Diskuse k článku: Expedice Carpa Erbivora II.

Diskuse k článku Expedice Carpa Erbivora II.

Autor diskuse: Raf - Profil , 19.2.2011
64 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NDalas - Profil | Pá 25.2.2011 19:24:32

čtverda >>áá, hřebíček na hlavičku)) to víš že jo, já zase věděl, že přesně toto napíšeš). Ale máš tak nejak pravdu, kde očůrám patník jako první, je to moje, dyť už mě znáš)). Na vodárně jsem očůral a začal čumět pod vodu poprvé někdy bajočko před 35 lety, jezdili jsme tam válčit a stavět bunkry na haldy hlíny s chacharama z Rakáňova na kolách skoro denně, tam jsem se tehdy začal šnorchlovat a potápět na nádech a tam mi učaroval podvodní svět. Myslím, že nebyl rok, že bych vynechal, mohl bych napsat knížku o podvodních proměnách toho jezera. Škoda že dřív nebyly tak dostupné foťáky pod vodu. Dokonce i první ponor s přístrojem jsem si tam odbyl a málem se utopil, řadu let před tím, než jsem si udělal kurz. No ale dost tlachání, toto je Rafova diskuze, víc ji tu nemíním zasírat našim kočkováním, mám tě rád a opravdu mi nijak nevadí, že chodíš "kalit vodu")

    Npouštěč - Profil | Pá 25.2.2011 17:50:24

    Raf >> su si na 11000% jistý že má v tlamě cejna

      Nčtverda - Profil | Pá 25.2.2011 16:15:32

      Feroxhunter >> Muskiehunter - 25.2.2011 14:32:45 >> Dík, neboj šak se určitě dočkáš. Já jsem taky ještě žádný torpédo nebodl :) Ale strýček by sem určitě mohl chrlit fotek a fotek :)...

        Nčtverda - Profil | Pá 25.2.2011 15:57:44

        Dalas >> ajéje to jsem čekal že něco takového z tebe vyleze:). Já zapoměl, že ty jsi byl všude první, holt jsi o nějaký ten rok starší no :)))
        To DVD bohužel taky už nemám, (staré PC zhořelo a moje dvd si rovněž někdo přivlastnil) tak pátrej pátrej v paměti který František ti ho schoval, ale jinak ho máš na Chytej....

          NMuskiehunter - Profil | Pá 25.2.2011 14:32:45

          čtverda >> Krásný foto, velkej amur se mi ale zatím vyhýbá...

            NRaf - Profil | Pá 25.2.2011 9:29:03

            pouštěč >> Kluci chytali na cejny, ale sumec myslim v tlamě už nic nemá.

              Npouštěč - Profil | Čt 24.2.2011 21:09:13

              Raf >> dobré je i to jak má ten sumec na fotce v tlamě nástražku asi cejna že?

                NDalas - Profil | Čt 24.2.2011 13:26:04

                čtverda >> a jéje.. fotograf)) Pěkný obrázek, sice má na rozdíl od běličky v mlze za sebou několik plastik na počítači, ale budiž, pěkná fotka. Pepa JE velký,- dyť to už je nějak 5 let co jsem ho nafilmoval, to se čtverda šnorchlovál tak ve vaně s kačenků, balónkem a dělál ve vodičce paci paci pacičky.)) Viděl jsem ho krátce vloni, jistě má tak o 5 kilo víc,( ted si nemožu vybavit, kterou tu ploutev má poloviční- asi horní, to video už zase nemám, komusi jsem půjčil a nemám, (nic si nepamatuju.) Fčíl přemýšlám, že tá voda je vlastně tak kalná od té doby, co se tam jezdí hrát na potápěča jakýsi šulda na pinckovi, má na sobě metrák olova, nemože se hýbat a jak se tam válá u břehu v bahně, kalí se celé jezero)))

                  Nčtverda - Profil | Čt 24.2.2011 9:14:43

                  Dalas >> Johoo co to tam máš za běličku v mlze focenů :) ? Schválně jsem se teď díval na video s Pepou a můžu ti říct že je to ještě malej kluk oproti jednomu brážkovi....

