Ncode6 - Profil | Čt 19.11.2009 18:35:25
podle mě už jsou dávno pryč časy kdy šel člově (rybář) k vodě s respektem a velkou chutí co půjde a bál se porybného který přisel a chtěl vidět nejen povolenku a povinnou výbavu k lovu, ale taky způsoby zacházení s chycenou rybou a sak vůbec....taky háčky atd..a ne jak je tomu poslední dobou na mnoha lokalitách,že jeepem dojede parta pytláků až k vodě,po rozdělání ohně a tábora založí taky novou černou skládku a chytají na někdy i na 12!!!! prutů na jednoho...co přijde berou a pokud náhodou přijde i rybářská stáž,tak radši jde obloukem dál vybrat malý děcka který musí (jak jim rybářské právo káže -lovit na jeden prut a s dozorem)než by se postarala o takovouhle bandu, která škodí někdy dokonce víc něž nájezd celoročne lovícíhc masožravých dravců---tedy důchodců.
Nmira.komi - Profil | Út 17.11.2009 16:17:54
Zdravím. Myslím, že problém s masařema se netýká jenom Lipna ale všech svazových vod.
Osobně vlastníme rybářské vybavení pro pobyt a lov kapra, včetně podložek pod rybu, vše stojí nemalé částky, včetně krmení.Navštěvujeme stále stejná místa na Lipně a Hněvkovicicích, kde se snažíme si udržovat pořádek, ne proto, že mi to nařizuje ryb.řád, ale kdo by seděl na smetišti 3-6 dní, a přesto jsme peskováni rybářskou stráží za rozbalenej spacák......neměli by si všímat něčeho jiného? - třeba zacházení s rybou, ještě se mi nestalo že by chtěli vidět sak s rybama, natož povinnou výbavu a to máme cca 5 kontrol do roka mněli by více jezdit na ryby a pozorovat dení u vody a rybaře a posléze je skontrolovat ane prijit k vodě zapsat zapis a odejít .Myslim že
by ubylo masařiny špatného zacházení s rybou a ostatních prasečin které se dějí a kvuli kterym
vznikají ruzná omezení i pro slušné rybáře
NJKL - Profil | Po 9.11.2009 13:03:35
Charles z Jihlavy >> Čísla mluví o něčem jiném. A i tady můžeš zastřelit pobescenta opakovaně vnikajícího na tvůj pozemek. To ostatně téměř kdekoli. Ovšem musíš počítat s tím že poneseš následky. A ty budou skutečně ve Státech tvrdší než tady. Co se týče sprayerů - kdo tedy má na svědomí pomalované zdi ve městech po takřka celé Americe? Duchové postřílených sprayerů?
NGeneticist - Profil | Po 9.11.2009 12:33:54
Charles z Jihlavy >> Tak proč jsi se z USA vracel, když je to tam podle tebe tak skvělý!
Nvodar - Profil | Po 9.11.2009 9:43:45
redy.Máš telefon?????mohl si klidně zavolat POLICII,a né tady plakat.
Nredy - Profil | Ne 8.11.2009 13:18:20
No je pravda že jsem na Lipně chytal 14dní od začátku chytací doby do konce což bylo od 4 do 24hod a ani jedna kontrola.Vedle v chatě němci bez povolenky a brali vše co chytli.To mluví za vše...No a myslím že většina porybných by je stejně nechala pač by se nedomluvila.
NCharles z Jihlavy - Profil | Ne 8.11.2009 13:12:50
To: kranex
Nejsem právník. Ale americké zákony oproti zákonům v Česku jsou nekompromisní a poměrně tvrdé ( ovšem z českého pohledu)! Velmi dobře si pamatuji případ z Chicaga – kde byl brokovnicí (z obou hlavní najednou) zastřelen 16 ti letý černoch za to, že neustále kopal míč na sousedův trávník a tím ho majiteli pozemku ničil! Byl ovšem před tím mnohokráte důrazně varován samotným majitelem.
