Diskuse k článku: Velký korálový útes - Cooktown

Autor diskuse: Tom Fronek - , 31.7.2007
66 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSnappa - Profil | So 25.8.2007 10:06:50

Fotil jsem se sam. A kamera byla docela nizko. snazil jsem se vejit. Docela srandovni. Ale to je zivot.

    NAlan - Profil | Pá 24.8.2007 9:52:02

    jiris>Spíš Vogeltanz.

      Njiris - Profil | Čt 23.8.2007 23:09:14

      Alan / zrejme nizke stropy :-)

        NAlan - Profil | Čt 23.8.2007 23:07:54

        Zajímavý postoj.

          NAlan - Profil | Čt 23.8.2007 23:07:24

            Ndododo - Profil | Po 6.8.2007 2:05:42

            Super clanek. Nedej se jsem na stejne lodi s tebou. A pokud se jim to nelibi tak at si trhnou nohou.
            Urcite budu na Zealandu kolem Vanoc tak se dohodnem na ryby. pak muzes prijed ty k nam do USA.

              NG.Moolis - Profil | Pá 3.8.2007 14:26:12

              Snappa: pohodový článek. No podle příspěvků některých čtenářů jsi v článku o svém chytání neměl psát vůbec o sobě, možná tak v třetí osobě. Moc nechápu. Ale nic si z toho nedělej, chudák Boss z toho vyroste. Díky za zařazení latinských názvů ryb a ať ti berou.

                NPike | Pá 3.8.2007 13:12:18

                Snappa: Kvalitu clanku nehodnotim, necetl jsem. Co se tyce te sebestrednosti, tak bych byl shovivavejsi. Ona se ta Ich forma v anglosaskych zemich docela pouziva a rovnez tamni obyvatele jsou sebevedomejsi nez u nas. Proste se za sebe nestydi. Proto bych se odprostil od te ceske malosti a jakesi snahy o prumernost. tot asi vse.

                  NSnappa - Profil | Pá 3.8.2007 12:59:57

                  Boss> jojo
                  Vsem> Pokud se vam muj styl nelibi tak me clanky nectete. Je to jednoduche reseni.
                  Ja pisu pro lidi kteri oceni fotografie a mozna priblizeni rybareni na druhe strane zemekoule.
                  Tady konci ma diskuze. Pisu jak to citim a jak to je. Dalsi diskuze na Mail prosim.

                    NBoss - Profil | Pá 3.8.2007 12:48:10

                    Vena S. > četl jsi mé komentáře? Nikde jsem nenapsal ani slovo o tom, že by mi vadilo, že ty ryby snědl. Tohle dovedu pochopit... V cizině je to o kousek jiné...
                    TK > ano formu jsem mohl zvolit o trošku mírnější... ale proč? Pochop můj názor, že lidé jako Snappa my jsou silně proti srsti svoji sebestředností, tak jsem pouze vyjádřil svůj názor na věc slovním spojením "sebestředný blb". Mohl jsem však použít i daleko urážlivější vyjádření. Naopak mě moc nenapadá jak toto vyjádřit mírněji...
                    Martin M. > v žádném případě mi nejde o korekturu gramatiky, ta je naprosto v pořádku. Toto nebyl útok na Tvou osobu nebo Tvůj server. Tvojí práce si naopak velmi hluboce vážím. Stylisticky ale má autor velmi silné nedostatky, které měl konzultovat s nějakým rodilým mluvčím, případně nechat někoho z čech ať udělá překlad z AJ do ČJ, což by určitě přidalo na slohové kvalitě.
                    Snappa > tak za prvé: nejsem z ostravy, kdyby sis dal tu práci a jenom rozklikl můj profil uvidíš, že jsem z Brna. Pokud se mi snažíš naznačit že jsem se nepodíval ani za hranice svého města tak se mýlíš, takže ti pokus o osobní útok nevyšel (rybařil jsem i na jiném kontinentu). Jak jsem již několikrát psal: vadí mi zejména sebestřednost článku (to jak silně zdůrazňuješ svou osobu, své úspěchy, své úlovky), sloh (toto lze vyřešit např. tím překladem z AJ do ČJ, protože si myslím, že ti je AJ nyní bližší než ČJ) a nulový obsah článku. Ber prosím toto jako fakt: je mi uplne ukradeny, že lovis na zelandu - neni to muj velký sen - takže to v žádném případě není o závisti. Neurážím Tebe, napadám tvoji ješitnost, tvoji sebestřednost, protože ta mi vadí. Třeba ale takový nejsi a jsi fajn člověk, jenže ty tvé dva články mě tak nějak nebyli schopné přesvědčit o opaku...
                    BTW: za příspěvky do diskuze se fakt neomlouvej, chyby naseká každej a některý co tu žijou a mluvěj rodným jazykem možná i víc než ty (a možná i já sám :-)). Docela by mě zajímal ten tvůj originál v AJ, o kterém jsi psal v předchozích příspěvcích - pošli mi ho prosím na mail. Pokud změním svůj názor na Tvé vyjádřování (tozn. je to způsobeno nedokonalým překladem) rád se ti zde veřejně omluvým...

