Diskuse k článku: Jak nejlépe uvařit kapra nad 70 cm

Autor diskuse: Jan Opatřil - Profil , 3.5.2008

Namundsen - Profil | Po 5.5.2008 9:48:26

Zatiaľ najhorší článok, ktorý som tu čítal. Úplne zbytočný a o ničom.

    Nmartinbrozek - Profil | Po 5.5.2008 7:49:31

    Bože, to je zase jednou ubohej článek. Je to slohově nečitelný, prázdný a o ničem - o pobavení nemůže být řeč.. A s chyť a pust a K-70 už taky jděte k šípku, stejně se tím jen napostá většina vychloubá.

      NRousek Fishing - Profil | Po 5.5.2008 0:37:59

      Poté, co jsem si přečetl článek a "plodnou diskusi" , jsem dospěl k rozhodnutí, že příště až chytnu K-70, tak ho okamžitě klepnu štafetovým kolíkem a nakrmím s ním sousedových 20 koček.
      A jestli mě některý blb ze "sekty kaprošuků K-70" bude chtít rozbít hubu, tak mu koncovej hrot na svým bambusáku zn. Rousek nacpu tam, kde sluníčko nesvítí (až po naviják). :-)

        NMRKnato - Profil | Po 5.5.2008 0:16:25

        klaxone : problémem ryb jsme my všichni, tolerantní i netolerantní, ale jestli jedinec jako ty může studovat VŠ a nedej bože ji dokončit, tak pak si každý může 2x týdně odnést kapra +70, jelikož jsme asi velmi úrodná země... a skutečným problémem by bylo, kdyby se kapři vysazovaní v ohromných kvantech přestali odnášet na základě bludů šířených vzláštními "sektami" .....

          Nklaxon - Profil | Po 5.5.2008 0:00:44

          antony: hmm...tak jako cetl sem tu hodne ujetejch nazoru, ale ten tvuj je snad nejvic:D
          Takze malo tolerance k masarum, podle tebe je onen problem...a co treba malo tolerance k rybam? Nejen k velkejm rybam a uz vubec ne jen ke kaprum, me osobne predstava ponechani si 15k kapra, vubec nedesi i kdyz sam bych to neudelal, bo bych se s tim nechtel tahat. Ale problem mizicich ryb tady je...a toleranci k masarum, se nevyresi;-)
          Kdyz resis to dodrzovani rychlosti...ja osobne rychlostni omezeni dodrzuju taky jen kvuli tomu, ze je to tak stanoveny zakonem, pac rict, ze v obci je zrovna 50ka bezpecna je nesmysl a myslet si, ze kdyz pojedes 50 a ne 70, tak nikoho neprejedes je naivni...jsou mista, kde je i 30moc a naopak sou mista, kde by se v obcich dalo jezdit treba i 80.
          A ze lidi posti ryby aby zapadli do koletivu...jakoze chyti rybu, v hlave mu naskoci 5moznejch receptu, u huby sliny, ale aby zapadl do kolektivu, tak ji se slzou v oku pusti...kdyz myslis. Ale nekdo si chce treba opravdu zachytat(cimz myslim chytit nakou tu rybu a ne jen prosedet odpoledne u vody) a je mu jasny, ze vody nejsou bezedny a sezrana ryba uz nezabere, a svoje prsvedceni se snazi rozsirit dal, ne aby nebyl sam ten divnej, co pousti, ale aby to pousteni melo nakej efekt.

          TomášV: bohuzel ma privilegia, pac kaprarina je proste IN a kapry chyta u nas nejvic lidi...a kdyz se to nejakym zpusobem uchyti u kapra, treba to pak pujde i s jinejma rybama(i kdyz ta horni mira toho tam moc nevyresi).

            NTomášV - Profil | Ne 4.5.2008 23:55:02

            Článek nic moc, a diskuze k němu díky jednomu exhibovi snad ještě horší. Jak napsalo pár lidí přede mnou, nejen kapr je ryba, tak proč by měl mít nějaká privilegia ??

