Diskuse k článku: Jak nejlépe uvařit kapra nad 70 cm

Autor diskuse: Jan Opatřil - Profil , 3.5.2008

NFredyn - Profil | Ne 4.5.2008 20:57:41

Clanek sem necetl ale uz nadpis je dost krutej...dobra rada nad zlato :-DDD

    Nhubertsvab - Profil | Ne 4.5.2008 20:46:14

    zdravím, kvalitu článku komentovat nechci to rád přenechám jiným. Rád bych ovšem podotkl že kapr nad 70 se má pouštět. Já sem zatim nad sedmdesát chytil 3 (71, 75, 77) a všechny sem pustil. Jednoho kapra nad sedmdesát (76) sem jedl a musím říct že jsem si moc (vůbec) nepochutnal. Je možné že kapr z řeky bude lepší tenhle byl z soukromého rybníku a byl fakt samej tuk. a tak si myslím, že kapr nad 70 si zaslouží svobodu. Vždyt když si uvědomím že je to ryba starší než já .....

      NLuke - Profil | Ne 4.5.2008 20:38:00

      Do prčic všichni se tu jenom ohánite slovami chyť a pusť ... ale jenom na kapry .... zajímalo by mňě kolik lidí to taky praktizuje na dravce ? Kapru je všude dost a dost a kdo chce vytáhnotu pořádnýho ať de k voďe a ne seďet u počítače a velice se rozčilovat jak je v našich málo vodách trofejních ryb. Velký kapr se dá chytnout kdekoliv .... jen tam pánové filozofové k tý voďe musíte jít !!! A metodu chyť a pusť praktizovat na opravdu ohrožené druhy ryb jako sou dravci a ne kapři kterých je doslova " všude plná prdel ".

        NLubka - Profil | Ne 4.5.2008 17:25:31

        Jsem zklamán. Čekal jsem nějaký originální recept na úpravu této fšude cpané ryby, jejíž kulinářská úprava mi dělá krapet problémy a ona pseudofilosofická úvaha nad "prdem".Navíc nepříliš čtivě podaná.

          NMartinmtb - Profil | Ne 4.5.2008 14:14:01

          MRKnato: Asi si mě špatně pochopil.To co jsi napsal vím, ale me jde o to ze ryby nestaci ani dorust a uz jdou na pánev. Potom se místo nich vysadí nejaké malé čudly a zase ikdo nic poradneho nechytne - a tak dokola..Nevím kolik je průměrný úlovek na jednu povolenku, ale určitě je výrazně snížen těmi, kteří ryby pouští..

            NMRKnato - Profil | Ne 4.5.2008 14:06:05

            Martinmtb - Jestliže uživatel změní podmínky hospodaření (v případě změny v množství zákonně ponechaných ryb), znamená to i změnu dekretu, tedy méně vysazovat... Víš kolik je průměrný úlovek na jednu povolenku? Zkus se nad tím zamyslet. Ano jsou jednotlivci, kteří to přehánějí, ale to je v celku skutečně nepodstatné, zřejmě podléháš davové psychóze. Co je zarážející, jsou počty původních druhů ryb, které se nevysadí, ač by měly být vysazeny....

              NMartinmtb - Profil | Ne 4.5.2008 13:52:43

              Ahoj. Ten článek se mi zdá docela vtipný, ale možná by se měl týkat všech ryb obecně. Mě není kupříkladu jasné kam někteří rybáři dávají 1-2 ušlechtilé ryby, které denně chytí a odnesou je??!!?? plus neušlechtilé ,které berou od vody taky...Je jasné že většinu porozdávají známým, sousedům atd..Hlavně na vesnici je to běžné:(Já si ryby neberu,ale souhlasím aby si každý mohl rybu odnést ,ale povolené množtsví je podle mě nesmyslně velké..Každé omezení včetně k-70 by podle mě bylo k užitku nás všech...

                NLudaT - Profil | Ne 4.5.2008 11:14:30

                Koukám co kaprař to ranař. :-(( Kam ten svět spěje.

