Na štikách z boatu
Diskuse k rybářskému videu Na štikách z boatu
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
9x v oblíbených a 3x v ignorovaných.
NGeorgino - Profil | Po 15.8.2011 21:07:10
NScanix - Profil | St 17.8.2011 11:13:21
Ale to patri spise do teto otazky: http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=609048 s timto amaterskym videem to moc co docineni nema...
NXAXAP - Profil | Út 16.8.2011 14:01:06
což takhle si to mluvené slovo trochu kontrolovat, ať tam nejsou hlody a stylistické šílenosti? Kazí to dojem. Viz např:
"Nacháxíme se na staré pískovně. Je to voda stará."
"Kolegovi se povedla pěkná štika, mohutná, takže si nasadím ploutve ..."
"...a ryba útočí ve chvíli, kdy se guma zvedne ze dna a začne stoupat do sloupce a uvede ji do pohybu."
To věčné používání první osoby množného čísla, zvlášť když hlavní hrdina komentuje úplně všecko, je též divné.
Krom toho se opakují slova moc často za sebou (zkusíme, takže).
A teď k rybářskému fundamentu:
to s tou rybou těsně pode mnou je co? :-) když mám rybu pod sebou, kousek se šoupnu a je mi úplně šumák, jak dlouhej prut mám, ne? :-)
Krom toho, krátká spodní část rukojeti se nepoužívá, protože sedím na vodě, ale kvůlivá nemožnosti či nekomfortnosti operovat s prutem vedle těla. I na délku předloktí už je to dost na to, aby to bylo pohodlné. Spousta starejch boat-vláčkařů používá normálně muškařské pruty.
Dále kafrat v etickém kontextu o prohře ryby, když někdo nepoužívá pořádné lanko, a před tím doporučit lov s vlascem 0,20 je no-brain wohnoutství brutálního zrna
A konkrétně pro Mr.Stick: co děláš s těmi prsty na začátku? :-)
NMichal K. - Profil | Po 15.8.2011 21:09:16
Pěkné , 1
Npepa-č - Profil | Čt 18.8.2011 10:10:56
odpadnou bobkaři, co koupou kačenu na druhém prutě neustále. budou dravcovat jednou za čas, chytí méně.
rybičkáři budou mít jeden prut, takže prutohodin rázem polovinu - dva pruty, 4hodiny vycházka je 8prutohodin, s jedním prutem 4 prutohodiny.
odpadne hodně lidí, co si dravčí extra známku nekoupí. pokles výběru prachů od nich z nichž se za většinu beztak koupí kapr) pokryje a překryje jen do dravců alokovaný výběr za extra dravčí povolenky.
vláčkař - scanix polovinu, většina ovliněna méně, bo nechodí denně. ale třeba když "idú" tak tam nebudeš moci naběhnout pro dva candoše kařdý den a keď idú tak jich nedáš 14 za týden, ale jen 6, což je méně než 50procent.
- nevím, ale odhaduju, že by to umožnilo tak 50procentům dravců dát o jeden rozmožovací cykl navíc než je někdo odnese, 25ti procentům o dva a více navíc. 25procent to neovlivní.
odhad.
- nerozumím otázce
asi nečekáš, že ti budu moct dávat přesná čísla - jsem snad svatý Petr? tohle by ti nenamodeloval ani armáda vědců v jednom modelovém rybníku, takovou věštbu.
Nmascha - Profil | Čt 18.8.2011 0:19:28
Dál bolen určitě nemá rychlejší růst než štika. To nemá asi žádná naše ryba.
A dál - spousta lidí si myslí, že boleni jsou přemnožení, protože o sobě tahle ryba dává víc vědět než ostatní dravci, jejich lovení je nepřehlédnutelné. Jak roste úroveň vláčkařů, tak je stále častější vidět někoho, jak chytne bolena. Ne proto, že by jich bylo tuny, ale že je víc těch, kteří to dokážou. Taky jsem se je naučil chytat. Letos mám desítku šedesátek a dvě skoro sedmdesátky. Loni myslim dva kusy pade. Ne že by loni v tý vodě nebyli, ale teď jsem přišel na to, jak na ně.
