Zajímavé video o výrobě boilie

Diskuse k rybářskému videu Zajímavé video o výrobě boilie

Autor diskuse: Koblizek86 - Profil , 4.11.2012

VL.K. - Profil | St 14.11.2012 10:05:23

runaway >> radši bych to v sušičce nezkoušel,protože při rychlém sušení hrozí popraskání boilie

runaway - Profil | St 14.11.2012 9:54:26

Ahoj vsem, moc pekny video i diskuze k nemu se rozjela. Chtel jsem se zeptat jestli jste nekdo zkousel susit boilie v Elektrcke susicce na ovoce, pripadne vysledky?

devilmarcel - Profil | Út 13.11.2012 14:21:57 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

z vlastní zkušenosti vím že je Lojza Pán rybář a v tomto má vysokou doktorskou!!! řekl to tak jak to je a bude....od něj si zdycky nechám rád poradit!

TWIN 69 - Profil | So 10.11.2012 9:01:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

L.Fiala je v tomhle pan profesor a kdo ho zná osobně,tak ví o čem píšu.
Moc pěkný video a souhlasím se vším co tam bylo řečeno.

viceroy - Profil | So 10.11.2012 8:53:34

pepsík >> ja to zasypavam nd koule ale myslim si kg kouli kg soli bude ok ,2 krat za den bych to protrepal at se ti ty koule pootoci

pepsík - Profil | Pá 9.11.2012 23:45:01

viceroy >> jak velké množství soli by jsi doporučoval na kg koulí. Jen posypat nebo do větší vrstvy soli nasypat koule?

viceroy - Profil | Čt 8.11.2012 20:47:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Figos >> pokud nechces nebo nemas misto v mrazaku tak u vareni a tak 2 dnesch suseni to zasypej soli , ta ti vytahne vodu a zakonzervuje paradne ale pocitej s tim ze to budes mit sutry ale i to neni na skodu , sul je dobry konzervant

Figos - Profil | Čt 8.11.2012 8:19:41

sidonius >> Díky ti moc za radu......

FOUSATEJ HAT - Profil | St 7.11.2012 21:46:30 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Fishky >> Ten típek v tom videu mluvil o tom, co si má člověk vyzkoušet, když začíná a neví jestli tenhle způsob lovu bude proněj to pravý. Jinač máš pravdu že je to kapek složitější s tim boilies. ale mám vyzkoušený že se dá zachytat i na takovýhle bambule

(-candoš-) - Profil | St 7.11.2012 21:30:36

Já třeba zkusím udělat z tohodle těsta i malé peletky na krmení? myslíte že to jde? usuším je, a když budu chtít chytat dám do kbelíku trochu boosteru a nechám pár hodin nasáknout..

sidonius - Profil | St 7.11.2012 19:45:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Hadrák >> atraktivitu to ztratí, ale pokud obsahují koule kvalitní moučky a další přísady, tak jsou atraktivní i vyschlé, ne sice tolik, ale stále jsou. Je pravda, že kule nasají smrad z bahna, proto je nechávám tak hodinu v nádobě s vodou z místa, kde chytám, aby se koule zase "napily" a pak nechytaly tolik okolní smrad, často dělám to, že do nádobky s vodou a boiliesem naliji kapku dipu,esence, boostru, prostě čehokoliv, abych tu vodu, kterou do sebe koule nasají, ochutil a tím i ty koule a mám jistotu, že pach bahna boilies nenatáhne

Hadrák - Profil | St 7.11.2012 19:11:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

sidonius >> myslím, že hodně stratí tu atraktivitu, když to hodíš do vody jen tak nasaje to smrad bahýnka, takže taky nic moc... Když je to na kamen, myslím že se vyplatí to něčím zalejt (boosterm, játra apod..)

sidonius - Profil | St 7.11.2012 19:00:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Hadrák >> vím, že mění vlastnosti, ale je to jedna z mála možností,jak to boilies uchovat bez plísně. Samozřejmě, že může i vyschlé boilies zaplísnit, ale to v případě, že navlhne, jinak by nemělo. Vlastnosti se změní, funkce bude pomalejší, ale vidím v tom i výhody - bílá ryba ti ty koule hned nerozbije, mám jistotu,že vydrží ve vodě i na háku klidně 2 dny (i dýl, ale nemluvím konkrétně o této směsi, z této směsi jsem koule ještě nikdy nedělal, ale za zkoušku to stojí), ta vůně koule není tak intenzivní, takže to velkého kapra tak lehce neodradí a ještě jako hlavní výhodu vidím efekt křupnutí :D :D (ne, dělám si legraci :D )

