Nový světový rekord kapra 48 kg

Autor diskuse: fotojakes - Profil , 18.5.2015
71 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NRadek Fox - Profil | Po 18.5.2015 23:39:26

Martin M. >> Marťas, znám v jedné západní zemi docela malý revír, kde plave hodně kaprů +30kg. Majitel revíru chtěl mít největší kapry na světě, tak jim nechal namíchat do krmení "dobroty" a sypal je do nich. Ten pán umřel, než se stačil jeho sen naplnit a z jeho rybníku se stal časem svazový revír, kde se chytají samé "svazové rekordy" a pupkaté obludy. Mnohdy mi připadá ta honba za váhou úlovku totálně zvrácená a lov trofejního kapra je toho důkazem. Naštěstí existuje pořád dost rybářů, kterým zůstal v hlavě neporušený mozek a raději jedou na ryby než na prasata.

    NMISO* - Profil | Út 19.5.2015 15:34:37

    kabát >> to myslis vazne tuto otazku? na modernom sukromaku su navezene hlavne velke ryby, ktore sa chytaju dookola. dokonca sa z toho ti dementi tesia, ked chytia jedneho kapra trikrat...dokonca im davaju mena...to je mimo moj pochop. na modernom sukromaku sa neberie ohlad na vyrovnanost rybej obsadky, ide hlavne o velke kapre a jesetery - toto je tiez mimo moj pochop tie jesetery. Na modernom sukromaku chytaju moderni kaprari modernymi metodami a kazdy krmi ako o zivot nabombovanymi krmivami a gulami - ryby prirodzenu potravu ani nepoznaju, nepotrebuju ju a aj podla toho vyzeraju - telesne aj mentalne. Na modernom sukromaku je priroda a prirozene podmienky potlacene na minimum, vsetko je podriadene uspesnosti lovu. Na modernom sukromaku su vybudovane drevenne posedy s chatkami, aby "rybar" nezmokol a mal plny komfort. Dokonca majitel je schopny chodit a rozvazat gulas a pivo. Na modernom sukromaku su lovne miesta ocislovane a kto sa vcas nezahlasi, ma smolu, lebo miesta su vybookovane na celu sezonu. Toto podla mna nie je rybacka, ale egohonba za maxikaprom a fotkou, ktorou sa moze egohonic pochvalit a rozpravat potom rozpravky o tom aku techniku pouzil, ako spekuloval, ako mu slapala frankfurtska slivka a nic ine a podobne blaboly. Kazdy taky kapor zvysuje sebavedomie egohonica o dalsi stupienok. A toto podla mna nie je rybacka ale zvratenost. Jasne, nie je sukromak ako sukromak, to co som napisal plati pre moderne sukromaky madarskeho, ceskeho, pripadne anglickeho typu ;-)

      Nhraji - Profil | Út 19.5.2015 9:37:27

      Každý svobodný rybář má právo vyznávat a uznávat jakékoliv přesvědčení a směřování svého koníčka. Pokud je to v souladu se zákonem a předpisy, je krátkozraké a nelogické se snažit vysvětlit, že kapr je ošklivý a nemůže být rekordem. Svobodná vůle je přece nejvyšší cíl.
      Proč někomu nutit svůj (určitě ten nejsprávnější) pohled na věc?
      Zkuste se zamyslet nad pojmem tolerance k jinému názoru a pohledu na věc.

        Nsven - Profil | Po 18.5.2015 23:01:55

        Velmi výstižný komentář...

          Nsven - Profil | Út 19.5.2015 10:21:40

          hraji >> toleranci ? Ke komu nebo k čemu ?
          K darebákovi, který v honbě za ziskem, přerybní revír žoky sádla, nebo k honibrkovi, který si za nekřesťanský peníz, staví na ulovení čuníka v chlívku svou pochybnou image ?
          Z rybařiny se pomalu ale jistě vytrácí její podstata a stává se z ní jarmark..
          Tomu nemůže nikdo rozumný tleskat.....

            NP!F - Profil | Út 19.5.2015 9:02:44

            Bear >> MartenBear - 19.5.2015 8:53:05 >> Ono je napriklad velmi diskutabilne, ci sa podobna ryba naozaj da povazovat za nejaky rekord. Ked si polovnik na zahrade vykrmi 500kg kanca, bude to rekord ked ho streli? Ked dostanem chut zabojovat si s niecim velkym, staci na dialnici podseknut kamion, bojuje neskutocne a nie je to prilis zdlhave.

              Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 12:14:42

              Jarda Š. >> Tak to je masakr, vůbec jsem nevěděl, že něco takového existuje. Fakt diagnóza, sluj šílenství a tvrdého kapitalizmu ... no a některé ty zde publikované myšlenky..., prostě nářez. Ale pochopil jsem jedno - infiltrovat moderní VaM kapraře je nemožné, neb k jejich guru (kaprovi) mám diametrálně odlišný vztah založený spíše na materialistických principech. Riziko předčasného odhalení je velké a praktiky vůči bezvěrcům jsou nemilosrdné.... - posledním hitem je prý mučednická smrt na krmném místě, kam je svázaný odsouzený odtransportován bezpilotním dronem a díky pomoci navijáku a bezdrátové kamery je usazen přesně mezi hromady koulís s příchutí zatuchlého halibuta a smrduté olihně. Odteď s kapraři jen v dobrém - "kapr alejkum".

                Nyvana - Profil | Út 19.5.2015 15:01:32

                Pallko7 >> Chlapče teď ti napíšu svůj názor.Hážeš lidi do jednoho pytle,vůbec je neznáš,nemáš ani trochu úcty ke starším lidem,nevíš co všechno pro ryby dělají,chybí ti pokora.Ryba byla je a bude jídlo a nic na tom nezměníš.Odsuzuješ lidi,že si vezmou kapra,ale proč se ty kapři tolik vysazují?Přeci,aby se jedli.Já znám mraky mladých lidí,co vezmou od vody všechno,proto bych byla opatrná v tom co píšeš.Klidně si mě dej do ignorace,ale já si rybu vezmu když chci.Umíš si představit,kdyby se všechny ryby pouštěli?Jsem sice ženská rybářka,ale věkem podle tvých slov bába a klidně se budu od těhle lidí učit,jako se zeptám kluka v tvých letech,když to nebudu vědět.Já myslím,že jsi v hodně věcech přestřelil omlouvá tě pouze tvoje mládí.

                  Nkubas. - Profil | Po 18.5.2015 22:59:21

                  otoš >> Odstrašující případ toho, jak to dopadne, když ho nikdo neprožene kouřem :-).

                    Ngregyn - Profil | Út 19.5.2015 21:24:45

                    splávkař >> Někdy tak jindy onak.I ryby lososovité někdy žerou jak pominuté a stoho vážeš jednu mouchu za druhou a výsledek nulový.Já jen skutečně nemám rád nějaké škatulkování a haněněni toho či onoho.Jednou jsme rybáři a je úplně jedno jaké techniky kdo preferuje.Popichovat se můžem,ale takhle se hanit to mě připadá nevkusné,alespon podle mého názoru.Měj se.

                      Nsplávkař - Profil | Út 19.5.2015 20:55:14

                      Kapraři, to je stejně svérázná sorta!
                      Nejdříve svůj život zasvětí honbě za největší trofejí, snaží se každého nebohého kapra všemožně chránit, chytat ty největší až z toho začnou nenávidět ty, kterým se tohle všechno daří. To si pak totiž mohou lépe v těch svých bivacích navlékat z bojlízů růženec a donekonečna si opakovat, že jsou stejně nejlepší!

                        NJarda Š. - Profil | Út 19.5.2015 10:15:29

                        P!F >> Nejrenomovanější organizace, která vede celosvětové rejstříky rekordních ryb ulovených na udici - americká I.G.F.A., takovéto rekordy neuznává. (Uznává jen ryby ulovené na udici, které do trofejní velikosti dorostly v přírodních podmínkách, v trofejní velikosti nebyly přesazeny a nebyly vyloveny opakovaně během posledních dvou let.)