Nmascha - Profil | St 17.8.2011 13:10:05
Chápu Xaxapovu kritiku videa, z valné většiny se s ní dá souhlasit. Nikdo se netetelí blahem, když má strávit výtky, ale kdo má dost šedého mezi ušima a chce se v tom, co dělá, zlepšovat, ten je za konstruktivní (a vlastně jakoukoli) zpětnou vazbu rád.
Taky chápu motivaci redakce vytvářet videa. Jakákoli videa, samozřejmě čím lepší, tím lépe. Tato motivace se může (ale bohužel nemusí) prolínat s motivací a) předat informaci b) vychovávat k etičtějšímu přístupu k lovu c) vytvořit esteticky hodnotné dílo, což asi hledal Xaxap...
A chápu motivace Pepy, Slivera a několika málo dalších, kteří by byli rádi, kdyby se informace nepředávaly. Je to možná egoistické, ale v zásadě správné. Požadavek na zastavení expanze vláčkařů a na zvyšování jejich úrovně, je pochopitelný. Neposlouží jenom těm vyjmenovaným, ale také rybám. Je evidentní, že počty vláčkařů stoupají a že kdo si nesáhne na větší rybu má tendenci se zahojit na iks malých (často s tím sám bojuju a přiznám se že i podlehnu). Přesto bych ale existenci a smysl článků a videí podpořil. A tím se vrátím na začátek - je skutečně asi sporné, jestli jsou v dlouhodobém a egoistickém měřítku dobré články a videa, která naučí rybáře další techniku, další fígle a případně stvoří dalšího vláčkaře. Nicméně, je třeba se smířit se skutečností, že MRK (a net obecně) není střed rybářského světa, že když se tu přestanou dávat informační videa a články, zruší se diskuze a poradny, že najednou přestanou vláčkaři přibývat, že přestanou být u vody úspěšní (se svými padesátkami) a časem pověsí vlačák na hřebík a vrátí se ke kaprařině. Předpokládám, že takhle naivní nikdo není.
Takže máme tedy hormadu vláčkařů (nebo chcete-li dravcařů), co evidentně drancují vody, ryby i při puštění to ničím atd. Co s nima? Nejsou pak články, videa a diskuze alespoň cestou, jak je kultivovat? Jak co nejvíc z nich naučit lepší dravcařské etice? Kdybych neměl net (potažmo knížky), zůstanu na tom, co mně naučil táta a co okoukám okolo vody. Chytil bych asi míň ryb, určitě menších, ale praštil bych po makovici každou jednlou, při rybičkaření nechával bych zažrat na cigárko atd. Jsem asi jen na začátku cesty, po který se vydali Pepa se Sliverem, možná není úplně stejná, některý věci vidím krapet jinak, ale někam jdu. Především díky MRKu, Chytej, názorům několika zde už vyjmenovaných lidí, Ospreye atd...
ble, teď to po sobě čtu, možná se mi nedaří vyjádřit myšlenky tak pregnantně jako to umí Chachar nebo Pepa, ale snad z toho redakce pochopí, co jsem myslel - dělat videa určitě jo, ale podle mne by sedlo místo předávání informací spíš zaměřit na to pozvedání etické úrovně (lanka, šetrné vylovování, pouštění...... je toho spousta) - btw. tyhle věci se lépe šíří podprahově nebo jakoby navíc k jinému "hlavnímu" sdělení, které ale jinak hodnotu mít nemusí (jako třeba lov štik z boatu :-)
A konkrétně k tomuhle videu - režijně a scénářově neslané nemastné právě z hlediska absence jasného záměru. Ani instruktážní video "co je to boat a jak z něj chytat" ani "Boat každý zná, tak jak z něj efektivně chytat konkrétně štiku" ani nic jiného vyjma "někdo si vezme boat a bude chytat a my to natočíme"
NCarchy - Profil | St 17.8.2011 0:24:22
(nedržim ze stádem,na to jsem přišel sám a jsem za to rád a nikomu netakám....to jenom aby si někdo nemyslel,že se chci nějak paktovat,nebo někomu vylizovat mozek)
Jinak teda hodnotim video jako takový nervózní i když jsem ho spíš přetáčel a čekal nějakou mega ochočenou štiku.A nějak mi tam nehraje,že Scanix pustil rybu bez fotky,takže nevim jestli si nemam myslet jestli to neni celý fake.
