Bílá ryba na mušku

Diskuse k rybářskému videu Bílá ryba na mušku

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 31.10.2009
122 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NLu(c)K - Profil | Út 8.5.2012 10:29:57

Malšínec >> Segoves - 19.12.2011 17:23:39 >> není, podívej se do RŘ.

    NRapad - Profil | Ne 19.2.2012 16:05:49

    pyrptechnik >> internetové obchody mají široký sortiment, někde to najdeš. Ve videu používal myslím králíka, ne zajíce...

      Npyrptechnik - Profil | St 1.2.2012 17:07:17

      neví někdo kde se dají sehnat ty zajíci modrý zelený atd !

        NSegoves - Profil | Po 19.12.2011 17:23:39

        a neni streamrování braný jako přívlač ? zvláš´t když se cíleně loví hájená ryba? ...jinak ale pěkný video

          NKachna - Profil | Po 13.12.2010 16:11:23

          marry.24 >> To maj v krabičkách obyč zajíce, viz video. Krabičky seženeš na jejich stránkách.

            Nmarry.24 - Profil | Po 13.12.2010 16:05:23

            Nevíte náhodou někdo co je to za firmu nebo výrobce těch dubbing boxu. Sháním je, ale nikde jsem je na českých stránkách nenašel - stejný typ jako na videu.

              Nšéša - Profil | Ne 24.10.2010 14:17:58

              moc povedené video boleni tloušti plotice moc krásné ryby na jeké řece ste chytali děkuji šéša

                Nskalka14 - Profil | Út 30.3.2010 20:07:48

                Bravo ... jak Martin tak Roman, (když už jsme u toho musím vyzdvihnout e-shop Monfish...nikdy jsem neměl problém vždy jsme se domluvili, nikdy žádný problém). za 1

                  NAntares - Profil | Ne 14.3.2010 23:16:06

                  Pěkný úsek řeky a pěkné video.

                    Nšéša - Profil | Ne 14.3.2010 16:38:14

                    super ten bolen cejn tloušt plotice pekny no

                      NREDTAG 34 - Profil | Ne 7.2.2010 9:34:00

                      samotm >> ano streamerování je v podstatě vláčení, avšak je tu jedno ale. Když streamer neobsahuje nějaký plíšek nebo vrtulku nebo korálek, tak se na něj v době kdy se vláčet nesmí chytat může. Je to diskutabilní ale já sám, když se nevláčí na streamery nechytám. Zůstávám u nymfování a u suchých mušek. :-)

                        Nhenry7 - Profil | Út 2.2.2010 9:26:22

                        ikdyz nejsem muskar tak se mi to libilo.za 1

                          Nroman_monfish - Profil | Po 1.2.2010 21:12:03

                          Vítek 123 >> Sleduj návazec nad vodou, signalizátor, nebo konec šňůry. Při záběru se jeho pohyb zastaví, občas se vydá jiným směrem, než jej táhne voda a někdy se začne potápět. Jeli to řádný záběr, tak Ti zacloumá s prutem a vytrhne šňůru z ruky. Přisekávej opatrně.

                            NVítek 123 - Profil | Út 26.1.2010 15:25:49

                            Moc hezké video. Jak se pozná záběr na nimphu?.......muškařím krádce

                              NZdendahat - Profil | St 13.1.2010 16:54:20

                              Pravda pravda, asi si to stáhnu

                                Npetr12 - Profil | Po 21.12.2009 11:11:14

                                nemá chybu..co víc říct...

                                  NFranta17 - Profil | Út 8.12.2009 11:06:43

                                  Pěkné video, pastva pro oči.

                                    NBosanac - Profil | Út 24.11.2009 11:20:48

                                    fuoco >> Staci se podivat na vasi videa , "nadhera" jak jsou zpracovany . Ja nechapu jak se nekdo muze takto chovat k rybe .

                                      Nroman_monfish - Profil | Po 23.11.2009 17:30:32

                                      fuoco >> muziku neřeším je prostě jaká je. Někdo jí stráví někdo ne.
                                      Pokud ale jde o ty mouchy, tak nepatřím k rybářům, kteří vážou mouchy na sezonu do zásoby a mnohokrát se mi to vyplatilo. Nemáš s sebou nikdy všechny vzory a často se stane, že osvědčené mušky z předchozích návštěv stejného revíru najednou nefungují a nebo funguje jen ta jedna jediná co jsi měl a utrhl jsi jí. Tehdy sáhnu po vázání na místě a těch několik minut věnuji výrobě nové mušky.

