Reakce ČIŽP na pořad Reportéři ČT vysílaný 18. 1. 2021

Autor diskuse: MAXXSKATER - Profil , 21.1.2021
54 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NSa(l)micka - Profil | Ne 24.1.2021 22:56:23 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Nu, já vám nevim, ale nic složitýho k odběru třeba neni, tim míň profík. S prstem v nose to zvládne i laik, pokud ví, co má dělat. Na vzorky bohatě stačí vymytá dvoulitrová petka od nějaký vody nebo limonády, případně čistá zavařovací sklenice (tak jak to udělali rybáři). Vzorky se po odebrání označí - postačí číslem, který se nasmolí do mapy/zapíše do protokolu, aby bylo jasný, kde a kdy byly odebraný (nejlepší je odebírat pod a nad každým přítokem). Od každýho druhu ryby se seberou čtyři kusy - případně co tam zrovna je... když nenajdete 4 kapry, 3 budou taky stačit. Sesmolí se protokol, kolik se kde odebralo a čeho, kdo odebíral, kdo byl přítomen - žádnej elaborát na milion stran, stačí krátce a stručně. Podepíše se. Ryby i flašky se fiknou do přenosný ledničky a tradá s tim do laborky. Každej vzorek se nechá otestovat na všechno. Samozřejmostí je v průběhu celý akce fotit, fotit a fotit. Taková je teda praxe z úřadu, kde jsem pracovala. Jo, a na každou havárku se jezdilo ihned - ve dne v noci, a bylo fuk, jestli to byl podobnej kentus nebo jenom provozní kapaliny z vybouranýho kamionu. Od toho měl vždy jeden z vodoprávního u sebe na tejden havarijní telefon a "službu". Pokud se tak nedělo i v případě havárky na Bečvě, zeptam se na jediný: co to tam na tom úřadě a inspekci proboha máte za hovada? U těch rybářskejch vidim snahu, když už nic jinýho... ale zbytek to teda docela zdupal.

    Npotočák 62 - Profil | Po 25.1.2021 16:54:19

    mzxy >> Nevím, jak ty kontroly ČIŽP prováděla ale jestli se k tomu stavěla, jak ke všemu v poslední době, tak potěš pánbů. Já neukazuji na nějakého viníka otravy ale posuzuji práci úřadů, které měly jednat a nejednali. A bohužel, za tu nečinnost můžou ministr Brabec a ředitel ČIŽP Geuss. Nevím, jaké máš praktické zkušenosti nebo jestli jsi pouze internetový hrdina ale já jsem se bohužel obracel s nějakými věcmi na pana Brabce a protože se dlouhodobě zabývám ochranou toků, tak se musím obracet i na ČIŽP, ta se pod vedením Geusse stává postupně zbytečnou. A kolem pár otrav jsem už taky běhal ,tak o tom, jak postupovat něco málo vím. S oběma mě už došla trpělivost a proto jsem na petice.kom rozjel petici za odvolání obou neschopných pánů. Petrův Zdar

      NF. - Profil | Pá 22.1.2021 11:31:26

      Ano, ČIŽP postupovala opravdu profesionálně a nakonec se ukáže, že Bečvu skutečně otrávila Mateřská školka. Deza to určitě nebyla, říkali to motýle.

        Npotočák 62 - Profil | Ne 24.1.2021 15:23:01

        mzxy >> Není jenom zákon o vodách ale řada dalších zákonů, které na to navazují .ČIŽP má nejen že vést evidenci provozů ,kde s těmito nebezpečnými látkami zacházejí ale má přímo povinnost, provádět minimálně jednou za 5 roků fyzickou kontrolu, zda nehrozí nebezpečí úniku a jak jsou provozy proti tomu zabezpečeny. V případě Bečvy leží hlavní část viny na ministru ŽP Brabcovy a řediteli ČIŽP. V demokratické společnosti by ze svého selhání lidé v těchto funkcích vyvodili odpovědnost a rezignovali by, nebo by byli odvoláni. Petrův Zdar

          Nstarecek - Profil | Pá 22.1.2021 15:08:57

          ČIŽP je rok od roku horší. Nyní má už jen na to, aby pronásledovala sběratele MOTÝLŮ A BROUKŮ, ŽE MAJÍ VE SBÍRCE CHRÁNĚNÉ ŽIVOČICHY SEBRANÉ PŘED 100 LETY, KDY ŽÁDNÉÁ OCHRANA NEBYLA.