NSoulfish - Profil | Út 16.8.2011 23:12:15
tvoje věta :
"kdo stvoří vláčkaře ...ehm..to nejde, to je práce na dekádu...chytače na přívlač..dalšího..zaslouží pohlavek nebo dva nebo dvacet."
by zasloužila určité ocenění. Až bych řekl antilíbiče a nejen jednoho. Je z toho (alespoň pro mě) cítit jakési elitářství - zkus si třeba vzpomenout, kolik ryb jsi ze začátku vyzabíjel ty ( a netvrď že žádnou). Každý musí nějak začít a jak se k tomu postaví dál už není o videu ale o tom konkrétním člověku. Velké množství "vláčkařů" vznikne i při pouhé procházce kolem vody - člověk vidí, jak kdosi háže čímsi blýskavým a tahá na to jednu rybu za druhou. Tento člověk může bětšinou čerpat jen z knih - sice hezky popsané, ale jen slova. Praktická ukázka je prostě k nezaplacení. Právě tyto ukázky jsou vidět na takovémhle videu a to pak dopomůže redukovat počet zmrzačených a zrušených ryb.
Můžeš začít "regulovat" počty vláčkařů ve svém okolí tím, že přestaneš navštěvovat místa, kde Tě může kdokoliv vidět ;-) Jinak se klidně občas zpohlavkuj, protože už dík tomu, že vláčíš a občas tě někdo vidí, jsi už """""chytače na přívlač""""" určitě vytvořil.
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 22:26:24
fakt do toho nevidíš, bo u kapra je všechno jinak.
učit lidi chytat ryby je vážně hloupost. u dravců to neplatí tuplem, ale doubletuplem.
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 21:02:58
ne - nikomu se nemstím. není proč, není komu, není jak.
lidí, co adminovali a už neadminují je vícero. MM mi to sebral kvůli Netipovi. musel bych se mstít Netipovi. ale je mi to jedno. což se dá dokázat, bo se Netipovi nemstím.
za to, že MM je jednotka sucharství (pozor mm je milimetr), za to já nemůžu. a jestli MM seru víc než Netipa, Hnátek, XAXAP, koloušek nebo worm,mildas a další rušiči ML je problém MM ne můj. MRK je jeho (zatím - než ho koupím - ale to asi víš), a jaký si to tu udělá, takový to má.
že to tu ladí pro vohnouty je zase jeho věc. ano, to mi trochu vadí. ale zase je to zdroj srandy - z určitého pohledu.
PS: info - nemusíš mé zápisy číst. to není povinné. pokud to nevíš, tak teď to víš.
Ndejff - Profil | Út 16.8.2011 17:34:48
Nwet - Profil | Út 16.8.2011 17:30:42
NXAXAP - Profil | Út 16.8.2011 15:59:50
Což takhle se zkusit naučit česky? :-)
NStanďour - Profil | Út 16.8.2011 11:32:19
Nhofri - Profil | So 12.11.2011 20:05:05
NLudaT - Profil | St 7.9.2011 13:27:14
NFishky - Profil | St 7.9.2011 13:13:06
PS: a cestou jsem se zastavoval u jednoho staršího rybáře chytajícího kousek od břehu na malé brčko, říkám si - hm specialista. Jemný dlouhý plavačkový prut, fajne výbava... no kdepak. Systematicky prolovoval splaváváním řeku a masil okouny. Když jsem se zeptal jak to bere, řekl že pred. Šel jsem stranou a jak přišel jeho známý, řekl mu to samé, prý to nebere, že max 2-3 ks okouna za den, ale že během měsíce už jich domů i po těch 2, třech kusech odnosil půl měchu a že je spokojený!!! boha jeho, bylo mi špatně. Dobře jim tak, přázdné řeky, prázdné rybníky, kdo chce kam...
