Ceny povolenek ČRS na přístí rok

Autor diskuse: Martin M. - Profil , 27.9.2008
98 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NOndra (tloušťák) - Profil | Ne 4.1.2009 12:42:12

Chci se jen zeptat: Vysokoškoláci žádnou slevu asi nemají že ... dříve to tak podle mě bylo.

    Ndrozďák - Profil | Po 29.9.2008 8:34:50

    Boby: Ne 28.9.2008 21:07:54
    Dobrý nápad.
    Na rozdíl od svena je můj čas drahej a zadarmo nedělám. Takže nehodlám mrhat ani jedním ani druhým a už vůbec ne zde. Jenom blbec dělá stejnou chybu dvakrát...

      Nboby - Profil | Po 29.9.2008 8:15:48

      Elhierro - měj rozum,hladovka deformuje postavu!!!!!!!!!!!!

        NMiloš_Dia - Profil | Po 29.9.2008 7:43:46

        boby:
        Tak takhle jsem si na vidle už dlouho nenaběhl...

          Nboby - Profil | Po 29.9.2008 7:40:38

          Miloš-Dia - mě se neptej.Já bych to udělal po staru,já bych ji taky neukazoval.Vždyť jsem psal,že jsem zkaženej.

            NKAM!KAZE - Profil | Po 29.9.2008 6:59:09

            Á JÉ Mrknato si tady zase rozjíždí svou další šou ve které nás převědčuje jaký je finanční expert přes otázky ČRS :)))

              Nsven - Profil | Po 29.9.2008 0:11:37

              Mrknato : mrkni na mého bratrance. S tím by sis mohl opravdu na úrovni podebatovat. Také je nezmar www.youtube.com/watch?v=LI7Ac_iyUXM

                NMrknato - Profil | Ne 28.9.2008 23:50:03

                sven : já se bavím o chovu ryb, pouze o chovu, na základě kterého je stanovována cena povolenek..... Také nemám rád v diskusi o něčem urážky, nemám ale rád mlžení. Právě proto, že je to každému jedno, je stav takový, jaký je a lepší nebude.

                Právě proto, že ve svazové rybařině neplatí základní ekonomické poučky, máme tu rybáře, kteří vymýšlejí jiné poučky, K70, CaR, CS rybolov, RMV, či návrat ke spolkům.... Netvrdím, že vše je špatně, ale dokupy to fungovat nebude.

                  NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 23:42:50

                  sven: jo a podívej se na stránky ČRS. Zjistíš, že je tam mnoho funkcionářů, co jsou ve vedení ČRS více jak 30 let. Revoluce se svazu vyhnula obloukem a nezdá se mi, že tam pracují zadarmo tak dlouho jen tak pro nic za nic. Proč se tam tedy drží tak dlouho? Jednoduchá odpověď. Z lásky k rybám!!!!! Jupííí, ještě že máme takové srdcaře, on to nikdo totiž nechce dělat.

                    NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 23:23:39

                    sven: no ptákoviny to nejsou, mohlo by se stát, že tak za 30 let bude pár druhů ryb zařazeno mezi ohrožené živočichy planety a děti našich dětí se budou na ně chodit koukat leda tak do muzea. A mezi tím si bude pár vyvolených i nadále mastit kapsu ke smůle 360 tisíc členů svazu. 19 let po revoluci to tak šlo, proč by to nešlo dále, že? Vždyť ti u kormidla ještě neumírají a potřebují zabezpečit své rodiny.

                    Ale konec, tady to fakt nevyřešíme, zítra tedy půjdu před sídlo ČRS držet hladovku za lepší zítřky. A to s heslem: "Kupředu, zpátky ni krok"!!!! :-)

                    A víš co je smutné svene? Že se v tomto businessu točí velké prachy a je stále mnoho lidí "tam dole", kteří možná skutečně pracují ve svém volném čase zadarmo a vlastně tak přispívají na tu "chátru" úplně nahoře!