                    NHrdobec - Profil | Po 21.2.2011 22:16:40

                    Dalas >> Tak snad se letos taky nějaká pěkná rybka povede abych mohl dozdobit zbytek bytu včetně wc:)))Měl jsem hlavně kliku že ta moje rybářka lapla loni krásnýho sumce a tak fotky v ložnici najednou nevadí a dokonce si pořídila i jednu s tim jejim drobkem takže tohle mam vychytaný

                      Nhofi - Profil | Po 21.2.2011 20:43:41

                      Dalas - ® No ja mám pocit, že pod vodou vidím skôr menšie ryby a na brehu vypadajú inak :-)) U mňa je to asi opačný efekt, ako u väčšiny potápačov. Na jednom jazere som vedel o stáde amurov, ale nikdy sa mi tam nechcelo ísť chytať, lebo som videl ryby tak do 15kg. Nakoniec som po troch výjazdoch chytil 3 amurov cez 17kg :-))
                      Inak už onedlho sa tu na MRK objaví moje ,,amurové video,,. Bude tam aj ten spomínaný otcov 18 kiláč /tiež bude pod vodou/ a aj tí 4 krásavci od Vás. Takže to potom môžeš omrknúť a porovnať :-)) Uvidíš že jeden amur, ktorý je najďalej odo mňa a je o poznanie väčší od tých troch, ktorých mám dajaký meter pred sebou. Ako píšeš, je to veľká voda a mať tam zmapovanú celú obsádku asi nie je možné...
                      Ja som tam napríklad videl veľkého kapra, ktorého som odhadol na cca 18kg. Na druhý deň mi písal Rosťa súkromku, že mi s počiatku veľmi neveril, keď som mu vravel, akého kapra som videl. Deň po našej spoločnej šnorchlovačke sa tam vrátil a išiel pozrieť pod rovnaký strom. Napísal mi, že videl kapra akého na tejto vode ešte doposiaľ pod vodou nezazrel :-)
                      Škoda že si bol vlani práve niekde na sumcoch, keď som k Vám prišiel. Čakal som, že ťa Rosťa nahovorí pôjdeme tam pozrieť spolu. Možno na budúce :-)

                        NDalas - Profil | Po 21.2.2011 19:44:38

                        hofi >> jo přes 20 jich pár bude, ale jedny ruce na jejich spočítání asi stačí, spíš jedna. Však víš jak to pod tou vodou je- vypadají obrovský..nějakýho, ještě o třídu většího jsem nikdy nepotkal, ale je to velká voda, možný je všecko. Předloni se náhodně chytl jeden z těch velkých- 113 cm 18 kilo. Cílený lov je na této lokalitě fakt těžký, je jich tam málo a žijí si v zarosteným blahobytu, zkoušel jsem vloni i předloni, ale za týden krmení si ani neuždibli. Před 14 a více lety jich tam byly hejna, nebyl problém je chytit, dá se říct, že jsem chytl pokaždé, nejv 108 . Pak přišla povodeň a zbyla hrstka, také je přestali vysazovat. Taky voda bývala o dost lepší, 5 m bylo vidět pořád, ne takový mléčný zákaly jak teď. Kdybych na to měl čas, hned bych sedl někam na italský kanál a zachytal si ty krásný torpéda.. jenže to by kousek za hrází nesměl téct Pád a v něm ty tlustý slizký krávy)) ahoj.

                          NDalas - Profil | Po 21.2.2011 19:21:13

                          Hrdobec >> )) já to věděl..)) co máš z toho, lepší než obrázek tchyně) my máme fotky s rybama aj na záchodě, když pak jde nějaká pánská návštěva na malou, máme pochcaný kachličky, bo čumí po zdi )

                            NHrdobec - Profil | Po 21.2.2011 15:16:36

                            hofi >> Já to taky nemyslel nijak zle jen muj názor.Měj se

                              Nhofi - Profil | Po 21.2.2011 15:13:46

                              Hrdobec - ® Veď v pohode, Ja som zareagoval len na to vyhlásenie. Možno to autor tak cíti a ja mu to neberiem. Napísal som to z môjho pohľadu a zrejme sa na to pozerám inak ako on. Netreba v tom hľadať nič iné :-)))

                              Dalas - ® Čau. ,,Veľké oči“ som spomínal v súvislosti s vyhlásením o 12kg amurovi a ceste cez celú Európu + Áziu :-))
                              Amurov myslíme asi rovnakých :-)) a tých štyroch čo som videl ja, mali 100% cez 20kg a jeden mal do 30kg./ ten mal chvôst myslím celí /
                              Mám nafilmovanú zdolávačku amura pod vodou / 18kg/ čo chytil otec a keď ich zrovnávam s tými ,,Vašimi“, tak ten otcov 18kiláč je voči nim vychudnutá vyžla :-))
                              a inak pekná fotka :-)

                                NRaf - Profil | Po 21.2.2011 15:01:46

                                Dalas >> Hezkej amur.

