Nvenybit - Profil | Út 4.7.2017 11:34:10
splávkař >> Ale co to plácáš. Jděte už s těmito názory někam. Pět let jsem nepotkal rybáře co by záměrně dělal bordel něco kácel ničil atd. Tyhle vaše nesmysly vycucané z prstu si nechte pro hlupáky. Je to všechno jen demagogie, záměrně šířená zájmovými skupinami. Dřív každej rybář házel odpadky do vody bylo to uplně normální(neříkám že správné) a také žijem . Už tak deset let. mělo být kilo ryby podle druho oceněno pevnou částkou a na konci roku si měl každej rybář zaplatit co si ponechal. Zřizovatelem místní organizace měla být vždy nejbližší samospráva v jejímž katastru ta lovná voda je . Přes tu měli téct všechny peníze a za ně si mohli najímat lidi na uklid , zpěvňovat cesty atd. Namísto toho ,peníze vybere místní organizace, nechá si z toho žold 400kč a ostatní pošle na ministerstvo životního prostředí, kde to mafie rozkrade na hloupé ciklostezky a nesmyslná CHKO . Rybářům se za jejich peníze vůbec ale vůbec v ničem nevyhoví. Jen se pořád vymejšlí další lži, které bezmozci opakují jako kolovrátek aniž si uvědomují , že to dělají pro zájmové skupiny a ne pro sebe. Přesně jako ty. A na zemědělce a jejich cesty také pěkně z vysoka kašlu. Mají prachů že něvědí co s nimi, (máme také 5000 hektarů) takže vím o čem mluvím. každej zemědělec brečí ale každej rok si koupí nové auto za 3 miliony. Ovšem zpevnit rybářům cestu , to tam raději dá závoru nebo pošle policajty. Zlomil bych mu násadu o záda a nechal ho tam ty tašky navozit z vlastní střechy na kolečku za takové jednání. Tohle je naše zem, nás lidí co tu žijem. je na nás si navzájem vyhovět , všude existuje kompromis . jenže v kompromisu se nedaří kapitalismu. Pro to proti kompromisu kapitalismus neustále bojuje. Rozhádanej národ s tisícem různých názorů je příležitost k okrádání ho o peníze i svobody. Kdežto soudržnej národ vřelých lidí a kompromisu ,znamená konec kapitalismu.
Je třeba zákonem upravit rybářské právo na dnešní dobu. 10 metrů břehů každé státní vody zákonem garantovat rybářům vjezd pokud existuje přístupová cesta a stejně tak garantovat zákonem svobodu pobytu na tomto pruhu země . Na oplátku tam může být podmínka mobilní záchod ,proti tomu nic nemám. Ale všechny ty co si myslí, že když si něco koupí tak je to jen jejich je třeba prásknout přes ruce. Není to pravda . Existuje takzvanej veřejnej zájem. A ten je nade vším.