                      Nsven - Profil | Ne 28.9.2008 23:16:26

                      Elhierro , Mrknato : hele ,vykašleme se na tu debatu. Je o ničem , v něčem máte pravdu a v něčem nejsem ochotný ustoupit. Můžeme se urážet a nadávat si a stejně tady houby vyřešíme. Můžeme tu klást různé otázky a požadavky ale stejně je tady nikdo nevyslyší. Je nás na MRKu zanedbatelné množství z celkového počtu rybářů . A tomu zbytku je šumafuk ,co se tady řeší. Určitě by se našlo zajímavější téma na vyplnění zbytku večera ,než řešit takové ptákoviny.

                        Nmedvěd - Profil | Ne 28.9.2008 23:14:12

                        Elhierro:co bude s vodama o který nebude zájem?

                          NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 23:10:43

                          A vůbec, otázka byla o něčem jiném. A tak tedy již systematické navyšování povolenek o 100 Kč ročně je pro mne takovým alibismem, který není snad ani ničím podložen. Ano¨, každý ze svazu řekne: inflace, zvyšování cen energií, PHM atd. a je to smeteno ze stolu. Na problémy v rybářství je jediný lék - profesionalizace a privatizace. To je můj názor.

                            NMrknato - Profil | Ne 28.9.2008 23:06:57

                            sven : představ si, že to, co ty děláš zadarmo, ale MO si za to stáhne 60% peněz, co rybář dá za svůj koníček, komerční chovatel dodá skutečně zadarmo. Tedy pouze za cenu násad z cen za povolenky.

                              NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 22:54:57

                              Mrknato: člověče, já s tebou vyjímečně souhlasím. To co jsi napsal je svatou pravdou. Každá práce co je zadarmo je tou nejdražší.... Přesně tak!!

                                NMrknato - Profil | Ne 28.9.2008 22:47:56

                                sven : otázkou je, co a pro koho děláte zadarmo...... Za chov ryb vám svaz platí dohodnutý peníz a pokud z této práce nemáš žádný hmatatelný prospěch, je to to, co jsi si zvolil. Řeči o práci zadarmo jsou komické. Žiješ v omylu, že toto je dnes správná cesta. Každá práce zadarmo je ta nejdražší, jakou znám a proto se jí svaz drží. Proč svaz nevypíše výběrová řízení, na dodávky dohodnutých násad za účelem snížení nákladů a zreálnění cen násad? Protože to nepotřebuje, naopak potřebuje co nejdražší chov s nejvyšším podílem nákladů. Jinak by už to dávno udělal.

                                  NMiloš_Dia - Profil | Ne 28.9.2008 22:40:09

                                  boby:
                                  Jak bys interpretoval a připadně využil "zprávu o hospodaření" ?

                                    NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 22:35:50

                                    sven¨: no vidíš jak ti to jde. Přečti sí řádky níže co psal boby. Právě že to děláš zadarmo, tak to děláš zřejmě špatně. V dnešní době musí být profesionalismus, ne dobrovolnost typu akce Z. Pak se totiž krade a je to o tom neprůhledném hospodaření, kde nikdo není za nic zodpovědný, tudíž skoro nepostihnutelný. Nekritizuji tvou práci, možná to myslíš dobře, kritizuji systém, který nefunguje a je již 20 let přežitý. A jestli někoho nazýváč vyčůránkem, tvoje věc. Nevím proč bych byl vyčůranej, když si za služby (dá-li se to tak nazvat) ČRS platím. A jestli ČRS a MRS vybere něco okolo miliardy Kč ročně a na tebe nic nezbyde, není to divné? Že by tě někdo "ojebával"? Zeptej se OLDBOYS na svazu jak je to možné, oni to tam totiž zadarmo nedělají!

                                      Nsven - Profil | Ne 28.9.2008 22:23:47

                                      Elheirro : tak jsem tady s novým vtipem. Představ si ,jsi-li toho schopen ,že my to děláme zadarmo a ve svém volném čase. A děláme to rádi . Jen nemáme rádi vyčůránky ,kteří nechtějí kárku táhnout a chtěli by se pouze vozit.

                                        NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 22:09:12

                                        boby: kdo začne? Začít musí samotné vrcholné vedení ČRS a MRS a dát "tam" dolů jasný signál co, jak a za kolik. Zadarmo to nikdo z mladých dělat nebude, pan Semeniuk a jeho "oldboys" to také nedělají zadarmo.........

