Šoulačka

Diskuse k rybářskému videu Šoulačka

Autor diskuse: Fishky - Profil , 27.2.2011

Video věnované šoulačce se mi líbí když:

A) ho točí sám aktér, i za cenu nižší kvality točení57%

B) raději ve dvou... kdy jeden točí a jiný chytá29%

C) líbí se mi jakékoliv, nejsem náročný14%

Od 15.3.2011 hlasovalo 7 čtenářů.

66 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NJiří D. - Profil | Po 7.3.2011 15:16:50

Fishky >> Díky :)

    NFishky - Profil | Po 7.3.2011 10:59:26

    Jiří D. >> Ahoj, asi nejlepší by byl lightcarp kolem 2 Ibs a 12 Ft (záleží na okolnostech - závady, manipulační prostor či cílová ryba) ale teoreticky by šel použít i feeder - tedy s co nejtvrdší špičkou - pokud plánuješ chytat opravdu "nakrátko" a nástrahu pokládat k vyhlédnuté rybě. Šoulačka není vymezena výbavou, ale způsobem lovu - takže pokud budeš akčně rybu hledat a lovit, pak je jen na tobě, co se ti k tomuto bude zamlouvat. Může posloužit i přívlačový proutek s dostatečně pevným vlascem to není problém - na zarostlých místech své uplatnění určitě najde.

      NJiří D. - Profil | Ne 6.3.2011 12:00:48

      Tenhle styl lovu se mi opravdu líbí a chtěl bych ho vyskoušet, ale nemám žádně "speciální" vybavení a tak se chci zeptat jestli by se pro tento účel dal využít i medium feeder prut 3,9 m. díky za odpověď. Jinak video krásné samozřejmě za 1.

        Nrockyyy1 - Profil | So 5.3.2011 11:12:34

        Tak takhle chytám často i já :-)

          NWitek - Profil | Pá 4.3.2011 21:18:17

          Tak přesně takhle to má vypadat :) neni třeba někde sedět hodiny na prdeli.

            Nkarlik001 - Profil | Pá 4.3.2011 21:08:21

            Dík za vysvětlení a koukej zas něco natočit.

              NXXXXXL - Profil | Pá 4.3.2011 19:05:23

              Lepší než od Nikla

                NFishky - Profil | Pá 4.3.2011 19:01:44

                karlik001 >> kameru mám přichycenou "na sobě" zhruba ve výšce hlavy, abych viděl co snímá ale současně měl volné ruce a mohl se věnovat prutu či navijáku, ale dá se velmi rychle odepnout. Jinak kamera je "standardní", nahrává na HDD a s jednou baterkou vydrží snímat cca 3 hod, což mi z hlediska "pohodlnosti" vyhovuje /murphyho zákon co se týče mini DV kamery byl jasný - záběr příjde kolem konce pásky a v tu chvíli nebudu vědět co dřív/ - přesný tip neporadím, tuhle mám třetím rokem a vzhledem k tomu jak to letí, tak se a) už neprodává a za b) jsou obdobné kamery za pětinovou cenu. Bohužel neumí snímat v noci a to mě trochu omezuje, takže se letos plánuju podívat po nějaké jiné.

                  Nkarlik001 - Profil | Pá 4.3.2011 18:26:53

                  Právě jsem pročítal diskuze k šoulačce prezentované p. Niklem, tam kvůli tomuto tématu vznikla málem válka. K tomuto videu nemám co vytknout, je poučné. Někomu se nemusí líbit kvalita, ale sám jsem si zkoušel natočit pár videí a není to sranda. Jo když tam budu mít sebou profíka z kamerou, který to sestříhá, tak to bude o něčem jiném, ale když je na to člověk sám, tak to tak lehké není. Chci se zeptat autora kde měl kameru uchycenou a čím to bylo natočené. Moc se mi to líbilo a hlavně to jde i bez reklamy.

