Vodáci a Horní Vltava

Diskuse k bleskovce Vodáci a Horní Vltava

Autor diskuse: JKL - Profil , 18.2.2008
86 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nkratas61 - Profil | Po 3.3.2008 17:20:57

Jira2-tak uz jsem si to zjistil, ale ze by znalost nejakeho hlustvisihaka patrila k vseobecnymu vzdelani to si zase trochu ulit ! Asi se do toho Mensa klubu nedostanu ale ty se tvaris jako bys tam byl nebo aspon sezral houno salamounovo.Bavit se se mnou nemusis, ja mam spoustu jinejch znamejch kery nejsou tak namachrovany a ani se nedelaj jako neco vic a sou to skvely rybari!!!!!!!!Ty umis akorat zesmesnovat a machrovat nebo nadavat. Ja na sobe pracovat zacnu ale ty bys nemel zustat pozadu!

    NJíra2 - Profil | Pá 29.2.2008 18:12:43

    Kratas61- když nevíš co je to hlustvisihák, tak to samo o sobě vypovídá o Tvém IQ, Určitě se svým duševním obzorem se nikdy nestaneš členem Mensa clubu.Budeš na sobě muset hodně a moc pracovat a tímto příspěvkem s Tebou končím diskusi.

      Nkratas61 - Profil | Pá 29.2.2008 15:19:09

      Jira2-ato je zase co za poklonu ten hlusvisihaku? je videt ze s tebou se fakt neda bavit! Svoje IQ si nemusim nikam dosadovat, ja sem spokojenej a k zivotu mi to staci. Nebo ze bych to zkusil dosadit - ja zacal, a ty bys me pak trumfnul ? Aspon o 5 nebo 10 ? Co rikas, pujdes do toho ?

        NMRKnato - Profil | Čt 28.2.2008 19:26:43

        Stanďour : co jsi mylel jsem asi pochopil, bohužel venkovan v Praze a pražák mimo Prahu není totéž. Tolerovat neznalost nebo sprosté a nebezpezpečné chování také není totéž. Navíc ty asi nebudeš ten na kom by tolerance a její hodnocení závisela....

          NJíra2 - Profil | Čt 28.2.2008 18:46:43

          kratas61- tak hele, kdyby jsi byl chytrolín encyklopedický, tak víš, že buzerant´= homosexuál.Ale to ty, soudě dle kvality Tvých příspěvků,nevíš.Podle nich Tě koštuju na hlustvisiháka s IQ max.,..., to číslo si tam dosaď sám, podle na co se cítíš!

            NStanďour - Profil | Čt 28.2.2008 17:00:50

            MRKnato: Opět jsi nezklamal. Byl jsi někdy v Praze? Viděl jsi venkovské řidiče v Praze? Já ano. A toleruji jim neznalost prostředí. Chápeš, co tím chci říct? Předpokládám, že ne.

              Nstrejka - Profil | Čt 28.2.2008 16:34:14

              kratas61: registrován 7.2., jak ti říkali doma, u silnice se nejprve pořádně rozhlídni, nejdřív nalevo, pak napravo, pak ještě jednou nalevo a až pak když opravdu nic nejede, tak teprv vstup do vozovky...

                Nkratas61 - Profil | Čt 28.2.2008 16:29:28

                Jira2- tak hele ty chytroline encyklopedickej,nemam zajem ani cas tady s tebou se dohadovat. Primo jsem tu o homosexualovi nic nepsal, tak zklidni svoje vasne ! A nadavky si nech do spolecnosti sobe rovnych !

                  NJíra2 - Profil | St 27.2.2008 20:25:19

                  Kratas61 - opraš, prosím,své encyklopedické znalosti a poté uznáš, že rektální alpinismus nemá s homosexualitou nic společného.A to, že někdo nazývá kormorány původním a téměř užitečným druhem, je, myslím více než dostatečným důvodem nazvat jej magorem!

                    Ndrozďák - Profil | St 27.2.2008 18:09:37

                    Kratas61: něco mi říká, že se ti dva nejspíš znají a špičkují se.
                    Dal bych majzla na vidle.

