Nvašek47 - Profil | Ne 27.2.2011 12:37:37
Píšeš mi z duše ,piš dál,dík.
NRobur - Profil | Pá 25.2.2011 8:18:07
tak ještě jednou děkuji za kladné reakce, 2. díl je na cestě
NaHugo - Profil | Čt 24.2.2011 8:55:11
premous >> plně s tebou souhlasím.Mám pocit ,že už snad ani nejde o rybařinu,ale o to předvést se s co největší rybou ,nejldražší výbavou.Mě se článek líbil.Přečtu si rád další.
NPellet - Profil | Út 22.2.2011 9:42:25
Robur - >> Práci jsi si s tím dal, "opsané" to není a myslím, že spousta z nás na své velmi podobné začátky rádo zavzpomíná. A jiné zase ujistí, že nejsou sami na "nejposlednějším zavrženihodném" místečku v rybářské úspěšnosti. ... a to má určitě taky svou hodnotu!
NKomandos2 - Profil | Ne 13.2.2011 23:20:02
Krásny pribeh a k tomu fantómovi na Slovensku ich voláme OBLUDA tiez som par krat zapriahol z vysledkom dopredu jesnym veda zdaru a vesne pre lov KOMI
NBlumik - Profil | So 12.2.2011 18:06:05
Jednoduše a krasně napsane .
Npremous - Profil | So 12.2.2011 16:07:54
konečně někdo kdo nechytá na každé výpravě 10,20kg ryb už jsem si myslel že jsem sám komu to nebere
NJelda z Ase - Profil | St 9.2.2011 18:28:18
Robur - >> Pělnej článek pěkně jsem si počet a těšim se na další.
NKolda28 - Profil | St 9.2.2011 18:09:16
Tak tenhle článek je asi nej co jsem tady četl. Je to bez zbytečných rádoby - odborných keců, prostě napsané tak jak to asi každý, kdo téhle vášni propadl, cítí. Gratuluji a budu se těšit na tvůj další příspěvek
NRobin32 - Profil | St 9.2.2011 14:49:13
Skvělé čtení , fakt povzbudí hlavně ty co nemají takové úspěchy jaké by si představovali.
Mám takový pocit ,že taky patřím mezi ně, můj největší úlovek byl loni sumec 125 a myslím že na další takovou podobnou rybu mohu s klidem na dalších patnáct let zapomenout . Chytám už cca 17-let a třeba candáta nebo amura jsem nikdy nechytil a že jsem tý zeleniny a mrtvolek do tý vody naházel:-)) Tak pro shrnutí , hlavu vzhůru, není důležité vyhrát,ale zůčastnit se a když se nedaří-nevadí vždyť ten klid a krása přírody to všechno vynahradí.
DĚKUJI A VÍCE TAKOVÝCH ČLÁNKŮ
Ndracula - Profil | St 9.2.2011 10:35:33
príjemné čítanie a dá sa povedať, že aj povzbudenie pre začínajúceho rybára :)))
NTomK78 - Profil | Út 8.2.2011 15:07:24
Robur >> Mne ten článek potěšil.....
Nkakr - Profil | Út 8.2.2011 9:12:53
Mrknato >>
S Kajmanem a podobným bulvárem se dá dobře tapetovat, jen ta cena.........
Nchavez - Profil | Út 8.2.2011 9:10:47
Článek mi příjde neosobní,formální.Nevím proč,ale chybí mi tam rybářské srdíčko,nebo kousek lovecké vášně....
NMrknato - Profil | Út 8.2.2011 8:24:29
Robur >> Je to jen sdělení, že se mi to nelíbí. Tolik k diagnostice a kotníkům. Tady se to celkem ztratí, ale v časopise je to škoda kvalitního papíru, to už raději barevnou reklamu na "koulís". S takovým Kajmenem nejde ani zatopit, ani si s ním vytřít.......
Spisovatel, dramatik Václav Havel, nic moc, spíš podprůměr, ale chytil se dobrého thématu v dobré době a podařilo se to.
Nhraji - Profil | Út 8.2.2011 7:54:33
pouštěč >> kolego, někdy by to chtělo nejprve myslet a až potom psát. K té pravděpodobnosti 1:5 000 000 - vidíš a ono to vyšlo, Robur to vážně neopsal, on to napsal oboje.
Hurá.
NRobur - Profil | Út 8.2.2011 7:30:48
Mrknato >> 1/ nejsem psychodiagnostik, abych dokázal posudit přirozenost či nepřirozenost svých reakcí
2/ nejsem ani Ivo Sláma, to jen pokud ti už došlo, že nejsem ani Čapek ani Osprey. Koho tam máš dál?