                                          Nboby - Profil | Ne 28.9.2008 21:07:54

                                          Drozďáku,aby ta diskuze byla k něčemu,tak se do toho dej.oslo lidi z táto diskuze,kteří jsou nespokojeni a chtějí také změnu Ddejte se do toho.Pak se tady něco změní.Jinak jak říkáš,tak kurevsky dlouho ne.

                                            Nboby - Profil | Ne 28.9.2008 20:51:18

                                            To máš pravdu,že je na tom něco špatně avíme co.Tento postup při obsazování míst je mi znám již z dob dávno minulích.To bylo přesnš tzo samé.A taky jsme říkali,to by chtělo změnit.Taky jsme to nezměnili a proto to zůstalo na Vás.Akorát jsme neměli internet,tak jsme to řešili u pivka.Pak jsme přešlůi na politiku a pak dom.Jsme češi a řešíme tyto otázky po našem.zanadáváme na ně,pohádáme se a pak si společně dáme pivko.
                                            zprofesializovat je nejlepší řešení..A možná vidět zprávu o hospodaření,tak by se s tím mohlo i začít..Ale jsme u toho KDO ZAČNE? Dá se dohromady mezi Vámi ,mladými parta,která to zpustí?

                                              Ndrozďák - Profil | Ne 28.9.2008 20:30:44

                                              Ale to je ultra bonitní diskuse.
                                              Tady se nic nezmění ještě kurevsky dlouho...

                                                NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 19:43:59

                                                boby: :-) Máš recht, ale tak jak jsi to popsal, tak je na tom něco špatně. Prostě je potřeba zaplatit lidi "i tam dole" tudíž ty "velký saka" (Semeniuk a spol.) musí pustit nějaký ten chlup i dolů, aby to dělali i jiní lidi, než ti, co mají fůru času a tak tam jsou protože to nikdo dělat nechce. To je pak jen takové zaplácnutí díry, ne? Ale jinak máš skutečně pravdu, leč je to asi smutný. Protože tam kde nejsou odborníci a profíci, to nemá šanci na přežití.

                                                  Nboby - Profil | Ne 28.9.2008 19:20:50

                                                  Zdravím pánové rybáři.A už je to tady zase.Téma,netéma,jdem do sebe.Ale to je to co je potřeba zkrotit.Vemte to tak,kdo z mladých/25 až 35 let je ochoten mimo své zaměstnání a rodinu věnovat veškerý volný čas svému koníčku,ať je jakýkoli.
                                                  Vemte to tak,člověk,který je schopný myslet tak jak by bylo potřeba,podniká,nebo vykonává funkci,která je také časově náročná.A to potřebuje plnit stopro,jinak v zaměstnání za chvíli narazí a může se jít pást.a nebo masařit.Takže tito relativně nejschopnější jsou tatam.Také tu nejsou všichnišpičkoví.Odhaduji tak 50 na 50.
                                                  Pak tu máme vkovou kategorii 50+ a ta je zkažená komunismem/ patřím do ní/.Ale máme čas, důchod,v zaměstnání nemusíme již podávat takové výkony,nemáme již takovou spotřebu ap./také ne všichni,také podnikáme a máme časově náročná zaměstnání/.ale je nás mi¨n.No a někteří z nás ,co máme ten čas vezmou teda tu funkci,vždyť to nikdo jiný d+lat nechce,nebo nmůže a je to pravda Jenže máme holt to myšlení trčochu jinam a máme rádi klid. Uděláme co je třeba, trochu domu,vždyť to nikdo dělat nechce.Tak o co jde?:Bohužel,vy ae co se tady Masakrujete jste z těch co by mohli jít na hrad,ale proč tam nejdete? Pochlubte se.
                                                  elhierro - měj rozum,ješčtě bych s tebou jel rád na ryby,tak opatrně a poslechni Turňu,nezacházej do dúvěrností.Věichni důchodci nejsme stejní.

