Diskuse k článku: Kaprařina bez předsudků

Diskuse k článku Kaprařina bez předsudků

Autor diskuse: J.Dufek - Profil , 28.3.2011
140 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nmeteor - Profil | Ne 26.8.2012 11:05:31

Siska >> "chyba lávky": 10,2kg už JE velká ryba (nebo co je teda velká ryba - půlmetrákové kaproprase?) a ještě krásnější pocit je chytit cokoli jiného než je KAPR :-)

    NSiska - Profil | So 25.8.2012 18:53:32

    Zdravim,chtela bych prispet do vasi diskuze,chytam ryby teprve rok ale muzu to popsat par slovy.je to nadherny pocit chytnout si sveho prvniho kapra,sice jsem jeste neulovila zadnou vetsi rybu ale muj zatim nejvetsi ulovek je kaprik 10.20kg.

      NFanax - Profil | St 20.4.2011 21:00:02

      J.Dufek - >> Vážený pane Dufek,přečetl jsem si Váš článek.Z mého pohledu zajímavý a z větší části pravdivý,až na to doma dělané bolie,ale samozřejmě co rybář to jiný názor.Reklama je dnes a bude vždy a je jen na nás samotných jak se rozhodneme.Ať se daří.

        Nr4jce - Profil | St 20.4.2011 19:25:02

        Na každém šprochu pravdy trochu...:o) hezký článek. Jen bych nesouhlasil s tím domácím boilie - pokud pan Dufek měl na mysli opravdu kvaliní domácí směsi ze spousty drahých komponentů - ANO. Ale první boilie, které jsem chytal bylo moje domácí podle receptu za 300Kč/3kg a nadělal sem s ním spoustu parády...A radost byla neskonale větší než kdybych ho vysypal z pytle...
        Díky za článek

          Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:42:35

          kam!kaze >>
          jj, není problém, pouze vlastní názory, ...od toho jsme tu :-)

            Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:40:22

            rover >> F poho :)

              Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:38:37

              kam!kaze >>
              Jsem svůj, stejně jako ty,...nic ve zlém :-)

                Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:36:16

                rover >> Ani se u tebe nedivím :)

                  Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:35:26

                  kam!kaze >>
                  To se vůbec nic neděje, stává se to i jiným :-)

                    Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:23:34

                    rover >> jasně že ne.jen jsem to z tvých reakcí prostě nepochopil

                      Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:19:57

                      kam!kaze >>
                      Vůbec nic, jen tvůj, a ostatních názor, ...o tom to tady je. Nebo máš snad jiný pohled na věc ?

                        NHrdobec - Profil | Po 18.4.2011 1:17:08

                        Mě se článek libil,četl jsem ho už i dříve stejně jako několik dalších od tohoto autora a vždy jsem byl spokojen.Na reklamu kašlu,to je věc J.Dufka a moje zbytečná starost,mě zajímá pouze rybářská stránka a ta má vždy hlavu i patu.

                          Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:13:36

                          rover >> A co bys čekal jiného než můj názor?

                            Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:11:49

                            kam!kaze >>
                            Respektuji tvůj názor, a nečekám od tebe nic víc :-)

                              Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:08:18

                              rover >> Že se ptáš na co čekám?Pokud nečekám,tak to snad znamená že na nic nečekám a tvůj dotaz na co čekám je mírně dementní :)

                                Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:06:55

                                rover >> Co je ti nepochopitelného na vyrazu "nečekám"???

                                  Nrover - Profil | Po 18.4.2011 1:04:14

                                  kam!kaze >>
                                  A na co čekáš ?

                                    Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:00:36

                                    Lee-Haney >> Nečekám

                                      Nkam!kaze - Profil | Po 18.4.2011 1:00:18

                                      J.Dufek >> Takže tvá reakce : "Třeba budeš alegickej i nato že někdo vydělává na výrobě rohlíků, tašek, či betonu..." vlastně znamená že jsem se trefil.Jde tady prvoplánově o výdělek,potažmo reklamu a ne o článek o kaprařině.A proto asi ta tvá hysterická reakce :)Jsi fakt rovnej frajer :-)

                                        Nbada75 - Profil | Ne 17.4.2011 8:18:57

                                        Zdravím.Ať ten článek vyzní jak chce určitě v něm je kus pravdy!Co se týče reklam tak těch je kolem nás spousta a je to jen o lidech.Reklama nikomu nic nenakazuje,nepřikazuje a záleží jen na nás jestli se necháme ovlivnit,nebo to prostě necháme běžet!Podle mě je dneska rybárství obrovský byznys!!!