            NSkulalukS - Profil | Po 25.1.2021 17:59:17

            Radka Nastoupilová za ČIŽP - ta co se se ohradila proti pořadu Reportéři ČT je bývalá mluvčí Hnutí ANO 2011:
            https://cs.wikipedia.org/wiki/Radka_Nastoupilov%C3%A1

            Tuto republiku ovládá ANOfert.

              NMartin M. - Profil | So 23.1.2021 15:31:24

              Kdybyto z te ironie nebylo patrne, tak dovysvetleni: podle mne CIZP ma prevzit a pouzit vsechny vzorky a okomentovat jejich zpusob ziskani, uchovani atd. Jestli to je ci neni pouzitelne u soudu, uz neni jeji prace.

                Npotočák 62 - Profil | Po 25.1.2021 17:45:03

                Sa(l)micka >> Co ti je platné ,když rybáři odeberou vzorky správně a to v případě Bečvy udělali a úřady to zašantročí?? A vedení svazu je schopno se prezentovat před vánoci těmito fotkami. Pro mě je to hnus. Petrův Zdar

                  NMartin M. - Profil | So 23.1.2021 14:05:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                  starecek >> a neni to jedno? Ja tomu zduvodneni od CIZP rozumim tak, ze vzorky od dobrovolniku jsou k nicemu.

                  „Ad absurdum to také mohlo být přesně naopak, někdo mohl ty vzorky nastražit, někoho to mohlo poškodit a inspekce by čelila závažnému nařčení, že takové vzorky vzala… V dané hektické chvíli bylo jednání inspektora zcela profesionální.“
                  https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/zahada-vzorku-z-becvy-ii-hranicky-urad-prozradil-komu-predal-vzorky-od-rybaru.cizp-to-odmita

                    Ntomvec - Profil | Po 25.1.2021 17:50:22

                    Sa(l)micka >> Teď si vem situaci ve Valmezu, když někdo zjistí úhyn ryb pod Dezou a začne obvolávat instituce. Magistrát (potažmo vodoprávní úřad) ovládá ANO, MŽP a jemu podřízenou ČIŽP ovládá ANO, PČR jsou defakto na výplatní listině Andreje a hrdinské skutky podnikají jen když rozhánějí demonstraci odpůrců roušek. Nikdo nepřijede, nikdo nebude chtít převzít odebrané vzorky.

                      NF. - Profil | Po 25.1.2021 14:34:04

                      mzxy >> tak osobně bych začal tím, ze všechny komouse, bývalý komouse, maskovaný komouse bych vykopnul od koryt. Prezidentem a premiérem počínaje. Uklízel bych to co je akutní. Věřím, ze velmi rychle by se vyřešily i ty chcanky

                        Nmzxy - Profil | Ne 24.1.2021 11:33:37

                        Samozřejmě to v prvním momentu podělali rybáři, tady není o čem diskutovat, můžete si sem psát co chcete....o myšlenkových pochodech i o tom že za vše může Babiš...žádný průkazný prvotní vzorek není...takže se budou hodnotit a posuzovat další důkazy, druhotné vzorky atd...a čekat na znalecký posudek....

                        Jedovaté smrtící kyanidy se do českých řek žřejmě vypouští běžně, zákon umožňuje vypustit do řeky 50kg kyanidů ročně, toto množství nepodléhá žádné oznamovací povinnosti....Pokud M.M. tvrdí že se někdo po proudu koupal v kyanidech a nevědel o tom, tvrdím, že se v nich koupete pořád , i před tou havárií...