A nějaký sprejování na zeď – to nechci ani domyslet – třeba v Texasu. Tamní velice rádi hned „tasí“. Myslím si že čeští sprejeři by tam měli velice krátkou životnost.
Z vlastní zkušenosti vím a mám ověřeno, že i v největším zapadákově je daleko víc bezpečněji než tady – v Česku!!!
Nkranex - Profil | Ne 8.11.2009 13:04:56
Slaughter Maniak >> podla mojich pozorovani,masar a pytlak su vatsinou ta ista osoba,ich momentany,,status quo,, zalezi na intenzite brania ryb a pocitu bezpecia...
Nkranex - Profil | Ne 8.11.2009 12:56:04
Charles z Jihlavy >> zdar,to je v kazdom state rovnake?[ten zakon]
NCharles z Jihlavy - Profil | Ne 8.11.2009 12:50:51
Přeji dobrý den všem. Rád bych něco přidal na téma Masaři a pytláci. Žil jsem mnoho let v USA. Rybářský lístek tam, stojí pár babek: 4 - 10 USD. Lístek se dá koupit u "kdejaký pumpy", i v obchoďácích! Vypadá jak paragon z obchodu a někde (např. CA) musí být nošen viditelně, aby ranger ho mohl skouknout kukrem. Běda ale, když je někdo chycen při pytlačení nebo nelegálním lovu! Patrola bez pardonů nasadí "klepeta" a zabaví okamžitě nejen celou rybářskou výbavu, taky hodinky, foťáky, kamery, oblečení, auto i karavan!!! Následuje odvoz do džejlu (vězení), kde se čeká na soudce, až do rána; a soud. Obvykle je za to min. 6 měsíců natvrdo a pořádná několikatisícová pokuta. Většinou nikdo na ni nemá, takže zabavené věci jsou prodány v dražbě! Pakliže peníze z dražby nestačí, a nikdo to za něj nezaplatí, zbytek si musí vězeň odmakat v krymu - a to tak dlouho, dokud není dluh vyrovnán! Delikvent vyjde ven čistej, jak "slovo boží"! A ještě má v ID (obdoba OP) elektronický záznam o trestu. V takovém případě nemůže nic koupit na úvěr, narentovat byt, auto, loď, apod. Myslím si, že by takový zákon nebyl na škodu ani tady, v Česku! Pěkný den a ať Vám ryby jdou! Charles
Nsojče - Profil | So 7.11.2009 19:33:28
de taky o to že si tam majitele kiosku dělaj slušnej kšeft malá ryba taky ryba a hospodář? ten si dává pozor aby mu nezaskočila kost
NCANGY - Profil | So 7.11.2009 16:15:55
Jezdím na Lipno od.r.1982.První rok jsem chytal také rýmu.Po seznámení z domorodci a ukázání míst kde se ryby drží jsem začal chytat.Představa,že přijedu někam,neznám vodu ,nemám zakrmíno a hned budu chytat je lichá.V loni mně kapři začali brát až třetí den.Když jsem se chtěl bavit stačilo krmítko a masné červy,chodili cejni jak lopaty.Problém z masařema je letitý.Nic bych netoleroval.Chováš se jak pytlák tak si nes následky,Sebrat papíry.
NIvo - Profil | So 7.11.2009 11:31:59
lájin >> Podle mého je adekvátní trest nejlepší možná prevence. Pokud totiž nějakej frája zmasí za den např. 5 kaprů a není za to potrestán, tak bohužel nabyde dojmu, že je to v pohodě, a že to příště vlastně může udělat znovu. V opačném případě si to příště rozmyslí.
Nlájin - Profil | So 7.11.2009 9:47:52
Ivo >> a jinak každy rybář by měl vědět jak se chovat,,nebo ne???