                          Nmeteor - Profil | Út 19.5.2015 8:44:21

                          Bear >> MartenBear - 19.5.2015 8:28:00 >> překvapení to není - je přeci spousta normálních rybářů s normálním mozkem v hlavě ;-)

                          Asi takto: chytit si velkou rybu - ano // chytit si velkou rybu na soukromák - ??? // chytit si na soukromáku velkou rybu "stvořenou" majiteli jako atrakci za nekřesťanské, nemuslimské, nebuddhistické, nehinduistické a neprotestantské peníze - ne.
                          A jak to máš ty?? ;-)

                            NDart Ness - Profil | Út 19.5.2015 14:40:51

                            Pallko7 >> A jéjé , cucák,co se ohání ÚCTOU k přírodě a k rybám....Ale koukám ÚCTOU ke starším tedy příliš neoplýváš - viz. reakce na "kakra".... Ty bys potřeboval fest zleva i zprava,aby se ti rozjasnilo....(teď se nebavím o rybách,ale o tvém "fucku" směr "kakr")...

                            Ani nepotřebuji znát jméno tvého "maséra" - stopro to bude JaWa.

                            Doufám,že dožiješ stáří a na vlastní kůži pocítíš vlastní medicínu.

                              Nsven - Profil | Út 19.5.2015 14:13:40

                              Pallko7 >> Palko, měl bys víc číst aby sis rozšířil jednak obzory a druhak slovní zásobu. Což je pro argumentaci nezbytné.
                              Takto by se mohl někdo nezasvěcený domnívat, že jsi jen jednostranně zatížené, nevychované telátko... A to bys určitě nechtěl, vid´?

                                NMartin M. - Profil | Út 19.5.2015 11:33:03

                                Pallko7 >> kdyz nasadis redkvicky nahusto, musis je take protrhavat, aby par z nich dorostlo do obrich rozmeru. Pokud je tam nechas vsechny, nikdy z nich obri nebudou. S kaprama to je uplne stejne a je moc dobre, ze se postupne "protrhavaji" - pri tak masivni vysadbe. A kdyz kouknu, kolik se u nas posledni roky chyta kapru nad 20 nebo 25 kg, tak jsme na tom velmi dobre.

                                  Notoš - Profil | Po 18.5.2015 23:04:46

                                  kubas. >> ...ten ,,kapr" žral celý život hrách ...z toho je tak ,,nafouklý"...zaražené větry - to je prevít!

                                    Notoš - Profil | Po 18.5.2015 22:53:42

                                    ...chce se mi zvracet...

                                      NRajsi - Profil | St 20.5.2015 8:31:18

                                      Mám pocit, že ať vlezu do jakékoliv diskuse, tak jsem v ringu. Samé urážky, nadávání, závist a nepřejícnost. Pro slova jako dement, trotl, blbeček a jiné, i mnohem horší, se nechodí daleko. Víte, že to tady čtou i kluci, kterým je třeba 10,11,12 let...co si tady z toho mají vzít??? Smutné!

                                        Nsven - Profil | Út 19.5.2015 15:00:59

                                        tuzemak >> mně se líbí taková ta zarputilost, jak si jde za svým a nenechá se nějakými závistivci a masaři zvyklat....:-)

                                        https://www.youtube.com/watch?v=yjdUHRjUaWQ

                                          Nkakr - Profil | Út 19.5.2015 14:32:33

                                          Pallko7 >>
                                          Když budeš mít lauf, tak za 50 let na tom budeš jako já dnes.......

                                            Ntuzemak - Profil | Út 19.5.2015 12:38:45

                                            yvana >> proč by ses dřela.o)))

                                              NP!F - Profil | Út 19.5.2015 10:02:07

                                              hraji >> Toleranciu a slobodnu volu si strc niekam, tieto reci su pre feministicke blondinky.

                                                NMISO* - Profil | Út 19.5.2015 9:29:35

                                                P!F >> presna rana do hlavicky klinca. je to uplne zvratene a chore, to nie je o zavisti ale o tom, co dokaze sialenost kaprariny spravit s ludmi. ved kazdy kto ma aspon trochu zdraveho rozumu v hlave musi uznat, ze "rybacka" na sukromnej vode, kde treba zaplatit x tisic za moznost lovu je uz sama o sebe velka zvratenost. navyse ak sa jedna o vodu, kde je cielom majitela mat co najvacsie ryby. toto nie je zavideniahodny uspech, ale polutovaniahodna skutocnost. Za mna rozhodne palec dolu.

                                                  NPoušťák - Profil | Út 19.5.2015 5:31:02

                                                  akorát závidíte,na Mrku se jen závidí.