                        Vy se v tom MRS možná až příliš zaměřujete na omezování počtu ponechaných ryb a vymýšlíte další a další restrikce vůči vlastním členům, které možná někteří z vás považují za dostatečnou ochranu přírody..../ve skutečnosti jde jen o ochranu tupého moravského kapra,kterého chce někdo pro sebe/.....Přitom zákon umožňuje do té přírody volně vypouštět jedy v množstvích, o kterých se mělo už dávno diskutovat...50kg kyanidu ročně, to není zanedbateklné množství...

                        Když to trochu přeženu....V Bečvě bylo podle odhadů v době otravy + - 90 kg kyanidů...Kdyby teoreticky DEza nevypouštalaodpad do čističky, ale rovnou natáhla potrubí do Bečvy, vypúustila 50kg na Silvestra a 50kg na Nový rok, bylo by to podle zákona, nidko by se ničeho nedopustil a původce jedů by to nemusel ze zákona nikam ohlašovat ani oznamovat....

                        Já myslím že by se rybáři místo sebeomezování a sebemrskačství měli začít zajímat o snižování liitů vypouštěnách jedů na nulu a požadovat vytvoření jednotného veřejně přístupného informačního systému, kde by si každýá našel informaci o tom kdo kde co produkuje, jaké jedy, kde co a v jakém množství se vypouští...

                          NBacha San - Profil | Ne 24.1.2021 10:14:10

                          tomvec >> Nesouhlasím s tebou v tom, že za to "nevyšetření" mohou rybáři. Ti to nevyšetřují.
                          A jestli to, co píšeš, myslíš vážně, tak opravdu nevím, co ti na to napsat. Už jenom to, že jedy se dostaly až do Moravy svědčí o neschopnosti, ale spíš neochotě inspekce cokoliv řešit. Víš za jak dlouho se to do Moravy dostane? To jsou hodiny a hodiny. A když jsou známy časy, průtoky, vzdálenosti a koncentrace, lze s celkem malou statistickou chybou vše dopočítat, když z pitvy ryb se ví co to bylo za látku.
                          A jestli jsou zpotvořené pitvy, nebo nedostatek vzorků na výpočty, za to rybáři nemohou.
                          Já ty vzorky neviděl. Pochybuji o tom, že je viděl kdokoliv s debatujících. Zajímalo by mě, zda inspektoři odevzdané vzorky stabilizovali tak, jak je nařízeno, a jestli si jenom nekryjí záda, protože se na to a priori vykašlali. Ať byly vzorky odebrány jakkoliv, logické a správné je nejprve je pečlivě vyhodnotit, a až potom mudrovat, zda jsou legislativně průkazné a jakou mají důkazní váhu.
                          Je to typický postup státní moci. Když se neco nechce, hledají se všechny možné obezličky, aby to nešlo. A komu to vyhovuje? Nám, rybářům, nebo Babišovi?

                            NBacha San - Profil | So 23.1.2021 15:58:25

                            Kdyby ty "pochybné" vzorky dokazovaly vinu někoho z Tesla Rožnov, dávno by byl viník usvědčen a celý případ uzavřen k naší všeobecné spokojenosti.
                            Protože se ale na "kdyby" nehraje, případ se nikdy nevyřeší. Už jen proto, aby mohl Babiš před volbami vykřikovat, že on to nebyl.
                            Jen by mě tak zajímalo, jaké morální trosky toho čerpače volí.

                              NBacha San - Profil | So 23.1.2021 9:51:39

                              Vedení ČIŽP dosadil Brabec, takže k Bečvě není co dodat.
                              Když někdo umetá cestičky zločincovi, sám je násobný zločinec a tak taky dopadne. Všichni ti Brabcové, Faltýnkové, Schillerové, Tomanové a spol. Nicolae Ceaușescu také vládl.....

                                NSa(l)micka - Profil | Po 25.1.2021 20:17:51

                                tomvec >> Nu, tak tohle od nás neznam (možná proto, že jsme malý město).... a musim říct, že pokud je to skutečně tak, jak řikáš, je to celý blbě. Pak se nějaká ochrana přírody a krajiny dělá dost těžko... dovedu si představit, jak by v této konstelaci asi pochodil ten úředník, co by jednal jasně a dle předpisů. Holt by takovýmu asi muselo bejt milejší právo než stabilita zaměstnání.