3/ svých ambicí se drž, budu ti fandit
4/ ano, článek na zvolené téma napiš. Napiš ho odborně, když ti beletristický styl nesedí.
Pokud bych měl poslední otázku chápat jinak. Tedy, že to mám napsat já, tak od tebe není hezké, ponoukat člověka, který píše někde na úrovni kotníků těch nejlepších z nejlepších, aby se v tvých očích dehonestoval dál.
NMrknato - Profil | Út 8.2.2011 0:16:25
Robur >> Kolego, Bucharovicovi jsem napsal totéž, co tobě. Když čtu, jsem částečně podnícen si přečíst vaše výplody, tak je mi tak nějak trapně, ne za sebe...... Já nepíšu do krásné literatury nic, to přenechávám Ivo Slámovi, u něhož mi to až tak trapné nepřijde, někdy je to i dobré, ale ten člověk dokáže přirozeně reagovat a i v tomto jsi mě zklamal.....
Mám ambice se vyjadřovat k chodu svazu, jistě, jsou to jen moje "ambice" a i někomu jinému může být po přečtení mých tezí trapně, mít kopřivku, ale já se k tomuto neostýchám diskutovat, i když je to stále a čím dál víc obtížnější, díky provázanosti rybářských serverů se svazopolitikou, jediného názoru Rady.....
Já v literatuře nediskriminuji ženy, ale bohužel mě diskriminují "kapraři" v pojetí rybarřiny, které dává zelenou svaz. Co o tom něco napsat?
NRobur - Profil | Po 7.2.2011 21:09:20
Mrknato >> napsat to můžeš, tak jako byl 1 Čapek /myšleno Karel/, tak je prostě 1 Horáček a 1 Robur -prostě různí lidé. Raduj se, můžeš pak srovnávat a kritizovat. Mám zásadu, že článek poskytnu jednomu netovému a jednomu tištěnému médiu. S Mirkem Horáčkem někdy spolupracuji, někdy ne a někdy se přeme. Je vidět, že číst umíš, tak jak bude někde moje jméno, tak to prostě nečti. Já taky nečtu detektivky, které napsala ženská. MH považuji za dobrého autora a vždy se snažím porovnávat s nejlepšími, někdy se to daří víc, někdy míň a někdy vůbec. Mám snad kvůli tomu spáchat veřejnou sepuku? Co jsi napsal ty?
NMrknato - Profil | Po 7.2.2011 19:21:30
Robur >> Je asi jedno kolik ti je let, kolik jsi zdolal ryb a kdy. Tvůj styl na konkurenčním webu se mi nelíbí. Do Horáčka máš neskutečně daleko. No a když něco napíšeš, je pochopitelné že to otiskne jak Kajman, Chytej i MRK... Ještě by to mohlo být i v Rybáři. Tam píše i Bucharovicz.
Edit: mohu ti to napsat?
Nlibryb - Profil | Po 7.2.2011 19:03:45
MrCement >> Nemyslel jsi, že je velkej suterén?
NMrCement - Profil | Po 7.2.2011 18:49:52
Netipa - poslední hrdina MRKu >> kolego, jste mimo. Zástupce mladé generace má jen guláš v termitech. Opsal znamená napsal a zveřejnil ve více médiích :-) Je to tak trošku suvenýr :-)
Npouštěč - Profil | Po 7.2.2011 18:45:30
Netipa - poslední hrdina MRKu >> i bez tebe!
Npouštěč - Profil | Po 7.2.2011 18:45:15
Netipa - poslední hrdina MRKu >> to už sem pochopil
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 7.2.2011 18:40:54
pouštěč >> Ty jsi patrně i přes několikáteré vysvětlení nepochopil, že to opsané z časopisu není. Pouze článek byl otisknut jak v časopise, tak by zveřejněn i zde a to od stejného autora
Npouštěč - Profil | Po 7.2.2011 18:38:10
Martin M. >> nech si to proo jiné a já si to zřejmě počítat nemusím protože za zřejmě zastáváš ty a přešlap žádný není podívej se dole na začátku já furt tvrdil že to je opsané z časáku což je pravda a že je nepravděpodobné že to je zrovvna jeho a asi je navíc sou tam chyvné info kterých si všimli ostatní
Nkripl666 - Profil | Po 7.2.2011 13:03:47
jj ale se 28 je to vetsi sranda
NRytíř - Profil | Po 7.2.2011 10:40:00
Robur >> jo taky jse měl na prutě par"fantomů" co se se mnou nebavili.Jeden mě vymotal skoro celou civku 0,30 vlasce.Byl jsem na rybach sam,nikdo okolo a tak jsem pořad dotahoval,dotahoval a pak když už bylo par otoček,tak dal prut přimo k vodě aby mě to brutalni tah nezlomil a pak to prasknuti co každej zna a bylo hotovo.Byl jsem z toho jak opařenej ale je to už sakra let.Jinak s tim candošem to muselo bejt super,když si to takhle viděl od začatku na toho woba.
