Diskuse k článku: Když nemáme loďku

Diskuse k článku Když nemáme loďku

Autor diskuse: TaH - Profil , 2.11.2010
73 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsam peikar - Profil | Pá 28.6.2013 12:24:33

kolik tak stojí to prkénko

    Ncresissub - Profil | Čt 25.8.2011 13:34:24

    takže chápu to tak že pomocí již zmiňovaného dřívka jsem schopen dopravit celou montáž na mnou zvolené místo díky využití síly proudu ?

      Npelikan aliaz STOP Salmonbaits...!! - Profil | Út 7.6.2011 11:37:30

      Dneska sem si koupil trollingové dřívko od ,,black cat,, a je oboustrané. Nejprve sem tež nechápal jak to myslí,ale je tam držáček s klipem a ten se dá natáčet,podle strany z které se loví. Byl sem to zkusit na méně proudném useku a moc to nešlo,ale v proudnější vodě to určitě budu chodit dobře. Autorovi článku děkuji za super inspiraci a dávám za 1!!

        NEčko - Profil | Čt 11.11.2010 21:02:08

        rybomil >> ono to može byť celkom v poriadku keď predavač predal 2 rovnaké dosky, pretože ak budeš chytať na dva prúty (z brehu) tak potrebuješ 2 rovnaké... inak by to nefungovalo... :-))) hlavné je aby boli vhodné na ten ktorý breh... s ktorého budeš chytať...

          Nrybomil - Profil | Čt 11.11.2010 20:38:51

          XXXXXL >> jsem se setkal s tím, že to v kšeftu nevěděl prodavač taky a prodal destičky obě stejné, čili pak s tím problém, že se tomu musiš přizpůsobit, což na některých místech lovu není zrovna jednoduché.

            NXXXXXL - Profil | Čt 11.11.2010 15:20:45

            Turňa >> Je to pořád totožné beze změn.

              NTurňa - Profil | Čt 11.11.2010 10:35:08

              XXXXXL >> No původní článek byl přece jiný, jen s nejasným obrázkem, teď to je vylepšené.

                NXXXXXL - Profil | St 10.11.2010 22:35:02

                Turňa >> Copak naservíroval? Od té doby co to nesmyslně zamkl a utekl jako malej kluk ještě nepřispíval.

                  NXXXXXL - Profil | St 10.11.2010 22:33:03

                  Pořád nechápu proč kupovat pravé a levé, když existuje oboustrané? Stačí přece aby mělo očka na obou stranách a nebo ho tam přece dodělám. Chápal bych, že někdo kupuje pravé a levé, když budou minimálně za poloviční cenu co univerzální, jinak nechápu zbytečné utrácení a úspora místa ve vercajku také není zanedbatelná

                    NTurňa - Profil | Út 9.11.2010 17:42:04

                    TaH - >> Tak jsi jim to naservíroval nakonec všechno, jak chtěli. Dávám jedničku!

                      NMartin z rybarcenie.sk - Profil | Po 8.11.2010 18:21:05

                      vavřinec >> No ja osobne by som vydržal sledovať chemické svetlo tak hodinu možno dve. Neviem si to fakt predstaviť. Podľa mňa je to príliš teoretické a možno to použiť iba na kratšiu rybačku (tak pár hodín).

                        NMarda - Profil | Po 8.11.2010 17:32:42

                        Trochu inspirace z MRKu pro ty, kteří potřebují víc obrázků: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=622740&page=1

                          NFishky - Profil | Po 8.11.2010 12:49:00

                          Rybařina je komplexem informací - kdo chce zachytat a mít krapet přehled, musí koukat s otevřenými kukadly a hlídat si novinky, každý info o čemkoliv co by mě posunulo či obohatilo o něco nového uvítám a to v jakékoliv formě, ono někdy stačí i jen popostrčit. Právě z tohoto důvodu jsem článek jako jeden z mála hodnotil kladně. Bez nátlaku se přiznám, že jsem o dřívku co je schopné udržet nástrahu v proudu neměl ani páru, dík.