                      Nkratas61 - Profil | St 27.2.2008 17:27:08

                      Jira2:ty ses tedy povedenej zvanil. Nedavno v diskuzi o kormacich nazyvas diskutujiciho magorem, ted zase skoro buzerantem.Svy kecy, mimochodem dost ubohy,si nech nekam do hospody !

                        Nlerak - Profil | St 27.2.2008 17:15:19

                        Jíra2 : ááá, potrefená husa vyhrožuje ! bane, ty nevyloučíš ani náhradníka z FK Horní-Dolní !

                          Nmildas - Profil | St 27.2.2008 13:51:59

                          xycht: Já o voze, Ty o koze.
                          To, že se kašle na pravidla je úplně jiná věc na jinou debatu.
                          Vysvětli mi, proč bych já měl mít možnost Vltavu využívat a svým způsobem taky plenit a vodák ne ?

                            NPike - Profil | St 27.2.2008 13:39:28

                            Patton: S tím lezením do vody pozor, na horní Vltavě je v určitou dobu zakázáno brození.

                              NJíra2 - Profil | St 27.2.2008 13:32:50

                              Leraku, za Tvůj rektální alpinismus vůči pražské komunitě Tě necháme asi vyloučit z naší "venkovské" MO!

                                Nlerak - Profil | Út 26.2.2008 15:38:59

                                MRKnato : reagoval jsem pouze na to, že ty "smysluplně" dělíš rybáře a vodáky na - pražáky a ty ostatní...a to je z mého pohledu jaksi mimo. Nic víc, nic míň...

                                  NMRKnato - Profil | Út 26.2.2008 14:56:56

                                  lerak : z vingle jsi ty, tady se momentálně ryby neřeší, ale kajaky a vodáci.... jelikož vodáctví žádná pravidla nemá, je dáno pouze chováním vodáků.

                                    NMRKnato - Profil | Út 26.2.2008 14:28:52

                                    drozďák: není to tím, že někdo je odtut a jiný zase odjinud, ale že to, jak se chováš, bývá podmíněno tím, odkud jsi a jak si se tam naučil chovat a co je tam běžné. Bohužel v tom nevidím nic segregujícího ani křupanského. Chování pražáka běžné v Praze, jinde běžným není.... příkladem budiž onen provoz na silnicích.

                                      NMRKnato - Profil | Út 26.2.2008 13:56:35

                                      Patton : souhlasím, ale zde se řeší Vltava a ta se sebeprosazováním na ní kýmkoliv, dost souvisí. Pak je otázka, jestli vůbec nějakou Vltavu potřebujeme, když máme metro, fitcentra, videopůjčovny.... Na vodu s kajakem může kdokoliv, s prutem k vodě a jen někam, jen ten, kdo má povolenku a i tak leckde může chytat jen s omezením z jednoho břehu, bez brození.... Já jako vodák si můžu šmajdat všude.

                                        NPatton - Profil | Út 26.2.2008 10:01:28

                                        MRKnato-plácáš blbosti.Pražák nejsem a s Panem Slamáčkem máme za sebou několik debat nad sklenicí piva o "pragocentrizmu" a výsledek byl jenom to že blbec se najde všude takže to může být "pražák" třeba z Pardubic.
                                        Vodáci na horní Vltavě. No to je zajímavej fenomén.Hlavně je zajímavý že se tu skloňuje Vodák a vodák a co já jsem si všiml, tak jich většina mluví německy, nebo holandsky. Kdysi jsem Vltavu taky párkrát sjel, jenže to co se děje dneska s tím se to nedá srovnat.To že podnikatelé vyhrožují že se budou soudit o náhrady....proč? Prostě jim nevyšel podnikatelskej záměr.Lidi co mají půjčovny lodí by nejraději udělali z Vltavy vodáckou dálnici, nejlíp šestipruhovou.Já jsem osobně za to, omezit průjezd lodí na červenec a srpen a skutečně pouze třeba 30 lodí na den. Jako muškař jsem klidně ochoten kupovat si jednodenní hostovačku (vyjmout Vltavu z běžných pstruhových revírů, povolenky by šli koupit třebas jenom jedno-třídenní), ale chci aby byli stejně omezeni vodáci a platili stejně jako já.Po mě zůstane ve Vltavě jenom šlápota v písku na dně, která za chvíli zmizí....po vodácích? Slamáku vzpomínáš si jak Petra pila z té láhve vodky kterou jsem našel v řece po Němečkem? Já prostě NECHCI bejt omezenej na měsíce duben, říjen a listopad, protože jinak pro vodáky nevlezu do vody!!!!

