Diskuse k článku: O životě a smrti, nutnosti a cti

Autor diskuse: bucharovic - Profil , 23.6.2008

Petr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:37:53

bucharovic - ® : klidně se s tebou utkám na poli literárním. Ať zadají zde přítomní téma a dejme si týden na sesmolení. Ne že bych potřeboval týden, nenapíši nic jinak než jedním dechel, ale kdo ví, kdy se k tomu dostanu.

bucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:35:15

Na poli literárním si to klidně rozdám s kýmkoliv z vás
Dalibor MC - mám opačný názor než ty. Jestliže někdo kritizuje něco co sám nedokáže, nejde o kritika,ale kybice. To platí jak ve hře na kytaru, tak jinde v životě. A kritizovat Nedvěda za hru na kytaru ? Hrál jsi někdy? Já jo a ať už s texty Nedvěda souhlasím či nikoliv ( jako člověka ho rád nemám, ale umí zpívat o životě a to oceňuju) toho že umí hrát na kytaru a cosi dokáže písněmi říct si nelze než cenit. To je můj ,,tvrdo - kulní " názor.

Petr Koch - Profil | Pá 27.6.2008 10:33:11

bucharovic - ®: no zatím to na útok moc nešanuju. Na články kašlu, baví mě (tě nebo mne jako tebe) pouze kritika. A tvoje články jsou na to jako dělaný a nejvíc mě baví reakce některých kluků, že by se to měli učit nazpaměť v rybářských kroužcích :o)))))

Pan Slamáček - Profil | Pá 27.6.2008 10:27:06

bucharovic> a kdy se dockame toho utoku?

Dalibor MC - Profil | Pá 27.6.2008 10:25:45

bucharovic>Proc by te nekdo nemohl kritizivat za tvuj clanek presto, ze sam zadny nenapsal??
"Abych mohl rict, ze se mi nelibi jak hraje Honza Nedved si taky nebudu kupovat kytaru a skladat pisnicky."

bucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:15:21

Pike - máš pravdu,ale já už se nebráním,ale útočím. Bránil jsem se dost dlouho. A piš si,že útočit umím.:-)

Pike - Profil | Pá 27.6.2008 10:13:53

Bucharovic: Tohle není správná obrana.

bucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 10:10:10

Je mně divné,že P. Koch tak krásně kritizuje jeden článek za druhým,ale v jeho profilu jsem nenašel nic o tom,že by snad někdy napsal nějaký článek sám. Možná nejsem sám,kdo má chuť přečíst si něco z pera někoho, co všemu rozumí lépe než kdokoliv jiný a co okamžitě pozná,co je ,,blbost" a co ne.
Plojza - někdy je to k pos..ání viď, ale i s takovým materiálem někdy musíme pracovat.... Díky Ti za podporu a myslím,že mně rozumíš. Čus

bucharovic - Profil | Pá 27.6.2008 9:58:11

No,nevím jak vy lidi,ale já sem chodím kvůlivá rybám. Na hádání mám doma ženu a v práci podřízené ( i nadřízené - pro šťouraly).
Rex2 - naprosto s tebou souhlasím a ta popisovaná scéna ze Zlatých úhořů se mně honila hlavou i při psaní tohoto článku. Kdo ho četl pozorně, všiml si ,že píšu o tom, že ,,když už se rozhodneme vzít do ruky nůž, nechť je jeho ostří ostré a ruka rychlá a jistá".
Docela výrazně ( si myslím) jsem se vyjádřil ne k braní od vody ryb velkých a dorostlých, ale těch co nemají míru. Tam jsem nekompromisní a je mně šumák jestli na to má někdo jiný názor nebo ne. Jako kluk jsem viděl, jak ,,rybáři" vytáhli ježdíky a rozšlapávali je,aniž by je sundali z háčku. Jak propichovali cejny vidličkama, jen proto, že to byli cejni a ne kapři... Viděl jsem chlapa,jak ulovenou rybu hodil za sebe do lodě,aniž by se obtěžoval ji zabít... Potkat ty lidi dnes- jako silnej chlap bych neváhal a,, vysvětlil jim, že se to nedělá". Psal jsem o právu volby, a nakonec jsem napsal -,,Prosím" . nikoho jsem k ničmu nenutil.Ryba co má sotva míru nemůže být bojem vyčerpaná,aby nemohla být vrácena vodě.Pokud tomu tak je, její přemožitel dělá něco špatně.Myslím,že líp to vyjádřit neumím.Mějte se

