Třicítka policistů z Mělnicka bude střežit Labe a Vltavu

Autor diskuse: rover - Profil , 19.3.2012
74 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

Nkakr - Profil | Út 20.3.2012 8:26:53

ZIKY >>
Nějak jsem nepochopil ,proč jsi mě poslal na SZ příspěvek ,který byl zde adresován přímo mě.
Ale k věci. Napsal jsem a tom tom trvám, že MP není oprávněna kontrolovat rybáře při výkonu rybářského práva. Tečka.

Něco jiného je součinnost MP a RS, což jsem také napsal a je to i v zákoně. Měl jsem dva MP současně jako RS a byl jsem maximálně spokojen, bohužel pan starosta jim zakázal ve službě oprávnění RS používat. Pokud je mi známo, v Brně má několik Mpíků současně i placky RS.
Spolupráce s MP přímo v Brně je na velmi dobré úrovni, ještě se mě nestalo (na rozdíl od PČR), aby nepřijeli, když jejich pomoc potřebuji, naposledy loni na podzim. A naše RS využívají pomoci MP dost často.
Pokud MP jde na kontrolu spolu s RS, provádí kontrolu lovícího RS a ne MP a vo tom to je.

Samotný MP bez "placky" RS mě může maximálně pozdravit a popřát dobrý lov a ne po mě chtít povolenku a RL. Pokud by chtěl něco jiného má smolíka a měl bych s ním pohovor o zneužití pravomoci úřední osoby. Vyhrožování "buzerací", kterou jsi ve svém příspěvku hojně rozvedl je o tom, že psychotesty, které musí uchazeč o práci MP podstoupit nejsou moc důsledné.

Pokud u vás chodí na kontroly MP spolu s RS je to OK. Je pro RS rozhodně lepší, mít za sebou chlapa v uniformě.

Pokud chodíš kontrolovat rybolovce sám, bez RS a nemáš placku RS porušuješ zákon.

Jinak MP je stát ve státě a malinko mi připomínají LM pánů starostů (dříve okresních tajemníků).
Když o něco jde, stejně musí volat PČR a tak se jen dublují činnosti.
Finito.

    NPeši - Profil | Út 20.3.2012 19:08:31

    Po přečtení celé diskuse jsem se pěkně pobavil...škoda, že vždy, když je trochu zajímavé téma, věnuje se tomu pozornost jen na pár prvních stránkách. Ale jiné to tady asi nebude, všichni se nudí doma u počítače, místo abychom seděli na rybách a jsou tací co snad sědí jen u počítače a rozdávají každý den do všech diskuzí svá "moudra"..viz. Malamut.

      Nhraji - Profil | Po 19.3.2012 21:29:14

      ZIKY >> tak nějak se snažím pochopit a uchopit, o čem to tu píšeš, co se nám snažíš dokázat. A hlavně se snažím pochopit, co se nám snažíš dokázat. Proč nás přesvědčuješ o tom, jak dobře děláš svoji práci.
      Jestli ji děláš dobře, budiž ti čest. Je to tvoje práce a je tvojí povinností a snad i osobní hrdostí, že ji děláš dobře, za to tě ostatně platí. My děláme taky svoji práci a nepíšeme o tom. Ty sis svoji práci vybral a já si vybral svoji. A nesnažím se tě přesvědčit, jak dobře ji dělám.
      Tohle je ale diskuze o rybaření. Bavme se o tom, jak může skupina třičeti policistů pomoct na tomto poli.
      A s těmi intelektuály prosím opatrně. Z těch několika příspěvků o tobě vím jistě jednu věc, nejsi Alois Jirásek a v češtině jsi moc pozor nedával. Nepovažuji to za důležité, ale na druhé straně, nejsi asi ten pravý, abys psal o intelektuálech.

        NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 14:47:24

        Po dlouhé době jsem "zase" udělal chybu a zapojil se do diskuze s objasněním ,jak může PČR kontrolovat povolenky k rybolovu.Musím konstatovat,že některé názory kolegů rybářů jsou opravdu "poněkud,přinejmenším, zarážející!!!"Bohužel,se musím jít poflakovat kolem vody!Je krásně a kolegové rybáři vyrazili na ně.Jenom se bojím,abych neodradil kolegy,kteří tak rádi zanechávají,vše co jim zbyde na břehu našich vod.Abych pak nemusel pomáhat uklízet,jako loni na podzim,těch 21 tun !!!!!! odpadu,"taky po rybářích..." posbíraných za jedinné odpoledne!!!Už do této diskuze psát nebudu,protože,se opět potvrdilo krásné české přísloví : "Komu není z hůry dáno,v apatice nekoupí...".

          NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 14:46:59

          malamut >> Kolem vody se poflakuje takovejch grázlů, že to prospěje.
          V pořádku je to, že to nebude MP ale bude to policie ČR. Jiné práce mají dost a za naše peníze odvádí práci, o kterou bys za ty peníze rozhodně zájem neměl...a nejde ani tak úplně o peníze.

          Poflakování kolem vody je přirozená věc...ale pořád je tu GPS a spousty udavačů.
          Navíc, pokud budou vidět...pro slušný lidi to bude jedině +.
          RS od toho sice je, ale ty závažnější věci stejně nevyřeší a končí to u policie ČR.
          RS má dohlížet na spousty věcí a nevidí je i když se jim dějou před očima.

