Jarní kaprařina 2

Diskuse k rybářskému videu Jarní kaprařina 2

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 1.5.2011
150 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

N- jakub - - Profil | Út 28.10.2014 20:29:11

Fishky >> Ahoj Fishky , prosím tě mohl by jsi mi napsat do zpráv a poradit s výrobou kvalitního boilies na pořádnou kaprařinu. Děkuji

    Nmarmyš - Profil | St 26.3.2014 21:45:01

    - jakub - >> zadej napravo nahoře do "hledej text" domácí výroba boilíes

      N- jakub - - Profil | St 26.3.2014 21:18:45

      Fishky >> Ahoj , prosím tě jak děláš boilies ? (popř. recept ) Děkuji za rychlou odpověď.

        N- jakub - - Profil | Pá 23.8.2013 10:11:07

        Díky za snahu :)

          NM0RGAN - Profil | Čt 22.8.2013 22:23:07

          - jakub - >> hmm, tak jsem se schválně podíval a ten už ti neodpoví; smazal si zdejší účet..
          tak zkus vyhledávání vpravo nahoře http://www.mrk.cz/search.php3?kw=vyroba+boilies

            N- jakub - - Profil | Čt 22.8.2013 22:03:27

            Fishky >> Ahoj , Fishky jaké děláš druhy boilies ? (Stručný popis receptů Prosím:) Děkuji za rychlou odpověď .

              NM0RGAN - Profil | St 21.8.2013 13:42:56

              - jakub - >> pravděpodobně mu musíš napsat PM nebo odpověď kliknutím na jeho přezdívku, že se mu to zobrazí takto jako reakce, jako teď tobě :-) Jinak se nejspíš odpovědi nedočkáš :-)

                N- jakub - - Profil | St 21.8.2013 13:03:19

                Ahoj , Fishky jaké děláš druhy boilies ? (Stručný popis receptů Prosím:) Děkuji za rychlou odpověď .

                  NValdik - Profil | Út 13.8.2013 20:15:15

                  kaprikar164 >> Fishky si vačšinou robieva boiliesi sám doma.

                    NButton - Profil | Ne 27.5.2012 21:52:42

                    Ahoj Fishky pruty které máš jsou 2,5 lb používáš je i na řece nebo jen na stojáku chtěl bych ForceMaster AX 12 2.5 lb P3 ale nedržel jsem ho v ruce a tak mám obavy jestli spíš 2,75lb by nebyl vhodnější .Jsem z Ústí takže Labe jasná věc ale má místa jsou spíš tišíny a klidnější místa kde normálně chytám s feederem light a medium takže obavy o poddimenzování nemám díky za tvůj názor a Petrův zdar :)

                      NRalf1997 - Profil | Út 17.1.2012 18:31:32

                      k 99 >> Souhlasím s tebou :-)

                        Nk 99 - Profil | Út 17.1.2012 18:21:21

                        Chlapi ta voda je hodně prochytávanej revír a ne akvárko, jak píše jeden z vás. Není zde vubec lehké,přemluvit velké kapry k záběru,a to ani v létě, kdy je tu obrovský rybářský tlak.Proto smekám před kolegou, který to dokáže i zjara ve studené vodě.

                          Nkobe - Profil | Pá 16.12.2011 22:12:56

                          video se mě líbylo,jen dotaz dokázaly by ste to i na vodě kterou bych vam napsal do SZ?normalni svazovka.aby vetsina rybaru videla,ze na každé vodě takové ryby chytit nejdou

                            NKarlos005 - Profil | Pá 18.11.2011 21:29:53

                            Video pekný za 1 ale mam otázku jezdím na revír jednou tejdně protože víc času neni a třeba jen na 5-8 hodin a má cenu vůbec nějak zakrmovat po lovu nebo během ?? Nebo jen Pva ?

                              Nkaprikar164 - Profil | Čt 20.10.2011 11:05:55

                              Chtěl bych se zeptat co to používá za boiliesi a od jaké jsou firmy.Dík

                                Nkaprikar164 - Profil | Po 19.9.2011 16:26:26

                                no jo v Břeclavi na Včelíně tam se chytá taky chodím na toto místo ale nejvíce se mi tam osvědčili pelety Halibut od Carp Zoomu a taky boillies monster crab od též firmy

                                  NAsheran - Profil | Pá 16.9.2011 14:18:40

                                  no jo no, v akvárku se to chytá.no

                                    Nbigfu - Profil | Út 30.8.2011 16:57:16

                                    ahoj Fishky chci se optat kde je ten revirek?je to nejaky soukromak ?chtel bych ho nastivit ..