NRobur - Profil | Po 7.2.2011 10:10:42
komu se líbí ty fotky, tak je částečně fotí Libor Jabůrek, což je kolega rybář, kterého focení narozdíl ode mne baví a ještě tomu rozumí, více fotek i jiné havěti má na
www.jablib.czNVenca888 - Profil | Po 7.2.2011 10:00:07
nejradši mám ty fantomy - u těch si můžu dokreslit cokoliv a neni potřeba, abych byl šikovnej rybář... :-)
Nmascha - Profil | Po 7.2.2011 9:45:41
Robur >> Pěkný článek, moc pěkný. Akorát mně štve, že mám do svýho blogu rozepsaný podobný vzpomínání na první ryby a teď to bude vypadat, že jsem okopčil téma :-)
Nrommi - Profil | Po 7.2.2011 9:25:09
take lahsie citanie, ale pisane zrejme od srdca...
NPárek - Profil | Po 7.2.2011 9:07:20
Parádní článek. Suprově sem se pobavil! Píšu 1*.
Napiš dalšííí...
NŠumichrást - Profil | Po 7.2.2011 9:01:35
Zajímavé počteníčko a fajn obrázky. Víc neřeším. Piš dál. Dík.
NVenca888 - Profil | Po 7.2.2011 8:56:17
Tempus >> ne největší, co ho napadlo - to je nejvyšší číslo, co zná...
NRváč - Profil | Po 7.2.2011 8:08:55
Pekny clanek. Hlavne v tom zacatku co se tyce kapru sem se dobre "poznal". Behem roku chycene 3 mirove kapry u kterych sem presne vedel delku, kdy, na co, jaky bylo pocasi .... A to jeste kdyz jeden z nich mel okolo 50cm - to sem byl "pan rybar" :-D
NMartin M. - Profil | Po 7.2.2011 0:04:31
pouštěč >> dalsi preslap, ze? Kolikaty uz, pocitas si to?
NLálos - Profil | Ne 6.2.2011 17:12:40
Robur >> v klidu, nařčením z plagiátorství a zároveň samooznačením se troubou se tu prezentoval jen pouštěč a ten to má v jeho letech ještě v hlavě pošramocený:)
NTempus - Profil | Ne 6.2.2011 16:41:30
Jinak u mně ti fantomové taky plavou :D mám podezdření na ponorku z druhé světové.
Nsidi - Profil | Ne 6.2.2011 15:19:51
Pěkné ...moc pěkné....člověk si při tom zavzpomíná na svoje začátky
NRobur - Profil | Ne 6.2.2011 14:38:53
ano, podíval jsem se do občanky a skutečně jsem se narodil 1972, tudíž chytám asi od roku 1978 a povolenku mám od 1980. Prostě jsem se přepsal, většinou když píšu číslovku s datem 197., tak je to datum narození. Prostě klasický překlep. Do Kamana jsem to též napsal já.
Ale je úsměvné, že když se kritikové odvolávají na plagiátorství, tak by se mohli aspoň podívat, kdo je pod článkem podepsaný. Ušetřili by si pak zklamání...
Rovněž je vtipné, že raději napadnou výkřikem do tmy mne. Proč vás nenapane že mně to třeba "ukradl Kajman"? Hovadina jako hovadina.
Nějaké pokračování to má, tak se divím, že ještě nikdo nenapsal, že jsem si ukradl jen kousek:-D
Za pochvaly děkuji.
NTomK78 - Profil | Ne 6.2.2011 14:16:45
cejar >> kdyz je cloveku 15, tak ma pravo byt hloupy a v opozici proti vsemu a vsem :) v 25 ti by se to uz vekem asi neokecalo :)
Ncejar - Profil | Ne 6.2.2011 13:28:55
pouštěč >> Hochu ,ty jsi v opozici úplně ze zásady a proti všem a všemu.Ber to, co se děje tady (ale i kdekoli kolem tebe) trochu s nadhledem a s uvolněním.
Vždyť rybařina,to je určitý styl života,který má přinášet hlavně uvolnění a pocit svobody,tak proč ta křeč.
Njarda8 - Profil | Ne 6.2.2011 13:22:56
Robur - >> máš to pěkné
NP!F - Profil | Ne 6.2.2011 13:15:00
pouštěč >> ty si fakt genius...