            Nlada78 - Profil | Po 19.3.2012 14:44:50

            malamut >> místo aby si byl rád,že přibude kontrol,tak tady skuhráš. Slyšel si něco o potrefené huse? Nic jiného mě totiž nenapadá.

              NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 14:15:53

              Bobertik >> Na základě podezření z trestného činu pytláctví!!!Paragraf je dvakrát zakroucený,takže se dá krásně formovat.V našem(a né jenom v našem...) právním systému se i zákonné normy různě doplńují!!!Tak že policista při běžné kontrole pojme podezření,že chytáte "načerno" a vyzve Vás,aby jste předložil platný doklad,že jste oprávněn lovit ryby (tudíž se nedopouštíte přestupku ani trestného činu).Rybář,zcela logicky předloží platný rybářský lístek a "platnou povolenku"!!!Pokud by se našel nějaký "chytrolín"(zprominutím musím napsat i"blbeček"!!!,protože takovéto kontroly jsou v zájmu všech slušných rybářů-a to je neodiskutovatelné!!!,tak by byl policista nucen přistoupit např.k předvedení,nebo popř.oznámení o přestupku a to by se dotyčnému chytrákovi sakra prodražilo(protože osobně bych nestrávil několik hodin psaní,kvůli nějakému sebevědomému hlupáčkovi a sakra bych si pohlídal,aby případné správní řízení proběhlo a hlavně s maximální výší sankce!!!!!!!

                NKoly.P - Profil | Út 20.3.2012 21:05:43

                Malamute, zavři se ke svému žvejkajícímu stádu a neotravuj tady lidi nesmyslama který si někde slyšel a nic jiného už neznáš... Plevelíš tady diskuse. Všichni víme jak je to u nás v ČR, ale pokud tady chceš něco prezentovat, tak si udělej vlastní názor na základě skutečnosti.
                Seš fakt borec a nikdo na Tebe nemá a máš to hustě zmáklý.
                Je fajn, že mě ignoruješ...pravda není vždy příjemná.
                ---------------------------------------------------​---------------------------------------------------​------------------------------------------
                Policie u vody, pokud bude vidět...jak jsem už psal na začátku diskuse...pro slušný lidi jedině PLUS!
                Myslím, že i členové RS jsou ve většině rádi.
                Přeju mnoho pěkných úlovků...

                  NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 20:41:26 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                  malamut >> Zítra a ve středu mám noční.Takže ve čtvrtek budu spát a odpolko jdu na pivko,takže jestli se chceš stavit...Jinak tě zklamu,pokutu jsem nedal tak 2 až 3 roky!!!Bez problémů můžu doložit blokama!!!Moje práce je úplně o něčem jiném.Kluci v Rybářským Ráji v Kuklenách mě znají velmi dobře,protože většinu služeb sloužím sám!!! a chodím k nim na "ministerstvo úlevy"(jsem celý den sám venku,šmejdím po sqotech a dosti opuštěných místech(jeden by tomu nevěřil...) a opravdu nemám čas jezdit na potřebu do centra na služebnu-i když zase to bude nějakýmu všeználkovi proti srsti,že chodím celý den pěšky(šetřím PHM!),nebo na kole,které jsem v """ mezi naši MP protlačil!!! a nemám pod zadkem auto a tudíž jsem v """, v případě kryzové situace k nepotřebě ,protože jezdím celoročně do rachoty na kole, courám se po Březhradě,Plačicích a Kuklenách(mimochodem největší procento z HK bezdomovců,feťáků a "rómských" spoluobčanů.Moje práce v 75 proc.spočívá ve "sběru informací"(jak jsem už níže psal,povinnost vědět,kde se co v rajónu šustne(zkus se třeba na mne zeptat v jednom z největších "rómáckejch baráků" v čp.559 před podjezdem v Kuklenách.O svém "revírníku" ti určitě povědí...Je jen škoda ,že lidé opravdu nevědí,nebo nechtějí vědět,co různá práce třeba u MP zaobírá.Mě by jenom zajímalo,kolik kritiků za poslední rok opravdu zachránilo lidský život(opravdová ,nepřímá srdeční masáž a dýchání...!!!),jako spousta kluků od nás!!!Je to bezproblémově ověřitelná informace(viz.1roční ocenění primátorem!).Většina z nás si už zvykla na to(a určitě nemluvím jen za MP ,ale i za PČR),že četník nikdy nebude oblíbený,vždycky se na něj bude plyvat!!!,protože někdo zastaví jak blb,nebo jede v 08,00hod ráno před mateřskou školkou ja šílenec!ale ten jeden,samotinkej člověk,který potřeboval opravdu pomoct,třeba o víkendové noci(určitě není jeden,jen tak mimoch.) např.pohřešovaná 90 babička,volá rychlá záchranná,že má všechny sanity na výjezdu a žádá o prověření-u nás nic vyjímečného,domácí násilí,atd.,to člověka trochu popostrčí a nemyslí na ty rejpali,kteří jsou masírovaní TV a nevědí o co těm lidičkám,kteří tuhle profesi dělají,jak někdo víše psal,zcela dobrovolně a z přesvědčení.Tak že,jestli jseš z Hk,tak jsem odpolko v Kozlovce na Benešovce-mám 2 dny volno,takže relax!