                                                    NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 17:18:19

                                                    Turňa: já vím, ale jak jsem psal, je tu nějaký rozdíl mezi politikou a rybařinou. Tedy v těch volbách.... :-)

                                                      NTurňa - Profil | Ne 28.9.2008 17:10:58

                                                      Elhierro: Ale já myslel naše volby rybářské na polkitiku prdím.

                                                        NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 17:01:59

                                                        sven: až jednou půjdeš třeba s autem do servisu a oni ti za tvé prachy s károu nic neudělají, tak si prosím uvědom: jsou to kolegové, ne servismeni!!! Jsem zvědavej, jak se budeš tvářit při placení..... :-))))))))

                                                          NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 16:58:28

                                                          Turňa: no jestli vůbec bylo při těch volbách z čeho vybírat. Podívám-li se na politickou scénu, k volbám mne už nikdo nedostane, jaksi není z čeho vybírat. Je to samá politická pakáž, v tom rybářském sektoru je to zřejmě podobné.

                                                            NTurňa - Profil | Ne 28.9.2008 16:49:10

                                                            Elhiero: Taky zdravím, koukám že jsi zase v ráži, jinak pokud jde o "vedoucí" jsem s tebou, ale co jsme si zvolili, to máme!
                                                            Jinak Záplavy jsou mrtvé, kapr nic, štika nic, candáti přestali a sumci už nejdou (oni ani nešli). Poslední pořádná rybka byla v ZT, ten malej 50 cm kapřík.
                                                            Budu muset na Labe si spravit CHaP chuť.

                                                              NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 16:37:28

                                                              Sven: těším se na tvé další vtipy........ :-)

                                                                NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 16:37:28

                                                                sven: Jsie zřejmě zakomplexovaný člověk se ¨kterým se nemíním bavit. Zřejmě jsi nepochopil podstatu věci o které jsem hovořil. A to systém průhledného hospodaření s cca 1 miliardou Kč. Nic jsem nepsal o pořádku u vody a o komárech. A pokud se organizace, která vybere onu 1 miliardu nepovažuje za servisní organizaci, tak právě tady je chyba. Tvoje bolševické myšlení je přesně o tom: vybrat prachy a ticho po pěšině. Ale dnes je jiná doba, každý za své prachy chce to, co si koupil. To ale tobě asai nic neříká. Tvůj příspěvek je perlou socialismu, raději tě cituji, tak si přečti co tvůj "mozeček" vyplodil:
                                                                "Musíš si v první řadě uvědomit , že Ti tzv. vedoucí a jiní pracovníci MO MRS a ŘS jsou Tví kolegové a ne slouhové , nebo servismeni"............... Co dodat? Snad bys mi jen mohl říct, proč ty lidi platí cca 360 tisíc rybářů, když jsou jen kolegové a ne servismeni. Jsem zvědavej, jaká perla z tvé hlavičky zase vyleze.

                                                                  NRváč - Profil | Ne 28.9.2008 14:35:43

                                                                  vzdyt se nic nedeje. Vemem si o 10kapru vic a cena povolenky se nam vrati

                                                                    NMrknato - Profil | Ne 28.9.2008 14:08:30

                                                                    Sven : máš pravdu, která je pravdou v pojetí tohoto systému. Pokud by kterýkoliv ÚS nebyl likvidován tím, že vše, co se udělá zlikvidují predátoři, nebo rybáři s CS povolenkou, nebylo by nesmyslem za tohoto stavu něco budovat. Dnes, kdy sněm již schválil to, že členem ČRS nemusí být pouze občan ČR, padá jakékoliv třídění rybářů. Rybářské právo zatím nepatří hrstce lidí, která by ho jistě dokázala nějak využít, ale naštěstí všem rybářům, kteří si ale nechtějí připustit, že to, co jim rybařinu může udržet, jsou bankovky. Bankovky do nákupu násad, možná i ekonomického chovu násad, ale ne směr, stát se realitní kanceláří s vodními stavbami.

