Vypouštění Luhačovické přehrady už pomalu začíná

Autor diskuse: antony - Profil , 13.12.2009
93 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NZd3ndA - Profil | Pá 18.12.2009 14:26:59

kam!kaze >> :-D Vyfotils to?

    NSádra - Profil | Pá 18.12.2009 11:09:54

    kam!kaze >> sice ta odpověď nebyla ma mne, ale nedá mi to. Upřesni prosím, kdo tu kuku tam sypal a jak velké množství. Už jsem tu taky četl něco o vlečkách krmení. Prostě není pravda že by to bylo na příkaz Mika.

      Nkam!kaze - Profil | Pá 18.12.2009 2:32:00

      Zd3ndA >> ANO.Viděl jsem těsně před závody nasypání velkého množství nevařené kukuřice do nádrže Luhačovice.

        NLee-Haney - Profil | Čt 17.12.2009 21:22:31

        Sádra >> Základní rozdíl je v tom že za cenu povolenky v Mrs můžeš chytat na x revírech,kdežto u vás jen na jednom i když dobře zarybněném.Cenu povolenky bych ani tak neřešil,to je věc luhačovického spolku a když jsou lidé ochotni to zaplatit tak proč ne.Tady se lidem spíš nelíbí co se děje okolo i když po tom jim může být taky prd....

          NSádra - Profil | Čt 17.12.2009 19:53:11

          kam!kaze >> Zatím to vypadá, že se přehrada vypouštět bude. Že to pěkně hráhne do peněženky tomu teda věř. Ono stačilo že se měla vypouštět na podzim - úbytek hostů na chatě a menší návštěvnost. Pokud znáš ceny povolenek pro nečleny třeba MRS, tak nehorázně drahší denní povolenka do Luhačovic o 50 Kč a týdenní o 300 Kč má výhodu v tom, že máš možnost chytat non-stop a na den dva kapry. Tím ale neříkám, že jsou ceny MRS jsou drahé nebo levné, jsou prostě takové. No a místní se teď budou rozmyslet, jestli si ji koupí nebo ne. Nikdo je k tomu nenutí.
          Překrmování před závody bude určitě pravda. Je podloženo zaručenou zprávou od jedné paní co šla okolo a říkala to. Nebylo by lepší vysadit méně před závody, hned po závodech navézt další aby vysbírali co tam rybáři naházeli.

            NZd3ndA - Profil | Čt 17.12.2009 16:32:22

            kam!kaze >> A ty jsi viděl na jak se ty ryby předkrmují?

              Nmpmaik - Profil | Čt 17.12.2009 6:29:58

              kam!kaze >> Přečti si nejdřív tu bleskovku .... Je tam jasně napsáno :

              ZLÍN - Hejtman Zlínského kraje Stanislav Mišák (ČSSD) převzal v pátek od ministra zemědělství Jakuba Šebesty dokument, který potvrzuje podporu projektu vyčištění přehrady v Luhačovicích částkou 137 milionů korun. Práce by měly být zahájeny už počátkem příštího roku.

              a že se vypustí v březnu, čištění červen-září a napuštění v říjnu. Což předpokládá že celý rok se povoleky asi prodávat nebudou :-)))

                Nkam!kaze - Profil | Čt 17.12.2009 0:55:49

                Zd3ndA >> Ach jo.Ty jsi takový zatím mladý trouba co vše ještě vidí trochu divně.O úrovni vedení MO v Luhačovicích tady (a nejen tady) bylo napsáno už hodně věcí.A většina bohužel nevyzněla moc lichotivě.Jejich hlavní ukázkou profesionality a úrovně jsou hodně medializované závody na nádrži Luhačovice.Ten kdo dopustí takovou zhovadilost,kde se čachruje s lovnými místy,překrmují se ryby před závody atd atd nemůže být v pohodě.Malda má 100% pravdu!

                  Nkam!kaze - Profil | Čt 17.12.2009 0:48:05

                  MO nedostala grant na podzim,takže pochybuji o nějakém vypouštění na jaře,kdy začíná sezona.to by místním hodnostářům asi hodně hráblo do peněženek.Pár měsíců bez prodeje povolenek za nehorázné prachy.

                    Njarda 2004 - Profil | Čt 17.12.2009 0:41:40

                    VYDRA-56 >> Je to smutné ale je to tak. Jen ´jednou bych chtěl vidět jednu z těch rekordních ryb na fotce. Ale to zřejmě nehrozí jen lži klamavá reklama a zase lži a lež je hlavním nástrojem téhle party.

                      NVYDRA-56 - Profil | St 16.12.2009 23:54:42

                      Vypuštěná by měla být na jaře příštího roku,ale ten kapr je jen sen některých.........

                        Nmasař007 - Profil | St 16.12.2009 23:42:40

                        Koukám, jak tady laškujete o 106. Jinak kdy bude ta nádrž prázdná? Pozve dotyčná MO nějakou TV aby se pochlubili tím kaprem?

                          NVYDRA-56 - Profil | St 16.12.2009 22:52:38

                          jarda2004 Máš ve všem pravdu.

                            NLee-Haney - Profil | St 16.12.2009 22:05:07

                            may >> Aby jsme si rozuměli.Dotyčného nehaním,pouze říkám že pro mě je to pouhé jméno lovce který drží rekord.Budiž mu přáno,ale to je z mojí strany asi tak vše....

                              Nmay - Profil | St 16.12.2009 21:01:17

                              Lee-Haney- pokud budu mít pocit že se mám potentovat s Pana Bláhy tak to udělám ,nebot jemu ty Lee Haney nemůžeš ani k palci u nohy čuchnout.A PAN není titul to je slušné oslovení.Bud zdráv končím debatu .

                                NLee-Haney - Profil | St 16.12.2009 20:22:32

                                may >> Aby ses z těch titulů nepotento....