                      NVéna S. - Profil | Pá 3.8.2007 7:50:36

                      Boss, FCY84: Máte v některých případech pravdu. Článek mohl být trochu lepší. Ale mám takový dojem, že ho hodnotíte příliš moc z pohledu českého rybáře, případně zastánce C&R, a ne z pohledu tamnějších zvyklostí a přístupu. Ryba, zvláště mořská se tam asi hodnotí jen z pohledu - dá se jíst, nedá se jíst. Pokud se dá jíst, tak nastupuje ještě jakási stupnice poživatelnosti. Snapa mě případně jistě opraví. Já osobně beru tento článek jako zpestření skladby článků na MRKu. Přináší popis rybaření v místech, na která se já asi nikdy nedostanu.

                        NTK | Čt 2.8.2007 23:32:18

                        Tak, jak radil Snappa, přečetl jsem si celý článek i diskusi znovu. Jediný závěr z toho vytvářím tento:

                        Článek opravdu není sto procentní, ale z toho se střílet nebude. Každý má právo na objektivní kritiku a myslím, že Boss a FCY84 mají po faktické stránce v mnohém pravdu. Jde ovšem o formu projevu.
                        Po stránce společenské zde zahájili své vystoupení asi tak na úrovni cikánského recidivisty a své plody si pak pochopitelně následně sklidili. Znám kritiku tvrdou, ale slušnou. Zde byla k vidění kritika primitivů, bez úrovně vyjadřování i když možná obsahově korektní. Protřepat & Nemíchat a příště z toho může vzejít něco kvalitnějšího.

                          NMartin M. - Profil | Čt 2.8.2007 23:18:19

                          Tak to je silne kafe... Vsechny clanky na MRKu prochazeji korekturou. Nerikam ze je to 100%tni, nedelaji to profici, ale aspon gramaticke chyby by mely byt ok. Pokud nejsou, je na vine redakce (ja) a piste tyto reklamace mne a ne autorovi, prosim. Zbytecne tim odrazujete autory dalsich clanku, aby vubec neco napsali!!!! Co se tyka slohu, necitim se mit pravo do nej zasahovat. Clanky od Toma upravujeme pomerne vyznamne (nema klavesnici s diakritikou a dlouho nemluvi cesky), ale nebudeme predelavat cela souveti a odstavce. To je jeho styl a tak to je. Kdyz tu drive psaval Rick jeho holandskou cestinou, nikdo nerekl ani popel. Pokud vam nesedi zabijeni ryb, klidne se vyjadrete, pokecame o tom, ale nadavat nekomu do sobcu?