                    NRick - Profil | Út 1.3.2011 18:46:28

                    Fishky >> a hlavně je to o mnohem rychlejší :) pokud kapr nebevere do 5 minut tak jsem vetšinou na odchodu. Mám jěste takovou statiskiku z minulosti když jsem byl jěste blbej a psal se každou vychazku boilisařku i šoulačku a uspech v čašu bylo 1:4 pro šoulačku (průmer lehce přes hodinu na rybu ) to boilišař nikde nemuže dosahnout, možna jednen víkend z 100, ale ne každy. Pravda je že jsme nemeřil čas na doprava (kolo, chuze) okolo revíru. To by určite nějaka hodinka přibylo ale o to je to zdravější :)

                      NHrouzek - Profil | Út 1.3.2011 13:35:37

                      Pěkný, šoulačku jsem také lovil i z boutu, háčky bez protihrotu poblíž stulíků tam kde lidi netapou... Je to zajímavý lov.. Adrenalin veliký, když si třeba konečně všiml velký amur chlebíčka na hladině a byl už těsně před ním, tak z ničeho nic z hloubky vyrazil mini perlín a bylo po ptákách:-)) Na šoulačku mám i pár kaprů okolo 85cm,ale nejsou z ČR.

                        NFishky - Profil | Út 1.3.2011 12:49:23

                        aleš vavřina >> díky, pochvala potěší. Věřím, že mnozí si neumí představit, jaké to je, vzít si jen jeden prut, bez pípáků, boiliesu či lehátka a nenazvali by to kaprařinou, ale bez nadsázky bych si dovolil říct, že je to přesně obráceně. Kdo jednou okusí to kouzlo šoulačky, tak jí prostě musí propadnout, je to uplně něco jiného. Stopovat kapříky a lovit je tváří v tvář, vidět ten záběr, kdy se zdráhá ale nakonec to nasaje, jak stojí nehnutě a drží jeden koneček žížalky a trvá nekonečně dlouho, než se odhodlá a nasaje i zbytek... tam se člověk dozví hrozně moc odpovědí za velmi krátkou dobu, a stačí jen pozorně pozorovat - jak je důležitá síla vlasce či jeho vizuální vlastnosti, jak je důležitá velikost háčku, akce prutu, brzda navijáku, oblečení, zda ryba vidí či jak dobře, nebo co je pro rybu atraktivní nástraha... vše se člověk dozví a okusí na vlastní kůži, lepšího učitele si nikdo v tomto směru nemůže ani přát ;-)

                          Naleš vavřina - Profil | Út 1.3.2011 9:16:03

                          Absolutní dokonalost!!!! Přesně to je šoulačka, Fishky to vystihl dokonale, jak ve videu tak v komentáři. Lov na šoulašku je opravdu lov - je spojen s dokonalými znalostmi o přírodě, o zvycích ryb a jejich chování, uměním nalézt potenciální úlovek a nevyplašit ho. Šoulačka je o dokonalé koordinaci pohybu - někdy je třeba umět strnout v hodně krkolomné pozici i na hodně dlouho, precizní prezentaci nástrahy a dokonalé zvládnutí techniky zdolávání většíh ryb nakrátko v hodně členitém terénu. Šoulačka je i hodně o sebeodříkání, dokonalé koncentraci - pravý lovec v loveckém zaujetí zcela přestane vnímat okolí (složitý terén, počasí, obtížný hmyz, ...) a existuje zde pouze jediný cíl, ulovení vyhlédnuté ryby. Mysl lovce je zcela zaměřena na rybu a právě tak extrémně zaměřená pozornost (snaha uvažovat úplně stejně jako lovená ryba) je dokonalou relaxací a "vymytím" hlavy od všedních starostí. Po každém takovém lovu jsem jak znovuzrozen a tyto jedinečné okamžiky si dlouho pamatuju. Kdo přes 3 hodiny neklečel nehnutě v kopřivách a dešti v tůni nad parádní rybou, těžko pochopí o čem to je. Dobrý lovec na šoulačku se pozná podle maximálně minimalizovaného vybavení, dlouhého pohledu na vodu, intuitivního využívání členitosti terénu pro své vlastní maskování a dle toho, že o svých úspěších tolik nemluví a nechvástá se. Nedělá to pro obdiv okolí, ale pro vlastní lov a požitek z něj.