                                          NPan Slamáček - Profil | Po 25.2.2008 22:55:56

                                          pike> ano tuto poznamku jsem tusil. dnesni vysledek mne mrzi ale neni to konec sveta a duvod k nejake nenavisti

                                            Ndrozďák - Profil | Po 25.2.2008 22:37:44

                                            Pike: tomu nevěřím. Ale bylo to od tebe podlé. Chudák Slamák z toho dostal křeče, ani psát nemůže.

                                              NPike - Profil | Po 25.2.2008 22:33:32

                                              Drozdák: Ne, já býval hazl vždycky.

                                                Ndrozďák - Profil | Po 25.2.2008 22:27:42

                                                Pike: zase pod žebra? Prý si býval hrozně hodný chlapec. Je to pravda?

                                                  NPike - Profil | Po 25.2.2008 22:24:35

                                                  Slamák: Proč nemáš rád Brno, to mi už po dnešním fotbalu víme.

                                                    NPan Slamáček - Profil | Po 25.2.2008 22:10:15

                                                    medved> v brne sem byl. nic dobryho nepotkal, takze ja tomu verim :-)
                                                    drozdak> vetsina je to co se nikdy neda zjisit a proto se za nazor vetsiny muzes schovat.

                                                      Ndrozďák - Profil | Po 25.2.2008 22:07:34

                                                      Většina pražáků, většina vidláků, většina.......
                                                      Ze čtvrtiny Čech, ze čtvrtiny sudeťák, půlka tátova příbuzenstva ze skoropolska a děda Slovák.

                                                      Resumé: Pražák jak poleno!!!!

                                                        NPike - Profil | Po 25.2.2008 22:03:30

                                                        Medvěd: No že by takové ambice měli i v Ostravě? Tomu už neuvěřím

                                                          Ndrozďák - Profil | Po 25.2.2008 21:58:35

                                                          A je to tady zase.
                                                          Kde končí rozumná argumentace, vytáhne se štít z "většiny"
                                                          Co to je, ta většina?
                                                          Co nebo kdo jí prezentuje?

                                                            Nmedvěd - Profil | Po 25.2.2008 21:52:40

                                                            Pike:nesmíš věřit všemu

                                                              NPan Slamáček - Profil | Po 25.2.2008 21:48:36

                                                              pike> kazdy z nas ma nejaky svuj problem. muskar kapra, prazak metro, hnup prazaka :-)

                                                                NBosanac - Profil | Po 25.2.2008 19:14:04

                                                                Pike : Jak muze byt predmesti hlavnim mistem ?

                                                                  NPike - Profil | Po 25.2.2008 19:10:01

                                                                  Já jsem někde slyšel něco podobného, akorát na obyvatele Brna - Diskuze na téma Proč není Brno hlavní město? se koná každý večer ve všech brněnských hospodách.

                                                                    Nlerak - Profil | Po 25.2.2008 18:12:23

                                                                    MRKnato : Tvůj názor je dost z vingle ! Jestli chceš hecovat, tak pokračuj, ale asi brzy na Tvoje invektivy přestane většina reagovat...Asertivita, pražáctví, řidiči...Jsem na rybářském webu, tak jen o rybářích : spousta "venkovskejch" se chová mnohem hůř, než ti "lufťáci" jak pražáky s oblibou nazývají. A u vody provádí prasečiny, které si obhajují a omlouvají se slovy "radši to vyberem my, než se sem o víkendu nebo v létě zase navalej"... Nelze paušalizovat, vše je pouze v lidech a není možné je kastovat dle lokalizace jak to provádíš Ty. Toť vše, snad jen poznámku - jsem z toho venkova...