                    Nlada78 - Profil | Po 19.3.2012 19:09:52

                    malamut >> jen jestli ten šašek nebudeš ty,jak to tady tak pročítám! :-)

                      NMakrelobíjec - Profil | Po 19.3.2012 19:04:25

                      ZIKY >> Z Malamuta si nic nedělej dělá sám sobě ostudu a sám se vtěch svých sračkách utopí .

                        Nondra.soucek - Profil | Po 19.3.2012 18:45:33

                        malamut >> chlape, ty jsi normální diskusní troll či hater... na všechno máš ten nejlepší, nejfundovanější a jediný správný názor, ale kromě kydání špíny na ostatní s jiným názorem jsem od tebe nic kloudného nečetl...

                          NŠámik - Profil | Po 19.3.2012 16:25:19

                          Koly.P >> malamut to je mistr světa amoleta.Ten všechno ví ,a všechno zná a do všeho vidí.

                            Nkritik - Profil | Po 19.3.2012 16:10:32

                            malamut >> Koukám, že jdeš ve svých úvahách hodně daleko, už si i děláš starosti, jak by chtěl policajt kontrolovat dodržování RŘ.
                            A přitom těm chudákům ještě ani nekoupili loď :-))
                            Nějakej obecní pisálek se rozepíše a ty tady skáčeš jako papírovej čert, dobrý :-))

                              NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:10:05

                              malamut >> Tak zkus používat i svojí hlavu a ne to co ti kdo naservíruje ve sdělovacích prostředcích...
                              O tom kdo nedorostl, bys Ty radši psát neměl vzhledem ke Tvým omezeným názorům.

                                NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 15:44:11

                                malamut >> Jdi si to k policii ČR zkusit na týden (až teda ukončíš 2 roky školení a testů) a pak vyprávěj kdo co zvládá a co zvládat má...
                                Píšeš tady obecně známý blamáže, fráze a fámy, ale s realitou to nemá nic společnýho.

                                  Nmalamut - Profil | Po 19.3.2012 11:13:45

                                  Zajímavé, jinde chybí miliardy na důležitější věci, ale v Mělníce mají třicet mořeplavců, chtivých plavidla, a jako bonus ještě budou kontrolovat povolenky.
                                  http://www.novinky.cz/domaci/262226-kvuli-skrtum-uz​-nebudeme-zlociny-vysetrovat-jen-evidovat-varuji-po​liciste.html?ref=ostatni-clanky

                                    Nlikin - Profil | Út 20.3.2012 20:05:13

                                    ladikxxx >> ano, to by měl zakladatel kočírovat, protože toto:

                                    N malamut - Ÿ Út 20.3.2012 19:23:11
                                    LosPafkos >> však ano, ten námi placenej xindl si už fouká i zde, kurva, za naše daně, už aby jim někdo ustřílel palice. Zmrdům.

                                    je těžce za čárou, tedy aspoň pro většinu normálních lidí. Ale jak je vidět, někdo tak žije....

                                      NPavouk‌ - Profil | Út 20.3.2012 19:36:34

                                      malamut >> ty mi nemas co rozkazovat, ja si muzu psat co chci a komu chci. ale byla to trefa ze? :))

                                        Nhraji - Profil | Po 19.3.2012 19:20:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                        rover >> já neznám zákon, který upravuje jejich činnost tak, abych mohl posoudit, zda jsou či nejsou oprávnění kontrolovat, rybáře.
                                        Při kontrole kolem revírů ale vítám jakoukoliv pomoc uniformovaných složek. Zejména v úsecích, kde je kontrolování rizikovou činností pro členy RS. Na druhou stranu by se určitě měli kontrolující seznámit s rybářskou legislativou. Aby to byla smysluplná činnost a ne jen kontrola pro splnění nějaké pomyslné čárky.

                                          Nlikin - Profil | Po 19.3.2012 19:10:21

                                          ZIKY >> Normálně malamuta ignoruj, jemu se nelíbí nikdo a nic. Škoda, že ho ještě nenapadlo odstěhovat se někam, kde by se mu líbilo vše.
                                          Jenže v reálu si takhle vyskakovat nemůže, tak je tady....