                                                                      Nsven - Profil | Ne 28.9.2008 13:34:53

                                                                      Elheirro : Já jsem dobře pochopil koho máš na mysli. Jen jsem chtěl abys to vyslovil. Musíš si v první řadě uvědomit , že Ti tzv. vedoucí a jiní pracovníci MO MRS a ŘS jsou Tví kolegové a ne slouhové , nebo servismeni. Nemůžeš očekávat , že Ti posekají břeh , nakopou žížaly a ještě přinesou pivko, případně , že budou od Pána Elheirra odhánět obtížný hmyz. To seš chlapče na špatné adrese. To musíš někam k soukromníkům a to ještě hodně servilním , kteří jsou ochotni za peníz udělat cokoli. Čím to je , že nikdo nemá ty tzv. pražáky rád ? Že by pro jejich sebestřednost a pohrdání všemi burany z Kotěhůlek ? Možná , že kdyby jste vlastnili nějaký revír , také by byl obležen místními , tentokrát pražskými důchodci. Ovšem protože opak je pravdou , obléháte rozptýleni revíry cizí.

                                                                        NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 10:16:14

                                                                        Turňa: ahojky, tak jak to jde na Záplavách? Já teď marodím (rýmička...:-)) ), tak jsem nikde na rybkách týden nebyl. Ale minulý týden se mi povedl pod jezem v Čelákovicích candát 71. Ale jelikož jsem pražák, tak jsem ho pustil. No a místní koukali jako puci, co jsem to prý udělal za blbost. To jen aby sven viděl, jací jsou pražáci děsní masaři. Jinak se tu do nikoho pouštět nemá cenu, vždyť víš, že boucháním do klávesnice se nic nevyřeší, vše je jen v lidech a jejich chtění se stavem věci něco udělat.

                                                                          NTurňa - Profil | Ne 28.9.2008 9:20:53

                                                                          Elhierro: Zdravím. Jen se do nich pusť, jen vynech ta důvěrná oslovení.

                                                                          PS: Znám pražáka co chová zlatého bažanta v 1+1, ale ten je ujetý a vodí ho na procházku jak pejska.

                                                                            NMrknato - Profil | Ne 28.9.2008 8:50:48

                                                                            Salmo1 : a co brání Jč.ÚS vystoupit z CS hospodaření? Tím by vznikl standardní systémový tlak na řešení nesmyslného CS hospodaření. Hostovací povolenka by v sobě mohla obnášet skutečnou cenu za starost o revíry. Je otázkou, jak se na návrh Jč.ÚS ohledně změny rozdělování redistribucí a CS rybolovu dívají samotné MO, které tvoří tento svaz, za situace kdy platí stávající stanovy

                                                                              NElhierro - Profil | Ne 28.9.2008 8:39:08

                                                                              sven.: specifikuj co jsou to pražáci a spol. Tyhle kecy mám rád, za všechno můžou pražácí. Jak ubohé......... :-( A jestli neumíš číst, tvůj problém, zřejmě proto ti vadí ti pražáci. Jestli jsi nepochopil, že oslovuju vedení ČRS a MRS a také vedoucí pracovníky jednotlivých MO, co mnohokrát "šmelí" s rybama při zarybňování, tak začni používat mozek. A dobře ti to napsali kolegové níže. Osobně vím, že nejvíce vždy rabují vody místní a pak to svádějí na pražáky. V jedné nejmenované vesnici na Berounce stačí jen to, když v místní putyce rozhlásí porybný že se bude v ten a ten den zarybňovat a hned jsou břehy řeky obklopeny důchodcovskou svoločí, která zmastí kdejakého kapříka okolo 40 cm, domů si jich klidně za den vezme 5 a když se zeptám, co s tím bude dělat, odpověď je i ta, že to je pro slepice. Vole svene, když už máš blbé kecy, tak bys alespoň mohl vědět, že pražáci v paneláku slepice nechovají..... :-))))) A tak je to všude.