                                                    NRadek Fox - Profil | Po 18.5.2015 23:23:49

                                                    Solokapr >> Prej geneticky modifikovaná sója :-))

                                                      Nkabát - Profil | Út 19.5.2015 14:54:48

                                                      otázka je, na které vodě dnes žijí ryby v přírodních podmínkách. Na většině i svazovek, je rybáři do vody naházeno tuny partiklu, pelet a boilies, které ryby sežerou. Takže i na svazovkách se vykrmují ryby nad míru obvyklého příjmu potravy.
                                                      Když čtu, co je do boilies sype za koncentrované živiny, když vidím metráky kukuřice na zákrm, tak se jedná o intenzivní odchov v různých stupních. Mě se líbí holky přiměřených tvarů, zdravě vyvinuté, nechci ani vyzáblou kostru ani tlustou . Takže rybu vážím pouze doma abych měl představu a zapsal ji do přehledu o úlovcích. Jinak k vodě nenosím ty EGO honiče, jako jsou různé necky, saky, váhy atd...

                                                        NP!F - Profil | Út 19.5.2015 14:49:57

                                                        Neda niekto aj nejaku osvetu, ako sa pozna beznadejny kapor? Aby som vedel, ktoreho mozem majznut a vziat domov...

                                                        Palko mi to asi nevysvetli, uz som tiez vo VIP klube.

                                                          NP!F - Profil | Út 19.5.2015 12:52:17

                                                          Pepin >> Tento tvoj vyrok si napis na stenu, nech ti navzdy pripomina dovod, kvoli comu si ostatny rybari myslia o kapraroch, ze su slahnuty ( ospravedlnujem sa kaprarskej vacsine, ktora normalna je ).

                                                          Ver mi, ze keby ten kapor mal na vyber, zvoli udiaren a nie sukromak.

                                                            NF0XL - Profil | Út 19.5.2015 12:28:17

                                                            Pallko7 >> ty vole, ty seš dobrej pacoš

                                                              Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 11:44:06

                                                              Pallko7 >> Jsi úplně vedle - jak je ten kapr rostlý je dáno genetikou - přesněji řečeno jakého plemene ten kapr je - nasazuj jen M2 , L15 nebo Pohořelského lysce a budeš mít lysáky jak sluníčka, nasazuj Tataje a budeš mít šupináče jak sluníčka, nasazuj Amurské lysce a budeš mít lysáky jako jelce a nasazuj Ropšíny a budeš mít šupináče jako jelce. Takže přestaň tady mlet a planě kňučet, něco si o rybách přečti a hned budeš mít snazší život. Nebo naopak ještě těžší?

                                                                Nalžběta - Profil | Út 19.5.2015 10:22:55

                                                                Poušťák >> Závist? Člověk, který nemá pádný protiargument, použije slovo závist. Spíš někdo nezná podstatu rybařiny. Na toto ani člověk nemusí být rybář. Osobně si myslím, že polovina toho je čistě marketingový tah a druhá polovina status na facebooku. Třeba já tedy asi závidím nejvíce, protože moc neuznávám ani guiding, který jsem si na týden vyzkoušel. Je třeba mi závidět rybu trofejní velikosti, když mi někdo řekl, jdi tam v tu a tu dobu, nastraž to a to a nahoď to tam a tam? A toto je ještě mnohem větší extrém jako hon vykrmeného prasete ve chlívě. Dle tebe je to úspěch. Pro mě jen jistá zkušenost, kterou nechci opakovat. Věř mi, že si více vážím dopůlmetrovýho okouna ze Slap apod. Toto není rybařina, ale byznys pro kancelářské nerybáře.

                                                                  NPepin - Profil | Út 19.5.2015 10:18:23

                                                                  Názory některých rádoby "rybářů" jsou trapné. Než tu ťápat nesmysly, tak raději nic nekomentujte!!! Je to jen blbá závist. Někdo je vláčkař, někdo sumcař a někdo kaprař. Každý má to své. A pokud tomu někdo nerozumí, ať se radši zdrží komentáře a najde si svojí příslušnou diskuzi.