                                (Zde si dovolím odbočku, která popisuje jasnej příklad toho, jak by to dle tvých prognóz patrně dopadlo, když by někdo odporoval. Když se začal před několika lety po orkánu rozmáhat kůrovec na Šumavě, jali se lesáci kůrovcový stromy kácet a odkorňovat, později i odvážet. Vypadalo to, že to zmáknou a kůrovce včas zastaví. Zbejvalo dodělat posledních pár set metrů napadenýho lesa a bylo by po problému.... jenže co se nestalo. Přijechal ministr, no a aby si nahnal politický body, pravil: "tohle už se kácet nebude, protože bla bla... les se uzdraví sám a tak dále" Na to mu bylo řečeno, že pokud ty stromy nepůjdou k zemi a odkornit, tak až to nadělení vyletí, může se začít odznova a zvládnout se to nemusí vůbec. On si dupl, že je ministr, leč dočkal se odpovědi, že je i hroznej vůl, co tomu vůbec nerozumí. Výsledek? Nepokácelo se... a ten človrda s hlavou dobrýho hospodáře, xy roky lesácký praxe, co si dovolil oponovat, byl do dvou týdnů odejit. Co s kůrovcem následovalo, to je teď krásně vidět všude kolem nás.)

                                Zkrátka, před zákonem by si měli bejt všici průseráři rovni. Je fuk, zda člověk volí modrý, zelený nebo fialový. Je mi jedno, jestli je černej, bílej nebo žlutej, buddhista nebo satanista, milovník vepřovejch ocásků nebo bretharián, milionář nebo bezďák. Zkrátka: udělals průser? Tak se k tomu postav čelem jako chlap/ženská/65(?) ostatních pohlaví. Kdyby ten zaprasitel jasně nahlásil potíž, závadu na zařízení hned po zjištění, cokoliv, co bylo příčinou... podílel se na likvidaci škod, nápravě vymydlený obsádky, bez keců zamázl náklady celý akce i pokutu a do toho maximálně spolupracoval s úřadem, rozhodně by ho tolika lidí nechtělo zaživa stáhnout z kůže a ani flastr by nebyl tak hroznej. Už proto, že by se snad i zasáhlo o několik hodin dřív a ztráty nemusely bejt tak vysoký. (Nepopíram, že to bych toho po těch průserářích chtěla asi docela dost, ale je to jenom úvaha.)

                                  Nciernabaca - Profil | Po 25.1.2021 19:49:20

                                  Tak cele ANO je projekt, jak se dostat k dotacím a dalším benefitům. To vidí každý, kdo se chce dívat. Je zajímavé, kolik lidí se nechá oblbnout a věří, že to má nějakou přidanou hodnotu. Nakonec to bylo i v minulosti. ODS nebo ODA by mohli vyprávět. Horší je, že ANO spojuje ohromnou moc, se kterou se těžko bojuje a je řízené velice dobře z hlediska získávání podpory voličů. Vlastně se dá říci, že pokud něco nejde přímo proti zájmům Agrofertu, tak se vyhoví hlasu lidu, aby se vládlo dál.
                                  Ale jsem optimista. Stbákovi dávám čas do podzimu. Socani a komouši ho nepodrazí, protože už vědí, komu dáme pápá. Jinak Bureš je naprosto ukázkový případ psychopata. Rodina v troskách, přátelé žádní. Ještě, že je to dovoz. Jinak bych se styděl, že jsem Čech ještě o něco více.

                                    Nstarecek - Profil | Po 25.1.2021 12:29:08

                                    FockeWulf >> Diskuse má být o důkazech o vzniku a průběhu otravy, chybách a řešení nápravných a preventivních opatřeních pro příště..
                                    Z tvé strany jde bez důkazů - jen o politickou propagandu před volbami po vzoru politruka a urážky jiných.

