Diskuse k článku: Poslední účinkování ve feederové lize

Autor diskuse: Azbest - Profil , 10.11.2011
182 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NAzbest - Profil | So 24.8.2013 8:31:56

sirus13 >> :-))

    Nsirus13 - Profil | Ne 19.5.2013 21:48:57

    Pak se ale náhle dostavil nádherně brutální skoro centimetrový záběr (takřka hokejka, jak říkáme rasantním kapřím jízdám) a já pozorný a koncentrovaný, jsem ještě v pohybu zasekl.
    dlouho me nic tak nerozesmalo, diky :)

      NAzbest - Profil | Út 24.1.2012 19:50:30

      Ponty >> ahoj Luboši.
      Za ty dva roky jsi o nic nepřišel.Už loni jsme chtěli skončit, ale oslovil nás sponzor, tak to ještě žvejkli, ale měli jsme se na to vybodnout.
      Myslím, žeš trefil poslední dobrý roky-to je taky úspěch:-)).
      Já vůbec neříkám, že tam nezůstali žádný fajn lidi-jsou tam.
      Ale jaksi ...ale já myslím, že víš odkud vítr vane.

        NLouda - Profil | Út 24.1.2012 18:37:08

        Ponty >> pokud neni velka voda tak jo

          NPonty - Profil | Út 24.1.2012 18:35:38

          Louda >> kolo u mne také nahradilo ryby:-) nevím jestli se vracím, ale k vodě bych se rád někdy dostal. Co VABANK, funguje ještě?

            NLouda - Profil | Út 24.1.2012 16:39:54

            Ponty >> to jsem rad ze se vracis k rybarine tady se toho moc nezmenilo jen PetrK prestal chytat a dal se na kola

              NPonty - Profil | Po 23.1.2012 22:55:48

              Nazdar Louda:-) neumřel, jen jsem si dal od ryb pauzu. Tak trochu jsem se pracovně osamostatnil a zjistil jsem že vlastně ani nevím kolikátého je. po dvou letech bez povolenky, začínám brouzdat a zjišťovat co je nového. A co je vlastně v Plzni nového?

                NLouda - Profil | Po 23.1.2012 20:26:44

                Ponty >> a já myslel že jsi už umřel a ty se klidně někde flákáš -)))

                  NPonty - Profil | Po 23.1.2012 19:43:17

                  Ahoj Petře, Nějakou dobu jsem ligu nesledoval a po pár dnech pročítání všeho možného, jsem docela zaražen. Pořád vzpomínám na partu kolem feederu před 3 lety jako na bezvadnou. Udivuje mne kam se vše zvrhlo:-( Je to škoda. Letos se chystám na nějaký závod jako divák,tak jsem zvědav co a kdo se změnilo. Snad se někdy potkáme u vody při klidné rybačce :-)

                    NAzbest - Profil | Po 12.12.2011 10:50:00

                    Petr Havlíček >> no tak proti mně bys asi hvězda byl.
                    Já hrál jen za školu, meziškolní soutěže a pak trochu na vojně, kde jsem si ovšem hned na poprvý smrtelně znepřátelil náčelníka přes sport v hodnosti kapitána.
                    Když se tam chystal první turnaj (Topolčany 1981), tak se mě zeptal, jestli mě v oddílu nenaučili natahovat síťky, když si místo stavění stolů pinkám o zeď. Já mu bezelstně odpověděl, že ne, že nás učili hrát pinkpong.
                    Dábelsky se zasmál a okamžitě mě vyzval.
                    V žádným ze tří setů si nedal ani deset (z 21) a já vůl si zadělal na půlroční lampasáckou šikanu, jakou tam nikdy nikdo nezažil.
                    Já to s těma penisy, co si vynucujou autoritu prostě nemám lehký celej život:-)).

                      NPetr Havlíček - Profil | Po 12.12.2011 8:52:52

                      Azbest >> já jako hráč taky nebyl žádná hvězda. Nej kdysi dávno KP I.tř. a skoro celej pinkponkovej život KP II.tř. to je nejnižší krajská soutěž. A od tý "mrtvičky" už to nejde skoro vůbec.