Nlájin - Profil | So 7.11.2009 9:47:06
Ivo >> no taky jde o to že dnes nevíš co potkáš za magora,,nejsem ten co se bojí při mé vyšce a váze,,ale dnes se zabíjí kvuli větším hloupostem,ale jinak máš pravdu,,říkam tvrdší tresty a linč
NIvo - Profil | So 7.11.2009 9:40:22
lájin >> to je jasný, záleží na situaci a hlavně na tom, jak se dotyčný člen týmu "Po nás potopa" chová. Někdy stačí umravnit slovem, snažit se vysvětlit, že jeho počínání není zrovna košér.
Nlájin - Profil | So 7.11.2009 9:22:18
Ivo >> vždy ti to nemusí vyjít
Nlájin - Profil | So 7.11.2009 9:21:46
už to tu bylo řečený,,,tresty jsou mírný a dokud to tak bude,,,tak naše vody budou vždy ohroženy,,(já bych linčoval) a pak zavřel
NCarpHunder - Profil | So 7.11.2009 6:02:39
Slaughter Maniak >> masař, pytlák, není to jedno? obojí jsou pasgřivci :o(
NMaxxx - Profil | So 7.11.2009 2:43:10
Už se těším až to najdou a příjdou diskutovat místní masařští maskoti a tzv.hospodáři :-))
NIvo - Profil | Pá 6.11.2009 21:07:04
Někdy je lepší nečekat na policii a na RS , ale vyřešit to na místě "mezi čtyřma očima". Není to možná v souladu s právními normami, leč je to účinné.
NvOjda13 - Profil | Pá 6.11.2009 20:56:16
Pextr >> Tak to s tebou souhlasim, byl jsem tam letos a uplny zero..:-))) Jinak jsem byl 14dni kousek od lipna jeste na rece, a tam rybky kousali paradne:D candosi,kaprici,štiky i bolen se chyt:-))) paráda:D
NPextr - Profil | Pá 6.11.2009 15:45:40
Martin M. >> Tak, už vím proč, když jezdíme na Lipno nic nechytnu. Je to tam totálně vychytaný. Když jsem tam byl poprvý tak kámoš chytil cejnka 8cm na feeder, ale jinak nic. Když jsme jeli na podruhý chytnul jsem tam štiku 50 cm při stahování krmítka, jeden cejnek asi 15 cm a plotice taky zhruba 15 cm a to za 3 dny.
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 15:43:01
Pvl >> no mylsel sem to tak nějak všeobecně né zrovna k bleskovce....
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 15:42:25
notabene nesouhlasim s označením těch dotyčných výrazem "masaři" podle mě masař bere vše ale v rámci rybářského řádu ...... todle byli ubozí pytláci ač členi rybářského svazu...
NPvl - Profil | Pá 6.11.2009 15:41:48
Slaughter Maniak >> Ještě jednu věc .Oni to totiž ani socky být nemusej . To je to nejhorší
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 15:36:28
jo jo v tomdle státě se bude vždycky trestat jenom poctivej platící člověk.....na sockách si nikdo nic nevezme a proto je radši ani nikdo netrestá..... a přesně jak píšeš samej § na ochranu hajzlů ale žádnej funkční proti nim........
NPvl - Profil | Pá 6.11.2009 15:33:17
Slaughter Maniak >> Nejhorší je , že co píšeš ty, taky nikdo neuskuteční . Protože na to je nějaký § V tom je ten problém .
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 15:30:59
v takovejch případech by snad bylo nejlepší vystavit jejich xichty i s jménem a adresou na nějaký pěkný úřední vývěsce nebo nástěnce rybářskýho svazu aby sousedé věděli co že to je za hajzly......když už není možné pytláky trestat tak je aspoň zvyditelnit ....... brát spravedlnost do svých rukou se moc nevyplácí....