                                      Ndedanek - Profil | Ne 24.1.2021 18:58:40

                                      mzxy >> chlape ty musiš mit hodně rád koblihy

                                        Nsven - Profil | So 23.1.2021 20:50:44

                                        _Karel_ >> Asi takhle Karle..
                                        Vůbec to sem nepatří a druhak, je to taková naše letitá hra s Ervínem, která se nikoho jiného netýká...
                                        Ale když ses už zeptal, je slušností odpovědět.

                                        Ve volbách do poslanecké sněmovny 2017, kandidoval Babiš za Středočeský kraj:
                                        https://www.idnes.cz/praha/zpravy/volby-2017-snemovna-kandidati-stredocesky-kraj.A170616_113325_praha-zpravy_jpl

                                        Díky středočeským voličům, vyhrálo suverénně ANO, s výsledkem 28,66 %
                                        https://www.irozhlas.cz/volby/parlamentni-volby-2017/kraje-a-obce?kraj=2

                                        Protože kandidoval z prvního místa, utrpěl drtivé vítězství ..
                                        https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/ctvrtina-hlasu-sectena-drtive-vitezi-ano-druhy-okamura-kalouskova-top-09-miri-ze_1710211530_ogo

                                        Logicky: kdyby Babiš nedostal od středočeských voličů ANO, kterých je evidentně proti jiným středočeským stranám přesila, dostatečný počet hlasů, nemohl se nikdy dostat do poslanecké sněmovny a potažmo ani stát předsedou vlády.

                                        Pokud ještě něčemu nerozumíš, rád Ti to vysvětlím :-) Ale ne, v této diskusi o Bečvě.

                                          NF. - Profil | So 23.1.2021 19:15:54

                                          Mjaška >> nerozcupuje. Právník je jen takový kecal. Jde o důkazy a fakta, a ty posoudí expert v oboru. A pokud expert řekne, že pet láhev je Oki, jakože v tomhle případě by petka byla v pořádku, tak přes to vlak nejede. Jenže u nás se dá koupit vše. Takže by to stejně nikam nevedlo. Jak skončilo čápi hnízdo? Udělat to Ty nebo já, tak už jsme v teplácích.

                                            Ncomputerfish - Profil | St 27.1.2021 17:07:52

                                            Sáhl jsem do šuplíku. Pokud tu někdo kritizuje ČRS, tak už i v době dávno minulé se instruktážní postup udělal. Pro zainteresované se distribuovalo hormadně. Každý měl k dispozici.

                                              NSkulalukS - Profil | St 27.1.2021 13:04:44

                                              sven >> Všem je tu jasné, že kopeš za ANO a toho estébáka.
                                              To, že někdo vyhraje volby nesmí znamenat, že je na něj zákon krátkej a že jeho lidi můžou beztrestně zametat stopy u takto závažného skutku.

                                              Je mi z lidí jako jsi ti fakt na blití.

                                                N_Karel_ - Profil | Po 25.1.2021 21:34:32

                                                sven >> A ty sám s těmi opakovanými "antibabišovci" nenaplňuješ "kdo nejde s námi..."?
                                                Kdo je antibabišovec, z kterého máš srandu? Ten, komu vadí, že případný průser Dezy vyšetřují Babišovi zaměstnaci z Agrofertu, nebo jiní, jím dosazení lidé? Hraješ si na objektivního, ale je to smutný pohled.
                                                Dobrou noc.

                                                  N_Karel_ - Profil | Po 25.1.2021 19:32:52

                                                  sven >> Ano, kdo jiný by měl ovládat inspekci životního prostředí, než podřízená premiéra.
                                                  Protože to je typicky politická funkce, závislá na konkrétní vládě.
                                                  Tvl, to je fakt na zblití, co se tu člověk dočte.