NFishky - Profil | Út 23.8.2011 19:31:57
PS: a to potlapkání po vlastním rameni, to je fasa, to mě dostalo. Přijde mi to jako by to psal jeden kaprař, co už kaprařem moc není, ale kdysi si taky vše dokázal obhájit :-)
//neber to jako kritiku, ale jako úsměvný nestranný dodatek - za toho kapraře co o tom nemá ani páru a diskuze s ním je zbytečná se nezlobím, mýlit se je lidské ;-)
NScanix - Profil | Út 23.8.2011 13:47:22
Npepa-č - Profil | Út 23.8.2011 13:36:48
odpadnou ti, co si dravčí nekoupí.
odpadnou ti, co chytají na rybičku bokem, ale jistotu násaďáka neoželí.
rybičkář bude mít jen jeden prut (polovina prutohodin)
budeš si muset vybrat, které dny půjdeš na dravce. to jen 3krát týdně.
omezení kusů.
zkomplikuje se lov nástražek.
atd atd.
jen bych se opakoval, napsané a vysvětlené je vše dole mockrát.
ubytek tlaku jako kráva.
Npepa-č - Profil | Út 23.8.2011 13:12:12
omezení poču je zapracováno, ale je to jen součást a nemyslím si že hlavní. a omezení bez toho ostatního podle mě nepřinese skoro nic (viz níže s fishkym dnes).
politicky, kurva myslet politicky (černí baroni copyright)
pokud bychom si sami uzavřeli revíry komplet na 4 roky - tak se nevyberou peníze na povolenky . nebude násada - MOčka zkrachujou, bo když si nebudeš kupovat povolenky, tak nikdo nebude platit ani příspěvky - svaz přijde o spoustu prachů.
takže neprosaditelný, nikdo to nebude chtít a nikdy to nezdůvodníš.
i výrobci, prodejci rybařiny (milionový bízníz vyletí z okna)
a hlavně:
pokud bys tohle zdůvodnil, že situace ja tak špatná, že chytat by se nemělo vůbec, tak se ti toho chytí ochranáři a už nám to nikdy neotevřou.
řeknou, 4 roky to bylo zavřené nikomu to nechybělo, už to neotevřeme, jsme nejekologičtější země pro ryby na světě...
už je vidím, toho bych se reálně bál
NRasto. - Profil | Út 23.8.2011 11:31:48
zjednodusene...ides k vode 10x kazdy den chytis mieroveho dravca limit na rok na dravce je 10kusov uz si ten rok dravce nezachytas...t.j. znizis tlak
4rocne pravidlo na oddych vody nieje problem zrealizovat...zavrie sa jedna voda na regeneraciu a ostatne budu otvorene...takze nouproblem
Npepa-č - Profil | Út 23.8.2011 10:51:41
"omezení bez dalšího mnou navrhovaného bude k ničemu" je můj názor, kterým oponuji Fishkymu jeho předchozí zápis.
nikde!!! ale nikde nepíšu, že se musí všichni postavit do haptáku, protože já něco navrhuju. máš právo si o tom myslet, že je to blbost, navrhovat cokoli svého.
já si nemyslím, že na mrku se něco vyřeší. neholdám zachra%novat svět přes mrk jako tuny jiných co zde začínali petice, návrhy apod. realita je jinde, tohle je jen web.
zde jen propaguju myšlenku, obhajuju jí, vyvracím protiteze, možná nutím někoho přemýšlet, vnímám oponenturu atd. myslím si, že je to dosud nejkomplexnější a nejsmysluplnější návrh na odvrácení dravců z kolejí a lá potočák a lipan.
nemusíš s tím souhlasit, nemusí se ti to líbit, můžeš si myslet co chceš, hlásat co chceš, ale neříkej mi, jak smím nebo nesmím oponovat Fishkymu.
nic víc.
tak se uklidni a strč si do prdele svoje řeči, že jsme jen dva, kdo si myslím, že jsem, nálepky jako "vyvolení" atd. až ti budu jen proto, že jsem to řekl, něco zakazovat a omezovat, tak pak se čerti, do tý doby je ti po tom prd.
NPike - Profil | Út 23.8.2011 8:18:43
Jak já to mám všechno zvládat, hospodu, cigarety, Banik pyčo, alimenty a ještě dvě povolenky? Si upad, ne?
Nmildas - Quinn - Profil | Ne 21.8.2011 11:54:25
NRasto. - Profil | Ne 21.8.2011 4:32:30
NBláža - Profil | So 20.8.2011 20:06:08
Teď to jen nějak dostat do života.....
