jakub vagner

Diskuse k rybářskému videu jakub vagner

Autor diskuse: ročica - Profil , 1.11.2011

je to nejlepší rybař

A) ano34%

B) ne nevím66%

Od 1.11.2011 hlasovalo 183 čtenářů.

362 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nromario.lt - Profil | Čt 3.11.2011 20:54:05

Netipa - poslední hrdina MRKu >>

Jestli někdo brodí v trdlišti při tření, tak to není rybář, ale blb. A ten by neměl být rybářem.

Od dob, co je zvykem místo brigád platit, narostl počet rybářů enormně. O tom, jak se rozdávají papíry, radši mluvit nebudu. Když totiž někdo nepozná tlouště od bolena, je to konec konců.


Peníze jsou potřeba, ale práce taky.

    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:51:02

    MifakM >> já myslím výhradně a pouze jenom na sebe

      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:50:33

      chujar >> no a? Stejnak jsou prachy potřeba jenom proto, aby se za ně nasadili kapři a duháci

        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:49:45

        Kockopes >> dneska rybaří na plejstejšnech, mají nadváhu a potýkají se s kyberšikanou. Svět se mění. Ale já jsem fakt rád, že ta mladá generace nerybaří. Až ta starší generace odejde (a teď to nikdo neberte osobně, prostě takovej je život), tak u vody bude snad klid.

          NBejmák - Profil | Čt 3.11.2011 20:49:35

          jakub by to nepřepichoval páč pro jakuba je ryba kámoš. určitě to ani neví :)muže za to režiser ten to udělal.a ten led není led ale podložka jen není vydět.

            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:47:18

            chujar >> málo rybářů, málo peněz, málo kapři. Ideální. Původní reofilní ryby to zvládnou a jistě se budou i třít, když jim nebudou sportovci v broďákách brodit skrz trdliště v době tření.

              Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:47:13

              Netipa - poslední hrdina MRKu >> ovšem ty ryby nemyslím jako maso ;) ... pouze že bez rybářů nebudou prachy ;)

                NKockopes - Profil | Čt 3.11.2011 20:46:59

                Netipa - poslední hrdina MRKu >> souhlasím že rybářů je jak nasráno, ale před 10 lety rybařil každej kluk, ted z nich jesli rybaří každej 15 tak možna přeháním

                  Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:45:17

                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Teď už je to správně ohodnoceno. Taky bych byl u vody nejraději sám.Taky mi nejde o maso.

                    NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:44:40

                    Netipa - poslední hrdina MRKu >>

                    A já se už bál, že začínáš vágnerovatět a myslet na ryby :-O

                      Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:44:34

                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> málo rybářů, málo peněz, málo ryb ;)

                        Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:44:26

                        ste trapníí

                          Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:44:02

                          nofish >> I to je pravda.

                            NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:43:24

                            retrívr >> je to můj sobecký názor. Čím míň rybářů u vodu, tím líp pro mě. Tady nejde o to, jestli se mi daří nebo ne

                              Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:43:22

                              ročica >> já nevim proč jsi tak překvapený...kdyby ses podíval na podobný diskuze o JV tak je to úplně stejný...pořád ti samí lidi opakují v každé diskuzi o JV stejný věty ;) a skončíto že na 17 stránce se pak řeší totální kraviny..

                                Nnofish - Profil | Čt 3.11.2011 20:42:53

                                retrívr >> máš recht...... Ale tak jsou lidi co se v tom vyžívají a jsou lidi co se nikam necpou. Ti druzí slavní nebudou, i když umí hodně věcí. Každému vyhovuje něco jiného.

                                  Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:42:21

                                  Netipa - poslední hrdina MRKu >> Myslím, že to není opět správný názor. Dnes se Ti nedaří.

                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:40:12

                                    retrívr >> je to dobrý příslib do budoucna, že rybářů bude méně

                                      Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:39:22

                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >> V čem je to lepší ?