                                            NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 18:02:41

                                            kakr >> Nevím,jestli je pravda ,že jste hospodář MO,ale zaráží mě Váš přístup!!!Bydlím v Hradci Králové a jako strážník MP mám velmi dobrou a hlavně dlouholetou zkušenost s spoluprací s místní MO ČRS.Místní funkcionáři si velmi dobře uvědomili,že činnost RS je velmi problematická a hlavně v nočních hodinnách i nebezpečná!RS vykonávají lidé na dobrovolné bázi a kontroly provádějí ve svém volnu.Takže četnost není (myslím i v celé ČR) nijak vysoká.Tu a tam jsou domluvené společné akce.Proč tedy nevyužít desítky strážníků,kteří jsou v ulicích?Již před několika lety MO ČRS HK požádala o spolupráci MP HK!!!Strážník na místě kontroluje hlavně pořádek,zákazy vjezdu na soukromé pozemky(ničení lučních a polních porostů),dobu lovu ,počet prutů!Jestliže zjistí pochybení,tak podle závažnosti sepíše oznámení o přestupku,nebo rovnou volá kolegy z PČR.A jak jsem zde již několikrát na Mrku psal,tak ve vámi zmiňovaném zákoně není uveden jako kontrolní orgán(ale opět se opakuji,že se všechny zákony doplńují a mají navzájem subsidiární účinnost!).Tak že,když chce strážník MP kdekoliv v ČR zjistit,zda má osoba lovící ryby řádné povolení k lovu,tak osobu vyzve,aby se mu řádně prokázala,zda provádí rybolov oprávněně(má totiž na místě důvodné podezření ze spáchání ,přinejmenším přestupku,nebo tr.činu).A právě ten konkrétní ,lovící rybář se prokáže platným dokladem opravńujícím ho k rybolovu!!!!!!!!tedy povolenkou.Odmítneli se prokázat,tak strážník na místě zjistí totožnost lovícího(nemůželi lovící hodnověrně prokázat,může být předveden na PČR-již pro dotyčného opravdu znepříjemnění lovu...,popř. sepíše oznámení o přestupku(samozřejmě a myslím,že už né jenom u nás v HK strážník veškeré jednání NAHRÁVÁ-opravdu o tom nemusí být dotyčný informován-stačí si v době internetu najít potřebný zákon(553/1991 Sb. ve znění pozdějších novelizací) a předá jej přestupkové komisi města.Už jenom toto znamená pro dotyčného značné,hlavně časové nepříjemnosti(dostavení se k př.komisi apod.,nedostavíli se bez řádné omluvy-např.pokuta nebo,jak jsem již několikrát zažil-předvedení!) a věřte mě,že když si pro vás do práce ,nebo před vaše bydliště přijede hlídka četníků,tak přinejmenším ta ostuda,když vás odvádějí(a někdy,když je panáček arogantní,nebo vzpurný,i v poutech),tak to opravdu nestojí za to!!!Za svoji 13 praxi jsem viděl na vlastní oči v HK pěkných např.pánů podnikatelů,kteří byli takhle vyléčeni.Je to jenom o lidech na zodpovědných místech(např.Magistrát města HK-přestupková komise,MP HK,apod),kteří chtějí využít všechny zákonné normy a chtějí něco dělat!!!A hlavně,jde nám snad všem o stejný cílProč mám jako slušný občan,který vstává ráno v 05,00hod do práce,řádně odevzdávám daně(jako strážník,nebo policista od této povinnosti opravdu nejsem zproštěn,jak si tady někteří "duševní chudáci" myslí) tolerovat,že já budu řádně dodržovat všechny zákonné normy a nařízení(ba i když mě budou omezovat-od toho přeci zákony a nařízení jsou...) a druhý "podvraťák" nebude na nic brát zřetel a na můj úkor si bude např.brát od vody vše ,co se mu pověsí na háček.Pane "Kakr",zkuste,jste-li hospodář MO,kontaktovat u Vás v Brně nejbližší služebnu MP a zjistit zkutečný stav věci,než zde budete publikovat BLUDY!!!Myslím si ,že je to v zájmu všech slušných rybářů né jen u Vás,ale (i těch ,co zde píší vyložené nesmysli a ,zprominutím,bláboly!Pěkný podvečer a v době internetu a snadného přístupu k informacím,s přáním méně bludů.Ziky

                                              NProchyCR - Profil | Po 19.3.2012 16:47:39

                                              Osobně tvrzení pana Žučenka moc nevěřím, resp. něvěřím, že to myslí vážně. Bohužel ho znám ještě z doby, kdy působil jako ředitel Okresního ředitelství PČR Mladá Boleslav, takže na tom asi něco pravdy bude.
                                              V době, kdy se krátí prostředky na provoz policie, dokonce se ruší i její specializované složky jako např. služba železniční policie, chce vytvořit nějakou speciální "protipytláckou" jednotku z řad policistů obvodních oddělení? Na obvodech mají své práce nad hlavu, proto nevím, proč by měli suplovat činnost za někoho jiného jako je RS? V této činnosti (lov ryb) má policie stejně omezené pravomoci a ani po jakémsi "proškolení" (zbytečně vyhozené peníze) se její pravomoci nerozšíří! Policie při své práci vychází ze dvou stěžejních zákonů - trestního zákoníku a přestupkového zákona, tudíž pokud konkrétní osoba neporuší ust. konkrétního paragrafu, kterým by naplnila skutkovou podstatu přestupku nebo tr. činu, není to věcí policie! Tzn. např.lov přes noc, ulovení a ponechání si podměrečné ryby, bivakování u vody (ne stanování) atd. nemusí policii vůbec zajímat! To jsou kompetence RS, potažmo jednotlivých MO. Při jednotlivých kontrolách bude policistu (nerybáře) pouze zajímat, zda má lovící platný rybářký lístek, který mu policista při porušení RŘ stejně nemůže odebrat! Jediné co může policie odebrat je věc která byla užita ke spáchání přestupku nebo tr. činu nebo která byla takovým činem získána, tzn. třeba pruty.
                                              Pokud má rybářská stráž odůvodněné obavy o svůj život nebo zdraví, není problém požádat policii o součinnost při provádění svých kontrol. V rámci možností jí bude vyhověno. Proto nevidím jediný důvod, proč na mělnicku zřizovat nějaký specializovaný oddíl v rámci policie! Tuto činnost může zastoupit samotné poříční oddělení, které kromě zajišťování bezpečnosti říčního provozu může sem tam zkontrolovat i rybářský lístek.