                                  Nmay - Profil | St 16.12.2009 18:48:24

                                  Malda 512- jen upřesnění k těm štikám, mistr Bláha chytil 9.12 1979 na LIPNE štiku 25.40kg a 138cm a po 3 letech byla uznana jako světový rekord,s upřesněním chycená na udici a zdolaná regulérním způsobem.Pokud poučuješ mládež dávej přesné informace a pokud použiješ jmeno BLAHA tak s úctou PAN Blaha.Bud zdráv .

                                    NTAV - Profil | St 16.12.2009 18:22:08

                                    Malda512 >> Já proti tobě taky ne...

                                      NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 18:10:52

                                      TAV >> tav >> já ti kašlu na nějaký smailiky. protože tady n mrku je opravování textů velmi oblíbená záležitost. ale jinak proti tobě nic nemám. takže pohoda.

                                        NTAV - Profil | St 16.12.2009 16:25:20

                                        Malda512 >> Klidně to napiš, ty asi nechápeš, že já to píšu v nadsázce... proto je tam smajlík...

                                          NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 16:22:50

                                          TAV >> tav >> kdybych se měl chovat jako ty tak bych ti napsal že si máš vyplnit kartu když mně opravuješ. ale mně to je fuk co tam,máš.

                                            NTAV - Profil | St 16.12.2009 16:17:34

                                            Malda512 >> Já je nesrovnávám, já jen říkám, že v tomto případě je to to samé. Jenže já jsem za celou dobu tady nepoužil jediné nadávky... S tou štikou je to pravda, jen to s mým příspěvkem nemělo co dělat. Jinak světovÝm..., když tak :-))

                                              NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 16:12:25

                                              jarda 2004 >> zdravím tě. tak je to tu zase. třeba se ještě dočkáme . třeba se u výlovu budou podávat metrové klobásy .
                                              ale to od tebe nebylo hezké co jsi napsal o luhačovicích. ted se zvedne vlna nevole. ale právě proto že to co jsi napsal je do jediného písmenka v tvém textu pravda. a proto jsou luhačovice stále trnem v oku rybářům kteří si umí spočítat kolik je 1 a 1. ti natvrdlí a mo luhačovice nakažení a potom hrstka opilců lteří se učastní závodů budou stále zatvrzelí.

                                                NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 16:11:11

                                                TAV >> tav >> už se nedivím těm mladej klukům že se do tebe naváží. ty jsi asi z jiné planety. jak můžeš srovnávat evropský rekord s světovím? nejde jen o kapra ale všeobecně. a s tou štikou jsi vedle ty. ale to je fuk. a podle toho jak se tady předvádíš ty dospělí člověče usuzuji že jsi pěkně zamindrákovanej. ale jo nadávej tady mladým klukům .

                                                  Njarda 2004 - Profil | St 16.12.2009 16:06:25

                                                  Tady je chytrejch jak svatejch na mostě. Jinak diskuze o ničem Luhačovice nemá cennu řešit celá místní smetánka je banda birokratů co na rybách akorát dolují peníze a to za jakou koli cenu a ten prolhanej šášula co to celé organizuje to je opravdu vrchol demence.

                                                    Nfanatik - Profil | St 16.12.2009 15:03:41

                                                    TAV >> A kolik je tobě ? ( já končím jen u tématu )
                                                    ps. jen aby to s tvou hlavou nevypadalo stejně jako s kartou.to já ovšem nemohu posoudit

                                                      Nfanatik - Profil | St 16.12.2009 15:02:09

                                                      Malda512 >> Právě proto, že o tom moc nevím, s diskusí končím

                                                        NTAV - Profil | St 16.12.2009 14:57:44

                                                        Enšpígl >> fanatik >> O blci bych být tebou nemluvil. Ty jsi nějaké 13-leté děcko, které neví o světě ani o rybách skoro nic, protože ty nemáš ani tušení o co tady jde a reaguješ na to, že napíšu pravdu, skutečně jako 13-letý spratek. Takže se starej o sebe a do mé karty tě vůbec nic není, je to snad povinnost? Kvůli tobě to určitě dělat nebudu. A to je to poslední co jsem ti napsal, protože nemám ve zvyku hádat se s malými dětmi... PS: Není důležité co máš v kartě, ale v hlavě. A u tebe to není nic extra...

                                                          NTAV - Profil | St 16.12.2009 14:46:11

                                                          Malda512 >> Počkej, děláš si mě srandu, že jo? Světový rekord kapra je 91 lbs z jezera Graviers... Chceš mi snad tvrdit, že Francie není Evropa? Mysli hlavou, člověče! http://lukemoffatt.com/carp/carp_scarredfish.shtml​​ Koukni se na ten link, protože tuhle rybu zná snad každ trochu informovaný kaprař. A tím, že hospodář řekl, že se tam chytí evropský rekord - to znamená, že se tam vyloví větší ryba, než je tato. Což je samozřejmě nesmysl. Ale spíš si myslím, že hospodář nemá ani Ahnung a jenom plácá nesmysly... Tvoje poznámky o štice jsou zcela mimo mísu...

                                                            NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 14:42:37

                                                            Enšpígl >> fanatik >> nikdo tě nevyhazuje. ale pokud se zapojuješ do diskuze tak by jsi měl ohledně daného ténatu něco vědět. jinak si piš co chceš je to tvoje svobodné rozhodnutí

                                                              Nfanatik - Profil | St 16.12.2009 14:00:22

                                                              Malda512 >> pokud ho znáš tak, tak ti nikdo nemá právo do toho kecat. Jinak já tuhle diskusi opouštím a půdju tam, kde tomu víc rozumím.

