Třebonský kapr-závody s podvody

Autor diskuse: džmana - Profil , 28.6.2009
171 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 22:37:53

RadekCTC >> však já bych taky rád poznal to naše závodnický eso a dfc jsem Ti za to nabídl litr!!

    NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 22:34:04

    splávkař >> splavkař >> A ty si názor uděláš podle toho co píšu, nebo kdo jsem? No ty jsi koukám fakt naivní. Myslíš si, že když si napíšu René Pumprlich, Horní Dolní, 42 let - tak změníš názor? Nebuď srandovní, tady si může do karty každej vymyslet co chce - o tom to není...

      Nsomozo - Profil | Pá 3.7.2009 22:14:34

      na 60% gulasovek se bohuzel nejak podvadi a jedine jak tomu zamezit je priste tam uz nejet. :-(

        Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 22:06:39

        omambik >> nejlepší,nejpoctivější a má problém se pod svý řeči podepsat- klasický internetový hrdina:-))

          Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 22:04:32

          RadekCTC >> no já jsem z jinýho kraje a tohle je moje první zkušenost na Plzeňsku, dej tip a třeba přijedem!!

            Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 22:01:15

            RadekCTC >> já si nic přebírat nebudu, jen jsem po této reakci zněnil názo na tvojí osobu, nic méně to nemění můj názor na TK , ale ty jseš asi nějakej prsobijec, tlučhuba a alibista a asi ani sám nevěříš tomu co píšeš a v tom případě já končím

              Nharrysun - Profil | Pá 3.7.2009 21:26:41

              lukra >> Jo, tak tohle už je jiná. Diky za konkrétní přípomínku, to je zavažné pochybení. Všechno a všechny prostě neuhlídám. Proto bych tě velice poprosil, zda bys mi mohl na mail poslat víc konkrétního - jména, pokud neměli jmenovky, tak jak vypadaly. Máš pravdu, že teď už se to nevyřeší, nicméně je třeba dělat něco proto, aby se to příště nestalo. A i když možná z těchto diskuzí máš dojem, že ne, já to opravdu chci a budu řešit. Děkuji.

                NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 21:02:52

                omambik >> Já tady bližší údaje o mé osobě prezentovat nebudu, přeber si to jak chceš. Mám s tím špatnou zkušenost...

                  Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 20:55:23

                  No a je klid-..)))

                    Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 20:42:33

                    RadekCTC >> Hele hele ty alibisto já ti nic neradím, jen si myslím, když se s někým pouštím do sporu rád bych věděl , třeba jestli diskutuju se 14ti letým vodrzlím puberťákem nebo se zralím člověkem. To je fér ne?

                      NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 20:19:29

                      splávkař >> splavkař >> Zas taková prestiž to příteli není :-)) Já objezdím dost daleko lepších, takže buď v klidu. Jinak tahle debata je o TK, takže o jiném tématu (jak mi radí omambik) se tu už bavit nebudu - na to je můj čas moc drahocený.

                        Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 20:16:41

                        RadekCTC >> Co se týká TK ti věřím, jelikož stejné info mám i od svých zákazníků, ale pokud se pouštíš do sporu mimo otázku, viz: lobotomie, splávkař a pod.... jsem jiného názoru, takže žádné ALE

                          Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 20:16:30

                          RadekCTC >> ze sebe děláš top championa a pak místo jednějch z nejprestižnějších závodů v kraji jedeš soutěžit s pár kamarády?? Asi tam nejsi sám, co se vyhýbá závodům, kde by se dala čekat konkurence!!:-)) i takové tu také máme.......

                            NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 20:07:07

                            omambik >> Ale já jsem do boje nevytáhl. Z té debaty o mně si dělám srandu :-))) Ale příspěvky ohledně TK myslím zcela vážně...

                              NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 20:05:50

                              splávkař >> splavkař >> Na Renčíně... Tohle nejsou velký závody, jde spíš o takový závod mezi kamarády, ale svoji účast už jsem přislíbil. Jsou to lidé, se kterými rád pobudu... Ty závody v Žákavě jsou sice zajímavé, ale co jsem slyšel není to ono, co to bývalo v Ledcích, ale uvidíme...