                                                NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 15:57:23

                                                malamut >> Trochu si pleteš lidi co jsou jako policie v ulicích a nasazujou kolikrát i vlastní životy s lidmi co sedí na židlích v kanclu...
                                                Tak se drž svého řemesla a nevyprávěj tu bludy o policii, když vůbec netušíš jaká je jejich každodenní práce.
                                                Ty "procházky" kolem vody taky nejsou žádná výhra...pokud to není policista rybář závislák.

                                                  NKub1s - Profil | Út 20.3.2012 19:56:33

                                                  Šámik >> na 100% ho tady kvůli tý srandě MM nechává:-)

                                                    Nlada78 - Profil | Út 20.3.2012 19:20:58

                                                    Peši >> To už zkoušel i na mne. On si chudák myslí,že tady tomu velí a ty můžeš napsat příspěvek,jen když ti to on povolí. Asi si zapoměl vzít lentilky od doktora,nebo zas nedostal večeři. :-))

                                                      NPeši - Profil | Út 20.3.2012 19:20:55

                                                      Makrelobíjec >> Jojo souhlasím:)

                                                        NPeši - Profil | Út 20.3.2012 19:19:01

                                                        malamut - 20.3.2012 19:14:03 >> škoda slov

                                                          NZIKY - Profil | Út 20.3.2012 10:26:05

                                                          Dulf >> Přečti si příspěvek ze začátku diskuze.Přímá opora v zákoně není!!!Takže polopatě:Strážník při kontrole na místě pojme důvodné podezření ze spáchání přestupku (nebo dokonce Tr.č.) podle konkrétní situace.Vyzve rybáře,aby hodnověrným způsobem prokázal svoji totožnost a hodnověrným způsobem prokázal,že chytá(loví) ryby oprávněně.Rybář prokáže,že se nedopouští přestupkového jednání(popř.tr.č.) neoprávněného lovení ryb tím,že mu zcela prostě ukáže povolení k lovu ryb!!!Jestli tak rybář neučinní,tak podle konkrétní situace na místě(závažnosti jednání-10 prutů,ve vezírku 10 kaprů,apod.) sepíše oznámení o přestupku nebo rovnou volá PČR na místo.Opět zdůrazňuji,že se už většinou vše nahrává pro případné dokazování.Těch variant u vody je nespočet,jak se situace může rozběhnout)např.rybář nechce nebo nemůže prokázat hodnověrně totožnost,následuje předvedení apodobně.To už je x možností jak prostě a slušně(hlavně legálně s oporou v přestupkovém zák.č.200/1990Sb. a v zák.o Obec.pol. 553/1991 Sb.Hlavním tématem tohoto příspěvku je:Proč některým stále vadí,že je bude kontrolovat strážník?Nebo výše zmiňovaní policisté?Nejde nám(nebo aspoň to většina kolegů prohlašuje a hrdě se bije v prsa) aby byl u vody pořádek a neděly se tam "prasárny" které se tam dějí?Když se bavím s činovníkama MO tady v HK a několika porybnýma(kteří,jak jsem již psal tuto činnost vykonávají zpravidla ve svém volnu) tak tuto snahu a výpomoc 100 procentně vítají!!!

                                                            Nondra.soucek - Profil | Po 19.3.2012 19:11:48

                                                            malamut >> LOL!!! pro mě je šašek a přiblblík přibližně na stejné úrovni, ale to je jen můj názor :D

                                                              Nondra.soucek - Profil | Po 19.3.2012 19:00:15

                                                              malamut >> tak mohl bys začít argumentovat věcně a pokusit se své názory předkládat bez urážení všeho okolo. chápu, že můžeš bejt s hromady věcí frustrovanej (a kdo dneska není), ale přijde mi dost smutné, že diskuze k poměrně závažným věcem (pro rybáře) se nevede ad hoc ale ad personam. ale to tu dělá mnohem víc lidí, takže i já tě tedy obviňuji neprávem. nechci vyvolávat další vlnu, kde si budeme navzájem vjíždět do vlasů, jen je to prostě k zamyšlení...

                                                                NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 18:53:36

                                                                malamut >> Prodáváš na tržišti,nebo opravuješ auta nebo rozvážíš léky???To opravdu jeden z OSVČ nepozná.Nebo,že by mezi náma byli jasnovidci???

                                                                  NVodní kurka - Profil | Po 19.3.2012 18:44:13

                                                                  Zdar všem rybářům.Jsem pro a ještě se mi zdá,že je to málo.Mělo by to takhle být všude a po celý rok.Hned by se to u vody pročistilo.Spousta rybářů porušuje zákon a je i málo kontrol...tak ať choděj.Koneckonců policisté si zlepší fyzickou kondici a někteří to fakt potřebují :-)))))Tak ať Vám berou.

