NNadík - Profil | Po 8.6.2015 20:05:01
jakou má značku prutů?
Npectak - Profil | St 7.11.2012 20:38:24
urety159 >> Ahoj, to že signalizátor ,, pípá,, není kvůli tomu , že je na něj napojen swinger. Signalizátorem prochází vlasec a on pípá vždy, když se ten vlasec pomele, ať už dopředu , nebo dozadu. On vlastně,, snímá,, pohyb vlasce . Takže swingery nepotřebuješ, můžeš použít jákekoli číhátko, které zavěsíš mezi signalizátor a naviják za učelem dopnutí vlasce a správného snímání záběru :) Petrův zdar :)
NWalkot - Profil | Čt 6.9.2012 20:40:42
Ahoj, Petře, prosím tě ? Chtěl bych se zeptat na jednu věc. Na jaký pruty chytáš v tomto videou ? Moc by mě to zajímalo, a nějaký takový bych si chtěl pořídit. Scháním totiž nějaký kaprařský prut s korkovou rukojetí ? Děkuji ti za odpověd
Nurety159 - Profil | Pá 3.8.2012 22:02:28
čau chci se zeptata jestli k signalizátoru záběru potřebuji i swinger nebo i tak bude pípat
NPepa5 - Profil | Po 26.9.2011 15:05:00
Super video.Dávám za 1.
NFishky - Profil | Po 26.9.2011 13:49:11
Petrasek >> ...intuitivně s prutem dopředu říkáš? Není to náhodou tak, že hned po nahození dáš prut kolmo nahoru a zlehka povolíš zápěstí a montáž si dosedne přes vůli prutu a povolenou ruku sama? Nehledě na sílu, kterou nahazuješ. Ono poznat kdy je montáž těsně před dopanem může leda opravdový profik, hlavně v noci. Kdybys takhle občas chytal, věděl bys jaké nevýhody má guma na cívce a co je mnohem lepší.
Nsarai - Profil | Po 26.9.2011 13:01:12
Názorná ukázka byla na závodech Asuán 50 h . Vše tam bylo převedeno do praxe..
NPiskyto - Profil | Ne 31.7.2011 10:15:25
Moc pěkne video, nevite co to ma za proutky ?
NPetrasek - Profil | So 16.7.2011 11:40:26
morho2 >> těsně před dopadem držíš prut kolmo nahoru v povolené ruce. Ve chvíli kdy se dostaneš až na klip, jdeš intuitivně prutem lehce dopředu a tvoje montáž si zlehka dosedne na hladinu a je naprosto ideálně natažená a nemělo by tedy dojít k žádnému zamotání. Je samozřejmě nutné si toto dobře osahat, aby nedocházelo k prudkému škubnutí. Po 3 náhozech budeš mít v ruce i sílu, kterou je potřeba nahazovat, aby si olovo klidně sedlo na hladinu.
NRapalák Ondra - Profil | Pá 15.7.2011 20:30:03
Nádherné video je vidět jak si vážíte ryb!Čest vám..Mrk je opravdu BEST!...
Nmorho2 - Profil | Pá 8.7.2011 16:21:16
krásne a pre mňa veľmi inšpirujúce video...mám len jeden dotaz...pri nahadzovaní ,keď sa montáž dostane na hranicu klipu vzniká akoby spätný chod alebo ako to nazvať v okamihu,keď sa montáž prudko zabrzdí...nemôže sa stať,že sa montáž zamotá?za odpovede ďakujem
NMartin... - Profil | Pá 1.7.2011 18:59:52
mrca19 >> klasická gumička není tak pevná jak ta duše od kola, vlasec by se snadněji strhl při náhozu
Nmrca19 - Profil | Pá 1.7.2011 18:50:42
dá se místo tý duše od kola použít třeba klasická gumička...? nebo něco jiného..děkuji..
NPytliak - Profil | St 29.6.2011 14:11:23
Velmi dobry napad s tou gumou,,pretoze na to zaklipovanie som nikdy nenabral odvahu...