                                          NHmmmmTakJooooo - Profil | Čt 14.4.2011 18:03:59

                                          J.Dufek >> Nic si z tech reakci nedelej :))) "vyslo" ti to ... chytas pod dobrou firmou a nemas se zac sytdet .))) jedine co shazuje trosku clanek ze autor se snizuje k reakcim na nekere tady :)) vic chytani a mene psani ti preju mej se! peknej clanek

                                            NJ.Dufek - Profil | Ne 10.4.2011 22:06:49

                                            kam!kaze >> Třeba budeš alegickej i nato že někdo vydělává na výrobě rohlíků, tašek, či betonu...

                                              NJ.Dufek - Profil | Ne 10.4.2011 22:05:02

                                              tonis >> Kdo nechce jenom rejpat, ta si své v článku najde...

                                                NFery - Profil | Ne 10.4.2011 21:06:51 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                ..a mě se ten článek líbí a je v něm hodně pravdy..na reklamu kašlu,ta stejně z Mrku stříká ze všech stran..

                                                  NLee-Haney - Profil | Ne 10.4.2011 19:44:23

                                                  kam!kaze >> Nejsi sám,tvůj názor sdílí vícero lidí,ovšem poděkování které by to zasloužilo nečekej :)

                                                    Ntonis - Profil | Ne 10.4.2011 11:45:59

                                                    No mluvíš hezky, ale mohl jsi to zkratit a to jenom na to, že prosazujes boilis a firmu. A bylo by hned jasno.

                                                      Nkam!kaze - Profil | Ne 10.4.2011 8:09:31

                                                      J.Dufek >> Vážený příteli,

                                                      pokud jakýkoliv článek s názvem "bez předsudků" má v závěru,že vznikl za podpory firmy xxx tak už to že vznikl za její podpory popírá to "bez předsudků"!!!!Článek jako takový je velmi dobrý,ale ta velmi špatně skrytá reklama celý smysl o volném kapraření bez jakékoliv návaznosti na prodejce posílá do sraček.A tím se mi celý naprosto zhnusil.Možná jsem jeden z mála a můj názor nikoho nezajímá,ale na tuhle masáž firem co vydělávají na kaprařině jsem velmi citlivý.A hlavně tady je ten průser,že největší kapr kterého má majitel téhle firmy na svém soukromém rybníku byl ukraden ze svazové vody.

                                                        NLee-Haney - Profil | Út 5.4.2011 20:58:05

                                                        J.Dufek - ® Ne 3.4.2011 22:27:52
                                                        Zkrátka od té doby co jsem začal použít směsi od firmy Jet Fish se počet a váha mých úlovků rapidně zvedla.


                                                        Zkrátka po napsání téhle věty si už snad každý domyslí proč byl vlastně článek napsán.Tudíž jestliže máš trochu soudnosti tak dáš poděkování tomuhle příspěvku Flip - ® Ne 3.4.2011 16:44:33 který je jeden z mála co si to poděkování zaslouží,protože jeden z mála vystihuje kvalitu článku,místo těch pochval příspěvků kde pějí chválu na tvé dílo....

                                                          NJ.Dufek - Profil | Po 4.4.2011 20:50:24

                                                          prenda >> Jj souhlas, také jedna z možností.

                                                            Nprenda - Profil | Po 4.4.2011 11:00:26

                                                            J.Dufek >> Moc hezký článek.A co kompromis?Nikde není psáno ani rečeno,že nejde skloubit obojí-své vlastní směsi a směsi hotové,nebo i hotovky.Máme možnost chytat na víc než jeden prut,tak proč nezkusit na jeden prut vlastní směs a na druhý směs od nějaké firmy.Uděláme si svůj vlastní obrázek a úsudek.Na koule chytám od osmdesátých let,kdy jsme sbírali informace kde se dá.Měl jsem tu možnost být na startu revoluce zvané boile na našich vodách, a ty začátky byli úžasné.Do dnes chytám na vlastní úpravy směsí i na kupované.Po všech těch letech platí hlavně-ve správný čas a na správném místě.Trocha štestí se hodí vždycky.

                                                              NJ.Dufek - Profil | Ne 3.4.2011 22:27:52

                                                              Flip >> Co člověk to názor...já si po svých 15 letech zkušeností s lovem kapra, kdy jsem byl některé roky i 300 dní u vody a min. 5 let jsem si dělal směsi pouze sám a podařilo se mi na ně ulovit 2 kapry přes 20kg opovážím tvrdit opak. Proč se v počátku ochuzovat o větší a více úlovků kapra. Zkrátka od té doby co jsem začal použít směsi od firmy Jet Fish se počet a váha mých úlovků rapidně zvedla. také jsem měl v počátku radost, z každého úlovku , který se mi podařil na boilie sestavené z mé směsi. S odstupem času jsem dospěl k tomu, že kdybych nejdříve začal hned chytat na odzkoušené věci a teprve potom začal sám experimentovat, tak jsem si mohl ušetřit spousty omylů a neúspěšných lovů.