NPvl - Profil | Pá 6.11.2009 15:27:39
Není to sice k tématu ale situce dost podobná . Jedná se o krádeže v obchodech . Dnes jsem byl svědkem jak se bavili dvě ženy v čekárně u lékaře . Jedna z nich dělala pravděpodobně u vitnamce v obchodě . Ženská ukradla dám. kalhotky za cca 30- 40 Kč Vyhmátli ji a ona se ještě rozčilovala ... Tak se to musí ... žádný klopení hlavy . Připoměla mi to situce --plné vezíky
NJovánek - Profil | Pá 6.11.2009 15:22:47
Pvl >> Přesně tak,pak nechápu,proč je tady ta diskuze.To samé si můžu jen myslet i o nich.
Jinak se na to nedá říct nic,ani sebrat mu papíry,jen to řešit po svém,bez odznaku.
NPvl - Profil | Pá 6.11.2009 15:17:38
Jovánek >> Co chceš slyšet ? To víš snad sám, co se na to nechá říci .... :o§)
NJovánek - Profil | Pá 6.11.2009 15:15:32
A co by ste řekli tomu,že rybář před týdnem loví ve vtoku do řeky chovného pstruhového potoka potočáky.
NIvo - Profil | Pá 6.11.2009 15:04:28
Slušný rybář taková zvěrstva nepáchá. Zákony jsou ty vždy proti těm neslušným. Řešení je jen a jen v tvrdých trestech. Pokud takový pytlák zjistí, že mu za jeho činnost hrozí pranýř, sekání rukou atd ( myšleno obrazně) , tak si to sakra rozmyslí.
Nsven - Profil | Pá 6.11.2009 14:33:16
малая рыба тоже рыба
NLukas J - Profil | Pá 6.11.2009 14:17:42
Podle mě to chce pokutovat hned na místě, případně legitimovat a ukládat pak mastné pokuty ve správním řízení+samozřejmě hned zabavovat cajk. Samozřejmě tam, kde jde o pytlačící "spoluobčany" bych to topil jako koťata, protože platební morálku pro placení pokut nemají a na soc. dávky se jim šáhnout nesmí :-(
Když někomu seberou povolenku, tak o nic nejde, bude pytlačit dál bez ní. Když někoho vyloučíme ze svazu (pokud to jde), tak bude pytlačit taky, jen už nebude platit ročně ani ten poplatek za povolenku a členské.
NMrknato - Profil | Pá 6.11.2009 13:26:11
rybomil >> Nejde samozřejmě o pokuty vydávané svazem, ale např. o zpoplatnění kárné komise, která se kvůli tvému přestupku sejde, aby ti mohla např. vrátit povolenku, nebo tě bez ní nechat celý rok ..... Přestupková komise obecního úřadu, který ti vydal RL ti ale za porušení zákona nějakou pokutu asi dát může, ty myslíš, že ne?
Edit : JKL zapoměl, že občanské spory a oplocení u vody řeší uliční výbor..... a pak že na blba nenarazíš, i když dávaš přednost zprava....
NVéna S. - Profil | Pá 6.11.2009 12:48:34
kakr >> Jo máš pravdu, to byl můj překlep.
NJKL - Profil | Pá 6.11.2009 12:14:25
Véna S. >> Dík za upřesnění - je to tak. Nicméně je to o rozsahu delegovaných pravomocí - u nás je pro vodoprávní záležitosti (studny, odběry z povrchových vod, vliv staveb .....) kompetentní RŽP MěÚ. A byl jsem informován že i v přestupkovém řízení rozhoduje přestupková komise MěÚ. Mechanismus přesouvání kauz z KÚ neznám.
Nkakr - Profil | Pá 6.11.2009 12:12:35
Véna S. >>
Rybářský lístek Ti nikdo odebrat nemůže.
NVéna S. - Profil | Pá 6.11.2009 12:07:18
rybomil >> Leckdy to tak je, pokud je hlášenka o přestupku odeslána na KÚ. Pokuty nebývají velké, cca 1000 - 1500 Kč, ale musíš uhradit náklady přestupkového řízení (dalších 1000 Kč), vzít si volno z práce a tak podobně. Na návrh komise ti pak může ORP odebrat RL. Ono se to pak nastřádá.