Nvenybit - Profil | Út 4.7.2017 10:31:52
Já se nedivím,rybáři jsou nejšikanovanější skupinou v této zemi. Před dvaceti lety si mohl člověk udělat oheň a postavit stan uplně všude .Nikoho by ani nenapadlo proti tomu něco mít. Jenže rybařina je i pro blbce a komerce přitáhla k rybaření hodně blbců. Je to vidět i tady v diskuzi ,jak by propichovali gumy. ČRS nedovedl včas reagovat na moderní trendy a tak to dnes vypadá tak jak to vypadá. Rybářské právo prakticky nevymahatelné, všude zákazy,aby nahnali lidi kamarádům do kempů. A tisíce pitomců jim k tomu nadšeně halekají jak je to správné. Já jsem teda ještě neviděl , že by auto u vody něco zničilo. Můžu vám pustit staré filmy po dědovy, které točil u všech možných přehrad a řek. Všude stála auta napůl zastavěná do přístřešků plachet stanů, kdo co zrovna měl. Kolem běhala celá rodina desítky dětí, ženské vařili , a chlapy chytali ryby. Ovšem tento kapitalismus s podporou bezmozků vám zachvíli zakáže i grilování na zahradě , protože to může obtěžovat sousedy. A vy pitomci zase budete halekat jak je to správné. Žasnu kolik hlupáků v této zemi je, a nevycházím z udivu kolik se jich nacpalo mezi rybáře. Pokud jde o mě, tak jim na všechny zákazy kašlu, jezdím autem i do CHKO jezdím s ním všude, chytí mě tak jednou za rok a to nějak ukecám. Než začnete psát nějaké rozumy, tak pokaždé když odjedu nezůstane po mě vůbec nic , odvezu si pokaždé i něco navíc ,od vás všech co halekáte radostí nad každým zákazem ,ale hodit plechovku kukuřice do křoví vám není cizí. Počítejte s tím, že pokud se tu nezmění radikálně režim. Do deseti let vám veškeré vody zprivatizují jako je to všude jinde v Evropě. Na každej rybník si pak budete kupovat papíry zvlášt . A jistě budete zase nadšeně halekat. Vágner o to usiluje už pěkně dlouho,a ono se mu to nakonec povede. Podpoří ho místní organizace, které si udělají z kaprochovu pořádnej byznys . Do řek už nikdo nedá ani rybyčku,tam je návratnost nulová.
NDenny - Profil | Po 3.7.2017 23:02:44
marmyš >> Jiste,ze to reseni ma,ale pripada me,ze se nejak nechce,aby se to resilo jak ma.Ver me,ze vim co pisu.Kdyby to nemelo reseni,tak si tady take nedovolim nechavat auto pred barakem narvane vercajkem pres noc,nebo nezamcene na parkovisti,plne vybavenou lod bez dozoru uvazanou nekolik dni u mola,atd.Jiste,je to v lidech,ale musi se tomu pomoci.Nema to vubec nic spolecneho s tim,jestli k vode tahnu pul tuny kramu nebo malou tasticku.Kdyz jdeme na ryby ,tahneme toho obvykle take dost,zvlaste,kdyz jdem s vlackou I kaprarinou.Ale fakt by me nenapadlo,ze se vratim a auto bude poskozene nebo,ze tam nebude vercajk.Netvrdim,ze ta moznost neni ale nikdy jsem se s tim tady nesetkal.Podle me je to dane tim,ze ruznym zlodejickum se ty veci velice tezko prodavaji.Kdyz by to chtel prodat nekde v bazaru,kazdy majitel nebo prodavac po nem bude chtit nejakou identifikacni kartu,kterou si naskenuje a vyplneni formulare o prodeji.Pokud to nekde neudelaji a prokazalo by se,ze je to kradene,berou je jako spolupachatele a to opravdu nikdo riskovat nebude.Soukromne to nekde prodavat sice jde,nekdo to hodne pod cenu koupi,ale dotycny to udela obvykle jednou,podruhe uz je to napadne, lidi jsou zde opatrni aby se nedostali do zbytecneho maleru.A ta nejpodstatnejsi vec,je to,ze kdyz se corkar dostane k soudu,tak zadny odhadce nesnizuje cenu veci I kdyz obhajci se pochopitelne snazi,odhad udelat muze,ale tady je vzdy,ubezpecuju te,ze vzdy,pravo na strane poskozeneho.Takze jestlize me nekdo vezme prut za 300 dolcu,tak s tim operuju a soudce to bere v potaz,protoze vi,ze kdyz budu chtit ten samy prut,musim opet tech 300 dolcu za nej vyplaznout a ne,ze se bude argumentovat s tim,ze ten prut mel uz treba jen 30% sve puvodni ceny.Ja vzdycky tvrdim jednu vec,kdyz me nekdo rozflaka okno u auta,pojistovna take zaplati nove a ne ze jsem ho treba mel na aute dva roky.Ano financni hodnota s snizuje,ale v takovychto pripadech,kdy se jedna o kradez nebo umyslne zniceni at tedy ti,kteri s tim argumentuji at uz jsou to obhajci,odhadci nebo i ti,kteri to zapricinili,at tedy za tu cenu takovou vec dotycnemu poridi a pak mohou argumentovat s tim,ze dotycny neni zodpovedny za celou ztratu,ale jem za jeji nejakou alikvotni cast,pokud pominu nejake dalsi veci,ktere s tim souvisi.Mozna by stacilo to,co se zde bezne praktikuje.Tady nikdo,nebo aspon co vim,tak velke vetsina odsouzenych jde do vezeni v jinem state,takze kdyz treba nekoho z vychodniho pobrezi transpotrujou do Nevady nebo Arizony a po vyprseni trestu ho vykopnou za branu a domu to ma nekolik tisic kilaku a rodina mu neposle penize nebo pro nej neprijede,ma dost velke problemy.Takze ano,je to v lidech,ale resit se to da.