                            NFishky - Profil | Po 28.2.2011 19:56:51

                            Rick >> to souhlasím, je to jen o přístupu a volbě vody a vzhledem k tomu, že v okolí bydliště mám vesměs vody chudé na takhle velké ryby, tak se mi to zatím nikdy nepodařilo - upřímně jsem na revírech kde chytám, nikdy takhle velkou rybu ani neviděl se vyhřívat (amura ano, kapra ne - tedy až na jednu výjimku, kapor ako televízor a stál uprostřed koruny velkého padlého dubu... toho bych nevybral ani na sumcovou výbavu :-) jinak Tvé zápisy nejen odsud z MRKu jsem sledoval s nadšením a svého času mi hrozně moc daly. Šoulačce se věnuje málo lidí a je to škoda, velmi velmi velmi krásná to rybařina. Na Slovensku jsem šoulel na jedné vodě pravidelně - kolem poledne kapři ryli jako krtkové. U hladiny byla 30cm vrstva plovoucího růžkatce (taková vodní přeslička) a na ní malí šnečkové. Kapřík se prodíral vrstvou vodního rostlinstva k hladině a pohyb byl vidět s předstihem a tak bylo možné potichu přijít a připravit se - pak nahodit do míst kde se zvedala "tráva" pořádnou rousnici a jen počkat na "krtka". Záběry krásné, zdolávačky ještě lepší. Třílibrový prut, třicítka silon a stejně jsem za každou druhou rybou musel do vody, velikost kolem cca 70cm ale ty zdolávačky byly parádní - kdo nezažil šoulačku, je poloviční kaprař ;-)

                              NRick - Profil | Po 28.2.2011 19:15:02

                              Fishky >> pochopim tvuj nadseni, ale nerikej že kapr na 80cm nejde, venuju se soulačku ted už nějaky pátek, zhruba od 1989 :) a je to jen o volby vody a pristup k lovu. Mám vic než jeden kapr nad 18 kg na jednu zrnu kuku, ale potom opravdu ten podberak a podložky vezmi, i když velky podberák na mokry trava asi taky lze pokud člověk to neprehani časem a nenecha kapr zapasit na sucho ale v vodě. Mám tady pár článek (okolo 2003 se myslim), tam je snad jeste popis nářadi a postupu, je to nečo mezi tvuj a karlův ktery se ted diskutuje. Ale jsem rad za oba, dobra propagace spravna kaprařina.

                                NStrnda - Profil | Po 28.2.2011 19:03:19

                                povedene video akorat to chce podberak a ne to chnapnout jak stiku:)

                                  NHermis_s - Profil | Po 28.2.2011 17:22:36

                                  Petr Havlíček >> U Karlovyho videa je pro me pridana hodnota na nule.Kdyby doma nezapomel retiskace a hlasice,tak predvedl klasickou kaprarinu.

                                    Nkukac - Profil | Po 28.2.2011 16:55:24

                                    Mne sa to páčilo,súhlasím aj s tým čo si napísal. Poniektorý ani nevedia čo je to sa predierať cez ten porast,ked všetko,štípe,hryzie a pečie slnko.To nie je vykoseny flek alebo molo so všetkým komfortom,poniektorý su naozaj mudry ako rádio.Myslím že len závidia,lebo oni to nedokážu.A stou kamerou už vonkoncom nedokážu nič,to nie je natáčať doma narodeniny,nič sa nedá siliť a obsluhovať takymto sposobom lovu aj kameru nie je sranda.Každý mudry nech prispeje videom,radi sa poučíme.