                                                                NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 0:15:56

                                                                Lee-Haney >> To ted nevím přesně ohledně té štiky. Al uváděl jsem jen příklad.
                                                                Jinak nemám co dodat k tvému textu. Kdybys byl autor otázky tak bys měl okamžitě poděkování.

                                                                  NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 0:14:17

                                                                  Enšpígl >> fanatik >> Musím tě zklamat ale bohužel ano.

                                                                    NMalda512 - Profil | St 16.12.2009 0:13:22

                                                                    Zd3ndA >> Tady se právě ukázal tvůj velmi mladej věk. ale to je fuk. Kdybys mně trochu znal z Mrku tak bys věděl že já s hospodáře zcela určitě strach nemám. A věř mně že já rozhodně nepatřím mezi ty kteří jsou hrdiny za klávesnicí. Pro mně není žádný problém se s tím blbem potkat. Jenže by to dopadlo asi tak jak na závodech v Luhačovicích.Když jsem mu chtěl sdělit pár věcí co se mně nelíbili tak skoro ze strachu utekl. Je to idiot, A píšeš že by jsi mně chtěl vidět v jeho funkci? ( problém je to že ty vůbec ale vůbec nechápeš souvislosti a jen tady hloupě plácáš nesmyly, ale vzhledem k tvému věku ti to nemám za zlé). Asi takto. Jsou hospodáři kteří se starají o revír za učelem toho aby jak rybáři tak ryby byli spokojené/í. Ale dotyčný hospodář se stará pouze oto aby bylo jejích bankovní konto spokojené. A v tom je hlavní rozdíl a také to co ti uniká A pokud HOSPODAŘ řekne do médii že má na revíru kapra přes 40kg tak je bud fakt totální magor a nebo vůbec neví co mluví. Tady ti dám fotečku abys pochopil jaký hovado je hospodář.
                                                                    Jedná se o Luhačovické závody.

                                                                      NLee-Haney - Profil | Út 15.12.2009 22:47:30

                                                                      N Malda512 - ® Út 15.12.2009 21:19:33
                                                                      No a nemyslel to Tav tak že Evropský rekord kapra je zároveň světovým?
                                                                      Ohledně toho světového rekordu by mě zajímalo zda se jedná o štiku či muskalungu.


                                                                      No k tématu.Pořád nechápu proč pořád řešíte jak to je v Luhačovicích na pytel.Myslím si že se stačí podívat na fotky ze závodů a každý pochopí sám proč tam nejezdit teda aspoň na závody.Povolenka odpovídá kvalitě zarybnění.No přeci když tam plave ten světový rekord který svět neviděl tak má snad právo si nacenit povolenku ne?To by se vám hodilo chytat 40 kilové kapry za 100ku na den.....

                                                                        Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 22:25:14

                                                                        Malda512 >> Po větu vynemáte ani.......... ti musím dát zapravdu. souhlasím, práva mrku se mají respektovat. musím se tě však zeptat na jednu věc. Znáš ptoho hospodáře osobně že tohle o něm tvrdíš ?

                                                                          NZd3ndA - Profil | Út 15.12.2009 22:05:35

                                                                          Malda512 >> A proč se s hospodářem nesejdeš na neřekneš to co si o něm myslíš do očí? Za klávesnicí je hrdina každý :). Chtěl bych vidět tebe v té funkci...

                                                                            Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 22:01:00

                                                                            axcat >> Za1) neříkám že tav je špatný rybář a že má nachytáno 3x víc než já je možné, za 2) nikde jsem neřekl že jsem inteligent a za 3)vím že iformace na mé kartě jsou lehce zpochybnitelné, protože nemám žádné fotografie.

                                                                              NZd3ndA - Profil | Út 15.12.2009 21:59:16

                                                                              axcat >> Ale když neví jak se jmenuje, v jakém roce se narodil kde bydlí a co má za pruty je mu to hovno platné :)

                                                                                NZd3ndA - Profil | Út 15.12.2009 21:55:59

                                                                                TAV >> zato u tebe nikdo neví kdo jsi :-)

                                                                                  Naxcat - Profil | Út 15.12.2009 21:54:45

                                                                                  Enšpígl >> fanatik >> a co když TAV je rybář co ma nachytáno 3krat tolik než ty za život ??!! kdo ma co zdokonalovat???? vyplněna karta neznamena že jsi inteligent :)D

                                                                                    NMartimo - Profil | Út 15.12.2009 21:53:31

                                                                                    Enšpígl >> fanatik >> no to jo ale asi nejakeho tydyta co ani neumi napsat nic o sobe bo se za sebe stydi ze nema vybavu nebo nic neumi ....

                                                                                      Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:50:49

                                                                                      Martimo >> kartu má vipilovat tav nebo já ?

                                                                                        NMartimo - Profil | Út 15.12.2009 21:47:59

                                                                                        Enšpígl >> fanatik >> tak ja myslim ze lepsi nez TAV to ma snad kazdy:-) ale tak zaregistrovat se a nenapsat nic do karty a pak tu podavat nejake nazory a urazet je ubohe (viz TAV)....verim ze tu kartu casem vypilujes :-)

                                                                                          Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:43:25

                                                                                          Martimo >> já vím nic moc, mám co zdokonalovat, ale pořád lepší než TAV

                                                                                            NMartimo - Profil | Út 15.12.2009 21:39:47

                                                                                            Enšpígl >> fanatik >> ty tam toho teda mas k pocteni :-)

                                                                                              Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:35:21

                                                                                              Malda512 >> podívej se na můj profil. Informace jsou pravdivé. jen mi chybí fotka.