Nrybomil - Profil | Pá 6.11.2009 11:47:30
Véna S. >> Takže když jednou nebudeš mít podběrák ( tam kde dali do BP ) a podruhé zapsanou docházku, máš 2 porušení BP, seberou ti povolenku, jde to na kraj a dostaneš až 30 000 ,- pokutu ??? Nemyslím.
NVéna S. - Profil | Pá 6.11.2009 11:41:48
rybomil >> Musím vás s JKL trochu opravit, rybářským orgánem z hlediska výkonu státní správy v rybářství je příslušný pracovník příslušného krajského úřadu, vykonávající tuto agendu.
Zákon 99/2004 Sb. o rybářství
ORP má velmi omezené pravomoci:
Obecní úřad obce s rozšířenou působností
(1) Na návrh vlastníka nebo uživatele rybářského revíru obecní úřad obce s rozšířenou působností ustanovuje, odvolává či zrušuje rybářskou stráž a vede evidenci všech rybářských stráží ve své působnosti (§ 14 odst. 1).
(2) Obecní úřad obce s rozšířenou působností vydává a odebírá rybářské lístky.
Kraj v přenesené působnosti
g) projednává přestupky (§ 30) a správní delikty (§ 31),
NJKL - Profil | Pá 6.11.2009 11:39:19
rybomil >> Tak nějak, bohužel. Ohledně těch plotů - není to vždycky jen zlá vůle - koryta toků se posunují - ať uměle či samovolně.U stojáků to bývá ještě horší - kupříkladu pískovny mívají hodně majitelů pozemků - za minula se nikdo o nějaké zápisy do katastrů moc nezajímal. A katastrální mapy na to jaksi nereagují. Tam by to myslím byla (u toků) parketa spíš Povodí než rybářů. Samozřejmě - úzká spolupráce lidí ze Svazu a z vodoprávních orgánů státu (MZe , ŽP, stavební úřady ,OU i povodí) by byla krajně žádoucí - a samozřejmě na úrovni MO přímo nutná.
Nrybomil - Profil | Pá 6.11.2009 11:25:10
JKL >> Chápu, že ten člověk pověřený tou agendou nemůže stíhat a vědět všechno, čili řeší spíš to, aby výkon činnosti jednotlivých RS i RS jako celku byl správný a měl by se snažit řešit podněty občanů, od toho je tam. On je vlastně někdy rád, když mu někdo osvětlí konkrétní podrobnosti praktického výkonu rybářského práva.Nemám zkušenost, že by zásadně šel proti, spíš neznalost, bezradnost atp.
Na druhou stranu má možnosti, byť omezené, aby nesprávnosti správní orgán spravil ( od slova spravovat ), případně podal podnět adekvátní konkrétnímu řešení porušení zákona a navazuících předpisů.
Nezapsání docházky, stejně jako převrácení popelnice není porušení odpovídající přísnému postihu.
Na druhou stranu by měli, např. zástupci MO ČRS sami prosazovat, aby zákonné nároky svých
členů ve výkonu jejich práv byly dodržovány, což jim třebas z hlediska těch plotů většinou je úplně putna.
NJKL - Profil | Pá 6.11.2009 10:14:26
rybomil >> To je pravda - já to myslel tak že o řešení přestupku nerozhoduje z tohohle hlediska MO. Že to nefunguje jak má - to je taky fakt - přestupková komise nemá o problematice ánunk a drží se více méně litery zákona. Ale to platí o mnoha oblastech, nejen rybařině. I já mám své zkušenost s RŽP - jako vodoprávním orgánem. Nic radostného. U nás se jednalo o hloubkové vrty do CHOPAV a následný odběr. Některé věci - resp. lidi - mi hlava nebere.