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 12:44:43
venybit >> Já nepsal o žádném bohatství, ale o blahobytu společnosti. Ostatně jsi toho sám příkladem když píšeš, že jsme se ti na auto složili všichni krom toho, že jsme si pořídili auta pro sebe. Dokonce si můžeš dovolit platit za půjčování peněz na své kratochvíle.
Měl bys být vděčný a ne tu šířit blbou náladu a zcestný řeči o většinové chudobě!
NMrknato - Profil | Po 3.7.2017 19:01:08
Denny >> Když chceš lovit na samosek, tak musíš k vodě dopravit 100kg bolelísu, 100l olejů a můček, vč. kyselin, dvojpatrové biwi, zavážecí loď, triplody, lehátka pro lovce, kameramany, bukvy a kuchaře, plynový gril stoly, židle, záchody čističky vody a vzduchu, plašiče komárů a vyder..... a to není vše. Auto u vody je nutnost. Ti kdo to nechápou jsou brzdou moderních evropských trendi...... Nejsi náááhodou brzdou i ty? ...))))))
NTarn - Profil | Ne 9.7.2017 0:02:27
Rožnovák >> Asi tak. Když jedu na delší výpravu, zjistím si co a jak a podle toho plánuji. Nelze někam jet a domáhat se vjezdu, když tam prostě je vjezd zakázán. O smysluplnosti některých zákazů se dá asi polemizovat, ale to je věc toho konkretního zákazu. Ale tady se řeší porušování zákazu z principu, jedu na ryby, mám toho hodně a platím si povolenku, tak všude mohu, nebo to beru jako omezující. A jak to mají brát potom ti, kteří tam třeba žijí a takových co chtějí parkovat s autem za zadkem tam denně mají desítky ? Ti se mají odstěhovat, nebo potom ve svém volném čase rekultivovat terén, cesty a porost ?
Nkakr - Profil | So 8.7.2017 13:33:44
Juraj >>
Pan Mahen, blahé paměti rybář od Pánaboha neváhal jít ze Zaječí do Šakvic či Nových Mlýnů cca 5 - 6km. Kdyby dnes četl MRK obracel by se v hrobě.
NMrKos - Profil | Čt 6.7.2017 12:52:56
Na Plumlove mají letos moz hezké a poučné nástěnky s popisem tamních ryb a pak taky není špatný průvodce po okolí. Je to pěkná voda a kdo tam nebyl, tak si tam zajeďte.
