Nmethod feeder - Profil | Ne 29.1.2012 12:12:34 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Luxusní video,vlastně vy máte všechny luxusní:-),malýmu Kubovi držim palce:-).
NFill.87 - Profil | Ne 29.1.2012 12:05:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Pěkné video,nádherní kapři můžu jen tiše závidět dávám za 1..:DDDD
NGeno - Profil | Pá 20.1.2012 19:55:24 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Peknéé video aj ja som takto chodil s ocom na ryby a teraz už mam 15 a už chodim sám a možem povedat že som pochital lepsie ryby ako sním :( ale tak takekoooo oca mat to je dobré ! :)
NHope - Profil | Út 10.1.2012 21:10:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Moc hezké video.Vzpomněl jsem si u něj,když jsem začínal se svým synem takhle rybařit.Byla to paráda a doufám,že ještě dlouho bude.Dnes je mu 16 a já už se učím od něj.Přeji hodně úspěchů a nepřestávej stojí to za to.....:-)
NStewik - Profil | Út 10.1.2012 14:11:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
KAPRUM - >> Pekné video :) Máš šikovného syna :)
Ndufus666 - Profil | Po 9.1.2012 14:28:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
fakt nadherne video, ako vsetky vase videa co som videl. je to nadherne ked deti chytaju a dari sa im
moj marek ma tri roky a uz pomali zacina
Nzdena69 - Profil | Ne 8.1.2012 21:20:47
Mohu se zeptat na revír na kterém jste lovily tyto krásné kapry?Nebo je to místní tajemství?:-)Děkuji za odpověd a Petrův Zdar
NKUBULE - Profil | Ne 8.1.2012 14:03:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Super,nádhera.Taky jezdím s dcerkou a plně jsem se do toho videa vžil,jen tak dál,mnoho štěstí a uspěchů,mějte se fajn.
Nmico - Profil | So 7.1.2012 13:28:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Ahoj.Tak toto video ma dostalo je to skvela praca a este k tomu detska radost.Hodne zdaru a nech sa dari aj v novom roku.Petrov zdar.
Nagig - Profil | So 7.1.2012 12:43:00
Hermis_s >> NO manželka Soňa výrobce ;-)
NHermis_s - Profil | So 7.1.2012 12:41:00
agig >> Diky,jen jsem se ptal,pac mi nebyl jasny vyrobce.
Nagig - Profil | So 7.1.2012 12:39:31
Hermis_s >> Domácí práce mé manželky kvalitní šusták a 10 cm molitan náklady 300 kč a 2 hod práce a je na světě pohodlné kapří lehátko no a vovovovo tom to je ;-) ;-) ;-)
NHermis_s - Profil | So 7.1.2012 12:17:08
agig >> z ceho je ta podlozka?
NŠolcik - Profil | So 7.1.2012 12:15:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
meteor >> Co se týče Jakuba Vágnera,tak osobně si mylím,že to u většiny lidí závist je.Sáhněme si na srdce,kdo z nás by byl ochotnej a neměl strach jet do amazonie.Drápat se tam křovím,bažinama,jedovatýma pavoukama,hadama a podobný havěti.Nechat se štípat komárama......Kdyby to byl takovej komediant,tak by netočil pro National Geographic.A co když KAPRUM neznamená v první řadě KAPRum,ale kapRUM jako kapRUMEL,což je příjmení autorů.Já osobně soukromáky nenávidím,haním je a nejel bych na ně,protože to jsou vykradači svazovek.Ale když jede člověk s dětma a z toho mladšímu jsou tuším dva roky,tak zázemí kempu dovedu pochopit.
Nmeteor - Profil | So 7.1.2012 11:10:48
Šolcik >> dvakrát čti - jednou piš :-)
Tohle už tu padlo a já to uznal... nemám s tím problém.
Závist tu prosím nezmiňuj - alespoň ne ve vztahu ke mně (jednak je to už zde miliónkrát omleté klišé, jednak nemohu závidět megakapry ze soukromáku, když na soukromáky už nejezdím a kapry nechytám :-)) - a stejně tak rýpání. To vypadá jinak, já tu jen napsal názor na základě toho, co jsem věděl (a při zběžném prohlédnutí KAPRUM stránek je tam řeč zejména o kaprech, jeseterech, lovu na moři).