                                                                NFlip - Profil | Ne 3.4.2011 22:08:55

                                                                J.Dufek >> V 90 letech jsem nějaký rok do kaprařiny také dělal,takže maličko o té problematice něco vím.Nicméně mně přinášelo větší uspokojení,když jsem chytil něco slušného právě na koule co jsem si sám doma postavil.Snadno přiznám,že v té době u nás výběr zrovna velký nebyl a tak jako základ mi posloužili právě v té době směsy od Jardy Těšínského-ale pouze jako základ.To ostatní jsem si tam zkoušel míchat sám.Jestli byli kvalitní to posuzovali jenom ryby,kterých jsem na to přece jenom pár nachytal.
                                                                Dnes chytám převážně vláčku a mušku a přesto mě i po těch dlouhých letech co to provozuju více potěší,když rybu chytím na mušku a nebo peříčko vlastní výroby než to co si koupím jako hotovku.
                                                                Proto jsem toho názoru,že není dobré nabádat začátečníka k tomu aby se ze začátku vyabstrahoval pokusů s koulemi home made a rovnou vletěl do náruče renomovanému výrobci.

                                                                  NJ.Dufek - Profil | Ne 3.4.2011 21:44:52

                                                                  Flip >> V tomhle se s tebou nepřu...Chytám na produkty firmy, kterým dělám reklamu a nevidím na tom nic špatného, ale vždy když já napíši článek, řeknu čtenáři celou pravdu. Příklad, chytil jsem obřího kapra na svazové vodě a obětoval jsem tomu hodně času a né vždy se mi dařilo a byl jsem dost často bez úlovku. Napsal jsem tento článek protože nesouhlasím s příspěvky některých rybářů-testérů firem. Příklad, přijel jsem a nachytal spousty obřích kaprů na boilie firmy x,y, kupte si je a určitě je nachytáte také, ale už se čtenář nedozví, že lovec byl na 2 měsíce rozkrmeném místě a 14 dní byl bez záběrů. To byl hlavní záměr mého článku, sdělit mladým a nezkušeným kaprařům, že né vždy je zlato všechno co se třpytí.

                                                                    NFlip - Profil | Ne 3.4.2011 20:36:13

                                                                    J.Dufek >> každý v tomto ohledu máme na článek jiný úhel pohledu.Naopak se mi líbil styl jakým to bylo od tebe napsané kdy bez vytáček případného bodoucího lovce kaprů připravuješ na budoucí masáž,která je společně s tímto druhem rybařiny spojená.
                                                                    Pokud ovšem tvůj zámysl byl křišťálově nevinný,tak si skutečně mohl v závěru vypustit reklamní vložku a do článku vložit fotografie těch velikostí kaprů se kterými se musíš nejdříve prokousat k tomu aby jsi dosáhnul na vytoužený vrchol.
                                                                    V tvém případě mi to spíš ale připadá jako kdyby jsi mladému klukovi, který by chtěl hrát fotbal fotbal, radil aby ušetřil peníze za trénink na umělém trávníku a koupil si raději kopačky značky Adidas bez nichž góly nejde střílet
                                                                    To je zase můj úhel pohledu.

                                                                      NJ.Dufek - Profil | Ne 3.4.2011 18:39:51

                                                                      Flip >> Nešlo o předsudky tohoto rázu v tomto článku, pokud někdo čte pozorně...

                                                                        NFlip - Profil | Ne 3.4.2011 16:44:33

                                                                        Mistrně podmanivě napsaný článek a v kontextu s jeho názvem velmi pravdivý.Nedělejte si naděje, zbavte se předsudků a svých snů,že bez profikoulí chytnete velkou rybu.Neutrácejte svojí malou hromádku peněz jinde u konkurence,když ji můžete vložit k nám do koulí jejichž koupě vám přinese vytoužený úlovek.
                                                                        Paráda,tak tomu oravdu říkám-,,bez přesudků":-)))
                                                                        Dávám za 1.

                                                                          NDulf - Profil | Ne 3.4.2011 16:14:06

                                                                          Lee-Haney >> Tak to jo.A poznám ho asi tak,že uvidím koukat z okna špičky od klacků.Už to chápu.Dík.