                                                                                Nnumen - Profil | Ne 28.9.2008 8:16:56

                                                                                Fakt se bavím ,když to tu čtu.Přerybněná voda, dneska pražáci. Nevím jak se pozná přerybněná voda,ale vím že i kdyby byla tak to tady ještě napiš a brzo nebude. A rozdělovat lidi Prážák , Liberečák atd je zavádějící. K nám to maj Pražáci kousek a problém jsou úplně jiní ,právě ze severu + smečno.Je mi úplně jedno od kud je , ale jestli je to čuně nebo pan rybář. Spousta si jich hraje na chyť a pust a potom dneska jsem si je zrovna bral, jinak pouštím ana zádech chy´t a pust. Dneska jsem na jednoho natrefil. Nadával ,že v Labi je hov... a každý to všechno bere a měl pod nohama nunel a v tom 4 kapry kolem 60cm. Prý na zimu do mrazáku. Vybavení měl aspoň za 100táců a za zadkem teréní auto.Pan kaprař.

                                                                                  NPetrson - Profil | Ne 28.9.2008 0:47:58

                                                                                  Bum, a máš to, pražáku.

                                                                                  >> Sven > včera rusáci, dneska pražáci.....a nejvíc, co slýchám, to rabují místní, páč jsou tam imrvére a s porybným si tykaj :)))

                                                                                    Nsven - Profil | Ne 28.9.2008 0:41:30

                                                                                    Elhierro : Mohl bys přiblížit , koho vlastně oslovuješ , kdo jsou ti odpovědní pánové , kteří Ti mají zajistit kvalitní servis ??? A jak si přišel na ty vybrakované vody ? Např. u nás jsou vody většinou přerybněné. Tedy do té doby než dorazí pražáci a spol.

                                                                                      Nmartinbartosek.dt - Profil | So 27.9.2008 23:48:02

                                                                                      N Elhierro: Jsem pro!!!!!

                                                                                        Nsven - Profil | So 27.9.2008 23:02:14

                                                                                        Ledńáček : Ještě ne , až tak v půli října . Dobře píšeš kapříky , protože to zas budou dorostenci . Od nás , z Osečné a pak nám zase ÚS doveze nějaký genetický odpad , co už nikdo nechtěl. To zase bude masakr až se sjede Liberec, Jablonec a pražáci -chalupáři. Aby se jim zaplatil benzín,jak kdysi prohlásil jeden vysazovací turista.

                                                                                          Nsven - Profil | So 27.9.2008 22:57:32

                                                                                          Miloš Dia : výhoda hrábí je ,že čím víc hrabeš , tím větší je uspokojení z tvé práce ,když se ohlédneš . Čtivo čtu , ale čím víc ,tím jsem místo uspokojení nasr.....í. Ale vážně. Dělat se dá ledacos, ale je potřeba mít kolem sebe dostatek stejně naladěných lidí, což je v dnešní době, čím dál větší problém.

                                                                                            NLedňáček (Iceman) - Profil | So 27.9.2008 22:56:28

                                                                                            sven: už jste vysadili do Metudu kapříky?

                                                                                              NElhierro - Profil | So 27.9.2008 22:53:32

                                                                                              Naštěstí ceny povolenek nejsou tak vysoké, abych musel spekulovat nad tím, kam asi prachy za povolenky jdou. Na druhou stranu je cca 360 tisíc rybářů, vezmu-li průměrnou cenu 1000 Kč / povolenka, k tomu členské příspěvky, placené brigády, hostovací povolenky atd., jde tedy celkem asi o 1 miliardu Kč!!! A to není málo, nemyslíte? Naše vody jsou vybrakované a systém zarybňování velmi neprůhledný, zrovna tak, jak je neprůhledné hospodaření ČRS a MRS.Takže odpovědní pánové, já osobně si klidně za povolenku připlatím, ale chci vidět průhledné hospodaření, ale hlavně kvalitní servis z Vaší strany. To jest dobře zarybněné vody, smysluplný RŘ (navýšení minimální a zavedení maximální míry vybraných druhů ryb, v měsících květen - září lov non-stop, atd.) a pořádnou legislativu včetně kvalitní RS. Bude-li toto fungovat, dám za povelenku klidně i 4000 Kč.

                                                                                                NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 22:30:38

                                                                                                sven-Původní záměr byl trochu jiný.Šlo o vytvoření Pojizerského svazu.Navzájem propojené Mo,mohou daleko lépe spolupracovat a podporovat se v rybochovech,rybolovu,i v řešení problému řeky Jizery.No nic,snad v budoucnu se to nakonec podaří.