Jinak bych poupravil tvé 2 předposlední věty: mkr.cz je takový, protože si kua lidi nečtou témata od začátku a následně střílí od boku :-)
NŠolcik - Profil | So 7.1.2012 10:59:09
meteor >> Twl,zase jen samá závist a rejpání.Je strašně jednoduchý tvrdit,že Kubu táta vede k lovu velkých kaprů a že mldej nezačíná od malých ryb a různých technik lovu,různých ryb.Ale kdyby jste se vážení kolegové podívali na ten odkaz,co sem KAPRUM dal,tak by jste zjistili,že ho Jirka vede k lovu všech ryb a to i plotiček.nedivím se,že se z mrku stalo to,co z něho je teď.A to díky lidem,jako.....Ale nebudu jmenovat.Já dávám za 1.
Nagig - Profil | So 7.1.2012 10:16:46
Ahoj moc pěkný nenásilný z tohoto snímku čiší vztah k přírodě a čistej lidskej rozum paráda tak to má být kéž by se takto chovali všichni ale to je nemožné škoda jináč paráda ;-)
Njarek2 - Profil | So 7.1.2012 9:30:28
Hrdobec >> Naprosto souhlasím, ten největší problém v celých dějinách lidstva je exstremismus, je úplně jedno jestli černý,hnědý,modrý,rudý nebo zelený. Nekonečné dohadování ortodoxních masařů a sporťáků je směšné, pokud jich zustane historicky potvrzený základ 10% populace. Problém nastane pokud jedna ze stran zblbne (zfanatizuje) střední většinu. Napadlo mě jak to píšu, že pro ty normální co si rybu vezmou a chovají se podle řádu nemám název, skuste někdo něco navrhnout pro jednoslovné profilování.
NJelda z Aše (S.D.K.Fishing) - Profil | Pá 6.1.2012 12:03:20
Pekne videiko doufám že jeden z mejch prcků(3 kluci) bude stejně tak nadšenej a šikovnej jako tvuj Kuba přeju vám at to hrčí dál.
NHrdobec - Profil | Pá 6.1.2012 11:50:16
vanuz >> Tak já například rybařinu považuju za lov,nikoli sport a rybu si semtam na jídlo klidně vezmu,ale určitě mě k provozování tohoto koníčku nemotivuje plnění mražáku, ale to že mě to prostě baví a navíc na žrádlo zatim ještě pořád mám. Problém jsou extrémisti na obou stranách a to jak zapřísáhlý rybí sportovci co napadaj každýho kdo sežere 50tku kapra ,tak i plniči mrazákú ,které zas motivuje jen a pouze vidina kusu masa.
NPetanek81 - Profil | Pá 6.1.2012 7:31:01
šmudla007 >> Naštěstí tvůj syn nejsem :D :d :D
Nboliesák - Profil | Čt 5.1.2012 19:47:57
ahoj v čom si robil toto video prosimte? paráda inak ;)
Nvanuz - Profil | Čt 5.1.2012 18:39:38
Vapi >> a presne v tom "sporte" je problem
NVapi - Profil | Čt 5.1.2012 17:43:45
vanuz >> Rybařina je v této době sport, né jatka, seš asi pozadu :-)
Nšmudla007 - Profil | Čt 5.1.2012 17:23:03
Petanek81 >> ty být můj syn a nechytnout mi taťkovi kapra(rybu) aspoň k těm svátkům(na výslovnou žádost) ..tak tě vydědím :)
NPetanek81 - Profil | Čt 5.1.2012 17:15:36
šmudla007 >> Já jí nekupuju. Kupují jí naši a za tohle se určo nestydím. Nevidím důvod, proč jako rybář, musím mít kapra z rybníka. Každého věc.