                            NSnappa - Profil | Čt 2.8.2007 22:45:43

                            Precetl jsem si tuhle diskuzi a myslim si ze nekteri z vas by si ji meli precist taky.A urcite si sami o sobe udelate obrazek. Ja mozna mam spatny sloh a chytam ryby ktere jim ( Nekteri z vas maji as smutne vanoce bez kapra co) taky pisu clanky ktere jsou o me protoze jsem to zazil ja. Ale k takovym rozhovorum bych se urcite nesnizil.
                            Je mi jedno jak kdo moje clanky ohodnoti. Pro to to nedelam.Vetsinou lidi kteri se na takovou rybacku nikdy nedostanou maji nejvic reci. Podivejte se kolik lidi si clanek precetlo a mozna 5 lidi ma problem? Zbytek ctenaru urcite chape situaci. Nepisu novely nebo romany. Jen priblizuji lidem rybareni v jinych mistech nez kolem Ostravy (Boss)
                            Jsem rad ze lide reaguji na clanek ale takovy rozhovor a urazeni jeden druheho? No jak rikam JINY KRAJ JINY MRAV. Omlouvam se za chyby v tomhle prispevku do diskuze ale nema mi to kdo opravit.
                            Dekuji tem co me berou jaky jsem a hey jednou snad zarybarime spolu.

                              NFCY84 | Čt 2.8.2007 17:06:08

                              karelc > Nemyslím, že bych měl nějaký mindrák, který bych si tady potřeboval léčit. Tvůj tip mě nepomůže. To si piš ;-)

                                Nkarelc - Profil | Čt 2.8.2007 16:41:11

                                FCY84: ne, nepracuju. Navíc nemyslím, že by tvým mindrákům erotická linka prospěla. Jen jsem si myslel, že se prostě potřebuješ svěřit a před maminkou se stydíš... No nic, zkus teda raději ty tři jointy a patnáct piv, třeba to pomůže :-)

                                  NFCY84 | Čt 2.8.2007 16:31:44

                                  Bulk > No asi ne. Nepochopil. Pokud neumíš něco říct narovinu, tak to ani neříkej ;-). Popřípadě nepiš.

                                  karalc > Ty pracuješ na erotické lince?

                                  brach > Já to tak neberu. Chyba se stane.

                                  Mr. Stick > Pokud jsi tu větu četl, tak funkčně na tom nic není a to že má jiný názor mu neberu. Každopádně nějaké strapnění nevidím. Akorát mě překvapuje, že se k tomu vůbec vyjadřuješ. Běž si loknout ;-)

                                  Boss > Tak tohle si vyřídíme :-D

                                    Nbrach - Profil | Čt 2.8.2007 14:24:59

                                    Boss - O.K.

                                    FCT84 = FCY84 - omlouvám se písmenu "T", že jsem si vůbec dovolil vsunout ho do takového nicku.

                                      NMr.Stick - Profil | Čt 2.8.2007 14:22:12

                                      @Boss: No, je pravda, že ta gramatika a větná skladba trošku kulhá, ale i tak ... a máš naprostou pravdu, každý nemůže být osprey. :o)

                                        NBoss - Profil | Čt 2.8.2007 14:19:39

                                        @brach: článek "Fantastické australské rybaření" jsem četl. Je kvalitativně daleko lepší, přesto ale obsahově dost slabý. Svůj článek jsem napsal, ne ale na tomto serveru, zde bych se bohužel bál prezentovat své neznalosti a nezkušenost, protože většina zdejších článků skutečně vyniká :-). Viz např. Osprey a jeho příběhy od vody, což vyloženě kontrastuje s tímto autorem. Samozřejmě nemůže být každý osprey, ale... no prostě tenhle kousek mě vyloženě popudil a své důvody jsem již napsal.

                                        Zároveň se tímto distancuji od FCY84, protože to je "cyp jak lampa" a beztak se jen baví vašimi nasranými komentáři...
                                        Mr. Stick: nemám co závidět... resp toto není můj sen o čem píše, mám jiné sny; vadí mi sloh, obsah a zejména podání autora.