                                                                    NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 18:39:19

                                                                    malamut >> No vidíšto.A já pořád všem kamarádům a rybářům co mě znaj(jak z krámů od Šulcika,nebo z Ryb.ráje) pořád říkám,že mám svý hovínka od psů a tu svoji pochůzku po mím okrsku v Březhradu,Plačicích a Kuklenách.Kde opravdu za 13 let služby znám,kde se co šustne.A hlavně kolegové rybáři,co mě znají z kontrol(poflakování od vody) a někteří činovníci MO ČRS vědí,že moje práce je opravdu nejen pro ně užitečná(za ty roky jsem pro rybáře zajistil a zpunktoval "několikatunové"sběry odpadu,pomohl několikrát ryb.stráži v řešení agresivních Ukrajinců,nebo jiných přiblel(nechtěl jsem se tě dotkonout),urychleného odstranění vraků od vody apod.Jenom by mě zajímalo,tedy pokud se nestydíš,zde sdělit,čím tak bohulibím se živíš ty?Pane nejchytřejší(myslím,že už si rozumější čtenáři této diskuze udělali obrázek...).Co jsi ty udělal pro širokou rybářskou veřejnost tak prospěšného,když si zde tak uboze,dovoluješ kritizovat člověka,o kterém nic nevíš.Dlouho jsem se přemáhal,abych neklesl na tvoji úroveň,ale bohužel jsem to nevydržel.Přiblblíku.Omlouvat se opravdu nebudu!!!Ziky

                                                                      NDave≻ - Profil | Po 19.3.2012 16:34:26

                                                                      Šámik >> Hlavně je zamindrákovanej šašek, kterej se na nic nezmůže a vůbec se divím, že ho MM už dávno nezabanoval.

                                                                        Nlada78 - Profil | Po 19.3.2012 14:56:08

                                                                        Dave≻ >> máš pravdu. Štve mě,že tu lidi naříkají kolik je pytláků a pod. A když někdo ukáže snahu s tím něco dělat,zase je to špatně a padají tu slova jako šikana a buzerace. Já taky nemám co skrývat a za co se stydět-jsem pro častější kontroly.

                                                                          NDave≻ - Profil | Po 19.3.2012 14:52:18

                                                                          lada78 >> Je to trouba.Když nepochopí, že je to jen dobře, když přibude kontrol, tak ho nech blbyho.

                                                                            NJarda 7 - Profil | Út 20.3.2012 20:19:56

                                                                            likin >> Každý svým příspěvkem vypovídá sám o sobě,takže takovéto vyjádření ti přiblíží charakter diskutujícího.Pokud moderátor diskuse příspěvek smaže,nevíš s kým máš tu čest diskutovat.

                                                                              NJarda 7 - Profil | Út 20.3.2012 20:16:47

                                                                              Nechápu podle dosavadních reakcí,jak oslabí policii rozhodnutí že třicet policistů bude hlídat vodu ,a dodržování pravidel která na ní platí.Osobně v tom vidím spíše přínos než problém.Každý z nás kdo má čisté svědomí nebude mít problém prokázat se svými doklady,a svým vezírkem,pokud v něm má úlovek.Bohužel jsme jako rybáři dokázali,že nestačí RS,kterou určitá část z nás nerespektuje,takže nyní bude kontrolu provádět PČR.Pokud někdo z nesouhlasících uvede rozumný argument proč by tomu tak být nemělo,budu rád za vysvětlení.

                                                                                Nladikxxx - Profil | Út 20.3.2012 20:01:51

                                                                                Kub1s >> Tady by od toho měl být Rover,jako zakladatel diskuse.

                                                                                  NDave≻ - Profil | Út 20.3.2012 19:58:22

                                                                                  Kub1s >> JJ je to MRK šašek...............:)))

                                                                                    Nlikin - Profil | Út 20.3.2012 19:38:20

                                                                                    No jo, malamut zase večeřel chytrou vodu.

                                                                                    Kontrola navíc mi nevadí, ale díkes za výklad práva pro zorientování.

                                                                                      NKub1s - Profil | Út 20.3.2012 19:37:58

                                                                                      malamut >> nevím proč bych měl být tázán.vem si pilulku třeba tě to přejde...

                                                                                        NPeši - Profil | Út 20.3.2012 19:33:08

                                                                                        Achmed >> Jestli je ten článek pravdivý, že ti kluci opravdu ten člun dostali, tak to je zásluha jen a jen jejich vedení, klobouk dolů...v době stálé krize. Mám za ně radost:)

                                                                                          NKub1s - Profil | Út 20.3.2012 19:30:56

                                                                                          malamut >> s tím virtuálním hrdinou bych se v tvém případě moc neoháněl:-))

                                                                                            NMakrelobíjec - Profil | Út 20.3.2012 19:19:31

                                                                                            Peši >> Neblázni ten je OSVČ ten nemá čas tady být od rána do večera ten se musí ohánět .

                                                                                              NPYTLAKS - Profil | Po 19.3.2012 21:16:49

                                                                                              ZIKY >> takový pepek vyskoč-bez urážky

                                                                                                Nlada78 - Profil | Po 19.3.2012 18:55:48

                                                                                                No,rybářský lístek se taky prodává na městském úřadu,tak nechápu,proč by si nemohli kontrolovat rybáře? A ještě tady nikdo nenapsal,co vám konkrétně vadí na tom,ukázat někomu papíry? Pokud vše dodržuješ jak máš,za co se stydíš?

                                                                                                  NCinca - Profil | Po 19.3.2012 18:54:57

                                                                                                  Tak nevím,proč je tu tak ostrá diskuze s osobními výpady,viz.malamut,který má nějakou svou pifku na PČR či MP.Já z článku (pokud vůbec ho někdo četl celý,tak jak je v Mělnickém deníku) vyčetl pouze,že se na jednotlivých odděleních podél vody školí několik policistů,aby mohli případně řídit člun,který,když by náhodou sehnali peníze,by byl jeden v Mělníce a když by náhodou bylo na provoz,tak by si ten jeden člun,mohli půjčit i ostatní !! Hádáte se o ničem :-)

                                                                                                    NDenny - Profil | Po 19.3.2012 18:47:20

                                                                                                    malamut >> Zakon je jedna vec a jeho realizace druha.Ja si taky osobne myslim,ze MP by vubec nemela zasahovat statakum do dopravy a zabyvat se dulezitejsima vecma.