Ndejff - Profil | Čt 5.1.2012 15:21:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
video super a z těch rejpalů si nic nedělej.....oni někteří neví že na svazovce se kapr 80cm a 12kg většnou nedožije pač ho sežerou :-) za mě 1
NHrdobec - Profil | Čt 5.1.2012 15:07:02
šmudla007 >> Souhlas že rybařina o rekordech není a ty by měli být brány jako takový spestření(občasná třešnička na dortu) a nikoli jako samozřejmost.Mě to psát nemusíš,já nikdy nikam nejedu s tim že bych si přál překonat nějakej svuj osobák ale prostě proto že mě to u vody baví.Taky souhlasim že tzv.čudlařina je pro děti skvělá zábava a hlavně průprava do budoucna ale na druhou stranu táta tohohle kluka ho právě bere všude možně a učí ho různým technikám tak proč si to jednou za čas nespestřit formou lovu větších ryb a klidně i na soukromáku.
Nšmudla007 - Profil | Čt 5.1.2012 14:42:21
Hrdobec >> Mám s tím nějaký zkušenosti ,,, takže dobrou variantou oproti placenýmu soukromáči je ..čudlařina, chytání plotic na spláveček, bič nejlépe. Co jsem mohl vyzkoušet tak půjčený děti sem vzal sebou na plotice (v Dubnu) každej dostal prut bez navijáku, pohodil jsem strouhankou a tahaly rybky a bavilo je to 3 hodiny a těší se zase až bude jaro. My jsme v rybářském kroužku taky chytali hrouzky, okounky a kdo lapl kapříka 25-35cm byl za hrdinu.
Rybařina není o rekordech, osobácích a dalších podobných věcech (kravinách-co se pumpujou lidem do hlavy v rámci komerce).
Hezký je ,že bere synka sebou, ať už ho bere kamkoliv. Nemusí se srovnávat rybář s rybářem kdo je lepší a kdo má víc odchytáno a nachytáno na řece atd.
S dětmi se dá jít na kapříky na zakrmený flek, na cejny, na tlouště procházka kolem řeky, hrouzci jsou kouzelní, zakrslí karásci na rybníčku s žabincem ..atd atd.
Nmeteor - Profil | Čt 5.1.2012 14:28:25
Brasileiro >> pokud má synátor na řece se splávkem odchytáno víc než kdejaký o 30 let starší rybář (kupodivu by to mohlo dost dobře sedět na mě :-)), pak se samozřejmě omlouvám. Studovat webovky s kapry nehodlám - při zběžném prohlédnutí úlovků (kapr, kapr, kapr, jeseter, duhák, kapr, kapr, kapr) a lovných míst mi přišlo, že jsou to všechno soukromáky.
Důvod(y), proč mi ježdění (nebo jezdění?) synka s tátou po soukromácích přijde divné, jsem napsal ve svých předchozích postech, čili se nebudu opakovat (jestli tě to zajímá, tak si je dohledej a přečti).
NHrdobec - Profil | Čt 5.1.2012 14:27:41
meteor >> S těma opravdu velkejma rybama ti dávám za pravdu a taky si nemyslim že by měl mít desetiletej kluk nachytaný metrový kapry ale třeba já jezdil s klukem když mu bylo cca 10let taky na soukromák kde nachytal spousty kapru 55-65cm na kukuřici a to ho fakt bavilo,kdežto třeba na Labi se mi nudil a dělal kraviny. A hlavně nechytal jen ty kapry ale i plotičky na spláveček,večer na žížalu na těžko atd. Navíc tenhle kluk Kuba tu měl už videjka i když byl opravdu ještě prcek a to z rozličnejch revíru kde se učí chytat různý druhy ryb takže jak jsem psal níže tak on opravdu od píky začínal.