                        NLouda - Profil | Pá 9.12.2011 18:56:41

                        Azbest >> Morava je Morava
                        na MeMiČr při tréningu jsem chytal hrouzky na 1g splávek v sobotu do 10g a při balení se protrhlo nebe v neděli to bylo v lepším případě na 40g

                          NAzbest - Profil | Pá 9.12.2011 18:50:42

                          Petr Havlíček >> ale jo.
                          Já se taky do GP až tak nemontuju, protože bych tam stejně nejel.
                          S tím pinčesem jsi mě překvapil.
                          Taky jsem ho hrával trochu závodně, ale na republikový urovni ani omylem:-).
                          Docela bych si občas plácnul, ale není s kým, ani kde...asi to znáš.

                            NAzbest - Profil | Pá 9.12.2011 18:48:08

                            Martin M. >> já si vůbec nemyslím, že by to někdo udělal naschvál, natož někomu-to snad ani nejde.
                            Ale je jasný, že to byl pro někoho zářez a taky bych kafral.
                            Přírodě neporučíš a věci se dějou samy.

                              NMartin M. - Profil | Pá 9.12.2011 13:35:53

                              Azbest >> prutok Moravy na GP jsem sledoval a lepe reseno to byt ani nemohlo. Cele leto bylo velmi suche, ale ty 4 dny drsne prselo a prutok zdaleka nebyl na 150g krmitko, ale spise na dlazebni kostku. Pripominam, ze teklo 250k/s. Sam bych tam nad 80k/s nesel a uz to je tak na 100g krmitka. Navic voda brala vsechen bordel ze brehu, ktery se tam za nekolik mesicu nahromadil.

                                NPetr Havlíček - Profil | Pá 9.12.2011 13:30:31

                                Azbest >> ... k tý Moravě. Vím, že tam už někdo byl snad od středy, nebo čtvrtka. Pro něj to je dost průšvih to je jasný. Mimochodem i já měl objednaných 4 kila žížal (pro dva). Ale protože před každým závodem sleduju předpověď a průtoky, tak v tomto případě se o velký vodě nemohlo vědět dopředu ani náhodou. Velkej déšť na horním toku přišel někdy v úterý - ve středu. Protože jsem tam chtěl jet už v pátek ráno, tak jsem byl na předpovědní mapě desetkrát za den. A to, že se nebude moci chytat mě bylo jasné až od čtvrtka (i bez pořadatele). A zrušený to bylo podle mě až ve čtvrtek večer, nebo v pátek ráno. Je to pozdě, je to na ho.no, ale co s tím? Je fakt, že pořadatel měl dvě možnosti. Zrušit to a očekávat nas.ání pár lidí a nebo to nechat být. Pak by byl nas.anej celej ansábl, co by do UH přijel zbytečně. Podle mě rozhodli dobře.

                                A to ostatní se mě těžko komentuje.

                                Už jsem to tu jednou psal. Skoro celej život jsem "něco" organizoval. V pink ponku celostatní turnaje, v rybách Carp ligu ..., řídil Carp club a móóóóóckrát jsem byl nazván debilem přesto, že jsem se vždy snažil rozhodovat podle svýho nejlepšího svědomí ...

                                Kdo nic nedělá, nic ...





                                  NAzbest - Profil | Pá 9.12.2011 11:55:06

                                  Petr Havlíček >> no víš...
                                  Pokud já mám správný informace, tak o velký vodě se vědělo dávno a bylo jasný, že ta voda bude na GP nechytatelná, ale organizátoři čekali do poslední chvíle a zrišili to den před, nebo možná vlastně dokonce až v pátek.
                                  Jenže-živou si musíš zajistit dávno předem a někteří už byli v tu dobu hlavně na cestě na Moravu.
                                  A když přijedeš někam do horoucí prdele ze západních Čech s nakoupeným krmením a živou, tak do toho zahučíš rázem za několik tisíc.
                                  A když tam potom zjistíš, že seš tam zbytaečně, protože někdo chytrej to zrušil a ty ses to už nemohl dozvědět, tak je poměrně značně vygínou ke zdi-že?
                                  Můj bojkot by zdaleka tak tichej nebyl.
                                  Dobrej tah by to byl kdyby se udělal včas..
                                  Ne každej má UH u čumáku a může prostě jen ráno nevstat.