                                                                                                      Nmalamut - Profil | Po 19.3.2012 18:46:59

                                                                                                      ZIKY >> mám dostatečně vyplněnou kartu na to, aby to pochopil i městský policajt. na moji úroveň jako městský policajt nemůžeš klesnout, tam by jsi musel stoupnout, a to se ti nepovede, ani kdyby jsi si svou dutou hlavu naplnil heliem. A neber si to zbytečně osobně, to platí pro všechny měšťáky, považuji vás za samostatný živočišný druh.

                                                                                                        NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 18:46:07

                                                                                                        Šámik >> Jsi jeden z mála(pravděpodobně z vyšším IQ než pár ostatních kolegů zde v diskuzi),který to pochopil!Bohužel jsem to tu psal už dříve-"Komu není z hůry dáno,v apatice nekoupí!!!"Jdu vynakládat svoji energii užitečnějším způsobem,než nesmyslnýma plkama s duševníma chudákama jako je např.takykolega malamut...

                                                                                                          NPavouk‌ - Profil | Po 19.3.2012 18:34:52

                                                                                                          MP ma stejne pravomoce jako ochranka v tescu kdyz po tobe chce otevrit igelitku. chtit muze ale to je tak vse.

                                                                                                          lidi by si meli uvedomit ze MP ma takrka stejne pravomoce jako bezny občan, tedy az na drobné výjimky. a to i presto ze chodi v uniforme a kolt mají proklate nizko.

                                                                                                            NZIKY - Profil | Po 19.3.2012 18:27:58

                                                                                                            Káceč >> Rozhodně jsem to nemyslel zle.Jenom to je dobrý nápad pořádně a hlavně veřejně tuto problematiku široké,rybářské ,veřejnosti objasnit,a né,jako spousta lidí,co je nad půllitrem piva v hampejzu,nejlepším doktorem,policajtem,soudcem apod.!!! o tom nesmyslně plkat a hloupě se navážet do ostatních.

                                                                                                              NPoušťák - Profil | Po 19.3.2012 17:51:05

                                                                                                              Denny >> ahoj Denny,vy dva s Pavlem máte v sobě tolik jódu,že když dáváte rybě při pouštění pusu,tak nemusíte používat ani Klinik...o)))))))))))))))))))))))))))

                                                                                                                Nkakr - Profil | Po 19.3.2012 17:12:45

                                                                                                                Dave≻ >>
                                                                                                                Ze zákona 99/2004 Sb. -
                                                                                                                ...................................................​.
                                                                                                                Při lovu v rybářském revíru je osoba provádějící lov povinna mít u sebe rybářský
                                                                                                                lístek, povolenku k lovu, nejde-li o uživatele rybářského revíru, popřípadě doklad o udělení
                                                                                                                výjimky podle odstavce 4 nebo 5 a na požádání je předložit rybářské stráži, rybářskému hospodáři,
                                                                                                                popřípadě jeho zástupci nebo osobám pověřeným příslušným rybářským orgánem nebo orgánům Policie České republiky.
                                                                                                                ........................................
                                                                                                                MP ani náhodou........

                                                                                                                  NDenny - Profil | Po 19.3.2012 17:06:11

                                                                                                                  M-Original >> Ja malamuta beru takoveho jaky je,proste to napise bez obalu a svym zpusobem :-)
                                                                                                                  Ziju trosku jinde a opravdu bych ceskejm poldum pral,aby meli takovy respekt jako maji ti zdejsi,jenze je to i zakonech,financich a moznostech.Bez toho to proste nejde a nepujde.

                                                                                                                    NM-Original - Profil | Po 19.3.2012 17:00:33

                                                                                                                    Denny >> Pokud to napíšeš takhle, tak s tebou plně souhlasím...ale vykládat tady takové plky a urážet všechny v PČR jenom proto, že se mu něco nelíbí mi přijde hodně ubohé.

                                                                                                                      NMakrelobíjec - Profil | Po 19.3.2012 16:54:54

                                                                                                                      Dave≻ >> Jo je to hold borec kvůli němu už se tady toho muselo zamknout . Nikdo mu jeho názor nebere ,ale on jen uráží a zbytečně provokuje všechno se dá napsat v rámci nebo aspon nahraně pravidel .

                                                                                                                        NDenny - Profil | Po 19.3.2012 16:49:49

                                                                                                                        M-Original >> V jednom ma malamut pravdu.Policie neni schopna resit dulezitejsi veci,at uz z duvodu nedostatku financi,lidi a mozna i nechuti,kdyz predem vi,ze prevazna vetsina pripadu vysumi do vytracena nebo je prokazatelnej gauner sprosten viny pro nedostatek dukazu.Nechci tohle dal rozpatlavat,ale pral bych si,pokud to bude relizovano,aby to aspon trosku pomohlo rybarum - tem slusnejm .

