Diskuse k článku: Jak jsem začal chytat a pouštět kapry III.

Autor diskuse: nej.vydra - Profil , 9.1.2012
16 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NLibor 1 - Profil | St 11.1.2012 19:59:56 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Kobarid >> móóóć hezky jsi to napsal :-)))))
*o MP ani nemluvím, ti jsou dobří leda na buzeraci parkujících řidičů* - takže omezování chodců, nevhodné parkování před přechodem aj. - je dle tvého zápisu buzerace MP :-)) a chytání dle povolených dob např. teď kdy si zaměstnaný člověk může zajít zarybařit pouze o víkandu (ve všední den VĚTŠINA nestíhá) není zbytečná buzerace ???, podle mě je a naprostá !!! Pokud by někdo chtěl chránit ryby tak omezí počty ponechaných, nechá třeba každý lichý rok zákaz lovu dravců a nebo učiní jiná opatření. Nereagujte prosím tvrzením, že by to stejně nepomohlo - pomohlo, ryby by někteří *rybáři* odnesli, ale počty by rapidně klesli a RS by se mohla vyřádit na těchto jedincích. Lov non-stop není povolen dle mého názoru nikoliv jako ochrana ryb, ale jako naprostá ignorace státních úředníků na občany - rybáře. Přece nebudou vyvíjet zbytečnou činnost a přidávat si práci :-(( Čerpám z hlasování o lovu 24 hod. a z osobních pohovorů s mnoha rybáři. Tím nechci říct že by byli všichni pro.
Jinak se mě líbí, že v zemi kde jsou rozkradeny stovky ne-li tisíce miliard, se někdo neustále pohoršuje nad lovci co chtějí vypnout, relaxovat a probouzet se v přírodě (lepší relax neznám) :-))))) Chtěl bych vidět zdejší mravokárce jak se chovají v jiných sférách společnosti (odvádění daní, dodržování pravidel silničního provozu apod.) - vzhledem k tomu co dnes a denně vidím tak naprostá většina porušuje co se dá.
Mimochodem funkcí zákona je chránit život, zdraví, majetek, lidskou čest, důstojnost a jiná práva uvedená zejména v listině základních práv a svobod. V naší zemi již není dodrženo ani toto např právo na odměnu za vykonanou práci (150 hod. grátis), bezplatnou lék. péči aj. :-(((((( Zákon zatím na rybičky nepamatuje, protože by nám zakázal lov úplně !!! RŘ byl vytvořen v jiné době, kdy se o pouštění ryb vědělo akorát to, že to nikdo nedělá :-)) A naprosto nereaguje na nově vzniklou situaci, kdy se stalo rybaření relaxací od běžných problémů, nikoliv zásobárnou masa. Tím myslím pouštění ryb a není to jev několika jedinců. V mém okolí jich za posledních cca 6 let neuvěřitelně přibylo a troufám si tvrdit, že je to již více jak 50 procent rybářů - co si vezmou rybu naprosto ojedinělo, někteří vůbec.
Ještě nedávno jsem si nedovedl představit, že by MRS či ČRS skončil. Dnes si to již docela přeji, protože je to příliš velká organizace která nezvládá vývoj v rybařině a nahrává opravdovým škůdcům našich vod.
A co se týká dobrovolnosti vstupu a podobný keci. Tak k tomu mohu sdělit pouze to, že když není konkurence (jiná alternativa) tak mě nic jiného nezbývá :-(((( Na výlety typu Španělsko, Francie bohužel nemám (alespoň né tak, abych tam mohl strávit svých závisláckých 100 a více docházek).
Třeba moje reakce změní myšlení dalších rybářů a někdy v budoucnu se dočkám změn. A nejen já. Takové omezení: např možnost odnést od vody za rok třeba 4ks candáta na povolenku by se mě (když jsme u těch změn) náramně líbilo. A jiné a jiné....
A co budu dělat ? To co jsem se naštěstí postupně za těch 25 let naučil: chytat srdcem a rozumem !!! A dělejte to prosím i VY ať je důvod chodit k vodě i v dalších letech.
předem díííík - Libor