                                  No a to je ono, že někdo úmyslně podvádí, to se v pohodě přejde, že někdo zabíjí ryby ze závodního vezírku (a to mám ty čtyřmetrový, aby se jim nic nestalo), to se v pohodě přejde...to se nic neděje.
                                  Ale že my kvůli tomu, že se dějou křivárny se souhlasem rozhodčích, nenastoupíme do závodu, tak to se trestá a ne jen tak naoko, jako synek podnikatele s rybařinou.
                                  Pochopitelně, že ne podvodník.
                                  Ne masař.
                                  Ne rozhodčí, keterej si může dělat co chce.

                                  To my jsme poškodili všechny závodníky a znehodnotili závod a v Uničově se na tom kromě jednoho hlasujícího všichni vzácně shodli.
                                  Takže my jsme za jednu věc potrestaní hned 3x a to nemá obdoby ani v pokřivený český justici.
                                  Obávám se, že to právní řád ani neumožňuje, ale je mi to šumák, protože nás vyloučit na sezonu z ligy, ze který jsme na protest odešli, to můžou vymyslet jen kocourkovští papaláši:-)).
                                  Taky hned prohlasovali, že kdo bude neposlušnej jako my, tak bude od příště vyloučenej na DVĚ sezony.
                                  BUBUBU!!!

                                  Proč?
                                  No přece přece proto, že jsme povstali (nebo spíš zůstali protestně ležet) proti konání hlavní rozhodčí, která žije s polobohem.
                                  Ještě se ti nechce blejt?
                                  Tak to je Tvůj zdravotní stav celkem v pohodě:-).

                                    NPetr Havlíček - Profil | Pá 9.12.2011 11:13:23

                                    Azbest >> no jo no, ono já se třeba ty "věci" z Mušova dozveděl až tady z diskuse.
                                    A jestli tam někdo podváděl, tak měl být potrestán podle pravidel. A kdyby se to navíc tam řeklo při vyhlášení určitě by to byl pro dotyčného větší trest, než nějaké Enko.

                                    Mě třeba překvapil takový malý bojkot GP Moravy ze strany určitých závodníků i funkcionářů, protože bylo přeloženo, když na řece Moravě se blížila velká voda. Já to vnímal, jako dobrý tah závod zrušit a nejebat se se 150 gr. krmítkama . Navíc kluci zajistili náhradní atraktivní revír, který byl spestřením sezony.
                                    Podle mě za to patřila "Moravě" pochvala a zatímco někteří nešetřili kritikou. Dva pohledy na stejnou věc.

                                    Ale proč to vlastně píšu. Víš, já už jsem vzhledem k zdravotnímu stavu šťastnej, za každou další sezónu, kterou můžu chytat, tak možná dost věcí přehlížím, nebo si je nechci připustit.


                                      NAzbest - Profil | Čt 8.12.2011 13:02:54

                                      Petr Havlíček >> Zapomněl jsem dodat, že to, co jsem napsal, se zrovna tak týká toho, jak poslední sezony závodění vnímá Technik.
                                      Probrali jsme to spolu dostkrát na to, abych mohl zcela zodpovědně říci, že on (a stejně tak hrabě Seleke) je otrávenej, demotivovanej a vyhořelej z těch samých důvodů a pohnutek, jako já..
                                      Už loni jsme uvažovali o tom, že se na to vybodneme, ale pak nás oslovil sponzor a navíc byl volnej Seleke, takže jsme to ještě nezařízli.
                                      Jenže atmosféra se nezlepšila-naopak a do toho ještě podivnosti kolem MS a nominací, pak ten hnus na Mušově...to už nás dorazilo.
                                      Pro mě to na zvracení prostě je-třeba máš silnější žaludek a jseš z kaprařiny otrlejší...?:-)

                                        NAzbest - Profil | Út 6.12.2011 18:09:37

                                        Kocháč >> já si myslím, že kšeft v rybařině je dneska tak ošidná věc, že nikomu, kdo ho dělá, není, co závidět, protože s ohledem na konkurenci a rizika s tímhle byznysem spojená bych to toho určitě nešel.
                                        A kdo se k tomu uvázal a bojuje, tak ten má můj respekt na jakýkoli úrovni-ostatně jako kdokoli, kdo dneska jde s podnikatelskou kůží na trh bez vyloženejch kurváren.
                                        Já vidím jako mor osobní ambice ohledně prestiže ( a to nemyslím prestiž závodnickou-ta je přirozeně zdravou motivací).
                                        Ta touha-zanechat "votisk".