                                                    Nkakr - Profil | Ne 24.1.2021 8:35:22

                                                    Dovolím si upozornit, že k havarii je potřeba zavolat příslušné instituce, které jsou uvedeny v § 41 zákona 254/2001.
                                                    Na prvním místě jsou hasiči, neb mají při výjezdu k havariím solidní vybavení a jsou k dispozici 24hod denně. Dále PČR a správci povodí. Hasiči jsou povinni o havárii neprodleně příslušný vodoprávní úřad a ČIŽP.
                                                    Hasiče při práci jsem na vlastní bulvy viděl při práci na havarii, jsou to skuteční profíci.

                                                      Ntomvec - Profil | So 23.1.2021 23:27:33

                                                      Bacha San >> Co se stalo, jak to vzniklo, to už se nikdy nedozvíme, protože podle této i paralelních diskuzí všechno podělali zasahující rybáři. Nepostupovali podle metodických pokynů, nepřizvali policii, vodoprávní úřad, ani svědky, neměli řádnou evidenci odebraných vzorků. Od ničeho nemají lejstro, podpis. Co mohli dělat chudáci pracovníci inspekce, když konečně dorazili na místo? Nic, všechno průkazné už bylo pryč. Chce se mi z toho zvracet.

                                                        NMartin M. - Profil | So 23.1.2021 18:23:00

                                                        Fishky >> F. - 23.1.2021 15:40:20 >> kdyz na to budes od zacatku koukat jako na policejni pripad, tak ano. Pokud na to ale koukas jako na zachranu prirody pripadne jako hospodar, ktery chce zastavit otravu a minimalizovat dalsi skody, tak je uplne jedno, jestli se dodrzi nejake metodiky, pokud to zrychli odpoved na otazku, proc zrovna ted ryby umiraji. Si vem, ze se tam nekolik dnu lidi koupali v kyanidu a nikdo jim to nerekl.

                                                          Ntomvec - Profil | So 23.1.2021 11:32:48

                                                          kakr >> Pěkně zpracované. Škoda, že takové metodické pokyny nemají zpracované ČIŽP a příslušné vodoprávní úřady. Pokud je mají, a což je ještě horší, tak podle nich nekonají.

                                                            Nkakr - Profil | So 23.1.2021 10:49:52

                                                            ...

                                                              NDědek - Profil | St 27.1.2021 15:24:54

                                                              sven >> jak ještě můžeš s těmi blby co nerozumí psanému slovu diskutovat? Proti tupému davu, zfanatizovanému nenávistí ke komukoliv, či čemukoliv, nejde jít s argumenty, tak to prostě nefunguje. Že to víš, vím, proč to teda děláš?
                                                              Musíš se neskutečně bavit :-)))
                                                              PS: Když vidím ty tupé ovce, vůbec se nedivím, že Babiš vyhrává s jejich protipóly volby. Bodejť ne, když mají všichni IQ mořské řasy :-)))

                                                                N_Karel_ - Profil | Po 25.1.2021 22:31:34

                                                                sven >> Tys vážně přehlídl, že čerstvé vzorky a) nebyly přijaty b) nebo se ztratily takže aktuální vzorky nejspíš nejsou příliš relevantní, protože jsou příliš staré? Možná proto je "zkoumají" už několik měsíců?

                                                                  Nsven - Profil | Po 25.1.2021 20:12:02

                                                                  Dědek >> začíná mě to bavit :-)))))

                                                                    N_Karel_ - Profil | Po 25.1.2021 19:51:05

                                                                    sven >> Smířit se s tím, že každá vláda vymění všechny úředníky, policajty atd? Jsme v Rusku? Tak to být nemá. V téhle situaci ani nejde podobná svinstva jako Bečvu objektivně vyšetřit, jestliže ANO ovládá veškeré instituce vč. policie a zároveň je Agrofert vyšetřován.
                                                                    Ale ty jsi vlastně psal, že věříš v nestranné vyšetření :))

                                                                      NFockeWulf - Profil | Po 25.1.2021 19:11:40

                                                                      potočák 62 >> Ten předseda s mnoha tituly by potřeboval na školení, jak si zapnout sako:), no ale jinak je to hnus, pěkně Babišovi a spol sedli na lep. Už vidím jak tluče hubou v čau lidi i rybáři a bečve , té taky pomohli a ty rybare nas maji radi.