NHonza1999 - Profil | Út 28.6.2011 21:30:31
konecne se nekdo prizna ze chyta na soukromem
Nllaaddeess - Profil | Po 27.6.2011 15:06:17
Rybář dbá na zachazení to je vše v pořádku,ale to že na kapra hnedka šahal se suchou rukou to mu nějak uniklo. Nevím co ke kliniklu říct je pěkné že se střikne,ale vzápětí při kontaktu s vodou se stejně smyje vodou. Není ti kritika jen muj názor. Nekritizuji videa. Kritizovat je jednoduché teší je tvořit. Videjko ok .
NMartin M. - Profil | Po 27.6.2011 0:44:15
FANDA BEDANER >> lovec to povida snad hned v prvnim vete - Cerna Hora u Brna.
NPITBULL 8811 - Profil | Čt 23.6.2011 14:12:33
zdravím pekné video a super nápad mňa také niečo ešte nenapadlo. veľmi užitočná vec hlavne na voľných vodách ... Dík za super vylepšovák !
Ndedek212 - Profil | St 22.6.2011 23:55:03
Hunter 1 >> dobre,budu ti verit.Ale porad si mylsim,ze rybar klinik pouzil spravne a urcite to v tom videu nebylo navic.
NHunter 1 - Profil | St 22.6.2011 6:24:24
dedek212 >> Zvířata mají prah bolestivosti úplně někde jinde.
Ndedek212 - Profil | St 22.6.2011 2:14:04
a osobne si myslim,ze pouziti kliniku bylo na miste,ikdyz ho sam nepouzivam.Kdyz ma ryba propichany pysky od nekolika hacku tak si umim predstavit co v ty vode sezere,asi nic! no skuste si propichnout ret hackem a nechat to bez jakyhokoliv osetreni,taky se nenazerete par dni,co potom ryba ktera zere skoro nepretrzite.
Ndedek212 - Profil | St 22.6.2011 2:06:34
Martin M. - >> ahoj,jde videt ze na sobe pracujete!:)video doslova souvisi s napisem a to je presne ono,co jsem od videa cekal.Rybar svim chovanim ukazal ze se nejedna o zadneho machyrka coz je taky ve videu velky +.Pekna prace a hodne stesti pri dalsich videjich,tesim se.Petruv zdar Petr
Nfbc - Profil | Út 21.6.2011 23:54:00
Super,nedajte sa odradiť hlúpimy rečami a točte,paráda-dávam za 1*.
NRoman 14 - Profil | Út 21.6.2011 18:36:37
Zdravím mna by zaujimalo akej značky su to pruty dlžka a libraž.
Nsmaljoni - Profil | Út 21.6.2011 17:34:19
moc pěkné video
chtěl bych některé vidět jak by takové video natočili
dávám za 1
NMaximsoon - Profil | Po 20.6.2011 21:29:23
Mi se to líbilo. Klipování vlasce tou gumičkou jsem viděl prvně a hlavně pěkné pohodové video s pohodovým člověkem a krásnýma rybama. Nechápu negativní komentáře. Nikdo Vám nic nevnucuje a navíc za to nemusíte platit. Ta naše česká nátura plná závisti stojí fakt asi za h***o. Moc pěkné video a těším se na další :) Max
NGaM3r - Profil | Po 20.6.2011 14:18:56
Pekné video.Nejde o to aké je video dlhé ale o to aby si rybár zachytal a odniesol si domov pekný zážitok pri vode.
Dávam 1.
:)
NCARP-STEIN - Profil | Ne 19.6.2011 18:55:10
předražené je unás veškeré žrádlo co se týká kaprařiny , bohužel je problém s tím , že při obědnávce ze zahraničí je nutné vzít větší množství . jinak kdo chce kvalitu musí zaní zaplatit , chytám na koule od lukáše krásy a novinka NUTRIC je za kylo i přes 500 kč , ale podstatny je že to ve vodě funguje . když si pak spočítáte benzín za ježdění k vodě s levným žrádlem , tak se to prodraží víc :)
NKapr21 - Profil | Ne 19.6.2011 14:08:27
hipogryf >> Produkty od pana Nikla jsou každopádně účinné, ale trochu předražené. Možná je to zbytečná kompenzace za některé "ujeté" originální názvy jeho produktů. Firma Mikbaits mi příjde v tomto ohledu trochu skromnější a její výrobky jsou určitě také velmi účinné a možná některé jsou i lepší. Každá z firem má něco. Normální cena za 1kg kvalitního boilies je cca 200-250,- a né skoro 500,-, to už je opravdu trochu moc!