NDenny - Profil | Po 3.7.2017 17:56:47
Ja jsem byl vzdy proti tomu,aby rybari parkovali u vody nebo aby vjizdeli na lesni cesty,pokud nemaji povoleni nebo tam neni na to urcene misto k parkovani.Bohuzel,v dnesni dobe se nekterym nedivim,ze nechteji nechat auto bez dozoru.Na jednu stranu jsem za vysoke pokuty,kdyz se tohle deje,ale na druhou,chapu ty,kteri argumentuji s tim,ze radeji zaplati par tisic,nez mit vymlacena okna,ponicene zamky,vykradena auta,propichane pneu,odcizena kola nebo i cele auto.Takze jak z toho ven,kdyz zlodeji si doma ze smesnych trestu nic nedelaji. :-(
NLovec T - Profil | Ne 9.7.2017 10:15:44
zdevac >> jestli se chceš kochat přírodou bez aut, tak jeď do NP, nebo CHKO, tam auta nepotkáš. Spousta rybářů celej tejden maká, těší se na víkend, že zachytaj, dají pivko, přespí v autě a trochu zrelaxujou. Když nedělaj bordel tak proč jim to zakazovat..
Njirkazez - Profil | Ne 9.7.2017 7:59:40
Chlapi o čem se to tady vlastně bavíte ? To chcete rybářům určovat, co můžou mít a co nesmí ?
NTarn - Profil | So 8.7.2017 23:28:04
Casio >> To chápu, jezdil jsem na ryby vlakem, na kole i autobusem. Prostě jsem selektoval a to jsem jel třeba na týden. A větší ryby jsem chytal i na jednodenní návštěvě. Nebyly bivaky, nebyly pípáky a sedělo se na skládací stoličce. netvrdím, že tak má někdo chytat, ale důvodem mnoha krámů co taháte k vodě, není to že chcete chytat větší ryby, ale pohodlí.Nebo mi vysvětli proč tahat stojan, když stačí vidličky, proč tahat bivak, když stačí deštník a pláštěnka ? protože je to pohodlnější. Chápu, je třeba člun, protože nahazovat není ono, je třeba lehátko, protože ten kaprolov jednoho unaví a je potřeba se u toho vyspat a abych neprošvihl při to spravedlivém spánku kapra tak je potřeba pípáky a stojan. Ale nic z toho Toi rybu samo o sobě nechytne, jen to to udělá rybolov pohodlnější. A o tom to je. Pravý rybář to nepohodlí snese, hlavně že je u vody a chytá. Ten kdo si rybolov plete s kempováním a neumí bez moderní techniky a metráků koulí, zavezených na místo podle GPS, rybu chytit, tak ať si neztěžuje a nesvádí svoji pohodlnost na omezování jeho koníčka.
NJuraj - Profil | So 8.7.2017 18:37:38
kakr >> To jsou typické kecy vláčkařů a muškařů. Teď čučím, že jsi hospodář. Není divu, že když se lidé jako ty "bijí" za naše práva, tak člověk, který má rád rybolov s větší výbavou může za chvílu nahazovat leda doma na WC.
Doba je trochu jinde. Používáš splachovací záchod, protože je to prostě pokrok a pohodlnější a taky nechodíš na kadibudku poukazem na to, že pan Mahen - velký rybář - na ní chodil taky.
Pan Mahen skutečně za císaře pána a První republiky chodil k vodě 6 km pěšky. Jednak proto, že neměl možnost si nakoupit ani zlomek dnešní výbavy, jednak proto, že žádné auto prostě neměl a jezdil na ryby vlakem.
To auto neměl proto, že i pro ředitele knihovny a divadla to byl prostě luxus. Je to stejné, jako kdyby dnes na stejných funkcích vlastnil vrtulník.
Nsplávkař - Profil | St 5.7.2017 20:03:09
ludek 73 >> On tento problém není zdaleka jen záležitostí Plumlova. Prakticky na každém moderními rybolovci oblíbeném revíru by skoro každý nejradši dokrosil autem tak, aby neudělal krok navíc. Druhou stranou mince jsou místní obyvatelé, majitelé pozemků´, cest, zemědělci,...., ....., kteří po nich potom uklízejí, napravují škody,..... . Jelikož už dávno zjistili, že skrze žádný svaz, MO, CT a pod. jim s tím problémem nikdo nepomůže tak využívají třeba právě možnost upravit přístup k vodě, parkování aby si ochránili své zájmy. Jak se budou rybáři snažit s tím vyčůrat, obejít, tak se budou snažit to rybářům nějak vrátit. Není divu, že to pak odnesou i jedinci, co si to třeba zrovna nezaslouží.