Nprdakcb - Profil | Čt 5.1.2012 14:25:48
Ten klučina je prostě borec, jak si k tomu umí stoupnout, jak se k rybám chová. Mne muj táta taky bral na ryby odmala a můžu všem říct, že mi bylo úplně jedno jestli chytám velký nebo malý. Hlavně, že se mi věnoval a mohl jsem s ním trávit čas. Taky mne učil ryby zabíjet, škrábat a kuchat. Taková byla holt doba. Můžu všechny ujistit, že rybu si dnes vezmu velmi zřídka. Dneska na ryby koukám docela jinak. Láska k přírodě se naučit nedá, to musíte mít v sobě. Video parádní jste mi příkladem ve výchově malé dcery, díky
Nmeteor - Profil | Čt 5.1.2012 14:24:06
jurasoft >> pokud je to tvoje volba a soukromáky splňují to, co od rybařiny očekáváš, tak tam klidně jezdi - já tě odsud vyhánět nebudu :-) (maximálně ti napíšu svůj pohled na věc jako jsem to udělal). Já na soukromácích začínal (rybařím 3 roky) a momentálně tam prostě nejezdím (loni jsem byl na soukromáku 3x, páč jsem to slíbil kamarádovi, se kterým jsem začal rybařit) a ani do budoucna to neplánuju.
A jen tak mimochodem - ten názor jsem psal ve vztahu k tomu, že na soukromáku chytá ryby 5tiletý (báj wočko) klučina. Důvody proč mi to nepřijde "košer" jsem už napsal, není co dodat. Že se "podaří" na soukromáku nenachytat je jasné, ale - už z principu soukromého revíru - se tak děje podstatě méně často nežli na svazovkách.
Taky bych chtěl mít kluka, co ho baví rybařina, ale po soukromáčích by ho zkrátka nevozil...
PS: blbce potkáš všude (to je reakce na tebou potkané kolegy na svazovkách)... já viděl dost k*k*tů i na soukromáčích (asi to bylo tím, že se hošani plácli přes kapsu, tudíž měli pocit, že jim to tam patří). Samozřejmě že soukromé vody jsou různě vedené (někdo se stará, někdo si chce jen mastit kapsu), ale stejně...
NBrasileiro - Profil | Čt 5.1.2012 14:15:58
meteor >> Když už jsi dal odkaz na stránky KAPRUM tak si je prostuduj trošku důkladněji.Kuba má na řece a se splávkem odchytáno mnohem víc než kdejaký o 30let starší rybář.
A že jezdí s tátou na soukromák? Proč ne?
Nmeteor - Profil | Čt 5.1.2012 14:15:04
Hrdobec >> no tak pokud chce dítě lapat metrové kapry a ne třeba říční čudličky, tak proč ne. Ale docela pochybuju, že bude mít na soukromém revíru na položenou víc záběrů než na spláveček na řece.
Sedět, hledět a čekat na záběr (při kapří položené) nebaví velice nikoho, proto lze vyzkoušet třeba ten splávek a třeba i daný revír obcházet.
NMalda512 - Profil | Čt 5.1.2012 14:14:02
KAPRUM - >> Pěkně zavádějící název
NMISO* - Profil | Čt 5.1.2012 13:50:34
hesky video, hesky...
od jeziska dostal RC lodicku dufam a novu ryboznackovu mikinu.
ja by som synka veru naucil aj kuchat kaprika, to sa zide.
NHrdobec - Profil | Čt 5.1.2012 13:48:58
Já si naopak myslím že soukromák neni vubec špatná volba pro rybařinu s dětma protože aby je to začlo bavit tak děti potřebují mít prostě dostatek záběrů a jak se nic neděje tak je to přestává zajímat. No a právě to tyto revíry splnují zkrátka lépe než ty svazové.Navíc v tomto případě myslim že Kuba střídá různé typy revírů,stačí se jen podívat na další videa na jejich stránkách a i bych řekl že od píky začínal,jen začal mnohem dřív než většina z nás.Nechal bych na něm kde se rozhodne chytat ryby až vyroste a neblbnul bych mu v těhle letech hlavu rozdílama mezi svazovkou a soukromáčem.
