Kontrola rybářské stráže

Diskuse k bleskovce Kontrola rybářské stráže

Autor diskuse: mates202 - Profil , 30.7.2012
87 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSven - Profil | St 1.8.2012 11:38:27

Chosé 2 >> ahoj.
Souhlasím s tebou, že RS nemá žádnou společenskou prestiž. Konečně také kde by se vzala ? Prestiž je třeba si zasloužit a neustále na ni pracovat.
Pokud budu konkrétní, tak např. v tomto případě:
jak může mít prestiž plzeňská RS, když sama porušuje zákon.
Jedná se např. o svévolné a protizákonné použití donucovacích prostředků, v tomto případě psa. Je zbytečné dodávat, že navíc nikoli služebního a ještě k tomu bez náhubku....
Naše legislativa nic takového RS neumožňuje. Pan kovboj by zasloužil střihnout na triko.
Přítomná PČR tomu souhlasně přihlíží, čímž i ona sama zákon porušuje.
Konečně co chtít po frajírcích, kteří nejsou schopni si ani při sluřebním zákroku nasadit čepici...
Už vojevůdce Suvorov věděl, že "prohraná válka začíná od rozepnutího knoflíku"

    NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 10:55:43

    Jarda Š. >> To je ale právě chyba. Od toho by měl bejt nadřízenej RO, kterej direktivně určí způsob hospodaření tak, aby byla na prvnim místě snaha o zachování přirozený biodiverzity a rozmanitosti obsádky. Alespoň na řekách by tomu tak mělo bejt. On ČRS ve finále dělá jen to, co mu je dovoleno a těžko lze čekat, že by nesledoval předevšim svoje zájmy.

      NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 10:49:11

      Pvl >> Souhlasim... asi by to nebylo tak snadný... Nicméně i tak mi nepřijde normální, aby se to řeky jako je Berounka nasypalo 500 kaprů a žádná parma.

        NChosé 2 - Profil | St 1.8.2012 10:36:53

        damoz >> Ale jdi ty blafko...

          NChosé 2 - Profil | St 1.8.2012 10:35:46

          Batuta >> Jo a ještě ChaP.Ty asi nepoznali co to je koupat žížalu na řece a mít po záběru pocit překvapení co vše se může vynořit před udiveným zrakem rybolovce. Od hrouzka přes bojovnou královnu proudů, až tedy po toho sumce...

            Ndamoz - Profil | St 1.8.2012 10:33:02

            Chosé 2 >> Co to plácáš?? Já si za svým názorem stojím. A svoje argumenty dovedu obhájit. Napsal jsem jen, že chápu vaše obavy, mě to taky mrzí, ale určitě nejsem naivní abych si tu začal stěžovat a doufal tak že se součastná situace změní.

              Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 10:32:59

              damoz >> no tak nepiš, stejně to jsou bláboly a takových jako jsi ty, je tu opravdu dost, fakt tím nikomu neublížíš, běž si raději zakopat do balónu.

                NSoulfish - Profil | St 1.8.2012 10:31:26

                damoz >> ono chytat furt jen kapry je docela nuda.. navíc to není ani nejkrásnější a ani nejbojovnější ryba, od toho jsou tu jiné druhy

                  NJarda Š. - Profil | St 1.8.2012 10:30:42

                  Venca888 >> A není se čemu divit. Kapr je snadno dostupný a relativně levný. Navíc podle v současném systému rozdělování peněz z povolenek je rozhodující výlovek a ten se nejsnáze dosáhne kaprem, protože je žádaný a poměrně snadno ulovitelný. Parmu není zdaleka tak snadné odchovávat (proto vyjde podstatně dráž) a ani mezi běžnými rybáři o ní není příliš velký zájem.