Hadrák - Profil | St 7.11.2012 18:48:58

sidonius >> ano kamen přeci neplesnivý ;), ale to boilies změní vlasnosti

sidonius - Profil | St 7.11.2012 18:42:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Figos >> Ano stačí dodat pouze vejce nebo játra, nebo kombinace obojeho. No pokud tam nedáš žádný konzervant,tak ti to zplěsniví (já ho nedávám). Koule uvaříš, necháš den dva proschnout. Pokud je chceš uchovávat na dlouho,tak je po tom dni až dvou dej do igelitového pytlíku a dej to zamrazit, osobně ještě před zamražením někdy zalévám boilies boostrem,nebo nastříkám kapku esence,aby se to boilies ještě víc provonělo,protože o část vůně příjde při vaření. Když pojedeš k vodě, stačí vyndat pytlík z mrazáku a než dojedeš k vodě, tak ti rozmrzne a můžeš chytat. Nebo druhá možnost uchovávání je, že dáš koule do boilies saku (nebo pytle od cibule/brambor) a necháš ho v tom uschnout. Tím,že boilies vyschne na šutr, se vlastně zakonzervuje a nezplesniví ti.

Fishky - Profil | St 7.11.2012 15:16:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

vikikaca >> koule nekupuju, koule si dělám a když mám "omezený" rozpočet a vtěsnat se do kila, pak OK, a upřímně - já si na takové koule luxusně zachytám (ještě pár dní dozadu jsem chodíval každý den po práci a toho "jednoho" (někdy šest) jsem si za večer chytil) a bylo to na koule za pár kaček, ale musíš vědět kdy tu kouli použít. Když není konkurence, tak se ryba utluče i po krupicových koulích, ale jakmile by vedle tebe sednuli borci zprava zleva s nadupanými koulemi, tak bys na tuty byl celkem nahranej (viz třeba plavačkový závody, tam taky nikdo nevytáhne strouhanku, kukuřici či šrot, ale valí tam voňavý krmení na zaujetí ryby a nevalí to tam protože by to vonělo nám, ale protože na to ryba prostě líp reaguje (rychleji, je to dráždivější). Koule za pár kaček jsou super a chytám na ně často, ale jak už jsem psal - sednout vedle mě borec zprava zleva, tak jsem v háji :-)
PS: co se "kukuřičného boilies" týče, tam je to taková vyšší liga, příprava je zdlouhavá a ve své podstatě by se dalo napsat, že to jsou koule s majoritním obsahem CSL dochucené liquid liverem, teď to zní už lépe? :-) jen to vyjde na pár kaček, páč si to vyrobíš sám, kupovat to, tak se taky nedoplatíš ;-)

TWIN 69 - Profil | St 7.11.2012 14:40:12

Drahoš >> Kecáš,to není možný??!!

vikikaca - Profil | St 7.11.2012 14:37:38 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Fishky >> já jen nevím co je nadupaná koule za 500(podle mě že akorát s náma vydupali) :-) a opravdu věřím že navoněná krupicová koule je stejně pro kapra atraktivní jak ta za 500kč.

vikikaca - Profil | St 7.11.2012 14:33:49

(-candoš-) >> se ho zeptej, koule byly na bázi kukuřice a jater atd.vypadali slušně .

Fishky - Profil | St 7.11.2012 14:30:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

vikikaca >> Tak to brrr, je rozdíl říci, že na koule ze strouhanky zachytáš pěkně a říci, že na ně zachytáš stejně jako na nadupaný koule za 500,- Jde o logiku - kapra chytíš i na rohlík, ale aby bylo krupičný boilies stejně tak atraktivní pro kapra, jako nadupaná koule, tak tomu snad nevěříš. A moc dobře vím, jaká byla hlavní myšlenka na videu - prostě že není nutný kupovat koule za 500,- že nachytáš i na koule za pár Kč - a v tomhle se shodneme všichni. Jakmile vedle tebe ale bude někdo kdo bude mít nadupaný koule (třeba první tři dny loni na Best baits cupu v Těšanech nás drtili kluci ze sousedního teamu RKMB chytajíc na Snipera - až podlesní noc jsme jim utekli změnou strategie, chytat stejně, tak jsme byli nahraní).