Petr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 21:37:41

Plojza - ® : Tvoje první reakce Pepíku a takhle jsi si to posral :o)))) Nejsi ty náhodou státní úředník?

Petr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 21:12:43

bucharovic - ® : dobrá tedy, nechme toho, jen poslední dovětek. Jestliže chceš psát články a povídky, dopiluj prasopis. Příkladně tvoje neustálé a všudepřítomné MNĚ ( tobě) mne ( tebe) docela vytáčí. Uznávám, že jsem hlupák a moje chyby jsou mnohdy do očí bijící ( speciálně i,y a s, z jsou moje velké slabiny), ale v tomhle jsem si celkem jistej.
A věř, že o egu toho vím docela dost. Ať se daří a piš barde, piš. Budu se kurwa těšit na další srdcervoucí texty jako na sudou středu :o)))))

Rex2 - Profil | Čt 26.6.2008 21:03:26

Znám hodně lidí se stejným názorem jako má JKL. Odjakživa si lovec vychutnával pocit že nese svou kořist domů, může se s ní pochlubit a potěšit svůj kmen (dnes rodinu) dobrým jídlem. Musí se uznat že dnešní lovci ryb se poněkud změnili, protože jaký lovec by vyzradil místo, kde našel dobré loviště.Tak jak to probíhá tady na ,,Můj lov,,. Nevidím vůbec nic špatného na tom když si někdo kolem mě vezme rybu. Nepůjdu za ním a nebudu mu vysvětlovat jaké je to pro tu rybu utrpení. Ota Pavel to ve Zlatých úhořích popsal dokonale. Když se starým Proškem chytil tu velkou parmu chvíli uvažoval jestli ji má zabít, potom mu Prošek podal nůž a řekl mu že si to zaslouží a chápe, že boj prohrála.

bucharovic - Profil | Čt 26.6.2008 20:35:04

Koch - na moje ego se vykašli. Hleď si svého. Pozoruju pečlivě tvé příspěvky i v jiných diskusích a zjistil jsem,že jsi neustále v opozici proti každému a proti všem: Tak mně tady nevykládej nic o egu. A když ti dělá dobře psát sprostě - posluž si. Ukazuješ jen sám co jseš zač. Tebe asi doma nemají moc rádi viď šťourale?! Tobě jde jen a jen o to vyprovokovat konflikt.Pár takových jsem už v životě poznal. Nemá smysl si s takovejma jako jsi ty dělat hlavu. Vy jí jednou sami vystrčíte a on už se někdo, kdo vás sestřelí najde.Tvoje cinty o egu jsou fakt síla.Napadá mně,jestli vůbec víš co to ego je. Řeknu to slušně - polib mně část těla, která se při sezení dotýká židle.

Plojza - Profil | Čt 26.6.2008 10:22:54

Koch> to jsou ale ubohe kidy. fůůůůůůj

Petr Koch - Profil | Čt 26.6.2008 8:17:24

bucharovic - ® : já s tebou nekončím :o) jestliže napíšeš něco o čem si budu myslet, že je to blbost, tak budu reagovat a vypadá to tak, že nebudu patřit mezi ty co honí tvoje ego jako pinďoura :o))))