NGamer - Profil | Ne 19.6.2011 12:12:52
Moc pěkný video, Petrasek je sympatak. davam za jedna.
Nhipogryf - Profil | Ne 19.6.2011 11:41:14
Kapr21 >> ano souhlasím s tebou, řekl bych , že lepší než Nikl je firma Mikbaits, rovněž z CZ
Nšaffi - Profil | Ne 19.6.2011 11:38:57
todle video je teda nic moc krátký a nic zajímavího
Nmuro - Profil | Ne 19.6.2011 8:32:12
Rad by som si pozrel nejake video o chitani dravcov na plavanu,stuka,zubac......
Njak.23 - Profil | Ne 19.6.2011 0:39:35
to Kapr21 a šťovíček: ahoj! nemyslím si, že kritizovat zrovna klinik od Nikla či Krystonu a jiných je na místě! mnohem lepší je alespoň rybu trochu ošetřit....bohužel spousty rybářů má ještě dnes hrubé metody se zacházením s rybou a to je spíše opovržitelné, nemyslíte?! koneckonců patřičná zranění zbůsovena háčky mají od nás a v porovnání s louskáním slávek, šeblí či raků je to jiná káva!
NPeši - Profil | So 18.6.2011 18:14:53
Jednoduché a krásně udělané videjko, moc pěkně...1
NKapr21 - Profil | So 18.6.2011 17:38:35
Pěkné a krátké video, které obsáhlo vše důležité, co bylo cílem natáčení. Celkem pěkná příroda a k tomu pohodový člověk. Normální chování a nikdo si na nic nehrál. Rozhodně lepší video než ta, která tu zde prezentoval sám velký pan Karel Nikl. V některých situacích se chová jako malé dítě, někdy je až dost směšný a když ještě ke všemu přidá ty svoje supr drahé boilies, bonbonky a boostery, tak se musí všem jenom točit hlava a jen to kazí pohled na celé video. Pan NIkl je možná mistr v cenách svých produktů, ale v ostatních směrech se má ještě co učit. Neříkám, že jeho produkty nefungují, naopak, ale proč to všechno zbytečně předražovat. Vždyť některé produkty stojí ještě víc, než značky k nám dovážené ze zahraničí.... Použití kliniku u ryb mi přijde absolutně zbytečné. V tomhle případě si většinou příroda pomůže sama, bez použití zbytečné chemie a málo kdy se stane, aby toto zranění kapra nějak odhrožovalo na životě. Jen se někdy pozastavuji nad chováním některých rybářů k rybám, když člověk vidí, ty rozedrané pusy kaprů od zbytečně hrubého vyndávání háčků. Háček se mnohdy dá vyndat mnohem šetrněji, než někteří dělají, ale to už je na svědomí každého rybáře. Komentáže od některých rybářů o namáčení podložky jsou opravdu na hlavu. Ta se přeci namočila od mokrého podběráku. Stačí i kapra položit v mokrém podběráku do husté měkké trávy. Ono je těžké tohle někomu říkat, kdo by nejraději chytal kapry bez háčku na vzduch, aby se chudáček kapr náhodou nějak neporanil a neodřel. Šetrné zacházení s rybou ano, ale nic se nemá přehánět, jako například ten klinik. To jen můj názor....
Nmacan25 - Profil | So 18.6.2011 13:59:46
ahoj toto video me moc nenadchlo nic noveho ani zajimaveho tam nebylo.akurat tam byli pěkní kaproši
Nxman86 - Profil | So 18.6.2011 12:53:06
Zdravím. Chci se zeptat co to máte za proutky moc se mi líbí. Předem děkuji za odpověď. Marek
Nlukanua - Profil | So 18.6.2011 12:06:22
video je pěkné ale nebavilo mě to :D
N: vydrák - Profil | So 18.6.2011 11:44:38
Video mě v podstatě nezaujalo.Líbí se mi pouze videa v podání Martina Maťáka-sympaťáka!!!