                            Nvavřinec - Profil | Po 8.11.2010 11:43:48

                            Martin - Rybárčenie >> Přes noc bych použil chem. světlo, jako zarážku nad splávek.

                              NMartin - rybarcenie - Profil | Po 8.11.2010 8:30:51

                              Mňa by len predsa zaujímalo, že či môžeme s kludným svedomím takto loviť i cez noc. Podľa mňa je potrebné mať neustále systém na očiach lebo sa môže do systému chytiť plávajúca tráva alebo nejaká haluz a v tom momente prestane systém plávať tam kde má.

                                Nvavřinec - Profil | Po 8.11.2010 7:39:26

                                Tak jsem se díval na ten odkaz, co jsem sem dával a je to tzv. variabilní provedení pro obě strany.

                                  NEčko - Profil | Ne 7.11.2010 15:04:33

                                  Súhlas s Dennym, článok je napísaný na slušnej úrovni a po lopate, je tam uvedené všetko, ale je to podobné ako s receptami na varenie, recept vás variť nenaučí, je to o tom že človek niečo chce robiť a začne to robiť a tým sa začne zdokonalovať. Samozrejme niekto to bude robiť s postupnou praxou na vysokej úrovni a niekto ani po niekoľkých pokusoch nedokáže nič prevratné. Pri troche snahy a umu to ide velmi ľahko, ale niektorí ludia ktorý postrádajú trochu technického umu to zvládnu iba ak im to niekto ukáže v praxi pri vode ale s tým bohužial nespraví nič článok napísaný akoukoľvek formou... nejak sme zleniveli a všetci čakáme do písmena a do bodky zverejnené články či videá ktoré nám ukážu ako kde a kedy a čo v najrýchlejšom čase nachytať ryby poprípade čo najlacnejšie... chce to trocha snahy a skúšať a skúšať...

                                    NDenny - Profil | Ne 7.11.2010 13:35:43

                                    Myslim si,ze ten clanek je napsany velmi slusne.Navic autor poukazal na to,ze kdyz si zadate do vyhledavace ten nazev,ukaze se vam cela rada odkazu.Jen bych doporucil nezadavat jen Yellow bird,protoze v tom pripade se vam ukaze odkaz na zpevne ptactvo :-))
                                    Takze: Yellow bird- planner boat
                                    I kdyz je tahle pomucka docela dobra,neverim,ze by nejakym markantnim zpusobem zvysila ulovky sumcu.
                                    Souhlasim ale s tim,co napsal XXXXXL.Je velika chyba ,pokud nekdo nabizi tohle zbozi bez udani,zda jde o pravou nebo levou stranu.To je dost zasadni vec a ze strany prodejce obrovsky nedostatek.
                                    http://www.lakemichiganangler.com/store/Yellow_Bird​_Planner_Board.htm
                                    Ode me za 1.

                                      NJuraj - Profil | Ne 7.11.2010 13:35:28

                                      Martin M. >> To je tvůj názor a nezbývá mi než ho respektovat. Dle mě je článek bezvýznamný, protože nemá žádnou vypovídací hodnotu. U článku hledám poučení, vzrušení, nebo zábavu, popř různé kombinace zmiňovaného. Tento postrádá vše.
                                      Co se Surfu týká, tak i přes podrobný návod jsem málem vzteky rozlámal matchku. Nakonec jsem na to z velkým zadostiučiněním (po třech nervydrásajících vycházkách) přišel a s vědomím, že to umím. jsem nechal tento skvělý splávek rok odpočívat. Asi před měsícem jsem s ním vyrazil znovu a zjistil, že mi něco uteklo a vím zase pikačů. :-))

                                        NJuraj - Profil | Ne 7.11.2010 13:27:44

                                        XXXXXL >> Díky.

                                          NJuraj - Profil | Ne 7.11.2010 13:27:34

                                          erer >> Jak je patrno ze zápisů chlebyka, tak to asi není tak jednoduché jak to na první pohled vypadá. Pro tebe není nad čím přemýšlet, protože ti to v praxi funguje. Nebo si to jen myslíš nemaje vlastní zkušenost?