                                                                                                NMartimo - Profil | Út 15.12.2009 21:29:45

                                                                                                tak kurna at tam ten rekord je nebo neni je to nejlepe zarybnena voda v okruhu 50km kolem luhacovic....skoda ze tam nemaji povolenku chyt a pust slevnenou a ze ta normalni stoji 450 kc.ale na druhou stranu kdyby byla levnejsi tak to tam masarky vymlati raz dva....jezdim tam rad...i za ty penize kde jinde je prijemnejsi posezeni?a ty holky co sportuji v lete na stezce to je balzam na oko :-)

                                                                                                  NMalda512 - Profil | Út 15.12.2009 21:27:22

                                                                                                  Enšpígl >> fanatik >> A ty jsi kdo?

                                                                                                    NMalda512 - Profil | Út 15.12.2009 21:26:29

                                                                                                    Zd3ndA >> Fanatik- chlapci nebudu vás posuzovat podle věku , ale nelíbí se mně že tady vykřikujete něco ohledně posuzování lidí z karty.( To jak se tady navážíte do Tava) To jak si kdo vyplní kartu je jenom jeho věc. Pravidla Mrku to dovolují a vy to respektujte. Zcela určitě vím to že vy nemáte ani páru ohledně Luhačovického obhospodařování. Hospodář Luhačovic je jen primitiv ,kterého nezajímá revír ale to jak na něm vytřískat co nejvíce peněz( viz. závody¨a dále je to turbo-blb ( a to se držím ve slušnosti) který plácá nesmysli . To on zdělil médiím že se tam nachází kapr který překoná světovej rekord. Jednalo se pouze oto tam dostat lidi a z nich peníze. Takové lidi by měli ze svazu okamžitě vyhodit. Je to bolševík.

                                                                                                      Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:22:52

                                                                                                      Lidi, to neřešte když tav je nikdo, tak ze sebe může dělat blbce

                                                                                                        NMalda512 - Profil | Út 15.12.2009 21:19:33

                                                                                                        TAV >> to že řekl hospodář že tam bude rekordní kapr je pravda. Ale pravdu nemáš ty v tom že světovej a evropskej rekord je jedno a to samo. V tom je sakra rozdíl. Dám ti příklad. Evropský rekord ve váze štiky obecné drrží Češ. Jmenuje se Bláha a ulovená štika měla 137cm a 27 kg. Ale světovej rekord štiky je 45kg a 150cm.

                                                                                                          NMalda512 - Profil | Út 15.12.2009 21:15:28

                                                                                                          lojd >> to tam bude ale jedině tolstolobik. Ale to je fuk. Je zcela zbytečné zde něco rozebírat. Hospodář Luhačovické přehrady je ulhanej blb a ještě ktomu nevětší škodná na revíru.

                                                                                                            Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:12:09

                                                                                                            TAV >> Jéjej, nic ( nikdo ) nám začalo nadávat, tajemné síly se probudily?!

                                                                                                              NTAV - Profil | Út 15.12.2009 21:06:31

                                                                                                              Zd3ndA >> Už jsi se jednou ztrapnil v otázce ohledně Luhačovického závodu, takže zatím jsi tady za blba jenom ty a to hodně velkého, ty karto :-)) Ale jsi ještě malý kluk, to tě omlouvá...

                                                                                                                NZd3ndA - Profil | Út 15.12.2009 21:03:58

                                                                                                                Enšpígl >> fanatik >> No z toho co napsal vyplýva ze to je spíš ta druhá možnost :-)

                                                                                                                  Nfanatik - Profil | Út 15.12.2009 21:01:17

                                                                                                                  Zd3ndA >> souhlasím. kdzž si někdo neumí vyplnit kartu, tak ani nemohu posoudit jestlli je dotyčný někdo kdo ví anebo nějakej sprominutím blb

                                                                                                                    NZd3ndA - Profil | Út 15.12.2009 20:55:27

                                                                                                                    TAV >> Hmmm, jsi dobrý borec když tady nadáváš na adresu někoho a ani si neumíš vyplnit kartu, fakt king!!

                                                                                                                      NTAV - Profil | Út 15.12.2009 20:50:12

                                                                                                                      mpmaik >> Celkově vzato nechápu, jak takto vygumovaný člověk může dělat hospodáře...

                                                                                                                        Nlojd - Profil | Út 15.12.2009 20:28:39

                                                                                                                        Malda512 >> neboj urco ho v yfotim:),mam to jen kousek z domu nejakych 14km.max co tam bude tak si myslim ze bude kolem 25Kg.

                                                                                                                          NMalda512 - Profil | Út 15.12.2009 20:26:16

                                                                                                                          Sláva- uvidíme největšího kapra na světě.

                                                                                                                            Nmpmaik - Profil | Út 15.12.2009 20:21:17

                                                                                                                            Sádra >> Asi moc ne , pokud píšeš odklad na neurčito , tak to asi znamená že jste to věděli ale nevěděli jste jen přesný termín . Ale podle tvého prvního příspěvku ,,Rybáři v Luhačovicích se o vypouštění dozvěděli v pátek na tiskové konferenci." ne že se dozvěděli nový termín . To znělo tak jako by jste nic netušili a teď jste z toho překvapený :-)))))

                                                                                                                              Nmpmaik - Profil | Út 15.12.2009 20:12:25

                                                                                                                              TAV >> Já to chápu :-)))) To byla citace :-))

                                                                                                                                NSádra - Profil | Út 15.12.2009 20:03:37

                                                                                                                                lojd >> Zamluvit není koupit. Stejně by ji platil a byla by mu předána nejdřív v únoru!