                                                                    Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 9:13:30

                                                                    P!F >> :-))) - to jsme jednou ve vlaku z Hodonína do Břeclavi trefili na týpka, taky rybáře, jež nám začal s nadšením líčit, jak minulý víkend (samozřejmě pod vlivem vinného moku) se pokusil na prut chytit z mostu rychlík. Takový hrčák prý dosud nezažil (to mu rád věřím), ale že pak naráz měl prázdné ruce a prut nikde ... - i takoví jsou mezi námi.

                                                                      Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 6:33:43

                                                                      Poušťák >> Možná část ano, ale většina lidí tu je (aspoň doufám) relativně soudná. Takového kapra bych nechtěl chytit ani zadarmo, ale na pěkné vodě si zachytat kapříky 2-3 kg to ano.

                                                                        Nalžběta - Profil | Út 19.5.2015 0:10:03

                                                                        Týdenní povolenka v září 3000 Eur na chytání v kádi??? Je asi třeba pogratulovat podnikatelům k dobrýmu byznysu a politovat jejich zákazníky ...

                                                                          NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Po 18.5.2015 23:07:21

                                                                          Krasa. Chytit obezni rybu,ktera ma stopro cukrovku a dnu, to je ten pravej sportovni zazitek

                                                                            NDart Ness - Profil | Čt 21.5.2015 9:39:01

                                                                            P!F >> Nedávno jsem na plavajdu chytil kapříka (pro ty co jsou v obraze - ne,nebyl to ten řádkáč,ten přišel až po výměně háčku za větší a byl za krajíček) - přišel na zrnko kukuřice s háčkem s bajonetovým ostřím a protihrotem - a vzal to hlouběji .Když jsem ho vyháčkovával,tak měl horní patro krásně přesně v půli rozpárané (čistě jak řez nožem) od požeráků až k okraji tlamky...Nebylo mi dobře a doteď se modlím,aby se mu to zahojilo :-(

                                                                            Na jedné stránce zvažuju používání protihrotu,ale na druhé stránce se dočítám ,co háčky "bez" dokážou...

                                                                              NBazalbub1922 - Profil | St 20.5.2015 21:13:47

                                                                              Jasně nejvíc ryb co za rok chytnu a seberu jsou hrouzci na dravce. Jinak třeba ani rybu nebo jednu dvě ale nikdy mě nenapadlo, že bych s hrouzkama měl stejný zážitek ze zdolávání jak s kaprem 40+ :-)))))) chápu , že to pisatel myslel dobře z pocitu rybařiny ale adrenalin a aby se mě klepali kolena ještě deset hodin po zdolání hrouzka fakt nemám a to chytám pěkné kousky :-) a je jedno jestli by to byl soukromák, svazovka nebo povolenka za milion. Jedna věc je bavit se a chodit do přírody a jedna věc je ten adrenalin když chytí člověk velkou rybu. A proto to děláme. To jak se krmí, přesazují, prodávají ryby je druhá věc ale chytit velkou rybu by chtěl každý tak mu to přejme, neudělal nic špatného ne? A už se tady rozebírá jak dotyčný určitě hospodaří jak oni atd. ještě mě chybí jak včera v sumcařině, jestli se stará o svoji manželku :-) ryba pěkná, lovec šťastný, rekord nerekord :-) přeju každém něco takového chytit a až mě pak řekne, že na to sere a nebude dělat ani foto a jede na hrouzky tak pak ano :-) taky se bavím a už se těším na hrouzky :-) to je tím počasím, venku prší a všeci na MRKu :-)

                                                                                NStenous - Profil | St 20.5.2015 20:49:48

                                                                                Tak ja nevim,myslel jsem si,ze mrk je web pro rybare...ale z tech reakci tady jsem smutny.Jeden vlackar,jeden kaprar...same kecy.Chytil se kapr jakeho svet nevidel a lidi tu melou o hrouzcich,co ti vytrhnou prut z ruky :-)Prehnana reakce...prave ti co soukromaky odsuzuji,si na svazovkach rvou vlasy z nezdaru,miry je nezajimaji a k70 je pro ne spatny vtip,vzdyt tak velkou rybu uz nemusim chytit,ze?Zamette si pred svym prahem,nez budete odsuzovat nekoho,kdo si chce vytahnout snovou rybu!Ryby se chytaji vsude stejne a chce to trpelivost,zkusenosti trochu umu a hlavne lasku k tomuto konicku!Petruv zdar masari

                                                                                  NP!F - Profil | St 20.5.2015 20:33:49

                                                                                  Bear >> MartenBear - 20.5.2015 17:06:51 >> bol som raz na jednej vystave kde mal prednasku, sice kaprarinu nezeriem, ale rozpraval fakt zaujimavo, ako nekaprar som ho pocuval nadsene. Tema haciky bez protihrotu bola hlavna, mal k tomu aj obrazkovu dokumentaciu. Ide o tie pripady, ked to kapor nasaje hlboko, ten hak sa prereze cez cely krk az k papulke, tie obrazky nevyzerali pekne. Bolo tam v sale minimalne 200 ludi a prevazna vacsina s nim suhlasila.