                                            NMartin M. - Profil | Ne 7.11.2010 12:29:36

                                            Juraj >> ja se musim autora clanku ale zastat, clanek je inspirujici a informujici. Ze to tam neni vcetne videa a navodu vazani uzlu, nepokladam za nutne. Nechapu jej jako clanek, ktery te ma naucit chytat sumce, kdyz jsi je jeste nikdy nechytal.

                                            Pozn.: tvuj priklad se splavkem cralusso - ja osobne jsem takto videl za (tipuji) 10 let, co to je na trhu, chytat jen jednoho cloveka a neslo mu to. Je to proste az prilis technicky narocne, i kdyz ti nekdo da 100% navod vcetne videi, nakonec to je na tobe, aby jsi se s tim popral. Sam jsem takto chytal a i kdyz jsem mel "vse spravne", byl jsem rad, ze se dostanu 3m za spicku prutu. Nektere veci bez praxe nepochytis.

                                              Nerer - Profil | Ne 7.11.2010 12:05:37

                                              XXXXXL >> Jak podrobné by to mělo ještě být?
                                              Citace: "Na spodní straně prkénka je karabina, kterou navlékneme na kmenovou šňůru a zajistíme. Tím se nám může prkénko posouvat po kmenové šňůře. Dále ve vzdálenosti jednoho až dvou metrů od plováku zajistíme prkénko vysouvacím klipem, který slouží k tomu, aby se při záseku uvolnil a prkénko sklouzlo po karabině přímo k plováku." Když se podívám na foto těch prken a přečtu si tuto část, tak není nad čím přemýšlet.

                                                NXXXXXL - Profil | Ne 7.11.2010 11:59:07

                                                erer >> Pro mě bylo třeba novinkou, že musím mít pravé a levé. U nabízených v e-shopech se o tom nic nepíše a ani nikde jinde jsem se o tom nic nedozvěděl. A osobně bych uvítal detail "připojení" k montáži.

                                                  NXXXXXL - Profil | Ne 7.11.2010 11:54:51

                                                  Juraj >> Tvůj zápis do diskuze jsem četl s daleko větším zájmem než tento článek. Za 1* :o}

                                                    Nerer - Profil | Ne 7.11.2010 11:53:45

                                                    Já sem z toho článku pochopil vše co je potřebné, dokonce je mě jasné i to jak to prkno funguje. Stačí se na něj podívat a musí být jasné, jaký je v tom fígl. Funguje to jako kormidlo u lodě. Tím že je to vychýlené na stranu, tak proud to prostě žene na stranu. Použití tam popsané je, dát kousek od břehu a pomalu spouštět a přibržďovat. Již níže tu bylo napsáno: Podáš prst a ............ . Souhlasím s tímto názoem.