                                  NRaf - Profil | Po 21.2.2011 14:58:59

                                  kiwi >> Byl si první člověk, kterého jsem u Pádu poznal, který měl všeobecné znalosti o deltě...

                                    NRaf - Profil | Po 21.2.2011 14:55:48

                                    hofi >> S amurama je to bohužel tak že v Čechách to nestojí za moc, na Moravě je to lepší, na Slovensku ještě lepší a v Itálii, Maďarsku a Rumunsku nejlepší :-) Líčim ale jenom pocity českého burana. Možná že se jim jenom v Čechách málo věnuju nebo to neumim. Za podobným úlovkem bych stále byl ochotem cestovat daleko.

                                      NKolda28 - Profil | Po 21.2.2011 14:51:14

                                      skvělej článek a úžasně povedené fotografie

                                        NRaf - Profil | Po 21.2.2011 14:51:13

                                        šmudla >> Jsou uvedené pravdivé míry tak o co jde? Stačí se podívat na prsty a okamžitě odhadneš, jak byla ryba asi velká. Jinak souhlasim s tebou v tom, že je škoda neumět trofejní rybu dobře vyfotit...

                                          NHrdobec - Profil | Po 21.2.2011 14:48:34

                                          Dalas >> No musim se přiznat že mám dvě fotky v ložnici formát A2 a jednu metrovou na dveřích od pokoje takže magor asi trochu budu.Aspon tchyně mi to řekla:))Kámoš zas že si mám dát udělat rovnou sochu at mam pokoj))))Jinak co jsem psal níž nebyla reakce na tebe,je z toho cos napsal poznat že to byla sranda.

                                            Nrices - Profil | Po 21.2.2011 14:46:30

                                            Dalas >> pekné !!!!!

                                              NDalas - Profil | Po 21.2.2011 14:37:56

                                              Hofi- tak Pepu nemůžu najít, asi ho nemám na fotce, ale na klipu. Chybí mu celý spodek ocas. ploutve. Tak aspoň jeho kamarád)

                                                NDalas - Profil | Po 21.2.2011 14:33:56

                                                Hrdobec >>chlape přiznej se, že ty máš fotku tvýho italskýho megalodona metr na metr místo Panenky Marie v ložnici nad postelí))
                                                Jen pro pořádek- já proti Rafovým fotkám vůbec nic nemám, nemlží, míry uvede, tak co... Byla by nuda, kdyby jsme ty naše nebohý rybky fotili všichni vzorově stejně s hlavičkama nabok)) Naopak se mi jeho fotky líbí tím, jak jsou perfektně ostrý, nemám rád , když někdo prezentuje mazaniny.
                                                Hofi- ahoj, jestli myslíš ty amury, který myslím já, tak máš podle mě fakt velký oči, já bych jim hádal o 10 kilo míň. Jestli někde jinde- tak sorry, to jsem mimo.. Jeden z největších je tam tady tento - Pepik ))- pozná se podle půl ocasu )

                                                  NHrdobec - Profil | Po 21.2.2011 14:21:42

                                                  hofi >> Ahoj.Nejspíš to nejde takhle srovnávat protože ty se přímo specializuješ na kaprovité druhy ryb zatímco autor jak ho znám je univerzální rybář který se zaměřuje na ulovení ruzných druhu ryb ve větších velikostech.Při tomto postupu pokud se zaměřím např.na zminovaného amura je ulovek 110cm a 12kilo jistě trofejí stejně jako třeba sumec o délce 19Ocm.Naproti tomu to pro specialisty na oba tyto druhy zas tak závratný ulovek samozřejmě není to je pochopitelné s ohledem na čas a usilí které tomu či onomu druhu obětují.

                                                    Nkiwi - Profil | Po 21.2.2011 13:59:11

                                                    Raf >> Radku, neblázni☺ jsem tě toho naučil...☺☺☺.

                                                      Nlump - Profil | Po 21.2.2011 13:18:40

                                                      Pěkný článek a ZDAŘILÉ fotky. Moc pěkné!!