                                          Nkarelc - Profil | Čt 2.8.2007 14:07:01

                                          FCY84: člověče, ty už z těch jointů a a patnácti piv asi blbneš. Jinak by tě nebavilo prudit a pak se chechtat, jak ostatní vyskakujou... Jestli si ale o tom chceš popovídat, tak telefon mám v kartě, po 19:00 mám volno, tak zavolej. Uleví se ti, když o svých problémech řekneš druhému člověku :-)

                                            NMrCement | Čt 2.8.2007 14:04:21

                                            FCY84: nevytahuj zde svůj pivní mozol, to je zcela mimo téma :-)

                                              NMr.Stick - Profil | Čt 2.8.2007 14:03:16

                                              @FCY84: Bože ty jsi karikatura ... když už chceš do všech rejt, mohl by si svůj IQ level zvýšit natolik, abys pochopil, že tě teď Bulk neuvěřitleně ztrapnil a ty jsi o tom ani v nejmenším nevěděl a nevíš.

                                              K článku ... že se ryby byly zabity, to je mi srdečně jedno, občas není od věci si přečíst něco mimo ČR. A ačkoli jsou lepší kompozice, žádná tragedie to není.

                                                NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 14:02:39

                                                FCY84: Vlastně jsi ten můj příspěvek vůbecc nepochopil.

                                                  NFCY84 | Čt 2.8.2007 13:59:50

                                                  Brach >Tady žádnej FCT84 není. Jak vládneš ty tím jazykem? Nebo je problem jen v klavesnici?

                                                    NFCY84 | Čt 2.8.2007 13:58:42

                                                    Mr. Stick > Nerozčiluj se nebo ti rupne žilka v mozku, teda pokud z něj nemáš už kostku ;-).
                                                    Asi bych ti to i zopakoval přímo před tebou, ale přes pivní mozol by jsi se ke mě nedostal :o)

                                                    Bulk > Tak je to spravně. Nema cenu řešit detajly, ale řešit to co už je nezvratný fakt.

                                                      Nbrach - Profil | Čt 2.8.2007 13:56:21

                                                      Doporučuji zmíněným diskutérům (Boss a FCT84), aby si přečetli článek:
                                                      "Fantastické australské rybaření" od téhož autora, včetně reakcí.
                                                      A ještě prosbičku - napište také něco! Vládnete docela dobře mateřským jazykem (i když..).

                                                        NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 13:52:40

                                                        FCY84: Vlastně si myslím, že vlastně na to máme každý jiný názor a vlastně je to ve výsledku jedno

                                                          NMr.Stick - Profil | Čt 2.8.2007 13:51:11

                                                          @FCY84: Hmm, rychle si mě odhadl, klobouk dolů ... Pásovec měl pravdu, anonymní přizdisráč. Docela by mě zajímalo, zda by si mi to zopakoval do očí ...

                                                            NFCY84 | Čt 2.8.2007 13:48:38

                                                            Mr. Stick > No od notrdy to sedí. Ty máš flašku a to ti k životu stačí, že ...

                                                            Bulk > Ty jsi asi nepochopil co tim chtěl pan Šééééf říct co. Jen tím chtěl říct, že je to masařskej slitnt. To že tam je samé JÁ beru jako velkej hokej v češtině s angličtinou (anglický slovosled I´m ... ). Vlastně i vlastní sloh je jen počeštěná angličtina. Je to vlastně podobné jako překlad od někoho kdo se anglicky teprve učí a nedochází mu pointa ze slovních spojení co vlastně autor (původní) chtěl vyjádřit. Z toho důvodu by měl Tom kontaktovat nějakého domorodce. I tady na MRKu je pár šikovných korektorů.

                                                              NMr.Obratlik - Profil | Čt 2.8.2007 13:43:50

                                                              ja se nechcu bosse nejak zastavat ale mam z toho stejny pocit sice me nevadi ze ty ryby zabil sam bych to neudelal jinak ale opravdu mi na tom clanku neco chybi je to vazne jak recept na polivku ato ze tam ma autor chyby to bych mu odpustil

                                                                NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 13:23:31

                                                                Boss: Je to vyprávění jednoho lovu ryb. Toť vše. Chtěl jsi tam mít výčet nářadí, nástrah a montáží?

                                                                  NMr.Stick - Profil | Čt 2.8.2007 13:20:35

                                                                  @Boss: Hmmm a proč by nebyl ... prožil to on ... nebo závidíš?