Petrův zdar :-)))
NDegustator - Profil | Pá 17.6.2011 22:33:58
Pěkné video, ale rád bych viděl video o nočním lovu třeba úhořů, nebo dravců....
Npectak - Profil | Pá 17.6.2011 21:17:50
Já bych rád vyděl lov úhořů. A mohl by jste ve vidiích více popisovat náčiní ( sílu vlasce, velikost háčku atd. ) ? Děkuji , jinak výborné video , no ostatně jako všechny .
NPetrsek - Profil | Pá 17.6.2011 19:05:24
Rád bych tu viděl video zaměřené na lov uhořů či dravcu, na obyčejnem (svazovém) rybníku. A klidne i za cenu že se nic nechytne. Jinak máte moc pekna videa a je jedno jestli to už bylo nekdy drive natočeno, pokažde se da objevit něco nové, i kdyby maličkost. Tak šup šup další videjko :)
NKnedlhans - Profil | Pá 17.6.2011 17:20:04
Dobry den,
jsem zacinajici "bojlizak",a docela by mne zajimalo videjko na tema hledani mist vyskytu kapru pouhym pohledem z brehu a za pouziti markeru(ten splavek s kridelky) v ruznych rocnich obdobich a na ruznych typech reviru(reka,sterkoviste,rybnik,UN atd.).
Nejake zaklady v tomto mam ale porad nemam na toto tema utridene myslenky.Predem dekuji
Nluke46 - Profil | Pá 17.6.2011 11:03:46
Martin M. >> souhlasím s " poky82 " taky bych rád viděl video - kaprařinu - na rybníce který je zarostlý trávou a kde není možnost zavážet. Na takové podmínky je potřeba hodně zkušeností.
NShu-lin - Profil | Pá 17.6.2011 10:21:40
Martin M. >> A musí to video souviset s rybařinou?:-)
Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Pá 17.6.2011 10:15:11
cejni, cejni,cejni. / kopyrajt adéla/
kapři, kapři, kapři.
Bože co očekáváte od člověka, co nic jiného neumí?Teda, když se mu náhodou při cejni na to oběsí kapřík 35?
NDejF - Profil | Pá 17.6.2011 10:08:59
Martin M. >> já bych chtěl vidět pana Nikla s těma jeho serepetičkama třeba na Orlíku. Prostě z fleku jednodenní akce.
NRIHO - Profil | Pá 17.6.2011 10:00:44
myslím, že video je pěkné. Samozřejmě nemůže oslovit úplně všechny.Určitě se najde hodně rybářů kteří se z něj poučí, a o to přece jde ne :o). Jinak velice dobrý nápad udělat anketu o výběru tématu pro další videa. Osobně bych se rád podíval na video z lovu kaprů na nějaké větší řece jako třeba Morava, Dyje apod. s uvedením způsobu výběru místa, doby strávené na lovu, množství zakrmování. Zajímalo by mne jak budou třeba při jednodenním lovu účinné boilie, pelety a pasty v porovnání s klasikou jako je kukuřice nebo třeba rousnice. Samozřejmě rousnice je tak univerzální nástraha, že se už pak nejedná jen o lov kapra ale i dalších druhů ryb.
Nšťovíček - Profil | Pá 17.6.2011 9:50:07
Až na to používání té sračky (kliniku) v pohodě video...
Npoky82 - Profil | Pá 17.6.2011 9:45:55
Já bych rád vyděl např. chytání v trávě a nebo u spadlých stromů bez požití lodě.
Nkiller1 - Profil | Pá 17.6.2011 9:33:49
taky se přidávájm k návrhu s nočním feederem, bylo by to fakt zajímavé:-))
Nkarim benzema - Profil | Pá 17.6.2011 9:31:57
Pekné video samozrejme ako všetky tu :) ja by som sa rad pozrel na video s nočným lovom na feeder napriklad :)
Npoky82 - Profil | Pá 17.6.2011 9:24:49
Pěkné video. Pro někoho možná stará věc, pro mě dobrá rada.