                    NPvl - Profil | St 1.8.2012 10:27:53

                    Venca888 >> Měl jsem na mysli že si to malujeme v růžových barvách co by kdyby .. Mnou pisovaná situce by lehce mohla nastat a o to větší zklamání pak .Je mi jasné ,že některé toky jsou v relativně v dobrém stavu a že úspěch by se dostavil . EDIT Tak a to by pro tuto chvíli bylo odemne vše :o§)

                      Ndamoz - Profil | St 1.8.2012 10:26:43

                      Ne, mrzí mě to stejně jako Vás, ale určitě nejsem blázen abych si stěžoval na množství kaprů v řekách. Možná že tomu nerozumím, ale jsem s aktuálním stavem spokojený. Kdyby kapři nepřevyšovali, většina z Vás tu začne nadávat na to že je kapru zase málo. A v životě sem nevyhodil na rybách papírek, naopak, trpím když vidím bordel u vody a vyhozený odpadky a flašky od chlastu. Většinou je sám od sebe dojdu vyhodit. Taky většinu ryb šetrně pustím zpátky do vody, a trpím když vidím ostatní rybáře jak s nimi zachází. Takže tu nepiš nesmysli toho typu že si nevážím přírody.

                        NBatuta - Profil | St 1.8.2012 10:26:17

                        Chosé 2 >> Ona ta logická úvaha je jednoduchá - je to kaprař, tak ho zajímají jen kapři. Tečka.

                          NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 10:22:53

                          Chosé 2 >> Přehršel :-)))

                            NCygnusX1 - Profil | St 1.8.2012 10:21:30

                            Stav v řekách, kdy bylo kaprů minimálně, pamatuju jako kluk. Tenkrát se nadávalo. Bílý ryby 6 půlek.........Teď se taky nadává. Není on to náhodou národní sport ?

                              NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 10:20:35

                              Pvl >> tak to máš určitě recht... ostatně úbytek zrovna těch parem je přičítanej předevšim regulaci toků - jezy jim znemožnily tah. Ale když na to budeme koukat takhle, tak bysme mohli opravdu nasazovat jenom ty kapry a cejny.

                                NChosé 2 - Profil | St 1.8.2012 10:20:05

                                Rybatorstr >> To je tak, když někdo napíše názor a nedokáže si ho obhájit z nedostatku argumentů a nebo alespoň zformulování nějaké logické úvahy. Takových je...

                                  NPvl - Profil | St 1.8.2012 10:17:55

                                  Venca888 >> Já jsem to také tak nebral (vymlát) Jen mne tak napadlo aby to nebylo podobně jako se zvěří - nebyly meze nebyly koroptve . Že se tak nějak "počítá " s tím, že vysadím a ryby budou -nemusí tomu tak být . (mám na mysli jiné druhy, ( ne kapr)

                                    NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 10:14:45

                                    damoz >> tak sem nepiš a máš to... myslim, že to všichni ustojíme...

                                      NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 10:13:55

                                      Pvl >> tak já netvrdim, že by bylo správný vymlátit všechny kapry a začít tam zvrhávat kamiony parem. Ale rozhodně mi nepřijde normální, aby na řece kapři počtem převyšovali počet ostatních rybích druhů dohromady (pokud nebudu počítat malý rybky).
                                      To víš, že jsou ty řeky pokurvený. Jenomže na druhou stranu srovnej snahu o navýšení početnosti kapra a zrovna tý parmy. Dneska to bohužel funguje tak, že se vysype Avie kaprů a tim starost o zarybnění končí.

                                        NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 10:12:29

                                        damoz >> Jsem z toho rozpolcen, nejdříve napíšeš : Nechápu, proč nadáváte na to......... a najednou píšeš : Já to chápu moc dobře......... Hmmm.

                                          Nkakr - Profil | St 1.8.2012 10:11:05

                                          damoz >>
                                          Máš naprostou pravdu, již naši předkové uměli oddělit zrno od plev. Hlavičkuj klidně dál:-.))

                                          Vranovská přehrada rok 1936 -

                                          Největší denní přístupný úlovek jest:
                                          3 (tři) štiky, 2 (dva) kapři, 3 (tři) candáti, 2 (dvě) marény, 2 (dva) úhoři. Žádná z uvedených ulovených ryb nesmí míti váhy méně nežli jeden kilogram. Okounů, tloušťů, parem a jiných ryb neomezený počet.

                                          Ostatní ryby, jako tloušťě, okouna, podoustev, parmu apod. jest považovati za plevel, která ušlechtilým rybám odebírá jen potravu a jest dovoleno tyto ryby loviti po celý rok.