Ale jak?
NMB - Profil | So 20.8.2011 12:47:43
Npepa-č - Profil | Pá 19.8.2011 21:17:35
o zdražení (extra prachy za povolení lovit dravce, aby se vybralo více na násadu dravců) se mluví v kontextu toho, že dnes je to de facto zadarmo, za pár tisíc ročně smíš chytat na tisících hektarech na stovkách revírů po celé zemi celý rok a smíš si odnést ryby v hodnotě desetisíců možná statisíců. to není normální.
za podobné peníze bych klidně povolenkoval jeden revír. nemáš na víc? sorry, měl jsi se líp učit, 5km řeky ti musí stačit. stejně jako kdo nemá tolik peněz nejezdí na dovolenou ve svém Ferrari do své vily v Saint-Tropéz, ale jede busem na chatu na Sázavu. nespravedlnost to není vůbec žádná.
Npepa-č - Profil | Pá 19.8.2011 19:53:02
NFishky - Profil | Čt 18.8.2011 21:55:47
NBrody* - Profil | Čt 18.8.2011 13:23:05
NPedro1 - Profil | Čt 18.8.2011 12:06:56
To určitě není,ale rybář je ten,kdo chce mít ve vodě ryby.Všem ostatním je u řiti,jestli něco ve vodě plave.
Psal jsem tady o nějaké částce,proč by se část nedala použít na ty věci o kterých píšeš?
Když jsou prachy,jde všechno:-)
NPedro1 - Profil | Čt 18.8.2011 10:24:06
denní na 1000 a týdení na 3000.Děti a důchodci třeba za půlku.Ubylo by rybářů a více by jich chodilo třeba na soukromáky.(ještě že ty soukromáky jsou,při představě,že by všichni rybáři seděli jen na svazovkách omdlívám).Keci o tom,jak by to bylo dráhe jsou o ničem.Kolik stojí týden na horách,tábor pro dítě na dva týdny,cigára,chlast,...Stejně tak keci o tom,jak by všichni všechno vzali.Kdo nebere ryby teď,nebral by je ani po zdražení.A kdo by si je bral,ať si je bere,zaplatí za ně dostatek peněz.Ještě by se dalo uvažovat o limitech (denní,týdení,roční) na původní druhy ryb a ty,kterých ubývá.
Npepa-č - Profil | Čt 18.8.2011 10:01:07
NFishky - Profil | Čt 18.8.2011 8:45:55
NTarn - Profil | St 17.8.2011 16:17:27
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 15:31:41
a ty cejny a jejich populaci ti během pár let odžerou ty střední taky. vyžerou střední cejny, staří cejni pomřou věkem, doroste jich méně atd.
http://www.ucebnice.com/zemedelska-literatura/ekologie/populacni-ekologie-struktura-rust-a-dynamika-populaci
sežeň a přečti si toto . vážně. je to super zajímavé.
Nmascha - Profil | St 17.8.2011 15:13:26
Nmascha - Profil | St 17.8.2011 15:01:50
NMartin M. - Profil | St 17.8.2011 15:00:25
Nmildas - Quinn - Profil | St 17.8.2011 14:37:58
Já s pepou nesouhlasím. Já myslím, že jsou ta jejich opatření nedostatečná. Máme P povolenku a stejně jde pstruh do prdele (nechcme ty ostatní důvody, známe je všichni). Měli jsme 3 dny v týdnu, bylo to také k ničemu.
NScanix - Profil | St 17.8.2011 14:31:29
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 14:28:54
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 14:15:00
je sobecké vždy špatné? co když má sobec pravdu?
nejde mi o štiku 100+.
jde mi o vyrovnané a trvale udržiteůlné populace s přirozenou velikostní a věkovou strukturou se silnou schopností se samoobnovovat.
NFishky - Profil | St 17.8.2011 14:11:09
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 13:28:18
stejný je to s politikou. "nekritizuj, sis je zvolil" - z toho taky seru maggi v kostce to je stejný.
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 13:20:55
ale to jsme jinde.
NXAXAP - Profil | St 17.8.2011 12:23:21
Což takhle zřídit debatu alá "Radíme svazu či ministerstvu", ke by se toto obecně řešilo?