NLuboš22 - Profil | Út 4.7.2017 19:35:53
Já bych navrhoval nasolit všem (platícím) rybářům ty nejvyšší pokuty a ještě víc zvýhodnit plavce, pejskaře a různé teplouše, co chodí po čtyřech bez plavek třeba před malýma děckama. Taková buzna bývá pravidelně k vidění třeba na Všemině na svoji dečce. Bohužel má větší práva, než já, slušný a platící rybář. To hovado se může vystrkovat kdekoliv, ale já musím být jenom na vyhrazeném místě.
Nkakr - Profil | Út 4.7.2017 10:48:19
venybit >>
Před 20ti roky k nám začali houfně jezdit cizinci a byli u vytržení, že si zapálíme oheň a opečeme buřty kdy chceme ,neb u nich něco podobného nebylo tehdy možné. Byli v EU a my ještě ne....
Jinak za komančů bylo stanování (táboření) mimo vyhrazená místa zakázané a poliši to nekompromisně stíhali. Postavit stan na Mušově si nedovolil nikdo.
Nsumec 1950 - Profil | Út 4.7.2017 10:25:56
Nikdo mě nepřesvědčí,že nelze parkování poblíž vody upravit tak,aby obě strany byli spokojené.Dvacepět roků tohle nikdo neřešil,a najednou jsou rybáři považováni za obtížný hmyz,který jenom škodí,a tudíž je potřeba ho dostat od vody co nejdál.Je to téma na diskuzi obou stran,ale né zde na Mrku.Tady se jenom mluví,ale řešení v nedohlednu.Tento problém by měli řešit naši zvolení(někde samozvolení) zástupci ČRS. Petrův zdar!
NPetr.J - Profil | Út 4.7.2017 9:17:50
U nas kdyz se policajtum nahlasi kradez a nebo poskozeni, jejich nejvetsi starosti je, aby skoda byla do 5000. Mam vlastni zkusenost. Proto mam auto radeji na dohled. Nevadilo by me se nekam dostat pesky, veci dovezt na voziku, ale ten strach jestli tam najdu auto v poradku mi za to nestoji.
Nsumec 1950 - Profil | Po 3.7.2017 21:45:24
Tak teď ještě zrušit celosvazový povolenky,neboť budou k ničemu,a klidně i ČRS.
NCasio - Profil | Po 3.7.2017 20:19:34
Už zbývá jen narvat všude závory jako to udělal Karel z Orlíka kterej vlastně nic ani vracet nechtěl a můžeme se na ty povolenky rovnou vysrat.
Nbjwir - Profil | Po 10.7.2017 14:16:45
splávkař >> To že mají RL a povolenku o tom nepochybuji,to už by bylo hodně hustý kdyby tam jeli bez povolenky...Ale jak říkám já je za rybáře nepovažuju.Jsou to čuňata ,kteří jsou u vody od jara do podzimu následně po nich zbyde akorát bordel..Výsledkem je zákaz nocování u vody,zákaz i deštníku u vody...
NMuf - Profil | Ne 9.7.2017 12:41:12
Je to těžký, policie pokutuje hned ale když má něco řešit ( vykradení, poničení auta) tak je laxní. Nikomu nic zlého nepřeji ale když přijedete k autu už za tmy a máte prořezané všechny gumy a domu to máte 60km tak nic moc. Platit za vjezdku klidně ale za rádoby parkoviště odkud je to k vode 200m i víc a auta jsou tam věčně vybraná mi nepřijde fér.