                                        NDAVISS - Profil | Čt 3.11.2011 20:39:16

                                        chujar >> a na co budeš čumět, když je ukamenujou

                                          Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:39:03

                                          ja to vidím za zamknuti diskuse protože takovy ubohy lidi čist nebudu (akorat zavidite)

                                            NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:38:50

                                            chujar >>

                                            Právě sám JV by měl mít největší zájem na tom, aby video bylo perfektní, bez chyb. On "nasazuje" své jméno a svůj ksicht. A nevěřím, že by u videa při stříhání nebyl, nebo že by si ho po sestříhání ani neprohlédl... Jako profesionál by to měl odhalit na první pohled, takže podle mne je to jeho zásadní kiks.

                                              Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:38:34

                                              nofish >> Ale zařazení dělají sami "lidé".Měl asi štěstí. Vem si to i u zpěváků. Myslíš, že "špička" jsou ti nejlepší?Co se týče přebírání informací, tam je ten moment, kdy poznáš, kdo je kdo. Velká pravda.

                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:38:32

                                                romario.lt >> no tím líp.

                                                  Nheras77 - Profil | Čt 3.11.2011 20:37:03

                                                  chujar >> Pořádně si přečti jeho komentáře a pak to pochopíš, snad.

                                                    Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:35:49

                                                    MifakM >> to je jasný ale za tohle nemůže až tak JV za to může jeho tým okolo a né JV...tak proč by ho za to skoro každý odpůrce skoro ukamenoval? ať ukamenujou ty ostatní co potom vytvářejí celý film ;)

                                                      Nromario.lt - Profil | Čt 3.11.2011 20:35:32

                                                      Netipa - poslední hrdina MRKu >>

                                                      Máš pravdu, že rybářů je jak jetele....

                                                      Ale těch mladejch (nemyslím ty, co chodí chytat s tátou) u vody opravdu moc není.

                                                        Nnofish - Profil | Čt 3.11.2011 20:34:14

                                                        retrívr >> jj. Ale prohlašovat o něm, že je to nejlepší český rybář a podobné kecy to je na mě trošku silné kafe.
                                                        Kdo třeba děkuje českému týnu, co v africe učil domorodce budovat u jezera "rybníky" a chovat ryby? Kvůli nedostatku potravy. To jsou pro mě rybáři a frajeři. Když už jsme u rybařiny. Jenže ti jdou ve stínu někoho kdo natočí video o lovu velké ryby- to je prý český rybář no.1

                                                        ONo je to všude kolem nás. Všude ti lžou, všechno "přibarvujou", člověk musí používat rozum, ne všemu věřit.

                                                          NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:33:08

                                                          ročica >>

                                                          Hlava je vždy jen otočená jedním směrem - hubou dopředu. A ten háček je prokazatelně pokaždé na jiné straně hlavy.

                                                            NAzbest - Profil | Čt 3.11.2011 20:32:39

                                                            ročica - >> při tvé úrovni vyjadřování-mlčeti zlato.
                                                            Jestli ses učil chytat ryby od Vágnera a seš na to hrdej-zkus radši včely.
                                                            Jasně, že mu závidí, že měří tři metry, je skromný, pravdomluvný, schopný a Mirek Dušín by se před ním styděl:-)

                                                              NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:31:54

                                                              chujar >>

                                                              Já nepopírám a nikdy jsem ani nepopřel, že většina (možná i 99%) všech videí jsou účelově sestříhané. Ale u profíka jak se JV presentuje, by to nastat nemělo. Jako konzumentovi je mi celkem jedno, jestli je to sestříhané z několika záběrů, ale poznat by no být nemělo. A tohle je (pokud to někdo nesestříhal takto záměrně až z vydaného DVD - originál jsem neviděl) teda sakra hrubka, která nevrhá dobré světlo jak na režii, tak na střihače ale i na samotné aktéry...

                                                                Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:28:25

                                                                ten háček je pořád ve stejnem místě akorát se trošku líp kouknout camera je nahoře takže to vypadá jinak ale je to stejný tkaže nevím o co vám pořád de!

                                                                  Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:28:13

                                                                  nofish >> Myslím, že jsi to vystihl zcela přesně. Je taková doba.Ber to tak, že dělá tak trochu reklamu celýmu národu, někde byl, něco ví. My prostí rybáři z hoho máme ho..o. Tak to beru.Myslím, že nás obecně krmí úplně jinými hnusy.