                                        Nfuoco - Profil | Po 23.11.2009 16:45:39

                                        Videofilm má na moje gusto dvě věci, které mi nesedí. Asi po minutě mi drnčí hlava z tý arabský muziky.To je první věc. Druhá věc, kterou nechápu, proč si dotyčný rybář nepřinesl s sebou k vodě více much. Nedovedu si představit, že bych jel na ryby, kolikrát třeba desítky kilometrů a pak někde na bobku vázal mušky. To je vše- jinak ty ryby na prutech jsou hezky natočeny

                                          NRambo006 - Profil | Ne 15.11.2009 17:30:51

                                          Martin M. >> Kdy bude další video příští neděli?

                                            NFlip - Profil | Ne 8.11.2009 12:48:54

                                            Pike-Pájka >> přesně -rovněž noví adepti vláčení po shlédnutí videa od Simča s rapalami také po velkém nákupu těhto žbrbliček nechápavě kroutí hlavou jakto,že jim na to tak dobře nejdou jako v té Kanadě:-)))A šup s nima do burzy vláčecích nástrah:-))

                                              Niwanhoe - Profil | Ne 8.11.2009 8:21:56

                                              Flip >> jinak tlouště tam zalapáš skoro furt - tedy pokud není po 16.6. - to tam jsou nafest rybičkáři na kandáta ... a s mušákem nemáš šanci ...

                                                NPike-Pájka - Profil | So 7.11.2009 23:11:33

                                                Flip >> Vona pak bude hlavně velká sranda, jak noví nadšení adepti muškařiny přijdou k vodě mimo takové období a náhle se bude chytat zlomek ryb :-)

                                                  NFlip - Profil | So 7.11.2009 21:17:12

                                                  iwanhoe >> aha,tak to je jiná nicméně pokud tím byl zámysl jít tam zažehlit kvůli videu,tak je to polehčující okolnost.Ono za normálních podmínek,co většinou panují by to šlo asi blbě.

                                                    Niwanhoe - Profil | So 7.11.2009 20:09:43

                                                    Flip >> myslel jsem to naopak, jako souhlas - že se tam asi opravdu vytahují k vytěru ... jako nad Nechrankama Želina ...

                                                      N007jan - Profil | So 7.11.2009 20:06:51

                                                      Takovéto Tlouště jsem chytal nedávno na labi ve Hřensku na suchou: je to prostě paráda

                                                        NFlip - Profil | So 7.11.2009 19:18:40

                                                        iwanhoe >> vím,ale to mi přece nedává morální právo tam chytat.

                                                          Niwanhoe - Profil | So 7.11.2009 18:45:54

                                                          XAXAP >> ty vytažený z Labe nejsou Jizerský, howgh :-)

                                                            Niwanhoe - Profil | So 7.11.2009 18:45:08

                                                            Flip >> je to tam první jez od Labe ...

                                                              NKomiks - Profil | So 7.11.2009 18:10:53

                                                              Video moc hezké, ale myslím, že streamrování je stejné jako přívlač, u nás je přívlač povolena od
                                                              16.6 a na pstruhovku mě to moc nepřipadlo. Tak nevím. A ještě nahromaděné ryby pod splavem ke tření to mě taky moc nesedí.

                                                                NFlip - Profil | So 7.11.2009 17:54:15

                                                                Video moc pěkné.Bohužel trošku mě tam rozhodil tem komentář o tom,že ryb je tam hodně,protože se tam stahujou na tření.Hlavou se mi honila myšlenka na to,že to hájení je snad proto,aby se fiška nerušila a ne chytila a pustila.
                                                                Kdyby jsem to neslyšel,tak si budu myslet,že vše bylo košer a potom by i ta moje pochvala byla 100 procentní.:-)

                                                                  NXAXAP - Profil | So 7.11.2009 14:02:00

                                                                  iwanhoe >> neboj, najdou se tací, co jizerský ryby normálně žerou ... já taky

                                                                    NRoyale with Cheese 30,04 - Profil | So 7.11.2009 8:25:10

                                                                    martin@monfish >> kurnik, martine, co to cvakátko na vlasce ? Do toho videa to vůbec nesedí!Správnej muškař jede na jedničku vlevo nahoře !

                                                                      NFeedlerxD - Profil | So 7.11.2009 8:22:26

                                                                      ryby z labe nwm ale urcite bych tam zasel. ale to jde stranou s tohoto videla se mi libi jak se tam vaze ta moucha dost fajn ja si nikdy mouchy u vody nevazal a kdyby jo to by to dopadlo davam za 1 . mohlo by bejt dalsi :( XD

                                                                        Niwanhoe - Profil | Pá 6.11.2009 18:26:05

                                                                        XAXAP >> kdo by žral Labský ryby, fuj ...