                                      NPetr Havlíček - Profil | Po 28.2.2011 12:20:19

                                      : vydrák >> na vodě, kde to Nikl natočil se nechá chytit i velkej kapr a s tím musiš proto taky počítat. Jít tam s mačkou a šestnáctkou vlascem by bylo krajně nezodpovědné právě vůči těm velkým rybám. A to, že chytil Karel dvoukilovýho kapříka? Co dá dělat.

                                        NPetr Havlíček - Profil | Po 28.2.2011 12:16:18

                                        Hermis_s >> po všech stránkách ...

                                          NFishky - Profil | Po 28.2.2011 12:03:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                          Ze začátku jsem šoulel tak nějak pro zábavu, jeden prut, naviják, patka chleba do brašny a hurá k vodě. Časem se to ale krapet změnilo, prut jsem vyměnil za jiný, naviják jsem pořídil daleko menší - což v případě tohoto lovu znemenalo obrovský skok, ale hlavně časem jsem získal hromadu znalostí. Ze startu mi dělalo problémy přiblížit se k rybě tak, aby o mně nevěděla, případně jsem ani netušil co je a co není důležité a odpověď dávaly jen a jen hodiny u vody. Chytat se dalo cokoliv, velcí perlíni, líni, karásci ale kapři či amuři se mi nedařili, to byl takový sen... který se časem pomalu plnil. Naučit se přiblížit k vodě a procházet jí tak, abych o rybě věděl dříve, než ona o mně, mít vhodnou výbavu na kterou je spoleh a hlavně nepanikařit a být v klidu - nervozita je asi největším soupeřem. Zní to divně, vím... ale dvě ryby ze tří vám zdrhnout, pokud k nim přijdete na pět metrů a budete nervozní - nevím jak to poznají, zda nějaký pidi vybrace, ale prostě to poznají a pláchnou - paradoxně to poznají dřív ty větší. Takže jak je někde pět kaprů a mezi nima jeden větší, stačí nepozornost a zůstanou na místě čtyři špuntíci a ten co stál za to je fuč... Časem se prostě celkový přístup změnil a už to nebyl takový ten "hurá" výlet, ale lov. Lov kdy víte, že šoulačka není piknik s grilem a kamarády. Slunce pálí na hlavu, pot stéká, komáři štípou, často trpnou nohy, ale pohnout se není možné. Prodírání houštím a oblečení plné bodláků je to nejmenší zlo. Patku chleba nahradil jeden čerstvý rohlík a pár lístků jetele - to kdyste potkali cestou amura nebo den odležené rousnice (určitě každý zná ten parádní puch...) případně čerstvé rousnice - na kapra. Ale v čem byla největší změna byla najednou ta "moc". Moc, kdy jste se přiblížili k vyhlédnuté rybě a podle aktivity odhadli nástrahu - amur vezme správně předložený rohlík, jetel či sousto, kterým se právě krmí - třeba listy rákosu, hlavně aby byl "aktivní", vyhřívající se amur v leknínech je těžký cíl, tomu jsem zatím na kobylku nepřišel. Aktivní kapr vezme rousnici - prostě pohyb ho upoutá a ukecávat se nenechá dlouho. Pasivní kapr nechce pohyb, chce dezert - víte co je dezert? Dezert je, když kouknete na stůl a náhodou v posledním políčku bombošky objevíte poslední čoklišku i s oříškem, to je dezert. (teď dejte stranou morálku, že doma byste nechali poslední kousek drahé polovičce či dětem, na tohle se v přírodě nehraje). Jakmile nastražíte den odleženou rousnici a položíte ji vyhřívajícímu kaprovi kousek od něj - koneček cca 5 cm bude ve vodě, zbytek necháte na listu (i háček). Pak už jen sledujete, jak najednou postřehne, že něco "nehraje", že mu něco "voní" a netuší co - přistoupí na hru "Na schovku" - čumákuje kolem a záhy si všimne toho sousta - dezertu. Najednou ožije a šlukne to celé bez zdráhání do sebe - pomalu se potápí a silon mizí pod lekníny za ním... to je ten okamžik kdy adrenalin vrcholí a nesmí se to uspěchat. No a pak už ho jen vyloupnout z vodních hyacintů, leknínů či padeného stromu. Blbé je, že jakmile tohle všechno víte a máte v tom praxi, pak už vám je tak trochu "trapné" či "hloupé" chytat "bezmocné" ryby a používáte to jen když jdete opravdu lovit... video je ze dne, kdy jsme odpoledne grilovali a kapra jsem šel chytit vysloveně na "jídlo". Já vím, teď se zřejmě zvedne vlna C&R jak je braní kaprů špatné... ale upřímně, pokud kapry pouštím, což je 99% vycházek, tak mám podložku a vše je velmi rychlé, ani v noci netrápím rybu ekovezírkem a když focení není možné, tak jí prostě pustím. Šoulačka je pro mě takovou "vyšší dívčí", kdy si "kořist" vyberu, ulovím, vezmu. Nechytám malé kapříky, ani nemám podběrák či podložku - pokud nejdu na amura. Ne že bych si ho cenil víc jak kapra, ale je prostě háklivější a co se sportovního zážitku týče, je to úplně někde jinde. Chytit při šoulačce metrového amura není žádný zázrak, ale nikdy se mi nestalo, že bych chytil šoulačkou kapra přes 80, natož metrového - přiznávám, že to by situaci změnilo. Zatím jsem to však zažil jen u lovu na boilies... PS: a kamera je jen na "vyrovnání" šancí, soustředit se plně na lov a natočit záběr je takový vysněný sen, třeba někdy příště... a co se kameramana týče, prodírat se kopřivama, bodláčím a tiše nehnutě civět do hledáčku, no to by musel být hodně velký dobrodruh... :-)

