sumec 270cm

Diskuse k rybářskému videu sumec 270cm

Autor diskuse: Agny - Profil , 26.11.2015
22 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nvydra Lucky - Profil | Pá 4.12.2015 20:34:08

P!F >> Nehodlám se tu přít o sprostostech a už vůbec ne s tebou, či s podobnými přizvukovači. Mysli si co jen chceš, máš na to plné právo, stejně jako já. Na věc se dívám podle svého a je mi jedno, co si o tom myslí druhý. Já bych sumce neuvázal, věř či nikoli, a to ne proto, že se to u nás nesmí, ale proto, že tento způsob považuji navzdory všem, co tvrdí jak je to pro sumce fajn, za prasárnu. Fakt jsem to ani nezkoušel. Ale to je můj názor na věc. A to tady nebo v tramtárii. Mám na některé věci zkrátka vyhraněný názor, který nevnucuji nikomu, ale také se za něj nestydím. Nemám také rád, když se lidi urážejí pro jiný názor, než je ten můj. Je ubohé podsouvat druhým jakoukoli situaci, když o něm NIC nevím, jen má jiný názor, než já.

    NxDanielS - Profil | Po 7.12.2015 19:14:37

    P!F >> Milý Paľo nikdy, podobné podmínky bych nedopustil. Chápu, že pro některé je sumec jen číslo na metru, splněná meta, fotka k pochlubení. Za mě prostě není v pořádku ryba vyválená v blátě a její puštění způsobem, že skřelema vyryje do bláta járek. Opravdu ti nepřijde, že by to chtělo alespoň plachtu za dvě stovky z Bauhausu?

      Nglánis - Profil | Po 7.12.2015 18:00:28

      Když čtu reakce některých zdejších rybomilů, mám pocit, že není daleko doba, kdy bude nepřípustné rybu zaseknout, zdolat jí a nedej bože na ní sáhnout.

      Rybaření bude virtuální, s podvodními kamerami, Ti sportovnější se budou potápět a fotit nebo filmovat, jen to bude mít hodnotu. Chytit ryby na prut bude na stejné úrovni, jako kdyby dnes někdo používal k lovu třeba harpunu nebo výbušniny.

        NxDanielS - Profil | Pá 4.12.2015 14:42:01

        Martin Bk >> Martine v tomhle s tebou souhlasím. Ryba je to krásná a lovci rozhodně patří gratulace. Chování k rybě se mi nelíbilo ani za mák. A omluva typu " Zkoušel si někdy s takovou rybou manipulovat? Asi né. Jinak bys tohle nenapsal....", je hodně slabá. Pokud na to fyzicky nemám, prostě ji z vody netahám. Není škoda skrze bohatýrskou fotku ohrozil její život? A obzvlášť u trofeje takovéhoto ražení?

        Jo a píšu raději dopředu: Nejsem sluníčkář, ani ChaP a ani nezávidím....

          NMartin Bk - Profil | St 2.12.2015 19:14:46

          Ryba parádní, ale to pouštění se mi vůbec nelíbilo. Když už nebyla žádná podložka, tak mohli sumce pustit do vody hlavou napřed, aby se tak nezadrhával těmi skřelemi. Nevím, jestli se tím může ryba nějak zranit, ale znova bych si to video nepustil.

            NP!F - Profil | Út 29.12.2015 23:22:06

            sisa >> koľko krát si bol v Taliansku, že toto píšeš? Lebo ja už celkom párkrát áno a takú chobotinu ako podložku som tam v praxi ešte nevidel.

              NP!F - Profil | Pá 11.12.2015 16:08:17

              Obiš >> Neboj, mam rovnaky udel, vzdy ked niekto taha sumca tak vresti na mna, aby som ho vytiahol. Ukazovat, ze nieco vies, za nevyplaca.

                Ndewar - Profil | St 9.12.2015 11:37:11

                Máro ještě jednou gratulace. Přečetl jsem celou diskuzi k tvému videu a jak si říkal, lidi tě roztrhají. Ten kdo tě zná, tak dobře ví, jak se chováš k rybám a že jsi s sebou měl plachtu my dobře víme, ale také by měli lidi vědět, jaké jsi měl podmínky a místo všude kolem sebe. A určitě jsi nepočítal že chytneš WR rybu. A ty co tady pomlouvají, tak by měli vidět, jak asi zažíval sumec při focení pro Sportex, který byl vyvláčen ve Španělsku. Někdy se stane, že prostě přijde trofejní ryba na místě kde není možné jí mít na podložce atd.

                  Nsupinna - Profil | Po 7.12.2015 16:43:32

                  Obiš >> Ani já se nechci hádat:) Jestli jsi dobře četl, tak jsem se ke způsobu zacházení, nebo uchovévání sumce na břehu, potom kvůli fotografování ve vodě, potažmo k pouštění nevyjadřoval . Zarazilo mě jen tvý postesknutí ke kolegovi, který zmínil pytel s pískem, že voda měla jen devět stupňů. Máš pravdu, že s chytáním tak velkých ryb zkušenost nemám, přesto bych čekal, že ty prsačky budou používat i s vědomím, že do vody nebudou muset vlézt. Dělají to i kapraři při delších zavážkách a následovným zdoláváním ze člunu. Ale třeba mi vysvětlíš, že se pletu. Důvod, že byla velká hloubka je celkem k pochopení, to mi nedošlo. K podložce- nebyla , smířím se s tím stoprocentně, ale mohla být, ne ? :)) Ještě zmíním věc, ke který jsem se taky nevyjadřoval- uvazování z důvodu pozdější fotky. Když jsem chytil svýho prvního , v tý chvíli super obřího kapra, o kterým jsem si myslel, že už v životě většího nechytnu, tak panovala hluboká noc. S rozklepanejma rukama jsem udělal pár fotek na podložce a aniž bych se sebemenší chvíli rozmýšlel, jsem ho pustil. Jen se mi potom honilo hlavou, proč se mnou není u vody parťák, který měl původně jet, že bych měl "cenější" foto. Tak k uvazování moje poslední věty tedy moc nebyly, ale k přístupu, si troufám tvrdit, ano...