                                                                          NStanďour - Profil | Pá 6.11.2009 18:23:54

                                                                          XAXAP >> Hovado. :o)

                                                                            Ndvojče - Profil | Pá 6.11.2009 18:13:45

                                                                            XAXAP >> 35 slov, jedna dobrá rada. Jinak "jsem to já XAXAP"

                                                                            díky za 15 minut relaxace, u mě za 1

                                                                              NXAXAP - Profil | Pá 6.11.2009 17:56:04

                                                                              Mongolové na Jizeře v Otradovicích :-)

                                                                              Za patnáct minut jedna slušná rada vo hitlerovi a dvě varianty jedný mouchy. Jinak promo ala "my jsme prima kucí"

                                                                              Já bych Otradovickej jez masařům doporučil. Je tam dost ryb a měli by je sežrat.

                                                                                Nroman_monfish - Profil | Pá 6.11.2009 13:02:00

                                                                                pihus >> Backwinder. Je to naviják,který byl vyráběn v Norsku, ale jeho výrobce produkci již ukončil. Bohužel. Mám ho velmi rád a zejména při chytání se slabými návazci tzv. na brzdu je k nezaplacení.

                                                                                  Npihus - Profil | Pá 6.11.2009 11:19:42

                                                                                  mužu se zeptat co je to za navíječ ten bez středové osy. dík

                                                                                    NPárek - Profil | Čt 5.11.2009 9:35:38

                                                                                    Pánové děkuju za nádherné video. Jenom mě bolí ho vidět když za mnou leží můj mušák se zlomenou špičkou. Prosím víc takových videí.

                                                                                      Niwanhoe - Profil | St 4.11.2009 14:09:33

                                                                                      Dobré místo na umušení i pěkného cejna nejen tlouště.-)
                                                                                      Ten "riskantní" příjezd autem až k vodě je možná na tomto místu dobře, jen by mě zajímalo, zda pokutuje někdo i místní (sám jsem tam měl zatím štěstí) ...
                                                                                      Jinak pěkná tloušťovka, wo tom žádná :-)

                                                                                        NZikmund - Profil | St 4.11.2009 0:46:45

                                                                                        Paráda.Víc takových videí.

                                                                                          NHermis_s - Profil | Út 3.11.2009 17:20:34

                                                                                          Pro mne velice nevsedni a zajimave video,poprve jsem vubec videl vazat musku.

                                                                                            Nroman_monfish - Profil | Út 3.11.2009 16:17:01

                                                                                            berlinan >> jenom bych k Martinovi doplnil, že prut si u nás můžeš za poplatek zapůjčit a vyzkoušet na rybách sám. Totéž platí i pro některé další pruty z naší nabídky včetně třeba i té 11ti stopé trojky z videa.

                                                                                              Nboriak - Profil | Út 3.11.2009 15:42:42

                                                                                              krásne video! dalšie prosim...

                                                                                                Nmartin@monfish - Profil | Út 3.11.2009 15:27:39

                                                                                                berlinan >> ahoj, Roman mi říkal, že tu někdo shání info o AEGéčkách, takže tady je:
                                                                                                1) vyrábí se ve verzi 9' #5 a 9'6'' #6
                                                                                                2) na příští rok se s nimi už nepočítá, alespoň ne podle nového katalogu, ale myslím, že tu serii přejmenují na něco jiného a budou se vyrábět dál, jenom pod jiným jménem
                                                                                                3) popis akce - hodně mi to připomnělo satré dobré kousky od Loomise ještě než je převzalo Shimano, tzn. rychlý nadupaný blank s jemnou špičkou
                                                                                                4) prut klidně snese o aftmu víc
                                                                                                5) držadlo ze směsi korku a čehosi, asi gumového pojidla, je příjemné do ruky a má výhodu, že se nevymačká. To samé držadlo je i následující serie Coast Xgrip (tady je v 6hranu), která je moje velice oblíbená na jezero a sea trouty: [odkaz smazan, MM]
                                                                                                6) cena: asi 8tis

                                                                                                  NKachna - Profil | Út 3.11.2009 14:29:46

                                                                                                  Pike-Pájka >> ty nám takhle mládneš? :o)))

                                                                                                    NPike-Pájka - Profil | Út 3.11.2009 13:18:42

                                                                                                    To jsem z toho Děda kapr.