                                Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 20:05:25

                                RadekCTC >> Tvoje reakce jsou určitě zajímavé a s některýma i souhlasím hlavně těch co se týkají TK, ale na to jak se dál rozvíjíš je tvoje karta vyschlá jak treska a na to jsi sám poukazoval u jiných přispěvatelů, nožná by bylo fér se trochu polešit , obvzlášť když jsi vytáhl do boje

                                  Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 19:50:42

                                  RadekCTC >> škoda,že o těch jinejch, asi lepších tuhle neděli nevím...:-( , prozradíš mi kde se to koná abych s tím mohl napříště počítat??

                                    NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 19:44:44

                                    lobotomie (fanik) >> lobotomie >> O tom vůbec nepochybuj - takový jako vy si dávám k snídani :-))

                                      NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 19:43:59

                                      splávkař >> splavkař >> Kdybych nebyl už registrovanej na jinejch závodech - tak klidně.

                                        Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 18:40:15

                                        Chlapi nechte toho a trošku se povzneste, vždyď je to volba každého jestli příště pojede na TK, každej má svojí zkušenost a svojí pravdu a tu si vzít nenechá," i kdyby čert na skále sral a žába do toho pěstí mlátila".

                                          NBrčko - Profil | Pá 3.7.2009 18:37:25

                                          lobotomie (fanik) >> no nediv se on je profík a jezdí jen po kvalitních závodech na něho nemáme.

                                            Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 18:27:43

                                            RadekCTC >> tak to je výzva!!! V neděli si to rozdáme v Žákavě,ju:-) Kdo prohraje,platí druhému startovný,bereš??

                                              Nlobotomie - Profil | Pá 3.7.2009 18:01:35

                                              RadekCTC >> takže by jsi nám natrhl zadek všem... brčkovi se kterým jsem se poznal na nějakých závodech před 7 lety nebo splávkaři který mě porazil minulý víkend nebo mě nebo komukoliv... je nám to jasné

                                                Nlobotomie - Profil | Pá 3.7.2009 18:00:09

                                                splávkař >> splavkař >> právě toho jsem myslel...

                                                  Nmpmaik - Profil | Pá 3.7.2009 17:34:09

                                                  omambik >> Nevěř tomu , co jsem napsal bych i klidně opakoval z očí do očí. Nejsem posera a neschovávám se ..... možná by i zmněnil názor zadavatel kdyby se seznámil s nařčenýma lidma ale kdo ví , třeba se rozhodnu jet příště na TK a budem diskutovat tak jak se sluší a patří..

                                                    Nomambik - Profil | Pá 3.7.2009 16:38:43

                                                    mpmaik >> Podle toho počteníčka věřim že by jsi se diskusi z očí do očí nebránil, ale určitě bys volil jiná slova

                                                      NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 16:35:39

                                                      splávkař >> splavkař >> Jsem z Plzně, jsi úplně mimo ty chudáčku. V životě jsem nikdy žádný podvod neudělal a jezdím na závody, kde by ani nikomu žádný neprošel. A až mi budeš sahat alespoň po kotníky - pak se ozývej...

                                                        Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 16:17:58

                                                        lobotomie (fanik) >> lobotomie >> napadá mě jeden ,,závodník,, z Vysočiny a jeli to opravdu on, tak to co tu píše je důkazem, že ty top místa dopředu opravdu zajistit nelze, neboť by na nich seděl právě on a ještě by se snažil do pravidel propašovat bod který by vylučoval účast registrovaných závodníků aby mu tu jeho investici náhodou někdo nevyfouk:-))

                                                          Nmpmaik - Profil | Pá 3.7.2009 15:57:57

                                                          lukra >> Já ti odpovím na tvou otázku , tu drzost beru v tom že nejde tak o to že jsem tam nebyl ale o to že ten nařčený je můj nejlepší přítel a je to čestný člověk který by se takového podvodu nikdy nedopustil. Je to člověk kterému většina z těch škarohlídů co ho špiní nesahá ani po kotníky.
                                                          A proč jsem se nezůčastnil osobně i já ??? Jen a jen pro to že mne už nebyví mačkat se na závodech kde je hlava na hlavě . Raději si zajdu na feedrové závody kde mám sektor 10-15 m a mohu volně dýchat. A heverovat kapra smykem jen pro to abych nezamotal souseda mně neba , rád si s rybou zabojuji volněji. Toď vše...................