Njakewww - Profil | Ne 9.7.2017 12:31:54
zdevac >> Co píšeš samozřejmě je pravda a do jisté míry to dává smysl, jen s tím rozdílem, že konkrétně u náplavky o níž jsem psal a nejen u této, jsou auta kolem celého břehu skoro až ve vodě, zastavěná je celá příjezdová cesta, auta jsou narvaná už i v lese a to celé organizuje nerudný důchodce v karavanu, co obsluhuje závoru a za tenhle bordel si nechá platit.:) Což dokazuje pouze to, že nikdy žádná závora ani zákaz jako vÿchovný prostředek nesloužil a sloužit nebude. Mnohem smysluplnější by bylo veřejné náplavky veřejně zpřístupnit bezplatně veřejnosti, opatřit je odstavnými místy pro přesně daný počet aut, všude jinde bude zakázáno stát a řádně pokutováno. A pokud bude odstavné parkoviště i hlídané, tak každý i rád zaplatí za to, že mu někdo neuštípe ventylky u auta. Zrovna tak by każdý svazový revír měl mít přesně stanovená a řádně označená místa k lovu, tak jak je tomu třeba na soukromých revírech, která budou ve spolupráci s obcemi, povodím a přìpadně majiteli přilehlých pozemků zpřístupněna, některá s auty, některá bez aut a všude jinde bude lov zakázán a patřičně postihován. Bude dohlíženo, aby se lovilo pouze na vyznačených lovných místech a byl zde pořádek a pokud dotyčný nebude dodržovat pravidla hry, bude vykázán s tučnou pokutou a nikdy si na vodách obhospodařovanými svazem už nezachytá, tak jak je tomu i na soukromých vodách. Nikdo si tak nebude mít na co stěžovat, bude to lidi nutit dodržovat pravidla a možná to někreré i vychová či převychová, pokud je to nikdo nenaučil doma.:)
NJuraj - Profil | Ne 9.7.2017 11:52:51
splávkař >> Já mám teda strach pustit děti ve městě do parku. Ještě jsem neviděl rybáře, který by si šlehnul a nechal tam jehlu. Naopak u vody kde je rybář, je větší pravděpodobnost, že když tam náhodou dítko spadne, tak mu rybář pomůže. Že je u vody po rybářích bordel je smutný fakt, ale co kolikrát dělají cyklisti, kteří díky propagaci a nastavení systému jezdí v místech, kam páchnul jen skalní tramp je taky na nejednu slzu. Jenže řešit cyklisty se dnes jaksi nenosí.
Nevím o žádných koloniích. Jezdím do míst, kde se nikomu moc nechce. Na Dalasu posledních 200m k vodě připomíná mnohde spíš horolezecký sestup a na jednom fleku je dokonce natažené lano, a i tak je to o hubu.
Bavíme se každý asi o něčem trochu jiném. O autě za prdelí si většinou mohu nechat jen zdát.
Njirkazez - Profil | Ne 9.7.2017 9:38:35
Tarn >> To já chápu, mám to stejné. Reagoval jsem na ty otázky, proč toho má rybář tolik. Do toho nikomu nic není a hlavně se to zase směřuje na kapraře. Ale on i vláčkař přijede k řece autem, chvíli chytá a potom autem jede o pár kilometrů dál, kde to zase nechá u vody. Prostě výbava a její množství s tímhle tématem vůbec nesouvisí.
NJuraj - Profil | Ne 9.7.2017 9:23:26
splávkař >> To se na to nedobře díváš. Bordel kolem vody uklízím i po ostatních a nejednou mám po příjezdu plný velký plast pytel na odpadky. Snažím se chovat tiše. Proti grilu nic nemám a pokud si vše uklidím, může to být všem jedno. Jen se nechci vláčet s věcma 6 km tam a stejnou cestu zpět. Mnohdy mám na ryby třeba jen 3 hodiny, někdy pět, vzácně od večera do půlnoci, pak od 4 do osmi. Když budu 2 a 1/2 hodina na cestě, tak to prostě mnohdy nemá cenu.