                                            Ndamoz - Profil | St 1.8.2012 10:07:58

                                            Já to chápu moc dobře, ale člověk se ničemu neodvděčí, a vy byste nadávali za každé situace. Kdyby byla situace na řekách podle Vás, zase byste si našli nějakou zámínku. Škoda slov sem něco psát.

                                              NPvl - Profil | St 1.8.2012 10:03:08

                                              Venca888 >> Ty chceš .. ale ono to má jeden háček (podle mne) Kdo ví, jak by to probíhalo Řeky ve většině případech nejsou také takové jako tomu bylo kdysi . Jde o to, jestli by rybám vyhovovaly ??

                                                Nhraji - Profil | St 1.8.2012 10:01:08

                                                damoz >> kolego váš názor je z hlediska přírody neskutečně hloupý a omezený.

                                                  NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 10:00:27

                                                  damoz >> Pokud to nechápeš, nevím jestli má cenu ti něco vysvětlovat......

                                                    Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 10:00:21

                                                    Batuta >> pár fotbalistů znám, a opravdu žádný z nich nemá IQ vyšší, než číslo bot. Opět se to dnes potvrdilo.

                                                      NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 9:59:53

                                                      Batuta >> :-)))

                                                        NVenca888 - Profil | St 1.8.2012 9:58:33

                                                        damoz >> chci, aby to bylo tak, jak to přirozeně bejt má. Do rybniků si nasazujte klidně vorvaně, ale v řece chci podoustve, parmy, plotice, tlouště, úhoře... kapr tam nemá co dělat, tedy alespoň ne v tom množství, v jakym tam je oproti ostatní osádce...

                                                          NBatuta - Profil | St 1.8.2012 9:56:43

                                                          damoz >> Neměl bys tolik hlavičkovat...

                                                            Ndamoz - Profil | St 1.8.2012 9:53:46

                                                            Nechápu, proč nadáváte na to, že je ve vodách mnoho kaprů, a zbytek ryb minimálně. To chcete aby to bylo obráceně? Nechápu jak někdo muže nadávat na to, že dlouho nechytl plotici a že nejčastější chycená ryba je kapr. Můžete být rádi za tento stav, lepší chytat kapra za kaprem než plotici za plotici a další bílou rybou.

                                                              NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 9:40:59

                                                              Jaroch >> Díky, tobě také :-))

                                                                NJaroch - Profil | St 1.8.2012 9:35:36

                                                                Rybatorstr >> Jak jinak :-)
                                                                Ať ti koušou .

                                                                  NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 9:28:24

                                                                  Jaroch >> Já to bral ad absurdum, ale jinak je to tak. Ať se ti daří :-))

                                                                    NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 9:26:51

                                                                    malamut >> Ty si kus :-)))

                                                                      NJaroch - Profil | St 1.8.2012 9:24:53

                                                                      Fantozi (Aladin) >> No jo , ten se tam připletl , ale u nás chytám akurát tlouště .
                                                                      Možná kdybych nějak cíleně vyhledával tak bych možná našel . Ale jak jsem psal , není to ryba mého zájmu .

                                                                        Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 9:20:11

                                                                        Rybatorstr >> no, a když jich vezmeš víc najednou, tak to máš doma vykuchaný a zpracovaný při jednom bordelu :-))))

                                                                          NJaroch - Profil | St 1.8.2012 9:18:15

                                                                          Rybatorstr >> No , s těmi auty to je trochu drsné srovnání protože má nevědomost neublíží ani mně ani té rybě .
                                                                          Ale zcela vystihuje skutečnost , je to bohužel tak že lidi co například nejezdí běžně po Ostravě tak jsou úplně v prdeli a dokážou na křižovatce neuvěřitelné kousky . Bez zábran se s auty vrhají pod tramvaje :-)
                                                                          A jak píšeš o sebezdokonalování , ano to jistě přijde ale asi až se změnou techniky lovu .
                                                                          Do té doby to budou pro mne nic neznamenající informace .
                                                                          Když jsem byl mladší :-) tak jsem o půlnoci dokázal vychrlit číselné řady procesorů , jejich kódové označení , výrobní technologii , jejich frekvence a použitelnost dle čipových sad , jejich vliv na grafický výkon s různou kombinací grafických karet , prostě vše co se této oblasti týkalo aniž bych se to jakýmkoliv způsobem snažil dostat do paměti .
                                                                          Ale jen proto , že to bylo objektem mého zájmu tak mi stačilo si to jednou přečíst a drželo to tam .
                                                                          Proto předpokládám že až se začnu věnovat sedavé rybařině , tak stejně snadno udržím v paměti i ten rozdíl mezi ploticí a perlínem :-)