Děkuji
NRybář Dušáček - Profil | Čt 16.6.2011 22:17:50
Noční lov s feederem, to bych si moc přál. Jinak videa zde umístěná moc pěkná. Jen tak dál.
NGrasel - Profil | Čt 16.6.2011 20:43:29
A pro ty rejpaly:natočte vy nějaký video,když jste tak strašne chytří,ale na to se asi nezmůžete,tak jen kafráte a nasí.ráte se do těch kteří něco umí!
NMartin M. - Profil | Čt 16.6.2011 20:43:17
Kejml >> mohli, a nebo bysme misto toho mohli natocit 10 jinych videi za stejnou sumu ;-)
NMartin M. - Profil | Čt 16.6.2011 20:42:38
prut76 >> prut66 - 16.6.2011 20:29:51 >> ahoj, diky za zpravu. Urcite budeme pokracovat jak rikas, plus pokusy s jinymi tematy a provedenim.
NGrasel - Profil | Čt 16.6.2011 20:41:21
Martin M. - >> Další velice pěkně udělané video,jen tak dál borci!
NKejml - Profil | Čt 16.6.2011 20:34:38
Martin M. >> no... mohli byste si udělat vejlet někam do pacifiku a zachytat BLUE MARLINY :-)
Nfoxxx - Profil | Čt 16.6.2011 20:33:29
Martin M. >> Já bych se rád podíval na noční lov úhořů.
Nprut66 - Profil | Čt 16.6.2011 20:29:51
Martin M. >> Dobrý večer jsem začínající rybář a nemám možnost základní věci rybolovu od koho okoukat a naučit se jelikož v mém okolí to nikoho nechytlo a proto videa jako jednoduchá kaprařina, jaro klepe na feeder atd. jsou pro mě nesmírně poučný a děkuji za ně hodně jsem se přiučil. Patří taky mezi nejvíce sledované a tak si myslím, že není nutný vymýšlet stále nová témata, ale pokud můžu tak bych uvítal další videa jako jsem už psal a zaměřil bych se na začínající rybáře, no a ti zkušení to můžou skouknout a brát to jako relax.
NHorus11 - Profil | Čt 16.6.2011 19:59:18
Martin M. - >> Já to spíše myslel tak, že se točí jen na soukromákách. To je jedna věc a druhá věc je styl chytání. To jsou všechno předražené Niklovky atd. Dříve se chytalo na klacky a ty ryby se taky tahali. Já bych byl doopravdy zvědav, jak by jste chytali na řekách či přehradách na kterých chytáme my. Na soukromákách je to chytání úplně jiné a nedá se s tím srovnat.
Jinak co se týče kvality videa tak super.
Ncmano - Profil | Čt 16.6.2011 19:54:31
Martin M. >> to je skoda bylo by to pekny video
NKarasák - Profil | Čt 16.6.2011 19:25:48
Já bych chtěl vidět noční lov na feeder nebo třeba pstruhovou přívlač.
Nmeteor - Profil | Čt 16.6.2011 19:21:00
Martin M. >> já bych rád video "MM jde s winkelpickerem a pytlem pelet týrat trofejní sumce na Ebro" :-)
Ale vážně: technicky by mě zajímal lov s tyrolským dřívkem, případně "bolení olůvko" (to je ale spíše zajímavůstka). Jinak by potěšila plavaná...
Každopádně by stálo za úvahu založit k tomuto téma a hodit tam (a promyslet!) anketu. A do ankety nedávat kaprařinu, páč ta by to určitě vyhrála :-)
NMartin M. - Profil | Čt 16.6.2011 19:12:54
cmano >> to je problematicke tema nejen kvuli slozitosti nataceni, jakykoliv lov na rybicky (i mrtve) bude kritizovan.
Ncmano - Profil | Čt 16.6.2011 19:10:46
ja bych rad videl chytacku candátů na feeder v noci ale to by se asi spatne tocilo