                                                                            NT.Karel - Profil | So 2.4.2011 18:52:25

                                                                            dobře napsaný článek ,Jarda Dufek je rybář tělem i duší a tomu co dělá rozumí jako málo kdo

                                                                              NLee-Haney - Profil | So 2.4.2011 18:34:14

                                                                              Dulf >> Projevuje se tak že správný kaprař má postavený stojan s prutama doma v obýváku v době kdy není u vody....

                                                                                NDulf - Profil | So 2.4.2011 8:03:28

                                                                                rover >> Teď jsem se pobavil,ty už jsi pacient.Jak se ten životní styl projevuje a jak ho poznám?

                                                                                  Nrover - Profil | Pá 1.4.2011 23:13:40

                                                                                  Kaprařina je životní styl, tak je třeba problematiku "nové doby" vnímat.

                                                                                    NGeorgino - Profil | Pá 1.4.2011 23:05:49

                                                                                    vikicz >> No právě :-)

                                                                                      Nvikicz - Profil | Pá 1.4.2011 22:53:00

                                                                                      Georgino >> a co?reklamy je všude hafo!!

                                                                                        NGeorgino - Profil | Pá 1.4.2011 22:44:16

                                                                                        Jedno z dalších potvrzení, že kaprařina je jen komerční komedie

                                                                                          NCarpMAX - Profil | Pá 1.4.2011 21:25:26

                                                                                          Já to nečet, ale Jarda má vždycky pravdu...:-)) Čau JarynnÉ dáme rande na rybách s panákem...

                                                                                            NDulf - Profil | Pá 1.4.2011 18:32:38

                                                                                            Docela s rozumem napsaný,akorát ten dodatek za podpory JT tam být nemusel.Nevím proč,ale podsouvá se mi myšlenka na odkaz v článku na hotovku.Nic méně pravdivý jako pořekadlo o času a huse s klasem.

                                                                                              NSOPTIK 52 - Profil | Pá 1.4.2011 17:34:00

                                                                                              Pvl >> taky hodně pravdy,ale i ten pes je kolikrát chápavější..........

                                                                                                NPvl - Profil | Pá 1.4.2011 17:30:22

                                                                                                SOPTIK 52 >> starý psi se novým kouskům špatně učí :o§))

                                                                                                  NSOPTIK 52 - Profil | Pá 1.4.2011 17:14:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                  proč jen začínajicím rybařům?!tento článek by si mělo přečíst a zamyslet se nad ním,asi vícero daleko starších kolegů.Pokoru a úctu k lovu,by snad měl mít v sobě každý z nás.A kdo to nemá,tak jen bohužel pro něj.Já myslím,že ani ten kapitální kapr,ńebo i jiná ryba ho už tak nemůže těšit.Víš,co je pro mě nezapomutelnej zážitek na trofejní úlovek???,když jsem jako klučina poprvé do ruky chytil v potoce do ruky čudlu.Bez nějakej technickej vymožeností,lákadel a pod.Jen s tím,že jsem lovec a chci tu rybu ulovit.Žádnej rekord,jen zážitek.A TO UŽ JE LET.................

                                                                                                    NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Pá 1.4.2011 13:30:59

                                                                                                    Každý pomlouvá reklamu, ale to si fakt nikdo nevšiml, že ten článek je spatlanina nejhrubšího zrna, co se tváří vizionářsky s hlubokým (patrně rovnou s nejlhlubším) zamyšlením a myšlenkou jak bejk?
                                                                                                    Je to tam splácaný pátý přes devátý a ústřední téma (tedy pochopil jsem, že to je ústřední) je tam jenom lehce nakousnutý

                                                                                                      Nvikicz - Profil | Pá 1.4.2011 13:18:59 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                      Co furt máte z reklamou?,když se přihlásím na Mrk je tady na uvodní stránce plno reklamy...a nikdo nic neřeší,,někdo tady vyhlásí boili od určité fi. a hned je rachot...jinak pěkný článek...J.Dufek a VL.K. a lidi kolem nich i z fi. JT to mají v hlavě dobře srovnané...a myslím že tu práci co odvádí dělají velmi dobře...

                                                                                                        Nladikxxx - Profil | Pá 1.4.2011 6:22:47

                                                                                                        Pvl >> Svatá pravda!

                                                                                                          NPvl - Profil | Pá 1.4.2011 5:53:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                          A takhle to zde chodí ...... pak se divíte ,že sem nepřispívají rybáři známých jmen ! A proč by vlastně měli ? Článek je podle mne poučný hlavně pro mladší generaci rybářů a to je to podstatné! Řešíte reklamu , která se stejně kolem nás točí , kam se kouknu !!! Zmíněnou rybařinou nevyjímaje .