                                                        Nhofi - Profil | Po 21.2.2011 12:56:14

                                                        Ahoj. Z článku je jasné, že ste to trafili a k spokojnosti ste si aj zachytali. Gratulujem Vám. Trošku ma iba zarazila veta na začiatku článku:

                                                        torpédo dlouhé parádních 110 centimetrů a vážící 12 kg. To už je ryba kvůli, které se vyplatí přejet celou Evropu a klidně i kus Asie k tomu!

                                                        Možno som náročný, alebo mám už ,,veľké oči“, ale za 12kg amurom by som zrejme nebol ochotný precestovať pol Európy... Neviem ako je to u Vás v CZ s amurmy, ale na Slovensku nie je nič výnimočné, takéto ryby chytať celkom bežne na množstve jazier a riek. / je to trošku paradox, ale najväčších amurov sa mi minulí rok podarilo pod vodou nafilmovať práve u Vás v CZ a jednalo sa o ryby 25-30kg! /
                                                        Nič v zlom, len ako píšem, trošku ma to vyhlásenie na začiatku článku prekvapilo. Prajem veľa úspechov aj pri ďalších výpravách.

                                                          Nšmudla - Profil | Po 21.2.2011 12:25:10

                                                          Takže ten amur na první fotce měl nejmíň jeden a půl metru, hotová Arapaima Gigas Italikus za kterou by se nestyděl ani Chuch Norris české rybařiny= Jakub Vágner.
                                                          I ostatní ryby z kategorie 90-110cm vypadají jako monstr giga megalomanus. Dneska už nemusíš chytit velikou rybu ale musíš ji umět vyfotit :)
                                                          Celé pozlátko smrště kil a centimetrů trochu bledne při přirovnávání rybařiny k mamonu za honem o překonání osobáčků a jiných met. Navíc konstatovat "jsem zhnusen že mi to místo vytouženého amura vzal jenom prašivej desetikilovej kapr" svědčí o zvráceném řebříčku hodnot těchto Big Game rybářů.
                                                          Chci si přečíst článek o výpravě expedice Hrouzek Gigas monstr hrouzek kterého jsme ulovili na výpravě na neznámou říčku uprostřed Vysočiny, chycen na sterilizovanou žížalu máčenou ve výtažku z kaprů 20+, pak fotku hrouzka na korbě nákladáku (hrouzek 23cm, 0,12465kg).

                                                          Tak nevím jestli pochválit či ignorovat.

                                                            NOťas 1 - Profil | Po 21.2.2011 11:52:35

                                                            Krásné fotky nádherných ryb ve skvělé kondici. Tiše závidím. Člověk který už měl párkrát na háčku amura, ví, že je to jedna z nejbojovnějších ryb.

                                                              NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:44:52

                                                              Jinak díky všem za reakce, ať už byly pozitivní nebo negativní.

                                                                NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:42:51

                                                                pust ho >> Komplexně se to nejlépe dozvíš asi zde: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=623941

                                                                  NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:41:32

                                                                  kiwi >> Nazdar barde, jsem rád že se článek líbí někomu, od koho jsem se o Pádu něco přiučil :-)

                                                                    NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:38:24

                                                                    : vydrák >> Rybu tlačím do objektivu, protože ona je tím hlavním motivem, ne já nebo kamarádi a proto by měla na fotce dominovat. V ideálním případě bych chtěl schovat i svoje prsty, ale přísavky na druhý bok ryby kvůli tomu pořizovat nebudu :-)

                                                                      NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:35:33

                                                                      Scout >> V textu jsou uvedeny pravdivé velikosti, tak by to mělo být v pohodě :-)

                                                                        NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:34:46

                                                                        čtverda >> Mam AF-S Nikkor 16–85 mm. Takže po přepočtu 24 mm na nejširším ohnisku. Klidně by to sneslo i něco o malinko širšího, ale to by mi tu nadávalo ještě více lidí :-) Snažim se všechny portréty ryb fotit na maximální ohnisko. Ideální kombinace je asi drahé full frame tělo a objektiv podobného rozsahu jako mám. Rybí oko už je moc...

                                                                          NRaf - Profil | Po 21.2.2011 11:30:50

                                                                          pouštěč >> Ahoj, něco málo o tom jsem zmínil v první části: http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=979 Jinak k průměrům a délkám. Vlasec 0,30+ mm, návazec cca 20 cm. Použití klasického vlasu. Montáže ale neni, jak určitě víš, až tak důležitá. Zásadní je místo a nástraha... V Čechách podobná taktika moc fungovat nebude...