                                            NŠvéd - Profil | Po 28.2.2011 11:01:43

                                            Matroš pěknej, všecko OK, nic proti , jen možná mohls vzít podběrák a podložku.
                                            Chápu že se to špatně s sebou tahá ale když na web , tak ať je to tak jak to má bejt.
                                            Pak to trochu pokazí dojem z pěknýho videa. No snad už to roztaje ............

                                              Nzaplosak - Profil | Po 28.2.2011 8:50:29

                                              moc pěkné video, na negativní komentáře se vyprdni, na mrku to ani nejde jinak.... :-)

                                                NMigi11 - Profil | Po 28.2.2011 8:18:50

                                                Paráda a akú nástrahu volíš?inak tam máš za 1 :D

                                                  Nkaňka - Profil | Ne 27.2.2011 23:20:47

                                                  Fishky - >> Máš to pěkné , taky by mě zajímala jako MM ta nástraha :-))) A všiml sis že nemáš vlasec provlečený jedním okem ? :-))

                                                    NJiříkS - Profil | Ne 27.2.2011 23:17:32

                                                    zajímavější jak od nikla.. nikl kecá blbosti o bonbonkách za to ty chytáš..

                                                      Nfuoco - Profil | Ne 27.2.2011 23:11:16

                                                      Videofilm je dle mého názoru úplně perfektní. Zpěv ptáků v okolí, úžasný klid a hlavně žádná šílená muzika na podbarvení. Celé dílo působí uklidňujícím dojmem. Sám takto často vyhledávám ryby.