Ale lobby i zákon jsou na tvé straně, tak se v tom můžeš pěkně rochnit, zatímco já mám z každé vycházky adrenalínovou záležitost, zda přijde policajt. Buď zdráv a užijte si to.
Nsumec 1950 - Profil | Ne 9.7.2017 6:19:55
Casio >> Auto dneska vlastní většina rybářů,ale loď už ne.Pomocí lodě se rybář dostane skoro všude,bez lodě už je to horší.A zase,nech někde v dnešní době auto bez dohledu několik dní.Jak píšu,celosvazové povolenky při dnešním trendu (uzavíráním přístupových cest k vodě)strácejí smysl.Návštěva kempu není také to pravé ořechové.Je to téma na obsáhlou diskuzi,která při pohledu některých zdejších rybářů ztrácí smysl.
NCasio - Profil | Ne 9.7.2017 5:47:22
Tarn >> Hm nebo byl taky člověk zdravý , mohl klidně zmoknout nebo sedět na studené zemi. Ono po několika výhřezech plotýnek se ne že nesmí dlouho sedět ono to totiž dokonce ani moc nejde takže lehátko je nutnost stejně jako spacák který je objemově větší než čtyři socialistické áčka stany,ne kvúli egoismu na mrku ,ale o nutnosti neustálé potřeby tepla.O člunu se snad ani nebudu vyjadřovat to je věc k přepravě a místo lovu, zatím neumím nahazovat na sedmikilometrovou vzdálenost.
Nsumec 1950 - Profil | Ne 9.7.2017 5:04:21
Tarn >> Taky to chápu,ale v tom případě bych zrušil celosvazové povolenky,a bude klid.Nepojedu dvěstě km jenom proto,abych zjistil že se k mému oblíbenému místu už nedostanu,protože tam někdo uzavřel jedinou přístupovou cestu.
Nsplávkař - Profil | So 8.7.2017 18:38:17
Juraj >> Patří ti někde nějaký pozemek na který by se vešlo auto, stan, gril, latrina a kousek stranou taková malá(pro začátek) skládka?
Nkakr - Profil | So 8.7.2017 17:43:12
Juraj >>
Je jen na tobě,co k vodě taháš.
Koupí povolenky si nekupuješ příjezd k vodě ani nemáš předplacené parkovací místo.
Nludek 73 - Profil | St 5.7.2017 18:49:41
jenom by mě zajímalo kdo z diskutujících je do padesáti kilometru od plumlovské že mají takovy fundovany reakce
Nzdevac - Profil | St 5.7.2017 16:55:41
venybit >> Člověče, že to píšeš sem? Skoro mi to uteklo. Nemohl bys svoje příspěvky rovnou přepisovat i do sekce Fóry, kam reálně patří? Díky.
NM0RGAN - Profil | Út 4.7.2017 22:18:14
Luboš22 >> Jen by mě tak zajímalo, jestli bys psal totéž, kdyby to místo muže dělala žena. :-)
Nhraji - Profil | Út 4.7.2017 12:03:00
venybit >> jistě, určitě, nepochybně. Bláznům se prý nemá odporovat. Takže určitě máš pravdu.
Nvenybit - Profil | Út 4.7.2017 11:57:46
Jedu na ryby dokud to ještě jde, zdar. :))
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 11:49:44
venybit >> A z tý chudoby má každej kdo si zachce auto 4*4, solár aby mohl u vody nabít všechnu elektroniku do vody se hází tuny baits v průměru za 250/kg.
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 11:37:35
Mrknato >> Z přemíry blahobytu a absence existenčních starostí nám tyhle problémy s tím kam jet a zaparkovat pramení.....
NMrknato - Profil | Út 4.7.2017 11:32:26
splávkař >> Tak tak..... 100000 důchodců do výroby, stejně jako to opakovaně prezentoval předseda senátu o OSVČ........