                                                                                                      Nkamos - Profil | Út 3.11.2009 13:06:19

                                                                                                      pěkné video 1.

                                                                                                        Nberlinan - Profil | Út 3.11.2009 12:51:03

                                                                                                        roman_monfish >> posledni dobou se docela zajimam a radu AEG Loop, mohl by jsi ty nebo treba kolega, ktery tam s nim chyta napsat jak se ti tenhle prut jevi a jestli to jde s necim srovnat, popr. udelat vasi malou recenzi ?

                                                                                                          Nstrejka - Profil | Út 3.11.2009 11:04:31

                                                                                                          Stanďour >> mohu potvrdit, parkuju v té vesnici na druhé straně a na občasné výlety ochranářů a pomahačů jsem byl taky upozorňován...

                                                                                                            NMatesPB - Profil | Út 3.11.2009 10:56:59

                                                                                                            Jo bílá liga, já to říkám furt, že to má budoucnost.

                                                                                                              NLasky13 - Profil | Út 3.11.2009 10:34:50

                                                                                                              Ja nemuškarim, ale rad by som..v ich podani to vypada ako ta najednoduchejšia technika lovu..opät krasne videjko od panov...super.už sa tešim na dalšie..

                                                                                                                NStanďour - Profil | Po 2.11.2009 18:39:12

                                                                                                                samotm >> Potvrzuji slova romana_monfish, mám odtamtud svého největšího bolena na mouchu, a to na chlupatýho golda u dna. Chlupatej gold je nymfa.

                                                                                                                roman_monfish: Vím, že to může někdo považovat za sobectví, ale já bych na tento úsek řeky neupozorňoval ani náznakem, i když je to místo velmi profláklé. Na tu vodu je vyvíjen enormní rybářský tlak a pochopitelně ne všichni jsou hodní strejdové. Pouhé záběry místa nevadí - kdo to pozná, ten už tam byl. Btw. - doufám, že jste cestou nesrazili nějakýho bruslaře. :o) Docela v pohodě lze ponechat auto v přilehlé vesnici na druhém břehu, pak je to pěšourem po polní cestě podél trati 10 minut a muškař nemá s bagáží problém. Osobně jsem nerad při lovu pod tlakem obav z postihu (samozřejmě jsem tam autem byl). Z doslechu vím, že tam občas zajedou.

                                                                                                                Jinak je video fajn a skutečnost, že není detailně instruktážní, mi nevadí. Já prostě koukám na muškaření rád. Přimlouvám se za změnu hudby, i když sám nevím, co bych k takovému videu pustil. Exploited by to asi nebyli.

                                                                                                                  Ntomm - Profil | Po 2.11.2009 17:44:40

                                                                                                                  Endy13 >> To bude asi svatozář:-)

                                                                                                                    NEndy13 - Profil | Po 2.11.2009 17:41:27

                                                                                                                    zdravím,
                                                                                                                    co to ma prosím ten vousatý pán za kolecko bez stredu :-)

                                                                                                                      NJarda Š. - Profil | Po 2.11.2009 17:25:55

                                                                                                                      samotm >> Také mi připadá tahání streameru pod hladinou v jarním období, kdy jsou hájení dravci, spíš jako nesportovní obcházení RŘ, než jako fairplay lov. Dravec pochopitelně mnohdy zabere na nástrahy určené pro jinou rybu, ale cíleně je chytat (byť CaR) v době hájení, mi nepřipadá správné.

                                                                                                                      Jinak je to video ale opět parádní.

                                                                                                                        NKachna - Profil | Po 2.11.2009 17:18:29

                                                                                                                        Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

                                                                                                                        Za mě, moc pěkný video.

                                                                                                                          Nroman_monfish - Profil | Po 2.11.2009 17:15:17

                                                                                                                          samotm >> Upřímně řečeno máš pravdu, ale k tomuto mohu říci jen to, že většinu štik, candátů a tloušťů jsem chytil v zimním a jarním období na nymfy. Dokud někdo v tomto ohledu nezmění RŘ bude to asi stále kontroverzní situace. Zajímavou zkušenost mám třeba z Jizery, kde jsem všechny štiky v tomto období chytil na zelené blešivce při lovu bílé ryby a to ta nej měla bez mála 90 cm.

                                                                                                                            NJak.novi - Profil | Po 2.11.2009 17:04:23

                                                                                                                            roman_monfish >> Jste z mála, kteří muškařinu prosazují pomocí videí. A za to díky. Videa z vaší dílny jsou super