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 12:05:12
specialisty to omezí méně - ti ale nadělají méně škod v sumě.
celkový tlak na dravce by oddělením dravých a nedravých, dravčí povolenkou, jen jedním prutem na dravce a jen 3mi dny (předem určenými s nemožností to měnit zpětně sem a tam) poklesl dramaticky. jsem o tom hluboce přesvědčen. a né sám
NMartin M. - Profil | St 17.8.2011 11:58:08
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 11:54:46
pokud 3 dny v týdnu omezí jen málo lidí, no tak hurá - aspoň nebudou řvát. :-)
NStavba - Profil | St 17.8.2011 11:07:31
s tim nesouhlasim. omezovalo by to znacne chytani nastrazek pred lovem dravcu. ne kazdy ma tolik casu a moznosti, aby si moh nastrazky obstarat a jeste nekde rozumne skladovat.
at radsi prvoci co vlaci pouzivaji lanka a odpovidajici nastrahy. mikromrd.karum co onanuji nad poctem ulovenych pidistik a pidicandatum sekat ruce
Npepa-č - Profil | St 17.8.2011 9:55:37
a je to tu. mi to omezí, proto je to špatně. já chci jet na týdenní ryb dovolenou, jak když mám jen 3dny v týdnu na dravce atd. atd.
NFishky - Profil | St 17.8.2011 8:09:00
Sliver: no jestli Ty jsi v levelu 0, tak to se pak nedomluvíme, to fakt ne ;-)
NSoulfish - Profil | Út 16.8.2011 23:47:22
To, že chytá rybu za rybou, klidně být blbě může a nemusí.
Každé začátky jsou trnité a pokud máš někoho, kdo ti to ukáže prakticky, tak to trnité období zkrátíš na minimum. Když není učitel z masa a kostí, pomůže video.
Speciální povolenku si klidně udělějte / udělejme, rád pro to zvednu ruku.
Všechno všem rovným dílem jsem nikde nepsal, nepožadoval a ani nebudu.
na Tvém předchozí zprávě mi vadilo hlavně že(opět citace):
"kdo stvoří vláčkaře ...ehm..to nejde, to je práce na dekádu...chytače na přívlač..dalšího..zaslouží pohlavek nebo dva nebo dvacet."
= místo toho abys byl jako vláčkař rád, že probíhá jakás takás osvěta, tak nadáváš..
Myslíš snad, že by to mělo zůstat pro lidi, kteří to umí teď a s vymřením té vaší generace by to mělo zmizet(nikoho to pro jistotu neučit, aby případně nepáchal škody?)?
Nboyscout - Profil | Út 16.8.2011 23:26:26
Ale k věci. Video mi osobně nic nedalo. Je vidět, že to asi moc dobře nachystané nebylo a muselo se hodně improvizovat. Nicméně, je to celkem příjemná změna po všech těch kaprech a cejnech. A navíc, já osobně souhlasím s názorem, že učit lidi lovit štiky je blbost. :-)
Ale zase na druhou stranu, to video mi připomělo, že mi štika už začíná chybět. Já vlastně letos ještě na štiky na svazovku nezašel. Nějak jsem teď nic nestíhal, ale už se to lepší. Takže se do toho od příštího týdne zase pořádně pustím. Už se docela těším :-)
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 23:25:52
přesně jsou vystihl jak kaprař nemůže nikdy pochopit přívlač. chytá-li vláčkař rybu za rybou, tak chytá blbě, bo chytá malé. viz sliver.
zní to elitářsky? no a? asi ano. je to elitní disciplína (když se to umí) umí to málokdo. já znám 2 co to umí. (sebe nepočítám - bylo by to pyšné a nepravdivé).
jistě, že mé začátky byly provázeny věcmi, které bych dnes neudělal.
každý musí nějak začít - to je právě omyl. každá začít nemusí. nezačne-li a skončí u kaprů nebo předšpičáku nebo fídru je to pro mě ideál. je to elitářské? je. no a?
všechno všem a všem rovným dílem? nasrat (a to u všeho nejen u ryb)
NFishky - Profil | Út 16.8.2011 23:23:55
PS: a pokud má Pepa-č pravdu a vláčkařů tak moc přibývá, pak tohle video může snad jen prospět, alespoň to části z nich pomůže rychleji poskočit z levelu "začátečník" do stadia, kdy už budou rybám méně škodit a budou vědět jak na ně.