                                                                                                                          NDave≻ - Profil | Po 19.3.2012 16:45:38

                                                                                                                          LosPafkos >> Ja plakat nebudu, ale on možná jo, až mu to tady MM zatrhne uplně.Jinak malamut není netvor, ale prach obyčejnej srábek, co si mě dal radši do ignorovaných, stejně jako ostatní u kterých mu došli při konverzaci argumenty..........:)))

                                                                                                                            NM-Original - Profil | Po 19.3.2012 16:41:08

                                                                                                                            malamut >> Já ti nic nepodsouvám, byla to jenom otázka, když tady tak mluvíš o gaunerech.
                                                                                                                            Házet všechny do jednoho pytle je sice hodně omezený názor, ale také názor.

                                                                                                                              NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:40:18

                                                                                                                              Dejte jim šanci alespoň na tu chvíli, než jim dojde benzín...(jak tu někdo pravdivě psal).
                                                                                                                              Slušnejm rybářům to neublíží a ostatní si tu "rybařinu" alespoň na chvíli rozmyslí.

                                                                                                                                NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:36:11

                                                                                                                                pro MLMTa - :)Jak (ne)myslíš...

                                                                                                                                  NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:31:19

                                                                                                                                  Šámik >> Vypadá to tak...

                                                                                                                                    NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:29:42

                                                                                                                                    Poušťák >> Vypadá to tak...

                                                                                                                                      NKoly.P - Profil | Po 19.3.2012 16:27:10

                                                                                                                                      malamut >> Možná, že policisty znám...a proto vím, že to co píšeš, jsou nesmysly co vymyslí kdejakej pitomec... Lepší bejt v tlupě, než ve stádu jako Ty. Pleteš si jabka a hrušky a navíc ani nevíš, jestli rostou na keři nebo na stromě. Každej víme svý, ale to co píšeš snad ani nemůže být tvůj názor...protože jinak bys to sem nemohl napsat. A jestli to Tvůj názor je, tak nejspíš patříš mezi ty gaunery...čímž si mě ale rozhodně nepřerostl.

                                                                                                                                        NPoušťák - Profil | Po 19.3.2012 16:10:12

                                                                                                                                        Jsem zvědavej kdy dojdou prachy na benzín do člunů...o)))))))))))))))))..nebo budou veslovat???????

                                                                                                                                          NM-Original - Profil | Po 19.3.2012 16:06:59

                                                                                                                                          malamut >> Tak to by mě zajímalo, jaké procento gaunerů jsou právě ti pochůzkáři, kteří by kontroly prováděli. Snad si nemyslíš, že gauneři v řadách PČR šlapou chodníky?

                                                                                                                                            NLosPafkos - Profil | Po 19.3.2012 15:53:03

                                                                                                                                            malamut >> zdarec, hele 3 roky jsem žil v Německu a tam má policie přirozený respekt, ale u nás si ho musí ještě vybudovat,zasloužit. Ne vynutit. Ale u vody mě nevadí,pokud měří stejným metrem,černej jak bílej,ale o tom mám furt pochybnosti.

                                                                                                                                              Nmalamut - Profil | Po 19.3.2012 15:42:32

                                                                                                                                              Denny >> hoj Karle, když se podíváš na lajnu, co jsem dal v mém prvním příspěvku, zjistíš, že PČR tady nemá na svůj základní provoz, na plnění základních funkcí, jen stádo ovcí tu slastně hýká, že se budou poflakovat u vody a ovce se budou cítit bezpečně v noci, kdy tam stejně nemají co dělat. Navíc, jak by policajt chtěl kontrolovat dodržování RŘ, když valná většina z nich, pokud nejsou rybáři, o něm a o rybách nemá šajn. Jak by v případě zjištěného přestupku odebírali povolenku? Vždyť je to nesmysl, jediné, co by mohli, je kontrola rybářského lístku.
                                                                                                                                              Ty už jsi v US fakt dlouho, a zvykl jsi si, že tam dost věcí, mezi nimi i policie, funguje :-)))))))))))))

                                                                                                                                                NM-Original - Profil | Po 19.3.2012 15:17:09

                                                                                                                                                ZIKY >> Nechápu proč se tady někdo rozčiluje a tvrdí že je to buzerace. Pokud máš všechno v pořádku tak kontrola zabere 3 minuty a nemyslím si že při takové kontrole se dá mluvit o šikaně...Popravdě mě zaráží že se tady o tom vůbec někdo baví. Když jsem před 10ti lety chytával na Ohři, tak kontroly PČR byly na denním pořádku a nikdy jsem neslyšel že by si nějaký rybář stěžoval...ale to byly asi rybáři, kteří měli čisté svědomí. Což tady asi všichni nemají.

                                                                                                                                                  Ngoter - Profil | Po 19.3.2012 14:51:58

                                                                                                                                                  já jsem prooooooooo , a tyhle kontroly častěji a častěji , a víc a víc lidí :)

                                                                                                                                                    Nmalamut - Profil | Po 19.3.2012 14:31:08

                                                                                                                                                    ZIKY >> a co by jste ještě jako policajti chtěli kontrolovat? Brečíte, jak máte málo peněz, ale strkali by jste čumáky do všeho, jen ne do toho, do čeho máte. Tedy pokud jsi příslušníkem PČR. Pakliže jsi městskej, bylo by zveřejnění mého názoru v rozporu s kodexem MRKu, tam nejde o nic jiného, než buzerování občanů a plnění městské kasy.