                                                      NJuraj - Profil | Ne 7.11.2010 7:53:29

                                                      TaH >> Ahoj. Jsem velmi rád, že MM po mé intervenci odemknul tuto diskuzi, ze které jsi zbaběle prchl.
                                                      Psal jsem ti zdůvodnění proč jsem tomuto článku dal za 5, ale s chutí to tu rozvedu o to víc, že jsi se to snažil znemožnit. Nejsem technický typ a tak mi není jasné jak mám chytat (za pomoci zmiňovaného zázraku) sumce bez loďky. Svůj článek jsi začal poměrně dobře, dokonce jsi popsal a vyfotil část montáže (umístění olova) a dalo se čekat, že budeš v tomto duchu zdárně pokračovat. Jaké bylo mé překvapení, když se nic takového nekonalo. Když jsem se chtěl pustit do diskuze a napsat k tomu (sice již v diskuzi několikrát prezentovaný, ale chtěl jsem to udělat po svém) svůj názor - zamčeno. Třešničkou na dortu byl zápis 4.11.2010 15:59:21: "Všichni jste pitomci, jen já jsem letadlo." Tady bych od autora čekal vyjádření ve smyslu, že to byl první díl a vysvětlení má schované na příště. Byl by to skvělý komerční tah a nemusel by jsi čelit vlně kritiky.
                                                      Jak jsem již napsal tobě i MM, považuji tento článek za nic neříkající mlácení prázdné slámy. Věř mi, že jak u konkurenčního serveru, tak i v redakci jakéhokoliv rybářského časopisu by spadnul bez jakékoliv odezvy pod stůl. Taky jsem psal MM, jestli je na tom MRK tak zle, že musí něco takového dávat na první stránku. Tvůj článek by tu mohl být v klidu někde na blogu, ale tam kde je umístěn to považuji pro Mrk za nedůstojné.
                                                      Je to stejné, jako kdyby autor tohoto článku http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=492&kw=cralusso ve své době napsal, že je to splávek se kterým se dá chytat v proudu ve vzdálenostech i nad 13m podobně jako s děličkou a že je to super rybačka. Tečka! Myslím, že tenkrát by mu to v takovém duchu MM určitě nezveřejnil. Myslíš, že zveřejnění tohoto článku přineslo masové rozšíření používání splávku Cralusso Surf a následné vyrybnění našich vod? Ne! a hned ti taky povím proč. Protože jest to věc ne zcela jednoduchá, která vyžaduje dost praxe, než to dostaneš do ruky. Navíc pokud zvládneš technickou stránku věci, tak je tu další škála znalostí a dovedností obecně se vztahující k plavané, které musíš znát, aby byl lov s tímto splávkem efektivní a ty do rána pod polštářem nenajdeš. Jejich získání vyžaduje spoustu teoretické přípravy a mraky prutohodin. Na to je drtivá většina rybářské veřejnosti (zaplať pánbůh) příliš líná a pohodlná
                                                      Dalším příkladem je nejen tady, ale ve všech časopisech do podrobna rozepsaný (a mě nejbližší) lov na feeder. Tisíckrát dokola omílané a i na videích podrobně polopaticky prezentované všechny možné vychytávky . A co vidím většinou u vody? Lov na prut s barevnou špičkou, který má s feederovým lovem společný jen ten prut, feederový košík (někdy), a cosi do něj namačkané. Koná se obávané drancování našich vod, přes masové rozšíření lovu na feederový prut? Ne! Když vidím někoho kdo u toho přemýšlí (nutno přiznat, že jich pomalu přibývá, ale procentuelně je jich málo) tak jsou to lidé, kteří většinou ryby pouští. Z počátku sice ryby domů nosí, ale rychle jim dojde, že kdyby v tom pokračovali, tak to za chvíli mohou i s feederem zabalit a změní postoj. Drtivá většina rybářů zkusí jednu nebo dvě věci, které jim buď zafungují, a pak na nich trvají, i když za jiné situace výsledky nepřináší, nebo ne, a pak je to kravina. Dotyčný rybář pak opět zůstává u svého „osvědčeného způsobu“ který někdy může být i úspěšný.
                                                      Jsi toho názoru, že v případě tebou popisovaného prkénka, by se po zveřejnění toho jak se používá odehrávalo něco jiného? Jsem přesvědčen že ne, neboť lov sumců je také specifická záležitost. Nebo je to tak jednoduché, že za předpokladu správného použití zmiňovaného prkénka bude za všech okolností tahat sumce za sumcem s prominutím každý blbec? To je sumcařina tak jednoduchá? Tomu prostě nevěřím.
                                                      Za to by ale tvůj článek měl nějakou vypovídající hodnotu a nejen já, ale spousta dalších lidí, by si ho zapamatovala a příležitostně (třeba před odjezdem na dovolenou k větší řece) by ho vyhledala a zkusila to. Určitě by někdo tu a tam uspěl, ale pokud se oboru nevěnuje intenzivně, tak to jistě žádný zázrak nebude.

                                                        NMartin M. - Profil | Ne 7.11.2010 1:37:04

                                                        Diskusi zase odemykam...