                                                                    NBoss - Profil | Čt 2.8.2007 13:17:42

                                                                    Důvod proč jsem to napsal je ten, že pan autor je skutečně sebestředný. Jinak si totiž nedovedu představit že každá druhá věta popisuje co "Já udělal, zabil, chytil...". To vám snad nevadí? Fakt mě to mrzí, ale lidi co neznaj nic jinýho než SEBE nesnáším - i proto reaguji. To že napíší článek je totiž to nejmenší zlo co dělají, bohužel ale jen u toho nezůstanou a ničí pak životy jiných jedinců - lidí ale i třeba ryb... (každý je svým způsobem sobecký i já... ale nesuďte mě podle nicku, když nevíte jak vznikl; já autora soudil podle jeho projevu, podle fotek kde je jen on a možná nějaká ryba).
                                                                    Sloh je vážně mizerný, ale to třeba vážně bude dáno tím že ten člověk žije v zahraničí. V tom případě bych ale na jeho místě požádal někoho z čech o jistou korekturu, když už bych chtěl publikovat. Nebo vy byste snad publikovali články v zahraničí v takovémhle "stavu"?
                                                                    No a obsah? Ten je také nulový. Mimo toho, že má pan autor kamaráda a ulovil za den X ryb, jsme se v podstatě nic nedozvěděli. Jako povídka by to nemuselo být špatné, ale od té zase očekávám, že bude slohově na výši.

                                                                      NMrKos - Profil | Čt 2.8.2007 11:29:19

                                                                      Zajímavý článek, pěkné fotky a cením si toho že je z prostředí jiného než velký sladký stoják a o něčem jiném než tahání kaprů 10kg+ na wasr...

                                                                      kolegové kritici mají na svůj názor nárok ale bohužel pro ně jen předvedli jak jsou na tom sami...

                                                                        NGeorgino - Profil | Čt 2.8.2007 9:52:29

                                                                        Bulk, jsi jim to tady nandal!!

                                                                          NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 9:29:31

                                                                          FCY84: Jmenovaný to moc dobře chápe, ale nehodlá to tu již kazit.

                                                                            NFCY84 | Čt 2.8.2007 9:23:27

                                                                            TK: ee správná diskuse, ale asi jmenovaný to nepochopil.

                                                                              NTK | Čt 2.8.2007 9:17:28

                                                                              FCY84 > v této diskusi žádný Sameček není. Zřejmě máš stoupence na více frontách, jen urážky ti lítají na špatnou adresu :-)

                                                                                NFCY84 | Čt 2.8.2007 8:58:48

                                                                                Sameček: To je fakt. Na to by jsi asi neměl. Ale jak se říká vrána k vráně sedá, že ;-). To je to tady teď samej absolvent pomocný nebo co?

                                                                                  NTK | Čt 2.8.2007 8:58:02

                                                                                  Mesoš > jop, jop.

                                                                                    NMesoš | Čt 2.8.2007 8:52:37

                                                                                    TK: Proto taky tahle všechna kritika nepatří jen Tomíkoj. Je to otázka redakce. Pokud se jim to takto líbí, tak je všechno v pořádku.

                                                                                      NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 8:50:31

                                                                                      FCY84: A proč bych to dělal? Nemám potřebu veřejně tu provádět jakousi onanii, kterou tu provozuješ ty.

                                                                                        NTK | Čt 2.8.2007 8:47:21

                                                                                        Mesoš > taky pravda. Otázka je, jestli náhodou v tomto ohledu neměla zapracovat i redakce MRKu.

                                                                                          NFCY84 | Čt 2.8.2007 8:45:41

                                                                                          Šašek s vyplazeným jazykem: Hele mladej. Tak kritizuj taky, když to umíš taky, že :o)

                                                                                          Brach: To jsi vypadnul z kláštera nebo co?

                                                                                          Pásovec: Pokud ti nestačí co mám v kartě, tak to mě je líto. Ale pokud nemáš IQ 5 1/2 praček Zanussi, tak na to příjdeš co znamená ten nick ;-)

                                                                                            NBulk - Profil | Čt 2.8.2007 8:30:08

                                                                                            Mesoš,boss, a ten šašek s divným nickem: Kritizovat umí každý, ale nevšiml jsem si, že vy by jste nějaký článek napsali.