                                                                                    NMartin M. - Profil | St 20.5.2015 17:11:00

                                                                                    Bear >> MartenBear - 20.5.2015 17:06:51 >> asi se bere v uvahu hacek zapichnuty na kraji tlamy, kdy ryba jede smerem od tebe, ramenko hacku se pritiskne zvenku k hlave ryby a hacek vlastne v tu chvili neni vubec zapichnut a znovu se zapichne, kdyz se ryba zacne otacet k tobe. Resi se to hackem s hrotem zahnutym dovnitr. Najdi si hacek Guru QM1, ten takto vypacit nejde, vzdy kousek hrotu zustava v mase.

                                                                                      Nsven - Profil | St 20.5.2015 11:58:13

                                                                                      Rajsi >> Ano, je to opravdu smutné.
                                                                                      Ovšem nejsmutnější je na tom to, že právě tento vybraný slovník, urážky a agresivita v případě nedostatku argumentů, jsou doménou právě Tebou jmenované, věkové skupiny.

                                                                                      http://mec-pravdy.blogspot.cz/2014/12/mladez-nase-b​udoucnost.html

                                                                                        NMiky26 - Profil | St 20.5.2015 8:32:15

                                                                                        Motá se zde páté přes deváté. Určitě je třeba rozlišovat trofejní rybu ze svazovky a trofejní rybu ze soukromého revíru. Je to jako lovit ve volné přírodě, nebo v oboře. Se soukromáky se v posledních letech roztrhl pytel a je to možná i dobře. Naše rybníky také nejsou výsledkem přirozeného vývoje přírody, ale lidskou prací, kdy odvodnili bažiny a rašeliniště vytvářením rybníků a zničili tak přirozený ekosystém a vytvořili nový. Stejně tak jako chov kapra byl vždy rybníkářskou záležitostí jako nepůvodního druhu. To, že narušil ekosystém splavnením do řek je další věc.Stejné je to s amurem, tolstolobikem atd. V Anglii je soukromý revír víceméně standard. Když je ochoten někdo zaplatit za lov trofejní ryby nemalé peníze tak proč z toho neudělat výnosný obchod.
                                                                                        Časem přijdou i majitelé soukromáků v Čechách na to, že pokud se o takovou vodu starám a dám přísné podmínky pro lov (podložka, jemné podběráky, uchování v saku, háčky bez protihrotu) pak není problém mít z toho dobré živobytí.Takový úlovek ze soukromáku má pramalou hodnotu pro ortodoxního kapraře, který loví pouze ve volné přírodě.
                                                                                        Takže pro ortodoxní ochránce ryb a přírody nemám dobrou zprávu. Pokud nechcete vyhubit kapra, amura, tolstolobika, tolstolobce, marénu, jesetera v českých vodách a nechcete nechat zarůst české rybníky a pískovny, které vznikly lidskou rukou. Tak prosím pomlčte o ekologické rovnováze a ochraně ryb.

                                                                                          Nsyrus - Profil | Út 19.5.2015 22:06:51

                                                                                          Calex >> Já znám jednoho z Brna kterej chytl toho samýho kapra co já(96cm a 16kg) čtrnáct dní po mě a prezentoval to jako kapra 102cm a 22 kilo.Sám sem ho fotil.Letos se ta samá ryba chytla v květnu znova a měla 98/17.Ta ryba nejde splést,protože má deformovanou hubu.
                                                                                          Borec si asi honí ego.Takovým držím palce.Lhát sám sobě na to musí mít člověk koule:)))))

                                                                                            Ngregyn - Profil | Út 19.5.2015 21:42:28

                                                                                            Calex >> Možná ta mediální bublina kolem kaprařiny dělá to největší zlo.Jinak je to stejně nádherný lov jak který koli jiný.Já beru rybařinu jako celek a lovím všechny ryby.Měj se.