Nsumec 1950 - Profil | Út 4.7.2017 11:27:26
kakr >> Kurňa! A od čeho jsou místní organizace? To mi neříkejte ani ze srandy,že nemohou vyjednat nějaké podmínky.To potom přestaňte vybírat peníze za povolenky.A správní poplatky za roční až desetileté rybářské lístky platíme taky za nic? Když si něco zaplatím,tak za to snad taky něco dostanu.Jestli naši zvolení (a někdy i nezvolení) zástupci neumí jednat s úřady,tak ať ty funkce položí.Tečka.Petrův zdar! A už mě nezdržujte,mám toho hodně na nakládání do lodě.
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 11:26:12
sumec 1950 >> A důchodcům pokrátit rentu aby místo válení se na rybách třeba okopávali řepu s vidinou, že krom chleba budou mít i na máslo.
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 10:56:49
sumec 1950 >> A to, že jsme se za 20 let skoro všichni zmohli na jeepy, SUV a karavany biwy nám má dávat právo na to jezdit, parkovat i tábořit všude kde se nám zachce?
Nsumec 1950 - Profil | Út 4.7.2017 10:47:52
venybit >> Nezbývá nic jiného,než s tebou souhlasit.Místo aby usměrňovali,přijatelně regulovali,a hlavně reagovali na měnící se situaci,(což je moc práce) tak se jen starají o peníze které jim s toho plynou. Stal se s toho pro pár lidí bysnys,což dříve nebylo,a ani nemohlo být.Kdybych měl sám za sebe hovořit,tak já nemám problém s přístupem k vodě,ale ty ryby nejsou jenom moje,přeci chtějí chytat i jiní rybáři,kteří se k vodě dostávají s velkými obtížemi.Tak proč jim házet klacky pod nohy?
Nsplávkař - Profil | Út 4.7.2017 9:28:36
Tyhle výmluvy na strach o auto, propíchané gumy, odřený lak a pod. vedou jen k eskalaci problému. Ono je podobné vandalství často zoufalým projevem místních obyvatel, majitelů pozemků, zemědělců kterým došla trpělivost s tím, jak jim rybáři devastují okolí, kradou, ničí a zasírají kraj a všichni se kterými se to snažili nějak smírně řešit se jim vysmáli, že oni můžou jen vybrat prachy za povolenky a dovézt do vody nějaké ty kapry.
Nčongr - Profil | Po 3.7.2017 21:25:44
Denny >> Je to v lidech,já nosím vše 500 metrů a více a přesto mě(někdo) ořezal všechny těsnící gumy u oken, na Mercedesu,co dodat!!!!Petrův zdar a ryba patří vodě!!
NMrknato - Profil | Po 3.7.2017 20:10:34
retrívr >> A to je chyba! Jinak souhlasím, že současné zákazy v BP nejsou tím, čím by měly být a jsou jen potvrzením, že to není o lidech, ale o málo chytrých, nebo zkorumpovaných čilimnících.....))) Ono dělat dobře placenýho čilimníka není až tak špatný živobytí...... proto aby bylo na vejplatu, tak někdo musí lovit 24, pod ledem, pytlačit, biwakovat a převážet kapř...... proto je Rada ČRS tak nesvá, když klesaj počty členi. To jsou hned "menší prémie"....
Nu x a - Profil | Po 3.7.2017 19:16:11
Mrknato >> ještě jsi zapoměl na topení do bivi,klimatizaci do bivi,sud s pivem (desítka nebo dvanáctka),pípu s chlazením,centrálu,solární panely,TV,notebok,laptop,tablet,fritézu na přípravu smažáku,rychlovarnou konvici,valchu na přeprání spodního prádla a jiné tohle a ty tvoje věci považuji za takový malý základ co by měl s sebou vozit kaprař co dodržuje moderní trendi v kapřolovu obludných kapř...
Nmarmyš - Profil | Po 3.7.2017 18:28:16
Denny >> To nemá řešení.