                                                                    Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:25:50

                                                                    MifakM >> podívej se jenom tady na MRKu kolik videjí mají podobné chyby, např. záběr na pravým prutu a pak zdolávačka na levým prutu, viz video např od Fishkyho (ikdyž musim uznat, že to video má velmi pěkný a zábavný) ale tady jde o sestříhání videa ;)

                                                                      NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:25:41

                                                                      romario.lt >> já teda doufám, že nikdo další už k rybaření cestu nenajde, páč rybářů je už tak jak nasráno

                                                                        Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:25:20

                                                                        romario.lt >> souhlasím stebou

                                                                          NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:23:39

                                                                          1:49 - 1:56 - v pravém koutku
                                                                          2:07 - 2:13 - v levém koutku
                                                                          2:25 - 2:26 - v pravém koutku
                                                                          2:27 - 2:32 - v levém koutku

                                                                            Nromario.lt - Profil | Čt 3.11.2011 20:22:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                            Díky JV a jeho reportážím jsem viděl ryby, které bych jinak asi (kromě zoo, knih a muzea) neviděl.
                                                                            Díky němu vím, že se takové ryby opravdu dají chytit.

                                                                            Třeba i díky němu spousta mladých najde cestu k rybaření a přírodě.

                                                                            Já mu držím palce a tiše závidím, prototože se tam, kde on má možnost chytat, nikdy nedostanu.

                                                                              Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:22:30

                                                                              je měto to jedno co si myslítě už sem se tady zminoval ta ryba je normálně chytla a nejsou to žadny podrazi !!!!!!

                                                                                Nnofish - Profil | Čt 3.11.2011 20:21:39

                                                                                retrívr >> jako jo. Ono to nebude jen jeho osobou. Mi se nelíbí vůbec styl takovýchhle pořadů- proto mám na ty jeho videa určitý záporný názor. Ono to trvá hodinu ale ve sktečnosti je zajímavých tak 5 minut maximálně. Informativní hodnotu to nemá žádnou. Radši se mrknu na dookument o planktonu, než na to jak J.V. chytí velkou rybu. Ty reklamní videa radši ani nekometuju, kdysi jsem viděl rapalácké a hrůza.....
                                                                                On je celkem úspěšný i díky stylu dnešní rybařiny- nachytat co nejvíc, co největších ryb. Tak mi to připadá.

                                                                                  Nvelbyk - Profil | Čt 3.11.2011 20:20:03

                                                                                  ročica >> tentokráté jsem proti heh koukni je to tam jak píše je to u první štiky

                                                                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:19:57

                                                                                    ročica >> chápu tvé rozhořčení nad tím, když ti někdo pomlouvá vzor. Já bych ve tvém věku taky prskal, kdyby někdo pomlouval želvy Ninja a Trhače nazval železným buzerantem.

                                                                                      NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:19:55

                                                                                      ročica >>

                                                                                      Moc se nerozčiluj, teď jsem se na to video kouknul pořádně a Ivo má pravdu. Když chvilku vydržíš, napíši Ti i stopáže kdy je háček vlevo a kdy v pravo.

                                                                                        Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:15:13

                                                                                        ma to pořád na stejne strane čum pořádně!!!!!

                                                                                          Nretrívr - Profil | Čt 3.11.2011 20:14:10

                                                                                          nofish >> Určitě nejsme ve sporu.Vidím tady mnoho trapných reklamních videí, do kterých třeba on má daleko. Znova opakuju, že na něm nemám žádný zájem. Jen se snažím zachovat objektivitu, i kyž je to relativní.Nemám s Tebou opravdu žádný problém, ba naopak.