    NKobarid - Profil | Út 10.1.2012 21:45:34

    takže po přečtení příspěvků v diskusi jsem zjistil, že člověk, který poukáže na skutečnost, že při tzv. "lovu" ( rozuměj správně pytlačení!!!), byla porušena veškerá možná zákonná ustanovení, je pro ostatní trouba. Zatím co autor článku, který zde dává na obdiv, že díky své vychcanosti a zbabělosti, si povodil na udici pár kaprů, je pro většinu přítomných hrdinou!
    Proč se tedy autor podle vás skrýval v rákosí, krmil "maskován pneumatikou", chytal pouze přes noc a vercjak nosil do auta připosranej, že ho někdo zmerčí a tak simuloval poruchu auta? Protože od začátku, až do konce věděl, že jedná proti platné legislativě. Kdyby byl vážně takový hrdina, tak by chytal ve dne, to samé s krmením a loďkou. Jenže to né, to by ho hnedka majitel rybníku, potažmo nájemce hnal sviňským krokem, že mu tam pytlačí.
    Jak už tady poznamel kolega přede mnou, i když jsou pravidla blbá a lecky s nimi nesouhlasíme, je naší povinností se jimi řídit! Nebo taky jezdíte autem vlevo, v obci kilem a podjíždíte z prava, jenom proto, že vám vadí dikce stávající Vyhlášky o provozu na pozemních komunikacích?

      Njak.23 - Profil | Po 9.1.2012 16:24:23

      zas ti naši Soudci a Zákonurádci, bez Vaší kritiky by se snad ani žádný příspěvek neobešel, ale když Vás to baví....kdybyste si radši uvědomili, že né všechny pravidla jsou k něčemu dobré a mají své opodstatnění...mám tím na mysli poze lovnou dobu, která je u nás zavedena jak někde v Tramtárii...i Slovákům vyšel jejich svaz vstříct, snad už jen u ás se musí od kormidel vyhodit staré a zatrpklé praktiky komunistů...se divím, že na březích nejsou PÍCHAČKY!!!! byste měli klid a vše by bylo evidované

        Ndaniel2117 - Profil | Út 10.1.2012 12:48:37

        LeMa >> Souhlasím s Tebou, taky mě to hlava nebere, vzhledem k tomu, že bylo docela jasně napsané komu voda patří...

          NLeMa - Profil | Út 10.1.2012 10:23:15

          Nechápu tyhle rypáky co do všeho montujou RŘ. Svědčí to jen o jejich krátkozrakosti, hlouposti a nevyspělosti. Pokud čtu správně článek, primární věcí této vody je těžba písku. Nikdo na písníku rybochovně nehospodaří. Vlastník "pozemku" je obec, tudíž je pravděpodobně volně přístupný.
          Přirovnal bych rybaření na takovéto vodě ke sbírání hub v lese. Nikdo neporušuje žádný zákon. Pokud ano, tak mne opravte a věcně poučte. Budu Vám vděčný.
          Článku dávám za 1.

            NLibor 1 - Profil | St 11.1.2012 20:42:17

            nofish >> ty vážně špatně čteš :-)) Já nikoho neobviňuju (kromě úředníků a několika členů RS - honících se za čárkománií a né ochranou vod) a jak píšu ryby beru, ale brát neznamená drancovat předloni 17ks kapra 1ks bolena a 1ks candáta, loni 4ks kapra a jeden mník - chtěl jsem ochutnat (víckrát to už neudělám). Brát ale s Mírou !!!! Je nás moc :-((( Mysleme i na zítřek.

              Nnofish - Profil | St 11.1.2012 20:36:01

              Libor 1 >> jen už vím jak to bude pokračovat, pak se toho chytne zase další a další atd. Takhle tu končí půlka diskuzí :-)
              Prostě pouštěči obviňují rybáře kteří si ryby berou z toho že kvůli nim je ryb málo atd atd....

              Edit: Jen doplním. Zatím se mi nikdy nestalo, že bych nechytil rybu kterou mám v plánu. Pokud tato v revíru je. 80% lidí tu řve, protože neumí chytat :-) (já taky ne, mě zachraňuje peklo- upsal jsem se mu za to že mi budou brát.....)

                Nšmudla007 - Profil | St 11.1.2012 10:07:28

                mexik >> Takže nemáš svědomí? :) Já třeba matně tuším jako co bylo dobrý a co bych už třeba dělat neměl, protože nepříjemnosti nemám rád. Když se tábořit nesmí, tak netábořím, když si někdo vymyslel řínový hájení kapra =tož kapry v říjnu nechytám. Mě vcelku dodržovat nějaký mantinely nedělá problém tož bych rád aby to bylo normální dodržovat nějaký společný pravidla který nejsou proti rybářům, ale kůli rybám.