                                                          NTaH - Profil | Čt 4.11.2010 15:59:21

                                                          Těm, kterým tento článek pomohl, nebo napověděl, přeju hodně úspěchů u vody. Ti co potřebují přesný návod, jak dostat rybu na háček se omlouvám, ale nemohu sloužit.

                                                            NTaH - Profil | Čt 4.11.2010 15:47:57

                                                            PrSk >> Je vidět, že je tu spousta nechápavých lidí. Tento článek je o tom, jak lovit bez loďky a ne o tom, jak se používá Yellow Bird. Myslel jsem, že nadpis mluví za vše.

                                                              NPrSk - Profil | Čt 4.11.2010 15:25:11

                                                              No jako ten článek to těm, který o tomto způsobu nevědí nevysvětlil. Pakliže to bylo záměrem, tak se to povedlo, jen nechápu tedy, proč to sem teda autor vůbec psal. A to stejný je i s názory MrKose, boyscouta, pepuca - když nechci, aby to ostatní pochopili a používali - proč to proboha píšu na takovýto web? To by podle vás asi články měli vypadat "Něco vím (umím), ale nepovím co"?

                                                                Nboyscout - Profil | Čt 4.11.2010 11:04:04

                                                                TaH - >> Učit lidi chytat ryby je hloupost. A jak vidíš, ani se nedočkáš příliš velkého vděku. Tak snad tě potěší, že dík tvému článku příští rok dostane za ušiska o pár sumců navíc. A to od lidí, které by nic takového nikdy nenapadlo. A které dosud odrazovalo že na řece neumí chytat, kotvit bojku bez lodě atd... :-)

                                                                  Njura1978 - Profil | Čt 4.11.2010 7:45:10

                                                                  Chlebyk >> byl jsem stím asi 4x . Chytal jsem stím na Moravě, ale jak psal Denny je to vyloženě do více proudných úseků řeky. A na těchto úsecích mi to fungovalo, nebyl problém.

                                                                    Npepuco - Profil | St 3.11.2010 23:08:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                    Čo sa týka napísania článku, tak nielen v sumčiarine, ale aj v iných sekciách sú stále nejaké nováčikovia, ktorí sú radi informáciám o každej možnej rybolovnej technike, alebo o pomôckach, ktoré možno použiť. Autor len poukázal na možný spôsob lovu a pomôcku, ktorá vám môže pomôcť tento lov v ťažších podmienkach zrealizovať. Ďalšia skupina je tá, ktorá už niečo ovláda a pri najmenšom úsilí z vlastnej strany chce docieliť max. účinok. Najednoduchší spôsob je zakúpiť si tuto pomôcku, druhá možnosť je časovo náročnejšia a pre niektorých aj neprijatelná z dôvodu pohodlia a to vlastná výroba tejto dosky. Nečudujem sa autorovi, že sem žiadny podrobný návod a ani nákres nedal a to z jedného dôvodu, alebo radšej dvoch a to:
                                                                    1. Určite sa na zostrojení dostatočne natrápil a nebolo to na prvý pokus a nech zapoja závity aj iní rybári.
                                                                    2. Neriskovať, že by ho výrobca tejto pomôcky mohol zažalovať z dôvodu šírenia podrobného návodu, ako túto pomôcku vyrobiť a tým pádom poškodzovať spoločnosť, ktorá takto prichádza o zisk z výrobku, ktorý má určite patentovaný.

                                                                      NChlebyk - Profil | St 3.11.2010 22:31:03

                                                                      jura1978 >> Funguje ti to???Mám ho s toho samýho obchodu a ne a ne s tím zacházet

                                                                        NChlebyk - Profil | St 3.11.2010 22:29:53

                                                                        TaH >> Ahoj dík za článek,prkýnko jsem si koupil minulej rok v Milu chytám na useku s větším proudem a nemožností zavážky,bohužel at sem to zkoušel jak sem to zkoušel zacházet sem se a tím nenaučil rád bych to někdy viděl v praxi at vím co sem dělal blbě tak kdyby ses ještě někam letos vydal dej vědět odkoukal bych to?.))