                                                                                                Miloš_Dia-Je to standardní postup ČRS.Každý hájí své,anebo to co mu vyhovuje.

                                                                                                  NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 22:05:16

                                                                                                  sven.
                                                                                                  Nechápeš vícero souvislostí. Chce to zahodit hrábě a vyhrabat nějaké čtivo...

                                                                                                    Nsven - Profil | So 27.9.2008 22:05:12

                                                                                                    Salmo1 : Aha. Tak děkuji. Dobře děláte.

                                                                                                      NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 22:02:05

                                                                                                      sven-Přesně tak,hostovačku.Pro CS rybolov žádnou vodu nemáme.Žádné územní ani CS povolenky navydáváme.

                                                                                                        NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 22:01:25

                                                                                                        Salmo:
                                                                                                        "Nepodpořit iniciativu Jihočeského územního svazu ohledně ceny celosvazové povolenky a změny způsobu přerozdělování výnosu z celosvazových povolenek."

                                                                                                        http://www.crs-sus.cz/ryba/tiskopisy/uvod_tiskopisy.htm

                                                                                                          Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:59:47

                                                                                                          Miloš Dia : nějak mi nedochází ten autobus plný rybářů s CS povolenkami.

                                                                                                            NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 21:59:27

                                                                                                            Miloš_Dia-Ne,nemám o tom dostatek informací.Přibliž to prosím,nebo stačí link.

                                                                                                              NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:56:43

                                                                                                              sven:
                                                                                                              A jejda, koukám, že Ti chybí základní vzdělání...

                                                                                                                Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:55:50

                                                                                                                Salmo1.: tomu nějak nerozumím. Takže kdybych chtěl u Vás chytat ,musel bych si koupit hostovačku ? Nebo poskytujete nějakou vodu pro CS rybolov ?

                                                                                                                  NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:54:04

                                                                                                                  sven:
                                                                                                                  OK, každý máme svůj boj.

                                                                                                                    NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:51:37

                                                                                                                    Salmo1:
                                                                                                                    Btw. všiml jsi si Petře, na čem se usnesla letošní konference středočechů?

                                                                                                                      Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:49:53

                                                                                                                      Miloš Dia : mám tady za humny (cca 15km) také jednu takovou MO. Také za 300,- ale to není v mém případě o penězích ale o názoru.

                                                                                                                        NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 21:47:49

                                                                                                                        sven-Hromada rybářů se u nás začalo ptát co to je za MoXY revír 0,rybochov 0 a najednou je jich tu plný autobus a všichni mají CS povolenky.Proto jsme od roku 1992 jako SHMO.Nechceme vodu jenom pro sebe,ať ale chytá ten kdo se podílel,nebo zaplatil a vyřízeno.

                                                                                                                          Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:45:46

                                                                                                                          Salmo1 : Měli by začít už u těch z roku 1952 a u 1975 pokračovat.

                                                                                                                            NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:43:48

                                                                                                                            sven:
                                                                                                                            No tak co tady řešíš?
                                                                                                                            Napiš si převodku k nám, do Prahy, nebudeš se nervovat, a hlavně ušetříš love!

                                                                                                                              NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 21:41:23

                                                                                                                              sven-Ne,ne členové rybářských spolků z roku 1886 zakládali ale něco jiného,než se prosadilo v roce 1975.

                                                                                                                                Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:40:32

                                                                                                                                Miloš Dia : koule by byly ,ale málo . I u nás to má většina členů na háku.

                                                                                                                                  Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:38:09

                                                                                                                                  Salmo1: Tvá poslední věta je neodvratně pravdivá. Bude to smutný konec kdysi dobré myšlenky. Kdyby viděli zakládající členové rybářských spolků z roku 1886 ,kam jsme jejich ideje dovedli ,museli by nám nakopat pr....

                                                                                                                                    NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:32:05

                                                                                                                                    sven.
                                                                                                                                    No a? Vystupte z toho tyjátru a žádejte zpět vstupné ! Nebo na to nemáte koule?