                                                        NMOndo - Profil | Ne 27.2.2011 21:59:10

                                                        Kocháč >> To už záleží na člověku. On se tak prezentuje.. když se nad tím sám nezamyslí, je zbytečné mu to říkat. V dalším videu by třeba měl už podložku nachystanou, politou(nebo by ho položil do mokré trávy), ne kvůli kaprovi, ale udělal by to třeba jen proto aby do něj mrkaři neryli. Pokud byl vrácen zpět vodě, podle mě to přežil a o to jde. Vídám daleko horší zacházení s rybama :

                                                          NKocháč - Profil | Ne 27.2.2011 21:41:51

                                                          MOndo >> Prdlajs podložku, stačilo ho položit aspoň do trávy. Jde jen o trochu úcty k té rybě o nic jinýho, všude kolem hustá trávy a on toho kapra jebne do největšího bordela na vyschlou zem.

                                                            NMartin M. - Profil | Ne 27.2.2011 21:39:19

                                                            Fishky - >> toz pekne to mas, pekne, ale stejne stale nevim, co ze tam mas jako tu nastrahu :)

                                                              NMOndo - Profil | Ne 27.2.2011 20:44:38

                                                              Fishky - >> Chválím.. moc pěkné video, ale chtělo by to někoho, kdo by tě točil i když takhle to bylo akčnější. Ryba položená na zem.. snad byla puštěna, ale to že jsi neměl podložku mi osobně nevadí, pokud kapry nepokládáš na šutry. Tomu kaprovi to nejspíš nebylo příjemné, ale pokud dostal svobodu dle mého názoru přežil a pokud ho nechytil někdo jiný, tak tam nejspíš plave do teď. Snad jsem jen čekal nějakej menší podběráček, ale když to umíš i bez něj. S niklovým videem se to nedá srovnat- u tebe kvalita zpracování nižší, ale zážitek mnohonásobně větší. ((: Musí to být paráda s jedním proutkem, krabičkou žížal, někde v křoví... jen tak dál. Divím se, že jsi nedostal vynadáno za tu podložku od více lidí (x

                                                                NTomčaaa - Profil | Ne 27.2.2011 19:39:13

                                                                tak tomu se říká šoulačka! a ne jak Nikl
                                                                pěkné video

                                                                  Nexot LA - Profil | Ne 27.2.2011 19:08:29

                                                                  moc pěkné video ale škoda že tam jestě nekdo nebyl aby to natáčel nebýt té horší kvality a kdyby tam byla ukázaná montáž a návnada tak je to jak MRK video.

                                                                    NFiškus - Profil | Ne 27.2.2011 19:08:27

                                                                    Pěkný video i když mě tak trochu mrzelo jak si ho vytah za hlavou :o( Podběrák by si zasloužil .Takovej starej harcovnik,a ty ho tahaš za hlavu jako nejakyho pubertaka 20 kovyho.JInak ale moc pěkny video :o)

                                                                      Nmichnič - Profil | Ne 27.2.2011 19:05:30

                                                                      ja jsem si myslel že nam jde hlavně o zdraví ryby a ne o naše pohodlí, podložka 90x50cm vleze všude a těžká zrovna není.!!!!

                                                                        NCHaP - Profil | Ne 27.2.2011 18:47:24

                                                                        pěkný video, znám to moc dobře, taky chodim takhle, a vy stim nadělate, vetšinou na takovéhle místa není dost místa na podložku, člověk je rad že se tam vejde, chtěl bych vás vidět, kdyby jste měli obejít celý rybník,kde jensou přistupná místa s podložkou,....... dávám za 1

                                                                          NRambo006 - Profil | Ne 27.2.2011 18:33:53

                                                                          Fishky - >> Moc fajne,letos to taky chci zkoušet(šoulačku) na jedno našem revíru se takle u břehu motaj ale co je zajímavě tak že většinou nechtěj moc žrát i když jim to dáš rovnou pod nos .
                                                                          Haled jakej kmen používáš?

                                                                            NDohny001 - Profil | Ne 27.2.2011 18:03:21

                                                                            Jezkovy oci, vy s tim nadelate... Chtel bych videt vas. Jinak davam za 1.

                                                                              Nmatesko85 - Profil | Ne 27.2.2011 17:31:01

                                                                              Pekne video 1, ale zabudunt prevliest silon cez ocko tak to je trapas a este to natac...