                                                                          Nrybomil - Profil | St 3.11.2010 21:04:07

                                                                          TaH >> mám nějaký italský, jiný tvar, stálo to nějak přes 200,- asi 5 let Z5,
                                                                          Craluso to taky snad dělalo, ale ty to nejsou.

                                                                            NŠlapeto - Profil | St 3.11.2010 20:52:58

                                                                            TaH >> Takže na stojáku to použít nejde? :)))

                                                                              NMartin02 - Profil | St 3.11.2010 20:47:20

                                                                              TaH >> zkusím

                                                                                NXXXXXL - Profil | St 3.11.2010 20:34:57

                                                                                Martin02 >> Myslím, že není na škodu popsat použití něčeho co se koupit dá, ale stručněji by bylo lépe.

                                                                                  NTaH - Profil | St 3.11.2010 20:28:58

                                                                                  Martin02 >> Dík, já to příště odzkouším. Nebo ozkouším?

                                                                                    NXXXXXL - Profil | St 3.11.2010 20:19:39

                                                                                    No názor, že po přečtení článku si musím něco vygooglovat je brutální. Takový článek po kterém si musím něco hledat je částečně zbytečný.

                                                                                      NMartin02 - Profil | St 3.11.2010 20:10:40

                                                                                      TaH >> Tak ještě jednou. Od článku jsem očekával, že popíšeš něco co jsi sám vymyslel či vyrobil a né že napíšeš návod jak používat něco co se dá koupit. V článcích o vláčení se píše o třpytkách nikoli o třpitkách.

                                                                                        NTaH - Profil | St 3.11.2010 19:52:11

                                                                                        Nechápu co ještě chcete, vidíte, že to funguje. Já jsem se to od nikoho neučil, prostě jsem si vzal prko a šel k vodě. Nic složitého pro průměrného člověka.

                                                                                          NTaH - Profil | St 3.11.2010 19:50:13

                                                                                          Martin02 >> Snad si nemyslíš, že ti to prkénko někdo daruje. Když bude někdo psát o vláčení, taky tam bude muset napsat, že si třpitku musí koupit?

                                                                                            NMartin02 - Profil | St 3.11.2010 19:25:41

                                                                                            TaH >> V článku mi chybý zmínka, že je potřeba to prkénko někde koupit, to jsem se dozvěděl až z diskuze. Čekal jsem návod jak si to vyrobit. Jinak dík za inspiraci vím o místě kde se tahle pomůcka náramně hodí a rád jí ozkouším.

                                                                                              NPápalín - Profil | St 3.11.2010 18:49:20

                                                                                              cau k tem deskam jen dodat ze to chce poradny proud jinak to nefunguje jak ma je to jako drak cim vetsi vitr ti lip

                                                                                                NDenny - Profil | St 3.11.2010 18:39:36

                                                                                                TaH >> v proudu jsem mel obcas problem s tim,ze me snura nabirala bordel,hlavne travy,ktere unasela reka. a delal se me oblouk,ktery to strhaval.Bohuzel na rece,kde jsem takto chytal to bylo dost caste a tak jsem nemohl ani poustet "prkno" na vzdalenost,kterou jsem potreboval.Jakmile to nebylo napnute ve vzduchu,musel jsem to po nekolika minutach vytahnout.

                                                                                                  NTaH - Profil | St 3.11.2010 18:17:31

                                                                                                  Denny >> Někdy mám tu desku tak daleko, že mě jde šňůra od desky i po vodě a to i několik metrů. Jinak pruty samo že nahoru. Psal jsi to dobře.

                                                                                                    NTaH - Profil | St 3.11.2010 18:14:23

                                                                                                      NTaH - Profil | St 3.11.2010 18:04:21

                                                                                                      antony >> Taky chytám na činky, ale kdž je silný proud, že ti činku bere i s pětistovkou olovem, tak sebou beru prkna. Mám jich víc, vyrobil jsem si je sám, takže když nás jde víc, jeto OK. Se záběrama je to těžké, když berou, tak berou. Jinak zasekneš okamžitě a hned si s rybou v kontaktu.