                                                                        NF. - Profil | Po 25.1.2021 19:09:09

                                                                        SkulalukS >> ANO je horší jak rakovina. Když si dovolí otrávit 40km řeky za bílého dne - před zraky mnoha lidí - co asi tak dělají, když jim na prsty nikdo nevidí :)
                                                                        A nejlepší je, že příště si je zase zvolíme a zase budeme drzkovat... :))

                                                                          NSa(l)micka - Profil | Po 25.1.2021 17:22:33

                                                                          sven >> Prázdná flanděra od čehokoliv se snad válí všude možně. Když je ve vodě nějaký super hyper svinstvo, nabírá se s rukavicema, jinak neni třeba nic extra, kor když je důležitý odebrat vzorky ihned. Na speciální flašky je i škoda peněz, fakt stačí ty petky nebo vyvařený lahve od okurek. Službu udělají stejnou, akorát ty odběrový líp vypadají. Primární potíž tady týhle hrůzy vidim v tom, že tamní ouřad se na to prostě vybodl, protože "nějaký vzorky byly, tak co bychom se v tom máchali znova" - otázkou je, co se se vzorkama stalo, ale to už tu asi nikdo z nás nedořeší a nevykoumá. Původní vzorky jsou prostě kdesi v řiti, a ten, kdo s nima něco vyved, se natuty nepřizná. Tim míň ten zasvinitel. Holt nezbejvá, než se z toho velkýho průseru poučit, a ve chvíli, kdy se něco podobnýho v menším či, nedejbože, ve větším, bude opakovat, prostě jednat rychle, správně a nenechat se opít rohlíkem či jiným pečivem. Mimochodem, určitý body, jak se zachovat při úniku škodlivin do vodního toku, jsou/byly uvedený na konci v rybářským řádu - tedy, aspoň pro západočechy. Nevim, jak to mají jinde, ale asi by se to šiklo to tam hodit i pro ostatní.

                                                                            NFockeWulf - Profil | Po 25.1.2021 11:57:26

                                                                            starecek >> No z té buňky ano co vás sem poslali rozesírat diskuzi. A v KSČ jsi nebyl?

                                                                              NFockeWulf - Profil | Ne 24.1.2021 22:30:03

                                                                              starecek >> Už jste tu dva z buňky ANO? Nejlepší je, když se k 50 letům vrací komunisti.

                                                                                NBacha San - Profil | Ne 24.1.2021 16:09:19

                                                                                Fishky >> F. - 24.1.2021 15:46:34 >> No, to jsou ty "nejasnosti", ze kterých pramení podezření, že Dezu kryjí státní instituce.

                                                                                  NBacha San - Profil | Ne 24.1.2021 15:19:29

                                                                                  mzxy >> Jo, a ještě bych dodal, že v prvním momentu to podělal ten, kdo to vypustil.

                                                                                    NFockeWulf - Profil | Ne 24.1.2021 9:36:56

                                                                                    tomvec >> Kanálu se nemajitel chytil spontánně, to zná dobře a dobře se mu to skloňuje, zní to skoro jako motýle:)

                                                                                      Nstarecek - Profil | Ne 24.1.2021 8:11:21

                                                                                      tomvec >> Pracoval jsem ve firmě v útvaru řízení jakosti, bezpečnosti a životního prostředí. Vím, že od čeho není papír je na nic. Jeden pracovník co nastoupil přišel ožralý. U soudu firma neprokázala, podepsaný papír, že byl proškolen. Dostal odstupné 1/2 roku platu.
                                                                                      Pokud to někdo podělal tak všichni. A rybáři nemají asi nic, za co by mohli žalovat ČIŽP za nekonání.
                                                                                      V systému jakosti vždy po neshodě následovalo nápravné opatření, aby se neshoda neopakovala. Udělá to někdo v ČRS a MRS?