                                                                            NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 9:09:35

                                                                            malamut >> Jenže to mnoho lidí nepochopí a ani nechce pochopit. Já osobně vezmu za rok tak 5 ryb, ale nemám problém s tím, že si někdo rybu veme. Nebudu kvůli tomu dělat histerické scény :-)) Samo, že pokud má míru atd....

                                                                              Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 9:05:08

                                                                              Rybatorstr >> kapr je jídlo, tak je třeba k němu přistupovat, ale pokud si sportovci prosadili hájení velkých kaprů, pak je v rozporu s pravidly jejich cílený lov. Za cílený lov velkých kaprů je označován lov na boilie či jiné nástrahy umístěné mimo háček. Tedy na revírech s K70 (65, 60) by takový lov měl být zapovězen.

                                                                                NFantozi (Aladin) - Profil | St 1.8.2012 8:46:45

                                                                                Jaroch >> proč by byl jesen nechytatelnej na přívlačí? Na Labi na přívlač je to celkem běžná ryba.....to jen tak na okraj

                                                                                  NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 8:44:05

                                                                                  Jaroch >> Jen oponuj, to je v pořádku, o tom jsou diskuse. S posledním odstavcem s tebou souhlasím, ale je zase v zájmu člověka, aby se sám zdokonaloval. Právě proto se říká, že opakování je matka moudrosti. Teď odbočím, kolik lidí jezdí autem a nezná spoustu značek a dalších věcí s tím spojených. Pak by to bylo, že někdo nepotřebuje znát jak jde semafor, protože do města nejezdí. Pravda je ta, že to co málo používáme, tak to zapomínáme.....

                                                                                    NJaroch - Profil | St 1.8.2012 8:38:29

                                                                                    Rybatorstr >> Chtěl bych Ti trochu oponovat .
                                                                                    Jesen , ouklej , plotice , perlín a další jsou s mnoha dalšími ryby které jsem nikdy nechytil .
                                                                                    Na zkoušky jsme dostali našprtat podle obrázků vodní živočichy a to bylo naposledy co jsem výše zmiňované ryby viděl .
                                                                                    Zkoušky jsem si nezaplatil ale poctivě naučil a úspěšně složil (jako mnoho jiných). Ale protože se sedavé rybařině nevěnuji , tak pro mne nepodstatné informace jsem už zapomněl (a že nemám papíry dlouho :-)
                                                                                    Tyto ryby nejsou objektem mého zájmu , přívlačí jsou nechytatelné takže proč si mám pamatovat rozdíl mezi ploticí a perlínem . Až začnu chytat na rybku (živou či mrtvou) tehdy nastane situace kdy se budu muset tyto rozdíly naučit a v paměti udržet .
                                                                                    Je spousta oblastí lidské činnosti kde se něco musíš naučit aby jsi to mohl vykonávat ale následně využíváš ani ne 50% vědomostí a zbytek časem zapomeneš . Proto jsou různá profesní školení atd.

                                                                                      NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 8:35:49

                                                                                      malamut >> Jenže nikdo neřeší méně závažný přestupek a který je pak více závažný? Kdo by to posoudil ? S tím cíleným lovem by se dalo i souhlasit, ale jak zase někomu dokázat, že jde cíleně na kapra 70+, kde je K70. Pak by ti každý řekl, že chtěl chytit kapra do 70 -ti. Holt s kaprem bude vždy určitý problém :-)) Osobně raději mám podoustev ( lína ) 40+ než kapra, tím však zase nevylučuji, že pěkný kapr mi také udělá radost.....

                                                                                        Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 8:16:51

                                                                                        Rybatorstr >> rozhodně je to méně závažný přestupek, než například lov mimo stanovenou denní dobu, nebo cílený lov hájených ryb, tedy například i velkých kaprů tam, kde jsou hájení díky K70 (65, 60).