                                                          Jo a diskuzi z očí do očí bych se vůbec nebránil :-))) Já ne , ale jiní asi ano :-)))

                                                            NFery - Profil | Pá 3.7.2009 14:33:31

                                                            ..je vidět,že vše nebylo tak růžové,jak píší pořadatelé:-(

                                                              NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 14:20:27

                                                              lukra >> Ano - to se tam prostě děje. A co si můžu myslet o člověku, který se představí jako Vacík a napíše mi sem, že si tam nikdo místo nepředvnaďuje? Ten člověk je prostě lhář. Chápu, že nemůže za celý organizační tým (i když si svoje lidi vybírá). Ale toto tvrdit je naprosto neuvěřitelná drzost. Nebo si taky snad někdo myslí, že všichni ti lidé, co sem o tom krmení napsali + x dalších, kteří na MRK vůbec nechodí a tvrdí to samé, lžou? Ale ne, oni převádí řeč neustále na nějakou sourozeneckou dvojici, ale o ni tu ve skutečnosti vůbec nejde!

                                                                Nlukra - Profil | Pá 3.7.2009 14:07:09 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                Největší odvážlivec ze všech,kdo sem píšou seš jednoznačně ty MPMAIKU !!!!! Zajímalo by mě,kde bereš tu odvahu a drzost vstupovat do této diskuze.Sám píšeš,že na oněch závodech si nebyl.Nemáš proto právo nic a nikoho hodnotit.Informace máš pouze zprostředkované.Nic si neviděl,nic si nezažil,jenom si to od někoho slyšel.Moc rád čtu,že končíš v této diskuzi.To,že je diskuze anonimní a po internetu,nahrává jenom tobě,protože co tady tak čtu,při diskuzi z očí do očí by to nemuselo dopadnout dobře.Dále už jen k pořadateli:Mnoho pisatelů,ale i těch,co nepíšou dává vinu p.Vacíkovi.To je špatně !!! Chybu udělal celý pořadatelský tým už při výběru dobře placených rozhodčích.Před závodem(cca 5:30h)po dlouhé cestě jsme se šli protáhnout.Procházka se protáhla až na konec hráze.Při zpáteční cestě seděl na čísle...XY...rybář (vyloženě soutěžní typ) a vesele krmil.Po upozornění onoho se ani neotočil.Spěchali jsme proto za tlupou rozhodčích,kteří líně postávali u závory a skutečnost jsme okamžitě nahlásili.A NIC!!!! Po velmi výrazném upozornění se teprve jeden z nich s výrazem ve tváři ..."vyližte mi pr..." odšoural do mlhy směrem k místu činu.Někomu zřejmě stačí pouze domluva,ač pravidla mluví jinak.Měl snad některý z rozhodčích vysoce výkonný dalekohled do mlhy,aby viděl co se děje na dalekém břehu po pravé straně ????Dělali jsme si z toho srandu viz.Rákosníček-za mlhou hustou tak,že by se dala krájet se dějí věci...atd.!!! Měli jsme pravdu!!! Auto jsme měli u zastávky směr Chlum u T.Z mlhy mezi zahradami najednou chlápek v maskáčích (žeby voják!?!?)sklonil hlavu a pryč.Za chvíli další a pak další dva.Dohromady skoro celá četa(s tím,že voják chodí hrdě a vzpřímeně a ne jak pytlák).Proč měl jeden z nich asi dvoulitrový kyblík "plnotučná hořčice"?!?! Asi vlastní zásoba ke klobásám.Co tam ti féroví rybáři dělali ? kdo je tam pustil ? proč je tam pustil ? kde byli rozhodčí ? proč nehlídali anonimní mlhu ? báli se snad příšery z bažin ? atd. atd. atd. ? Jednoznačně chyba v zaúkolování rozhodčích,protože spoléhat na "férovost oněch rybářů" je velmi nechytré.Při samotném závodě :kolik z vás lovících může říct,že jim rozhodčí po celou dobu závodu věnovali plnou a neomylnou pozornost ??? Postávání ve dvou ve třech a tvrzení,že se stejně moc nechytá,to je velké pochybení.A co teprve při dešti.Rozhodčí byli rádi,že uhlídali sami sebe natož pak soutěžící.Omlouvám se rozhodčím,kteří fungovali na 100%.Takových bylo bohužel velmi málo.Dále chci napsat,že je úplně jedno,kdo byl 1.,2.,...7.,...nebo 47.,teď už je to jedno,je dobojováno a ceny jsou rozdané.Nikdo z nás neni takovej frajer,aby uprostřed vyhlašovaní výsledků vstal a začal rozdmýchávat oheň.Jmenovat konkrétní lidi uškodí všem a je zbytečné.Někteří pisatelé s negativním názorem na T.K. tam letos byli a něco asi viděli,jiní tam nebyli a něco slyšeli.Cílem je upozornit pořadatele do příštích ročníků,aby vychytal"muchy".Já osobně jsem letos dosáhl na svůj nejlepší výsledek na T.K..Vždy jsem byl do stovky a přestože chyby byly viditelné nikdy by mě nenapadlo podávat protest.Je to jen tvrzení proti tvrzení.Každý kdo podváděl se musí se svým svědomím poprat sám.Férovost závodů jsou povinni zajistit pořadatelé před a během závodu a ne po čtyřech dnech závodníci mezi sebou po internetu. To je asi všechno.Přestože nejsem fandou p.Vacíka je mi ho docela líto.Přeju mu pevné nervy a lepší výběr týmu.Děkuji za pozornost.Petrův zdar !!!

