-)), s většinou se dá souhlasit, něco mi přijde už jako "přeháňka" (tak, jak popisuješ ty extrémy)... nicméně pořád lepší 10 "UK stylerů" nežli 1 "WaM" :-)

                                                              Nkabo - Profil | Út 27.11.2012 8:52:05

                                                              fotojakes - >> Pěkný, dávám za1.

                                                              Můj názor na UK styl je, že je to především o přístupu k lovu, chování k přírodě, o pokoře. Určitou roli hraje sice i vybavení, to ale nemusí být nutně ve smyslu ceny. Například pokud někdo chce mluvit o UK stylu, tak třeba s Flajzarem to nikdy nebude UK.

                                                              Každý má nějaký svůj styl, který mu vyhovuje a baví ho, pokud svým chováním při lovu neomezuje a neruší ostatní, místo po něm zůstane takové, jako by tam nikdo nelovil a nerybaří kvůli masu, tak je vše v nejlepším pořádku a je jedno jestli to budeme nějak nazývat. Všem slušným rybářům přeji hodně příjemných chvil ztrávených u vody.

                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Út 27.11.2012 8:17:11

                                                                FOUSATEJ HAT >> Ne. Pouze jsem se přeskupil

                                                                  NChosé 2 - Profil | Út 27.11.2012 0:40:07

                                                                  kuBITCHek >> Takovej Univers kemp....

                                                                    Ntrubadurek - Profil | Út 27.11.2012 0:34:44

                                                                    jak ruší okolí stojan???? Tohle mi přinde už vyhrocený. Správný jůkej kaprař by si s sebou k vodě měl brát vysavač a vodováhu. Především by si pak vše měl rozvhrnout do sektorů...

                                                                      Nalda2211 - Profil | Út 27.11.2012 0:15:39

                                                                      kuBITCHek >> zeme ceska domov muj

                                                                        NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 26.11.2012 23:51:40

                                                                        kuBITCHek >> tohle vypadá na UA styl :-))))

                                                                          NkuBITCHek - Profil | Po 26.11.2012 23:42:45

                                                                          kdybych nevěděl z odkud je ta fotka, tak bych řekl asi Rumunsko..... :-))

                                                                            NkuBITCHek - Profil | Po 26.11.2012 23:41:02

                                                                            Dávám za jedna......ale praxe je vážně někde jinde. Už jsem to sem sice někam dával, ale toto je klasický jukej na mlýnech

                                                                              Nrover - Profil | Po 26.11.2012 22:45:17

                                                                              Alaniska >> Potom i tak, ...dobrou :-)

                                                                                Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 22:37:42

                                                                                Alaniska >> ahoj a dobrou.......o)

                                                                                  NAlaniska - Profil | Po 26.11.2012 22:34:20

                                                                                  rover >> Nejen odvahu. Z velké části trpělivost. :-) Přeji vám dobrou noc pánové :-)

                                                                                    Nrover - Profil | Po 26.11.2012 22:27:04

                                                                                    alda2211 >> pravda, chce to hodně odvahy ...

                                                                                      Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 22:25:34

                                                                                      rover >> tak to je hezke ale osobne bych to nedokazal nemam na to silu dusevni a jen se stresovat kdo tam prijede a jak to dopadne .................nejsem zadnej hrdina

                                                                                        NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 26.11.2012 22:23:39

                                                                                        fotojakes >> to se mu ulevilo :-)

                                                                                          Nrover - Profil | Po 26.11.2012 22:19:22

                                                                                          alda2211 >> Tak já jsem se na tu svou "dětskou" vodu byl také před časem s očekávanou nostalgií podívat, a když jsem to tam viděl, tak jsem se z fleku rozhodl, že se o ní začnu doopravdy starat ... :-)

                                                                                            NAlaniska - Profil | Po 26.11.2012 22:09:51

                                                                                            alda2211 >> Nezkazil si mi večer. Naděje umírá poslední a já jsem rozený optimista. :-)

                                                                                              Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 22:07:48

                                                                                              rover >> a ani se ti nedivim jistota je kulomet jako malej jsem jezdil na krahulovsky propadliny a kdyz tu fotku vidim tak jsem si na tu vodu zase vzpomel ale tu uz nepropalim nebot jsem tam pred dvema lety byl ocihnout detska leta a voda tam uz nebyla zato tam byla skladka :-(

                                                                                                Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 22:02:36

                                                                                                FOUSATEJ HAT >> no...

                                                                                                ...třeba násada od lopaty? :-D

                                                                                                  NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 26.11.2012 22:01:00

                                                                                                  fotojakes >> nemyslíš tím nějakou konkrétní věc? To by mě mohlo ranit :-))))

                                                                                                    Nrover - Profil | Po 26.11.2012 21:58:48

                                                                                                    alda2211 >> jj, ...i když vím, že tento revír jen tak někdo nenajde, stejně dávám jen pohled na les :-)

                                                                                                      Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 21:52:54

                                                                                                      rover >> ano take jeden navstevuju ale radsi nedam ani foto mam strach ze tam nekdo potom prijede a to je smutne nemuzes se o takovou vodu podelit :-(

                                                                                                        Nrover - Profil | Po 26.11.2012 21:51:06

                                                                                                        alda2211 >> Nicméně stále existují ...