                                                                                              NCalex - Profil | Út 19.5.2015 19:53:01

                                                                                              supinna >> neber mě vůbec vážně, jen se tady tak plavím :-))))

                                                                                                Nalda2211 - Profil | Út 19.5.2015 19:04:49

                                                                                                u.x.a. >> soukromak odmitam ryba tam pro me nema hodnotu takovou jako ze svazovky a i ty jeste rozdeluju podle velikosti

                                                                                                  Nu.x.a. - Profil | Út 19.5.2015 18:58:59

                                                                                                  alda2211 >> dám ti radu, zajeď si na soukromák,zaplať poplatek nejlépe čím víc tím větší kapř nahoď udičku s bolelézem např.banán/játra a kapř příde sám...

                                                                                                    Nu.x.a. - Profil | Út 19.5.2015 18:12:56

                                                                                                    alda2211 >> chytit velkého kapř je velmi jednoduché,koukal jsem do můj lov a chytne ho kdejaký vandrák...

                                                                                                      NPoušťák - Profil | Út 19.5.2015 16:22:46

                                                                                                      je vidět že někteří(aleš vavřina,meteor a alžběta) nepochopili ironii se kterou jsem to psal.

                                                                                                        Ngregyn - Profil | Út 19.5.2015 15:52:25

                                                                                                        MISO* >> Proč někoho takto urážíš?Já sice nikdy na soukromáku nebyl,ani se nažádný nechystám,ale rozhodně to nehaním a nikoho bych si nedovolil za to urážet.Myslivec taky jde na trofejního jelena s průvodcem a odstřel si draze zaplatí a uráží to snad někoho?Pokud na to lidi maj tak proč ne.

                                                                                                          Nsupinna - Profil | Út 19.5.2015 15:47:57

                                                                                                          Bear >> MartenBear - 19.5.2015 8:53:05 >> Pokud Tě to neobtěžuje, tak se mrkni na můj příspěvek úplně na začátku diskuse. :)

                                                                                                            NPedro1 - Profil | Út 19.5.2015 14:04:42

                                                                                                            Pallko7 >> Jsou to všechno závistivci co nemájí úctu ke stáří těch velkých ryb.

                                                                                                              Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 13:59:42

                                                                                                              Pallko7 - jsi třída, místo věcné argumentace urazit a dat do ignoru (neb jsi pochopil že po věcné stránce si své názory těžko obhájíš) - mám se ještě co učit.

                                                                                                                Nunudle - Profil | Út 19.5.2015 13:58:55

                                                                                                                Pedro1 >> Speciální mrazák na kapry, to bych chtěl vidět:-) Když nemá víc jak 70cm, tak ať váží třeba 20kg:-) A jak velký kapry si berou důchodci na kole? Jsi pako.

                                                                                                                  NPedro1 - Profil | Út 19.5.2015 13:52:41

                                                                                                                  Pallko7 >> Souhlasím s Tebou.Všichni vidí jen maso a povolenka se jim musí vyplatit.Normálně si představ,že u nás berou důchodci na babetě klidně i kapry přes deset kilo.A to je na revíru K70.Koupili si kvůli tomu i speciální mražáky.
                                                                                                                  Udělal bych všude K50 a za pár let by bylo dobře.

                                                                                                                    Ntuzemak - Profil | Út 19.5.2015 13:22:10

                                                                                                                    Pallko7 >> neblázni,sklidni hormony,šlehnetě,a budeš tahat čapu za sebou.-)))

                                                                                                                      Narnošt - Profil | Út 19.5.2015 12:19:47

                                                                                                                      To je zvěrstvo...Ale potahat bych si ho chtěl,nebudu kecat že ne.

                                                                                                                        NGloton - Profil | Út 19.5.2015 12:09:36

                                                                                                                        Pallko7 >> No zrovna kvůli tobě bude chytat a chytat až se mu povede ulovit potlučeného nedomrlého chcípáka. Však si dobře vybral....ideálního konzumního kapře.
                                                                                                                        Nesch se vyšetřit....máš nějakou poruchu :))

                                                                                                                          Nunudle - Profil | Út 19.5.2015 12:03:36

                                                                                                                          Pepin >> Ano, jen ať jich je víc, alespoň na mně zbyde víc kapříků na pánvičku.