                                                                                                        NTaH - Profil | St 3.11.2010 18:01:05

                                                                                                        Instalace na vodu je tam popsaná. Já když jsem to prkno poprvé uviděl, tak mě byl jasný princip. Asi napíšu ještě jeden článek o tohoto vynálezu.

                                                                                                          NTaH - Profil | St 3.11.2010 17:59:55

                                                                                                          MrKos >> Dík, nenapsal bych to líp.

                                                                                                            Nantony - Profil | St 3.11.2010 17:46:45

                                                                                                            TaH - >> máš to pěkně napsané, ale jak píše Mrkos - podáš prst a vezmou ti celou ruku. Nikdo se nezabývá tím, že by mohl třeba zagůglovat, pokud má pocit, že mu v článku něco chybí.
                                                                                                            Před letošní sezonou jsme o tomto způsobu lovu s jedním kolegou uvažovali, ale jelikož máme oba loďky, tak se nám do tohoto experimentu moc nechtělo. Ale jsou pořád úseky řeky, kde se s loďkou nesmí, tak tam by to mělo smysl.
                                                                                                            Jaké na to byly úspěchy? Stačí, jaké procento záběrů se ti povedlo proměnit v úlovek, protože když jsem chytával na činku, vytahoval to přes 2 pruty, tak záběrů bylo někdy až moc, ale úspěšnost záseku dost malá.
                                                                                                            hola
                                                                                                            antony

                                                                                                              NDenny - Profil | St 3.11.2010 17:19:31

                                                                                                              Ečko >> To je ono,kdyz neni dostatecne silny proud,tak to nepracuje,vlasec nebo snura musi jit vzdy nad vodou az k desce,takze spicky k nebi.Mozna,ze tohle by mohlo vyresit problem u slabsiho proudu zabranilo tomu,jak pises,ze to pada.Ale nikdy jsem to v praxi nevidel.
                                                                                                              http://www.cabelas.com/product/Boating/Trolling-Gea​r/Planer-Boards%7C/pc/104794380/c/104784480/sc/1045​04580/Dual-Planer-Board/699984.uts?destination=%2Fc​atalog%2Fbrowse%2Fboating-trolling-gear-planer-boar​ds%2F_%2FN-1100555%2FNs-CATEGORY_SEQ_104504580

                                                                                                                NEčko - Profil | St 3.11.2010 16:42:06

                                                                                                                Myslím že článok to popísal velmi presne a keď pôjdete krok za krokom pri vode ako je uvedené tak hneď pochopíte ako to funguje. Osobne ma zaujíma aký používaš Tome sklon prútov? či sú kolmo alebo pod nejakým uhlom k vode... skúšal som to niekoľko krát a pri menšom prúde mi dosky padaly ale mám pocit že tie moje sú na prd aj keď sú origoš z USA...

                                                                                                                  NDenny - Profil | St 3.11.2010 16:39:37

                                                                                                                  jura1978 >> nejsou jen ruzne velikosti,ale i ruzne druhy a to vcetne uchyceni.
                                                                                                                  Ten clanek je docela dobry,myslim,ze podstata veci je tam napsana.Jak uz nekdo napsal,je to urceno hlavne na lov z lode a ze brehu to neni tak jednoduche,jak by se mohlo zdat,pokud neni dostatecne silny proud,nepracuje to.

                                                                                                                    NXXXXXL - Profil | St 3.11.2010 16:18:17

                                                                                                                    MrKos >> trošičku si si zapřeháněl že :o}. Ono se o tomto způsobu moc nedozvíš a tak se nikdo nemůže divit když se tu na to téma něco objeví, že kdekdo hltá informace a pravda je, že ten článek není z nepodrobnějších.

                                                                                                                      Njura1978 - Profil | St 3.11.2010 16:05:26

                                                                                                                      major >> Já jsem to koupil v e-shopu firmy Milo Brno.Jinak se tomu říká žlutý pták a myslím že jsou dvě velikosti.