                                                                      NMRKnato - Profil | Po 25.2.2008 17:06:28

                                                                      Pan Slamáček : Většina řidičů ale i rybářů z Práglu je silně asertivní, co s tím naděláš. Proč to nepojmenovat např. jako pražáctví?

                                                                        NPan Slamáček - Profil | Po 25.2.2008 16:44:52

                                                                        drozdak> pro krupana kazdy Prazak :-)
                                                                        strejka> muj zivot je o nekoncici nadeji :-)

                                                                          Ndrozďák - Profil | Po 25.2.2008 16:42:03

                                                                          A máš to Slamáku. Princip kolektivní viny je halt zkrátka v módě, co naděláš...

                                                                            NMRKnato - Profil | Po 25.2.2008 16:19:46

                                                                            Pan Slamáček : v sobotu mě jeden takovej celkem dost nasral, tak to vodprdli všichni...

                                                                              Nstrejka - Profil | Po 25.2.2008 16:19:16

                                                                              Slamáku, ty nejen že jsi Pražák, ale ty jsi navíc ještě sešívka a to už je fakt moc...

                                                                                NPan Slamáček - Profil | Po 25.2.2008 16:15:08

                                                                                MRKnato> Prazska Kurva to jsem ja! :-)

                                                                                becher> kazdej kdo jezdil vodu pred cca 10-15 lety vi ze se sitauce zmenila celkem podstatne. dnes si na vodaka hraje kdekdo, ale je to porad jen zkurveny turista. kolik z tech lidi si proslo ritualem s neptunem?

                                                                                kazdopadne za vsim je potreba hledat prazaky protoze to jsou kurvy :-)

                                                                                  NMRKnato - Profil | Po 25.2.2008 0:55:16

                                                                                  becher : pokud se týká teorie, díš pravdu, bohužel praxe je jiná. Ukaž mě někoho, kdo by chtěl bydlet s cikánem? Já ne, asi jsem asociál..... bohužel i v rybařině to bude obdobné...

                                                                                    Nbecher - Profil | Po 25.2.2008 0:34:49

                                                                                    MRKnato: pouze reaguji na něktéré příspěvky lidí, kteří si myslí, že když jsou členy jedné zájmové skupiny, mají svaté právo být na řece jedinými. Není to o tom, že Tonda je z Prahy a Petr z Brna a Iveta z Ostravy. Je to o mezilidských vztazích. Každý kdo chce urážet a sankcionovat určitou skupinu lidí či zpoplatňovat jejich způsob rekreace by si měl nejdřív zamést před vlastním prahem.Howgh

                                                                                      Nmimikry - Profil | Ne 24.2.2008 10:22:46

                                                                                      MRKnato: Tak ty si fakt hustej.

                                                                                        NMRKnato - Profil | Ne 24.2.2008 10:11:59

                                                                                        becher : nemyslíš si, že je hloupé dělit lidi na rybáře a vodáky? Neříkám to rád, ale nebylo by smysluplnější je dělit na pražáky a ty ostatní? Většina pražáků je pro samostatnost venkovských MO, jelikož takto bude snazší je zkorumpovat práglkorunami. Když se někdo ale otře o pražské MO je rázem zle.... Obdobné je to jako s padesátkou na ulicích Prahy a jinde. Ten pešek není u CaR, bezhrotých háčků, nebrození, jedné mušky, to jsou jen důsledky....