              Nantony - Profil | Ne 4.5.2008 22:48:55

              Článek jsem sice jen přeletěl, ale i tak mě to utvdilo v pocitu, kterého se nějak nemůžu zbavit, a to je to, že spousta lidí, kteří pouštějí (nejen) kapry to dělají jenom proto, aby "zapadli" do kolektivu. Prostě, kdo si chce kapra vzít, třebas i 15-ti kilového, ať si ho vezne, kdo ho chce pustit, ať ho pustí. Jediné, co mi vadí je skutečnost, že se každý, kdo ryby pouští chlubí tím, jak je IN, přitom je to úplně normální věc, a navíc, hlavně v článcích v časopisech si neodpustí hned několik narážek na ty, co si rybu veznou. Chtělo by to trocha více tolerance ze všech stran.
              Nevim, jak tady vyjádřit moje pocity, se kterýma se u vody potkávám, ale dalo by se to najít na příkladu, kdy velká většina řidičů dodržuje povolenou rychlost v obci jen proto, aby se z nich nestali sponzoři dopravní policie, ale to, že mu (jí) tam může vběhnout do cesty dítě a kvulivá velké rychlosti ho prostě srazí, tak tam se se svým uvažováním dostane málokdo.
              hola
              antony

                NJovánek - Profil | Ne 4.5.2008 22:28:50

                hubertsvab:Jasně, že se může dožít 17 let, ale Ty si psal, že on je starší než Ty v tomto věku. V těchto letech bude mít víc. A v tom jezírku kapr nemá prostor, proto nevyrostl.

                Muf: chlapi, běžte do [...] s těma urážkama, o co vám jde?

                  Nsobotas - Profil | Ne 4.5.2008 22:21:33

                  Já taky souhlasím z luke.

                    NMuf - Profil | Ne 4.5.2008 22:12:59

                    Carpkiller- vole doufám že Tě někde nepotkám, nebo možná jo, alespoň si na Tobě vybiju zbytečnou energii. Jsi ubožák, toť vše.

                      Nhubertsvab - Profil | Ne 4.5.2008 22:10:05

                      myslím že 70ka kapr se může dožít 17 let:D ...můj děda měl koi kapra v jezírku 11 let a to je taky podle mě zajímavé protože ten kapr za ty léta co ho měl vyrostl tak o 5 cm ale vypasenej byl pěkně

                        NJovánek - Profil | Ne 4.5.2008 21:56:50

                        hubertsvab:tak to si zcela určitě starší Ty a ne kapr. Ale to je jedno.Taky s luki rybářem souhlasím.

                          Nhubertsvab - Profil | Ne 4.5.2008 21:49:23

                          souhlasim s luki rybářem....a pro jovánka: je mi 17 letos...a myslím si že ryba která je dle mě kulinářsky k ničemu, že by měla být puštěna....jo a škvarky si dělejte z ouklejí....70ka kapra se prostě pouští....

                            NSHARK1974 - Profil | Ne 4.5.2008 21:45:48

                            50-60 je zase škoda do udírny......ty jsou na pečení a smažení

                              NSHARK1974 - Profil | Ne 4.5.2008 21:43:27

                              nebo jsou výborné škvarky z velkého kapra.....

                                Nluki rybář - Profil | Ne 4.5.2008 21:42:57

                                kdo chce si rybu pusti kdo ne tak ne , ale pořad jen blby kecy , ale myslím že ryby nad 60cm by jste měli chlapi pouštět , když si chcete něco dát tak stačí 50cm ale nad 70cm to je pěkná ryba , tak at je potom co chytat ! :-)

                                  NSHARK1974 - Profil | Ne 4.5.2008 21:41:11

                                  zase tolik těch velkých nechytnu, na kapry se až tak nespecializuji......

                                    Nmedvěd - Profil | Ne 4.5.2008 21:39:35

                                    SHARK:ale měli by být alespoň tři.Ať se to vyplatí

                                      NSHARK1974 - Profil | Ne 4.5.2008 21:37:01

                                      velký kapr patří jednoznačně do udírny....

                                        NJovánek - Profil | Ne 4.5.2008 21:27:29

                                        hubertsvab: pro Boha!...kolik je Ti let? A čím si taková ryba zaslouží svobodu? Já bych řekl,že svobodu si zaslouží každá ryba. Dobře to napsal Luke.