                                                                                                                                  Nlojd - Profil | Út 15.12.2009 19:47:54

                                                                                                                                  Sádra >> vcera jsem stim dotycnym mluvil a kdyz sem mu rekl ze povolenku nedostane ze se to bude vypostet tak tomu nechtel verit a rikal ze je to blbost ze ji ma jistou.tak potom nevim

                                                                                                                                    NSádra - Profil | Út 15.12.2009 19:40:39

                                                                                                                                    lojd >> Ještě ve čtvrtek jsme nevěděli že se bude přehrada vypouštět na jaře.
                                                                                                                                    Napsal jsi ,,a to si vem ze prodavaji povolenky na pristi rok,jsem zvedav co stim ted udelaji". Takže to chápu tak, že ji někdo má koupenou a každý kdo to četl si to taky myslel. Takže jeden kamoš povídal. :-)
                                                                                                                                    mpmaik - já jsem v obraze, věř tomu. Měla se vypouštět v září. Celý rok se o tom mluvilo. Bohužel, pak se nesehnali peníze a odklad na neurčito. Bohužel není všechno pravda co se napíše. Několikrát už bylo v médiích ,,přehrada se vypouští a bude se čistit".

                                                                                                                                      Ncindy - Profil | Út 15.12.2009 18:27:15

                                                                                                                                      mpmaik >> Zaspal jsi dobu, mezi tím bylo oznámeno, že se vypouštet nebude.

                                                                                                                                        NTAV - Profil | Út 15.12.2009 18:22:38

                                                                                                                                        mpmaik >> Světový a evropský rekord je ten samý, chápeš? Prostě řekl, že tam bude kapr nad 40 kg a udělal ze sebe blbce...

                                                                                                                                          Nmpmaik - Profil | Út 15.12.2009 15:59:14

                                                                                                                                          Sádra >> Aha rybáři v Luhačovicích se to dozvěděli v pátek ???????? A proč se to tu řešilo už před několika měsíci ???? A ten váš předseda či co to je , avizoval evropskej nebo možná až světovej rekord kapra při vypouštění na konci roku 2009 asi proč ?? :-)))) Asi jsi jedinej kdo to asi nevěděl :-))))

                                                                                                                                            Nlojd - Profil | Út 15.12.2009 15:44:45

                                                                                                                                            Sádra >> Tak ja jen ze kamos uz ji ma teda spis mel zamluvenou.

                                                                                                                                              NSádra - Profil | Po 14.12.2009 21:04:46

                                                                                                                                              Jen upřesním. Rybáři v Luhačovicích se o vypouštění dozvěděli v pátek na tiskové konferenci. Nic bližšího ještě neobdrželi písemně. Teď by to měla už být konečně pravda.
                                                                                                                                              Zatím o tom co se bude sadit po vyčistění a jak to přesně bude jsou jen a jen řeči.

                                                                                                                                              loid - ,,prodávají povolenky na příští rok" - a kde a komu ji někdo prodal? Tu povolenku bych rád viděl! Povolenky se prodávají nejdříve v únoru.

                                                                                                                                              Budu se snažit tady informovat co probíhá okolo vypouštění přehrady. Zatím je stav vody stejný.