                                                                                          Nbecher - Profil | Ne 24.2.2008 0:36:24

                                                                                          Jsem z Vimperka, což je kousek na Soumarák, ze kterého se jezdila Vltava
                                                                                          dokud to management Šumavského národního parku nezačal regulovat. Bylo
                                                                                          na soudnosti lidí, jestli je vody dost na sjíždění nebo ne. Bohužel jsme
                                                                                          v čechách a za posledních dejme tomu 10 let se morálka lidí
                                                                                          několikanásobně zhoršila. Když jsem jako malej jezdil Vltavu, tak si
                                                                                          vodáci po sobě uklízeli a měLi tu soudnost, přenášelo se, pokud bylo
                                                                                          méně vody apod. Naposledy jsem jel Vltavu vloni (samo že bohužel z
                                                                                          Vyšáku) a upřímně jsem viděl takový zhovadilosti, že mi bylo až hanba. Takže vše je jen o lidech, pokud by byli rozumní a soudní, tak nevidím
                                                                                          důvod, proč by se za příznivého stavu vody nemělo od Soumaráku jezdit,
                                                                                          ale jsme v Čechách, takže bohužel nezbyde nic jiného než jezdit z V.B.

                                                                                          Jinak, naprostý souhlas s názory Drozďáka a teď mě klidně ukamenujte:-)

                                                                                            Ndouša 23 - Profil | Pá 22.2.2008 19:26:56

                                                                                            Taky nesnáším vodáky, ale vodačky jooo

                                                                                              Nxycht - Profil | Pá 22.2.2008 17:07:25

                                                                                              mildas: nestačí že je to v národním parku a že jsme v Čechách?
                                                                                              Miloš_Dia: ne, česká klasika je bordel a sraní na pravidla

                                                                                                NMiloš_Dia - Profil | St 20.2.2008 23:29:59

                                                                                                mildas:
                                                                                                To už je česká klasika - co nejde efektivně řídit , to se zreguluje, případně rovnou zakáže.

                                                                                                  NVodník Kebule - Profil | St 20.2.2008 22:50:30

                                                                                                  Jsou Vodáci a vodáci, stejně jako Rybáři a rybáři... Moc se snažím, aby mi patřilo velké písmeno na začátku!

                                                                                                    Nmildas - Profil | St 20.2.2008 19:39:38

                                                                                                    Nevím, proč by při dostatku vody nemohli vodáci jezdit. A že jsou mezi nimi hovada ? Ta jsou i mezi muškaři.
                                                                                                    xycht: Absolutně nechápu, z jakého důvodu zakazovat při zachování podmínek a pravidel.

                                                                                                      Nxycht - Profil | St 20.2.2008 8:55:29

                                                                                                      Absolutně nechápu, že sjíždění H.Vltavy vůbec někdo může povolit. Zakázat, ať si jezdí z Vyšáku.

                                                                                                        NMiloš_Dia - Profil | Út 19.2.2008 14:43:01

                                                                                                        Nemám rád vodáky.

                                                                                                          NFlip - Profil | Út 19.2.2008 14:39:42

                                                                                                          Jednou jsem viděl pořad o sjíždění nějaké horské řeky v Himalájích, kde povolení tu výpravu stálo desítky tisíc-neříkám, že tu máme Himaláje, ale každá sranda něco stojí.takže si panstvo zaplaťte slušnou částku a pak si pádlujte.-pochopitelně i od Vyšáku dolů-kdo jednou vyndaval kanoe z ledvin ví o čem hovořím.

                                                                                                            NJKL - Profil | Út 19.2.2008 14:27:13

                                                                                                            drozďák : Bingo. Vědomí dopadu mé činnosti - při existenci etiky - základ přijatelného. Můj názor. Bez ohledu na druh činnosti, dodal bych.

                                                                                                              NPan Slamáček - Profil | Út 19.2.2008 14:08:34

                                                                                                              Pike> netahej sem cizinu. dyt vis ze u nas v kocourkove preci nic nemuze byt jen tak :-(
                                                                                                              JKL> vodak pokud jede vltavu, moc tech co by jezdili az k vode autem nepotka. tam preci jen neni kapr tak veliky aby to stalo za mesicni vypravy. i mezi muskari dnes uz jsou jedinci kteri jezdi az k vode autem. duvodem je ze se brani nekterym nenechavcum od neohlasene navstevy v jejich voze. proste dnes je doba takova nejaka neprejici tomu co nas obklopuje