NMachino - Profil | Čt 5.1.2012 13:43:36
meteor >> to je taky pravda měl by začínat asi jako každý od chytání malých rybek na splávek.Pak kapříků a úhořů a teprve pak se specializovat a postupně zvyšovat osobní rekordy atd...Máš pravdu v tom že pak na svazovce nebude tahat na každý druhý nához metrového kapra a tudíž se asi zase vrátí na kaprodrom:(
Nmeteor - Profil | Čt 5.1.2012 13:25:53
Machino >> ... a taky se školí na domácích duhácích a jeseterech :-)
http://www.kaprum.cz/?site=gallery
Jinak to zřejmě vidíme podobně (dětská radost + soukromáky). Já to beru spíše tak, že je klučina "šizen" o zážitky s jinými rybolovnými technikami a jinými rybami. Navíc takhle si "vychytá" svoje rekordy a na co se bude těšit pak? :-) Navíc, v takovém věku dítě nemá (moc) vlastní rozum a názor, tudíž by se IMHO mělo vychovávat tak nějak celistvě (= od každého něco) - takhle třeba vyroste do stavu, kdy mu bude připadat normální tahat metrové kapry na každý druhý nához (což normální není) anebo se stane druhým Vágnerovic Kubíkem, což by byla naprostá katastrofa :-D
PS: jinak teda palec nahoru, že je synátor veden k rybařině :-)
Njarek2 - Profil | Čt 5.1.2012 13:11:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Fakt mě štvete rejpalové nic o těch lidech nevíte a vysíráte.Udělali heská videa s příkladným chováním k rybě a výchvou k rybářské etice, diky za poctivou snahu a čas.Jen pro představu dovedete si někdo představit ty reakce, kdyby táta natočil malého kluka jak kuchá trofejního kapra.Já takový video rozhodně nechci, sám to dělám strašně nerad, proto se hodně rozmýšlím než rybu vezmu. Na další připomínky ani reagovat nebudu, nemá cenu mlátit prázdnou slámu.
NMachino - Profil | Čt 5.1.2012 12:24:36
meteor >> částečně s tebou souhlasím ale zase na druhou stranu se ten klučina zaškolí na těchto domácích kaprech..Taky jestli sis všiml když pouštěl kapra tak mu vzkazoval že se snad ještě uvidí...(podle mě nejdůležitější dětská radost)také nejsem zastánce soukromáků to mi věř...
Nmeteor - Profil | Čt 5.1.2012 12:19:10
Machino >> OT: co ti přijde "pěkného" na tom, jak dotyčný táta vede klučinu k rybařině? Že s ním drandí po soukromých revírech? To je zhruba tak podobné, jako bych chtěl svému dítěti ukázat přírodu a vzal ho do ZOO (ano, je to taky příroda, ale ten rozdíl je celkem evidentní). Souhlasím se "šmudlou007": jako video je uděláno velice pěkně, nicméně svého potomka (pokud ho rybařina baví) bych vedl úplně jinak... pěkně "od píky". A právě toto IMHO chybí mnoha (nejen mladým) rybářům (samozřejmě spolu s dalšími ne nepodstatnými věcmi).
Tohle mi přijde jako dovolená ve stylu "mamko, vem mladého a hurá k vodě, kromě jiného tam budeme také tahat ryby"...
NMachino - Profil | Čt 5.1.2012 11:45:51
Krásné video,nádherné ryby a perfektní přístup k rybám,pěkně klučinu vedeš.dávám za 1....
Nmagito88 - Profil | Čt 5.1.2012 10:59:06
pěkné video, máš šikovného kluka ať mu to jen vydrží hodně dlouho. Můžeš prozradit kolik mu je led díky
NEko - Profil | Čt 5.1.2012 10:53:38
šmudla007 >> Jasne ze sa na to da pozerat z roznych uhlov v podstate si v tom najde kazdy to svoje ci uz pozitivne alebo negativne ja som zvolil pozitivne :)
Nretrívr - Profil | Čt 5.1.2012 10:48:04
KAPRUM - >> Video i vše super.Jen z ného hlediska. Já bych takhle krmit nikdy dítě neučil. Ani já to nedělám. Ale to je věc názoru, který opravdu nevnucuji. Jen opravdu můj osobní názor.Jinak, ať se Ti daří, máš to fajn rozjetý a to je velmi dobře.
Nšmudla007 - Profil | Čt 5.1.2012 10:45:57
Eko >> Ono to je zároven i pěkné, a zároveň to má i negativní dopady pro budoucnost. To už je život že i pěkné věci se nemusí líbit všem. Já zatleskám až mladého naučí jak se kuchá kapr, protože ryba se občas i jí, není to hračka ale živý tvor ke kterému by se lidé měli chovat s úctou ... to že rybu zabiji a sním nemá s kaproúctou nic společného.