                                                                                                                                                Njova12 - Profil | Po 14.12.2009 20:47:17

                                                                                                                                                Dám sem jen pro počteníčko 1% toho co je nutné zajistit pro případné dotace.
                                                                                                                                                Ministerstvo zemědělství
                                                                                                                                                Č.j.: 8466/08-15100
                                                                                                                                                Metodický pokyn pro organizační zabezpečení provádění zákona č. 360/2007 Sb., o státním rozpočtu České republiky na rok 2008, přílohy č. 11 – Závazná pravidla poskytování finančních prostředků v oblasti vod v roce 2008 a způsobu kontroly jejich užití, části 2 C „Podpora obnovy, odbahnění a rekonstrukce rybníků a zřizování vodních děl k ochraně před povodněmi a suchem“
                                                                                                                                                [podle § 102 odst. 1 písm. g) a j) zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon) ve znění pozdějších předpisů]
                                                                                                                                                A) Postup pro podávání a vyřizování nových žádostí
                                                                                                                                                1. Žádosti podle Závazných pravidel poskytování finančních prostředků v oblasti vod v roce 2008 a způsobu kontroly jejich užití (dále jen „Závazná pravidla“) se podávají ve stanoveném termínu na příslušný odbor zemědělské agentury Ministerstva zemědělství (dále jen „odbor ZA MZe“) následovně:
                                                                                                                                                - právnické osoby podávají žádost na odbor ZA MZe příslušný podle místa sídla právnické osoby,
                                                                                                                                                - podnikající fyzické osoby podávají žádost na odbor ZA MZe příslušný podle sídla zapsaného v evidenci zemědělského podnikatele.
                                                                                                                                                2. Žádosti se podávají na předepsaných formulářích a s náležitostmi uvedenými v bodě 4.
                                                                                                                                                3. Žádosti se podávají průběžně, nejpozději do 31. března 2008.
                                                                                                                                                4. Odbor ZA MZe přijatou žádost opatří razítkem (do příslušné kolonky formuláře G - viz část 3 Závazných pravidel) dokladujícím doručení žádosti a posoudí, zda splňuje všechny formální a věcné náležitosti dle Závazných pravidel, tj.:
                                                                                                                                                Žádost o poskytnutí podpory (dle formuláře G v části 3 Závazných pravidel), jejíž součástí jsou přílohy:
                                                                                                                                                - čestné prohlášení (dle formuláře H v části 3 Závazných pravidel),
                                                                                                                                                - technická zpráva (dle formuláře I v části 3 Závazných pravidel),
                                                                                                                                                - ověřená kopie osvědčení o zápisu do evidence zemědělského podnikatele (ne starší než 3 měsíce) s předmětem činnosti chov ryb, podle zákona č. 252/1997 Sb., o zemědělství, ve znění pozdějších předpisů (je-li žadatelem fyzická osoba nebo právnická osoba podnikající podle zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů), nebo
                                                                                                                                                1
                                                                                                                                                - zřizovací listina, respektive její ověřená kopie, uvádějící chov ryb mezi činnostmi provozovanými žadatelem (je-li žadatelem příspěvková organizace zřízená územním samosprávným celkem), nebo
                                                                                                                                                - statut, respektive jeho ověřená kopie, uvádějící chov ryb mezi činnostmi provozovanými žadatelem (je-li žadatelem vysoká škola či její organizační jednotka), nebo
                                                                                                                                                - výpis z registru ekonomických subjektů (je-li žadatelem právnická osoba, která není zapsaná v obchodním rejstříku),
                                                                                                                                                - doklad, že žadatel rybářsky hospodaří1) na více než 20 ha vodních ploch na základě vlastnického práva, nájemní smlouvy nebo jiného právního důvodu (tutéž plochu lze uplatňovat pouze jedenkrát, např. při bezpodílovém spoluvlastnictví rybníků) (nepředkládá se pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. d),
                                                                                                                                                - doklad hospodářské evidence o chovu ryb na předmětu podpory podle zvláštního právního předpisu,1) prokázaný za období minimálně posledních tří let, podepsaný žadatelem (je-li žadatelem fyzická osoba), nebo podepsaný statutárním orgánem nebo členem statutárního orgánu s otiskem razítka právnické osoby (nepředkládá se pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. c),
                                                                                                                                                - doklad o vlastnictví, nájmu nebo o jiném právním vztahu k vodnímu dílu (pozemkům dotčeným stavbou – pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. c), doložený výpisem z katastru nemovitostí (list vlastnictví) a snímkem katastrální mapy, ne staršími než 3 měsíce; ve výpisu bude pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. a), b) a d) uvedeno: druh pozemku - vodní plocha, způsob využití - rybník, nebo vodní nádrž umělá,
                                                                                                                                                - doklad o registraci žadatele k dani z přidané hodnoty, respektive jeho čitelná kopie (je-li žadatel jejím plátcem),
                                                                                                                                                - stanovisko správce příslušného povodí2) (státního podniku Povodí) k připravované akci, respektive jeho čitelná kopie (nepředkládá se pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. d) v případě, že akce nebude podléhat stavebnímu povolení),
                                                                                                                                                - stanovisko správce vodního toku pod vodním dílem k připravované akci (nebo doložení skutečnosti, že určeným správcem tohoto vodního toku je žadatel),
                                                                                                                                                - stanovisko (respektive jeho čitelná kopie) věcně a místně příslušného vodoprávního úřadu3), v jehož správním území se předmět podpory nachází, ve kterém bude uvedeno, zda akce, na kterou se vztahuje žádost, bude podléhat ohlášení nebo stavebnímu povolení,
                                                                                                                                                - odpovídající vyjádření (rozhodnutí, stanovisko) věcně a místně příslušného orgánu ochrany přírody4), v jehož správním území se vodní dílo nachází, nebo bude nacházet, k připravované akci,
                                                                                                                                                - kopie posudku o potřebě, popřípadě návrhu podmínek provádění technickobezpečnostního dohledu (dle § 61 zákona č. 254/2001 Sb.) v případě, že se jedná o změnu stavby vyžadující stavební povolení,
                                                                                                                                                1) § 3 nebo § 11 zákona č. 99/2004 Sb., o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů (zákon o rybářství).
                                                                                                                                                2) § 54 zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), ve znění pozdějších předpisů
                                                                                                                                                3) § 15 zákona č. 254/ 2001 Sb.
                                                                                                                                                4) § 75 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů.
                                                                                                                                                2
                                                                                                                                                - návrh manipulačního a provozního řádu s rozčleněním prostor rybníka či vodní nádrže,