                                                                                                                Ndrozďák - Profil | Út 19.2.2008 14:03:31

                                                                                                                JKL: jestli máš na mysli třeba neoddiskutovatelný fakt, že pro zábavu piercuju rybám huby, na jaře šlapu do lipaních trdlišť a to samé dělám na podzim v případě potočáka atd....?
                                                                                                                To jsou nešvary, které si uvědomuju už teď. Vím, že nejsem pro tu vodu o nic menší pohroma než vodák. Snažím se k těmto negativům alespoň "nepřibalovat" nic navíc.
                                                                                                                Už pár měsíců zvažuju, že prostě na jaře a na podzim nebudu na řekách s populací potočáka a lipana brodit.

                                                                                                                Tvrdě si stojím za svými názory, ale sebereflexe mi fakt nechybí...

                                                                                                                  NMiloš_Dia - Profil | Út 19.2.2008 14:03:06

                                                                                                                  Asertivní, empatický a v zásadě nekonfliktní zdravice pro všechny Vodáky...

                                                                                                                  Muškařovo komunikační dilema alias cover Xaxapovo Vyjel vodák ze zatáčky -

                                                                                                                  Stojím si v řece sám a sám,
                                                                                                                  najednou vyjel vodák ze zatáčky,
                                                                                                                  a říká mi ahoooj ! berou?
                                                                                                                  koukám na ten laminátovej krám,
                                                                                                                  poslouchám ty jeho sračky,
                                                                                                                  proč mně tyhle kokoti tak serou ?
                                                                                                                  Do držky mu asi dám,
                                                                                                                  pádlovat bude plačky,
                                                                                                                  znásilnim mu starou s dcerou,
                                                                                                                  naperu do něj olovo, vo vodáka míň, hotovo.....

                                                                                                                  Jak tak o tom dumám hle, ta chátra,
                                                                                                                  již přijela blíž, do prdele,
                                                                                                                  a zase to Ahoj ! tak co, berou?
                                                                                                                  Ruka pod vestou šmátrá,
                                                                                                                  bratří kov nedočkavostí se v holstru mele,
                                                                                                                  hmyzy v komorách se o hlaveň perou.
                                                                                                                  už je blízko ten laminátový prám,
                                                                                                                  nový bude stát pěkný kačky,
                                                                                                                  goldy se již k cíly derou...
                                                                                                                  ...Jizera je na dva kusy, pěkně kuřte, vy dvě husy ...

                                                                                                                    Nkakr - Profil | Út 19.2.2008 13:56:36

                                                                                                                    Pike:
                                                                                                                    uváděl jsem to jako příklad, že za Rakouska -Uherska existovalo jiné určení získaných peněz za RL.
                                                                                                                    To , co se dnes předvádí z výdejem RL je úkaz, že lidé jsou pro stát a ne stát pro lidi. Vydání RL před vydáním zákona 99/2004 byla otázka minuty na kterémkoli OÚ v celé ČR. Dnes je z toho úřední výkon z vypsáním žádosti a některé ÚMČ v Brně nejsou schopny z důvodů -" zavedení výpočetní techniky" vydat lístek na počkání a dodací lhůta je až 14 dní. Jen pro to, že číslo jednací se dává jinde, než kde se lístek vydává. Navíc z důvodů "rajonizace", to je vydání RL dle místa trvalého pobytu a omezení počtu oprávněných OÚ, jsou zájemci o RL někdy nuceni jezdit i 30km. Naštěstí se tato kalvárie dá vykonat jednou za 10let.

                                                                                                                      NJKL - Profil | Út 19.2.2008 13:54:58

                                                                                                                      drozďák : Ale tos pak nepochopil , o toleranci ke svinstvu to v žádném případě není. Pokud bys byl Vodákem - viděl bys samozřejmě i ty smutné stránky rybařiny - se stejným "nadšením" s jakým jako Rybář vnímáš "vodáky".