                  NTOMMX - Profil | Ne 4.5.2008 11:10:52

                  čau lidi,ten "carpkiller" jak se nazývá a co to napsal
                  je peknej magor,ale já nesnáším lidi co berou velky kapry a nechapu proč chodi na ryby a nechodi spíše do supermarketu,jsem rád že se mezi rybáři rozšiřuje trend sportovního rybolovu,nikomu neberu aby si nedonesl od vody za sezonu rybu,ale z mírou a ne z heslem ¨"ber co uneseš".zarybněnost vod se u nás trochu zlepšuje ale pořád je dost takovejch jak si ty su rad že tam máš i fotku a až tě uvidím u vody doufám že má pravačka Tvýmu xichtu prida i lepsi barvu:)))))))))))))))))

                    NČajo - Profil | Ne 4.5.2008 10:46:19

                    Carpkiller - čo si si navaril, to si ja zjedz!!!
                    prislovie sa hodi aj k tematike clanku...

                      Nxycht - Profil | Ne 4.5.2008 10:07:00

                      Carpkiller: docela bych chtěl vidět jak to řešíš s Icemanem face2face :-)))

                        Ntomsa - Profil | Ne 4.5.2008 9:50:29

                        Proboha proč se tu hádáte a urážíte. Na první pohled je jasné, že je to článek smyšlený. Vždyť kapr 70+ se nevaří, ale musí se naložit a vyudit.

                          NDAVISS - Profil | Ne 4.5.2008 9:27:35

                          Hochu, hochu. Moc ses snažil a je to asi vidět. Musím ale uznat, že sám bych nic podobnýho nenapsal, neb nemám spisovatelský střevo.
                          Carpkiller: to co tady občas předvádíš mě hlava nebere.

                            NKarlito - Profil | Ne 4.5.2008 8:06:04

                            Nic moc článek, ztráta času.

                              NMRKnato - Profil | Ne 4.5.2008 1:03:00

                              Carpkiller - synu, pochop, že pokud chytnu jakéhokoliv kapra, tak ho zabiju z principu a v souladu se zákonem, aby uvolnil místo, které mu nepatří. Jiná věc je na soukromácích. Bohužel se tu tyto pojmy silně mísí a pospubescenti v tom mají maglajz, jako i v jiných hodnotách, což jsi předvedl....

                                Nhank - Profil | So 3.5.2008 23:26:59

                                souhlas se ftipalekem.
                                nejvic u vody toci vidim nektery hovada jak zachazej rybama, zkopavani podmiraku ze brehu atd.

                                  NCarpkiller - Profil | So 3.5.2008 23:03:38

                                  Co sem k tomu chtěl jsem napsal,a nemá cenu to dál řešit,pokud ještě někdo má nějaký problém,nechť ho se mno řeší osobně,po tel.co mám v kartě nebo po SZ...nebudem to tu dál zapatlávat do nesmyslů....jestli má někdo problém,ať je jako chlap a řeší to osobně jako mist IWAN. a né tady psaním blbostí...nazdar už tu nebudu dál reagovat...

                                    NLedňáček (Iceman) - Profil | So 3.5.2008 23:00:48

                                    Caprkiller: já se ale přeci ptal, jestli se nejedná o RMV. Neumíš číst?
                                    No a vidíš, konečně jsi mě napsal o jaký revír se jedná, hodnej.
                                    Lhář nejsem, zkus si to ještě jednou přečíst.

                                      NCarpkiller - Profil | So 3.5.2008 22:57:43

                                      Lednáčku: mnoho lidí ví že je to pravda, a je to RMV, takových je v čechách dost...a je to MO tři dvory ty lháři-tak nepomlouvej co nevíš-sám si ubožák tak tu schazuješ lidi, úplně na tobě pozoruju jak vymejšlíš ty kraviny, ty ale musíš bejt blb, tebe celou dobu va školách mlátili a teď si léčíš mindráček, wiď-jak říkám si ubohej, špatnej sen ...

                                        NLedňáček (Iceman) - Profil | So 3.5.2008 22:54:52

                                        Caprkiller: pokud je revír svazový, nelze omezovat lov členům svazu, nebo se mýlím? Nepíšeš náhodou o RMV?
                                        A to tě ten chudák, co jsi ho strašil ani nenaprášil na MO?
                                        Divný, zdá se mě to celé hodně přitažené za vlasy - nu což, třeba příště vymyslíš něco věrohodnějšího.