                                      NFishky - Profil | Čt 23.6.2011 11:02:23

                                      Daniel D. >> Shimano Tribal PL 12 ft / 2,5 Ibs

                                        NDaniel D. - Profil | Čt 23.6.2011 11:00:39

                                        chtěl bych se zepta co to mas za proutky

                                          NSavič - Profil | Út 21.6.2011 21:22:47

                                          Video je bomba musel sem zmizet k pocitaci páč moje draha polovicka ma seherezadu ale teho videa je tu porad malo oproti telenovelam takze prosím více!!!

                                            NMaxxx - Profil | Ne 19.6.2011 11:55:21

                                            emasek >> přidej do pelety vejce a máš boilies.To není nic světaborného, je to jen těsto které používal kdejakej děda, jen uvařené.

                                              Nnepijunesouložimnekouřimapouštim - Profil | Ne 19.6.2011 11:51:08

                                              souhlasím s rejdou, Jděte stavět hrad z písku nebo dělat děti nebo prostě hekat jinam. Šarapovovou také přepínám.

                                                Nzaky007 - Profil | Ne 19.6.2011 11:34:57

                                                video mi prijde super ale ty dohady to je trapne sam chytam s prestavkama asi18 let a za tu dobu slo vse dopredu taky jsem na boili nikdy nechytal ale posledni tri roky na stojatych vodach chytam temer jen na ne. s tim vybavenim si myslim ze je to spis o financich a nadseni pro rybareni nekdo to da do piva a nekdo treba do prutu

                                                  NKoudyšternberk - Profil | Pá 10.6.2011 18:16:48

                                                  Ahoj Marťo,pěkné video, jen tak dál a kašli na blbce, ti se najdou i kdyby tam seděl Vági s šestimetrovím sumcem.

                                                    Nemasek - Profil | St 8.6.2011 19:05:45

                                                    Tahle videa já sobně pěkný líbí se mi to..Ale já boile a další moderní nástrahy neuznávám..Osobně už jako malej.Sem se učil chytat na napařený rohlík,kukuřici(mlečné klasy)..atd.další klasický nástrahy.jenže v dnešní době je to jinak rybáři ryby rozmlsají.Tady těma boilema ajinejma věcma a pak se těžko chytá.Lidem kteří nemaj tolik času i financí...Ale je to každýho věc já osobně sem začal přidávat do krmení pelety..A je to odost lepší.Ale prostě nikdy se nezvyknu na rybářa kerej dojede vyloží tuny zavazadel.Hromadu boili,dipi...a ostaního krmen i navnadí a pak dělá machra jakou chyt rybu.....

                                                      Nhipogryf - Profil | Po 6.6.2011 17:21:12

                                                      rejda2 >>Omůouvám se za vulgární výrazy ae ty me uz pekne seres , pripadas me jako otec 10 Dětí,kterej kazdy den chodí na ryby pro maso, aby jsi nakrmil doma hladove krky svych potomků

                                                        Noro - Profil | Po 6.6.2011 15:39:43

                                                        hezky se na to kouka,jen tak dal.muze mi nekdo prozradit velikost pouziteho navijaku?

                                                          NKapřímuž - Profil | Ne 5.6.2011 11:22:38

                                                          povedené video pokračujte prosím!!

                                                            NZdenal77 - Profil | Čt 2.6.2011 20:52:38

                                                            Martin M. >> zkuste natočit něco na řece,vím že je to časově daleko náročnější ale to bych zhlédl hodně rád,fandím Fishkymu,snad teda budete pokračovat......

                                                              NDejF - Profil | St 1.6.2011 22:21:46

                                                              Martin M. >> Super, díky moc.

                                                                NJiří L. - Profil | St 1.6.2011 21:53:13

                                                                rejda2 >> takových jako jseš ty, mělo být více , ale úplně někde jinde, je vidět, že ta rybařina je pro tebe španělská vesnice. Umíš jen kecat, to je všechno.

                                                                  NMartin M. - Profil | St 1.6.2011 21:30:07

                                                                  DejF >> ja doufam, ze ano :)

                                                                    NDejF - Profil | St 1.6.2011 21:00:03

                                                                    Martin M. >> Ahoj Martine, bude pokračovat spolupráce s Fishkym na natáčení videí?

                                                                      Nbonger 8 - Profil | St 1.6.2011 20:48:31

                                                                      pěkné video... :) de vidět že o tom Fishky něco ví a má s tím dobré zkušenosti.. su rád za každé takové.. p.s. : rejpat bude pořát někdo..