                                                                                                                        Ndrozďák - Profil | Út 19.2.2008 13:50:43

                                                                                                                        JKL: pakliže je tím sobectvím a nenávistí odpor k individuím, která se v přírodě a na řekách, které mám tolik rád a kde se chovám s maximální ohleduplností vůči všemu živému a neživému chovají jako dobytek, tak potom ti v suchém triku budu tvrdit, že jsem tím bezohledným sobcem z přesvědčení a jsem na to ještě i hrdý....

                                                                                                                          Nvodák - Profil | Út 19.2.2008 13:46:03

                                                                                                                          Třeba na Jizeře se vodáci i rybáři stále zdraví. Je to spíše komercí, a ta na Vltavě bohužel je přehnaná. Já osobně jedu ráno před osmou - i s dětmi, a jsme na řece sami. Ožralkové
                                                                                                                          vyjíždějí kolem poledne. Pak je to na řece vláček a všichni střízliví jsou na mrtvici.

                                                                                                                            NMiloš_Dia - Profil | Út 19.2.2008 13:40:14

                                                                                                                            JKL:
                                                                                                                            Příroda je dávno dead - už je to jen instantní genderově vyvážená děvka pro enviromentální zmrdy.

                                                                                                                              NPike - Profil | Út 19.2.2008 13:36:07

                                                                                                                              Kakr: V mém oblíbeném Dánsku má rybářský lístek vzhledo obyč. papíru vyprintěného na tiskárně opatřeného patřičným razítkem a je vyplněn propiskou, kompem, čímkoliv. Náklad na vyplnění a samotné vydání je minimální. Roční stoji cca 125 DKK, kdyby byla provize obchodům, kempům, poštám 25 DKK, tak pěkných 100 DKK může jít na správný účet. V případě Fynu jde velká část na podporu líhní a zpřístupňování potoků a říček pro tah mořského pstruha. Řekl bych efektivně vydané peníze s minimální byrokracií a náklady.

                                                                                                                                NJKL - Profil | Út 19.2.2008 13:30:31

                                                                                                                                Vážení - ponechme na chvíli stranou peníze. Byly doby, kdy Vodáci sjížděli řeky a na březích seděli Rybáři. Vodáci měli vlastní lodě, i dřevěné, a drhnout o dno bylo považováno za faux-pas. Tábořili tam, kam je voda donesla a hajný nevyhnal, známky jejich pobytu nebyly vidět. Těšili se na jezy a peřeje, ale když nebylo dost vody lodě přenášeli nebo koníčkovali. Vyhýbali se vlascům rybářů, zdravili je. A Rybáři jim odpovídali. Rybáři nosili svůj cajk v ruce, k vodě chodili kus pěšky nebo na kole. A když od vody odešli zbyla po nich jen polehlá tráva. Vodáky zdravili a neházeli jim olova do lodí. I hloubku si od nich nechali odměřit. Rybáře i Vodáky spojovala láska k vodě. Dnes Vodáky vyhnali vodáci s laminátovými loděmi z půjčoven, basami piva, rumu. A s ohromným sebevědomím Rybáři byli vypuzeni kastou rybářů. Ti vybaveni nářadím a příslušenstvím za mnoho peněz přijíždějí na břehy vozidly všeho druhu. Sebevědomí jim nechybí. A vodáci a rybáři se nejen nezdraví, nenávidí se. O vodu jim vlastně nejde. Jen o požitek. Vlastní. Jedno mají ale společné. Sobectví a nedostatek respektu k přírodě.

                                                                                                                                  NMiloš_Dia - Profil | Út 19.2.2008 13:28:21

                                                                                                                                  Vodák:
                                                                                                                                  Začněte prodávat gumolamináty, bude hůř...Kateřina JauJau a Oxid Bursičitý s váma brzo pěkně vyjebou.

                                                                                                                                    Nkakr - Profil | Út 19.2.2008 13:16:40

                                                                                                                                    vodák:
                                                                                                                                    co jsem napsal níže,bohužel dnes neplatí. Správní poplatek za vydání rybářského lístku vydávaného OÚ nebo ÚMČ jde v plné výši do jejich rozpočtu. Rybáři si mohou o nějakém fondu na zvelebování rybářství nechat zdát.