NPike - Profil | Út 16.8.2011 23:15:00
Takže minimálně ta pasáž o délce rukojeti pro lov na boatu by jedna užitečná rada mohla být, teda kromě toho chodu ripperu, co? :-)))
Jako video jsem shlédnul, jako nevláčkaře mne logicky nezaujalo, vláčel jsem naposledy před více než deseti lety na prvním Mrkosrazu :-) Jedničku bych mu nedal, dvojku ani pětku taky ne.
Možná jsem to přehlédnul, ale stejně jako Xaxap netuším, co je účelem takového videa. Pokud to má být video naučné, tak na MRKu jsou po této stránce rozhodně videa lepší, tohle se mi zdálo poměrně málo podrobné a šel bych víc do detailu.
Pokud to má být video oddychové, jen tak pro pobavení a představení Scanixe a Mr.Sticka na živo, tak proč ne. Jako nějakou velkou hrůzu to nevidím, viděl jsem ho celé, znovu bych si to ale nepustil.
A co se týče projevu hlavního protagonisty, tak snad jen jedno. Jistě to nebyl profi výkon, ale nějak mne to nedrásalo. Ambicí těchto videí jistě není atakovat rybářského Oscara, nejedná se ani o produkt, který by byl prodáván na rybářském trhu, rozpočet a časový rámec taky nebyl jistě závratný, takže já osobně se do velkých kritik pouštět nebudu.
Závěr: Video nenadchlo, ale ani nijak neurazilo.
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 22:55:36
ale vláčkařů přibývá, to mi nikdo nevymluví. před deseti lety nás bylo tak 5-6 na revír (u nás), dnes desítky.
velkých ryb je stejně, protože dřív na ně došáhl jeden, dva, dnes taky.
ale ta armáda ostatních dokáží decimovat celé ročníky a podkopávat věkovou a velikostní pyramidu.
Nmildas - Quinn - Profil | Út 16.8.2011 22:48:34
Chvilinku mi vydržte. Přelouskám poslední dvě stránky a opřu se do toho taky.
Nsliver - samolibý vůl - Profil | Út 16.8.2011 22:35:16
A jinak, oni zamlčeli, že měli zamáčklé protihroty. Předvedli odháčení ryby, které ve všeobecné praxi je o dost složitější. Ale hlavně neřekli, že při lovu dravců se snažíme o kapitální kusy, jinak lov dravců nemá smysl, na kusy a četnost záběrů můžem lapat ostré, cejny nebo parmy.
NFishky - Profil | Út 16.8.2011 22:33:40
NFishky - Profil | Út 16.8.2011 22:17:03
Co se informací týče, nikdy jsem se o přívlač jako takovou nijak moc nezajímal, ale od správného nastražení twistra, přes způsob a pojmenování jeho vedení (to mě třeba fakt zaujalo), správné provedení vylovovacího hmatu až po skutečnost, že dravec se v porovnání s jinou rybou jakoby méně bojí a dokáže na pronásledovanou "kořist" zaútočit i těsně blízkosti pod boatem dozvěděl celkem dost, tedy na to že to mělo nějakou čtvrt hodku ;-)
PS: jinak tě neznám, ale z reakcí tady a pokeců tě považuju za "top" vláčkaře, který má rad na rozdávání víc než kdokoli jiný, jen se na to díváš z jiného úhlu pohledu, což na jednu stranu chápu, no na druhou nerozumím tomu negativnímu přístupu...
NMartin M. - Profil | Út 16.8.2011 22:11:42
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 22:05:48
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 21:34:03
a abych se i s tebou (ač si to nezasloužíš) bavil na úrovni:
tak co jsi pro mrk udělal ty? co přínosného jsi tady udělal, kromě všudypřítomných souhlasných komentářů (viz lísání se ke všem a plivání na ty co se lísta nechtějí - opakuji se, ale líp to popsat nedokážu) a opravování hrubek školní mládeži a pak psaní smutných smajlíků?
já do placu dávám otázku o kajacích, což je nejhodnotnější a nejinformativnější věc na dané téma v této zemi - bez přehánění - je. není to jen moje zásluha, ale z podstatné (čti nezanedbatelné) ano.
co ty? asi nic. možná smutný smajlík, žalování u MM nebo mi opravíš hrubky. možná.