                                                                  NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 13:29:32

                                                                  harrysun >> Já už jsem taky nechtěl vstupovat do diskuze, ale ještě to udělám. Za přání děkuji. Proti zmíněné dámě ani jejímu bratrovi nic nemám, už jsem to psal několikrát. V tomto směru se musíš obrátit na někoho jiného...

                                                                    Nmpmaik - Profil | Pá 3.7.2009 12:56:11

                                                                    harrysun >> Tak tak :-))

                                                                      Nharrysun - Profil | Pá 3.7.2009 11:51:06

                                                                      mpmaik >> Hele, ona to zas taková většina nebude :-) Já jsem možná snílek, ale věřím, že i příští rok se na Blatě sejdem. Jedině, že by se na to Míra Vacík vykašlal. To víš nemá cenu si dělat iluze o tom, že bude z 350 lidí 349 naprosto spokojených. Ale o drtivé většině a desítkách nespokojených bych pochyboval. Už to ve stejné sestavě děláme nějakých pár let a kdyby to tak bylo, asi bychom už cs Vacíkem asi seděli na hrázi Blata sami....

                                                                        Nmpmaik - Profil | Pá 3.7.2009 11:12:31

                                                                        harrysun >> To máš pravdu jenže tady je to jeden odvážlivec vedle druhého. Džmana se nestyděl někoho nařknout a pak se hájí tím že diskuze je zdravá ale on tu něco rozpoutal a pak se přijde jen kouknout co se děje a diskuze se nezůčastňuje protože je srab. Každej kdo napsal že závody TK je jeden podvod byl výtán a kdo se jich zastal je trouba či něco víc. Všichni jsou machři ale nikdo znich si ani nedokáže představit jak asi bylo Alence když se dozvěděla co tady o jejím poctivém vítěztví dost lidí soudí na základě jednoho jediného příspěvku od nějakého pochybného člověka . Věděl jsem že se na jeho stranu někdo přidá ale že to bude většina to mně nenapadlo a pak také pochybnosti o příspěvcích od tebe a pana Vacíka !!!! Napsali jste vysvětlení a nikdo vám nevěří on napsal špínu a věří mu většina ............... prostě anonimita jim všem dává sílu špinit ale do očí by se jí to báli říct.

                                                                        Na závěr : Pokud se někomu závody TK líbí tak ať si tam jede a hezky se pobaví , třeba i něco vyhraje a komu naopak ne tak toho prosím ať zůstane sedět doma na prdeli a nepomlouvá.
                                                                        Možná jsou lepší závody ..... určitě jsou ....ale ne amatérské s amatérskými náklady
                                                                        protože když si sáhnete do svědomí , staral by se o vás tak dobře a o organizaci jako takovou při závodech jako jsou Tovačov,Dešná,Asuán atd atd. kdyby jste do startovného dali jen 1100 kč místo vašich 5-10-15 či i 25000 kč za tým ?????????????????? Asi ne a kdo říká že jo tak si to jen namlouvá. Končím v této diskuzi protože lidé jako zadavatel a jeho přitákavači se mi prostě hnusí.