                                        Navíc si moc dobře pamatuju ty časy, kdy si na závodech v pátek podával ruku každej s každým a jsem z toho trampingu takovej nedospělej romantickej idealista:-).

                                          NAzbest - Profil | Út 6.12.2011 18:04:06

                                          Petr Havlíček >> je to trochu jinak Petře...hodně jinak.
                                          Moje vyhoření se váže právě k tomu, z čeho je mi v poslední době nevolno a to jsou zoufale osobní ambice a přístup některých lidí a těch jsem si vážit přestal.
                                          Nemluvím rozhodně o Bromákovi, Kukačkách, nebo Moravě.
                                          To, co někdo pořád vydává za svou usilovnou práci ve prospěch feederu (a někdo tak i vnímá), já už nějakou dobu vidím jako politikaření, papalášství, bafuňářství-jak to jinak nazvat.
                                          Chápu to tak, že když se ve feederu nedaří závodění, ani byznys, tak se musí aspoň funkcionařit, ale hlavně něco "znamenat", u všeho být, o všem rozhodovat a nejlíp celý feederový dění úplně vlastnit.
                                          No a v politice, jak řekl Jyrka se dá spolupracovat klidně i s marťanama, pokud to splní účel přínosu při volbách do náležitých orgánů.
                                          Akorát, že to pak holt přináší paranoiu a stihomam, takže kdokoli náležitě nekejvá, je nepřítel, hrozící nebezpečím znevážení (nebo odhalení?) a je fuk, kdyby měl náhodou třeba pravdu.
                                          My s ním zatočíme po našem.
                                          PO BOLŠEVICKU!
                                          Copyright:Tankovej prapor, nebo Baroni-trochu se mi to překrejvá.
                                          Za to já nikoho uznávat, ani mu děkovat nemám potřebu.

                                          No a v takovým prostředí člověk jako jsem já, vyhoří snadno, protože tak silnej žaludek nemám a některý lidi jsou tak čitelný, že nelze přehlédnout to drápání se vzhůru, ani prostředky k tomu drápání potřebný.
                                          Poměrně slušná socoilogická studie to ale rozhodně je:-).

                                            NMartin M. - Profil | Út 6.12.2011 17:32:49

                                            Kocháč >> jde pouze o kseft? To prosim trochu rozved, ty muzes, ty jsi cizi :-)

                                              NKocháč - Profil | Út 6.12.2011 16:28:19

                                              Petr Havlíček >> Uznávám, mnou volený slovník je ostřejší než bylo potřeba a vím, že to obnáší moc práce a kvůli troše špíny si nezaslouží svézt všichni. Veřejně to řešit nechci. V podstatě jde pouze o kšeft a ztrátu iluze, kterou třeba v té carp lize ještě prožívám. Jak píšeš, je to o lidech. Každopádně každá cesta k úspěchu by měla mít určité mantinely a úroveň.

                                                NPetr Havlíček - Profil | Út 6.12.2011 15:31:56

                                                ... a ještě jednu poznámku.

                                                Protože jsem stál u zrodu Carp ligy a několik let ji organizoval, včetně shánění revíru a všeho co k závodění patří, vím co to dá práce.
                                                A nějaký vděk?
                                                Prd spíš kritika, když jsem něco rozhodnul, co se zrovna někomu nelíbilo.

                                                Proto si moc vážím všech, co se "do toho" pustí ať už to byl Fanda Koubek, Milan Štěpnička, Roman Srb, Kukačky dneska Ouřada, Míra Stejskal, Broumák, kluci z Moravy Láďa Hrabal, Radek Černý, Pavel Bořuta a v neposlední řadě troufnu si říct, symbol celýho fídrovýho závodění hlavní rozhodčí Radanka Srbová ...
                                                Určitě jsem na někoho zapomněl, tak ať se snad na mě nebude zlobit.
                                                Ti všichni zaslouží uznání a poděkování.

                                                A jestli někdo udělal někdy chybu? To se prostě občas stane ..., ale psát, že to je na zvracení se mě zdá silný kafe.

                                                Docela by mě zajímalo Petře (Kochu), co jsi si dal dohromady, že tě to donutilo k tomu, co jsi napsal.