(-candoš-) - Profil | St 7.11.2012 14:20:59

vikikaca >> Na jakym videu porpaguje koule za par Kč?

vikikaca - Profil | St 7.11.2012 14:15:15

Fishky >> na jednom ze svých videi propaguješ koule za pár kč ,jinde zase píšeš něco jiného ty budeš strašnej rozumbrada :-)

Petr.J - Profil | St 7.11.2012 14:04:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Na koule chytám asi 20 let a v podstatě mám jeden svůj hlavní recept, krupice, moučka, partikl, nějaké koření a olej. Cena se pohybuje tak 60 - 100 Kč . Musím říci, že mi to chytá celé ty roky a chytá to velice dobře, troufám si říci, že lépe, než ty nadupané kuličky za 400 a více. Tak že nemohu jinak, než s tím pánem souhlasit. Sem tam podlehnu reklamě a něco údajně nepřekonatelného si za drahý peníz koupím a většinou to je zklamání, potom mi to doma leží a říkám si proč já vůl to kupoval.

(-candoš-) - Profil | St 7.11.2012 14:03:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Ten chlápek je vidět, že má hodně zkušeností a ví o čem mluví.. To je taky ono, všichni mají výbavi za statisíce a mladý začátečnák který nemá dostatek financí a chce chytat na boilie,tak se na to raději vyprdne a jde chytat na housku a běžné krmítko.Ale podle mého, se dá dobrá výbava (na začátečníka) koupit od prutů po boilies do 4000Kč a chytáš stejné ryby,jako ti co mají samá předražená Kodra atd.Naprosto z tím chlápkem souhlasím..Taky co do toho dávají oni? Ty méně kvalitná značky taky to šidí moukou,krupicí a blblabla..

Fishky - Profil | St 7.11.2012 12:23:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Při sledování videa se mi stále vybavoval známej recept na boilies Kocháče - kilo cukru a kilo hoven :-) spojím blbou krupici s blbou jahodou a přechytám boilies za 500,- Jo super se to poslouchá, kéž by to byla pravda. Ono o boilies v kaprařině bohudík vůbec nejde, jde o to mezi pruty a židlí, protože když právě tenhle článek funguje na 100% pak chytáte na cokoliv. Ale upřímně říci, že koule s krupicí chytají stejně jako nadupaný koule, inu nevím nevím, tohle bych si netroufl tvrdit. Ale byla by z toho fajne debata či anketa - čemu věříte...

DeFoRt - Profil | St 7.11.2012 12:11:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Taketo videa mam rad ked sa daju dole vsetky komercne a reklamne kecy a niekto skuseny povie ako to funguje..ale ta reklama zo strany znaciek je tak silna ze to prebije akukolvek holu pravdu a to ze ludia siahaju po drahych znackach nie je vysledok ich pohodlnosti

Nitram. - Profil | Út 6.11.2012 18:11:10

A nezpozorovaly jste nejakou zmenu u boili mivardi od cdb?

Chosé 2 - Profil | Út 6.11.2012 15:37:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Z tohoto videa by nemuseli mít výrobci velkou radost, ale i tak jim zůstane nakloněno dost kaprařů kteří jsou pohodlní, manuálně nefunkční, svádějící vše na nedostatek času.U mně pochopitelně takto vyřčená letitá pravda má zelenou a video za jedna.

Figos - Profil | Út 6.11.2012 15:18:45

sidonius >> Ok děkuji ti moc takže dodat vejce díky moc ....a myslíš že když to uvařim tak to zplesnivý nebo to musím když tak zamrazit?

sidonius - Profil | Út 6.11.2012 15:08:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Figos >> Pokud z toho chceš mít boilies,tak vařit musíš, pokud chceš, aby se ti to ve vodě rozpadalo rychle,tak to jen usuš (ale už to bude něco podobného jako pelety a ne boilies). určitě tam přidej vejce, ve videu říkal asi 4 vejce na kg. Bez vajec (nebo vajec v prášku), jater nebo kombinace obojeho ti to lepit moc nebude, popřípadě bude, ale bude se to špatně rolovat a rozpadat v rollballu

Drahoš - Profil | Út 6.11.2012 14:57:17

Miras >> nová dělá z Lojzou div:)) Už se naučil i smsky psát:)