Reklamace produktů fy. Nash

Ahoj, s bratrem zvažujeme nákup prutů Nash Pursuit. Od několika kamarádů jsme dostali ne moc pozitivní informace na případné reklamace u Nash -ů. Prosím o vaše zkušenosti s reklamacemi u této značky. Díky, ať to jezdí...
Autor diskuse: E-FOX - Profil , 21.3.2018 kaprařina - náčiní, doplňky

E-FOX - Profil | Pá 23.3.2018 11:33:40

roxtidy >> OK, to jsou věci se kterýma nic neuděláš, že ostatní ojebávaj, samozřejmě na to doplatí ti poctivý. Já osobně reklamoval prut pouze jednou, a to prasknul přímo v prodejně, prodejci de facto v ruce (shimo). ale reklamace v poho. Nicméně žebříček obchodníků dle úspěšných reklamací Nashe asi neseženeš, proto je dobré se zeptat lidí, jaká je jejich zkušenost. Na druhou stranu uznávám, že i obchodník ti může doporučit to, na čem má větší marži, s tím, že u ostatních je problém se servisem.. Mám prodejce, kterýmu věřím, ale Nashe nedělá (asi by ho dokázal sehnat), tudíž nemá s relevantní info o skutečném průběhu reklamací... proto ten dotaz. Pruty jsme viděli na FF vypadali dobře, nicméně v MRK diskuzi o Scopech o které níže píše Leffi to už tak dobře s Nashem nevypadalo...

DaveX - Profil | Pá 23.3.2018 9:44:07

Mě by osobně zajímala nějaká statistika, kolik reklamací je oprávněných :) co tak vidím u známých, tak snad nikdo nereklamoval prut, že by mu to "samo" prasklo :D

roxtidy - Profil | Pá 23.3.2018 9:43:29

E-FOX >> bohuzel si za tohle muzeme v podstate sami, protoze kdejaky hnup se dozaduje neopravnene reklamace jen proto, ze se neumi k veci chovat, blbe ji vybral a nebo si zkratka zavini problem sam a nasledne to ani neprizna. A v tomhle se prodejce musim zastat, protoze kdo se v tom chce porad hrabat a zjistovat, analyzovat, kdyz jsme narod vychcanku.
Byt tebou tak si vyhlednu prodejce a resil bych primo s nim jakym zpusobem se pripadne reklamace resi, tady na nazor mnoha lidi dat nemuzes. Malokdo povi objektivne pravdu.
Ja jsem pred lety resil zlomeny zanovni prut (pomerne levny) v Gammarusu Pardubice...prisel sem tam s tim, ze jsem ho proste zlomil pri nahozu se 70g olovem a nevim jestli to byla moje chyba nebo ne...prodejce mi rekl, ze sem ho asi nemel dobre sesazeny a dal mi bez nejakeho extra dalsiho reseni novy kousek a ja byl prijemne prekvapen.

ciciN - Profil | Pá 23.3.2018 8:37:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

E-FOX - >> ahoj, otec reklamoval zlomený horní díl na prutu Nash Dwarf...reklamace proběhla bez nějakých větších problémů, tedy krom doby vyřízení...ta byla téměř tři měsíce..pruty kupoval u FishingInvest přímo na obchodě.

E-FOX - Profil | Pá 23.3.2018 8:29:59

roxtidy >> Nejsmutnější na tom je, že kdyby se člověk obrátil přímo na výrobce - Sportex - tak by možná dělali s reklamací podstatně menší problémy než jejich zastoupení v ČR...

Pvl - Profil | Pá 23.3.2018 8:19:26

roxtidy >> Taky jsem se kdysi řešil něco podobného jako Halfar . Stejné odpovědi nemá vliv ...atd Taky rok ... jsem si řekl že jim neslevím Sice jsem něco prodělal ale po roce a půl chytání jsem to nějak oželel --Stejně bych ty pruty za stejnou cenu neprodal

roxtidy - Profil | Pá 23.3.2018 7:59:54

Halfar >> u klacku za x tisic bych tohle proste resil. Ale na druhou stranu te chapu,cloveka odradi ty starosti, tak spolkne hořkou slinu a jde dal. Z techto duvodu se tomu snazim predchayet tim, ze kupuju tam, kde mam urcitou jistotu, ze se me prodejce pripadne "zastane" u vyhradniho zastoupeni, a to i presto, ze tam neni uplne nejnizsi cena na trhu.