                                                  NFishky - Profil | Út 6.12.2011 15:28:45

                                                  Kocháč >> tak napověz těm, co do toho tolik nevidí ;-)

                                                    NPetr Havlíček - Profil | Út 6.12.2011 15:04:48

                                                    Kocháč - Azbest 5.12.2011 18:16:14 >>

                                                    ... Petře (Azbest) já si nemyslím, že to je tak hrozný, aby to bylo na zvracení. Ono všude je něco.
                                                    U tebe spíš rozumím tomu termínu "vyhoření" a stejný to bude patrně i u Technika, kterýho jsem vždy považoval za absolutní extratřídu ve fídru. Ale jak se ztratí motivace, přestane to bavit ...
                                                    Já totiž něco podobného zažil v kaprařině. Tam jsem taky chytal Carp ligu vrcholnou soutěž (dokonce jsem ji spoluzakládal a pár let organizoval) a najednou jsem "nevěděl kudy dál" proč to vlastně chytám. Přišla plavaná a posléze fídr a mě "to závodění" zase začalo bavit. Zaplať pánbůh.
                                                    A pozor, ono i v tý Carp lize nebylo občas všechno košer.

                                                    Vždycky je to o lidech a ono se všude nějaký to vemeno najde.

                                                      NAzbest - Profil | Po 5.12.2011 18:50:40

                                                      Kocháč >> tak to nejseš žádná vyjímka:-)

                                                        NKocháč - Profil | Po 5.12.2011 18:16:14

                                                        Tak jsem si dal o víkendu pár věcí tykajících se 1.ligy dohromady a chce se mi z té vaší soutěže zvracet.

                                                          NF16 - Profil | So 19.11.2011 23:14:54

                                                          coolenzo >> Neboj,až bude nálada povím.A kdyby jsi byl od přírody i přemýšlivý tvor,došlo by ti to......

                                                            Ncoolenzo - Profil | So 19.11.2011 19:43:04

                                                            F16 >> no kdepak tě máme? stále čekám , jestli nám k tomu povíš něco dalšího ... jsem už od přírody zvědavej tvor , ale to ty určitě víš .. znáš mě přece

                                                              Ncoolenzo - Profil | Pá 18.11.2011 20:01:13

                                                              kasch >> solich76 - 18.11.2011 19:40:36 >> říkám ano .. tohle bude ještě hodně zajímavý

                                                                Nsolich76 - Profil | Pá 18.11.2011 19:40:36

                                                                coolenzo >> na to si počkáme co říkáš? )))))))

                                                                  Ncoolenzo - Profil | Pá 18.11.2011 19:26:31

                                                                  F16 >> tak tohle je fakt úlet .. tohle jsi nemyslel vážně že ne :)))))

                                                                    Nsolich76 - Profil | Pá 18.11.2011 19:16:43

                                                                    F16 >> Zdeno čau. To co píšeš myslíš vážně? Doufám že né.

                                                                      NAzbest - Profil | Út 15.11.2011 7:08:40

                                                                      malarybicka >> souhlasím s Martinem a myslím si, že to je naprosto Fishkyho věc, jestli a s kým se o své nouhau podělí.
                                                                      Ladek je vyjímka a asi by se taky nedělil o svou strategii s každým a hlavně před závodem.
                                                                      jeho síla je v tom, že během závodu přijde na to, jak na ně.
                                                                      No a po závodě už je to jedno a může klidně vyložit do detailu, jak to bylo, protože on dobře ví, že tohle fungovalo dneska a příště to bude zase jinak.
                                                                      Ale dobře si pamatuju, že jsme jednou seděli při závodě ligy v Olomouci vedle sebe(a byli jsme spolu v sektoru) a ldech chytal ryby, zato já bez záběru čuměl, jak blbý dítě.
                                                                      Láďa už se na to nemohl dívat a polohlasem na mě heknul:..."slávisti", což znamení bílej a červenej červ.
                                                                      Já to zkusil a po chvilce fakt přišla první ryba.
                                                                      No...nebudu napínat-po hodině a půl jsem ho ještě dochytal a nakonec i přechytal .
                                                                      Jemu to vůbec nevadilo a po závodě mi gratuloval i když já se trochu styděl...
                                                                      Ale Ladek má ryby hodně rád a pochybuju, že by po interentu šířil svoje "odrybńovací metody", protože ví, kam by to mohlo v rukou masařek vést.