                  NLukasKuba - Profil | Út 10.1.2012 23:42:15

                  Je to skoro 12 let co byl na této vodě chytat. Nevím proč říkáte že tam pytlačil když tam v té době nejspíš nikdo nehospodařil a jen se těžil písek.Ano tady v našem demokratickém státě se nesmí vůbec nic a i když nechtěl žádnou rybu sežrat jako spousta lidí co si říkají SPORTOVNÍ RYBÁŘI je považován za pytláka a vyvrhela. Za tu dobu se hodně změnilo a ta pískovna teď už patří jako malá voda Borohrádeckým rybářům. Každý kdo je tady tak strašně mravokárný se někdy v životě určitě provinil ale určitě to nepřizná.Uplně chápu jeho pocity kdy se skrýval a pozoroval co se okolo děje a nechtěl aby ho někdo viděl. Jenže toto jsou podle mě právě ty nejlepší zážitky ze začátků. Dnes je to všechno jen Komerce a spousta kaprařů by na teleskopy jako on už nedokázali chytat. Jsem rád že se podělil o své zážitky. Až se tam v létě zase vydám vykoupat tak si na tento článek který jsem dočetl do konce vzpomenu. Petrův zdar

                    NLee-Haney - Profil | Út 10.1.2012 21:58:51

                    jak.23 >> Prosímtě nepleť sem komunisty,ti s pravidlama mají pramálo společneho.Mimochodem pravidla co tobě přijdou směšná a k ničemu ještě nemusí znamenat že tomu tak opravdu je.Jsi snad nějaký pán Bůh a nebo jsi tu zástupce lidu že chceš soudit pravidla která tu fungují již nějaký rok a jediné komu leží v žaladku jsou nenažranci co by nejradši byli kdyby řád se přizpůsoboval jim?

                      NKnedlhans - Profil | Út 10.1.2012 14:34:37

                      Musim rict moc pekny clanek,velmi se mi libil,samozrejme jednicka.

                      Nechapu vas,co tady do toho montujete RR,chytani pres noc nebo nejake nereviry,dokazete tim autorovi akorat zkazit radost ze sveho dila.Myslite si,ze nejaky pisekbaron nebo mesto bude nekoho klepat pres prsty ze chyta v lomu?Kdyz ty ryby tam byli naplavene z mlynskeho nahonu jak bylo zmineno?Jedinne co by mne jako majitele lomu vadilo by bylo kdyby tam nej.vydra chytal pres den a prekazel tezarum,ale jak on psal tak tam chytal jen pres noc kdy tam zadny provoz nebyl.Zamyslete se prosim jestli je to nezbytne psat takoveto veci ke krasnemu romantickemu clanku.Tak a ted do mne,co se vejde :-)

                        Nvalcha186 - Profil | Po 9.1.2012 22:46:57

                        šmudla007 >> Šmudlo, Šmudlo, nejsou komunisti u moci a je tu soukromé vlastnictví. Nemůžeš smočit ani na požární nádrži s a nebo bez žabince. Pytlačil bys. I zapomenutá pláňka už někomu patří a je jedno jestli se o ni stará a nebo ne. Rybník může být chovný a to hned jak je v něm živo. Mám nerevír a dělám si tam co chci, na rozdíl od revíru a pouštím si tam koho chci, resp. kdo mi s tím pomáhá. Máš možnost. Psa mám taky, i cvičeného labuťáka. Bez nakrmerní si nehodíš.

                          NRváč - Profil | Po 9.1.2012 21:33:10

                          Co to tady pořád melete? Jaký porušování a čeho? Pokud jste dobře četli tak šlo o "soukromou" vodu a ne nějaký revír rybářského svazu!!! Co se týče článku, tak samozřejmě 1*. Krásný počtení:-)

                            Nmalamut - Profil | Po 9.1.2012 21:10:29

                            Je vidět, že wostrej a moderní si se zákonem hlavu neláme. Důležité je pochlubit se za každou cenu, přece pouští, tak může vše.

                              Nšmudla007 - Profil | Po 9.1.2012 16:57:20

                              nofish >> No aspoň že tedy autor si pouštěl kapry na cizím pozemku. Tazvaný nerevír je novodobý fenomén .. cca bych to přirovnal k společensky naprosto přijatelnému očesání zapomenuté pláňky jabloně "někde" na mezi nebo jít na třešně do aleje. Z cizího krev neteče. Škoda že tady někde taky nejsou ty nerevíry .. buď je to revír nebo je to někoho rybník či chovný, nahodíš si a už letí někdo se psem. Jediný co zbývá tak požární nádrže s žabincem.
                              No nic, budu trénovat na jaro abych s těma kapřákama nahodil bájných 80-100 metrů na cíl a průbnu neprozkoumané hlubiny nového revíru, loďička možná taky bude :)

                                NMIŇAS - Profil | Po 9.1.2012 15:51:51

                                Levandulak >> A dival ses jestli tam máš háček ????