                                                                        NDavid Pražan - Profil | Po 30.5.2011 21:50:59

                                                                        Urážíte se tady jak malý děti, je to každýho hodnocení a každýho věc když někdo někoho pomlouvá za snahu tak on sám je blb. Ten člověk má svou vlastní dobrou vůli a pokud neumíte nic jinýho než psát komenty pod videa a urážet lidi který točej videa a snažej se pomoci tak nejste rybáři ale jen povaleči u pc! zamyslete se že každej chytá jinak :))))

                                                                          NZdendahat - Profil | So 28.5.2011 15:22:34

                                                                          rejda2 >> Nejde přeci o to že někdo bude dělat to co ve videu řeknou, ale o to že si z něho, pokud samozřejmě chci, něco vyzkoušim, Tohle co tu píšeš, poukazuje na tvou neschopnost se sám rozhodnout :-))
                                                                          Přeci když s něčim nesouhlasim, neznamená to že je rybář na videu blb ale znamená to že jsme v něčem odlišní.
                                                                          Chytej pořád dál jak chytáš pokud máš ůspěchy, no ne?

                                                                          Mě osobně se video líbyli a bahno na olovo dávat asi nebudu, ní kuli tomu že by to byl nesmysl, jen jsem línej :-)))

                                                                            Nhipogryf - Profil | St 18.5.2011 18:03:21

                                                                            rejda2 >> seš moc chytrej hej, mel by sis uvedomit, ze idea se nataceji na vlastni naklady - a tady mu budes nadavat beztak ses nejakej buran kterej nikdy nevidel nic jineho nez nez olovo z hackem a chlebem nebo zizalou.

                                                                              NFishky - Profil | Po 16.5.2011 13:53:14

                                                                              Banďur >> ano, rybařina není o náčiní, to máš pravdu. No na druhou stranu sednout si vedle někoho s lepším "technickým" zázemím, vymakanější nástrahou, nedej bože tam kde to je povolené se zavážecí lodičkou... tak bych tě rád viděl, jak by tě to dlouho bavilo, pokud by dotyčný chytal a ty nikoliv. Ono to vybavení má hodně co do sebe. Nejde jen o luxus, ale o možnosti, jaké ti to poskytne. A ohledně "zbytečností" - těch se vyvaruju a vesměs vše co dělám mám vyzkoušené. Viděl jsi snad někdy plavačkáře, co by závodil v řadě X metrových děliček s bambusákem a dokázal s nima držet tempo? A nejde jen o plavačku, přívlač či kaprařina - znáš někoho takového? Neznáš... No a vyšší dívčí je posléze umět tyhle vymoženosti používat či rozlišit co je přínosem a co zbytečností hrubého zrna... Jestli video někoho pohoršuje, tak je mi to líto, ale věřím že pro ty - kteří začínají a hledají informace případně možnou cestu, tak v něm odpověď naleznou.

                                                                                NBanďur - Profil | Ne 15.5.2011 20:41:33

                                                                                rejdo máš recht. Myslím že spousta lidí už zapomíná, že se ryby chytaj prostě na klacek vlasec a háček. Propagujou se a samozřejmě i kupujou takový nesmysly, že až zůstává rozum stát.
                                                                                Souhlasím že je dobrý mít kvalitní výbavu a něco o tom vědět, ale slinty o malým velkým háčku a jako perlička maskovaný olova, tak to mne fakt dostalo..

                                                                                  Ntuzemak - Profil | Ne 15.5.2011 19:22:38

                                                                                  rejda2 >> a tvoje video máš kde,když tak mudruješ???

                                                                                    Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 19:15:35

                                                                                    Kde jakej rádoby rybář pošle nějaké video, k tomu řekne pár kravin. Beru, asi se chce pochlubit, na tom neni nic špatného. Jen mi nejde do hlavy, že se najde člověk, který řekne, tak tohle nemá chybu a ostatní, i přesto, že možná mají svůj názor, ho pouze zopakují a odkývou. Co potřebujete k lovu. Dobré místo, to pokud nemáte, můžete mít nástrahu jakoukoli a je vám k ničemu, olůvko, háček, nástrahu. A když uříznu vrbový prut, budu prostě chytat.Pokud možno si místo nakrmit. To je celý. Pokud to pochopíte, tak příště nemusíte nesmyslně krmit koulema 20mm a chytat s háčkem 10 a nastražit "semínko řepky". A taky už nemusíte sledovat videa podobného znění.

                                                                                      NTomáš Kříž - Profil | Ne 15.5.2011 13:55:45

                                                                                      rejda2 >> Jasný, konec diskuze. Protože s Tebou se nejde ani normálně bavit. Ani kartu si neumíš vyplnit. :) Zdarec.