NEko - Profil | Čt 5.1.2012 10:23:45
Vy ste poniektori bulovia az strach ....kua otec tu da video so synom a vy tu len prudite, nie som kaprar ale to video je pekne, rybky aj to ako otec travi so synom cas
Nšmudla007 - Profil | Čt 5.1.2012 10:19:40
Petanek81 >> Promiň, ale jako rybář by jsem měl stydět si kapra aspoň k těm Vánocům nechytnout a potupně si ho muset jít koupit.
Tvrdý a ortodoxní kamarád ryb chodí do rybárny zásadně s povolenkou a nechá si koupenou rybu zapsat, aby nikdo nemohl tvrdit že ji ukradnul/převezl atd.
Já když si jdu koupit rybu, tak se červenám jako studentík co jde koupit šprcky .. naposledy jsem kupoval makrely a duháky na grilování(makrely chytat neumím a duháky jsem rybářsky selhal, neb u nás se kropenaté plotice nevysazují).
Njarek2 - Profil | Čt 5.1.2012 10:17:43
Super jen tak dál dávám dávám za 1.
Nvanuz - Profil | Čt 5.1.2012 10:03:03
Vapi >> primarne by to malo byt o plneni mrazaku, ale niektori to proste nechapu, a robia si z ryb prdel.
...a z toho bohuzial vznikaju prispevky a videa o OSOBAKOCH....
NMrknato - Profil | Čt 5.1.2012 9:56:32
Osobáky vznikajů v gumenných hlavách obutých do gumenných topánok. Započalo to v Půchove, tam je vela gům.
Nčeman 29 - Profil | Čt 5.1.2012 9:44:39
KAPRUM - >> Radeji bych ho to ucil na svazovce ne na soukromacu :((((((
NTatoo - Profil | Čt 5.1.2012 9:26:49
jurasoft >> úplne s tebou súhlasím, všetko sa presunie viac na východ, kde bude lacnejšie a my zase iba utreme hubu.
NLáci - Profil | Čt 5.1.2012 9:25:13
řekl bych že Lukáš Krása ma velkou konkurenci .. jen tak dal Kubíku
NSaz - Profil | Čt 5.1.2012 9:19:49
Petanek 81--2 a jeste jsem rozdal a jeste jak nekteri pisou nasekal slepicim.
Nšmudla007 - Profil | Čt 5.1.2012 9:19:02
Škoda, že za to co se kluk naučí v koncentráku, mu na svazovce seberou papíry.
Označování lovného místa, nepřítomnost u prutů(všichni na loďce zavážijou a pruty jsou samotný na břehu bez dozoru). Není kluk ještě moc malej na to aby jsi ho bral sebou do rybího bordelu(on z toho nebude mít rozum a neví o co se jedná).
Rybařina bývávala že se k lepším rybám člověk propracovával postupně, namlsat smetany se umí každej a pak bude zklamaný že ve vodách nic není. Ono to není tak jednoduchý říct : hele tam přesně 5 centimetrů před ten pařez nahoď(nahoď tísíckrát a hned napoprvé nahodit přesně) a chytneš toho půlmetrového pstruha kterej pod tím pařezem bydlí ..a příští rok bude mít 56cm..
No a jináč ..osobák ze soukromáku ..co to je za osobák :) úsměvná deformace pojmu a dojmu.
Kubík to řekl jasně: když chci chytat trofejní ryby tak musím trpět,musím jet na místa kde končí civilizace(jakkoliv se mi tento komediant nelíbí, v tomto s ním souhlasím)
NPetanek81 - Profil | Čt 5.1.2012 7:33:39
Vapi >> Souhlas, naprostý souhlas.
NPetanek81 - Profil | Čt 5.1.2012 7:32:48
Saz >> Jelikož jím kapra jen o vánocích a to ještě koupeného z rybárny, u mě zrovna toto nehrozí. Ale jelikož ty ses ozval, máš asi plný mrazák co.