Nilla - Profil | Ne 6.2.2011 13:14:10
Članek pěkný ,akorat ty roky mě nějak nesedi tak jsem se dival na registrační kartu od kdy vlastně začal chytat rybi.
NTempus - Profil | Ne 6.2.2011 13:06:08
pouštěč >> ou to jsou čísla...pět milionů ku jedné. By mě zajímalo jestli jsi se nad tím číslem než jsi ho sem napsal aspoň trošičku zamyslel, nebo jsi se snažil prásknout tam to největší co tě nepadlo.
NJarda Š. - Profil | Ne 6.2.2011 11:51:32
pouštěč >> Robur posílá svoje články na MRK i do Kajmana, tak se stává, že jsou uveřejněny v obou médiích.
NJarda Š. - Profil | Ne 6.2.2011 11:49:51
: vydrák >> Je to překlep, v kartě má, že se narodil v r. 1972 a chytá od 1978 (tedy od šesti let, jak píše v článku).
Npouštěč - Profil | Ne 6.2.2011 11:32:44
MrCement >> to je jediná možnost pravděpodobnost je zhruba 5milionů ku 1
NMrCement - Profil | Ne 6.2.2011 11:04:55
pouštěč >> a co když autor tohoto článku je autorem článku do Kajmanu ?
Nkadlan - Profil | Ne 6.2.2011 10:53:50
: vydrák >> Až se přihlásí tak bude muset.Jestli se teda nelekne těch zápisů.
N: vydrák - Profil | Ne 6.2.2011 10:45:59
kadlan >> On nám to třeba vysvětlí:-)))
Npouštěč - Profil | Ne 6.2.2011 10:02:44
: vydrák >> dyt to je jen opsané z časáku asi i s chybama a se vším všudy
Nkadlan - Profil | Ne 6.2.2011 9:16:55
: vydrák >> Ahoj vydráku,máš pravdu na té větě asi nebude vše v pořádku.A nebo jestli byl takový machr a rybařil už z kočárku,tak tomu ani on sám nemůže věřit.Jo a jinak se ten článek nečetl zas tak špatně.
N: vydrák - Profil | Ne 6.2.2011 8:26:29
Zdravím.
Článek není špatný,dobře se čte a má spád.
Ale zarazila mě tahle věc:
Začal jsem chytat v roce 1972. A první štiku jsem chytil...........V kartě máš napsáno,že chytáš od r.1978.
Tak kde se stala chyba?? Je to překlep nebo už si chytal z kočárku? Jsem jediný,který si toho všiml?
Petrův zdar
NČingi - Profil | Ne 6.2.2011 8:18:06
Tak jsem to ani nedočetl.Ty slovní obraty.
NLálos - Profil | Ne 6.2.2011 1:21:49
pouštěč >> ty jsi pako, to jako myslíš, že si tady může vložit každej jakejkoli článek...? navíc podívej se, kdo ten článek napsal, radši už nic nepiš
NPellon - Profil | So 5.2.2011 23:25:58
clanek je urcite peknej ale ja to docetl jen k heslu... ryba je kamos... dal uz jsem to nedal... hodnotit tudiz nemuzu, tedy muzu ale moc kladne by to nebylo... takze nebudu abych nekazil reputaci...
Npouštěč - Profil | So 5.2.2011 23:20:28
přečet sem si to celý a je to pouze opsané z časopisu kajman tudíž pokud autor není autor článku v novinách tak jediné co udělal je to že ho opsal dokonce i některé fotky soou z toho časáku to može každý si opsat článek z časáku a dat to sem
NOlgoj Chorchoj - Profil | So 5.2.2011 21:41:27
Robur - >> Zdar, pěkné povídání...popravdě jsem asi stejnej typ rybáře, Lovce zážitků a malých ryb...však ono na velikosti nezáleží...hlavní je že je člověk u vody...ale podle Tvého niku bych čekal, že jako správný Robur Dobyvatel, který na svém Albatrosovi ovládl vzdušný prostor, budeš vyprávět jak vodě prutem vládneš...ale takhle to bylo mnohem lepší, ono když člověk pořád čte jak každej pisatel chytl takovou a takovou rybu velrybu a apod. tak už si člověk myslí že normální rybáři už mezi náma ani nejsou a díky patří i MRKu, za to že nám nenutí jen samé exkluzivity ale podá sportovní rybolov takový jaký je...tak ať se u vody daří
O.Ch.
NLolMen - Profil | So 5.2.2011 21:31:17
exkluzivní článek....moc pěkné, je tak dál a doufám že bude i víc dílů...