                    NDalas - Profil | So 5.12.2015 23:14:28

                    Neskutečná ryba, pěkný videjko, mě se líbí, líbí se mi ta syrovost, nic není nahraný, naaranžovaný, aby to vypadalo dobře, obdivuju Agnyho a jejich nasazení v té roční době.. Kluci jak už jsem si všimnul dřív jsou recesisti, kteří mají naštěstí kritiky odborníků, co ještě od slizu nikdy pořádně nebyli těžce v paži. Jak píše Obiš plachta by té obludě asi slušela, ale jistě se bez ní na tom mokru a bahně neposraal a i bez líbačky plave dál, možná veselejc, než kapr co s ním kritik Kolben pochoduje v náručí po šutrech viz profil.. to nevypadá na fotku z dětství.. nevěřím, že ti ze dvakrát nespadl.. .246 z Pádu je pecka-ukaž- néni fotka néni ryba...))

                      Ndrvoštěp - Profil | So 5.12.2015 17:25:48

                      alžběta >> Proč ? Pokud máš vlastní hlavu a držíš se svého tak ti taková diskuze otevře oči a můžeš si obrázek sám udělat.

                        NMalda512 - Profil | So 5.12.2015 15:59:30

                        čolkař,zloch >> sis spletl diskusi. tady nejsi na foru o běžencích. tak se prober.

                          Nglánis - Profil | So 5.12.2015 14:13:02

                          čolkař,zloch >> Co to je sluníčkář? Jsem proti, aby se do diskuzí na rybářském serveru, míchali nesmyslné politické termíny a žvásty. Prober se hochu.

                            Nčolkař,zloch - Profil | So 5.12.2015 12:36:13

                            Místní teoretici,chytrolíni a sluníčkáři, kteří umějí pouze kritizovat by si měli zkusit manipulaci s rybou 2m+ v praxi a pak teprve psát co je dobře a co špatně.
                            Klobouk dolů a gratulace lovci,zdolat a dostat do gumáku takovou rybu za takových podmínek zvládne opravdu málokdo.

                              NP!F - Profil | Pá 4.12.2015 19:51:48

                              vydra Lucky >> Nic neporusili. To po prve. Po druhe, ked uvadzas, ze by si ten pytel vysypal atd. Trepes sprostosti. Vybral by si tu rybu na breh minimalne na to, aby si ju zmeral. A ked tvrdis nieco ine, klames sam seba. Viest dilemy na temu viazat a fotit za svetla, alebo neviazat a fotit po tme nehodlam, je to na kazdom cloveku, ako sa rozhodne. Par ryb som uz uviazal, par cvakol po tme, zalezi od okolnosti. Aj ked je pravda, ze nejaky cas uz lano nenosim. Napriek tomu na rozdiel od teba, to mam oskusane a viem o com pisem, tej rybe to nic neurobi. Ovela horsie je hodinove fotenie, co predvadza na Pade kopa ludi.

                                NP!F - Profil | Pá 4.12.2015 18:52:55

                                Obiš >> inak najlepšie je na tom všetkom to, že do clnu tu rybu vždy hodím v návale adrenalínu ako 5kg pytel zemiakov a potom s ňou nejde hnut.

                                  NP!F - Profil | Pá 4.12.2015 17:55:55

                                  Obiš >> mňa by inak fakt zaujímalo, ako s hentou obludou inak manipulovať... O kus menšieho sme s kamošom mali fest problém v dvojke vybrať z člna, keď som ho nechcel ťahať cez bort. Podľa mňa sa hento v dvoch ľuďoch fakt nedá odniesť.

                                    Nalžběta - Profil | Pá 4.12.2015 17:21:48

                                    Obiš >> Dobrý den, nikdo mi to tu nechce říct, mohu se tě na něco zeptat? V čem ten sumec tráví tu noc do rána? na to jsou nějaké 3m vezírky, takto se to při sumcařině dělá?

                                      NObiš - Profil | Pá 4.12.2015 17:02:03

                                      ikdyž se to bude tisíckrát omílat dokola.. ( z teplého gauče se to dělá fajn) :) Tak ta realita růstane stejná. Kluci prostě dělali určitá rozhodnutí a osobně si myslím,že ty rozhodnutí mohli být mnohem horší. Hezky se kritizuje,člověk si aspoň uleví,když už nic. :) Jooo,úspěch se prostě neodpouští. :D Ani nit nesmí zůstat suchá! :D

                                      (ty kluky,co ho chytili neznám. zastávám se jich pouze proto,že vím,jak to v sumčařině funguje.)

                                        NxDanielS - Profil | Pá 4.12.2015 15:21:39

                                        glánis >> Díky za názor na věc.

                                          NP!F - Profil | Čt 3.12.2015 20:59:29

                                          alžběta >> vo vode.

                                            NMidži - Profil | Pá 27.11.2015 14:38:09

                                            Pěkný video a ta velryba taky:)