                                                                            NIONPajos - Profil | Po 21.2.2011 9:07:38

                                                                            pouštěč >> hele to chces uz moc jeste navazce nechces aby ti vyjmenoval znacku a model navijaku udice pipaku atd.???????????

                                                                              NMiláno BRH - Profil | Po 21.2.2011 7:49:09

                                                                              moc pěkný! Už aby bylo opět léto a zase jsme vyrazili!

                                                                                Nkukac - Profil | Ne 20.2.2011 22:57:18

                                                                                čtverda >> však o.k v pohode ,mne sa napríklad tá parma z profilu 70 cm velmi páči:)Vážne,rám a na stenu

                                                                                  NHrdobec - Profil | Ne 20.2.2011 22:41:21

                                                                                  čtverda >> Souhlasim.Aspon teda já jsem z tvoji reakce neměl pocit že něco shazuješ ale pár ostatních rybářu kritizovalo ty fotky tak jsem napsal svuj názor a to že míry,váhy odpovídaj skutečnosti takže nevidim problém.Jinak já mam jen normální digitál a na nějaký to zdokumentování ulovku mě stačí.

                                                                                    Nčtverda - Profil | Ne 20.2.2011 22:21:29

                                                                                    Safra chlapci možná ten dotaz blbě vyzněl, ale já chci fakt jenom vědět typ objektivu a nijak nezhazuji fotky od Rafa. Kor když tam uvede reálné míry ryb.
                                                                                    Kukac, Hrdobec: Na to aby jsi podtrhl velikost ryby nepotřebuješ v žádném případě širokáč a ani nějaké předpažování či jiné deformace. To že máš na fotce 13x18 1cm velkou rybku znamená, že asi ani nestála za to zvěčnění, nebo fotograf stál za prd...

                                                                                      Nkukac - Profil | Ne 20.2.2011 21:54:22

                                                                                      Hrdobec >> Presne tak,ta to vnímam aj ja ,objekt má byť zvýraznení,tiež sa zaujímam o fotografovanie a takto to vyzerá zaujímavejšie ako 1cm ryba na fotke 13*18 cm,.ja mam tiež v profile 89 cm zubáča tiež kus predpaženého ale som spokojný,vystihol som krásu ryby,ale ako pisal už predo mnou Hrdobec, pri velkej rybe napr.sumec treba brať ohľad na proporcie rybára a velkosť ryby aby nevyzerala ako velryba

                                                                                        NMaxxx - Profil | Ne 20.2.2011 21:30:59

                                                                                        Dobrej článek a hlavně se dobře čte!

                                                                                          NHrdobec - Profil | Ne 20.2.2011 19:33:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                          V dnešní době drtivá většina rybářu kteří umí trošku fotit tak fotí ryby jako je tomu u autora článku.Je to zkrátka trend,stačí otevřít téměř jakýkoli časopis a pár podobných fotografií se v něm vždy najde.Dříve se naopak fotilo vše z 10metru ale pochybuju že takové dílo někomu udělalo radost.Pokud je u ulovku uveden pravdivý rozměr,případně váha a rybář takto fotil jen proto aby ryba na snímku vynikla a z fotek se mohl radovat pak a o tom jsem přesvědčen je vše v naprostém pořádku.A u kolegy Rafa o tom nepochybuji.Pokud navíc někdo plánuje nechat si foto zvětšit,zarámovat a pověsit na stěnu pak je velmi duležité aby hlavní motiv tedy ryba zkutečně i jako hlavní motiv pusobila.Neumim si představit že mě visí v pokoji např.metrová zvětšenina a uprostřed na ploše 10krát10cm div ne lupou obdivuji svuj životní ulovek.Kapři a amuři se prostě dnes takhle fotí a já s tím nemám problém.Jen např. u skutečně obřích sumcu mam dojem že to muže věci spíš uškodit a výsledek často vyhlíží div ne komicky protože na kolenou podepřená a předpažená dejme tomu 90kilová ryba která vypadá jak 300kilovej kapustnák a rybář pod ní pusobící dojmem malého dítěte se nelíbí ani mne a co je hlavní tak velikost ulovku se v takovém případě nemusí extra zvýraznovat.