SkulalukS - Profil | Čt 26.6.2008 7:40:59

Je to paradox, ale nebýt maso-zpracovatelského průmyslu, tak by se jistě populace domácího dobytka netěšila takových počtů. Průser ovšem nastane, když se o maso na trhu ztratí zájem a jeho cena jde dolů. Vegetariánské nálady obyvatelstva, byť z pohnutky nezabíjet zvířata, tak potom vedou k podobným situacím jako byla ta v Brzkově na Jihlavsku.
Otázkou ovšem je, zda zvýšená poptávka po sportovním rybolovu bude mít analogicky pozitivní dopad na populaci ryb? Pokud se nebudou žádné vracet vodě, potom se obávám že ne.
Proto tento článek hodnotím kvůli jeho plíživému nátlaku pozitivně.

Petrson - Profil | Čt 26.6.2008 2:30:29

U podobných shrnutí článků starých třeba 10 a víc let, v nichž řekněme příběh vyústil v pointu s potřebou úlovek pustit, uznávám, že mi něco daly. Časem ale člověk naráží na podobná dílka pořád. Když jsou ovšem stylistikou vytrženy z reálií lovu do samotné úvahy či jakési morální litanie, působí už jako fráze. Nevím, jestli by se autor měl pouštět na tenký led filozofování. Zvlášť - jak už kolegové naznačili - když jakoby pořád tápe, jestli zcela pouštět nebo občas vzít: nejlépe tak trochu od každého, jen si to řádně omluvit.
Část o "týrání vánočního kapra" už působí přímo kýčovitě. Představuje pro mě škodlivý druh výchovy, kdy část reality, kterou nechceme vidět, "výslednému produktu" lakujeme na růžovo. Nebožáka, udržovaného v pokryteckém náhledu na svět, bez možnosti vnímat souvislosti, ovšem život o to víc zfackuje, jakmile se postaví na svou první nohu. Nejsem "pediatr", nebudu tedy spekulovat, od kolika let dětem zabití kapra už nepřivede újmu. Nicméně takové záběry z jatek bych k nedělnímu řízečku pustil každému radilovi, který mi bez vyvzvání, např. v DP, udílí lekce ze správného etického přístupu, protože se automaticky cítí na výši, když nezabíjí pro maso (je přitom jasné, že obzor kibice, filtrovaný talířem bůčku a sklínkou píva, nasahá dál, než k obrazovce). Snad by se mu rozsvítilo, kdyby viděl desetkrát mrzutější "humánní" přístup v masokombinátu, než jaký občas lovec, který má skutečnou úctu, použije na břehu. Třeba i masaři by dokument zatřásl. Jak jsem měl tu smůlu některé poznat, jsou natolik otrlí, že článku, pokud se vůbec dostane k jejich zrakům, se hádám jen vysmějí.

Bosanac - Profil | St 25.6.2008 23:23:15

bucharovic: . Ti jsi z vlastni vule byl tam kde je nebezpecno , nerikej ze te vedl jen altruismus , prevazna cast z vas byla kvuli penezum .
Pravda je ze nekomu drive a nekomu pozdejc vcetne mne se dostane z prodlouzenych zad do hlavy .
JKL to napsal nadherne , ale to co jsi ti precetl v jeho prispevku o tom neni tvuj clanek .

bucharovic - Profil | St 25.6.2008 23:05:03

Bosanac- Jen ten kdo pozná,může něco změnit.V sobě i okolo.Já jsem se změnil a nestydím se za to. Nemám proč.Nikoho do ničeho nenutím.V mém článku je hlavní moto - právo volby.Já vám neberu tu vaší- vy mě neberte tu mojí.
JKL - Bingo - asi o tom nevíš,ale z toho co jsi právě napsal je jasné,že jsi mě pochopil víc,než si myslíš.

Misyk - Profil | St 25.6.2008 23:00:29

... k článku nic nemám, je to prostě názor. Ale rád bych si přečetl nějaký článek od místních diskutujících, prostě jiný pohled na věc.. Tak co? Hoďte to na papír, teda... na web.