                                                                                            Článek je fajn, něco podobného bych někdy rád zkusil

                                                                                              NMesoš | Čt 2.8.2007 8:26:42

                                                                                              brach, Pásovec: Kluci to mohli sdělit líp, ale mají pravdu. Budiž, ale proč dovolit prasit jazyk a zvlášt na nejnavštěvovanější stránce. Víte jak by dopadnul u Frantíků ??? Frantíci by z Toma udělali fašírku.

                                                                                              Je moc pěkné když se běkdo postaví za člověka, který má nějaký problém. Ovšem pokud to je oprávněné jako v tomto případě, tak jen podporují ničení jazyka. Pokud Tom chce psát články tady v ČR a předpokládám, že asi odsud pochází nebo jeho rodiče ... a není si jistý, tak není problém se obratit na nějakého domorodce, který mu projede očkem celý článek.

                                                                                                Nbrach - Profil | Čt 2.8.2007 6:11:39

                                                                                                Boss - už ten sebestředný nick o něčem svědčí. Ale aspoň nejsi tak anonymní jako srab FCY84.

                                                                                                  NSnappa - Profil | St 1.8.2007 22:52:32

                                                                                                  Ja si z Pana boss nic nedelam.a ani z reakci ze jsem masarka nebo tak neco. Pisu pro lidi ktere to zajima. To je vse.
                                                                                                  Myslim si ze mnoho lidi ohodnoti tohleto me psani tim ze si to prectou . Sloh? well to je neco co nemam v cestine. Ale pane Boss nebo Pane FCY84 mam vsechny clanky i v originale ( Anglictine) to se vam bude libit vic.

                                                                                                    NPásovec - Profil | St 1.8.2007 22:40:55

                                                                                                    článek mi celkem sedl adocela zaujal,sám bych byl příliš líný cokoliv sepsat,a proto hodnotím kladně......jinak pro autora na ty kritiky snad ani nereaguj,to snad ani nemohli myslet vážně

                                                                                                    toFCY84: alespon sis o Hiramovi mohl něco z karty dozvědět,ty seš ale přizdisráč ktery tam nenapíše ani svoje jméno......

                                                                                                      NMrCement | St 1.8.2007 22:07:43

                                                                                                      Tome, clanek ma mouchy a dal by se dost vylepsit, ale odhalil v plne nahote nektere jedince. Nereaguj, je to jejich problem, oni se musi vyrovnat s malosti clovicka. Tvuj clanek me rozhodne navnadil k ceste za morskym rybolovem a citim z nej pohodovy pristup (ctu si ho po krk ve vode a tak me bodl). Lepsi clanek stylisticky nedobry nez MRK bez clanku. (Hacky,carky nepisi protoze to me pda neumi, puriste :-)

                                                                                                        NFCY84 | St 1.8.2007 22:04:42

                                                                                                        Hiram > Chlapeček sotva přestal cucat dudlík a hned si myslí, že sežral všechno moudro světa. Nemáš čas od času redout blackout ???

                                                                                                          NTK | St 1.8.2007 22:02:36

                                                                                                          Článek ani obsahově ani slohově není opravdu "nic moc". Ale proč posílat autora někam, za to, že 2 dny dělal to, co přímořští rybáři na celém světě dělají denně... Neútočte zbytečně, "Šéfové".

                                                                                                            NHiram - Profil | St 1.8.2007 21:27:07

                                                                                                            Boss, FCY84: běžte si propíchat gumy na svém autě, pak se nechte na protest řetězem připoutat ke kolu traktoru co na výlově odváží kapry a nakonec si sami rozbijte vaše PC ať už nemůžete psát takové bludy.