                                                                          Nharrysun - Profil | Pá 3.7.2009 10:43:27

                                                                          RadekCTC >> Původně už jsem nechtěl do diskuze vstupovat, co jsem považoval za nutně sdělit jsem sdělil. Nicméně bych Ti chtěl popřát mnoho úspěchů na těch profesionálních a poctivých závodech. Hlavně bych chtěl ovšem poděkovat těm, co s ná zastali. Bohužel na jasné a dokazatelné argumenta a umístění sourozenců a uplácení a podobných věcech nikdo nezareagoval rozumným protiargumentem a pouze se leje další špína. Je mi to jedno, já to unsu. Vadí mi spíš jiná věc - na začátku této bleskovky bylo obvinění ženy - vítězky, že vyhrála nepoctivě z důvodu, který jsmeprokazatelně vyvrátili.Dobrá, můžem zde diskutovat o třech metrech, krmení před závodama a já nevím o čem ještě. Ale pánové...nechtělo by to v první řadě se jí omluvit a až potom řešit tyto věci?

                                                                            NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 1:03:03

                                                                            lobotomie (fanik) >> lobotomie >> To jsi si mě asi s někým spletl... Jinak mně už tady nejde celkem o nic. Své zkušenosti a názory na TK jsem zde již prezentoval a myslím, že tohle všechno ostatní už je nad plán. Přeji vám všem hodně úspěchů a závodům jako je Třeboňský kapr brzký konec... Mějte se

                                                                              Nlobotomie - Profil | Pá 3.7.2009 0:52:35

                                                                              RadekCTC >> a o co ti tady jde? zrovna minulej víkend na závodech jsme se bavili o pokojově a o tom, jak jsem si nalosoval trubku a dvě minuty před začátkem závodu přišla změna pravidel - ten den tam prostě nebyl nikdo z "domácích" ale cizí týpek s trojkou bičem, tak se vyjímečně nebudou počítat hrouzci a okouni... tam to znáš ne? =)

                                                                                Nlobotomie - Profil | Pá 3.7.2009 0:49:59

                                                                                splávkař >> splavkař >> asi už vím kdo to je...

                                                                                  Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 0:44:29

                                                                                  RadekCTC >> tak to by jsi mohl myslím poodhalit svou totožnost:-)

                                                                                    NRadekCTC - Profil | Pá 3.7.2009 0:36:52

                                                                                    lobotomie (fanik) >> lobotomie >>Závodně chytám 12 let - zhruba po 20 závodech ročně... A myslím, že to není nijak extrémní...

                                                                                      Nsplavkař - Profil | Pá 3.7.2009 0:18:27

                                                                                      já sám objezdím spoustu závodů, jedny už po dost let spolupořádám a ač jsem na TK nikdy nebyl- a na závody s podobnými pravidly asi ani nepojedu tak dle toho, že po mnoho let je závod hojně navštíven bych soudil, že s nějakými podvody to tak strašný nebude. Poudačky o tom, že má někdo nakrmeno jsou směšný- kolik by toho tam musel dotyčný dát, aby po několika hodinách na tak hladový vodě ještě něco na daném místě bylo??? a s remorkerem šrotu tam myslím nikdo viděn nebyl. Losování míst lze snadno zkontrolovat a na akcích takového typu je spousta očí co to sleduje !! O tom, že by si někdo nechal připsat rybu, může uvažovat leda ten, kdo ještě hodinu před koncem má prázdnej úlovkáč a tudíž je tam všem takřka ukradenej- ten kdo někdy útočil na vítězství moc dobře ví,že je středem pozornosti a každej čeká na jakékoli zaváhání, porušení pravidel.

                                                                                        Nlobotomie - Profil | Pá 3.7.2009 0:07:58

                                                                                        RadekCTC >> osobně si myslím že jich bude mnohem více... a ty jsi objel 240 závodů? kolik ti je? 60? =) ...osobně jezdím každej víkend co to jde - v podstatě každej a nejsem schopnej udělat víc jak 35-40 zévodů za rok, a to je vyjimečné číslo jednak kvůli frekvenci pořádání závodů (stává se malokdy aby jich bylo tolik) a jednak taky protože každej víkend jezdí opravdu málokdo. normální lepší průměr na rok je 15 závodů, jednoduchou matematikou mi to dává 16 let po 15 závodech... ehm =D

                                                                                          NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 23:53:10

                                                                                          lobotomie (fanik) >> lobotomie >> Jestli píše pravdu (80), tak je to přibližně 1/3 mých... Jeho humor je vskutku prvotřídní, jen si pro něj vybral trochu špatné místo...