                                                                        NMartin M. - Profil | Út 15.11.2011 0:44:54

                                                                        malarybicka >> ja s tebou souhlasim, ale respektuji i ty, kteri se rozhodnou sve zkusenosti nepoustet mezi tisice lidi na internetu. A to nejen kvuli vysledku v zavode, ale i treba s ohledem na ochranu ryb pri beznem lovu. Protoze ne kazdy si uvedomuje, ze "velka sila si zada velkou zodpovednost" (copyright Spiderman). Ode mne to zni divne, vim.

                                                                          NJJanekk - Profil | Po 14.11.2011 23:57:50

                                                                          Tak jsem se celý rok jak malej kluk těšil na dvě věci:
                                                                          1) že budu prostřednictvím Azbesta sledovat ligu, napnutej do posledního kola
                                                                          2) že se dočkám toho článku ve verších
                                                                          No a včil... :-)

                                                                            Nmalarybicka - Profil | Po 14.11.2011 23:51:46

                                                                            Martin M. >> Nikdo nemá 100% metodu chytání ryb, ale jde o přístup.... Opravdu ty největší rybáři, jako je třeba Laďa Hrabal nemají problém se podělit o cokoliv a i přesto stále vyhrávají.... Fishkyho ani tvúj názor určitě nezměním, jen neuznávám postup, kdy ukážu, jak dobře umím chytat, a potom, napíšu, že ti stejně neřeknu, jak to dělám....

                                                                              NMartin M. - Profil | Po 14.11.2011 21:07:13

                                                                              malarybicka >> prosim definici velkeho rybare :-) ne, nemusis odpovidat...
                                                                              Ze si Fishky nechava trumfy v rukavu na zavody se prece nerozporuje s tim, ze se dokaze s ostatnimi rybari podelit o bezne informace. A docela se vsadim, ze kdyby nepustil informaci, ze nejake tajne trumfy ma, tak ani nezponas, ze ti nerekl 100%, ale jen 95.

                                                                                Nmalarybicka - Profil | Po 14.11.2011 20:46:02

                                                                                Přečetl jsem pár příspěvků a zaráží mě jen jedna věc.... Fishky, prosím tě vysvětli mi logicky, co tu děláš? Nic ve zlém, ale na co točíš videa, na co reaguješ na různé diskuze, když nechceš nikomu poradit, aby tě náhodou někdy někdo neporazil na závodech? Myslím, že velký rybář se rodí jinak, než jenom vítězstvími na závodech......

                                                                                  NAzbest - Profil | Ne 13.11.2011 9:38:45

                                                                                  Jarda Š. >> Ale já jsem dost v klidu,.. to jen ze mne je pár lidí (poměrně nepodstatných) asi nervózních:-).
                                                                                  To není vůbec můj provůém.

                                                                                    NAzbest - Profil | Ne 13.11.2011 9:36:53

                                                                                    Teď jsem dorazil z oslavy svých narozenin a.........................................všichni jste letadlo.
                                                                                    Nebo jsme? Nevím, ale je mi celkem veselo a milo.:.)))
                                                                                    Byl jsem celej večer, noc a kus rána s lidma, co jsou fajn a o závodech jsme skoro nemluvili, protože jsem zjistil (a ne sám), že závody vlastně nejsou nic- a ona je to pravda.
                                                                                    Jak osvobozující...dobrou noic.

                                                                                      NJarda Š. - Profil | So 12.11.2011 22:08:03

                                                                                      kakr >> Ony i peníze od sponzorů jsou velkou většinou fakticky peníze od rybářů, protože sponzoři jsou téměř výlučně obchodníci s rybářskými potřebami.

                                                                                        NJarda Š. - Profil | So 12.11.2011 21:58:03

                                                                                        Azbest >> Jasně, omez závody a raději choď na ryby, to tě uklidní.

                                                                                          NJuraj - Profil | So 12.11.2011 19:25:47

                                                                                          Roman 7 >> Taky si myslím, že je to rozumnější a lepší řešení.