                                                                                        NFery - Profil | Ne 15.5.2011 13:27:55

                                                                                        rejda2 >> o to vůbec nejde..jestli jsi se svým způsobem vyjadřování spokojen,tak to svědčí jen o tobě samém..slušnost je vlastnost,kterou každý obdařen neni:-((..bohužel..

                                                                                          Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 13:21:08

                                                                                          Fery >> Zapomněl jsem, že mezi námi příznivce Petrova Cechu jsou i rybářky. Omlouvám se za vulgární výrazy.Mohla by jste nám slečno i vy něco poradit? Jestli háčky 10, nebo 12. Já nejraději teda č.2.

                                                                                            NFery - Profil | Ne 15.5.2011 13:17:01

                                                                                            rejda2 >> tady ani nejde o to video..jde o způsob jakým reaguješ..cituji "Chlapče, ty máš z huby sráč"..ještě štěstí,že se tady najdou i slušní lidé..

                                                                                              Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 13:00:54

                                                                                              Banďur >> Banďur má pravdu. Můj člověk. Někdo kdo je aspoň v obraze.

                                                                                                Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 12:59:39

                                                                                                Tomáš Kříž >> Chytám každý týden pouze na Lipně a nějakej váš bahňák ani neznám. Tam bych vás chtěl vidět. Konec diskuze. Plácejte dál bláto na olova a chytejte s háčkama jak na plotice a nezapomeňte si hlavně o tom udělat přednášku.

                                                                                                  NBanďur - Profil | Ne 15.5.2011 12:55:52

                                                                                                  Nejdřív mluví o malém háčku, jak je to super bla bla a pak zas o velkém...
                                                                                                  Jak typické. Nejvíc Vám berou na to, na co ho zrovna chytnu..:)
                                                                                                  Se musím smát..

                                                                                                    Ntench - Profil | Ne 15.5.2011 12:55:30

                                                                                                    Hadris >> to určitě můžeš, mě rejdovy přízpěvky docela pobavily a mají i něco do sebe.....avšak ve zběsilém podání..:P

                                                                                                      NTomáš Kříž - Profil | Ne 15.5.2011 12:48:12

                                                                                                      rejda2 >> Bla bla bla....to těžko, protože je tam K70. ;-)

                                                                                                        Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 12:42:56

                                                                                                        Tomáš Kříž >> To chytnu, ale než je stihnu vyfotit, tak je většinou sežeru.

                                                                                                          NHadris - Profil | Ne 15.5.2011 12:27:31

                                                                                                          rejda2 >> promiň, ale můžu se ti smát :-D

                                                                                                            Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 12:23:17

                                                                                                            Hadris >> A další, co poprvé viděl kapra. Bylo to video o ničem. Vlastně ne tolik, poradil, že máme na olovo naplácat kus bláta. Věřim, kdyby se vykadil a naplácal to hovno na olovo, tak to uděláš taky.

                                                                                                              NTomáš Kříž - Profil | Ne 15.5.2011 12:12:11

                                                                                                              rejda2 >> Hele frajere, víš co? Až na tom revíru (s takovým tlakem) chytneš za takovou dobu, co on, kapry 10+, tak přijď. :-P

                                                                                                                Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 12:11:02

                                                                                                                Kapras >> Třeba ti za ten anální alpanismus pošlou od mrku reklamní čepici.

                                                                                                                  NHadris - Profil | Ne 15.5.2011 12:10:28

                                                                                                                  rejda2 >> Zase jeden chytrej co... Předveď se ty, vidíš v tom jen velikost háčku, ale těch věcí tam je mnohem, mnohem víc... Když nechceš vědět nevíš!

                                                                                                                    NKapras - Profil | Ne 15.5.2011 11:58:39

                                                                                                                    S tím nesouhlasim...je to pěkné video a všechny video co jsou od MRK.cz jsou super :) už se tesim na dalsi...

                                                                                                                      Nrejda2 - Profil | Ne 15.5.2011 9:10:04

                                                                                                                      Chlapče, ty máš z huby sráč. Jednou meleš, jak je třeba se odlišit a dáš málé háčky (úsměvné)) a když zjistíš, že hovno chytneš, tak dáš větší. Video opět oničem. Odlišil jsi se tak, že chytáš stejně jako ostatní. A navíc na takové požární nádrži, když hodim žížalu, budu na tom steně jako s koulema. Předveď se třeba na Labi, nebo na jiné velké vodě, pokud to teda nemáš na kole moc daleko. Ale pár desítek, tobě podobných rybářů tě ocenilo známkou jedna. To bude žvanilů u vody, co sežrali Šalamounovo hovno.