                                                                                NElement - Profil | Ne 27.2.2011 16:44:27

                                                                                No to je pravda tu rybu si moh položit aspon někam jinam kámo.

                                                                                  NKocháč - Profil | Ne 27.2.2011 16:28:36

                                                                                  Fishky - >> Nikdy jsi se k rybám nechoval slušně a i toto video na to ukazuje. Ryby jsou pro tebe jen prostředek k poléčení ega. I když je podle mě spíš šoulačka co předvádíš ty než Karel, tak on se k rybě aspoň umí chovat a neplácne ji do největšího bordela co na břehu najde.

                                                                                    N: vydrák - Profil | Ne 27.2.2011 16:15:01

                                                                                    Petr Havlíček >> Já už video s Niklem ohodnotil a je mi úplně jedno,jak a s čím chytá.Pokud mu vyhovuje velkokapacitní naviják,podložka na velrybu a keser metr na metr,je to jen jeho věc.
                                                                                    Kvalita videa s Niklem je po technické stránce perfektní.K tomu není co dodat,na to Fishky nemá.
                                                                                    Ale obsahově je mi bližší právě Fishkyho video.Je takové přirozenější.Petrův zdar

                                                                                      NHermis_s - Profil | Ne 27.2.2011 16:13:55

                                                                                      Petr Havlíček >> To myslis obsahove lepsi,nebo lip spracovane?

                                                                                        NRick - Profil | Ne 27.2.2011 16:09:43

                                                                                        Bezva reklama na šoulačku, jen bych radší vzal silnejší čajk pokud rybu preleze 75cm jinak budeš hodne trhat vlasy i vlasce :)

                                                                                          NPetr Havlíček - Profil | Ne 27.2.2011 16:08:03

                                                                                          : vydrák >> píšeš, že by mohl jít Nikl k někomu do učení, ale vůbec nevíš, že dříve, než kaprař byl Nikl plavačkář. A velmi dobrý plavačkář.

                                                                                          I když souhlasím, že to jeho video s šoulačkou není zrovna jeho nejpovedenější, ale pořád o dost lepší, než toto ...

                                                                                            Nstudent Petr - Profil | Ne 27.2.2011 16:06:24

                                                                                            Fishky >> Jako obvykle parádní video.Tohle mě baví mnohem více než výše zmiňované video s KN. Fishkyne nenech se odradit místníma prudičema a pokračuj dál v tvorbě!!!U mě jsi pán rybář...

                                                                                              N: vydrák - Profil | Ne 27.2.2011 15:52:45

                                                                                              Petr Havlíček >> Nějak mi uniká souvislost??

                                                                                                N: vydrák - Profil | Ne 27.2.2011 15:51:18

                                                                                                Alov_na_MRK_rezignuj >> Alov_na_MRK_rezignující - 27.2.2011 15:25:16 >> Chápu Tě,každý má nějaký vzor.

                                                                                                  NPetr Havlíček - Profil | Ne 27.2.2011 15:50:12

                                                                                                  : vydrák >> plácáš nesmysli a nic o Niklovi nevíš ...

                                                                                                    NAlov_na_MRK_rezignující - Profil | Ne 27.2.2011 15:25:16

                                                                                                    : vydrák >> Pan Nikl nepotřebuje školení. Pokud pan Nikl řekne, že je lov s komplet cajkem na koulís šoulačka, tak to prostě šoulačka je. V tomto je pan Nikl pan Bůh.Pan Nikl vykope selku, pověsí jí pod háček a jde šoulet. A pak to je šoulačkové krvavé peklo. Pan Nikl je prostě člověk, který dává rybařině novou dimenzi a nové pojmy...