                                                                                          NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 7:44:00

                                                                                          malamut >> Zločin jistě ne, ale úplně v pořádku to asi také nebude :-))

                                                                                            Nmalamut - Profil | St 1.8.2012 7:41:41

                                                                                            Ponechání si 3 - 5 kusů kapra denně není zločin.

                                                                                              NRybatorstr - Profil | St 1.8.2012 7:17:34

                                                                                              šmudla007 >> Tobě a spoustě jiných se to nestane, ale kolik lidem ano... Už tu byli borci, kteří jak píšeš nerozeznají amura od tlouště a z podoustve udělají plotici. Příkladů je dost, ale kde se stala chyba ? Proč jsou tací u vody ? Zaplatí si zkoušky a hurá chytat. Svaz bude za každý peníz rád. Pokud se 25 cm kapr nevysadí, musí se tam vytřít sám. Viděl jsem minulý týden na dovče chytit na Orlíku kapříka cca 15 - 17 cm.

                                                                                                NJiří L. - Profil | Út 31.7.2012 20:13:52

                                                                                                šmudla007 >> no koment

                                                                                                  NPetr64 - Profil | Út 31.7.2012 19:49:06

                                                                                                  meteor >> Neměl.V MRS můžeš podle RŘ psát jak revír,tak číslo.Vzhledem k tomu,že mám celorepublikovou povolenku zapisuji pouze čísla,abych se náhodou na revírech ČRS neupsal.:-))

                                                                                                    Nkakr - Profil | Út 31.7.2012 19:46:19

                                                                                                    meteor >>
                                                                                                    Správně by měl být revír zapsán číslem, v MRS se uznává obojí. Na podobné výstřelky od RS je jednoduchý návod, požádat ukázání v BP.

                                                                                                    V ČRS je v BP přímo uvedeno, že revír musí být zapsán číslem.

                                                                                                      Ntony.bobo - Profil | Út 31.7.2012 19:44:26

                                                                                                      A tak to má být tak je to správné.Pořádnou čistku by to chtělo a čím víc tím líp jelikož to co se u vody kolikrát děje je už neůnosný.

                                                                                                        Nmeteor - Profil | Út 31.7.2012 19:37:40

                                                                                                        Petr64 >> OT: s tou ouklejkou je to docela veselé :-) ale co se týče čísla revíru, tak měl dotyčný člen RS možná pravdu - kamarád dostal loni zápis za to, že měl revír označený "jenom" číslem. Prý je nutno ho mít "slovně" vypsaný, přičemž číslo revíru je pouze podružný údaj. A nebyl ani mladý, ani to nebylo na Dyji :-)

                                                                                                          NPetr64 - Profil | Út 31.7.2012 19:19:06

                                                                                                          šmudla007 >> Ouklejku pruhovanou asi neznal vůbec.:o))

                                                                                                            Nšmudla007 - Profil | Út 31.7.2012 19:08:54

                                                                                                            Petr64 >> To jsi ještě dobře dopadnul ne s kontrolou? Kdyby RS uměla číst tak by našla v seznamu chráněných živočichů ouklejku pruhovanou(ty jsi ji měl zapsanou) ..no a byly by potahovačky s úřady, a možná i vězení.
                                                                                                            Já sem včil nějakej asi unavenej z nedostatku kaprů, už jsou všichni vychytaní a dosypávat se bude až na podzim :)

                                                                                                              Nnofish - Profil | Út 31.7.2012 19:05:58

                                                                                                              Chosé 2 >> Osobně si myslím, že kdyby fízlové vylezli z měst, že by vydělali obecně všude. Je jedno jestli za to kam jezdí auty rybáři a houbaři, ale i za spoustu jiných věcí. A pak by možná i působili preventivně, jak se furt tvrdí. A zatím oni nic, oni jen měčí rychlost a žerou v tescu v bufetu....

                                                                                                                Nnofish - Profil | Út 31.7.2012 19:03:35

                                                                                                                Mrknato >> a přitom...... aláh je jeden...... a teď si vezmi kapra...... To nedopadne dobře.... :-)

                                                                                                                  Nalien.rem - Profil | Út 31.7.2012 18:54:28

                                                                                                                  Za tu nenažranost bych jim je ani nevrátil...