                                                                                        NBacha San - Profil | So 23.1.2021 22:47:10

                                                                                        Martin M. >> Komplexní kyanid se na jedovatou formu změní pouhým UV zářením. Deza ústy mluvčího Agtofertu argumentovala, že hospodaří pouze s komplexními kyanidy. Po uveřejnění této informace jaksi zmlkla.
                                                                                        Netvrdím, že se to tak stalo, ale proč tam tedy někdo vylil ty chlornany (nebo chlorečnany, z hlavy to nevím) na neutralizaci kyanidů?

                                                                                          NMjaška - Profil | So 23.1.2021 19:35:57

                                                                                          Fishky >> F. - 23.1.2021 19:15:54 >> Ten konec s čápama, souhlas.
                                                                                          Jinak to posuzování beru jako u třeba dopingu, pokud něco dopingový komisař najde, a je to podle pravidel - tak není problém. Jinak se může dopingový hříšník soudit, a třeba uspěje. S expertama v oboru to může být tak, že i protistrana si najde experta v oboru, který to může posudit opačne. A to je zas o těch kaprech, co připlují na cizí účet ...

                                                                                            NF. - Profil | So 23.1.2021 18:42:20

                                                                                            Martin M. >> máš pravdu v tom, že šlo v první moment nejspíš těžko odhadnout, že těch mrtvých ryb bude taková spousta a otrávených bude 40km řeky. Možná to na začátku rybáři podcenili, každopádně na ČIŽP to věřím nepodcenili. Vzorky odebrali, pachatele zjistili, no a pak raději vzorky ztratili. Teď dostanou prémie za dobře odvedenou práci.

                                                                                              Ntomvec - Profil | So 23.1.2021 17:09:22

                                                                                              Fishky >> F. - 23.1.2021 16:34:42 >> To dredaté pako má z našich politiků zřejmě nejvyšší (přinejmenším jedno z nejvyšších) vzdělání.

                                                                                                NF. - Profil | So 23.1.2021 16:37:53

                                                                                                kakr >> aha, no to máš pravdu, ale nic to nemění na tom, že na Soběšické už by se to také mělo vyměnit. Kdybys dělal kdekoliv jinde, tak už padesát let jsi v důchodu, takhle tam ještě dalších padesát budeš smrdět.

                                                                                                  NBacha San - Profil | So 23.1.2021 16:27:30

                                                                                                  sven >> Množina nul :-)

                                                                                                    NBacha San - Profil | So 23.1.2021 9:58:32

                                                                                                    FockeWulf >> "Incestigavec", tak tos mě dostal :-) Vím, že to je překlep, ale tak nádherný jsem už dlouho neviděl:-DDD

                                                                                                      Ntomvec - Profil | So 23.1.2021 8:51:47

                                                                                                      starecek >> pracovník čižp odmítl vzorky, které jistě byly kontaminované, proto počkal čtyři hodiny, aby odebral vzorky vlastní, čisté. Aby měl jistotu, že budou čisté, raději je neodebral těsně pod vypustí z Dezy.

                                                                                                        N_Karel_ - Profil | Pá 22.1.2021 18:27:35

                                                                                                        starecek >> To je těžký - představ si, že jsi úředník a zákonem padajícího hovna dostaneš z vrchu nařízeno věc nevyšetřit. Budeš statečnej za cenu ztráty zaměstnání?

                                                                                                          Nmascha - Profil | Pá 22.1.2021 16:16:25

                                                                                                          O ČIŽP bych si iluze nedělal, v Pardubkách na ovzduší jsem chvíli dělal. Každý příslušný ČIŽP je tak rovný a čistý, jak rovný a čistý je jeho ředitel. Někde je to pes a fakt hlídá, někde je to normální prodejná rádodajka. Tady to zatim vypadá na ten druhej případ.

                                                                                                            Ntomvec - Profil | Pá 22.1.2021 16:10:47

                                                                                                            starecek >> na chudý lid musí být přísnost! Chudý lid musí být neustále ve strachu, třeba jestli nemá ve sbírce chráněný druh, jestli mu moc nekouří komín... On potom nebude mít čas hledět těm nahoře pod prsty.

                                                                                                              Červené karty: afamcon