                                                                                                                        NFishky - Profil | So 14.5.2011 18:27:10

                                                                                                                        Kapras >> Shimano Tribal PL 12 ft / 2,5 Ibs

                                                                                                                          NKapras - Profil | So 14.5.2011 10:31:38

                                                                                                                          A pruty máš jaký?

                                                                                                                            NFishky - Profil | Pá 13.5.2011 21:34:35

                                                                                                                            fcK >> Shimano baitrunner 8000 D

                                                                                                                              NfcK - Profil | Pá 13.5.2011 21:23:48

                                                                                                                              Fishky >> můžu se prosím zeptat jak se jmenujou ty tvoje navyjáky co tam máš? Diky:)

                                                                                                                                NMartin M. - Profil | Čt 12.5.2011 22:53:35

                                                                                                                                Esno44 >> v nedeli vecer, pokud nezapomenu

                                                                                                                                  NEsno44 - Profil | Čt 12.5.2011 22:46:26

                                                                                                                                  Martine hod sem už nějaký svoje video!

                                                                                                                                    NFishky - Profil | Čt 12.5.2011 21:03:19

                                                                                                                                    malarybicka >> tohle video: http://www.mrk.cz/rybarska-videa.php?id=21189 je natočené hodinu po tom, co odjeli kluci s kamerou a zůstal mi jen foťák. Na druhou stranu nejde o revír ani o výsledek, ale o postup. Jestli to uvidí klucí od Aše, tak přeci nepovalí na druhý konec republiky, když na 100% mají v okolí vodu, kterou znají a mají tam krásné ryby. Pak už jen stačí ty "informace" z videa získat, nekoukat jen na obraz, ale poslouchat a ono to tam je. Mnoho lidí tomu nedá velkou váhu, ale třeba na závodech jsou situace, kdy jeden chytá a druhý nikoliv celkem časté. Můžou být od sebe kousek, před sebou mít +/- stejnou vodu, stejnou hloubku, stejné dno i stejný počet ryb, ale jeden je dokáže chytat a druhý nikoliv - a opravdu to není tím, že jeden chytá tam, kde ty ryby jsou. Oba je před sebou mají, ale stačí maličkost a rázem chytá jen jeden z nich - a může to být hromada věcí. Od těch zásadních, až po úplné maličkosti - krása je v tom, že nikdy nevíš, v čem to je. Loni či předloni (fakt si nevzpomínám) jsem na závodech na Popůvkách jen navázal montáž a řekl k tomu pár slov kolegovi chytajícímu o místo vedle. Během dopoledne posledního dne závodu se pak probojoval myslím až na třetí místo (jestli se dobře pamatuju...) na 100% chodí dotyčný na MRK, možná se ozve ;-) každopádně kdyby nebylo důležité, jak kdo chytá, pak by ryby brali všem stejně - ale ono to tak není...

                                                                                                                                      NMartin M. - Profil | Čt 12.5.2011 20:33:55

                                                                                                                                      malarybicka >> priste to natocime na plaveckem stadionu, stejny styl, stejnou techniku. Pouceni z videa bude uplne stejne, jen tam nebudou ryby a nebude mozne hodnotit umelecky dojem rybare, ale jen predvedeny technicky vykon ;-)
                                                                                                                                      Zapomen, ze to bylo na tomto reviru, 95% rybaru se na ten revir nikdy nedostane, chteji videt, jak chytat kapry na jare a to jim bylo ukazano. Ze pro to byl vybran tento revir je logicke, tezko budeme natacet tam, kde ze 6h lovu bude minimalni sance na zaber.

                                                                                                                                        Nmalarybicka - Profil | Čt 12.5.2011 19:44:19

                                                                                                                                        Chci jen opravit svůj předchozí zápis... Velké ryby tam přece jen jsou... Dnes jsem si tam byl zachytat od 10:00 - 16:00 a podařily se mi 3 ryby 82, 86, 90 s váhou 13-16kg. Video je fajn, ale třeba opravdu přizpůsobit montáže dané lokalitě. Tam, kde vím že jsou ryby, tak se budu snažit o maximální úspěšnost zdolání a né o záběr. i Na videu je vidět, že lovec nestíhá, a není to kvůli ultra jemné montáži, ale kvůli tomu, že jsou tam ryby....

                                                                                                                                          NKapras - Profil | St 11.5.2011 15:48:47

                                                                                                                                          Super :) a o cem to bude?

                                                                                                                                            NMartin M. - Profil | St 11.5.2011 15:27:30

                                                                                                                                            Kapras >> po vikendu.