                                                                                                              NMr.Obratlik - Profil | St 1.8.2007 20:59:59

                                                                                                              urcite je tam krasne a ty ryby sou taky krasny tise zavidim ale tvuj styl psani je takovy sebestredny chlubivy nejak mi tam chybii pointa a nebo aspon sen seznam ryb nejak zaobalit do niceho prijde mi to jak kdybys napsal byl sem na honu strelil 2 srnky 5 zajicu 10 bazantu a postrelil kanca a to byl cely clanek

                                                                                                                NPetr Gabriel - Profil | St 1.8.2007 20:57:51

                                                                                                                Tome, mě se tvé članky líbí tím, že jsou jiné. Dlouhá léta žiješ na druhé straně Země a teď nám píšeš o mořském rybolovu. Věřím, že v dobré víře, že nám něco nového sdělíš a o pár dobrých rad se s námi podělíš. Možná právě proto, že moře nemáme je zde mořský rybolov pro mnohé krutá představa pouhého zabíjení a pojídání. Těm, kteří u moře nebo na moři žijí to jistě připadá běžné, vždyť jsou v moři přece miliardy ryb... Zkus říct Američanovi, že my stavíme králikárny, že králíky zabíjíme, stahujeme z kůže a potom jíme, když tam je mají děti pouze na hraní. Ano, jiný kraj, jiný mrav. Bohužel nebo bohudík ? Ano jsem různí. Tome nenech se vyvést z rovnováhy nikým, kdo se tu podepíše jako Šéf (Boss) a píše ti o sebestředném blbovi. Buďme k sobě tolerantnější. Rybařina je přeci krásný lidský sport nás - tichých bláznů.

                                                                                                                  NFCY84 | St 1.8.2007 20:34:12

                                                                                                                  Boss > Ty jsi hrozný. Zabil jsi tady veškerou diskusi. No, ale co k tomu dodat - souhlasím a myslím, že jsi to vystihl velice přesně. Autor je normální masařka a myslitel to taky nebude, páč styl je tak na sloh 6-7 třída základní školy. Jedinné co by ho mohlo omluvit je, že je cizinec.

                                                                                                                    NBoss - Profil | St 1.8.2007 17:26:17

                                                                                                                    Jooo... seš fakt borec. Ukázal jsi nám že jsi nejlepší, nejbohatší, ulovil jsi nejvíc ryb (a předpokládám i zmasil) a co teď? Dopíšeš i pointu?
                                                                                                                    Sorry, ale jsi sebestředný blb, co neumí použít ve větě více jak 5 slov o větách vedlejších se snad raději ani nezmiňuji.

                                                                                                                      Nbrach - Profil | St 1.8.2007 13:01:03

                                                                                                                      Martine - bohužel.
                                                                                                                      No nic, skouknu to doma..

                                                                                                                        Nmoni | St 1.8.2007 12:44:45

                                                                                                                        Článek je super a můj bráška taky.

                                                                                                                          NMartin M. - Profil | St 1.8.2007 11:17:29

                                                                                                                          brach> uz by to melo byt ok, diky za upozorneni.

                                                                                                                            NMesoš | St 1.8.2007 10:02:33

                                                                                                                            Článek v poho, ale asi bych přejmenoval na "Masařinu na širém moři. Ale na druhou stranu, kdo nemasaří, že ... ;-)

                                                                                                                              Nbrach - Profil | St 1.8.2007 9:01:36

                                                                                                                              Fotky se mi na tomto (služebním) počítači běžně zobrazují u jiných článků. Nyní se nedá otevřít ani jeden snímek (prázdný rámeček s červeným křížkem vlevo nahoře).
                                                                                                                              Proč?

                                                                                                                                Nizzi - Profil | St 1.8.2007 6:44:21

                                                                                                                                můžeš mi poslat prosím tu fotku, mail mám v kartě, díky

                                                                                                                                  NSnappa - Profil | St 1.8.2007 5:53:33

                                                                                                                                  K memu clanku bych chtel dodat ze ryba COBIA neni v clanku na fotografii protoze jsem musel tuhle rybu z vody vytahnout hakem a takhle je taky vyfocena. Pokud mate zajem muzu ji vam poslat na E-mail. Dekuji

                                                                                                                                    NHiram - Profil | Út 31.7.2007 22:42:00

                                                                                                                                    Bezva článek! Musí tam být fantasticky. Určitě nás bude ¨všechny lákat ta fotka velké ryby, tak ji prosím dejte sem do diskuze ať nezahltíme mejl.