                                                                                                                            Np.lorenc - Profil | Út 19.5.2015 10:51:42

                                                                                                                            Najde se někdo kdo to prasce prožene kouřem:-)))))))))))))))))))))))))) Nebo se to tady ( ostatně jako skoro všude ) bude jen hádat? :-)

                                                                                                                              NMartenBear - Profil | Út 19.5.2015 10:02:55

                                                                                                                              hraji >> Naprosto souhlasím. Tolerance je atribut, který tu většině "normálním rybářům" chybí...

                                                                                                                                Naleš vavřina - Profil | Út 19.5.2015 9:08:55

                                                                                                                                Bear >> MartenBear - 19.5.2015 8:28:00 >> Raději se moc nedomýšlej, planě nededukuj s klapkama na očích a zkus se podívat trochu s odstupem. Proč bych takovou rybu nechtěl ani zadarmo? Velké ryby - svou tělesnou hmotností mne vůbec nelákají chytat. Proč? Absolutně mi nesedí rybářské vybavení k tomu potřebné - každou docházku si vychutnávám i "pohraní si" s rybářským vybavením. A trápit takové ryby na vlasci 0,14 nebo 0,20 mm (a to už považuji za lano) na proutky s vrhačkou kolem 10-20g je nefér vůči rybě takových rozměrů, neb ji musíš opravdu utahat tak, že už jde z vody jak kus hadru. Mám takový nepsaný limit - max. 5 kg, víc ne. Že bych se bránil trofejní rybě? To ne - ale pstruzi, jelci, bílá ryba, reofilní ryby, líni a i ti kapří násaďáci se do mého velikostního limitu s přehledem vlezou. Tož tak nějak ... . Šel jsi někdy cíleně na hrouzky? Zkus to, taky to má něco do sebe a možná budeš překvapen bojovností i relativní "dravostí" těchto rybek s níž ti cupují příliš rozměrnou nástrahu.

                                                                                                                                  Nmeteor - Profil | Út 19.5.2015 8:39:55

                                                                                                                                  Poušťák >> správně. A každé kopyto na mrku.cz argumentuje "závistí", bo ho nic jiného nenapadne :-)

                                                                                                                                  Pěkný kapr... to by bylo jídla pro cikánskou rodinu tak na týden, možná na dva :-)

                                                                                                                                  Škoda jen, že dotyčného kapra nepřikrmili 2 kily šutrů, aby měl váhu pěkných rovných 50 kilo :-)

                                                                                                                                    NMartenBear - Profil | Út 19.5.2015 8:28:00

                                                                                                                                    Překvapuje mě, kolik negativních komentářů se zde sešlo. Mohu si jen domýšlet, co za tím stojí. Kolik z vás jezdí na soukromáky za obdobným účelem chytit si velkou rybu? Co je na tom špatného tam občas zajet? Velmi pochybuji, že byste si z takové ryby nesedli na zadek, jako zde někteří popisují (nechtěl bych ji chytit ani zadarmo, hodnota úlovku nula apod.)...

                                                                                                                                      NPedro1 - Profil | Út 19.5.2015 8:20:43

                                                                                                                                      Poušťák >> Je to tak.Doufám že budou brzy takovýhle pupíčci plavat i u nás.K50 snad přinese úspěch.

                                                                                                                                        Nmarmyš - Profil | Út 19.5.2015 4:50:36

                                                                                                                                        Nějak se mi to nezdá,hodil bych mu pytel pšenice do náruči a koukal,jestli se bude taky tak usmívat.

                                                                                                                                          NMAXXSKATER - Profil | Po 18.5.2015 22:56:57

                                                                                                                                          Na nepřiblížené fotce to vypadá jako tolstolobik. :-)))

                                                                                                                                            Ndolis - Profil | Po 18.5.2015 22:55:19

                                                                                                                                            Podobnej mi to urazil u nas na rece-:)

                                                                                                                                              NSolokapr - Profil | Po 18.5.2015 22:45:54

                                                                                                                                              Jde vidět, že ta geneticky modifikovaná sója v boilisu děla divy. Za pár let to bude 60 kg.