Halfar - Profil | Čt 22.3.2018 23:07:37

roxtidy >> Plně s tebou souhlasím. Bohužel nemám na takové řízení čas a ani nervy. Samo,že to je moje chyba! Nedůslednost!!!

roxtidy - Profil | Čt 22.3.2018 21:08:12

Halfar >> v takovymhle pripade proste clovek musi prejit do ofenzivy, ale ne stylem hadky. Je potreba poslat prut na reklamaci pro nesplneni podminek pri dodani zbozi (mozost podani takove reklamace je casove omezena na 6 mesicu). Idealne se zminenim, ze jsi si jisty opravnenosti reklamace a pokud nebude uznana, tak to budes resit znaleckym posudkem, ktery ti pak budou muset ze zakona zaplatit, a naslednym obracenim se na COI. Vse slusnou formou bez vyhruzek apod. Musis mit ale ciste svedomi, ze si s tim opravdu nic neprovedl.
A to bys koukal co to s nima udela ;-)
Zaroven bych na zastoupeni znacky napsal stiznost primo na Sportex.

Best 7 - Profil | Čt 22.3.2018 18:16:39

Zlomil jsem vrchní díl Entity vlastní vinou. To jsem řekl i prodejci. Do 14dní nový díl grátis.

Halfar - Profil | Čt 22.3.2018 17:28:11

purkarak >> přesně to mi řekla taky.

purkarak - Profil | Čt 22.3.2018 17:26:45

Halfar >> jo ten lak u patek ká oček mi vypraskal taky a to se semnou vůbec nebavili,,,prý to nemá vliv na funkci prutu

Halfar - Profil | Čt 22.3.2018 17:23:47

purkarak >> Něco podobného jsem si taky vyslechl. Po první víkendovce když jsem otíral nové SPORTEXY jsem si všiml popraskaného laku na vyvázání 50 oček. Nafotil jsem to ,zavolal a poslal fotky. No a dopadl jsem stejně. O něco jsem to prej musel udělat. Po hádce jsem jí řekl , že jsem si prosekával cestu v ostružiní. Dál jsem to už neřešil. Možná chyba ,ale dohadovat se rok , to bych asi nedal.

Ewa Farna - Profil | Čt 22.3.2018 16:45:02

Prodejce se muze stavet treba na hlavu, ale kdyz ho ma dovozce nekde... pak leda znacku vyradit.

roxtidy - Profil | Čt 22.3.2018 15:49:11

E-FOX >> hele malokdo prizna, ze ma maslo na hlave. Vsichni se tvari "ja ne, ja muzikant"... v tomhle Cesi vynikaji a proto se ani nedivim prodejcum, ze jsou hoooodne ostraziti

E-FOX - Profil | Čt 22.3.2018 14:27:02

roxtidy >> Jo to je jasný, nicméně i z příspěvků zákazníků si člověk může udělat +/- obrázek. Ale pravdou je, že prodejce má mnohdy velký vliv..

sidla - Profil | Čt 22.3.2018 13:17:46

E-FOX >> to sice ano, ale už v nějaké diskuzi psal kolik % a čeho se reklamovalo, taky kolik se jich kladně vyřešilo atd.

purkarak - Profil | Čt 22.3.2018 11:49:55

já mněl zas velkej problém z reklamací sportexu ,,,všechno to vyselo na firmě mavep ,,,,novej prut za sedmičku mi prasknul při náhozu a nějaká káča mi napsala dopis že se to tak stát nemohlo a at si koupím novej díl za čtyřku a bylo to .nakonec jsem to z nich po roce dostal ale musela se do toho razantně vložit tůmová z ryb, potřeb jinak jsem dostal hovno

roxtidy - Profil | Čt 22.3.2018 11:15:46

E-FOX - >> Hodne vyznamnou roli hraje pri reklamaci samotny prodejce. Pokud nechce vyjit vstric,resp. neumi vykomunikovat reklamaci s vyrobcem, tak ma pak clovek smulu. Tzn. pokud bych se pidil po tom jak se stavi k reklamacim, tak by me v prve rade zajimalo, u ktereho prodejce to pripadne zamitli a zda to vubec nekam posilali na posouzeni. Ve finale to totiz vubec nemusi byt problem te znacky jako takove.
Samozrejme se bavim o opravnenych reklamacich, nikoliv o pokusech vychcanku.

Martin02 - Profil | Čt 22.3.2018 10:56:33

E-FOX - >> Jestliže se na to tady sešlo tolik negativních reakcí, tak to asi budou šmejdi a bylo by rozumný se jim vyhnout.

E-FOX - Profil | Čt 22.3.2018 10:23:06

sidla >> Ahoj, díky za tip, mě víc zajímají informace od uživatelů než od obchoďáka. Tam bych řekl, že bude z jeho pohledu vše OK.

E-FOX - Profil | Čt 22.3.2018 10:21:56

Leffi >> Jo tam jsem zabrousil, moc pozitivně to nevypadá...

sidla - Profil | Čt 22.3.2018 6:17:53

Míra Lecián, je i tady na mrku dělá pro Nash obchoďáka a má informace.z první ruky. Tady má nick MíraL mám dojem. Napiš mu až.

Leffi - Profil | St 21.3.2018 23:42:29

Čau, polož tento dotaz do této diskuze https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=728059..