                                                                                                                                                - výškopisné a polohopisné zaměření dna rybníka nebo vodní nádrže před započetím těžby sedimentu (podélný řez a příčné řezy ve vzdálenosti max. 40 metrů), stanovení průměrné výšky sedimentu a odhad kubatury sedimentu, vše provedené odborně způsobilou osobou5) (tyto náležitosti pouze pokud je požadována podpora na odbahnění rybníka),
                                                                                                                                                - doložení interpretovaných údajů (zpracovaných ve formě příčných a podélných profilů, vrstevnicových plánů a kubatur) z metod radarového či sonarového měření vrstvy sedimentu, provedených odborně způsobilou osobou5) - v případě, že uváděná vrstva sedimentu převyšuje průměrnou výšku 80 cm,
                                                                                                                                                - kopie protokolu z místního šetření o rozsahu povodňových škod (vztahujícího se k akci), který byl vypracován podle metodiky stanovené ministerstvem (pouze pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. d),
                                                                                                                                                - formuláře S05 110, S05 120, S05 140, S05 143, S05 150 a S05 1606) (doložení na formulářích RA dle vyhlášky č. 560/2006 Sb. nebude hodnoceno jako nesplnění podmínek).
                                                                                                                                                5. Je-li žádost neúplná nebo obsahuje zjevně chybné údaje, příslušný odbor ZA MZe ji spolu s výzvou k odstranění nedostatků a s uvedením důvodů vrátí doručenkou žadateli do 7 kalendářních dnů ode dne doručení. Ve výzvě k odstranění nedostatků musí být žadatel poučen o povinnosti doručit veškeré doplňující doklady do 30 dnů ode dne doručení výzvy.
                                                                                                                                                6. Nedojde-li k odstranění všech nedostatků v žádosti žadatelem do 30 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy (doloženo doručenkou), odbor ZA MZe žádost zamítne a kopii zamítacího dopisu zašle na Ministerstvo zemědělství (dále jen „MZe“) – odbor programového financování ve vodním hospodářství (dále jen „OPFVH“).
                                                                                                                                                7. Odbor ZA MZe doručí žádosti, které splňují formální a věcné náležitosti, spolu s dopisem, v němž bude uveden soupis předávaných žádostí (žadatel, název rybníka, číslo programu či podprogramu a seznam příloh), do 7 kalendářních dnů na OPFVH.
                                                                                                                                                8. OPFVH na základě posouzení žádosti, pokud žádost splňuje náležitosti dle Závazných pravidel, a jsou-li zajištěny finanční prostředky na její realizaci, vyzve žadatele k dodání Doplňku žádosti pro projednání (pro vydání rozhodnutí) registrované akce v programu ministerstva (dále jen „Doplněk“) – formulář J v části 3 Závazných pravidel, jehož součástí budou přílohy:
                                                                                                                                                - u veřejných zakázek (§ 7 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách) vyplněné formuláře dle vyhlášky č. 330/2006 Sb., o uveřejňování vyhlášení pro účely zákona o veřejných zakázkách, a doklad o jejich uveřejnění (předkládají se pouze formuláře, které se vztahují na použitý druh zadávacího řízení),
                                                                                                                                                - zadávací dokumentace veřejné zakázky,
                                                                                                                                                5) § 5 zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, nebo
                                                                                                                                                § 13 zákona č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů.
                                                                                                                                                6) Vyhláška č. 560/2006 Sb., o účasti státního rozpočtu na financování programů reprodukce majetku.
                                                                                                                                                3
                                                                                                                                                - návrh smlouvy o dílo,
                                                                                                                                                - položkový rozpočet akce potvrzený zhotovitelem,
                                                                                                                                                - výškopisné a polohopisné zaměření dna rybníka nebo vodní nádrže provedené nejdříve po 30 dnech od vypuštění rybníka nebo vodní nádrže, avšak před započetím těžby sedimentu (ve stejných profilech jako u zaměření, které tvoří základní náležitost žádosti), upřesnění průměrné výšky sedimentu a upřesnění odhadu kubatury sedimentu, vše provedené odborně způsobilou osobou5) (pokud je požadována podpora na odbahnění rybníka). Tyto náležitosti není potřeba znovu předkládat, pouze pokud měření předložené jako základní náležitost žádosti dle části 2 C odst. VII. bylo provedeno v době, kdy rybník nebo vodní nádrž byly vypuštěny déle než 3 měsíce,
                                                                                                                                                - pravomocné stavební povolení nebo ohlášení,
                                                                                                                                                - pravomocné rozhodnutí o povolení k nakládání s povrchovými vodami k užívání těchto vod v rybníku nebo vodní nádrži, která je předmětem podpory, pro chov ryb za účelem podnikání7) (nepředkládá se pro předmět podpory dle části 2 C odst. I. písm. c),
                                                                                                                                                - hydrotechnický posudek bezpečnostních přelivů a bezpečnostních a výpustných zařízení vodního díla (nebo posudek bezpečnosti vodního díla při povodni8)), zpracovaný autorizovanou osobou5),
                                                                                                                                                - návrh manipulačního a provozního řádu s rozčleněním prostor9) rybníka či vodní nádrže a se stanoviskem správce vodního toku pod vodním dílem,
                                                                                                                                                - údaje o nakládání s vytěženým sedimentem a o jeho uložení,
                                                                                                                                                - údaje o pozemcích, na které bude vytěžený sediment ukládán, tj. snímky katastrálních map a výpis z katastru nemovitostí (případně informace o parcelách), ne starší než 3 měsíce, vše potvrzené katastrálním úřadem, dále souhlas uživatelů příslušných pozemků s ukládáním sedimentu,
                                                                                                                                                - formuláře S05 upravené podle výsledků zadání veřejné zakázky10),
                                                                                                                                                - tabulka parametrů sledovaných u jednotlivých akcí (dle formuláře I str. 2 v části 3 Závazných pravidel).
                                                                                                                                                OPFVH zároveň oznámí maximální výši dotace a termín dodání výše uvedených dokladů.
                                                                                                                                                9. Po dodání Doplňku jej OPFVH posoudí a vydá Rozhodnutí o poskytnutí dotace (dále jen „Rozhodnutí“) nebo žádost zamítne.
                                                                                                                                                10. Nedílnou součástí Rozhodnutí jsou Podmínky čerpání výdajů státního rozpočtu (dále jen „Podmínky čerpání“).
                                                                                                                                                11. Rozhodnutí se vyhotovuje v šesti vyhotoveních, z nichž každé má platnost originálu. Rozhodnutí obdrží příjemce dotace 2x a útvar MZe, který Rozhodnutí vydal, 4x. Současně s Rozhodnutím budou vydány příslušné podklady pro čerpání finančních prostředků.
                                                                                                                                                7) § 8 zákona č. 254/2001 Sb.
                                                                                                                                                8) TNV 75 29 35 – Posuzování bezpečnosti vodního díla při povodni.
                                                                                                                                                9) ČSN 73 65 15 Názvosloví hydrotechniky – Vodní nádrže.
                                                                                                                                                10) Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
                                                                                                                                                4