                                                                                                                                      NSalmo1 - Profil | So 27.9.2008 21:27:05

                                                                                                                                      sven - ® St 24.9.2008 22:46:37
                                                                                                                                      Otázka: Nový RŘ a soupis revírů ČRS pro rok 2009
                                                                                                                                      Na severu Čech začala privatizace svazových vod : MO ČRS Liberec získala 16 nových RMV , MO ČRS Jablonec změnila na přehradě ve Mšeně ,kterou tvoří 3 nádrže , 2 z nich na RMV. Můžeme jen doufat , že se nákaza nebude šířit příliš rychle.

                                                                                                                                      Vidíš to nakonec sám,á300 Kč je výsměch všem pracujícím organizacím..... i proto jsou RMV.Špatný systém zadusí nakonec sám sebe.

                                                                                                                                        Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:26:20

                                                                                                                                        Pike : Opravdu nejsme mezi těmi šťastnými , jako např.Liberec, který vlastnictví využil a vyhlásil pro příští rok 16 nových RMV.

                                                                                                                                          NPike - Profil | So 27.9.2008 21:21:16

                                                                                                                                          Sven: Překvapením by bylo, kdyby dekrety držela MO.

                                                                                                                                            Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:20:14

                                                                                                                                            Miloš Dia : Statut CS hospodaření samozřejmě mám. Bohužel dekrety drží ÚS.

                                                                                                                                              NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 21:08:38

                                                                                                                                              sven:
                                                                                                                                              Ok, takže si sežeňte příslušný Statut CS hospodaření (na stránkách Severočeského US pochopitelně není), nastudujte, zda je možné odejít, a pak odejděte...

                                                                                                                                                NPike - Profil | So 27.9.2008 21:02:06

                                                                                                                                                Sven: Ono co by takové členové MO Radlic dělali? Maximálně rozhodcovali, případně zalepovali obálky s pozvánkami na VČS, případně zametali v klubovně. A vynásob si 300 Kč počtem 90% členů MO. To musí být peníz. A díky nízké platbě za brigády, otvírací době pro výdej povolenek atd má MO radlice docela dost členů.

                                                                                                                                                  Nsven - Profil | So 27.9.2008 21:01:52

                                                                                                                                                  Miloš Dia : V tomto případě bude správně za b.)

                                                                                                                                                    Nsven - Profil | So 27.9.2008 20:59:08

                                                                                                                                                    Miloš Dia : je to 110,- ,ale to je jedno. Neznám nikoho ,kdo by dělal za 30,- na hodinu. Průměrná hodinová mzda se pohybuje kolem cca 120,-

                                                                                                                                                      NPike - Profil | So 27.9.2008 20:56:36

                                                                                                                                                      Sven: Já to osobně neberu. Opakuju ale, že tohle není můj problém. Současný systém se mi nelíbí. CS hospodaření umožňuje právě takové nesmysly, jako je případ Radlic a dalších MO. A to nemluvím o redistribuci peněz v rámci CS hospodaření dle výtěžnosti.
                                                                                                                                                      Jsem pro samostatné MO. Nebude li mít MO revíry, těžko bude mít členy, těžko bude parazitovat. Pokud ale současný stav přetrvá, tak za stávajících podmínek je pro mne členství v MO Radlice maximálně výhodná.

                                                                                                                                                        NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 20:54:34

                                                                                                                                                        sven:
                                                                                                                                                        V tom případě máš jenom dvě možnosti - Rennie nebo celou vaši MO trhnout z CS systému a jít do individuálního hospodaření.

                                                                                                                                                          Nsven - Profil | So 27.9.2008 20:51:51

                                                                                                                                                          Pike : neber to prosím v žádném případě osobně. Chtěl jsem jenom říci , že podobné ,(nejen Vaše) parazitické MO mi silně leží v žaludku.

                                                                                                                                                            NMiloš_Dia - Profil | So 27.9.2008 20:51:09

                                                                                                                                                            sven:
                                                                                                                                                            Nejsou, je to sakra málo, ale to samé platí i u vás - 105 á hodina je těžkej dumping.