                                                                                                                        NMrKos - Profil | St 3.11.2010 15:54:19

                                                                                                                        Článek jsem prolítnul a pěkný. Docela se mi líbí jak tu zapůsobilo klasické " podáš prst a vezmou ruku ". V tomto případě tu ruku nevzali, ale všichni by chtěli jak vidno v diskuzi.
                                                                                                                        Ještě bych do článku přidal souřadnice kde sumci a štiky žijí, kde žerou a kalendář se zakroužkovaným nejlepším dnem ať se to prkýnko přece vyplatí.

                                                                                                                          NKrelde - Profil | St 3.11.2010 15:47:40

                                                                                                                          Google poradí, ale viděl jsem jen US obchody, cena od cca $18

                                                                                                                            Nmajor - Profil | St 3.11.2010 15:21:38

                                                                                                                            mohl by mi někdo poradit nějaký e-shop kde se to dá koupit.již kdysi jsem to sháněl,ale ....

                                                                                                                              NMichal G - Profil | St 3.11.2010 10:00:09

                                                                                                                              Ahoj,
                                                                                                                              trollingová deska funguje jako kormidlo, které díky proudu nebo pohybu lodi táhne nástrahu od lovícího. Podle síly proudu, délky vlasce a i "náklonu" desky se ustaví rovnováha a nástraha se fixuje v proudu.

                                                                                                                              Příklad (a všechny klipy okolo)
                                                                                                                              http://www.youtube.com/watch?v=dVxbvUcQXf0&feature=​related



                                                                                                                                Njarda 2004 - Profil | St 3.11.2010 9:59:22

                                                                                                                                Hezké ale rád bych kouknul na tu sestavu na suchu a lépe si představil jak to vlastně funguje přidej nějaké foto dík.

                                                                                                                                  Nemalat - Profil | St 3.11.2010 7:42:55

                                                                                                                                  Ahoj, pěkně napsáno, jen bych chtěl vědět, jak se kačena udrží na místě v proudu.

                                                                                                                                    Nrumi7 - Profil | St 3.11.2010 7:29:06

                                                                                                                                    TaH - >> čus,chtělo by to více vysvětlit,ještě nějakou fotku,nebo aspoň nějakej nákres.ať to pochopí každej........

                                                                                                                                      Nrybomil - Profil | St 3.11.2010 7:23:02

                                                                                                                                      Tak, přešně tak, tu vlastní funkci těch vodících destiček článek moc nepopisuje, takže pro neznalé to je nesrozumitelné. Ale myslím, že se dají vygůglovat někde i jíné popisy.
                                                                                                                                      Jak píše Láďa K, není to až tak jednoduché, aby to fungovalo ze břehu, protože prvotně vodící destičky jsou myslím určeny právě pro lov z lodě.
                                                                                                                                      Cena těch originálů vodících destiček, tedy za kus plastu taky není zrovna lidová.........čecháček si poradí.

                                                                                                                                        NLaďa K - Profil | St 3.11.2010 6:59:16

                                                                                                                                        Promiň mi kritická slova, ale ten článek, mimochodem pěkně napsaný, je o tom, jak dostat pomocí prkénka nástrahu dál od břehu. Čili celý vtip je v tom prkénku, ale o jeho instalaci, rozdílu mezi levým a pravým a tím, nač si dát pozor, je v Tvém článka žalostně málo.

                                                                                                                                          Nfacit - Profil | St 3.11.2010 1:17:39

                                                                                                                                          Mám rád tenhle typ článků ze kterých se lze něčemu přiučit, ale musím přiznat že jsem ho příliš nepochopil. Nějaký nákres by to chtělo.

                                                                                                                                            NXXXXXL - Profil | Út 2.11.2010 23:06:14

                                                                                                                                            Článek super, ale pár podrobností bych také uvítal

                                                                                                                                              NBlažík - Profil | Út 2.11.2010 21:46:31

                                                                                                                                              TaH - >> Ahoj, článek je hezký, jenom jsem zcela nepochopil, jak to vlastně drží na místě, mohl by jsmi mi to trochu upřesnit?