Nrybomil - Profil | Pá 6.11.2009 9:58:59
JKL >> Rybářský orgán ve smyslu výkonu st. správy je na odboru ŽP místního MěÚ jeden člověk, který má na starosti lesy a vody. Tomu přijde nějaké to hlášení a jde to na projednání do komise
( přestupkové či jak se to jmenuje teď ) Sám nemůže nic rozhodnout.
Mj. je to můj dost dobrý kámoš .........tedy od té doby, co jsem dal stížnost na omezení výkonu rybářského práva kvůli plotům na zahradách až do řeky. Nevěděli si s tím rady, báli se že si budu stěžovat až na ministerstvu, že to oni neřeší, tak mě radši 1/2 roku ukecávali až ukecali, abych to nechal plavat.
NJKL - Profil | Pá 6.11.2009 9:48:31
rybomil >> Rybářský orgán je ve smyslu zákona orgán státní správy - nikoli orgán ryb. svazu.
Nrybomil - Profil | Pá 6.11.2009 9:40:41
Slaughter Maniak >> Píšeš to dobře ?? ?...." může být v rámci přestupkového řízení uložena od příslušného rybářského orgánu pokuta do 30 000 Kč "........ kua to by byla pro mě novina, že pokuty uděluje nějaký orgán občanského sdružení ? !!! ?
Vždycky jsem žil a žiju v idei, že v tomto absurdistánu ( rádoby nazývaném právní stát ) uděluje pokuty správní orgán výkonné moci státu !
Pokutu udělenou nějakým správním orgánem tohoto kaprosvazu bych určo nezaplatil, to je jako by představenstvo svazu zahrádkářů udělilo pokutu svýmu členovi, že podryl kořeny nějakýmu stromu ???
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 9:29:52
no na stránkách črs je sekce dotazy a tam sem to viděl.... :
Při nezapsání data lovu jde o porušení zákona? Jaká je případná sankce?
V případě nezapsání data lovu se jedná o porušení bodu II písm. b) bližších podmínek výkonu rybářského práva na revírech ČRS ve smyslu § 13 odst. 9 zákona č. 99/2004 Sb. V případě porušení tohoto ustanovení bližších podmínek výkonu rybářského práva na revírech ČRS může být v rámci přestupkového řízení uložena od příslušného rybářského orgánu pokuta do 30 000,- Kč. Pokud se přestupek projednává v rámci MO ČRS, záleží pouze na rozhodnutí příslušné dozorčí komise, pro které kárné opatření se ve smyslu § 5 Stanov ČRS rozhodne (např. důtka, zadržení povolenky k lovu ryb atd.).
samozřejmě jsem jednou zapoměl ale RS zapsal jen domluvu protože bylo evidentní že jsem tam chytal ryby už den předem.....
Nrybomil - Profil | Pá 6.11.2009 9:24:32
Tarn >> Neblbni, lapáky jsou přeplněný na max. stavy, přitom cca 7 500 lidí se fláká venku a nenastoupilo výkon trestu odnětí svobody. Do 5000,- škody dostanou tak domácí vězení.
Domácí vězení bude znamenat, že budou muset být doma od 20. do 5. hodiny,platit 1000,- / měsíc státu.
30 000,- pokuta ? No nevím, pokud to nebude nezapsání docházky po vícekráte, tedy min. podruhé, aspoň podle info co mám od RS nemůžou zadržet povolenku, max. to tam zapsat. Alespoň tak to praktikují tady. V místní MO to pak pořeší.
S odvoláním na ustanovení zák. č. 500 / 2004 Sb. Správní řád, § 51, § 52, § 53 si myslím, že pokud si to vše jen zapíšou, neseberou povolenku a nemají ji jako důkaz, jsou v důkazní nouzi.
Ale stejně, pokud povolenku jako takovou platnou mám, asi mi pokuta těch 30 táců jen pro nezapsání nejspíš nehrozí, možná tak nějaká malá. Když nemám řidičák u sebe , taky ho můžu zapomenout, nedostanu hned pokutu 25 táců. Proto X lidí jezdí v klídku i bez něj, že ho nikdy neměli, nebo mají v čistírně.