                                                                                                    Fishky: Dík za video. Ode mě za 1 jako bič :-))

                                                                                                      N: vydrák - Profil | Ne 27.2.2011 15:01:45

                                                                                                      Fishky - >> Hezký video.
                                                                                                      Kolik bereš na hodinu,kdyby chtěl jít k tobě Nikl do učení??Hodnotím za 1.Petrův zdar

                                                                                                        NPřáďa - Profil | Ne 27.2.2011 14:54:17

                                                                                                        no prostě fishky umí!! o tom žádna řeč. ale hlavně se mi tu líbí ti rýpalové kteří furt jenom na něco naráží.. já bych chtěl vidět jejich video, když sou tak chytří.

                                                                                                          Nkaprik11 - Profil | Ne 27.2.2011 14:39:40

                                                                                                          tohle neni lov ale pytlactvi chytat kapry kde se vytiraji nebo vyrivaji tumu rikam sikana ryb

                                                                                                            NPetr64 - Profil | Ne 27.2.2011 14:09:15

                                                                                                            Fishky >> Dobrý.Že nás voly to nenapadlo na Ovocňáku.Byla by sranda.:-)

                                                                                                              NPetr64 - Profil | Ne 27.2.2011 14:02:37

                                                                                                              Flip >> Já bych řekl,že šoulačka je to co ukázal Fishky.Prochytávání vody s brčkem(ať rybníka nebo řeky),tomu sme říkali šontačka.:-)

                                                                                                                NShafi - Profil | Ne 27.2.2011 14:00:48

                                                                                                                Dobrý a pěkně zachycený, no a tytulky lepší než komentář. Když ticho, tak ticho:) Ta tráva tomu kapřímu slizu moc nepřidá, ale jinak povedený.

                                                                                                                  Nbobco - Profil | Ne 27.2.2011 13:53:31

                                                                                                                  pekné najme to okolo pekny kus vody.Super davam za 1

                                                                                                                    NFlip - Profil | Ne 27.2.2011 13:42:40

                                                                                                                    Fishky >> teď vážně-dobrá práce,takhle nějak si skutečně tu šoulačku představuju.Dík za video.

                                                                                                                      NFlip - Profil | Ne 27.2.2011 13:41:14

                                                                                                                      NeBeroun alias Qwert >> NeBeroun alias Qwerty81 - 27.2.2011 13:37:07 >> proč? posledně jsem tu viděl jednu s Niklem a ta vypadala jinak:-)))))
                                                                                                                      Kdo se v tom potom má vyznat?:-(

                                                                                                                        NPeši - Profil | Ne 27.2.2011 13:40:55

                                                                                                                        Pěkné video, stačí nedělat rámus a jde to hravě...

                                                                                                                          NFishky - Profil | Ne 27.2.2011 13:39:19

                                                                                                                          ...vám se teda zavděčit je nadlidský úkol, a to jsem k tomu chtěl ještě sesmolit článek, no prd :-)

                                                                                                                            NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Ne 27.2.2011 13:37:07

                                                                                                                            Flip >> a tebe dneska hodně bolí hlava, né?! :-)

                                                                                                                              NFlip - Profil | Ne 27.2.2011 13:30:39

                                                                                                                              Tohle že je šoulačka?Nenech se vysmát.A kde máš ty dvě 3,5lb klády s pořádnejma 10000 kolovratama,dipovanejma bonbonkama,peletama, a hlavně ten metrovej podběrák?Ha?
                                                                                                                              Jsi normální socka 100 let za opicema:-(

                                                                                                                                NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Ne 27.2.2011 13:28:58

                                                                                                                                super.. jen příště přibal i podložku :-))

                                                                                                                                  NPavljuščenko - Profil | Ne 27.2.2011 13:25:23

                                                                                                                                  Video super, dávám za jedna, ale tohle by mě teda moc nebavilo:-))))))), ale chápu, že tebe právě tenhle druh rybařiny bere.

                                                                                                                                    NFishky - Profil | Ne 27.2.2011 13:20:59

                                                                                                                                    ...aby nám ta zima rychleji ubíhala ;-)