                                                                                            NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 23:48:20

                                                                                            Vitta >> O desítkách lidích nemluvím jako jen o lidech z MRKu, ale o to tu skutečně nejde... Ale pořád nechápu, co se mi snažíš naznačit. Můžu bý třeba poslední - je mi to fuk, když závod proběhne v duchu fair-play...

                                                                                              Nlobotomie - Profil | Čt 2.7.2009 23:37:34

                                                                                              RadekCTC >> brčko obrazil asi tak přinejmenším 9x víc závodů než ty, ale jen má svůj způsob humoru a ne každý ho pochopí =)

                                                                                                NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 23:32:56

                                                                                                RadekCTC >> Trochu mě zarazily termíny "drtivá většina lidí má stejný názor, desítky lidí potvrdí". Dal jsem si tu práci a vyšlo mi zhruba 0,7 desítky. O to tu ale asi úplně nejde.
                                                                                                Na TK jezdím rád, většinou si zachytám, umístním se kolem 40 místa, odvezu si spacák nebo co, a jsem docela spokojený, když přechytám třeba kamaráda. Mě osobně to ke štěstí stačí. Tím z mé strany tuto diskuzi končím.

                                                                                                  NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 23:18:57

                                                                                                  Brčko >> Hm, tys mi to teda nandal :-))

                                                                                                    NBrčko - Profil | Čt 2.7.2009 23:17:27

                                                                                                    Psal jsem,že nemůžeš napsat pravdu?? A myslím,že ty nemůžeš pochopit vůbec nic.

                                                                                                      NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 23:08:49

                                                                                                      Vitta >> Nevím, co řešíš. Na úroveň TK má tady drtivá většina lidí stejný názor... A desítky lidí potvrdí, že se tam podvody dějí. A vzhledem k tomu, jak velké množství lidí tvrdí jednu a tutéž věc, je jasné, že na tom něco bude snad každému. Je pravda, že jsem trochu odběhl od tématu bleskovky, ale prezentuji tady pouze pravdu, která zřejmě pár lidem, kterým vadí v dalším rejžování peněz, nevoní...

                                                                                                        NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 23:04:06

                                                                                                        Zajíček >> Kdyby jsi četl celou diskuzi, tak by jsi to věděl... a nemusel by ses ztrapňovat podobnýma otázkama...

                                                                                                          NZajíček - Profil | Čt 2.7.2009 22:38:17

                                                                                                          RadekCTC >> .... a byl jsi tam vůbec, když to tak horlivě popisuješ ....?? Nebo jsi jen rejpal .......žížaly?

                                                                                                            NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 22:31:31

                                                                                                            RadekCTC >> ... a někteří se registrují den po závodech. Jako např. nějaký Radek CTC. To jenom pro doplnění ... ale proč se vlastně rozčiluji.

                                                                                                              Nomambik - Profil | Čt 2.7.2009 22:31:25

                                                                                                              džmana >> Už se ty nově registrovaní obhájci "Třeboňského kapra" nadaji číst kopni tam tu hlasovací anketu ať je standa . Nařizuju ti to ze své moci "jmenuji se Leonid Brežněv nevlastní syn V.I.Lenina a vládce spojeného obočí" Hovg

                                                                                                                NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 22:23:05

                                                                                                                RadekCTC >> Chápu, že anonymita internetu uvolňuje někdy dost nízké pudy a někteří jedinci se chovají tak, že v reálném životě by za své názory dostali nejspíš do huby .... S tím se ale těžko dá něco dělat ..... Nevím jak ty, ale já mám docela rád, když aspoň matně tuším čí názory čtu ....

                                                                                                                  NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 22:11:42

                                                                                                                  Vitta >> Ty jsi taky výkřik, chlapče. Já tady píšu od začátku diskuze jen pravdu. Tvoje utkvělá představa o vyplněné kartě - je skutečně k smíchu... Jsou určití lidé, kteří se registrovali jen proto, aby tady hájili svoje podvody...

                                                                                                                    NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 22:06:56

                                                                                                                    RadekCTC >> Vzhledem k vyplnění tvé karty mi tvé výkřiky připomínají anonymy let minulých ....