                                                                                                                    NPetr64 - Profil | Út 31.7.2012 18:50:28

                                                                                                                    šmudla007 >> Nečerti se.Loni sem měl docela zajímavej rozhovor se členem RS (asi nováček).Ten mi tvrdil,že mám nesprávně zapsaný nástražky.Ouklej prý není druh ryby.Je to prý bělice.Navíc mi přeškrtal číslo revíru a napsal Dyje.Prej to mám taky špatně.:o)

                                                                                                                      NChosé 2 - Profil | Út 31.7.2012 18:47:51

                                                                                                                      Venca888 >>Ano. Nestačí jim dávat jen jména měli by dostávat i čidla na vyhodnocení vhodného krmení.

                                                                                                                        NChosé 2 - Profil | Út 31.7.2012 18:42:10

                                                                                                                        nofish >> Přesně tímto způsobem by to šlo ze strany místních RO nastínit při jednání s Policií, vždyť i řada jejich příslušníků jsou také rybáři. Máš to dobře srovnané, no a když máme mistra Bendla rybářem, tak toho využít dokud ho neodkloní za machinace s dotacemi EU.

                                                                                                                          Nšmudla007 - Profil | Út 31.7.2012 18:41:28

                                                                                                                          Rybatorstr >> Jako třeba mě se to stát nemůže, abych nepoznal kapra od karase a to dokonce i karase od karase stříbřitého, protože sem tyhle ryby měl možnost poznat v reálu. Kaprokarase sem teda ale nikdy neviděl.
                                                                                                                          Ale rybáři to běžně nepoznají, spletou si tlouště s amurem, bolena s ouklejí, jesena s plotici/perlínem. Moderní rybář pozná bělici(plotice cejn), kapra šupináče lysce a štiku a candáta se sumcem.
                                                                                                                          A přestupek 9 ks 25cm kapr..to je docela podivný úlovek, to se snad ani nevysazuje takový maličký, sám nevím k čemu by někdo takový ryby bral. Neschvaluju to, ale uhlídat to neuhlídá ani profi ani NadProfi RS, jak rádi tvrdí kaprařská lobby ..

                                                                                                                          Jako kolik peněz se pro*rdá v systému a rybáři si půjdou po krku kůli kapříkovi navíc ve vezírku, je to úplně směšný.

                                                                                                                            NVenca888 - Profil | Út 31.7.2012 18:41:08

                                                                                                                            Mrknato >> velky kapri by meli mit osobni ochranku...jako nosorozci v Africe

                                                                                                                              NMrknato - Profil | Út 31.7.2012 18:40:41

                                                                                                                              nofish >> Až ovládnou svaz, ak asi jo. Maj to v hlavách vymetený, stejně jako islamisti a jiný fundamentalisti. No a kapř je slušnej fundament.....

                                                                                                                                NAnýzový dědek - Profil | Út 31.7.2012 18:36:49

                                                                                                                                viděl někdo z vás ty fotky které k tomu patří?
                                                                                                                                Podle mě se zase bafuňáři chtěli předvést před germánama, že se s ničím nemažou.
                                                                                                                                Můj názor je, že je to jen ůčelově napsáno pro zviditelnění.

                                                                                                                                  Nnofish - Profil | Út 31.7.2012 18:35:52

                                                                                                                                  Mrknato >> za zabití kapra se bude střílet u nejbližšího dubu........ počkej..... oni si to prosadí...

                                                                                                                                    Nnofish - Profil | Út 31.7.2012 18:34:43

                                                                                                                                    Goldik1 >> czechcarp - 31.7.2012 18:29:18 >> 100x lepsi je rybu chytit a sežrat, když nechci sežrat tak nechytat....

                                                                                                                                      NMrknato - Profil | Út 31.7.2012 18:33:40

                                                                                                                                      Goldik1 >> czechcarp - 31.7.2012 18:29:18 >> Neboj, žádnýho kapř nepustím. Je jedno jestli je velkej, nebo malej. Mám takový BP......