                                                                                                          Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 21:47:05

                                                                                                          Alaniska >> no s tim ze se to zmeni hooodne silne pochybuju kdyz se podivam na politiky a soucasnou kulturu mladejch :-( promin ze jsem ti zkazil vecer.........o

                                                                                                            Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 21:41:30

                                                                                                            FOUSATEJ HAT >> To bude asi i o zvyku:-)

                                                                                                              NAlaniska - Profil | Po 26.11.2012 21:40:33

                                                                                                              alda2211 >> takových vod je málo, to máš pravdu. Všechno je to ale jen na nás. My máme moc a možnost vytvořit takovýchto vod víc. Jen na nás to je, na nikom jiném. Až tohle pochopí i rybáři bordeláři, tak bude u hodně vod krásně.

                                                                                                                Nosud - Profil | Po 26.11.2012 21:39:25

                                                                                                                fotojakes >> taky se snažím si nechat co nejvíce vyrobit.pracuji ve strojařině takže třeba uši a pod......sic uši které mám mi dělal známy.

                                                                                                                  Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 21:37:37

                                                                                                                  osud >> nn, ty jsem nemyslel, druhým rokem mám delkim:-) Všechno se dá koupit v různých cenových relacích a něco se dá vyrobit.

                                                                                                                    Nalda2211 - Profil | Po 26.11.2012 21:35:51

                                                                                                                    jo je to hezke takhle u vody poskladane ale tech vod kam to pasne je opravdu hooodne hooodne malo :-((

                                                                                                                      Nosud - Profil | Po 26.11.2012 21:30:36

                                                                                                                      fotojakes >> nikdy jsem nějak ty ceny neřešil jen to sem tam na mě vykouklo z reklamy (leták baner a podobně) a to byly vždy dobré palby.asi si tím nemyslel ty pípáky X2 :-D

                                                                                                                        NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 26.11.2012 21:21:50

                                                                                                                        Netipa - poslední hrdina MRKu >> TVL Netipa, nepřibral si?

                                                                                                                          NFOUSATEJ HAT - Profil | Po 26.11.2012 21:17:51

                                                                                                                          fotojakes - >> Pěknej článek, naprrosto souhlasim, jen teda k těm prutům :-) já mám rád proutky s co nejmenší rukojetí a nezdá se mi to nepohodlný. Ale to je drobnej detajlek. Dávám za 1

                                                                                                                            Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 20:54:59

                                                                                                                            kasch >> solich76 - 26.11.2012 19:45:37 >> Vzniklo to v diskusích a tohle je jen můj pohled. Definici co je a co není neznám a pokud ty ano, tak se poděl:-)

                                                                                                                              NCarpper - Profil | Po 26.11.2012 20:51:10

                                                                                                                              osud >> ok ja to beru, nemyslel jsem to nijak spatne jen mi to zprvu znelo trochu zavistive... UA bylo mysleno jako Ukrajina style... Takovej vychodni dychanek, kterej se diky jednomu kamosi s povolenkou presune z ubytovny k vode...

                                                                                                                                NŠplíchy - Profil | Po 26.11.2012 20:46:56

                                                                                                                                Moc peknej clanek!!

                                                                                                                                  Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 20:46:15

                                                                                                                                  osud >> o penězích to fakt není, tedy alespoň ne pro mě a to jsem také napsal do článku:-) Jediné čím jsem si udělal radost jsou drahé pípáky, ale jinak většina mého vybavení patří mezi to nejlevnější, nebo to je koupené použité.

                                                                                                                                    Nfotojakes - Profil | Po 26.11.2012 20:39:17

                                                                                                                                    hadr kapr fakr boy >> Flying trout - 26.11.2012 14:46:50 >> díky, opraveno:-)

                                                                                                                                      NFockeWulf - Profil | Po 26.11.2012 20:34:15

                                                                                                                                      pekný článek a věřím, že jednou se zas vrátí doba slušnosti u vody. Zatím ty davy zastydlých lidových milicionářů ( maskáče všeho druhu, i Wehrmacht se najde :) ) plundrují násaďáky o sto šest. Přece si tu rybku zmrazí na vánoce! Dobrou chuť, mražený kapr, to je pochoutka!!! Asi jako pangas.....

                                                                                                                                        Nosud - Profil | Po 26.11.2012 20:15:15

                                                                                                                                        Carpper >> já jsem ale nepsal že jsou všichni stejní, mluvil jsem jen o několik desítek %, a teké jsem napsal že jinak s nima sympatizuji a že kdybych vydlal jiné peníze než vydělávám tak bych si ty serepetičky taky koupil. není stylař jako stylař tak samo není český rybář jako rybář atd....UA ???? co to je za zkratku

                                                                                                                                          Nsolich76 - Profil | Po 26.11.2012 19:45:37

                                                                                                                                          UK styl po Česku je pouhý výraz nebo zkratka pro Ulej Kámo .........s Anglií to nemá co dělat pánové ))))))))

                                                                                                                                            Nmipa - Profil | Po 26.11.2012 18:50:07

                                                                                                                                            Petr.J >> předpokládám, že by ty základní návyky měly mít všechny děti a to bez rozdílu v jaké době či režimu vyrůstají, všechny, co to s nimi rodiče myslí "vážně" bez rozdílu ... a to, že se z nich vyklubou v dospělosti rybáři na tom nic nemění - a nebo jsme jiná, odlišná skupina co se může chovat jinak než zbytek populace ? to snad ne !!!
                                                                                                                                            na druhou stranu dovedu dost dobře pochopit i to, že komu není z hůry dáno ... ale to je již na jinou a sáhodlouhou debatu nevhodnou zde na MRKu :-)))
                                                                                                                                            edit: bordeláři, vymatlanci a lidé pohybující se na "hraně" jsou v každé společnosti ... tedy i v současnosti - nezapomínej ... .... :-)