                                                                                                            NGrasel - Profil | Pá 1.4.2011 5:39:27 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                            Mám za to že to je velice pěkně napsanej článek,kterej přesně vystihuje spoustu začínajících rybářů,kteří jsou doslova "zmaseni" reklamou,viz některé diskuze zde na Mrku.Pokud je autor spolupracovník firmy,nevidím důvod proč by to tam nemohl napsat,nemá se přece za co stydět.

                                                                                                              Nmarva2005 - Profil | Pá 1.4.2011 2:13:43 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                              Většina zkušených rybářů,těch co mají na kontě větší počet trofejních ryb je více či méně spojena s nějakou firmou.Vždyť ono to ani jinak nejde.Prošli si nějakým vývojem až našli to,co jim vyhovuje.Někomu JT,jinému Nikl a dalšímu zase Solar.To je přece zcela normální vývoj a těžko někomu vyčítat,že chytá to,co se mu osvědčilo a v co má důvěru.
                                                                                                              To,že by si mladý (začínající)kaprař měl projít postupným vývojem neznamená,že by měl začínat na jednom prutě s hnojákem a na druhém s háčkem obaleným chlebovým těstem.Jistě se tak chytat dá a třeba i úspěšně,ale jistě to nemůžeme považovat za cílený lov kaprů.
                                                                                                              Jde hlavně o to,aby se mladí "naučili chytat".Přemýšlet o tom co a proč dělá a snažit se dosáhnout úspěchu v podobě záběru a úspěšném zdolání ryby.A když se někdy povede ryba trofejní,je to takový bonus.A díky lidem jako J.Dufek a jejich ochotou podělit se o zkušenosti se značně snižuje počet chyb,kterých se můžeme u vody dopustit a naopak zvyšuje šance se dočkat trofejáka o něco dříve než se potýkat metodou pokus-omyl a objevovat již objevené.

                                                                                                                Nmi-ku - Profil | Čt 31.3.2011 23:21:47

                                                                                                                mě se ten článek líbí a vrací realitu na úroveň na které stejně je...já se ženu tisíce kilometrů za trofejníma rybami, ale stejně asi budu mít větší radost s kapra nad 10 kg s české svazovky než 15 kg ze zahraničí..)))

                                                                                                                  NLee-Haney - Profil | Čt 31.3.2011 22:05:57

                                                                                                                  VL.K. >> Můžeš se autora zastávat jak chceš a psát o tom že tu jsou reklamy na každém rohu,ale já osobně bych se styděl napsat článek pod kterým by byla napsaná tak ubohá věta,,Tento článek vznikl za podpory firmy bla bla bla.''
                                                                                                                  To je J.Dufek tak vytížený a vyjímečný že firma xxx ho musela podpořit aby napsal tak světoborný článek jako je tenhle?Nebo jak mám tu větu chápat?To že v placených videích jsou reklamy budiž,ale aby pod obyčejný průměrný článek (a že tu jsou sakra o dost lepší články ) bylo napsané že vznikl za podpory nějaké firmy to už je vážně moc.Ale nejspíš je ten článek tak vyjímečný že si zaslouží reklamu....Takže slova o tom že používají nejmíň reklamy jsou mimo mísu.
                                                                                                                  Jinak nesoudím autora jako rybáře,jistě je to megarybář kterému nesáhám po kotníky a ani o to nestojím.

                                                                                                                  Mimochodem řekl bych že Jarda 2004 určitě závistí nepuká,pouze se na to dívá očima co chcou vidět....

                                                                                                                    NVL.K. - Profil | Čt 31.3.2011 21:26:11

                                                                                                                    Jarda Kučera >> Nezbývá nic jiného než souhlasit :-))

                                                                                                                      NJarda Kučera - Profil | Čt 31.3.2011 21:24:44

                                                                                                                      Z reakcí některých rybářů je jednoznačné, že se stali rybáři jen proto, aby mohli rybařit na PC, kde jim to jde celkem slušně.
                                                                                                                      VL.K.Je pochopitelné že v době demokracie se k Dufínovo článku může vyjádřit kde kdo.To že Jarda 2004 má na to takový názor, je víceméně z pohledu reálného rybáře rybařícího na svazových vodách, velice úsměvné :-)))))))))))

                                                                                                                        NPoušťák - Profil | Čt 31.3.2011 21:02:50

                                                                                                                        VL.K. >> ÁMEN!!