                                                                                            Nročica - Profil | Čt 3.11.2011 20:13:26

                                                                                            mam tu jediný slovo ubožáci

                                                                                              NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:11:18

                                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >>

                                                                                              No tak to JV v mých očích dost stoupnul v ceně :-)

                                                                                                NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:10:33

                                                                                                MifakM >> Přesně kvůli tomu. Jakubovi jde hlavně o tu rybu

                                                                                                  Nvelbyk - Profil | Čt 3.11.2011 20:10:10

                                                                                                  Ivo >> bohužel je to tak ;-)

                                                                                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:09:53

                                                                                                    jirkazez >> Když máš auru 100-200 procent, dostaneš za každý příspěvek pětikorunu. Za auru 200-300 dostaneš desetikorunu. Jak to je dál, nevím

                                                                                                      NIvo - Profil | Čt 3.11.2011 20:09:01

                                                                                                      velbyk >> hodnotím pouze zmíněné video. Pokud se jednalo pokaždné o jiný záběr, o jinou rybu, o jiné zdolávání ,o jiný háček, jinou sekvenci, jiný střih a není to tak, jak je to v této ukázce, tak to je pak jiná.....
                                                                                                      Tak to myslíš ?

                                                                                                        NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:08:33

                                                                                                        chujar >> Ti nejchytřejší dokonce umí používat slovíčka "holt" a "hold" správně. Jdeš na to chytře

                                                                                                          NPvl - Profil | Čt 3.11.2011 20:08:28

                                                                                                          chujar >> Nebuď tak sebekritický , to od tebe fakt nikdo nechtěl :o§))

                                                                                                            Njirkazez - Profil | Čt 3.11.2011 20:08:06

                                                                                                            Chlapi, vám snad za ty kecy někdo musí platit, jinak to není možný ... haha

                                                                                                              NMifakM - Profil | Čt 3.11.2011 20:07:37

                                                                                                              Netipa - poslední hrdina MRKu >>

                                                                                                              Myslíš jako kvůli tomu, aby ta štika nebyla unavená jen jednostraně ? :-)

                                                                                                                Nnofish - Profil | Čt 3.11.2011 20:07:13

                                                                                                                retrívr >> nevím jaké máš zkušennosti ty, ale já už o tv, novinách, nechci zase dlouho slyšet........ z x důvodů. Máme na to každý třeba jen jiný pohled a názor.
                                                                                                                Jinak jo, prostě chytá ryby, někdo ho točí vydělá mu to. Ale rozhodně ho neberu jako kdoví jakého rybáře. Prostě chytá velké ryby a točí se to stylem aby to divák pobral co nejpozitivněji. Ony ty videa podle mě nejsou ani zaměřené na rybáře, to by tam muselo být alespoň trošku nějakých přínosných informací :-)

                                                                                                                  NPvl - Profil | Čt 3.11.2011 20:07:00

                                                                                                                  chujar >> Nikoho nelituj , tebe také nikdo nelituje :o§)

                                                                                                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Čt 3.11.2011 20:06:15

                                                                                                                    Ivo >> To tý štice přehazoval průběžně pod vodou Jey Leno. S Kubou jsou kámoši a choděl spolu na tenis

                                                                                                                      Nchujar - Profil | Čt 3.11.2011 20:06:02

                                                                                                                      Pvl >> já si nemám proč ulevovat, protože takových lidí, které jsem zmínil v komentáři, je mi pouze líto...hold PánBůh někomu nadělí do palice a jiným tam pouze nas-re ;) :))

                                                                                                                        NIvo - Profil | Čt 3.11.2011 20:04:29

                                                                                                                        Netipa - poslední hrdina MRKu >> aha, tak to je jiná. Jen - nemáš ponětí jak se dá pod vodou takhle střídat zapíchnutí háčku ? Nebo jsou věci mezi ledem a zemí ??????

                                                                                                                          Nvelbyk - Profil | Čt 3.11.2011 20:03:54

                                                                                                                          Ivo >> nevím nevím a co se kouknout na celé video ežli nějakej sestřih ;-)

                                                                                                                            Nnofish - Profil | Čt 3.11.2011 20:02:15

                                                                                                                            chujar >> já ne že ho nemusím, já ho prostě přehlížím.
                                                                                                                            Ono podívej se na jeho videa, chování. On defakto "machruje za prachy". Nepamatuju si, že by někomu něco ukazoval, nebo někoho něco v těh videích učil. Jako myslím něco nového, co tě nenaučí kdokoli u vody. On prostě tahá velké ryby a dělá z toho komedii pro lidi- nic víc........ Rybář jako každý druhý, jen on má to štěstí že mu to vydělává a ne že do toho cpe prachy.