NMafi - Profil | Pá 6.11.2009 9:09:33
Že mě vůbec nepřekvapuje, že se jedná o DOMORODCE ??!!
A to jde jen o všudepřítomné kapry !! Doufám, že si nikdo bláhově nemyslí, že se to ostatních ryb netýká !!
Možná příští rok zavřou další zátoky a míru nástražní rybky zvednou na 35+ ???!!
NTarn - Profil | Pá 6.11.2009 8:49:41
Pokud bude trest a jeho pravděpodobnost v porovnání s pomyslným ziskem když ho nechytí nížší. Bude to stále. Je to jako s černými pasžéry. pamatuju doby, kdy spousta lidí jezdilo na černo se slovy tu stovku jednou za pár měsíců zaplatím a vyjde mi to levněji než kupovat roční kupon. Jak se zvedly pokuty a frekvence kontrol tak už to netvrdí. Sebrat papíry a cajk a deset litrů pokuty a ono by si to spousta lidí rozmyslelo. pytlák půl roku natvrdo. Možná by stačil i měsíc, ale bez možnosti podmínky. Asi by dost lidí s výhledem na basu uvažovalo jinak.
Nvikicz - Profil | Pá 6.11.2009 8:43:22
Přesne tak pytlactví,at v rybařine,myslivosti by meli trestat jako trestny čin!!!!!!!!!!
NPete - Profil | Pá 6.11.2009 8:40:35
Tento článek bohužel jen potvrzuje to co se na Lipně děje co já pamatuju. Jednou sem takhle viděl masaře kterej měl ve vezírku cca 7 malejch kapříků a snažil se mě přesvěsčit že jde o karase :-(
NSlaughter Maniak - Profil | Pá 6.11.2009 8:22:19
jo je to hnus ovšem nejhorší na tom je že takovejm zoufalcům akorát seberou povolenku a nic víc.... od příštího roku budou vesele pytlačit dál a bez povolenky..... za 5000 to už musí bejt hromada pijonýrů.......chce to tvrdší sankce a lepší spolupráci RS a PČR (na stránkách črs sem zjistil že za nezapsanou docházku mi hrozí pokuta až 30 tisíc , tak kde je potom spravedlnost?)
Nroman_monfish - Profil | Pá 6.11.2009 7:29:41
kam!kaze >> zkus někde sehnat socioekonomickou studii ČRS, kterou si nechal před lety ČRS udělat a jsou tam některé informace velmi zajímavé. Např. že nejvíce ryb od vody odnáší lidé s největšími příjmy.
NAzbest - Profil | Pá 6.11.2009 6:29:20
Japčák >> co to meleš?Tady se píše o podměrečnejch rybách,tak jakej alibismus?Co to má společnýho s tvýma candátkama?
Akorát ty boleny teda moc nevokecal....
Nmlaďoch - Profil | Pá 6.11.2009 5:07:53
Křemen - jak to víš?Máš nějaký důkaz?
NChlebyk - Profil | Pá 6.11.2009 3:20:21
Prej bolen,kavijárový tousty to je ... :-))))
Nkam!kaze - Profil | Pá 6.11.2009 3:08:28
Zajímal by mne věkový průměr techto masařů.
NKřemen - Profil | Pá 6.11.2009 3:00:36
Bohužel k tomu není co dodat:-(
Jen to, že to je stará známá věc, ne jedna restaurace v okolí Lipna nabízí svým hostům upytlačené ryby:-(
NJapčák - Profil | Pá 6.11.2009 2:57:01
no, je to zajímavé, ale nepřekvapující.
některé rybky já osobně i žeru a nestydím se za to.
Zase jakýsi alibizmus. Letos dva candátky.... ale sežral bych i dvakrát tolik.. tož tolik k Tomu.