Nsliver - samolibý vůl - Profil | Út 16.8.2011 21:12:57
Npepa-č - Profil | Út 16.8.2011 20:40:23
protože se mi zdá, že máš rudo před očima tak jen poznámka - než mě označíš za egoistickýho kréténa a masaje, kterýmu by měli sebrat papíry, tak já to nekritizoval.
já bych mohl leda kritizovat, to ,že se vůbec videa návodná točí, bo pak se neumětelové, naučí o čem třeba neměli ani páru a to je špatně.
ale nedělám to, bo je to zbytečné.
teď se prosím nadechni a zkus mi osvětlit to na co jsem se ptal v prvím odstavci tohoto zápisu, to by mě fakt zajímalo. díky.
NFalda - Profil | Út 16.8.2011 20:35:23
Nankipans - Profil | Út 16.8.2011 19:42:48
Nankipans - Profil | Út 16.8.2011 19:36:53
NXAXAP - Profil | Út 16.8.2011 17:48:08
NpeXtrrr - Profil | Út 16.8.2011 16:29:04
NFishky - Profil | Út 16.8.2011 16:18:19
Ndejff - Profil | Út 16.8.2011 15:30:24
NMartin M. - Profil | Út 16.8.2011 15:22:03
NScanix - Profil | Út 16.8.2011 11:43:11
NMr.Stick - Profil | Út 16.8.2011 8:50:19
Čtenáři této diskuse také sledují
NKayakfishing a kajakorybaření20668
NBurza na přívlačové nástrahy33292
NVýroba woblerů30946
NFotky ryb pouze na přívlač107171
NRare woblery - Rapala14032
NPrivlac s multiplikatorom31590
NStraty a nalezy woblerov a inych nastrah na privlac1596
NVýroba jigových hlaviček a dalších vláčecích nástrah1602
NLodě a jejich úprava1035
NVláčenie z člnu27208
Kde to žije - dravci
19:09NNepromokavá bunda na boat a brození 20
15:04NVýroba woblerů 30946
12:19NÚhoří sezona 2012 10337
SoNBurza na přívlačové nástrahy 33292
PáNVýroba jigových hlaviček a dalších vláčecích nástrah 1602
PáNFotky ryb pouze na přívlač 107171
PáNCestovni sea trout prut 51
ÚtNKurz Teo Daška pro Otoše 275
. . . NKlub přátel přívlače a občasné jaterní destrukce aneb... 159925
. . . NRare woblery - Rapala 14032
. . . NKayakfishing a kajakorybaření 20668
. . . NPruty Hearty Rise 491
. . . NVýběr prutu sportex. 212
. . . Nprut na lov candátů s Drachkowitchovým systémem 201
Co je nového - dravci + obecné
14:59NBleskovka: Drsný sever Čech: candát schovaný v tašce a lov v zákazu
SoNBleskovka: Rybáři, plaťte alimenty, nebo přijdete o lístek!
SoNBleskovka: Zákaz olova se blíží: V obchodech už ho nekoupíme, u vody ale (zatím) zůstává
ÚtNBleskovka: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku
ÚtNBleskovka: V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů.
. . . NBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
Oznámení - dravci
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - dravci
23.5.Beskydský pstruh IV. ročník...
26.9.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
10.10.12. Ročník v lovu pstruhů a...
10.10.12 ročník rybářských závodů v...
7.11.Bravantický duhák 7. ročník
14.11.Bravantický duhák speciál -...
14.11.Košumberská štika LUŽE
21.11.Přívlač dvojice LUŽE
21.11.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
5.12.🏆 TROUT AREA TOUR 2026...
Doporučujeme e-shop
www.chytil.cz
Firma Chytil byla založena v roce 2000 a od té doby vyrábí nejrůznější návnady a nástrahy pro lov nejen kaprovitých ryb....