                                                                                                                      NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 22:02:09

                                                                                                                      Zajíček >> Je mi celkem jasné, kolik lidí se tu teď zaregistruje, aby napsali, jak je tato fraška férový závod :-))) Je holt třeba trochu ten závod očistit, aby příště někdo vůbec přijel... Jinak všichni ti jsou určitě vděční za nezávislý názor :-)))))) A myslím, že se všichni dobře pobavili - jen tak dál... čím více nicků - tím lépe...

                                                                                                                        NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 22:00:10

                                                                                                                        Brčko >> Nevidím důvod, proč bych nemohl napsat pravdu. Je vidět, že jsi trochu mimoň... Jinak asi nemám na to, abych ty tvoje nesmysly pochopil... Jsi zřejmě hodně velký chudák...

                                                                                                                          NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 21:05:33

                                                                                                                          Zajíček >> Dobře mluvíš ( resp. píšeš ) ........

                                                                                                                            NZajíček - Profil | Čt 2.7.2009 19:25:24

                                                                                                                            Na závody jezdím řadu let a párkrát jsem stál i na bedně a to nejen na "gulášových" viz. např. Kapr na háčku ve Žďáře nad Sázavou. Kdo tam jezdil, tak ví o čem mluvím. Ale co se týká Třeboňského kapra, tak se musím zastat pana Hulíka a pana Vacíka. TŘEBOŇSKÝ KAPR JE NEJFÉROVĚJŠÍ ZÁVOD, KTERÝ JSEM NAVŠTÍVIL. V porovnání s jinými rybníky, kde se pořádají rybářské závody je zarybnění Žíteckého rybníka excelentní a o víězi rozhoduje um, zkušenost a samozřejmě taky trocha štěstí. A pokud někomu nestačí vymezené 3 metry, doporučuji Mušovská jezera, tam je místa dost.
                                                                                                                            Tato diskuze mě natolik pobouřila, že jsem se zaregistroval jenom proto, abych vyjádřil svůj názor.

                                                                                                                              NBrčko - Profil | Čt 2.7.2009 17:49:54

                                                                                                                              Máš pravdu na moc závodech jsem nebyl max.na osmdesáti na tvoje stovky to nemá. A ty co jsi vypsal já myslel že jde o závody v lovu ryb a ne nejtěžšího nebo nejdelšího prasátka.

                                                                                                                                NXS+XBS - Profil | Čt 2.7.2009 17:30:51

                                                                                                                                RadekCTC >> nevim, aspon se k tomu nějak vyjádřit...proč to tak je a slibují něco jiného:) Asi by se to jinak nezaplatilo...

                                                                                                                                  NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 16:40:01

                                                                                                                                  XS+XBS >> Co ti na to můžou napsat?? :-)) Všechno je to trapárna první třídy...

                                                                                                                                    NRadekCTC - Profil | Čt 2.7.2009 16:36:42

                                                                                                                                    Brčko >> Stačí nebýt líný a pročíst celou diskuzi, už jsem jich tady pro ukázku pár vypsal... Ty jsi asi na moc závodech moc nebyl, viď?

                                                                                                                                      NXS+XBS - Profil | Čt 2.7.2009 16:04:27

                                                                                                                                      harrysun >> A odpověď na to rozmístění a dodržení 3m?:)))

                                                                                                                                        NBrčko - Profil | Čt 2.7.2009 15:38:18

                                                                                                                                        omambik >> jsem pro i když já s nefér závody nemám problém. spíš mě zaujala ta formulace kvalitní a amatérské.

                                                                                                                                          Nomambik - Profil | Čt 2.7.2009 15:32:54

                                                                                                                                          Brčko >> To je dobrý nápad a klidně veřejně určitě to bude zajímat víc kolegů, tam kde se závodí fér , nemusíš mít pocit, že když spláchneš startovné do hajzlu bude to mít stejný efekt

                                                                                                                                            NBrčko - Profil | Čt 2.7.2009 15:26:42

                                                                                                                                            RadekCTC+jarda 2004>> a můžete mi na nějaké kvalitní závody dát tip klidně na sz.

                                                                                                                                              NVitta - Profil | Čt 2.7.2009 10:09:46

                                                                                                                                              Na Třeboňského kapra jezdím pár let, v Luhačovicích jsem byl jednou ( a naposled ). Dovolil bych si tvrdit, že srovnávat tyto dva závody ( resp. je házet do jednoho pytle ) je vůči Třeboňskému kaprovi docela nefér.