                                                                                            NDalas - Profil | Ne 20.2.2011 19:26:17

                                                                                            čtverda >> ty to nepoznáš fotografe? -přece zvětšovací)

                                                                                              Npust ho - Profil | Ne 20.2.2011 18:39:45

                                                                                              nech to je s tim fotenim vseljak ja len slepo zavidim. vedeli by ste mi poradit kde by som sa dozvedel ako a kde sa vybavuju povolenky na taketo vypravy trebars v italii. dakujem

                                                                                                Nkukac - Profil | Ne 20.2.2011 18:11:14

                                                                                                ta parma a lín v profile su fakt husté:)) na druhej strane to vyzerá celkom dobre:) neviem vyzerá to tak nejak zaujímavo

                                                                                                  NDimmu - Profil | Ne 20.2.2011 17:35:50

                                                                                                  kiwi >> Kdybys pořád nerobil a jezdil občas na ryby, tak by z tebe byl taky jistě odborník :-)
                                                                                                  Jinak pěkné čtení.

                                                                                                    Nkiwi - Profil | Ne 20.2.2011 16:41:17

                                                                                                    Ahoj Rafe, moc pěkné! takové rybí rusáky, ti tu může nejeden ,,odborník" závidět:) včetně mě☺☺.
                                                                                                    Ať se daří.

                                                                                                      Nkokišek - Profil | Ne 20.2.2011 15:11:50

                                                                                                      Také se mi to velmi dobře četlo.Ať se pruty ohýbají koki.

                                                                                                        NJanvrba - Profil | Ne 20.2.2011 13:04:36

                                                                                                        Raf - >> Hezké počteníčko, jen tak dál...

                                                                                                          NRanař - Profil | Ne 20.2.2011 11:24:54

                                                                                                          Zdar tak jsem si pěkně početl, je to napsáno klasicky,jak to v životě chodí. Pěkné ryby a malé mínus s tím focením,ale to jsem již někde psal. Jinak ten článek je daleko lepší než video od nejmenovaného rybáře,ať se jeho fandové zase nehněvají. Mezi námi je to ale video od Nikla :-)

                                                                                                            N: vydrák - Profil | Ne 20.2.2011 11:06:20

                                                                                                            Ani jsem to nedočetl.
                                                                                                            Jak už je zde napsáno, zaujalo mě jak tlačíte ryby co nejvíce k objektivu, aby byli větší, širší, delší a já nevím co ještě.
                                                                                                            Abych byl objektivní,kouknul jsem se do Tvé karty, kde se mi to potvrdilo.
                                                                                                            Tvoje 70cm parmy vypadají jak metrové, nemluvě o kaprech apd.Takže celkově na mě působí článek negativně. Petrův zdar

                                                                                                              NMAJKO23 - Profil | Ne 20.2.2011 11:03:17

                                                                                                              ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

                                                                                                                NScout - Profil | Ne 20.2.2011 10:50:19

                                                                                                                Pěkné ryby, což o to. Ale to festové "předpažíno" k objektivu bylo, myslím, zbytečné. :-)

                                                                                                                  Ncejar - Profil | Ne 20.2.2011 10:10:38

                                                                                                                  Moc pěkné, ,,1" Jara

                                                                                                                    NCarpHouser - Profil | Ne 20.2.2011 7:26:41

                                                                                                                    Famózní je první fotka, kdy amur vypadá tak na 180cm :o)

                                                                                                                      Nčtverda - Profil | So 19.2.2011 23:10:00

                                                                                                                      Ahoj pěkný článek a rybky, chtěl jsem se tě jenom zeptat co máš za sklo na fotáku? Chci si koupit nějaký širokáč tak sonduji :), dík za odpověď.

                                                                                                                        NStewik - Profil | So 19.2.2011 22:47:56

                                                                                                                        Ufff ... to sú torpéda :)

                                                                                                                          N*amur* - Profil | So 19.2.2011 22:09:52

                                                                                                                          Moc pekne cteni a nadherne ryby... :) za 1*

                                                                                                                            Nklokan8 - Profil | So 19.2.2011 19:11:41

                                                                                                                            Pěkný článek, nádherný ryby-1.

                                                                                                                              NHrdobec - Profil | So 19.2.2011 18:28:13

                                                                                                                              Pěkné počteníčko.

                                                                                                                                Npouštěč - Profil | So 19.2.2011 18:22:07

                                                                                                                                jeden z nej článků pěkné ryby i fotky škoda ale, že u většiny článků nejsou technické údaje třeba návazec silon atd. myslím že by to moc lidí pomohlo mě se letos i přes snažení kde vím že sou vyhýbali až na jednoho utrhlého tak dělám třeba něco blbě a kdyby to u těch článků bylo tak to bude super pěkný