                                                                                            NAzbest - Profil | So 12.11.2011 15:58:15

                                                                                            alpo >> balím jen ligu, ale úplně se závody nekončím.
                                                                                            Jen si prostě budu vybírat kdy, kam a s kým pojedu.
                                                                                            Budou jiné články.mám pro Martina M napsán článek z normální rybačky, ale styl se nemění, takže věřím, že se pobavíš stejně.
                                                                                            Ne tak Siky, který tam byl se mnou a ve článku hraje nezadatelnou roli:-))

                                                                                              Nalpo - Profil | So 12.11.2011 15:32:46

                                                                                              Azbest - >> Skoda, ze si to zabalil, na Tvojich clankoch zo sutazi som sa celkom dobre bavil, mali v sebe vela vtipu:)))

                                                                                                NDenny - Profil | So 12.11.2011 14:34:57

                                                                                                Uz je to hodne let,co jsem se zucastnoval akci,ktere jsou rybarine velmi blizke.Vzdy jsem tam jezdil rad,protoze to bylo hlavne o setkani s lidmi stejnych zajmu,pohode i zabave.Po precteni clanku a prispevku je me trosku smutno,jinak to neumim vyjadrit.Nikdy jsem se podobnych rybarskych vrcholovych zavodu nezucastnil..Neodsuzuju je ani nevychvaluju,koneckoncu neznam problematiku a pozadi,jen si myslim,ze je skoda,kdyz clovek jako Azbest v teto lize konci.Jsem presvedceny,ze feedru opravdu rozumi,bavi ho to a vzdycky jsem ho povazoval v tomto zpusobu lovu za odbornika.Nepisu to proto,ze je to muj kamarad,ale hlavne ho beru jako poctivyho a rovnyho chlapa a napsal bych to o kazdem o kterem si to myslim.

                                                                                                  NSiky - Profil | So 12.11.2011 13:33:52

                                                                                                  kakr >> Tyhle otázky bohužel musí zodpovědět někdo jiný, my tu můžeme tvořit různé konspirační teorie, ale pravdy se nedohledáme.

                                                                                                    Nkakr - Profil | So 12.11.2011 13:24:39

                                                                                                    Azbest >>
                                                                                                    Za více jak 3 mega by bylo hafo ryb, né??

                                                                                                      NAzbest - Profil | So 12.11.2011 13:20:46

                                                                                                      kakr >> rozumím-nic osobního v tom nevidím:-)
                                                                                                      Jen když se podívám na vody kolem mého bydliště, jak jsou zoufale nezarybněný, tak se taky ptám, kam jdou ty milony...

                                                                                                        Nkakr - Profil | So 12.11.2011 13:05:17

                                                                                                        Azbest >>
                                                                                                        Není to nic osobního, jen se ptám...

                                                                                                          NAzbest - Profil | So 12.11.2011 12:52:05

                                                                                                          kakr >> nevím-jen diskutuji.
                                                                                                          Já si vždy všechno zaplatil a nebo jsem měl sponzora, který se na financování nějakou měrou podílel.

                                                                                                            Nkakr - Profil | So 12.11.2011 12:20:15

                                                                                                            Azbest - 12.11.2011 10:57:19 >>
                                                                                                            Nemám ánung kolik "závodníků" ve všech kategoriích existuje, či je registrováno.
                                                                                                            Je ovšem z podivem, že "mocnina nejlepších" je sponzorována houfem "obyčejných".
                                                                                                            Pokud chtějí mít lepší podmínky, nic proti tomu. Ale za své penízky.

                                                                                                            Kupeckými počty dojdeme k výsledku, že jen v ČRS je objem peněz pro závodníky všech kategorií, které již prošly jednou zdaněním a do Svazu přitekly ve formě členských příspěvků roven 3 680 000kč. To není peníz zrovna malý....

                                                                                                            Argumenty, kolik závodníky stojí krmení, cestování, nocležné a pod. neberu. Chceš závodit, tak si zaplať , to je OK.
                                                                                                            Kde končí ale ty mega??
                                                                                                            Reprezentace??
                                                                                                            Koho, čeho, proč??

                                                                                                              NKóĎA - Profil | So 12.11.2011 12:12:42

                                                                                                              Haha, platil jsem pět let jakýsi kolek v ceně dvou kil. Nikdy jsem pořádně nepochopil k čemu to je a co za to dostanu. Svoje "sportovnání" jsem si platil ze svého. Jsem rozhodně proti jakémukoliv dotování "sportovních" aktivit rybářů. Ostatně to samé si myslím i o jiných sportovních reprezentací...

                                                                                                                NAzbest - Profil | So 12.11.2011 10:57:19

                                                                                                                kakr >> já se nedivím, ale nerozumím tomu, co píšeš o hrstce vyvolných.
                                                                                                                Tak je tomu ve všech odvětvích života (neřkuli sportech), že je na vrcholu nějaká mocnina nejlepších a ti mají nějaké podmínky-znáš lepší model?