                                                                                                                                                12. V případě, že žadatel zjistí, že není schopen zabezpečit realizaci akce v souladu s obsahem Rozhodnutí11), (není schopen dodržet závazné technicko-ekonomické, časové a finanční parametry akce uvedené v Rozhodnutí, nebo není schopen dodržet pravidla pro úhradu faktur za provedené práce a dodávky uvedené v Rozhodnutí, či není schopen dodržet obsah a formu předávání informací o průběhu realizace akce uvedené v Rozhodnutí, nebo není schopen dodržet další podmínky čerpání výdajů státního rozpočtu uvedené v Rozhodnutí), neprodleně o tomto zjištění informuje OPFVH a současně předloží návrh na změnu Rozhodnutí. OPFVH ve lhůtě 30 dnů ode dne doručení žádosti provede změnu Rozhodnutí nebo žádost zamítne. Návrh žadatele na takovou změnu či doplnění Rozhodnutí nezakládá právní nárok na vydání změnového Rozhodnutí.
                                                                                                                                                13. Nesplní-li žadatel povinnosti vyplývající z vydaného Rozhodnutí, může MZe od poskytnutí dotace ustoupit. V tomto případě neproplatí smluvenou částku dotace žadateli a tuto skutečnost oznámí příslušnému finančnímu úřadu a žadateli.
                                                                                                                                                B) Provádění kontrol a postup při zjištění porušení podmínek Závazných pravidel
                                                                                                                                                1. OPFVH provádí kontroly plnění účelu, na který byly finanční prostředky poskytnuty.
                                                                                                                                                2. OPFVH vyhotoví z provedených kontrol protokoly, jejichž kopie budou předány na odbor auditu a supervize.
                                                                                                                                                3. Bude-li zjištěno nedodržení podmínek stanovených v Závazných pravidlech nebo v Rozhodnutí, či v případě uvedení nepravdivých údajů ze strany příjemce finančních prostředků, OPFVH ohlásí tuto skutečnost finančnímu úřadu,
                                                                                                                                                4. Body 1-3 není dotčena činnost Nejvyššího kontrolního úřadu, finančních úřadů a dalších kontrolních orgánů.
                                                                                                                                                C) Organizační zajištění
                                                                                                                                                1. Odbor ZA MZe zajistí:
                                                                                                                                                • kontrolu formálních a věcných náležitostí žádosti dle bodu 4 v části A) tohoto Metodického pokynu,
                                                                                                                                                • vrácení žádosti a průkazné vyzvání žadatele do 7 dnů ode dne doručení v případě zjištění její neúplnosti nebo uvedení zjevně nesprávných údajů. Žádost se vrátí žadateli doručenkou s uvedením závad spolu s výzvou k odstranění nedostatků,
                                                                                                                                                • zamítnutí žádostí, které nesplňují podmínky odstavců III. – V. části 2C Závazných pravidel,
                                                                                                                                                11) § 5 odst. 1 vyhlášky č. 560/2006 Sb.
                                                                                                                                                5
                                                                                                                                                • předání žádostí v uvedených termínech na OPFVH, včetně soupisu předávaných žádostí.
                                                                                                                                                2. OPFVH zajistí:
                                                                                                                                                • provedení formální a věcné kontroly žádostí přijatých od ZA MZe,
                                                                                                                                                • posouzení žádostí v souladu se Závaznými pravidly, včetně odborného posouzení (za účasti externích expertů) věcných náležitostí žádosti,
                                                                                                                                                • vydání výzvy k dodání Doplňku, event. výzvy k odstranění nedostatků,
                                                                                                                                                • přijetí a posouzení Doplňku,
                                                                                                                                                • vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace a příslušných podkladů pro čerpání finančních prostředků,
                                                                                                                                                • dodržení způsobu výpočtu a výše podpory stanovených Závaznými pravidly a limitu finančních prostředků na odbahnění rybníků schválených státním rozpočtem,
                                                                                                                                                • oznámení o zamítnutí žádosti z důvodu nedostatku finančních prostředků, popřípadě jiného důvodu,
                                                                                                                                                • archivaci všech doručených a odeslaných písemností (žádosti, výsledky výběrového řízení, rozhodnutí, projektové dokumentace, atd.). Výše uvedená archivace se nevztahuje na žádosti, které byly zamítnuty a žadatel požádal o jejich vrácení,
                                                                                                                                                • kontrolní činnost spočívající v provádění namátkové kontroly vybraných žadatelů – příjemců dotace z hlediska účelnosti a oprávněnosti poskytnuté dotace při splnění technických podmínek stanovených v žádosti,
                                                                                                                                                • bezodkladné oznámení o porušení Závazných pravidel žadatelem příslušnému finančnímu úřadu,
                                                                                                                                                • poskytování informací v rozsahu svých kompetencí žadatelům, kontrolním orgánům, popřípadě státním úřadům v rozsahu jejich působnosti.
                                                                                                                                                3. Příjemce dotace zajistí:
                                                                                                                                                doložení požadovaných dokladů po obdržení výzvy k dodání Doplňku, v termínu stanoveném OPFVH,
                                                                                                                                                otevření běžného účtu u místně příslušné pobočky banky před vydáním Pokynu a Příkazu,
                                                                                                                                                vyzvednutí a podepsání Rozhodnutí a příslušných podkladů pro čerpání finančních prostředků,
                                                                                                                                                předání jednoho výtisku Rozhodnutí na místně příslušný finanční úřad,
                                                                                                                                                předkládání faktur na pobočku banky, u které má otevřený výdajový účet,
                                                                                                                                                6
                                                                                                                                                předložení dokumentace závěrečného vyhodnocení akce v termínu stanoveném v Rozhodnutí,



                                                                                                                                                předložení finančního vypořádání podle vyhlášky Ministerstva financí č. 551/2004 Sb.,
                                                                                                                                                předložení žádosti o závěrečné vyhodnocení akce podle vyhlášky Ministerstva financí č. 560/2006 Sb.
                                                                                                                                                Tento pokyn nabývá účinnosti dnem podpisu.
                                                                                                                                                V Praze dne 3. března 2008
                                                                                                                                                Ing. Karel Tureček, v.r.
                                                                                                                                                náměstek ministra pro VH, vědu a výzkum 7

                                                                                                                                                  NBobin1 - Profil | Po 14.12.2009 20:14:38

                                                                                                                                                  Hunter 1 >> hunter 1 >> Ty asi nemáš rád přírodu, když píšeš takové věci. Spousta lidí se o to stará a ty jen kritizuješ. Nechoď tam a veškerý svůj čas věnuj vození hnoje na svůj pozemek a zeleninu si nasaď do své havičky. Třeba není tak zanesená jako ta zníněná přehrada. Nic ve zlém, ale cos dokázal ty?