                                                                                                                  NSiky - Profil | So 12.11.2011 10:38:14

                                                                                                                  Všem: Pročítám tu zpětně celou diskusi a nestačím se divit. Co asi vyřeší, když nebude Radana dělat hlavní rozhodčí? Nic. Jen feeder přijde o dalšího zkušeného člověka. A pánové, nikdo není bezchybný, pamatujte na to.
                                                                                                                  No a domlouvat si tady ruční vyřešení neshod? To mi hlava fakt nebere a radši to nebudu komentovat.
                                                                                                                  Chlapi, chytněte se všichni za rypák, přestaňte vymýšlet blbosti a pojďte radši udělat něco pro to, aby byly feederové závody pýchou české rybařiny!

                                                                                                                    NSiky - Profil | So 12.11.2011 10:27:11

                                                                                                                    kakr >> Myslím, že je to stejný jako v jiných sportech. Reprezentanti jsou z části dotovaní státem. A ty peníze, které by se vyčlenili pro feeder, by nejspíš padly na reprezentaci.

                                                                                                                      NLouda - Profil | So 12.11.2011 9:39:31

                                                                                                                      kakr >> a to platíš ještě z daní i jiné sportovce to musí být k nasrání -)))

                                                                                                                        Nkakr - Profil | So 12.11.2011 9:36:46

                                                                                                                        Azbest >>
                                                                                                                        Ráj o kterém píšeš nebude ani v nebi. Nejsem žádný idealista, na to jsem příliš stár. Dovolil jsem si napsat svůj názor.

                                                                                                                        Ale vypustil jsi džina z láhve, tak se nediv........

                                                                                                                          NAzbest - Profil | So 12.11.2011 9:29:45

                                                                                                                          kakr >> ty budeš určitě znát nějaké odvětví sportu a nebo života vůbec, které je naprosto křišťálově čisté, bez nejmenší stopy po problému, či třecích plochách, kde se všichni vzájemně upřímně milují, navzájem spolu ve všem souhlasí, vycházejí si vstříc a všeobecně se poplácávají uznale po ramenou (vzájemně) beze stopy pokrytectví.
                                                                                                                          Navíc tam nikdo nemá ambice po růstu, karieře, nehrají tam vůbec žádné role osobní, ekonomické a další vazby....kdepak je ten ráj?
                                                                                                                          V parlamentu?

                                                                                                                            Nkakr - Profil | So 12.11.2011 9:19:02

                                                                                                                            Tak jsem si pročetl celou "diskuzi". Podotýkám že nejsem závodník a závodníky (jakékoli kategorie),která píchá ryby do tlamek nijak zvlášť nemusím. Mylně jsem se domníval, že problémy mají jen kluci kaprařský, omlouvám se jim. Jsou zřejmě všude.
                                                                                                                            To co zde bylo prezentováno ovšem nějak nekoresponduje s posledním jednáním ČRS - viz:

                                                                                                                            V dalším bodu jednání přednesl ekonom Rady dr. Brož návrh na řešení úkolu z minulého zasedání – zvážit možnost zvýšení částky vynakládané na financování sportovní činnosti. Dr. Brož navrhl, na základě posouzení rozpočtových možností, zvýšení dosavadní částky vynakládané z prostředků Rady ČRS na financování rybářského sportu ze stávajících 15 Kč na 16 Kč z každé členské známky. Tato změna by platila od roku 2012. Celkem se jedná o 230 tis. Kč navíc pro sportovní činnost organizovanou na centrální úrovni (z prostředků, které připadají Radě ČRS, bez vlivu na výši členského příspěvku) které by měly sloužit především pro financování sekce feeder a menší částkou pro odbor přívlač.

                                                                                                                            Fakt nechápu, proč by se měla z peněz vybraných od rybářů sponzorovat hrstka "vyvolených".
                                                                                                                            Zvláště po přečtení článku a následné diskuze k němu.
                                                                                                                            Těm, kteří budou mít výhrady že jako člen MRS se montuji do věcí příslušných ČRS jen tolik.
                                                                                                                            I naši členové přispívají na "sport".

                                                                                                                            Chceš sportovat - tak si to zaplať - sám !!!!

                                                                                                                              Červené karty: Malda512